![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9 რეგისტრ.: 24-April 10 მომხმარებელი № 1,046 ![]() |
მოგესალმებით! ჩემი პირველი პოსტია და იმედია არ დამძრახვთ განყოფილების შერჩევისთვის ან სხვა მსგავსი პოსტების არსებობისთვის
მოკლედ დიდი ხნის 2ჭოფობის შემდეგ გადაწყვეტილება მიღებულია - ჩემი შემდგომი მანქანა იქაქნება ფორესტერი! აი რომელი და რა ფასად ჯერ გაურკვეველია, სწორედ არჩევანის გაკეთებაში გთხოვთ დახმარებას... ვვარაუდობ 1997-2001 ფორიკას მაქს 3000$-მდე ფოთამდე განუბაჟებელს.. შევეცდები მოკლედ გითხრათ რა პრიორიტეტები და საჭიროება გვაქვს მე და ჩემს ოჯახს და დანარჩენი თქვენთვის მომინდვია მოკლედ კვირაში ერთხელ მინიმუმ სოფელში სიარული - ოფროუდია საშუალო მაგრამ მერყევი ხასითის რადგან გზაზე ხანდახან მეწყერები წვება სულ სხვადასხვა გამოსავლების ძებნაა საჭირო ![]() ზოგადად ქალაქში საკმაოდ დიდი ტრაფიკი მაქვს ასე რომ საწვავის ეკონომია არაა ნაკლებ პრიორიტეტული მაგრამ არაა გადამწყვეტი (ასევე გეტყვით რომ კარგი ხარისხის საწვავის საშუალება მაქვს) რაც შეეხება ოჯახს ერთ ჩაჯდომაზე 6 კაცი ვჯდებით მანქანაში აქედან 2 ბავშვია (ჯერ-ჯერობით ![]() ![]() კიდევ მთავარი მომენტი ფინანსურად არ ვარ განებივრებული და ამიტომ შერჩევისას ცოტა მოთმინება დამჭირდება... სავარაუდოდ იაპონიიდან ვაპირებ ჩამოყვანას და კარგი იქნება თუ ვინმეს გაქვთ გამოცდილება როგორ მოვიძიო შესაფერისი ფორიკა აუქციონებზე ან საიტებზე ან კიდევ სხვაგან სადმე ძალიან დამავალებთ თუ გამიზიარებთ პატივისცემით, მომავალი ფორესტერ-კლუბის აქტიური წევრი ![]() პს. ხო მართლა სულ დამავიწყდა ისე გაზაობაზეც არ ვარ უარზე და საკმაოდ სწრაფად დავდივარ მაგრამ ეს ყველაზე ბოლო პრიორიტეტია ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
რა ჩამოყვანა?!
![]() ან ჩემი იყიდე ან კიდევ ლექსოსი ![]() ![]() მშვენიერი არჩევანია, ზუსტად ისეთი როგორიც გჭირდება... ქალაქში - მოსახერხებელი რაიონში - არშემარცხვენელი ტევადობით - შეუდარებელი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ციტატა(Matador @ 24th April 2010 - 10:15) [snapback]123640[/snapback] რა ჩამოყვანა?! ან ჩემი იყიდე ან კიდევ ლექსოსი აქვეა ორივე და იდეალურზე უკეთეს მდგომარეობებში!!! მშვენიერი არჩევანია, ზუსტად ისეთი როგორიც გჭირდება... ქალაქში - მოსახერხებელი რაიონში - არშემარცხვენელი ტევადობით - შეუდარებელი მდგომარეობით---- იდეალური ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
არჩევანი კარგი გაგიკეთებია ფორიკაზეც და ამ კლუბძეც,აქ ნამდვილად დაგეხმარებიან როგორც ავტომობილის შერჩევა+ყიდვაში.
matador-s შეეხმიანე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,222 რეგისტრ.: 30-May 09 მდებარ.: IsANIII მომხმარებელი № 124 ![]() |
კალე და ლექსო დავყენოთ რომელიც გაუსწრებს იმან გაყიდოს პირველი მანქნა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,301 რეგისტრ.: 12-July 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 226 ![]() |
მემგონი უნდა გადაწყვიტო ტურბინიანი მანქანა გინდა თუ უტურბინო
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
nikola
ყველაფრის გათვალისწინებით რაც შენ ჩამოწერე, და იმისაც რომ არ ხარ ფინანსურად განებივრებული, შენი მანქანის დიაგნოზი არის შემდეგი 2000 ან 2001 წლის S/20, აუცილებლად მექანიკა რადგან იქნება ეკონომიური, სოფელში ტალახებში და უგზოობაზე ივლი მგელივით, ქალაქშიც ცოტას წაიცუღლუტებ ხოლმე მექანიკის ხარჯზე... ფერის არჩევაზეც თუ მიდგა საქმე ალბათ თეთრი უნდა იყიდო ![]() ხოლო თუ თავს მისცემ იმის უფლებას რომ მანქანაში სუპერი ასხა და 1-2 ლიტრით მეტი დაგიწვას, სამაგიეროდ იამაყო შენი მანქანის შესაძლებლობებით და რაც მთავარია სისწრაფით მაშინ აი ამ კაცის მანქანას გირჩევდი --> Matador, ტურბინიანს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
OSA-003
მე და ვუდგები ფორიკებს გასწრება გაყიდვაზე ![]() P.S. მგონი გამეყიდება სადაცაა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9 რეგისტრ.: 24-April 10 მომხმარებელი № 1,046 ![]() |
ტურბინიანსა და უტურბინოს შორისაც არჩევანი თქვენ უნდა გამაკეთებინოთ, აგიხსნით რატომ:
ერთ ჩემს ამხანაგს ჰყავს ამერიკული ფორესტერი 2.0 უტურბინო ხოდა გაზის პედლის ქვემოთ რამა ჩაღუნული აქვს გაზის პედალზე ზედმეტი ძალის გამოყენების გამო, მაგრამ მაინც არაფერი არ შველის არც "პოლში" ფეხის გაყრა და არც ხვეწნა მუდარა - მკვდარი მაინც მკვდარია, ხოდა იმას ვამბობდი, რომ ასეთი მხოხავი არც ტევადი მინდა და არც ვეზდეხოდი... მოკლედ თუ 2.0 იაპოშკა ნორმალურად იდგავს უტურბინო მაშინ ეგეც საკმარისია მარა რა თქმა უნდა ტურბინიანი ჯობია ოღონდ უპრობლემო და ზოგადად რაღაც კითხვები დამემატა: რატომაა გავრცელებული მითი ტურბინის პრობლემურობაზე? რატომ თეთრი? რა ჯდება საჭის გადატანა და რამდენად გამართლებულია? რატომ უკვე ჩამოყვანილ აქ ნარბენი და არა საკუთარი მოძიებული და შერჩეული ამომავალი მზის ქვეყნიდან? ხო კიდე მავიწყდებოდა მექანიკა აღარ მინდა რა დავიღალე ![]() ![]() ![]() ციტატა(Matador @ Apr 24 2010, 10:15) [snapback]123640[/snapback] რა ჩამოყვანა?! ![]() ან ჩემი იყიდე ან კიდევ ლექსოსი ![]() ![]() მშვენიერი არჩევანია, ზუსტად ისეთი როგორიც გჭირდება... ქალაქში - მოსახერხებელი რაიონში - არშემარცხვენელი ტევადობით - შეუდარებელი ![]() ხო მართლა მატადორ, შენ მანქანას რომ შევხედე ცოტა არ იყოს უცნაურად მომეჩვენა კაცმა ამდენი შრომა და მოთმინება დაახარჯე საკუთარ მანქანას და ახლა მე მთავაზობ ?! - მე ასე არ მოვიქცეოდი მანქანით კმაყოფილი რომ ვიყო.. ხომ წითელზე მელაპარაკები ? ან იქნებ სხვა მანქანაც გყავს გასაყიდი არ ვიცი... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,057 რეგისტრ.: 26-March 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 940 ![]() |
ციტატა ხო მართლა მატადორ მაგას კალე ქვია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
nikola კალეს მეორე ყავს და მაგას მაგიტო ყიდის და მე ლეგასი მელოდება და პული მინდა და კაპიკებში მაგიტო ვყიდი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 17:05) [snapback]123858[/snapback] ურბინიანსა და უტურბინოს შორისაც არჩევანი თქვენ უნდა გამაკეთებინოთ, აგიხსნით რატომ: ერთ ჩემს ამხანაგს ჰყავს ამერიკული ფორესტერი 2.0 უტურბინო ხოდა გაზის პედლის ქვემოთ რამა ჩაღუნული აქვს გაზის პედალზე ზედმეტი ძალის გამოყენების გამო, მაგრამ მაინც არაფერი არ შველის არც "პოლში" ფეხის გაყრა და არც ხვეწნა მუდარა - მკვდარი მაინც მკვდარია, ხოდა იმას ვამბობდი, რომ ასეთი მხოხავი არც ტევადი მინდა და არც ვეზდეხოდი... მოკლედ თუ 2.0 იაპოშკა ნორმალურად იდგავს უტურბინო მაშინ ეგეც საკმარისია მარა რა თქმა უნდა ტურბინიანი ჯობია ოღონდ უპრობლემო მთლად მასეთი მკვდარიც არაა რო ხან ფეხით მიაწვე მარა ტურბინიანთან შედარებით გაჩერებულია ლამის ![]() ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 17:05) [snapback]123858[/snapback] რატომაა გავრცელებული მითი ტურბინის პრობლემურობაზე? იმიტომ რომ არ უვლიან, ცუდ საწვავს ასხავენ, ცუდ ზეთს ასხავენ 9 ათასს ატრიალებინებენ და თურმე მერე სტუკდება ![]() ![]() ![]() ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 17:05) [snapback]123858[/snapback] რატომ თეთრი? კაცია და გუნება .. მე პირადად ვერტცხლისფერს ან წითელს ავიღებდი.. თეთრი მაგრად არ მომწონს.. თუმცა ბევრს მოწონს... ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 17:05) [snapback]123858[/snapback] რა ჯდება საჭის გადატანა და რამდენად გამართლებულია? არანაირად არაა რეკომენდირებული თუმცა გადააქვთ... არავინ არ გირჩევს მაგის გაკეთებას ამ ფორუმზე... მაგარი უაზრობაა ყველანაირად... ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 17:05) [snapback]123858[/snapback] რატომ უკვე ჩამოყვანილ აქ ნარბენი და არა საკუთარი მოძიებული და შერჩეული ამომავალი მზის ქვეყნიდან? იმიტო რო სანამ ჩამოვა 2 თვე უნდა სულ ცოტა ![]() ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 17:05) [snapback]123858[/snapback] ო მართლა მატადორ, შენ მანქანას რომ შევხედე ცოტა არ იყოს უცნაურად მომეჩვენა კაცმა ამდენი შრომა და მოთმინება დაახარჯე საკუთარ მანქანას და ახლა მე მთავაზობ ?! - მე ასე არ მოვიქცეოდი მანქანით კმაყოფილი რომ ვიყო.. ხომ წითელზე მელაპარაკები ? ან იქნებ სხვა მანქანაც გყავს გასაყიდი არ ვიცი... მეორე მანქნაც ყავს და თან სხვა მანქანის ყიდვა უნდა და თან კალე გეუბნება ჩვეულებრივი სტანდარტული STB_ს ყიდვაზე და შენ რაც ნახე რო დაახარჯა ის შინაურებში გადაანაწილა ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9 რეგისტრ.: 24-April 10 მომხმარებელი № 1,046 ![]() |
ეგ ყოლიფერი კარგი მაგრამ სადაა ლექსოს და კალე-ს მანქანების განცხადებები იქნებ მიმასწავლოთ თორემ მე ვერ ვიპოვე...
ისე ამ პოსტის პოსტვისას იმედი მქონდა რომ უფრო დეტალურად გავიგებდი რას ნიშნავს STB, STI, TLC, DCCD და სხვ. რა განსხვავებაა სხვადასვა წლების მოდელებს შორის და როგორ გავარჩიოთ ეს ყველაფერი იმ ავადსახსენებელ იაპონურ თუ ჩინურ აჯღა-ბუჯღაზე რომელიც მომყოლივით მოყვება იქაური აუქციონის მანქანებს. ტურბინაზე გარკვეული წარმოდგენა შემექმნა თუმცა საბოლოო გადაწყვეტილებისთვის ინფორმაცია ვთვლი რომ ჯერ მცირეა ![]() ხო კიდე რაღაც გავიგე რომ დიფერენცილების დაბლოკვის სხვადასხვა ლოგიკები აქვთ სხვადასხვა მოდელებს. აქ ვნახე ვიდეოები სადაც ფორესტერი დიაგონალზე დაკიდებისას ამყოლი თვლები იწყებენ ტრიალს და ფაქტიურად 4x4 ფუჭ სიტყვებად რჩება. წინა და უკანა დიფერენციალებზე ბლოკირება ასევე ცენტრალურ დიფერენციალზე ბლოკირება რომელ მოდელებს აქვთ და ა.შ. ... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(nikola @ Apr 24 2010, 19:49) [snapback]123884[/snapback] ეგ ყოლიფერი კარგი მაგრამ სადაა ლექსოს და კალე-ს მანქანების განცხადებები იქნებ მიმასწავლოთ თორემ მე ვერ ვიპოვე... ისე ამ პოსტის პოსტვისას იმედი მქონდა რომ უფრო დეტალურად გავიგებდი რას ნიშნავს STB, STI, TLC, DCCD და სხვ. რა განსხვავებაა სხვადასვა წლების მოდელებს შორის და როგორ გავარჩიოთ ეს ყველაფერი იმ ავადსახსენებელ იაპონურ თუ ჩინურ აჯღა-ბუჯღაზე რომელიც მომყოლივით მოყვება იქაური აუქციონის მანქანებს. ტურბინაზე გარკვეული წარმოდგენა შემექმნა თუმცა საბოლოო გადაწყვეტილებისთვის ინფორმაცია ვთვლი რომ ჯერ მცირეა ![]() ხო კიდე რაღაც გავიგე რომ დიფერენცილების დაბლოკვის სხვადასხვა ლოგიკები აქვთ სხვადასხვა მოდელებს. აქ ვნახე ვიდეოები სადაც ფორესტერი დიაგონალზე დაკიდებისას ამყოლი თვლები იწყებენ ტრიალს და ფაქტიურად 4x4 ფუჭ სიტყვებად რჩება. წინა და უკანა დიფერენციალებზე ბლოკირება ასევე ცენტრალურ დიფერენციალზე ბლოკირება რომელ მოდელებს აქვთ და ა.შ. ... მოდი ასე ვთქვათ რადგან ოჯახისთვის გინდა და თან სოფელში აპირებ სიარულს C/20, STB ან C/25 საკმარისია STI სპორტული პადვესკა და მიწაზე გაკრული ბამპერები არ გამოგადგება. ჩემი აზრით სუბარუს ძრავის მახასიათებლებიდან გამომდინარე ავტომატი უკეთესი არჩევანია. ასევე 2.0 უტურბინო 137 ცხენი ცოტაა. 2.0 ტურბინა ან 2.5 ატმოსფერო იდეალური ვარიანტია. უტურბინო ფორესტერების უმრავლესობას უკანა ბლოკირებადი დიფერენციალი არ აქვს.ტუბინაზე ნორმაა უკანა LSD დიფერენციალი, ხშირად მართლა საჭირო რამე დიაგონალებზე განსაკუთრებით. წინა ბოლოკირებადი დიფერენციალი დაივიწყე. მექანიკები სიმეტრიული LSD ბლოკირებადი ხიდებშორის დიფერენციალით მოდის. ავტომატებზ VTD არასიმეტრიული ბლოკირებადი დიფერენციალი დგას ან უბრალოდ დიფერენციალის გარეშე ანუ ფრიქციონებით რთავს უკანა ხიდს დინამიურად. ჩემი აზრით საუკეთესოა VTD შემდეგ აქტივ AWD ანუ დიფერენციალის გარეშე და ბოლოს LSD+მექანიკა. არსებობს ფორესტერები უკანა თვითრეგულირებადი ამორტიზატორებით სოფლისთვის იდეალური ვარიანტია. პირადად მე ST/b ს გირჩევ ოღონთ დაბალი გარბენით და ნორმალური ადამიანისგან. ნაგაზავები ძრავი შეიძლება უცებ მოკვდეს მოკლედ ფრთხილად. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
nikola
ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback] STB ტურბინიანი ფორიკები არის მაგ მოდფიკაციის, ან TTB... ტტბ-ზე არის უკანა ამორტიზატორები ცოტა უფრო სუსტი და ვითომ უფრო კომფორტული მოდელია ვიდრე სტბ მარა ახლებზე აღარ გამოდის ... 2000იდან სუყველა სტბეა თუ სწორად მახსოვს... T25 ატის უტურბინო 2.5 ძრავით და ყველაზე კომფორტული ვერსია ფორიკასი S20 არის უტურბინო 2.0 C20 თან შედარებით ცოტა ნავაროჩენია რომელიც ასევე უტურბინოა... ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback] STI არის სუბარუ ტექნიკა ინტერნაციონალი ![]() უფრო სპრტული ვერსიაა და სხვანაირ შიტოკებზე დგას, აქვს უკეთესი ტორმუზები და ა,შ ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback] TLC ეგ არის TOYOTA LAND Cruiser ![]() და TCS არის თრექშენ კონტორლი რომელიც აქვს STB ებს VTD კარობკით (კალეს მანქნანას), ანუ რომელის გადანაწილებაც არის 40/60ზე და არა 10/90 ისე როგორც ჩვეულებრივ AWD ზე არის... ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback] განსხვავებაა სხვადასვა წლების მოდელებს შორის და როგორ გავარჩიოთ ეს ყველაფერი იმ ავადსახსენებელ იაპონურ თუ ჩინურ აჯღა-ბუჯღაზე რომელიც მომყოლივით მოყვება იქაური აუქციონის მანქანებს. იაპონური უნდა იცოდე ან ათარგმნინო იქაურ დილერს.. ხოლო წარწერას STB და წელს და ძრავის მოცულობას შენც მიხვდები ![]() ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback] DCCD ეგ არ აქვს ფორიკებს ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback] ცენტრალურ დიფერენციალზე ბლოკირებ ავტომატიკაზე პირველში რო ჩააგდებ ხისტად ბლოკავს ცენტრალურს ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback] წინა და უკანა დიფერენციალებზე ბლოკირება ეგ არის LSD limited slip differential რაც არ უზრუნვეყოფს 100%იან ბლოკირებას მაშIნ როცა სადმე ხარ გაჭედილი და დიდი ძალა ადგება ხიდებს და საბურავის დატრიალება უჭირს... ხისტად ბლოკირება კნოპკით ფორესტერზე არ არსებობს... ციტატა(nikola @ 24th April 2010 - 19:49) [snapback]123884[/snapback] აქ ვნახე ვიდეოები სადაც ფორესტერი დიაგონალზე დაკიდებისას ამყოლი თვლები იწყებენ ტრიალს და ფაქტიურად 4x4 ფუჭ სიტყვებად რჩება. აბსოლუტურად ყველა ჯიპზეც კი მასეა დიაგონალკის შემთხვევაში თუ უკანა ბლოკირება ხისტი არ გაქ ანუ კნოპკაზე... ისე ეს ყველა მონაცემი არის www.drom.ru ზე კატალოგში და დანარჩენი თუ რამეა იკითხე ყველა გაგცემს პასუხს უბრალოდ დღეს კლუბის შეკრებაა და არავინაა ფორუმზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(hyberlevan @ Apr 24 2010, 21:02) [snapback]123895[/snapback] nikola აბსოლუტურად ყველა ჯიპზეც კი მასეა დიაგონალკის შემთხვევაში თუ უკანა ბლოკირება ხისტი არ გაქ ანუ კნოპკაზე... ჯიპებზე არ ვიცი მაგრამ ფორესტერზე უკანა LSD საკმაოდ ეფექტურია დიაგონალკის დროს. საკუთარ ტყავზე მაქვს შემოწმებული, ჩემთან უკანა ხიდზე ტემპერეტურის დაჩიკი აყენია ასე რომ შეიძლება დიფერენციალიც განსაკუთრებულია არ ვიცი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 24th April 2010 - 21:13) [snapback]123898[/snapback] ჯიპებზე არ ვიცი მაგრამ ფორესტერზე უკანა LSD საკმაოდ ეფექტურია დიაგონალკის დროს კი მასეა მარა თუ გაიჭედა პაკრიშკა ვეღარ ერევა მერე ![]() ციტატა(Sturbo @ 24th April 2010 - 21:13) [snapback]123898[/snapback] ჩემთან უკანა ხიდზე ტემპერეტურის დაჩიკი აყენია ასე რომ შეიძლება დიფერენციალიც განსაკუთრებულია არ ვიცი. ეგ როგორ გავიგო ჩემსას აქვს თუ არა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(hyberlevan @ Apr 24 2010, 21:15) [snapback]123899[/snapback] კი მასეა მარა თუ გაიჭედა პაკრიშკა ვეღარ ერევა მერე ![]() ეგ როგორ გავიგო ჩემსას აქვს თუ არა? უკნიდან შეხედე ხიდს დაჩიკიც უნდა ჩანდეს და იქიდან გამომავალი კაბელებიც + წითელი ნათურა პრიბორებში (უკანა დიფერენციალის ტემპერატურა). |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 24th April 2010 - 21:18) [snapback]123900[/snapback] უკნიდან შეხედე ხიდს დაჩიკიც უნდა ჩანდეს და იქიდან გამომავალი კაბელებიც + წითელი ნათურა პრიბორებში (უკანა დიფერენციალის ტემპერატურა). მგონი არ აქვს მასეთი არაფერი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9 რეგისტრ.: 24-April 10 მომხმარებელი № 1,046 ![]() |
ეს უკვე სულ სხვაა
![]() ამაზე რას იტყვით ცოტა ძვირია მარა შეაფასეთ -> http://myauto.ge/car_details.php?car_id=1399335 |
|
|
![]() ![]() |