![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ, როგორც მოგეხსენებათ SG5 ტურბინიან მოდელებზე დგას შედარებით პატარა კრილჩატკიანი TF035 ტურბინა (ზუსტად იგივე რაც SF5 ევროპულ მოდელზე), რომელიც ბრუნვას იწყებს უფრო დაბალი აბაროტებიდან და შესაბამისად უფრო დაბალ აბაროტებზეც ამთავრებს
![]() არის იდეა რომ სხვადასხვა საჭიროებების გამო სტოკი ტურბინა შეიძლება შეიცვალოს რამე სხვა ტურბინით. DROM-ის ფორუმებზე იყო შესაბამისი განხილვები და იქაც არაერთგვაროვანი შეფასებები აქვს სხვადასხვა ალტერნატიულ ვარიანტებს, ამიტომ მე უფრო მაინტერესებს ჩვენთან როგორ ფიქრობენ ამ ყველაფერზე ![]() გასაგებია რომ ჩვენთან SG5 კუზაო არც ისეთი გავრცელებულია, მაგრამ ფორუმზე უკვე რამდენიმე წევრი ელოდება იაპონიიდან შესაბამის მოდელს, ამიტომ კარგი იქნებოდა ეს თემა გაგვევრცო და მომავალშიც უფრო მეტი ინფორმაციები მოგვეგროვებინა ![]() ერთერთი ვარიანტი არის SF5-იდან მოხსნილი TD04L-ის დაყენება, ანუ ყველაზე იაფიანი ვარიანტი, თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ თბილისში ბლომად S/Tb-ები იშლება ![]() თუმცა ამ შემთხვევაში გასარკვევია რა პლიუსები იქნება და რა დამატებითი ღონისძიებები იქნება ჩასატარებელი (დეტალები გამოსაცვლელი+პრაშივკა) რომ რეალურ შედეგს მიაღწიო, ანუ ფული ტყუილად არ გადაყარო ![]() არის სხვა ვარიანტებიც, მათ შორის VF22, VF23, VF24 და სხვა მოდელების დაყენება, შესაბამისი დამატებითი წუნინგით (ხშირად აუცილებელიც), გააჩნია მოთხოვნილებებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
ციტატა VF22 ამის დაყენების შემთხვევაში მართლა უსერიოზულესი ცვლილებები იქნება ჩასატარებელი.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
მალე დავაყენებ მაგ TD04L და გეტყვი რა ცვლილებები მოხდება. ისე საინტერესოა TD04L დავათვალიერე კარგათ და კომპრესორის მხარეს ორმაგი კრილჩატკა აქვს ეგრე უნგა იყოს ?
შენ SG5 ზე ლოგი ჩაწერე ? თუ ჩაწერე აქ დადე საინტერესოა მაღლა 6500 სის ფარგლებში ვესტგეიტი რამდენზეა ღია და ლამდა ამ დროს რას ამბობს სმესის ან EGT ს შესახებ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
PAINKILLER
ფორესტერის ტურბინის დაყენებით უკეთესი გაწევის და ცოტა მეტი წვის გარდა არაფერი შეიცვლება, და იმპრეზას ტურბინის გაყენება მართლა არ ღირს, იმიტომ რომ ახლა ერთი ცუდი ამბავი უნდა გითხრა, მართალი გითხრა შენზე არანაკლებად მეწყინა რომ შენს მანქანაზე პრაშივკებში ჩაძვრომა შეუძლებელია, მაგრამ რას იზამ, ასეთი ტვინმოღრეცილები არიან იაპონელები და რა ვქნათ?? ![]() ყველა SG5 პრაშივკდება ელექტრო დრესელებიანის გარდა. ესეც ლოგები http://public.blu.livefilestore.com/y1paiL...6s.csv?download http://public.blu.livefilestore.com/y1pPKt...9s.csv?download Sturbo საქმე იმაშია რომ რომ DT04-ს აყენებენ, ზედ აყოლებენ რესტრიქტორსაც, ვესტგეითსაც თავის აქტუატორიანად და ამ აქტუატორის სელენოიდსაც. ეკუმ რამდენიც არ უნდა იფართხალოს უბრალოდ ვერ მოერევა აქტუატორის ზამბარას და 1 ბარამდე მშვენიცრად დაუბერავს. შენს შემთხვევაში არ ვიცი რას იზამს, იმიტომ რომ 1 ბარზე ფუელქათი გაქვს Sturbo ერთი იდეაც არის შენს მანქანასთან დაკავშირებით, დატჩიკები შენსას და იაპონურს ერთიდაიგივე აქვს, შეგიძლია იაპონური ეკუ ატაკო შენთან და შტეკერები გადააკეთო. თუმცა ეს თემა SG5-ზეა და შემთხვევით არ დავივორნოთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
maxouni
აკი ბოკას მანქანა პრაშივკდებაო? შემაშინეთ, მეთქი იღლიაში ამომიდეებს ![]() ისე, ახალი ფორიკები არაელექტროდროსელიანებიც არსებობს? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Baal @ 13th May 2010 - 16:58) [snapback]132421[/snapback] ისე, ახალი ფორიკები არაელექტროდროსელიანებიც არსებობს? არსებობს, მექანიკები, და ეგენი პრაშივკდება, ამათი დებილი დედა რომ ვატირე, რატუმ უნდა იყოს ასე უკუღმართულად??? ელექტროდროსელიანი იმპრეზას კომპი მიდის XT-ზე შტეკერების გადაკეთებით და მე რე ხდება ცოფიანი. ციტატა(Baal @ 13th May 2010 - 16:58) [snapback]132421[/snapback] შემაშინეთ, მეთქი იღლიაში ამომიდეებს არ პრაშივნკდებაო ახლა გავიგე თორემ მართლა ამოგიდებდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
რას გავს თქვენი საქციელი 5300 ზე მეტი დაგეტრიალებინათ
![]() 0% ზე გავა. ყოფნის ამ მანქანას ეს ტურბინა რას ერჩით თან ყოველდღიური სიარულისთვის TF035 ძალიან სასიამოვნო ნივთია. maxouni მე როგორც ვიცი აქტუატორის ზამბარა 0.6 მდეა. ტურბინა კი რესტრიქტორის შლანგის გარეშე გამომატანეს უნდა გავიარო და გამოვართვა. სავარაუდოდ TF035 ის რესტრიქტორი სხვა ზომის იქნება. აქტუატორის სოლენოიდი იგივეა რაც S/Tb ზე წესით ყველაფერი კარგად უნდა იყოს. მოვრჩები საქმეებ და დავაყენებ + ლოგი ყველაფერს იტყვის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 13th May 2010 - 17:25) [snapback]132424[/snapback] მე როგორც ვიცი აქტუატორის ზამბარა 0.6 მდეა. ტურბინა კი რესტრიქტორის შლანგის გარეშე გამომატანეს უნდა გავიარო და გამოვართვა. ზამბარაც განსხვავებული აქვს და რესტრიქტორიც, ჯობია ტრბინას თავისი დაუყენო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
დიდ ტურბინას რომ დააყენებ მერე ავცს როგორ იმუშავებს?
ეგ ხო მექანიკურია? ანუ კომპიდან არ იმართება. ვაფშედა ბუსტი გაზომეთ მაღალ აბაროტებზე. ვარდება დაბლა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ May 13 2010, 16:27) [snapback]132416[/snapback] მალე დავაყენებ მაგ TD04L და გეტყვი რა ცვლილებები მოხდება. ისე საინტერესოა TD04L დავათვალიერე კარგათ და კომპრესორის მხარეს ორმაგი კრილჩატკა აქვს ეგრე უნგა იყოს ? შენ SG5 ზე ლოგი ჩაწერე ? თუ ჩაწერე აქ დადე საინტერესოა მაღლა 6500 სის ფარგლებში ვესტგეიტი რამდენზეა ღია და ლამდა ამ დროს რას ამბობს სმესის ან EGT ს შესახებ. შენს მანქანას სულ სხვა ECU აქვს და სულ სხვა ქარხნული მონაცემები ![]() ჩემი ლოგი მახოს აქვს და იმედია დადებს, მეც მაგრა მაინტერესებს ![]() ![]() TD04L-საც და TF035-საც ორმაგი კრილჩატკები აქვს კომპრესორის მხარეს, თითქმის ერთნაირია ორივე ![]() სამაგიეროდ TD04L-ს ტურბინის მხარეს აქვს ბევრად დიდი კრილჩატკა და უფრო მაღალ აბაროტებზე შეუძლია ბუსტის შექმნა ![]() ციტატა(maxouni @ May 13 2010, 16:58) [snapback]132419[/snapback] PAINKILLER ფორესტერის ტურბინის დაყენებით უკეთესი გაწევის და ცოტა მეტი წვის გარდა არაფერი შეიცვლება, და იმპრეზას ტურბინის გაყენება მართლა არ ღირს, იმიტომ რომ ახლა ერთი ცუდი ამბავი უნდა გითხრა, მართალი გითხრა შენზე არანაკლებად მეწყინა რომ შენს მანქანაზე პრაშივკებში ჩაძვრომა შეუძლებელია, მაგრამ რას იზამ, ასეთი ტვინმოღრეცილები არიან იაპონელები და რა ვქნათ?? ![]() ყველა SG5 პრაშივკდება ელექტრო დრესელებიანის გარდა. თუმცა ეს თემა SG5-ზეა და შემთხვევით არ დავივორნოთ ეგ ინფორმაცია საიდან მოიპოვე?? მე ის ვიცი რომ სხვა მოდელის პრაშივკა არ მიდის კროსსპორტის ელექტროდროსელიან ECU-ზე, ის რომ გაპრაშივკება საერთოდ არ შეიძლება მაგი არსად არ უთქვამთ, drom-ის ფორუმებზე მსგავსი არაფერი წერია.... ციტატა(maxouni @ May 13 2010, 17:09) [snapback]132423[/snapback] არსებობს, მექანიკები, და ეგენი პრაშივკდება, ამათი დებილი დედა რომ ვატირე, რატუმ უნდა იყოს ასე უკუღმართულად??? ელექტროდროსელიანი იმპრეზას კომპი მიდის XT-ზე შტეკერების გადაკეთებით და მე რე ხდება ცოფიანი. არ პრაშივნკდებაო ახლა გავიგე თორემ მართლა ამოგიდებდა ხოდა დავითრევ მაგ ელექტროდროსელიანი იმპრეზის კომპს და მივაპრაშივკებ ![]() ან ვაბშე დროსელს გადავაკეთებ მექანიკურზე ![]() ციტატა(Sturbo @ May 13 2010, 17:25) [snapback]132424[/snapback] რას გავს თქვენი საქციელი 5300 ზე მეტი დაგეტრიალებინათ ![]() 0% ზე გავა. ყოფნის ამ მანქანას ეს ტურბინა რას ერჩით თან ყოველდღიური სიარულისთვის TF035 ძალიან სასიამოვნო ნივთია. მაგაში გეთანხმები, ჯერჯერობით არც ვაპირებ ტურბინის გამოცვლას, თორემ საკმაოდ კარგი შანსი მქოდა სამაგისოდ ![]() ქალაქში სასიარულოდ TF035 ძაან ჯიგრულია, მითუმეტეს ავტომატიკას მეტი არც სჭირდება, დრაგაობას თუ დავაპირებ, ქარხნულ ტურბინაზეც შეიძლება დაწუნინგება, ქულერის გამოცვლით და ბუსტკონტროლერის დაყენებით ![]() ციტატა(RACKER @ May 13 2010, 19:24) [snapback]132454[/snapback] დიდ ტურბინას რომ დააყენებ მერე ავცს როგორ იმუშავებს? ეგ ხო მექანიკურია? ანუ კომპიდან არ იმართება. ვაფშედა ბუსტი გაზომეთ მაღალ აბაროტებზე. ვარდება დაბლა? AVCS ირთვება კონკრეტულ აბაროტზე, და როგორც ვიცი ელექტრონულად იმართება ![]() მაღალ აბაროტებზე ბუსტი ქვემოთ მიდის, მე რომ დავლოგე ავტომატურ რეჟიმში მქონდა და 5500-ზე უკვე შემდეგ სიჩქარეში რთავდა, ტიპტრონიკის რეჟიმში არ დამილოგავს, მანდ უკვე რედლაინამდე დაატრიალებს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ანუ მარტო ტურბინის შეცვლას არანაირი აზრი არ აქ.
მაღლებზეც აქ მაგ ტურბინას წნევა და დაბლებზეც. ისე საინტერესოა რო ჩახსნა სოლენოიდი და ისე გაარო რას იზამს. ანუ მაქსიმუმ რამდენს დაბუსტავს და რამდენ აბაროტზე წამოვა დაბლა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ May 13 2010, 19:41) [snapback]132467[/snapback] ანუ მარტო ტურბინის შეცვლას არანაირი აზრი არ აქ. მაღლებზეც აქ მაგ ტურბინას წნევა და დაბლებზეც. ისე საინტერესოა რო ჩახსნა სოლენოიდი და ისე გაარო რას იზამს. ანუ მაქსიმუმ რამდენს დაბუსტავს და რამდენ აბაროტზე წამოვა დაბლა. სოლენოიდი რომ ჩახსნა, ოვერბუსტი გექნება, ბაიპასი ვერ გაატარებს საკმარის ჰაერს და რაღაცას დაბრიდავ, პირველ რიგში ტურბნინას და მეორე რიგში მატორს ![]() ბუსტის მომატება თუ გინდა, კონტროლერი უნდა დააყენო, სოლენოიდის გარეშე უკონტროლო ბუსტი გექნება, ეგ კი ძააააან ცუდია ![]() ამ ტურბინას კი შეუძლია მაღლებზეც ბუსტოს 1.3-1.5 ბარი, მაგრამ ძალიან გახურდება და ტურბინასაც დაერხევა და დეტონაციებიც ოხრად იქნება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
PAINKILLER
მე გასატესტად ვთქვი თორე ისე რომ არ შეიძლება რათ უნდა მაგას ბეევრი ბაზარი. ანუ რო დალოგო და გასინჯო რამდენს უბერავს ტურბინა. ისე შეიძლება წნევა კი ქონდეს მაგრამ ცოტა ჰაერს უბერავდეს და ცხელს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 13th May 2010 - 19:38) [snapback]132459[/snapback] ეგ ინფორმაცია საიდან მოიპოვე?? მე ის ვიცი რომ სხვა მოდელის პრაშივკა არ მიდის კროსსპორტის ელექტროდროსელიან ECU-ზე, ის რომ გაპრაშივკება საერთოდ არ შეიძლება მაგი არსად არ უთქვამთ, drom-ის ფორუმებზე მსგავსი არაფერი წერია აქედან http://forums.drom.ru/subaru/t1151246864.html თუ სულ გაზგაყრილი სიარულს არ აპირებ თავისი ტურბინა სჯობია და თუ მეტისმეტად აქტიურობ მაშინ D04, იმიტომ რომ გადახურება გექნება და საერთოდ დაკარგავს გაწევას, სინდისს და ნამუსს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ May 13 2010, 19:45) [snapback]132469[/snapback] PAINKILLER მე გასატესტად ვთქვი თორე ისე რომ არ შეიძლება რათ უნდა მაგას ბეევრი ბაზარი. ანუ რო დალოგო და გასინჯო რამდენს უბერავს ტურბინა. ისე შეიძლება წნევა კი ქონდეს მაგრამ ცოტა ჰაერს უბერავდეს და ცხელს ეგრე ისედაც ვიცი პიკებზე 1.27-ს ქმნის წნევას, მერე ვეისტგეითი ირთვება ![]() და წნევას თუ შექმნის, ცოტა ჰაერის დაბერვა რაღა პონტია, ჰაერის წნევა არაა ეგ აბა რისია ![]() ციტატა(maxouni @ May 13 2010, 19:57) [snapback]132474[/snapback] აქედან http://forums.drom.ru/subaru/t1151246864.html თუ სულ გაზგაყრილი სიარულს არ აპირებ თავისი ტურბინა სჯობია და თუ მეტისმეტად აქტიურობ მაშინ D04, იმიტომ რომ გადახურება გექნება და საერთოდ დაკარგავს გაწევას, სინდისს და ნამუსს მახო ეგ ვეტკა წაკითხული მაქვს თავიდან ბოლომდე, არსად არ წერია რომ არ იჩიპებაო, უბრალოდ შესაბამისი სხვა მოდელის პრაშივკა არ მიდის, ელექტროდროსელის გამო ![]() ![]() ![]() აგერ დაწერეს რომ გაიჩიპა ხოშიანად, ოღონდ ლიცენზიური EcuTec უნდა მაგ საქმესო..... http://forums.drom.ru/subaru/t1151246864-p10.html http://forester-moscowclub.ru/showthread.p...2399&page=9 -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 13th May 2010 - 20:01) [snapback]132475[/snapback] აგერ დაწერეს რომ გაიჩიპა ხოშიანად, ოღონდ ლიცენზიური EcuTec უნდა მაგ საქმესო..... კაცო, ეკუტეკი რომ მქონდეს ნებისმერ სუბარუს გავჩიპავდი. ერ ყიდიან და მოკალი თუ გინდა. ციტატა(PAINKILLER @ 13th May 2010 - 20:01) [snapback]132475[/snapback] თორემ თავისივე პრაშივკას თუ გადმოწერ და იმას დააკორექტირებ და უკან ჩაწერ, უნდა იმუშავოს კაკრაზ რომ მაგაზე წერია, რომ ვერაო, პრაშივკის ჩაწერის რეჟიმში ვერ გადადის ეკუ თორემ თავისი თუ გადმოვწერე და ჩავწერე, მერე რასაც მინდა იმას ვუზამ და თუ არ გაიჩიპება მაგასაც ვნახავ, მანდ მთავარია ფუელინგის, ზაჟიგანიის და ბუსტის მეპები გადაკეთო თორემ დანარჩენი არაა საინტერესო, AVCS-სთან კარგად ვერ ვარ, მაგრამ არც ეგ უნდა იყოს პრობლემა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 14 2010, 03:31) [snapback]132632[/snapback] კაცო, ეკუტეკი რომ მქონდეს ნებისმერ სუბარუს გავჩიპავდი. ერ ყიდიან და მოკალი თუ გინდა. კაკრაზ რომ მაგაზე წერია, რომ ვერაო, პრაშივკის ჩაწერის რეჟიმში ვერ გადადის ეკუ თორემ თავისი თუ გადმოვწერე და ჩავწერე, მერე რასაც მინდა იმას ვუზამ და თუ არ გაიჩიპება მაგასაც ვნახავ, მანდ მთავარია ფუელინგის, ზაჟიგანიის და ბუსტის მეპები გადაკეთო თორემ დანარჩენი არაა საინტერესო, AVCS-სთან კარგად ვერ ვარ, მაგრამ არც ეგ უნდა იყოს პრობლემა მახო, ჩემს კომპში პრაშივკის გარეშე რისი დაკორექტირება შეგიძლია უფასო სოფტებით?? ეგ ეკუტეკი არავის აქვს მოპარული ან რამე? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
ეკუტეკი გვინდა რაა, ვინმე ზალოჟნიკად დავითრიოთ პროდრაივიდან
![]() ჰო მართლა, მაინტერესებს ამ ახალ კუზაოს ინტერქულერი ბევრად პატარაა 2001 მოდელთან შედარებით? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 14th May 2010 - 09:47) [snapback]132644[/snapback] მახო, ჩემს კომპში პრაშივკის გარეშე რისი დაკორექტირება შეგიძლია უფასო სოფტებით?? ჯერ არ სჰემიერთებია და ეგრე წინასწარ ზუსტრად არ ვიცი, ვნახოთ რის საშუალებას მოგვცემს. ციტატა(PAINKILLER @ 14th May 2010 - 09:47) [snapback]132644[/snapback] ეგ ეკუტეკი არავის აქვს მოპარული ან რამე? 1 წელია მაგას ვეძებ და ვერსად ვიპოვე, კიდევაც რომ იპოვო ედ დიაგნოსტიკსი რაზიომიდან არ პრაშივკდება, ეკუ უნდა მოხსნა და ისე უნდა მიაერთო, ასე რომ კაბელსაც ვერ ვიშოვით. მარტო ტურბინის შეცვლაზე შეიძლება გამოგვადგეს რომ რაიდერის ასეთი უტილიტა: Learning View, რომელიც ზაჟიგანიის და ფუელინგის ლერნინგებს გვაჩვენებს და არა მარტო გვაშვენებს, კორექტირების საშუალებაც უნდა მოგვცეს, ამ კორექტირებებით რაღაცას ვიზამთ, მაგრამ ეკუს რომ დასბროსავ ხელახლა დასჭირდება გასწორება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ May 14 2010, 10:43) [snapback]132669[/snapback] ეკუტეკი გვინდა რაა, ვინმე ზალოჟნიკად დავითრიოთ პროდრაივიდან ![]() ჰო მართლა, მაინტერესებს ამ ახალ კუზაოს ინტერქულერი ბევრად პატარაა 2001 მოდელთან შედარებით? ვიწროა შედარებით, მოცულობით რამდენად პატარაა ეგ აღარ ვიცი ![]() ციტატა(maxouni @ May 14 2010, 13:01) [snapback]132718[/snapback] ჯერ არ სჰემიერთებია და ეგრე წინასწარ ზუსტრად არ ვიცი, ვნახოთ რის საშუალებას მოგვცემს. 1 წელია მაგას ვეძებ და ვერსად ვიპოვე, კიდევაც რომ იპოვო ედ დიაგნოსტიკსი რაზიომიდან არ პრაშივკდება, ეკუ უნდა მოხსნა და ისე უნდა მიაერთო, ასე რომ კაბელსაც ვერ ვიშოვით. მარტო ტურბინის შეცვლაზე შეიძლება გამოგვადგეს რომ რაიდერის ასეთი უტილიტა: Learning View, რომელიც ზაჟიგანიის და ფუელინგის ლერნინგებს გვაჩვენებს და არა მარტო გვაშვენებს, კორექტირების საშუალებაც უნდა მოგვცეს, ამ კორექტირებებით რაღაცას ვიზამთ, მაგრამ ეკუს რომ დასბროსავ ხელახლა დასჭირდება გასწორება აბა ეს რა ჯანდაბა კაბელია? http://www.rocketrally.com/website/index.p...Path=40_191_317 სჯობია მეორე თემაში გადავიდეთ ეკუს წუნინგის ამბებზე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |