IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ცენტრალური დიფერენციალის მართვა, მხოლოდ ავტომატიკაზე
maxouni
გამოხმაურება Nov 9 2009, 12:53
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ალბათ ხშირად გაგიგიათ ტომ VTD კარობკა უკეთესია Active AWD-ზე იმიტომ რომ აქტიურის ტორქის გადანაწილება 90/10-ია რაც სამწუხაროდ წააგავს
4X4 ვექტრას AWD სისტემას.
მაგრამ ვინაიდან უკანა ხიდის მართვა ხდება ელექტრონულად ეს საშუალებას გვაძლევს ჩვენ თვითონ ვმართოთ ცენტრალური დიფერენციალი.
ანუ სურვილისამებრ შევძლოთ მისი დაბლოკვა და თორქის გადანაწილება 50/50
გადაკეთება საკმაოდ მარტივია.
1. მანუალში თუ ჩავიხევებით ვნახავთ რომ ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სოლენოიდის წინაღობა 10-17 ომია. ამიტომ მოვამზადებთ დაახლოებით 15 ომიან წინაღობას რომლის მინიმალური სიმძლავრე 10W(ვატი) უნდა იყოს თორემ დაიწვება. ყველაზე კარგი ვარიანტი იქნება 4 ცალი 60 ომიანის დაპარალელება.
2. ამ წინაღობის ერთ ბოლოს კარგად დავამაგრებთ მანქანის კორპუსზე ანუ დავამასებთ და მეორე ბოლოს ჯერჯერობით დავიმახსოვრებთ.
3. კარობკის კომპიუტერთან(TCM) მოვძებნით ცენტრალური დიფერენციალის მართვის სადენს. პინის ნიმერი ზუსტად არ მახსოვს (თუა არ ვცდები B54 შტეკერზე 15 ნომერი) მაგრამ უნდა იყოს თეთრი მწვანე ზოლით.
4. ჩავჭრით ამ სადენს და დავაგრძელებთ მინიმუმ იმ დიამეტრის სადენებით როგორიც ქარხნულია (10 ვატს უნდა გაუძლოს).
5. დავუყენებთ 3 კონტაქტიან გადამრთველს ღილაკს, რომელიც მუშაობს შემდეგნაირად : პოზიცია I კონტაქტები 1 და 2 დაკონტაქტებულია კონტაქტი 3 ჰაერშია ; პოზიცია II კონტაქტები 2 და 3 დაკონტაქტებულია კონტაქტი 1 ჰაეშია (იმედია მოხვდებით რომ ღილაკზე კონტაქტების ნუმერაცია პირობითია)
6. გადამრთველის #2 ფეხზე მივამაგრებთ TCM-დან მომავალ სადენს
7. გადამრთველის #1 ფეხზე მივამაგრებთ კარობკისკენ მიმავალ სადენს
8. გადამრთველის #3 ფეხზე მივამაგრებთ წინაღობისსენ მიმავალ სადენს რომელიც წეღან დავიმახსოვრეთ.
შედეგი ასეთი იქნება : გადამრთვეის პოზიცია I ცენტრალური დიფერენციალის მართვა ქარხნულია; გადამრთველის პოზიცია II ცენტრალური დიფერენციალი დაბლოკილია და ხიდებს შორის განაწელაბა გვაქვს 50/50.
კიდევ ერთჯერ ვიმეორებ რომ ეს ეხება Active AWD კარობკებს TZ მარკირებით
ამ ყველაფერს ოფციაში შეგვიძლია დავამატოთ დატჩიკი რომელიც გვაჩვენებს ცენტრალური დიფერენციალის დაბლოკვის ხარისხს ანუ ხიდებს შორის თორქის თანაფარდობას რომელიც სასარგებლო ინფორმაციასაც მოგვცემს ქარხნულ რეძიმში გადართულ მდგომარეობაში და თან გაგვაფრთხილებს შემთხვევით ჩართული რომ არ დაგვრჩეს 50/50.
გისურვებთ წარმატებებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9 გვერდი V  « < 7 8 9  
Start new topic
გამოხმაურებები (160 - 172)
Tubal
გამოხმაურება May 15 2010, 00:57
გამოხმაურება #161


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




PAINKILLER
მერე სადმე სუბარუს მანუალში წერია, რომ აბს რო აანთებს, ან უკანა ხიდი რო ითიოშება, პირველ რიგში შეამოწმეთ ტორმუზის ლამპოჩკებიო? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 15 2010, 01:01
გამოხმაურება #162


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Baal @ May 15 2010, 01:57) [snapback]132973[/snapback]
PAINKILLER
მერე სადმე სუბარუს მანუალში წერია, რომ აბს რო აანთებს, ან უკანა ხიდი რო ითიოშება, პირველ რიგში შეამოწმეთ ტორმუზის ლამპოჩკებიო? biggrin.gif

მახომ უკვე დაწერა რომ დოკუმენტაციაში ეგ არ უწერიათ, მაგრამ ცნობილი ფაქტია smile.gif drom-ის ფორუმებზე სულ მაგაზე წერენ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება May 15 2010, 07:33
გამოხმაურება #163


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(PAINKILLER @ May 15 2010, 01:25) [snapback]132962[/snapback]
ალბათ თვითონ ABS-ის კონტროლერის მწარმოებელს უნდა მოჰკითხო, მაგას სუბარუ არ აწარმოებს, სავარაუდოდ DENSO ან რამე ეგეთი იქნება smile.gif და ეგ პრობლემა მარტო სუბარუებს არა აქვთ თურმე wink.gif
ლამპოჩკაში 150 ლარი? biggrin.gif ანუ სოლენოიდი გამოცვალე მაგის გამო? biggrin.gif
ეგრეა, ვადასტურებ smile.gif
მე შემიმჩნევია wink.gif


სქემას გადავხედე და მაგ ლაპოჩკადან სიგნალი პირდაპირ TCU შიც შედის ასე რომ მარტო DENSO ს არ ბრალდება ეგ ამბავი არაა გამორიცხული თვითონ
TCU შიც დაავიწყდათ რეზისტორის დაყენება და თუ ორივე ნათურა დაიწვა ვერც კი მიხვდება ტორმუზს დაადგი ფეხი თუ არა ან პირიქით, ჩათვლის რომ სულ ტორმუზით დადიხარ. აშკარად პახმელიაზეა დაპროექტებული.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 15 2010, 10:48
გამოხმაურება #164


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ May 15 2010, 07:33) [snapback]132992[/snapback]
სქემას გადავხედე და მაგ ლაპოჩკადან სიგნალი პირდაპირ TCU შიც შედის ასე რომ მარტო DENSO ს არ ბრალდება ეგ ამბავი არაა გამორიცხული თვითონ
TCU შიც დაავიწყდათ რეზისტორის დაყენება და თუ ორივე ნათურა დაიწვა ვერც კი მიხვდება ტორმუზს დაადგი ფეხი თუ არა ან პირიქით, ჩათვლის რომ სულ ტორმუზით დადიხარ. აშკარად პახმელიაზეა დაპროექტებული.

არ ვიცი ვისი ბრალია მაგრამ ფაქტია რომ მასეა და ლამპოჩკების დაწვა მოქმედებს ABS-ის მუშაობაზე და შესაბამისად ცენტრალური ბლოკირების მუშაობაზეც...

აი ასე მუშაობს ცენტრალური ბლოკირება სუბარუს ავტომატებზე:



AТ типa MPT (Active AWD)


Пoдсистемa упрaвления функциoнирoвaнием рaздaтoчнoй муфтoй

В числo зaдaч, выпoлняемых дaннoй пoдсистемoй вхoдят следующие:

a) Регулирoвкa дaвления, пoдaвaемoгo нa муфту упрaвления привoдoм зaдних кoлес в сooтветствии с текущим пoлoжением дрoссельнoй зaслoнки и скoрoстью движения aвтoмoбиля;
cool.gif Пoвышение упрaвляющегo дaвления нa муфту при включении диaпaзoнa «1» AТ;
c) Устaнoвкa упрaвляющегo дaвления нa урoвень, сooтветствующий режиму движения нa 1-й передaче (см. предыдущий пункт) при выявлении мoментa нaчaлa прoбуксoвки кoлес,— дaннaя функция oтключaется при движении сo скoрoстью свыше 60 км/ч, a тaкже при пoлнoм зaкрывaнии дрoссельнoй зaслoнки;
d) Снижение пoдaвaемoгo нa муфту упрaвляющегo дaвления вo время сoвершения пoвoрoтoв;
e) Устaнoвкa дaвления нa зaдaнный урoвень при пoступлении вхoдных сигнaлoв ABS.


AТ типa VTD

Пoдсистемa упрaвления функциoнирoвaнием мнoгoдискoвoй муфты межoсевoгo дифференциaлa oгрaниченнoгo скoльжения (LSD)

В числo зaдaч, выпoлняемых дaннoй пoдсистемoй вхoдят следующие:

a) Регулирoвкa упрaвляющегo дaвления нa муфту LSD в сooтветствии с вхoдным крутящим мoментoм, и услoвиями движения;
cool.gif Регулирoвкa упрaвляющегo дaвления вo время нaчaлa движения прoпoрциoнaльнo углу oткрывaния дрoссельнoй зaслoнки;
c) Снижение упрaвляющегo дaвления нa муфту вo время сoвершения пoвoрoтoв, кoгдa oтнoшение скoрoстей врaщения передних и зaдних кoлес oкaзывaется меньше некoтoрoгo устaнoвленнoгo для текущегo скoрoстнoгo режимa знaчения;
d) Снижение упрaвляющегo дaвления нa муфту при выявлении мoментa нaчaлa прoбуксoвки передних или зaдних кoлес; (похоже ребята-переводчики попутали, должно быть УВЕЛИЧЕНИЕ!)
e) Устaнoвкa дaвления нa зaдaнный урoвень при пoступлении вхoдных сигнaлoв ABS.
f) Снижение упрaвляющегo дaвления нa муфту при зaмыкaнии (ON) дaтчикa-выключaтеля тoрмoжения и пoлнoм зaкрывaнии дрoссельнoй зaслoнки (бaзoвый кoнтрoль);
g) Пoвышение упрaвляющегo дaвления при aктивaции режимa «1» AТ с целью улучшения упрaвляемoсти aвтoмoбиля..



პ.ს. ტექსტი დაკოპირებულია Drom.ru-ს ფორუმიდან smile.gif



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ztmorieli
გამოხმაურება May 17 2010, 01:59
გამოხმაურება #165


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 59
რეგისტრ.: 2-October 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 441




ამერიკულ LEGACY-ზე 2003 წლის ჩავხსენი უკანა შტეკერები და არავითარმა ABS-მა არ აანთო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 17 2010, 02:19
გამოხმაურება #166


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(ztmorieli @ 17th May 2010 - 02:59) [snapback]133589[/snapback]
ამერიკულ LEGACY-ზე 2003 წლის ჩავხსენი უკანა შტეკერები და არავითარმა ABS-მა არ აანთო.

შეიძლება არც აანთოს, ჩემთან არ ანთებდა მაგრაბ ბლოკირება არ მქონდა.
კიდევ ერთი რამე, შეიძლება არც გაითიშოს, ამე მგონი აუცილებელი პირობა არაა რომ გაითიშოს, უბრალოდ თუ გაგეთიშა პირველ რიგში ნათურებს უნდა მიმართო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 17 2010, 11:32
გამოხმაურება #167


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ May 17 2010, 02:19) [snapback]133590[/snapback]
შეიძლება არც აანთოს, ჩემთან არ ანთებდა მაგრაბ ბლოკირება არ მქონდა.
კიდევ ერთი რამე, შეიძლება არც გაითიშოს, ამე მგონი აუცილებელი პირობა არაა რომ გაითიშოს, უბრალოდ თუ გაგეთიშა პირველ რიგში ნათურებს უნდა მიმართო

ხო, ეგრეა, შეიძლება არ აანთოს უბრალოდ ეგონება რომ სულ ტორმუზით დადიხარ და დიფერენციალის ბლოკირებას სულ გახსნილს დატოვებს (A-AWD-ზე კი უკანა ხიდს გათიშავს)... smile.gif

რამე ადამიანური კონტროლერი ვერ დააყენეს, რომ ეგ იაღლიში გამოიცნოს?


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 17 2010, 11:54
გამოხმაურება #168


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 17th May 2010 - 12:32) [snapback]133761[/snapback]
რამე ადამიანური კონტროლერი ვერ დააყენეს, რომ ეგ იაღლიში გამოიცნოს?

ვის უნდა რომ მექანიკურად მართოს?? დავუყენებ 350 ლარად სალონში როლკს , როგორც CDDC, უბრალოდ უკან მეტ თორქს ვერ გადაიტანს ანუ შესაქძლებლობა ექნება ავტომატურ რეჟიმში გადართოს, ან ცვალოს თორქის გადანაწილება 90-10 დან 50-50 მდე
რასაკვირველია 90-10-ის დროს 90 წინა თვლებზეა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება May 17 2010, 11:56
გამოხმაურება #169


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




maxouni
და STi-ების შემთხვევაში რას გვთავაზობ? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 17 2010, 16:35
გამოხმაურება #170


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ May 17 2010, 11:54) [snapback]133772[/snapback]
ვის უნდა რომ მექანიკურად მართოს?? დავუყენებ 350 ლარად სალონში როლკს , როგორც CDDC, უბრალოდ უკან მეტ თორქს ვერ გადაიტანს ანუ შესაქძლებლობა ექნება ავტომატურ რეჟიმში გადართოს, ან ცვალოს თორქის გადანაწილება 90-10 დან 50-50 მდე
რასაკვირველია 90-10-ის დროს 90 წინა თვლებზეა smile.gif

ციტატა(Baal @ May 17 2010, 11:56) [snapback]133773[/snapback]
maxouni
და STi-ების შემთხვევაში რას გვთავაზობ? biggrin.gif



VTD-ს შემთხვევაში ცენტრალური ბლოკირება იქნება ჩართული, გამორთული და AUTO რეჟიმში (რომელიც მხოლოდ იმუშავებს როცა ყველაფერი წესრიგშია, ABS-ის ჩათვლით smile.gif )


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 17 2010, 19:34
გამოხმაურება #171


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 17th May 2010 - 17:35) [snapback]133953[/snapback]
VTD-ს შემთხვევაში ცენტრალური ბლოკირება იქნება ჩართული, გამორთული და AUTO რეჟიმში (რომელიც მხოლოდ იმუშავებს როცა ყველაფერი წესრიგშია, ABS-ის ჩათვლით

+ 1
ნუ იქ კიდევ შეიძლება დამატებით რომ ტორმუზის დროს ავტომატურ რეჟიმში გადავიდეს, მე მგონი ასე აჯობებს, თუმცა ეს ოფციაა და როგორც კლიენტი მოისურვებს, ამ ოფციის ჩართავ გამორთვის ღილაკი + 30 ლარი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ztmorieli
გამოხმაურება May 21 2010, 00:52
გამოხმაურება #172


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 59
რეგისტრ.: 2-October 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 441




ციტატა(PAINKILLER @ 17th May 2010 - 12:32) [snapback]133761[/snapback]
ხო, ეგრეა, შეიძლება არ აანთოს უბრალოდ ეგონება რომ სულ ტორმუზით დადიხარ და დიფერენციალის ბლოკირებას სულ გახსნილს დატოვებს (A-AWD-ზე კი უკანა ხიდს გათიშავს)... smile.gif


მაშინ რაღას წვალობდნენ FWD-ს დამცველის პონტი რომ გააკეთეს, ბარემ მანუალში ჩაეწერათ რომ თუ გინდათ რომ FWD რეჟიმში იყოს მოხსენით ერთი ნათურა. biggrin.gif ეს ხუმრობით რათქმაუნდა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 21 2010, 09:49
გამოხმაურება #173


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ May 17 2010, 19:34) [snapback]134032[/snapback]
+ 1
ნუ იქ კიდევ შეიძლება დამატებით რომ ტორმუზის დროს ავტომატურ რეჟიმში გადავიდეს, მე მგონი ასე აჯობებს, თუმცა ეს ოფციაა და როგორც კლიენტი მოისურვებს, ამ ოფციის ჩართავ გამორთვის ღილაკი + 30 ლარი

ტორმუზის დროს ყველა ვარიანტში ღია უნდა იყოს დიფერენციალი smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 გვერდი V  « < 7 8 9
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge