![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#141
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Baal @ 23rd May 2010 - 13:23) [snapback]136786[/snapback] ტურბინა მაგასც TD04L აქვს ხო? კი და აქტუატორზე უზარმაზარი M აწერია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#142
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
maxouni
ციტატა საინტერესო რამე აღმოვაჩინე მექანიკა sti ფორესტერს 10 ცხენით მეტი აქვს სხვა დანარცენ ფორესტერებზე და თუ იცით რის ხარჯზე? გაგიკვირდებათ და მხოლოდ ვეტგეითის აქტუატორის ხარჯზე, ზამბარა აქვს უფრო ძლიერი და უფრო დიდ წნევა სჭირდება ვეტგეითის გახსნას. მოკლედ სულ ეგაა და წავიდა ახლა ნადირობა TypeM-ის აქტუატორზე ვნახოთ ჩემსაზე რა აწერია თუ როგორაა საქმე ![]() პ.ს. და სხვათა შორის, ეგ ვერსია ზამბარის ამბავზე, ჩემი მანქანის სხვა სტოკებთან შედარებით მეტად გაწევასთან დაკავშირებით, ჩემმა მეგობარმა ხელოსანმა მითხრა პირველად, სამი თვის უკან, სანამ ჩვენ დავიწყებდით ტესტებს... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#143
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(karoche @ 24th May 2010 - 01:59) [snapback]136964[/snapback] სხვათა შორის, ეგ ვერსია ზამბარის ამბავზე, ჩემი მანქანის სხვა სტოკებთან შედარებით მეტად გაწევასთან დაკავშირებით, ჩემმა მეგობარმა ხელოსანმა მითხრა პირველად, სამი თვის უკან, სანამ ჩვენ დავიწყებდით ტესტებს... არაა გამორიცხული, თუმცა შენს მანქანაზე ბუსტი სტანდარტულად იყო და არა მგონია. სხვათაშორის შენ მანქანაზე ლამბდა ისე გაფუჭებული რომ მუდმივად ღარიბ სმესს აჩვენებს შედეგად ჰგონია ბენზინი არ მყოფნისო და უფრო მეტს ასხამს, მე მგონი უფორო ამის ბრალი იქნება. ჰო, მართლა, აბაროტებს თუ კიდევ ათამაშებს ევაპორატორის შლანგი შეამოწმე, რატმღაც მაგას ჰგავს, ოღონდ ამ თემაზე საუბარი შესაბამის თემაში გავაგრძელოთ თორემ აქ გავაოფებთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#144
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
maxouni
სტი-2 პრაშივკა, 0.9-მდე ბუსტი სტანდარტულად ჩავთვალოთ? ტაიპM-ს რამდენი ექნება მაშინ? 8 ივნისის მერე კი შევძლებთ შემოწმებას ![]() აბაროტების თამაშს იშვიათი გამონაკლისის გარდა გადაეჩვია მას მერე რაც ატიკას გავუცვალე ქარხნული ბუსტკონტროლერი ბლიცზე ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#145
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(karoche @ May 24 2010, 02:38) [snapback]136974[/snapback] maxouni სტი-2 პრაშივკა, 0.9-მდე ბუსტი სტანდარტულად ჩავთვალოთ? ტაიპM-ს რამდენი ექნება მაშინ? 8 ივნისის მერე კი შევძლებთ შემოწმებას ![]() აბაროტების თამაშს იშვიათი გამონაკლისის გარდა გადაეჩვია მას მერე რაც ატიკას გავუცვალე ქარხნული ბუსტკონტროლერი ბლიცზე ![]() ![]() ჩემს STI2-ს 1 ბარი ჰქონდა ბუსტი, ქარხნულად ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#146
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 24th May 2010 - 09:58) [snapback]136994[/snapback] ჩემს STI2-ს 1 ბარი ჰქონდა ბუსტი, ქარხნულად ალბათ პიკებში და არა გაჭიმული |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#147
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 24 2010, 15:25) [snapback]137138[/snapback] ალბათ პიკებში და არა გაჭიმული მესამე სიჩქარეში ხოშიანად იჭერდა 1 ბარს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#148
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,861 რეგისტრ.: 4-November 09 მომხმარებელი № 529 ![]() |
მოკლედ ესეთი რამ მაინტერესებს და ბარემ აქ ვიკითხავ...ბუსტის აწევა 0.1-0.2 ით დაახლოებით რა სხვაობას იძლევა ძრავზე?? პროცენტულად უხეშად თუ ვინმემ იცის...მაგალითისთვის 0.8 ბარი 280 ცხენი სტოკი...1,1 ბარზე რა შედეგი შეიძლება იყოს იგივე ძრავზე მხოლოდ ბუსტის აწევით???
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#149
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
DATO999
ძრავს გააჩნია რა. სუბარუზე ალბათ 20 ცხენი მეტი არა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#150
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
![]() ![]() იქნებ მანუალებს ყველას ასე აქ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#151
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ May 24 2010, 20:56) [snapback]137242[/snapback] DATO999 ძრავს გააჩნია რა. სუბარუზე ალბათ 20 ცხენი მეტი არა ცხენები არა მაგრამ თორქი ემატება უფრო მეტად ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#152
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
DATO999
სოარერს კატალიზატორები მეტი არაფერი არ უნდა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#153
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(karoche @ 25th May 2010 - 01:36) [snapback]137299[/snapback] იქნებ მანუალებს ყველას ასე აქ? არ ვიცი, შეიძლება, მაგრამ ეგ რომ ტყუილად არ აწერია ხომ ხვდები შენც? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#154
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
maxouni
კი, ფაქტიურად გამოცანა ამოხსნილია ![]() რა ზუსტად მიხვდა ჩემი მეგობარი თურმე ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#155
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
აქტუატორის პრუჟინის სიხისტის მომატების მაგივრად სოლენოიდის რესტრიტორის დიამეტრი რომ გაუზარდო, უფრო გვიან არ გახსნის ვეისტგეიტს??
-------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#156
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th May 2010 - 15:43) [snapback]137457[/snapback] აქტუატორის პრუჟინის სიხისტის მომატების მაგივრად სოლენოიდის რესტრიტორის დიამეტრი რომ გაუზარდო, უფრო გვიან არ გახსნის ვეისტგეიტს?? ჯერ ერთი უნდა შეუბცირო, კი არ უნდა მოუმატო ![]() და მერე მეორეც, არაა მთლად მასე. რესტრიქტორი იმას აკეტებს რომ ნაკლები რაოდენობის ჰაერს უშვებს თორემ წნევას ვერ დააგდებს ვერანაირად, რამეთუ , თუ გადავშლით ფიზიკის 7 თუ 8 კლასის წიგნს , იქ წერია რომ 2 სივრცეს შორის რაოდენ პატრაც არ ინდა იყოს შემაერთებელი ნახვეტი იქნება, შლენგი თუ მილი, მაშინ ამ ორ სივრცეში წნევა ერთნაირია, მაგას ჰქვია ზიარჭურჭლის პრინციპი. ანუ თუსელენოიდი დაკეტილია, მაშინ ზამბარის სიხისტეზე დამოკიდებული, და თუ სელენოიდი გახსნილია, მაშინ უკვე მოქმედებს რესტრიქტორი, |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#157
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 25 2010, 15:19) [snapback]137474[/snapback] ჯერ ერთი უნდა შეუბცირო, კი არ უნდა მოუმატო ![]() და მერე მეორეც, არაა მთლად მასე. რესტრიქტორი იმას აკეტებს რომ ნაკლები რაოდენობის ჰაერს უშვებს თორემ წნევას ვერ დააგდებს ვერანაირად, რამეთუ , თუ გადავშლით ფიზიკის 7 თუ 8 კლასის წიგნს , იქ წერია რომ 2 სივრცეს შორის რაოდენ პატრაც არ ინდა იყოს შემაერთებელი ნახვეტი იქნება, შლენგი თუ მილი, მაშინ ამ ორ სივრცეში წნევა ერთნაირია, მაგას ჰქვია ზიარჭურჭლის პრინციპი. ანუ თუსელენოიდი დაკეტილია, მაშინ ზამბარის სიხისტეზე დამოკიდებული, და თუ სელენოიდი გახსნილია, მაშინ უკვე მოქმედებს რესტრიქტორი, მე სოლენოიდის რესტრიქტორს ვგულისხმობდი, აქტუატორის რესტრიქტორს კი არა ![]() სნაჩალაა პადუმაი პატომ გავარი ![]() წნევის შექმნას რაც შეეხება, რაც უფრო წვრილია მილი, მით უფრო ნელა იზრდება წნევა (ჰაერი ხომ უნდა გადაადგილდეს მილის ერთი ბოლოდან მეორე ბოლოში), შესაბამისად სოლენოიდის მუშაობის ციკლში რაც უფრო წვრილი მილიდან გავა ჰაერი, მით უფრო ნელა დააგდებს წნევას აქტუატორში და მით უფრო მალე გაიხსნება ვეისტგეიტი, ანუ რესტრიქტორის დიამეტრი უნდა გაზარდო, რომ წნევა მალე დაეცეს და ვეისგეიტი გვიან გაიხსნას ![]() და სოლენოიდი დაკეტილი რომ არის, სტოკი ტურბინის აქტუატორი 0.5 ბარზე ხსნის ვეისტგეიტს, უფრო ხისტი ზამბარით კი 0.6-0.7-ზე გაიხსნება, ანუ ეგ ნიშნავს რომ სოლენოიდს უფრო მეტი მუშაობა მოუწევს რომ წნევა დააგდოს, თუ სოლენოიდები ერთნაირებია, მაშინ ხისტი ზამბარის შემთხვევაში უფრო გვიან გაიხსნება ვეისტგეიტი და უფრო მეტ პიკებს მოგცემს ტურბინა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#158
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th May 2010 - 16:21) [snapback]137476[/snapback] მე სოლენოიდის რესტრიქტორს ვგულისხმობდი, აქტუატორის რესტრიქტორს კი არა აბა ახლა სამ პადუმაი, მოდი აბა და მაჩვენე სად დგას სელენოიდის რესტრიქტორი რომელია და აქტუატორის რომელი და მერე ვილაპარაკოთ დაფიქრება როგორ უნდა. 1 რესტრიქტორი დგას არა TCS-იან მანქანებზე. TCS-იანებზე სხვა დანუშნულებები აქვ იმ დანარჩენ რესტრიქტორებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#159
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 25 2010, 15:41) [snapback]137487[/snapback] აბა ახლა სამ პადუმაი, მოდი აბა და მაჩვენე სად დგას სელენოიდის რესტრიქტორი რომელია და აქტუატორის რომელი და მერე ვილაპარაკოთ დაფიქრება როგორ უნდა. 1 რესტრიქტორი დგას არა TCS-იან მანქანებზე. TCS-იანებზე სხვა დანუშნულებები აქვ იმ დანარჩენ რესტრიქტორებს მახოჯან, ჩემს საკუთარ მანქანაზე მქონდა გატეხილი ეგ რესტრიქტორი და ტურბინა უმოწყალოდ ბუსტავდა ![]() S/TB-ზე სოლენოიდს არა აქვს რესტრიქტორი?? რატომღაც მეგონა რომ ჰქონდა.... აქტუატორის რესტრიქტორთან ჩარევა ცოტა სახიფათოა, მაგას რომ დიამეტრი შეუმცირო, მერე ვეღარ გახსნის კარგად ვეისტგეიტს და ოვერბუსტები გარანტირებულია, სოლენოიდი აღარ უშველის მაგ საქმეს... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#160
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th May 2010 - 16:21) [snapback]137476[/snapback] წნევის შექმნას რაც შეეხება, რაც უფრო წვრილია მილი, მით უფრო ნელა იზრდება წნევა ეს მართალია, მაგრამ ამის მერე იმდენი შეცდომა დაუშვი რო ახნასაც არა აქვს აზრი, შენ რომ გგონია რესტრიქტორი იქ არა დგას ციტატა(PAINKILLER @ 25th May 2010 - 16:44) [snapback]137488[/snapback] მახოჯან, ჩემს საკუთარ მანქანაზე მქონდა გატეხილი ეგ რესტრიქტორი და ტურბინა უმოწყალოდ ბუსტავდა შენ რესტრიქტორი კი არ შლანდი გქონდა გატეხილი და აბა რას იზამდა??. აბა საერთოდ ამოაძრე შნანგიდან რესტრიქტორი და ნახავ 0.6-ზე ზემოთ რომ ვეღარ წავა |
|
|
![]() ![]() |