![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
რომელ ზეთს ასხავთ ძრავში?
მე პირადად რაც ჩამომივიდა სულ ერთხელ გამოვცვალე ზეთი, ახალი ჩასხმული იყო რო ჩამოვიდა და 8-ის შემდეგ ჩავასხი შელის ულტრა სინთეთიკა 5W30, დაახლოებით 4k გავიარე მაგრამ 1 გრამი არ მოუკლია, ჩემი აზრით ერთერთი საუკეთესო ზეთია. მაგრამ ეს ზეთი ცივი ამინდებისთვისაა და ზაფხულში არაა რეკომენდირებული (იხ.ცხრილი), ყველაზე იდეალური (ცხრილიდან გამომდინარე) იქნებოდა 5W40, რადგან ზაფხულში ხანდახან 40 გრადუსზე ზევითაც ადის ხოლმე ტემპერატურა და ზამთაში ბაკურიანში და გუდაურში -30-მდე ყინავს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1421
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
სადღაც 50$ მიჯდება Aძალიან ზუსტია და მაგარ ვიდზე, პატარა ზომისაა, მაგნიტაფონის თავზე უნდა ჩავსვა უჯრაში სამივე
![]() გაზაობა ყველა მწარე,ა უბრალოდ დროის ფაქტორს ვგულისხმობ ხოლმე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1422
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
ახლა უკვე ყველაფერი გასაგებია, დამრჩა ერთი კითხვა, 5/30-ზე პრეტენზიები ზაფხულის პერიოდში, აბა რა ტემპერატურამდე გამოყენების საშუალებას იძლევა ეგ ზეთი?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1423
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ზეთის დატჩიკს თუ დააყენებ 115 გრადუსს არ უნდა აცდეს, ან თუ ძაან სიცხე ქნება, ანუ 40 გრადუსზე მეტი, მაშინ არ აგაზავო დიდხანს, ერთ-ორ დრაგს არ ვგულისხმობ და ერთ 5 წუთ გაზაობას ...
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1424
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 154 რეგისტრ.: 12-December 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 621 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1425
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ეს რომელ იზეთისაა TNK? საკმაოდ ბლანტებია, საინტერესო ცხრილია
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1426
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 154 რეგისტრ.: 12-December 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 621 ![]() |
ციტატა(bako @ Apr 7 2010, 13:35) [snapback]114616[/snapback] ეს რომელ იზეთისაა TNK? საკმაოდ ბლანტებია, საინტერესო ცხრილია ![]() არა ასეთია საერთაშორისო სტანდარტი SAE J300. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1427
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 43 რეგისტრ.: 3-September 09 მომხმარებელი № 349 ![]() |
შარშან როცა გამოვცვალე ზეთი, მოტულის 5w40 არ ჰქონდათ და 15w50 V300 ჩავასხი. წინა კვირას გამოვცვალე. 10K გავიარე, საკმაოდ ჰქონდა სიბლანტე შენარჩუნებული ზეთს. ძრავს 150K აქვს გავლილი და მაინც 15w50 გავუშვი, იმედია არ შევცდი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1428
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
არა იმიტომ ვიტითხე რომ სხვადასხვა ზეტებს რეალურად სხვადასხვა სიბლანტეები აქვს ხოლმე.
15w50 მე არ ცავასხამდი ჩემ მანქანში თუ არ ვიცხოვრებდი უდაბნოში. სიბლანტე ექნებოდა შენარჩუნებული ყველა ვარიანტში, ძალიან სქელი ზეთი იყო და მაგას რომ სიბლანტე დააკარგვინო სასაწაული უნდა ქნა. სქელი ზეთია, ნელა მოძრაობს კანალებში და სიცხეს ინტენსიურად ვერ გამოიტანს სიცხეს ცილინდრის კედლეწბიდან და შატუნებიდან, ზეთის ტემპერატურის მაცვენებელი რომ გქონდეს შეამჩნევდი მაგ ცვალებას. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1429
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
Dimitriusi
დიდი მადლობა ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1430
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(OgaiB @ Apr 7 2010, 14:29) [snapback]114626[/snapback] შარშან როცა გამოვცვალე ზეთი, მოტულის 5w40 არ ჰქონდათ და 15w50 V300 ჩავასხი. წინა კვირას გამოვცვალე. 10K გავიარე, საკმაოდ ჰქონდა სიბლანტე შენარჩუნებული ზეთს. ძრავს 150K აქვს გავლილი და მაინც 15w50 გავუშვი, იმედია არ შევცდი ![]() V300 ით 15 000 სის გავლაც შეიძლება, ჩემი აზრით აუცილებელიცაა ფასი/ხარისხიდან გამომდინარე. 15w50 შეცდი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1431
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 154 რეგისტრ.: 12-December 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 621 ![]() |
ციტატა(karoche @ Apr 8 2010, 23:09) [snapback]115284[/snapback] Dimitriusi დიდი მადლობა ![]() ![]() ![]() W-ს შემდეგი ციფრები არ იგულისხმება მანდ.ეს ცხრილი მხოლოდ პირველი ციფრებზეა. არსებობს ასეთი ზეთებიც-SAE30,SAE40,SAE50. მხოლოდ მსუბუქ მანქანებისათვის არ გამოიყენება. გათვლილია საზღვაო და სპეც ტექნიკისთვის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1432
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
bako
რა გაარკვიეთ ზეთთან დაკავშირებით |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1433
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
Dimitriusi
გასაგებია, მაშ ჩვენით როგორ შევუხამოთ W-ს შემდგომი რიცხვები, ანუ რას ნიშნავს ეგ რიცხვები და როგორღა გამოდის რომ სიბლანტეც იცვლება იმის მიხედვით 5/30 იქნება თუ 5/40? ალბათ მიმიხვდით რაც მაინტერესებს, ჩემით ვფიქრობ რომ ტემპერატურული რეჟიმების განსხვავების გამო ხდება უკვე სიბლანტეებშიც განსხვავება თუნდაც იმავე ერთ 5W ჯგუფში, და ეგ მინდა ზუსტად რომ ბოლომდე გაწერილად გვქონდეს ცხრილის სახით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1434
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(OgaiB @ Apr 7 2010, 14:29) [snapback]114626[/snapback] შარშან როცა გამოვცვალე ზეთი, მოტულის 5w40 არ ჰქონდათ და 15w50 V300 ჩავასხი. წინა კვირას გამოვცვალე. 10K გავიარე, საკმაოდ ჰქონდა სიბლანტე შენარჩუნებული ზეთს. ძრავს 150K აქვს გავლილი და მაინც 15w50 გავუშვი, იმედია არ შევცდი ![]() ზამთარში მაინცდამაინც კარგი არაა ეგეთი სქელი ზეთი, ზაფხულში შეიძლება, მითუმეტეს თუ აგაზავებ ![]() ციტატა(Sturbo @ Apr 8 2010, 23:27) [snapback]115295[/snapback] V300 ით 15 000 სის გავლაც შეიძლება, ჩემი აზრით აუცილებელიცაა ფასი/ხარისხიდან გამომდინარე. 15w50 შეცდი ![]() მეც 12.000 გავატარე და რომ გამოვცვალე ისევ ჰქონდა სიბლანტე და ფერიც ნორმალური ![]() ციტატა(karoche @ Apr 9 2010, 16:05) [snapback]115629[/snapback] Dimitriusi გასაგებია, მაშ ჩვენით როგორ შევუხამოთ W-ს შემდგომი რიცხვები, ანუ რას ნიშნავს ეგ რიცხვები და როგორღა გამოდის რომ სიბლანტეც იცვლება იმის მიხედვით 5/30 იქნება თუ 5/40? ალბათ მიმიხვდით რაც მაინტერესებს, ჩემით ვფიქრობ რომ ტემპერატურული რეჟიმების განსხვავების გამო ხდება უკვე სიბლანტეებშიც განსხვავება თუნდაც იმავე ერთ 5W ჯგუფში, და ეგ მინდა ზუსტად რომ ბოლომდე გაწერილად გვქონდეს ცხრილის სახით ![]() W-ს წინ რომ ციფრია, ეგ არის დაბალ ტემპერატურაზე დენადობის მაჩვენებელი, ანუ მაგას მნიშვნელობა აქვს მხოლოდ დაქოქვისთვის, რაც უფრო დაბალია ეგ ციფრი, მით უფრო დაბალ ტემპერატურაზე შეგიძლია დაქოქო მანქანა ადვილად, როგორც კი ოდნავ მაინც გათბება მატორი, მერე უკვე სიბლანტეს აქვს მნიშნველობა, ანუ მეორე ციფრს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1435
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
მე მისხია უტურბინო 2.5 ფორიკაში 10W40 და კაია ვითომ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1436
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(forika @ Apr 9 2010, 17:06) [snapback]115650[/snapback] მე მისხია უტურბინო 2.5 ფორიკაში 10W40 და კაია ვითომ? ხოშიანია, ზაფხულში 10W40 ყველაზე ოპტიმალური ვარიანტია, მითუმეტეს დიდი კუბატურის მატორისთვის ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1437
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,187 რეგისტრ.: 9-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 155 ![]() |
PAINKILLER
გაიხარე ბოკა ![]() ![]() ზამთარშიც ეგ რო გავუშვა არივარგებს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1438
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(forika @ Apr 9 2010, 17:12) [snapback]115654[/snapback] PAINKILLER გაიხარე ბოკა ![]() ![]() ზამთარშიც ეგ რო გავუშვა არივარგებს? ზამთარში 5W30 სჯობია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1439
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(forika @ Apr 9 2010, 17:12) [snapback]115654[/snapback] PAINKILLER გაიხარე ბოკა ![]() ![]() ზამთარშიც ეგ რო გავუშვა არივარგებს? ჩათვალი ხინჯი დარჩენილი გაქვს გულში ![]() სუბარუს წიგნში ჩახედე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1440
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 ![]() |
5-50 რა დურბინდია???
სინთეთიკაა ალბათ არა ? -------------------- 4x4=16
|
|
|
![]() ![]() |