![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ალბათ ხშირად გაგიგიათ ტომ VTD კარობკა უკეთესია Active AWD-ზე იმიტომ რომ აქტიურის ტორქის გადანაწილება 90/10-ია რაც სამწუხაროდ წააგავს
4X4 ვექტრას AWD სისტემას. მაგრამ ვინაიდან უკანა ხიდის მართვა ხდება ელექტრონულად ეს საშუალებას გვაძლევს ჩვენ თვითონ ვმართოთ ცენტრალური დიფერენციალი. ანუ სურვილისამებრ შევძლოთ მისი დაბლოკვა და თორქის გადანაწილება 50/50 გადაკეთება საკმაოდ მარტივია. 1. მანუალში თუ ჩავიხევებით ვნახავთ რომ ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სოლენოიდის წინაღობა 10-17 ომია. ამიტომ მოვამზადებთ დაახლოებით 15 ომიან წინაღობას რომლის მინიმალური სიმძლავრე 10W(ვატი) უნდა იყოს თორემ დაიწვება. ყველაზე კარგი ვარიანტი იქნება 4 ცალი 60 ომიანის დაპარალელება. 2. ამ წინაღობის ერთ ბოლოს კარგად დავამაგრებთ მანქანის კორპუსზე ანუ დავამასებთ და მეორე ბოლოს ჯერჯერობით დავიმახსოვრებთ. 3. კარობკის კომპიუტერთან(TCM) მოვძებნით ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სადენს. პინის ნიმერი ზუსტად არ მახსოვს (თუა არ ვცდები B54 შტეკერზე 15 ნომერი) მაგრამ უნდა იყოს თეთრი მწვანე ზოლით. 4. ჩავჭრით ამ სადენს და დავაგრძელებთ მინიმუმ იმ დიამეტრის სადენებით როგორიც ქარხნულია (10 ვატს უნდა გაუძლოს). 5. დავუყენებთ 3 კონტაქტიან გადამრთველს ღილაკს, რომელიც მუშაობს შემდეგნაირად : პოზიცია I კონტაქტები 1 და 2 დაკონტაქტებულია კონტაქტი 3 ჰაერშია ; პოზიცია II კონტაქტები 2 და 3 დაკონტაქტებულია კონტაქტი 1 ჰაეშია (იმედია მოხვდებით რომ ღილაკზე კონტაქტების ნუმერაცია პირობითია) 6. გადამრთველის #2 ფეხზე მივამაგრებთ TCM-დან მომავალ სადენს 7. გადამრთველის #1 ფეხზე მივამაგრებთ კარობკისკენ მიმავალ სადენს 8. გადამრთველის #3 ფეხზე მივამაგრებთ წინაღობისსენ მიმავალ სადენს რომელიც წეღან დავიმახსოვრეთ. შედეგი ასეთი იქნება : გადამრთვეის პოზიცია I ცენტრალური დიფერენციალის მართვა ქარხნულია; გადამრთველის პოზიცია II ცენტრალური დიფერენციალი დაბლოკილია და ხიდებს შორის განაწელაბა გვაქვს 50/50. კიდევ ერთჯერ ვიმეორებ რომ ეს ეხება Active AWD კარობკებს TZ მარკირებით ამ ყველაფერს ოფციაში შეგვიძლია დავამატოთ დატჩიკი რომელიც გვაჩვენებს ცენტრალური დიფერენციალის დაბლოკვის ხარისხს ანუ ხიდებს შორის თორქის თანაფარდობას რომელიც სასარგებლო ინფორმაციასაც მოგვცემს ქარხნულ რეძიმში გადართულ მდგომარეობაში და თან გაგვაფრთხილებს შემთხვევით ჩართული რომ არ დაგვრჩეს 50/50. გისურვებთ წარმატებებს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#161
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
მერე სადმე სუბარუს მანუალში წერია, რომ აბს რო აანთებს, ან უკანა ხიდი რო ითიოშება, პირველ რიგში შეამოწმეთ ტორმუზის ლამპოჩკებიო? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#162
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ May 15 2010, 01:57) [snapback]132973[/snapback] PAINKILLER მერე სადმე სუბარუს მანუალში წერია, რომ აბს რო აანთებს, ან უკანა ხიდი რო ითიოშება, პირველ რიგში შეამოწმეთ ტორმუზის ლამპოჩკებიო? ![]() მახომ უკვე დაწერა რომ დოკუმენტაციაში ეგ არ უწერიათ, მაგრამ ცნობილი ფაქტია ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#163
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ May 15 2010, 01:25) [snapback]132962[/snapback] ალბათ თვითონ ABS-ის კონტროლერის მწარმოებელს უნდა მოჰკითხო, მაგას სუბარუ არ აწარმოებს, სავარაუდოდ DENSO ან რამე ეგეთი იქნება ![]() ![]() ლამპოჩკაში 150 ლარი? ![]() ![]() ეგრეა, ვადასტურებ ![]() მე შემიმჩნევია ![]() სქემას გადავხედე და მაგ ლაპოჩკადან სიგნალი პირდაპირ TCU შიც შედის ასე რომ მარტო DENSO ს არ ბრალდება ეგ ამბავი არაა გამორიცხული თვითონ TCU შიც დაავიწყდათ რეზისტორის დაყენება და თუ ორივე ნათურა დაიწვა ვერც კი მიხვდება ტორმუზს დაადგი ფეხი თუ არა ან პირიქით, ჩათვლის რომ სულ ტორმუზით დადიხარ. აშკარად პახმელიაზეა დაპროექტებული. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#164
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ May 15 2010, 07:33) [snapback]132992[/snapback] სქემას გადავხედე და მაგ ლაპოჩკადან სიგნალი პირდაპირ TCU შიც შედის ასე რომ მარტო DENSO ს არ ბრალდება ეგ ამბავი არაა გამორიცხული თვითონ TCU შიც დაავიწყდათ რეზისტორის დაყენება და თუ ორივე ნათურა დაიწვა ვერც კი მიხვდება ტორმუზს დაადგი ფეხი თუ არა ან პირიქით, ჩათვლის რომ სულ ტორმუზით დადიხარ. აშკარად პახმელიაზეა დაპროექტებული. არ ვიცი ვისი ბრალია მაგრამ ფაქტია რომ მასეა და ლამპოჩკების დაწვა მოქმედებს ABS-ის მუშაობაზე და შესაბამისად ცენტრალური ბლოკირების მუშაობაზეც... აი ასე მუშაობს ცენტრალური ბლოკირება სუბარუს ავტომატებზე: AТ типa MPT (Active AWD) Пoдсистемa упрaвления функциoнирoвaнием рaздaтoчнoй муфтoй В числo зaдaч, выпoлняемых дaннoй пoдсистемoй вхoдят следующие: a) Регулирoвкa дaвления, пoдaвaемoгo нa муфту упрaвления привoдoм зaдних кoлес в сooтветствии с текущим пoлoжением дрoссельнoй зaслoнки и скoрoстью движения aвтoмoбиля; ![]() c) Устaнoвкa упрaвляющегo дaвления нa урoвень, сooтветствующий режиму движения нa 1-й передaче (см. предыдущий пункт) при выявлении мoментa нaчaлa прoбуксoвки кoлес,— дaннaя функция oтключaется при движении сo скoрoстью свыше 60 км/ч, a тaкже при пoлнoм зaкрывaнии дрoссельнoй зaслoнки; d) Снижение пoдaвaемoгo нa муфту упрaвляющегo дaвления вo время сoвершения пoвoрoтoв; e) Устaнoвкa дaвления нa зaдaнный урoвень при пoступлении вхoдных сигнaлoв ABS. AТ типa VTD Пoдсистемa упрaвления функциoнирoвaнием мнoгoдискoвoй муфты межoсевoгo дифференциaлa oгрaниченнoгo скoльжения (LSD) В числo зaдaч, выпoлняемых дaннoй пoдсистемoй вхoдят следующие: a) Регулирoвкa упрaвляющегo дaвления нa муфту LSD в сooтветствии с вхoдным крутящим мoментoм, и услoвиями движения; ![]() c) Снижение упрaвляющегo дaвления нa муфту вo время сoвершения пoвoрoтoв, кoгдa oтнoшение скoрoстей врaщения передних и зaдних кoлес oкaзывaется меньше некoтoрoгo устaнoвленнoгo для текущегo скoрoстнoгo режимa знaчения; d) Снижение упрaвляющегo дaвления нa муфту при выявлении мoментa нaчaлa прoбуксoвки передних или зaдних кoлес; (похоже ребята-переводчики попутали, должно быть УВЕЛИЧЕНИЕ!) e) Устaнoвкa дaвления нa зaдaнный урoвень при пoступлении вхoдных сигнaлoв ABS. f) Снижение упрaвляющегo дaвления нa муфту при зaмыкaнии (ON) дaтчикa-выключaтеля тoрмoжения и пoлнoм зaкрывaнии дрoссельнoй зaслoнки (бaзoвый кoнтрoль); g) Пoвышение упрaвляющегo дaвления при aктивaции режимa «1» AТ с целью улучшения упрaвляемoсти aвтoмoбиля.. პ.ს. ტექსტი დაკოპირებულია Drom.ru-ს ფორუმიდან ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#165
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 59 რეგისტრ.: 2-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 441 ![]() |
ამერიკულ LEGACY-ზე 2003 წლის ჩავხსენი უკანა შტეკერები და არავითარმა ABS-მა არ აანთო.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#166
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(ztmorieli @ 17th May 2010 - 02:59) [snapback]133589[/snapback] ამერიკულ LEGACY-ზე 2003 წლის ჩავხსენი უკანა შტეკერები და არავითარმა ABS-მა არ აანთო. შეიძლება არც აანთოს, ჩემთან არ ანთებდა მაგრაბ ბლოკირება არ მქონდა. კიდევ ერთი რამე, შეიძლება არც გაითიშოს, ამე მგონი აუცილებელი პირობა არაა რომ გაითიშოს, უბრალოდ თუ გაგეთიშა პირველ რიგში ნათურებს უნდა მიმართო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#167
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 17 2010, 02:19) [snapback]133590[/snapback] შეიძლება არც აანთოს, ჩემთან არ ანთებდა მაგრაბ ბლოკირება არ მქონდა. კიდევ ერთი რამე, შეიძლება არც გაითიშოს, ამე მგონი აუცილებელი პირობა არაა რომ გაითიშოს, უბრალოდ თუ გაგეთიშა პირველ რიგში ნათურებს უნდა მიმართო ხო, ეგრეა, შეიძლება არ აანთოს უბრალოდ ეგონება რომ სულ ტორმუზით დადიხარ და დიფერენციალის ბლოკირებას სულ გახსნილს დატოვებს (A-AWD-ზე კი უკანა ხიდს გათიშავს)... ![]() რამე ადამიანური კონტროლერი ვერ დააყენეს, რომ ეგ იაღლიში გამოიცნოს? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#168
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 17th May 2010 - 12:32) [snapback]133761[/snapback] რამე ადამიანური კონტროლერი ვერ დააყენეს, რომ ეგ იაღლიში გამოიცნოს? ვის უნდა რომ მექანიკურად მართოს?? დავუყენებ 350 ლარად სალონში როლკს , როგორც CDDC, უბრალოდ უკან მეტ თორქს ვერ გადაიტანს ანუ შესაქძლებლობა ექნება ავტომატურ რეჟიმში გადართოს, ან ცვალოს თორქის გადანაწილება 90-10 დან 50-50 მდე რასაკვირველია 90-10-ის დროს 90 წინა თვლებზეა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#169
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
maxouni
და STi-ების შემთხვევაში რას გვთავაზობ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#170
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 17 2010, 11:54) [snapback]133772[/snapback] ვის უნდა რომ მექანიკურად მართოს?? დავუყენებ 350 ლარად სალონში როლკს , როგორც CDDC, უბრალოდ უკან მეტ თორქს ვერ გადაიტანს ანუ შესაქძლებლობა ექნება ავტომატურ რეჟიმში გადართოს, ან ცვალოს თორქის გადანაწილება 90-10 დან 50-50 მდე რასაკვირველია 90-10-ის დროს 90 წინა თვლებზეა ![]() ციტატა(Baal @ May 17 2010, 11:56) [snapback]133773[/snapback] maxouni და STi-ების შემთხვევაში რას გვთავაზობ? ![]() VTD-ს შემთხვევაში ცენტრალური ბლოკირება იქნება ჩართული, გამორთული და AUTO რეჟიმში (რომელიც მხოლოდ იმუშავებს როცა ყველაფერი წესრიგშია, ABS-ის ჩათვლით ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#171
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 17th May 2010 - 17:35) [snapback]133953[/snapback] VTD-ს შემთხვევაში ცენტრალური ბლოკირება იქნება ჩართული, გამორთული და AUTO რეჟიმში (რომელიც მხოლოდ იმუშავებს როცა ყველაფერი წესრიგშია, ABS-ის ჩათვლით + 1 ნუ იქ კიდევ შეიძლება დამატებით რომ ტორმუზის დროს ავტომატურ რეჟიმში გადავიდეს, მე მგონი ასე აჯობებს, თუმცა ეს ოფციაა და როგორც კლიენტი მოისურვებს, ამ ოფციის ჩართავ გამორთვის ღილაკი + 30 ლარი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#172
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 59 რეგისტრ.: 2-October 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 441 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 17th May 2010 - 12:32) [snapback]133761[/snapback] ხო, ეგრეა, შეიძლება არ აანთოს უბრალოდ ეგონება რომ სულ ტორმუზით დადიხარ და დიფერენციალის ბლოკირებას სულ გახსნილს დატოვებს (A-AWD-ზე კი უკანა ხიდს გათიშავს)... smile.gif მაშინ რაღას წვალობდნენ FWD-ს დამცველის პონტი რომ გააკეთეს, ბარემ მანუალში ჩაეწერათ რომ თუ გინდათ რომ FWD რეჟიმში იყოს მოხსენით ერთი ნათურა. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#173
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 17 2010, 19:34) [snapback]134032[/snapback] + 1 ნუ იქ კიდევ შეიძლება დამატებით რომ ტორმუზის დროს ავტომატურ რეჟიმში გადავიდეს, მე მგონი ასე აჯობებს, თუმცა ეს ოფციაა და როგორც კლიენტი მოისურვებს, ამ ოფციის ჩართავ გამორთვის ღილაკი + 30 ლარი ტორმუზის დროს ყველა ვარიანტში ღია უნდა იყოს დიფერენციალი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |