IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

6 გვერდი V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> SG5-ზე ტურბინის შეცვლა, ალტერნატივები :)
PAINKILLER
გამოხმაურება May 13 2010, 14:44
გამოხმაურება #1


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




მოკლედ, როგორც მოგეხსენებათ SG5 ტურბინიან მოდელებზე დგას შედარებით პატარა კრილჩატკიანი TF035 ტურბინა (ზუსტად იგივე რაც SF5 ევროპულ მოდელზე), რომელიც ბრუნვას იწყებს უფრო დაბალი აბაროტებიდან და შესაბამისად უფრო დაბალ აბაროტებზეც ამთავრებს smile.gif

არის იდეა რომ სხვადასხვა საჭიროებების გამო სტოკი ტურბინა შეიძლება შეიცვალოს რამე სხვა ტურბინით.

DROM-ის ფორუმებზე იყო შესაბამისი განხილვები და იქაც არაერთგვაროვანი შეფასებები აქვს სხვადასხვა ალტერნატიულ ვარიანტებს, ამიტომ მე უფრო მაინტერესებს ჩვენთან როგორ ფიქრობენ ამ ყველაფერზე smile.gif


გასაგებია რომ ჩვენთან SG5 კუზაო არც ისეთი გავრცელებულია, მაგრამ ფორუმზე უკვე რამდენიმე წევრი ელოდება იაპონიიდან შესაბამის მოდელს, ამიტომ კარგი იქნებოდა ეს თემა გაგვევრცო და მომავალშიც უფრო მეტი ინფორმაციები მოგვეგროვებინა smile.gif


ერთერთი ვარიანტი არის SF5-იდან მოხსნილი TD04L-ის დაყენება, ანუ ყველაზე იაფიანი ვარიანტი, თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ თბილისში ბლომად S/Tb-ები იშლება smile.gif

თუმცა ამ შემთხვევაში გასარკვევია რა პლიუსები იქნება და რა დამატებითი ღონისძიებები იქნება ჩასატარებელი (დეტალები გამოსაცვლელი+პრაშივკა) რომ რეალურ შედეგს მიაღწიო, ანუ ფული ტყუილად არ გადაყარო smile.gif

არის სხვა ვარიანტებიც, მათ შორის VF22, VF23, VF24 და სხვა მოდელების დაყენება, შესაბამისი დამატებითი წუნინგით (ხშირად აუცილებელიც), გააჩნია მოთხოვნილებებს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება May 13 2010, 14:48
გამოხმაურება #2


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




ციტატა
VF22
ამის დაყენების შემთხვევაში მართლა უსერიოზულესი ცვლილებები იქნება ჩასატარებელი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება May 13 2010, 15:27
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




მალე დავაყენებ მაგ TD04L და გეტყვი რა ცვლილებები მოხდება. ისე საინტერესოა TD04L დავათვალიერე კარგათ და კომპრესორის მხარეს ორმაგი კრილჩატკა აქვს ეგრე უნგა იყოს ?

შენ SG5 ზე ლოგი ჩაწერე ? თუ ჩაწერე აქ დადე საინტერესოა მაღლა 6500 სის ფარგლებში ვესტგეიტი რამდენზეა ღია და ლამდა ამ დროს რას ამბობს სმესის ან EGT ს შესახებ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 13 2010, 15:58
გამოხმაურება #4


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




PAINKILLER
ფორესტერის ტურბინის დაყენებით უკეთესი გაწევის და ცოტა მეტი წვის გარდა არაფერი შეიცვლება, და იმპრეზას ტურბინის გაყენება მართლა არ ღირს, იმიტომ რომ ახლა ერთი ცუდი ამბავი უნდა გითხრა, მართალი გითხრა შენზე არანაკლებად მეწყინა რომ შენს მანქანაზე პრაშივკებში ჩაძვრომა შეუძლებელია, მაგრამ რას იზამ, ასეთი ტვინმოღრეცილები არიან იაპონელები და რა ვქნათ?? sad.gif(
ყველა SG5 პრაშივკდება ელექტრო დრესელებიანის გარდა.

ესეც ლოგები
http://public.blu.livefilestore.com/y1paiL...6s.csv?download
http://public.blu.livefilestore.com/y1pPKt...9s.csv?download

Sturbo
საქმე იმაშია რომ რომ DT04-ს აყენებენ, ზედ აყოლებენ რესტრიქტორსაც, ვესტგეითსაც თავის აქტუატორიანად და ამ აქტუატორის სელენოიდსაც.
ეკუმ რამდენიც არ უნდა იფართხალოს უბრალოდ ვერ მოერევა აქტუატორის ზამბარას და 1 ბარამდე მშვენიცრად დაუბერავს.
შენს შემთხვევაში არ ვიცი რას იზამს, იმიტომ რომ 1 ბარზე ფუელქათი გაქვს

Sturbo
ერთი იდეაც არის შენს მანქანასთან დაკავშირებით, დატჩიკები შენსას და იაპონურს ერთიდაიგივე აქვს, შეგიძლია იაპონური ეკუ ატაკო შენთან და შტეკერები გადააკეთო.
თუმცა ეს თემა SG5-ზეა და შემთხვევით არ დავივორნოთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება May 13 2010, 15:58
გამოხმაურება #5


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




maxouni
აკი ბოკას მანქანა პრაშივკდებაო? შემაშინეთ, მეთქი იღლიაში ამომიდეებს biggrin.gif
ისე, ახალი ფორიკები არაელექტროდროსელიანებიც არსებობს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 13 2010, 16:09
გამოხმაურება #6


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Baal @ 13th May 2010 - 16:58) [snapback]132421[/snapback]
ისე, ახალი ფორიკები არაელექტროდროსელიანებიც არსებობს?

არსებობს, მექანიკები, და ეგენი პრაშივკდება, ამათი დებილი დედა რომ ვატირე, რატუმ უნდა იყოს ასე უკუღმართულად???
ელექტროდროსელიანი იმპრეზას კომპი მიდის XT-ზე შტეკერების გადაკეთებით და მე რე ხდება ცოფიანი.
ციტატა(Baal @ 13th May 2010 - 16:58) [snapback]132421[/snapback]
შემაშინეთ, მეთქი იღლიაში ამომიდეებს

არ პრაშივნკდებაო ახლა გავიგე თორემ მართლა ამოგიდებდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება May 13 2010, 16:25
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




რას გავს თქვენი საქციელი 5300 ზე მეტი დაგეტრიალებინათ biggrin.gif მოკლედ ამ აბაროტზე და 0.8 ბარზე 38 % უჭერია ვესტგეითს ანუ 6000-6200 კენ
0% ზე გავა. ყოფნის ამ მანქანას ეს ტურბინა რას ერჩით თან ყოველდღიური სიარულისთვის TF035 ძალიან სასიამოვნო ნივთია.

maxouni
მე როგორც ვიცი აქტუატორის ზამბარა 0.6 მდეა. ტურბინა კი რესტრიქტორის შლანგის გარეშე გამომატანეს უნდა გავიარო და გამოვართვა.
სავარაუდოდ TF035 ის რესტრიქტორი სხვა ზომის იქნება. აქტუატორის სოლენოიდი იგივეა რაც S/Tb ზე წესით ყველაფერი კარგად უნდა იყოს.
მოვრჩები საქმეებ და დავაყენებ + ლოგი ყველაფერს იტყვის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 13 2010, 18:19
გამოხმაურება #8


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 13th May 2010 - 17:25) [snapback]132424[/snapback]
მე როგორც ვიცი აქტუატორის ზამბარა 0.6 მდეა. ტურბინა კი რესტრიქტორის შლანგის გარეშე გამომატანეს უნდა გავიარო და გამოვართვა.

ზამბარაც განსხვავებული აქვს და რესტრიქტორიც, ჯობია ტრბინას თავისი დაუყენო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება May 13 2010, 18:24
გამოხმაურება #9


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




დიდ ტურბინას რომ დააყენებ მერე ავცს როგორ იმუშავებს?
ეგ ხო მექანიკურია? ანუ კომპიდან არ იმართება.
ვაფშედა ბუსტი გაზომეთ მაღალ აბაროტებზე.
ვარდება დაბლა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 13 2010, 18:38
გამოხმაურება #10


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ May 13 2010, 16:27) [snapback]132416[/snapback]
მალე დავაყენებ მაგ TD04L და გეტყვი რა ცვლილებები მოხდება. ისე საინტერესოა TD04L დავათვალიერე კარგათ და კომპრესორის მხარეს ორმაგი კრილჩატკა აქვს ეგრე უნგა იყოს ?

შენ SG5 ზე ლოგი ჩაწერე ? თუ ჩაწერე აქ დადე საინტერესოა მაღლა 6500 სის ფარგლებში ვესტგეიტი რამდენზეა ღია და ლამდა ამ დროს რას ამბობს სმესის ან EGT ს შესახებ.

შენს მანქანას სულ სხვა ECU აქვს და სულ სხვა ქარხნული მონაცემები smile.gif

ჩემი ლოგი მახოს აქვს და იმედია დადებს, მეც მაგრა მაინტერესებს smile.gif უი უკვე დაუდია biggrin.gif


TD04L-საც და TF035-საც ორმაგი კრილჩატკები აქვს კომპრესორის მხარეს, თითქმის ერთნაირია ორივე smile.gif

სამაგიეროდ TD04L-ს ტურბინის მხარეს აქვს ბევრად დიდი კრილჩატკა და უფრო მაღალ აბაროტებზე შეუძლია ბუსტის შექმნა smile.gif

ციტატა(maxouni @ May 13 2010, 16:58) [snapback]132419[/snapback]
PAINKILLER
ფორესტერის ტურბინის დაყენებით უკეთესი გაწევის და ცოტა მეტი წვის გარდა არაფერი შეიცვლება, და იმპრეზას ტურბინის გაყენება მართლა არ ღირს, იმიტომ რომ ახლა ერთი ცუდი ამბავი უნდა გითხრა, მართალი გითხრა შენზე არანაკლებად მეწყინა რომ შენს მანქანაზე პრაშივკებში ჩაძვრომა შეუძლებელია, მაგრამ რას იზამ, ასეთი ტვინმოღრეცილები არიან იაპონელები და რა ვქნათ?? sad.gif(
ყველა SG5 პრაშივკდება ელექტრო დრესელებიანის გარდა.
თუმცა ეს თემა SG5-ზეა და შემთხვევით არ დავივორნოთ

ეგ ინფორმაცია საიდან მოიპოვე?? მე ის ვიცი რომ სხვა მოდელის პრაშივკა არ მიდის კროსსპორტის ელექტროდროსელიან ECU-ზე, ის რომ გაპრაშივკება საერთოდ არ შეიძლება მაგი არსად არ უთქვამთ, drom-ის ფორუმებზე მსგავსი არაფერი წერია....

ციტატა(maxouni @ May 13 2010, 17:09) [snapback]132423[/snapback]
არსებობს, მექანიკები, და ეგენი პრაშივკდება, ამათი დებილი დედა რომ ვატირე, რატუმ უნდა იყოს ასე უკუღმართულად???
ელექტროდროსელიანი იმპრეზას კომპი მიდის XT-ზე შტეკერების გადაკეთებით და მე რე ხდება ცოფიანი.

არ პრაშივნკდებაო ახლა გავიგე თორემ მართლა ამოგიდებდა

ხოდა დავითრევ მაგ ელექტროდროსელიანი იმპრეზის კომპს და მივაპრაშივკებ biggrin.gif

ან ვაბშე დროსელს გადავაკეთებ მექანიკურზე wink.gif

ციტატა(Sturbo @ May 13 2010, 17:25) [snapback]132424[/snapback]
რას გავს თქვენი საქციელი 5300 ზე მეტი დაგეტრიალებინათ biggrin.gif მოკლედ ამ აბაროტზე და 0.8 ბარზე 38 % უჭერია ვესტგეითს ანუ 6000-6200 კენ
0% ზე გავა. ყოფნის ამ მანქანას ეს ტურბინა რას ერჩით თან ყოველდღიური სიარულისთვის TF035 ძალიან სასიამოვნო ნივთია.

მაგაში გეთანხმები, ჯერჯერობით არც ვაპირებ ტურბინის გამოცვლას, თორემ საკმაოდ კარგი შანსი მქოდა სამაგისოდ wink.gif

ქალაქში სასიარულოდ TF035 ძაან ჯიგრულია, მითუმეტეს ავტომატიკას მეტი არც სჭირდება, დრაგაობას თუ დავაპირებ, ქარხნულ ტურბინაზეც შეიძლება დაწუნინგება, ქულერის გამოცვლით და ბუსტკონტროლერის დაყენებით wink.gif

ციტატა(RACKER @ May 13 2010, 19:24) [snapback]132454[/snapback]
დიდ ტურბინას რომ დააყენებ მერე ავცს როგორ იმუშავებს?
ეგ ხო მექანიკურია? ანუ კომპიდან არ იმართება.
ვაფშედა ბუსტი გაზომეთ მაღალ აბაროტებზე.
ვარდება დაბლა?

AVCS ირთვება კონკრეტულ აბაროტზე, და როგორც ვიცი ელექტრონულად იმართება smile.gif

მაღალ აბაროტებზე ბუსტი ქვემოთ მიდის, მე რომ დავლოგე ავტომატურ რეჟიმში მქონდა და 5500-ზე უკვე შემდეგ სიჩქარეში რთავდა, ტიპტრონიკის რეჟიმში არ დამილოგავს, მანდ უკვე რედლაინამდე დაატრიალებს smile.gif პრინციპში 5500-ზე მეტს აზრიც არა აქვს ქარხნულ ნასტროიკებზე, მაქსიმალური თორქი კაკრაზ მაგ აბაროტებზე აქვს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება May 13 2010, 18:41
გამოხმაურება #11


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ანუ მარტო ტურბინის შეცვლას არანაირი აზრი არ აქ.
მაღლებზეც აქ მაგ ტურბინას წნევა და დაბლებზეც.

ისე საინტერესოა რო ჩახსნა სოლენოიდი და ისე გაარო რას იზამს.
ანუ მაქსიმუმ რამდენს დაბუსტავს და რამდენ აბაროტზე წამოვა დაბლა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 13 2010, 18:43
გამოხმაურება #12


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(RACKER @ May 13 2010, 19:41) [snapback]132467[/snapback]
ანუ მარტო ტურბინის შეცვლას არანაირი აზრი არ აქ.
მაღლებზეც აქ მაგ ტურბინას წნევა და დაბლებზეც.

ისე საინტერესოა რო ჩახსნა სოლენოიდი და ისე გაარო რას იზამს.
ანუ მაქსიმუმ რამდენს დაბუსტავს და რამდენ აბაროტზე წამოვა დაბლა.

სოლენოიდი რომ ჩახსნა, ოვერბუსტი გექნება, ბაიპასი ვერ გაატარებს საკმარის ჰაერს და რაღაცას დაბრიდავ, პირველ რიგში ტურბნინას და მეორე რიგში მატორს smile.gif


ბუსტის მომატება თუ გინდა, კონტროლერი უნდა დააყენო, სოლენოიდის გარეშე უკონტროლო ბუსტი გექნება, ეგ კი ძააააან ცუდია smile.gif


ამ ტურბინას კი შეუძლია მაღლებზეც ბუსტოს 1.3-1.5 ბარი, მაგრამ ძალიან გახურდება და ტურბინასაც დაერხევა და დეტონაციებიც ოხრად იქნება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება May 13 2010, 18:45
გამოხმაურება #13


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




PAINKILLER
მე გასატესტად ვთქვი თორე ისე რომ არ შეიძლება რათ უნდა მაგას ბეევრი ბაზარი.
ანუ რო დალოგო და გასინჯო რამდენს უბერავს ტურბინა.
ისე შეიძლება წნევა კი ქონდეს მაგრამ ცოტა ჰაერს უბერავდეს და ცხელს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 13 2010, 18:57
გამოხმაურება #14


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 13th May 2010 - 19:38) [snapback]132459[/snapback]
ეგ ინფორმაცია საიდან მოიპოვე?? მე ის ვიცი რომ სხვა მოდელის პრაშივკა არ მიდის კროსსპორტის ელექტროდროსელიან ECU-ზე, ის რომ გაპრაშივკება საერთოდ არ შეიძლება მაგი არსად არ უთქვამთ, drom-ის ფორუმებზე მსგავსი არაფერი წერია

აქედან
http://forums.drom.ru/subaru/t1151246864.html
თუ სულ გაზგაყრილი სიარულს არ აპირებ თავისი ტურბინა სჯობია და თუ მეტისმეტად აქტიურობ მაშინ D04, იმიტომ რომ გადახურება გექნება და საერთოდ დაკარგავს გაწევას, სინდისს და ნამუსს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 13 2010, 19:01
გამოხმაურება #15


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(RACKER @ May 13 2010, 19:45) [snapback]132469[/snapback]
PAINKILLER
მე გასატესტად ვთქვი თორე ისე რომ არ შეიძლება რათ უნდა მაგას ბეევრი ბაზარი.
ანუ რო დალოგო და გასინჯო რამდენს უბერავს ტურბინა.
ისე შეიძლება წნევა კი ქონდეს მაგრამ ცოტა ჰაერს უბერავდეს და ცხელს

ეგრე ისედაც ვიცი პიკებზე 1.27-ს ქმნის წნევას, მერე ვეისტგეითი ირთვება smile.gif

და წნევას თუ შექმნის, ცოტა ჰაერის დაბერვა რაღა პონტია, ჰაერის წნევა არაა ეგ აბა რისია biggrin.gif

ციტატა(maxouni @ May 13 2010, 19:57) [snapback]132474[/snapback]
აქედან
http://forums.drom.ru/subaru/t1151246864.html
თუ სულ გაზგაყრილი სიარულს არ აპირებ თავისი ტურბინა სჯობია და თუ მეტისმეტად აქტიურობ მაშინ D04, იმიტომ რომ გადახურება გექნება და საერთოდ დაკარგავს გაწევას, სინდისს და ნამუსს

მახო ეგ ვეტკა წაკითხული მაქვს თავიდან ბოლომდე, არსად არ წერია რომ არ იჩიპებაო, უბრალოდ შესაბამისი სხვა მოდელის პრაშივკა არ მიდის, ელექტროდროსელის გამო smile.gif თორემ თავისივე პრაშივკას თუ გადმოწერ და იმას დააკორექტირებ და უკან ჩაწერ, უნდა იმუშავოს smile.gif შენც მაგ ვარიანტს არ მთავაზობდი? smile.gif



აგერ დაწერეს რომ გაიჩიპა ხოშიანად, ოღონდ ლიცენზიური EcuTec უნდა მაგ საქმესო.....

http://forums.drom.ru/subaru/t1151246864-p10.html

http://forester-moscowclub.ru/showthread.p...2399&page=9


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 14 2010, 02:31
გამოხმაურება #16


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 13th May 2010 - 20:01) [snapback]132475[/snapback]
აგერ დაწერეს რომ გაიჩიპა ხოშიანად, ოღონდ ლიცენზიური EcuTec უნდა მაგ საქმესო.....

კაცო, ეკუტეკი რომ მქონდეს ნებისმერ სუბარუს გავჩიპავდი. ერ ყიდიან და მოკალი თუ გინდა.
ციტატა(PAINKILLER @ 13th May 2010 - 20:01) [snapback]132475[/snapback]
თორემ თავისივე პრაშივკას თუ გადმოწერ და იმას დააკორექტირებ და უკან ჩაწერ, უნდა იმუშავოს

კაკრაზ რომ მაგაზე წერია, რომ ვერაო, პრაშივკის ჩაწერის რეჟიმში ვერ გადადის ეკუ თორემ თავისი თუ გადმოვწერე და ჩავწერე, მერე რასაც მინდა იმას ვუზამ და თუ არ გაიჩიპება მაგასაც ვნახავ, მანდ მთავარია ფუელინგის, ზაჟიგანიის და ბუსტის მეპები გადაკეთო თორემ დანარჩენი არაა საინტერესო, AVCS-სთან კარგად ვერ ვარ, მაგრამ არც ეგ უნდა იყოს პრობლემა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 14 2010, 08:47
გამოხმაურება #17


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ May 14 2010, 03:31) [snapback]132632[/snapback]
კაცო, ეკუტეკი რომ მქონდეს ნებისმერ სუბარუს გავჩიპავდი. ერ ყიდიან და მოკალი თუ გინდა.

კაკრაზ რომ მაგაზე წერია, რომ ვერაო, პრაშივკის ჩაწერის რეჟიმში ვერ გადადის ეკუ თორემ თავისი თუ გადმოვწერე და ჩავწერე, მერე რასაც მინდა იმას ვუზამ და თუ არ გაიჩიპება მაგასაც ვნახავ, მანდ მთავარია ფუელინგის, ზაჟიგანიის და ბუსტის მეპები გადაკეთო თორემ დანარჩენი არაა საინტერესო, AVCS-სთან კარგად ვერ ვარ, მაგრამ არც ეგ უნდა იყოს პრობლემა

მახო, ჩემს კომპში პრაშივკის გარეშე რისი დაკორექტირება შეგიძლია უფასო სოფტებით??


ეგ ეკუტეკი არავის აქვს მოპარული ან რამე? biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება May 14 2010, 10:43
გამოხმაურება #18


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




ეკუტეკი გვინდა რაა, ვინმე ზალოჟნიკად დავითრიოთ პროდრაივიდან biggrin.gif

ჰო მართლა, მაინტერესებს ამ ახალ კუზაოს ინტერქულერი ბევრად პატარაა 2001 მოდელთან შედარებით?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 14 2010, 13:01
გამოხმაურება #19


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 14th May 2010 - 09:47) [snapback]132644[/snapback]
მახო, ჩემს კომპში პრაშივკის გარეშე რისი დაკორექტირება შეგიძლია უფასო სოფტებით??

ჯერ არ სჰემიერთებია და ეგრე წინასწარ ზუსტრად არ ვიცი, ვნახოთ რის საშუალებას მოგვცემს.
ციტატა(PAINKILLER @ 14th May 2010 - 09:47) [snapback]132644[/snapback]
ეგ ეკუტეკი არავის აქვს მოპარული ან რამე?

1 წელია მაგას ვეძებ და ვერსად ვიპოვე, კიდევაც რომ იპოვო ედ დიაგნოსტიკსი რაზიომიდან არ პრაშივკდება, ეკუ უნდა მოხსნა და ისე უნდა მიაერთო, ასე რომ კაბელსაც ვერ ვიშოვით.
მარტო ტურბინის შეცვლაზე შეიძლება გამოგვადგეს რომ რაიდერის ასეთი უტილიტა: Learning View, რომელიც ზაჟიგანიის და ფუელინგის ლერნინგებს გვაჩვენებს და არა მარტო გვაშვენებს, კორექტირების საშუალებაც უნდა მოგვცეს, ამ კორექტირებებით რაღაცას ვიზამთ, მაგრამ ეკუს რომ დასბროსავ ხელახლა დასჭირდება გასწორება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 14 2010, 13:24
გამოხმაურება #20


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Baal @ May 14 2010, 10:43) [snapback]132669[/snapback]
ეკუტეკი გვინდა რაა, ვინმე ზალოჟნიკად დავითრიოთ პროდრაივიდან biggrin.gif

ჰო მართლა, მაინტერესებს ამ ახალ კუზაოს ინტერქულერი ბევრად პატარაა 2001 მოდელთან შედარებით?

ვიწროა შედარებით, მოცულობით რამდენად პატარაა ეგ აღარ ვიცი smile.gif

ციტატა(maxouni @ May 14 2010, 13:01) [snapback]132718[/snapback]
ჯერ არ სჰემიერთებია და ეგრე წინასწარ ზუსტრად არ ვიცი, ვნახოთ რის საშუალებას მოგვცემს.

1 წელია მაგას ვეძებ და ვერსად ვიპოვე, კიდევაც რომ იპოვო ედ დიაგნოსტიკსი რაზიომიდან არ პრაშივკდება, ეკუ უნდა მოხსნა და ისე უნდა მიაერთო, ასე რომ კაბელსაც ვერ ვიშოვით.
მარტო ტურბინის შეცვლაზე შეიძლება გამოგვადგეს რომ რაიდერის ასეთი უტილიტა: Learning View, რომელიც ზაჟიგანიის და ფუელინგის ლერნინგებს გვაჩვენებს და არა მარტო გვაშვენებს, კორექტირების საშუალებაც უნდა მოგვცეს, ამ კორექტირებებით რაღაცას ვიზამთ, მაგრამ ეკუს რომ დასბროსავ ხელახლა დასჭირდება გასწორება


აბა ეს რა ჯანდაბა კაბელია?

http://www.rocketrally.com/website/index.p...Path=40_191_317

სჯობია მეორე თემაში გადავიდეთ ეკუს წუნინგის ამბებზე wink.gif




--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge