IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

19 გვერდი V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> სუბარუს ტურბინიანი ძრავი, და მისი ტუნინგი
Attic
გამოხმაურება Apr 19 2010, 20:10
გამოხმაურება #21


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,210
რეგისტრ.: 1-June 09
მდებარ.: Zugdidi
მომხმარებელი № 131




zuraba
და ამ თანხის პატრონი იყიდი მაგ სუპერქარებს? tongue.gif
კაპიკებია ეგ სუპერქარებთან შედარებით სად შენდ აახარჯავ ამსინას 7000$-ს და სად გადაიხდი პორშესი ამგალითად 80000 ათას ან ფერარიში მილიონს ან კიდევ მაკლარენში ? smile.gif ოპტიმალური ვარიანტია ამისთვის ან ეს ვარიანტი რაც მახომ დაწერა ან თუ ცოტა მაყუთი გაქ ეგრევე დაითრიოს ის ვერსია რაც მე მიწერია ჩემს ბოლო გვერდზე smile.gif ის სახეს ახევს ნებისმიერ სუპერკარს ზავადსკოია smile.gif თუ ჩადებ ჭუნინგს ერთ 2000 დოლარიანს ვაპშე გამხეცდება smile.gif ეგ არის Subaru Impreza Type 25 smile.gif 3,6-3,7 წამი ქარხნულია ყველაფერი smile.gif ფასიც კარგი აქ მაგ მანქანას მაგრამ ასეთი არაფერი მინახია ჯერ smile.gif ხო სხვათაშორის პორშეს მოყვარულებისთვის wink.gif რადგან 1 ცხენით მეტია ვიდრე პორსე 911 ტურბო smile.gif ამ მანქანას მიუყენეს პორსეს ფირმის 6 პორშნიანი smile.gif ტორმუზები წინ და უკან 4იანები smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Apr 19 2010, 20:19
გამოხმაურება #22


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




კარგად დარტყმული ბეისბოლის ბურთი...
რას გაასწორებდა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 20 2010, 11:34
გამოხმაურება #23


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Matador @ Apr 19 2010, 20:04) [snapback]120838[/snapback]
ისე კი, ერთი კითხვა მაქვს მახო...

იდეაში ცხენები რომ ცოტათი გაზარდო, ნუ 300-320-მდე დაახლოებით, მაგრამ თორქი მოუმატო (ძალიან მოუმატო), მაგი როგორ შეიძლება ქნა კაცმა ნეტავ ჰა?!...

მაგას აკეთებენ კაკრაზ WRC-ზე, ცხენები აქვთ 300 და თორქი 600 smile.gif

როგორ აკეთებენ, ეგ აღარ ვიცი...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Apr 20 2010, 11:46
გამოხმაურება #24


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(PAINKILLER @ 20th April 2010 - 12:34) [snapback]121113[/snapback]
მაგას აკეთებენ კაკრაზ WRC-ზე, ცხენები აქვთ 300 და თორქი 600

როგორ აკეთებენ, ეგ აღარ ვიცი...


აი ეგ მინდა ვიცოდე biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iPod
გამოხმაურება Apr 20 2010, 11:48
გამოხმაურება #25


Dat.. STI101
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 17,288
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 14




მაგიტომაც აქვს რალის მანქანებს ხუთ ნოლიანი ფასები biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Apr 20 2010, 12:28
გამოხმაურება #26


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(iPod @ 20th April 2010 - 12:48) [snapback]121119[/snapback]
მაგიტომაც აქვს რალის მანქანებს ხუთ ნოლიანი ფასები


არა დავით, რალის მანქანების ფასს ყველაზე მეტად ზრდის კოლოფი და დაკიდება, ზუსტად ძრავია ყველაზე ნაკლებდანახარჯიანი (მე ეგრე ვიცი და... biggrin.gif )...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 20 2010, 14:04
გამოხმაურება #27


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Matador @ Apr 20 2010, 12:28) [snapback]121132[/snapback]
არა დავით, რალის მანქანების ფასს ყველაზე მეტად ზრდის კოლოფი და დაკიდება, ზუსტად ძრავია ყველაზე ნაკლებდანახარჯიანი (მე ეგრე ვიცი და... biggrin.gif )...

ნამდვილად მასეა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Attic
გამოხმაურება Apr 20 2010, 15:43
გამოხმაურება #28


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,210
რეგისტრ.: 1-June 09
მდებარ.: Zugdidi
მომხმარებელი № 131




PAINKILLER
ის ამორტიზატორები მიდნა აი ღიჭ რიჭს რომ გაიძახის sad.gif
გეგონება ბოტასებს კაფელზე უსმევო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Apr 20 2010, 16:08
გამოხმაურება #29


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Attic @ Apr 20 2010, 15:43) [snapback]121215[/snapback]
PAINKILLER
ის ამორტიზატორები მიდნა აი ღიჭ რიჭს რომ გაიძახის sad.gif
გეგონება ბოტასებს კაფელზე უსმევო

ზეთის რეზერვუარი რომ აქვს და ორმაგი დიდი შტოკი? smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iPod
გამოხმაურება Apr 20 2010, 16:19
გამოხმაურება #30


Dat.. STI101
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 17,288
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 14




ციტატა(Attic @ Apr 20 2010, 16:43) [snapback]121215[/snapback]
PAINKILLER
ის ამორტიზატორები მიდნა აი ღიჭ რიჭს რომ გაიძახის sad.gif
გეგონება ბოტასებს კაფელზე უსმევო

ცვეტში მაგარი რამეა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Apr 20 2010, 16:45
გამოხმაურება #31


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




პატარა ექსპერიმენტი მინდა გავაკეთო , რაც მახომ დადო ამ ყველაფრის გაკეთება თუ გამოვა ჩვენ პირობებში

თუ იცით ან სადმე თუ შეიძლება ნახვა დადეთ ლინკი და გადავავლებ თვალს

განსხვავება თუ არის ბენზინის და დიზელის ძრავის პორშინებში ? სიმკვრივეს და ტემპერატურას ვგულისხმობ
დიზელს ხო უფრო დიდი კომპრესია აქვს ვიდრე ბენზინს და ჩემის აზრით უფრო კარგი ხარისხის პორშინები უნდა ქონდეს
მაგრამ დიზელს ხო ოქტანი დაბალი აქვს და რამდენად გაუძლებს ბენზინს მაგალ ოქტანს ?
ტურბინიანი 3.0 4 ცილინდრიანი , რომელი ფირმის ძრავებია თუ იცით ?, რაც ჩვენთან ჭარბობს რათქმაუნდა მეორადის შოვნა რო არ გაჭირდეს (მაინტრესებს როგორც ბევზინი ასევე დიზელის )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GeNeRaL
გამოხმაურება Apr 24 2010, 18:56
გამოხმაურება #32


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,030
რეგისტრ.: 8-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 75




2.7 - 2.8 არის მერსედესის დიზელის მატორები. 5 ცილინდრიანი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Apr 24 2010, 20:41
გამოხმაურება #33


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(SUB 300 @ Apr 20 2010, 17:45) [snapback]121265[/snapback]
პატარა ექსპერიმენტი მინდა გავაკეთო , რაც მახომ დადო ამ ყველაფრის გაკეთება თუ გამოვა ჩვენ პირობებში

თუ იცით ან სადმე თუ შეიძლება ნახვა დადეთ ლინკი და გადავავლებ თვალს

განსხვავება თუ არის ბენზინის და დიზელის ძრავის პორშინებში ? სიმკვრივეს და ტემპერატურას ვგულისხმობ
დიზელს ხო უფრო დიდი კომპრესია აქვს ვიდრე ბენზინს და ჩემის აზრით უფრო კარგი ხარისხის პორშინები უნდა ქონდეს
მაგრამ დიზელს ხო ოქტანი დაბალი აქვს და რამდენად გაუძლებს ბენზინს მაგალ ოქტანს ?
ტურბინიანი 3.0 4 ცილინდრიანი , რომელი ფირმის ძრავებია თუ იცით ?, რაც ჩვენთან ჭარბობს რათქმაუნდა მეორადის შოვნა რო არ გაჭირდეს (მაინტრესებს როგორც ბევზინი ასევე დიზელის )


დიზელი სულ სხვა ოპერიდანაა ასე რომ მაგის პორშნები ბენზინზე არ წავა. თანამედროვე დიზელების უმეტესობას წვის კამერე თვითონ პორშინშია გაკეთებული.


ასე რომ ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Apr 25 2010, 10:18
გამოხმაურება #34


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 30




ამ ცხრილს წავაწყდი სადღაც და დავაგდებ აქ. იქნებ გამოგადგეთ რამეში.
ტურბინების მონაცემებია
Turbo Type ----------- Approx flow @ pressure
Stock Turbo ---------- 360 CFM at 14.7 PSI
IHI VF 25 ------------- 370 CFM at 14.7 PSI <--- estimated
IHI VF 26 ------------- 390 CFM at 14.7 PSI <--- estimated
T3 60 trim ------------ 400 CFM at 14.7 PSI
IHI VF 27 ------------- 400 CFM at 14.7 PSI <--- estimated
IHI VF 24/28/29 ------410 CFM at 14.7 PSI <--- estimated

== 422 CFM max flow for a 2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.0 (14.7 PSI) 7000 RPM ==

IHI VF 23 ------------- 423 CFM at 14.7 PSI
FP STOCK HYBRID -- 430 CFM at 14.7 PSI <--- derived from HP potential listed on web
IHI VF-30 ------------- 435 CFM at 14.7 PSI <--- estimated
SR 30 ----------------- 435 CFM at 14.7 PSI
IHI VF-22 ------------ 440 CFM at 14.7 PSI <--- refigured
T04E 40 trim -------- 460 CFM at 14.7 PSI

== 464 CFM max flow for a 2.2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.0 (14.7 PSI) 7000 rpm ==

PE1818 -------------- 490 CFM at 14.7 PSI <--- estimated from max flow numbers
Small 16G ------------ 505 CFM at 14.7 PSI
ION Spec (stg 0) --- 525 CFM at 14.7 PSI <--- per vendor post 12-27-2002

== 526 CFM max flow for a 2.5 Liter at .85 VE pressure ratio 2.0 (14.7 PSI) 7000 RPM ==

Large 16G ----------- 550 CFM at 14.7 PSI
SR 40 ----------------- 595 CFM at 14.7 PSI
18G ------------------- 600 CFM at 14.7 PSI
PE 1820 -------------- 630 CFM at 14.7 PSI <--- estimated from max flow numbers
20G ------------------ 650 CFM at 14.7 PSI
SR 50 ---------------- 710 CFM at 14.7 PSI
GT-30 ---------------- 725 CFM at 14.7 PSI
60-1 ----------------- 725 CFM at 14.7 PSI
GT-35R -------------- 820 CFM at 14.7 PSI
T72 ------------------ 920 CFM at 14.7 PSI <--- Note you would have to spin a 2.0 L engine at about 14,000 rpm to flow this much air.

IHI VF 25 ----------- 395 CFM at 18 PSI <--- estimated
IHI VF 26 ----------- 400 CFM at 18 PSI <--- estimated
T3 60 trim ---------- 410 CFM at 20 PSI
IHI VF 27 ----------- 420 CFM at 18 PSI <--- estimated
IHI VF 24/28/29 -- 425 CFM at 18 PSI <--- estimated
IHI VF 23 ----------- 430 CFM at 18 PSI <--- estimated
IHI VF-30 ----------- 460 CFM at 18.0 PSI <--- estimate based on trap speeds of cars running this turbo
AVO 320HP -------- 465 CFM at 17.5 PSI
T04E 40 trim ------ 465 CFM at 22 PSI
FP STOCK HYBRID- 490 CFM at 18.0 PSI
IHI VF-22 ---------- 490 CFM at 18.0 PSI <--- refigured
SR 30 --------------- 490 CFM at 22 PSI
Small 16G ---------- 490 CFM at 22 PSI
ION Spec (stg 0) - 500 CFM at 19 PSI <--- per vendor post 12-27-2002
PE1818 ------------ 515 CFM at 22 PSI <--- estimated from manufactures rated max power
Large 16G --------- 520 CFM at 22 PSI <--- upgraded flow some on review of compressor map

== 526 CFM max flow for a 2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.5 (22 PSI) 7000 rpm ==

== 578 CFM max flow for a 2.2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.5 (22 PSI) 7000 rpm ==

HKS GT2835 ------- 580 CFM at 22 PSI 400 hp
MRT 400 ------------ 580 CFM at 16 PSI
AVO 400HP -------- 580 CFM at 17.5 PSI
MRT 450 ------------ 650 CFM at 19 PSI
AVO 450HP -------- 650 CFM at 20.0 PSI
SR 40 ---------------- 650 CFM at 22 PSI

== 658 CFM max flow for a 2.5 Liter at .85 VE pressure ratio 2.5 (22 PSI) 7000 rpm ==

HKS GT3037 ------ 670 CFM at 22 PSI 460 hp
PE 1820 ----------- 680 CFM at 22 PSI <--- estimated from manufactures rated max power
20G ---------------- 695 CFM at 20.0 PSI
HKS GT3040 ----- 710 CFM at 22 PSI 490 hp
AVO 500HP ------ 770 CFM at 22 PSI
SR 50 ------------- 770 CFM at 22 PSI
GT-30 ------------- 790 CFM at 22 PSI
60-1 --------------- 800 CFM at 22 PSI
HKS GT3240 ----- 830 CFM at 22 PSI 570 hp
GT-35R ----------- 880 CFM at 22 PSI
T72 --------------- 1000 CFM at 22 PSI <--- note you would have to run a 2.0 L engine at >40 PSI boost to flow this much air
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Apr 25 2010, 10:29
გამოხმაურება #35


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




SUB 300
ციტატა(SUB 300 @ 19th April 2010 - 17:00) [snapback]120703[/snapback]
ეს გილზები სად გააძრე და როგორ დავითრიოთ ?

ეგ გილზები დარტონის ნაწარმი და თითო ღირს 100$ მაგრამ იმდენად მძიმეა რომ თავის ჩამოტანიანად შეიძლება 170–მდე ავიდეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Apr 25 2010, 11:07
გამოხმაურება #36


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(Sturbo @ 24th April 2010 - 21:41) [snapback]123908[/snapback]
დიზელი სულ სხვა ოპერიდანაა ასე რომ მაგის პორშნები ბენზინზე არ წავა. თანამედროვე დიზელების უმეტესობას წვის კამერე თვითონ პორშინშია გაკეთებული.


ვნახე დიზელის პორშინები და უსაშველოთ მძიმეა , თან მაღალია , ზედა კოლცოს მერე 1 სანტიმეტრი იქნება ,

სიმაღლეს დაარეგულირებ არ არის პრობლემა ,ტოკარს გააჩარხინებ , წვის კამერასაც დაარეგულირებ , მაგრამ ბერათ მძიმე პორშინებია და არ ღირს ჩალიჩი
ციტატა(maxouni @ 25th April 2010 - 11:29) [snapback]124057[/snapback]
ეგ გილზები დარტონის ნაწარმი და თითო ღირს 100$ მაგრამ იმდენად მძიმეა რომ თავის ჩამოტანიანად შეიძლება 170–მდე ავიდეს


ეეხ რას დაგვამშვენებდა 10000$ მაგ საქმისთვის biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Apr 25 2010, 11:15
გამოხმაურება #37


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(SUB 300 @ 25th April 2010 - 12:07) [snapback]124074[/snapback]
ეეხ რას დაგვამშვენებდა 10000$ მაგ საქმისთვის

მაგის ნახხევარიც გვეეყოფა და იმედი მაქვს გავჩითავ ზაფხულის ბოლოსთვის
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giorgi_013
გამოხმაურება Apr 25 2010, 11:25
გამოხმაურება #38


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,101
რეგისტრ.: 2-September 09
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 347




ციტატა(maxouni @ Apr 19 2010, 03:08) [snapback]120358[/snapback]
აი მაგ საკითხში ცოტა სუსტი ვარ,კარობკებს არ ვიცნობ კარგად, მაგრამ ვერცერთი STI-ს სტოკი კარობკა რომ ვერ გაუძლებს ფაქტია, თუმცა თუ 700+ცხენზე ადიხარ მაშინ მექანიკას აზრი არა აქვს,ამიტომ ავტომატიკა და მისი ჯანი, VTD კარობკას + 3000$-იანი ტუნინგი და ეგაა სულ.
მოკლედ იღებ 5000-იან კუზაოსს, ამატებ 15-ს და ამოიღებ 10 სერიოზილ დრაგში, მაგდენს რომ დახარჯავ 2000-ზე ნაკლებად არ ინდა დაუდგევიღაც ფუცანა მანქანებს

მექანიკა ავტომატიკა არ ვიცი და
რულზე გადასართავი კარობკები რომ არის რა ქვია არ ვიცი
თავიდან ჭირდება სცეპლერნია დაძვრაზე და მერე აღარ
ალბათ ძალიან ძვირია სუბარუზე არ მინახია მგავსი უფრო "სუპერმანქანებზე" biggrin.gif აყენია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Apr 25 2010, 13:16
გამოხმაურება #39


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




giorgi_013
SMG-ს მსგავს რაღაცაზე ამბობ ალბათ!! მაგათ ცეპლენია ნამდვილად ვიცი რო არ წირდებათ და თუ რომელიმე მსგავს სისტემას წირდება პ[ირველად მესმის smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება Apr 25 2010, 19:41
გამოხმაურება #40


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




leqsoo
რას გულისხმობ სცეპლენია არ ჭირდებაში smile.gif SMG არის მექანიკური კარობკა იგივე, მხოლოდ ადამიანის ფეხის ნაცვლად ავტომატი წევს და ადებს სცეპლენიის დისკს smile.gif მე ესე ვიცი
Go to the top of the page
 
+Quote Post

19 გვერდი V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge