![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
zuraba
და ამ თანხის პატრონი იყიდი მაგ სუპერქარებს? ![]() კაპიკებია ეგ სუპერქარებთან შედარებით სად შენდ აახარჯავ ამსინას 7000$-ს და სად გადაიხდი პორშესი ამგალითად 80000 ათას ან ფერარიში მილიონს ან კიდევ მაკლარენში ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
კარგად დარტყმული ბეისბოლის ბურთი...
რას გაასწორებდა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ Apr 19 2010, 20:04) [snapback]120838[/snapback] ისე კი, ერთი კითხვა მაქვს მახო... იდეაში ცხენები რომ ცოტათი გაზარდო, ნუ 300-320-მდე დაახლოებით, მაგრამ თორქი მოუმატო (ძალიან მოუმატო), მაგი როგორ შეიძლება ქნა კაცმა ნეტავ ჰა?!... მაგას აკეთებენ კაკრაზ WRC-ზე, ცხენები აქვთ 300 და თორქი 600 ![]() როგორ აკეთებენ, ეგ აღარ ვიცი... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 20th April 2010 - 12:34) [snapback]121113[/snapback] მაგას აკეთებენ კაკრაზ WRC-ზე, ცხენები აქვთ 300 და თორქი 600 როგორ აკეთებენ, ეგ აღარ ვიცი... აი ეგ მინდა ვიცოდე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
მაგიტომაც აქვს რალის მანქანებს ხუთ ნოლიანი ფასები
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(iPod @ 20th April 2010 - 12:48) [snapback]121119[/snapback] მაგიტომაც აქვს რალის მანქანებს ხუთ ნოლიანი ფასები არა დავით, რალის მანქანების ფასს ყველაზე მეტად ზრდის კოლოფი და დაკიდება, ზუსტად ძრავია ყველაზე ნაკლებდანახარჯიანი (მე ეგრე ვიცი და... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Matador @ Apr 20 2010, 12:28) [snapback]121132[/snapback] არა დავით, რალის მანქანების ფასს ყველაზე მეტად ზრდის კოლოფი და დაკიდება, ზუსტად ძრავია ყველაზე ნაკლებდანახარჯიანი (მე ეგრე ვიცი და... ![]() ნამდვილად მასეა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
PAINKILLER
ის ამორტიზატორები მიდნა აი ღიჭ რიჭს რომ გაიძახის ![]() გეგონება ბოტასებს კაფელზე უსმევო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Attic @ Apr 20 2010, 15:43) [snapback]121215[/snapback] PAINKILLER ის ამორტიზატორები მიდნა აი ღიჭ რიჭს რომ გაიძახის ![]() გეგონება ბოტასებს კაფელზე უსმევო ზეთის რეზერვუარი რომ აქვს და ორმაგი დიდი შტოკი? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
ციტატა(Attic @ Apr 20 2010, 16:43) [snapback]121215[/snapback] PAINKILLER ის ამორტიზატორები მიდნა აი ღიჭ რიჭს რომ გაიძახის ![]() გეგონება ბოტასებს კაფელზე უსმევო ცვეტში მაგარი რამეა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
პატარა ექსპერიმენტი მინდა გავაკეთო , რაც მახომ დადო ამ ყველაფრის გაკეთება თუ გამოვა ჩვენ პირობებში
თუ იცით ან სადმე თუ შეიძლება ნახვა დადეთ ლინკი და გადავავლებ თვალს განსხვავება თუ არის ბენზინის და დიზელის ძრავის პორშინებში ? სიმკვრივეს და ტემპერატურას ვგულისხმობ დიზელს ხო უფრო დიდი კომპრესია აქვს ვიდრე ბენზინს და ჩემის აზრით უფრო კარგი ხარისხის პორშინები უნდა ქონდეს მაგრამ დიზელს ხო ოქტანი დაბალი აქვს და რამდენად გაუძლებს ბენზინს მაგალ ოქტანს ? ტურბინიანი 3.0 4 ცილინდრიანი , რომელი ფირმის ძრავებია თუ იცით ?, რაც ჩვენთან ჭარბობს რათქმაუნდა მეორადის შოვნა რო არ გაჭირდეს (მაინტრესებს როგორც ბევზინი ასევე დიზელის ) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,030 რეგისტრ.: 8-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 75 ![]() |
2.7 - 2.8 არის მერსედესის დიზელის მატორები. 5 ცილინდრიანი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Apr 20 2010, 17:45) [snapback]121265[/snapback] პატარა ექსპერიმენტი მინდა გავაკეთო , რაც მახომ დადო ამ ყველაფრის გაკეთება თუ გამოვა ჩვენ პირობებში თუ იცით ან სადმე თუ შეიძლება ნახვა დადეთ ლინკი და გადავავლებ თვალს განსხვავება თუ არის ბენზინის და დიზელის ძრავის პორშინებში ? სიმკვრივეს და ტემპერატურას ვგულისხმობ დიზელს ხო უფრო დიდი კომპრესია აქვს ვიდრე ბენზინს და ჩემის აზრით უფრო კარგი ხარისხის პორშინები უნდა ქონდეს მაგრამ დიზელს ხო ოქტანი დაბალი აქვს და რამდენად გაუძლებს ბენზინს მაგალ ოქტანს ? ტურბინიანი 3.0 4 ცილინდრიანი , რომელი ფირმის ძრავებია თუ იცით ?, რაც ჩვენთან ჭარბობს რათქმაუნდა მეორადის შოვნა რო არ გაჭირდეს (მაინტრესებს როგორც ბევზინი ასევე დიზელის ) დიზელი სულ სხვა ოპერიდანაა ასე რომ მაგის პორშნები ბენზინზე არ წავა. თანამედროვე დიზელების უმეტესობას წვის კამერე თვითონ პორშინშია გაკეთებული. ![]() ასე რომ .... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 30 ![]() |
ამ ცხრილს წავაწყდი სადღაც და დავაგდებ აქ. იქნებ გამოგადგეთ რამეში.
ტურბინების მონაცემებია Turbo Type ----------- Approx flow @ pressure Stock Turbo ---------- 360 CFM at 14.7 PSI IHI VF 25 ------------- 370 CFM at 14.7 PSI <--- estimated IHI VF 26 ------------- 390 CFM at 14.7 PSI <--- estimated T3 60 trim ------------ 400 CFM at 14.7 PSI IHI VF 27 ------------- 400 CFM at 14.7 PSI <--- estimated IHI VF 24/28/29 ------410 CFM at 14.7 PSI <--- estimated == 422 CFM max flow for a 2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.0 (14.7 PSI) 7000 RPM == IHI VF 23 ------------- 423 CFM at 14.7 PSI FP STOCK HYBRID -- 430 CFM at 14.7 PSI <--- derived from HP potential listed on web IHI VF-30 ------------- 435 CFM at 14.7 PSI <--- estimated SR 30 ----------------- 435 CFM at 14.7 PSI IHI VF-22 ------------ 440 CFM at 14.7 PSI <--- refigured T04E 40 trim -------- 460 CFM at 14.7 PSI == 464 CFM max flow for a 2.2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.0 (14.7 PSI) 7000 rpm == PE1818 -------------- 490 CFM at 14.7 PSI <--- estimated from max flow numbers Small 16G ------------ 505 CFM at 14.7 PSI ION Spec (stg 0) --- 525 CFM at 14.7 PSI <--- per vendor post 12-27-2002 == 526 CFM max flow for a 2.5 Liter at .85 VE pressure ratio 2.0 (14.7 PSI) 7000 RPM == Large 16G ----------- 550 CFM at 14.7 PSI SR 40 ----------------- 595 CFM at 14.7 PSI 18G ------------------- 600 CFM at 14.7 PSI PE 1820 -------------- 630 CFM at 14.7 PSI <--- estimated from max flow numbers 20G ------------------ 650 CFM at 14.7 PSI SR 50 ---------------- 710 CFM at 14.7 PSI GT-30 ---------------- 725 CFM at 14.7 PSI 60-1 ----------------- 725 CFM at 14.7 PSI GT-35R -------------- 820 CFM at 14.7 PSI T72 ------------------ 920 CFM at 14.7 PSI <--- Note you would have to spin a 2.0 L engine at about 14,000 rpm to flow this much air. IHI VF 25 ----------- 395 CFM at 18 PSI <--- estimated IHI VF 26 ----------- 400 CFM at 18 PSI <--- estimated T3 60 trim ---------- 410 CFM at 20 PSI IHI VF 27 ----------- 420 CFM at 18 PSI <--- estimated IHI VF 24/28/29 -- 425 CFM at 18 PSI <--- estimated IHI VF 23 ----------- 430 CFM at 18 PSI <--- estimated IHI VF-30 ----------- 460 CFM at 18.0 PSI <--- estimate based on trap speeds of cars running this turbo AVO 320HP -------- 465 CFM at 17.5 PSI T04E 40 trim ------ 465 CFM at 22 PSI FP STOCK HYBRID- 490 CFM at 18.0 PSI IHI VF-22 ---------- 490 CFM at 18.0 PSI <--- refigured SR 30 --------------- 490 CFM at 22 PSI Small 16G ---------- 490 CFM at 22 PSI ION Spec (stg 0) - 500 CFM at 19 PSI <--- per vendor post 12-27-2002 PE1818 ------------ 515 CFM at 22 PSI <--- estimated from manufactures rated max power Large 16G --------- 520 CFM at 22 PSI <--- upgraded flow some on review of compressor map == 526 CFM max flow for a 2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.5 (22 PSI) 7000 rpm == == 578 CFM max flow for a 2.2 Liter at .85 VE pressure ratio 2.5 (22 PSI) 7000 rpm == HKS GT2835 ------- 580 CFM at 22 PSI 400 hp MRT 400 ------------ 580 CFM at 16 PSI AVO 400HP -------- 580 CFM at 17.5 PSI MRT 450 ------------ 650 CFM at 19 PSI AVO 450HP -------- 650 CFM at 20.0 PSI SR 40 ---------------- 650 CFM at 22 PSI == 658 CFM max flow for a 2.5 Liter at .85 VE pressure ratio 2.5 (22 PSI) 7000 rpm == HKS GT3037 ------ 670 CFM at 22 PSI 460 hp PE 1820 ----------- 680 CFM at 22 PSI <--- estimated from manufactures rated max power 20G ---------------- 695 CFM at 20.0 PSI HKS GT3040 ----- 710 CFM at 22 PSI 490 hp AVO 500HP ------ 770 CFM at 22 PSI SR 50 ------------- 770 CFM at 22 PSI GT-30 ------------- 790 CFM at 22 PSI 60-1 --------------- 800 CFM at 22 PSI HKS GT3240 ----- 830 CFM at 22 PSI 570 hp GT-35R ----------- 880 CFM at 22 PSI T72 --------------- 1000 CFM at 22 PSI <--- note you would have to run a 2.0 L engine at >40 PSI boost to flow this much air |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
SUB 300
ციტატა(SUB 300 @ 19th April 2010 - 17:00) [snapback]120703[/snapback] ეს გილზები სად გააძრე და როგორ დავითრიოთ ? ეგ გილზები დარტონის ნაწარმი და თითო ღირს 100$ მაგრამ იმდენად მძიმეა რომ თავის ჩამოტანიანად შეიძლება 170–მდე ავიდეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 24th April 2010 - 21:41) [snapback]123908[/snapback] დიზელი სულ სხვა ოპერიდანაა ასე რომ მაგის პორშნები ბენზინზე არ წავა. თანამედროვე დიზელების უმეტესობას წვის კამერე თვითონ პორშინშია გაკეთებული. ვნახე დიზელის პორშინები და უსაშველოთ მძიმეა , თან მაღალია , ზედა კოლცოს მერე 1 სანტიმეტრი იქნება , სიმაღლეს დაარეგულირებ არ არის პრობლემა ,ტოკარს გააჩარხინებ , წვის კამერასაც დაარეგულირებ , მაგრამ ბერათ მძიმე პორშინებია და არ ღირს ჩალიჩი ციტატა(maxouni @ 25th April 2010 - 11:29) [snapback]124057[/snapback] ეგ გილზები დარტონის ნაწარმი და თითო ღირს 100$ მაგრამ იმდენად მძიმეა რომ თავის ჩამოტანიანად შეიძლება 170–მდე ავიდეს ეეხ რას დაგვამშვენებდა 10000$ მაგ საქმისთვის ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ 25th April 2010 - 12:07) [snapback]124074[/snapback] ეეხ რას დაგვამშვენებდა 10000$ მაგ საქმისთვის მაგის ნახხევარიც გვეეყოფა და იმედი მაქვს გავჩითავ ზაფხულის ბოლოსთვის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,101 რეგისტრ.: 2-September 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 347 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Apr 19 2010, 03:08) [snapback]120358[/snapback] აი მაგ საკითხში ცოტა სუსტი ვარ,კარობკებს არ ვიცნობ კარგად, მაგრამ ვერცერთი STI-ს სტოკი კარობკა რომ ვერ გაუძლებს ფაქტია, თუმცა თუ 700+ცხენზე ადიხარ მაშინ მექანიკას აზრი არა აქვს,ამიტომ ავტომატიკა და მისი ჯანი, VTD კარობკას + 3000$-იანი ტუნინგი და ეგაა სულ. მოკლედ იღებ 5000-იან კუზაოსს, ამატებ 15-ს და ამოიღებ 10 სერიოზილ დრაგში, მაგდენს რომ დახარჯავ 2000-ზე ნაკლებად არ ინდა დაუდგევიღაც ფუცანა მანქანებს მექანიკა ავტომატიკა არ ვიცი და რულზე გადასართავი კარობკები რომ არის რა ქვია არ ვიცი თავიდან ჭირდება სცეპლერნია დაძვრაზე და მერე აღარ ალბათ ძალიან ძვირია სუბარუზე არ მინახია მგავსი უფრო "სუპერმანქანებზე" ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
giorgi_013
SMG-ს მსგავს რაღაცაზე ამბობ ალბათ!! მაგათ ცეპლენია ნამდვილად ვიცი რო არ წირდებათ და თუ რომელიმე მსგავს სისტემას წირდება პ[ირველად მესმის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
leqsoo
რას გულისხმობ სცეპლენია არ ჭირდებაში ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |