![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
gogasikh
როგორ? 1-ში ჩაეგდო, მერე 2-ში და მასე? არ შეიძლება მასე, კარობკას მოკლავ. 3-თი რო დასტარტო და მერე დიდ სიჩქარეზე D-ში გადააგდო კიდე ჰო. თან აზრიც არ აქვს, ჩაჭერილზე მაინც აწურინებს და. POWER რეჟიმში დრაგაობას რაც შეეხება მინდა ვთქვა, რომ STi-ზე არის განსხვავება S/TB-სთან განსხვავებით, ყოველ შემთხვევაში მე ვატყობ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() SIX-707 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 920 რეგისტრ.: 12-February 10 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 812 ![]() |
რავიცი აუდზე გამიკეტებია მასე და მაგარი სჰედეგი ქონდა. სუბარუზე არ ვიცი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 62 რეგისტრ.: 20-March 10 მომხმარებელი № 920 ![]() |
'''ფორესტერ სტბ 3.0 ეკლიპსის წინააღმდეგ'''
ბმვ 323 მექანიკით 500 მეტრის მანძილზე 40 მეტრით წინ ვიყავით.. 3. 0 ეკლიპსს რო დავუდექით.. ვერ დადის ეგ მანქანა საერთოდ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,762 რეგისტრ.: 22-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 112 ![]() |
2000 წლიდან გამოსული ეკლიპსი ყველა ნაგავია გინდა 2.4 და გინდა 3.0
მე მყავდა 2.4 და ვაკესაბურტალოზე გადავღუნე იგივე კორპუსის 3.0 მაგრამ მაინც მაგარი ნაგავია, ძველ მოდელებთან ახლოსაც ვერ მივა ფასიც ძველებზე ნაკლები აქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() SIX-707 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 920 რეგისტრ.: 12-February 10 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 812 ![]() |
დღეს კიდევ დავუდექი იმ 1999იან ფორესტერს. იმენა სტარტზე ვტ....ვ, მაგრამ მესამე სიჩქარეზე ტახომეტრი 5 რომ აშორდება ვეჩნად აბგონს მიკეთებს ვერაფერი ვერ მოვუხერხე. ორივეს დეში როცა გვედო მაშინ ნარავნი ვიარეთ, იმან როცა ხელით ჩამოყარა სიჩქარეები, მაშინ ასე გამიკეთა აბგონი. თქვენ კიდე ამბობტ რომ ხელით ჩამოყრას აზრი არ აქვსო......
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ციტატა(gogasikh @ Mar 29 2010, 00:15) [snapback]110425[/snapback] დღეს კიდევ დავუდექი იმ 1999იან ფორესტერს. იმენა სტარტზე ვტ....ვ, მაგრამ მესამე სიჩქარეზე ტახომეტრი 5 რომ აშორდება ვეჩნად აბგონს მიკეთებს ვერაფერი ვერ მოვუხერხე. ორივეს დეში როცა გვედო მაშინ ნარავნი ვიარეთ, იმან როცა ხელით ჩამოყარა სიჩქარეები, მაშინ ასე გამიკეთა აბგონი. თქვენ კიდე ამბობტ რომ ხელით ჩამოყრას აზრი არ აქვსო...... აზრი როგორ არ ააქ, გადააქ სიჩქარე და მანქანა იწევს რა თქმა უნდა, იმიტომაც გასწრებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(gogasikh @ Mar 28 2010, 23:15) [snapback]110425[/snapback] დღეს კიდევ დავუდექი იმ 1999იან ფორესტერს. იმენა სტარტზე ვტ....ვ, მაგრამ მესამე სიჩქარეზე ტახომეტრი 5 რომ აშორდება ვეჩნად აბგონს მიკეთებს ვერაფერი ვერ მოვუხერხე. ორივეს დეში როცა გვედო მაშინ ნარავნი ვიარეთ, იმან როცა ხელით ჩამოყარა სიჩქარეები, მაშინ ასე გამიკეთა აბგონი. თქვენ კიდე ამბობტ რომ ხელით ჩამოყრას აზრი არ აქვსო...... ციტატა(akm777 @ Mar 28 2010, 23:17) [snapback]110428[/snapback] აზრი როგორ არ ააქ, გადააქ სიჩქარე და მანქანა იწევს რა თქმა უნდა, იმიტომაც გასწრებს პრინციპში შეიძლება ჰქონდეს აზრი ხელით გადართვას იმ პონტში რომ ავტომატურ რეჟიმში კიკდაუნი ბოლომდე აწურინებს ანუ ისეთ დიაპაზონამდე როცა ბუსტი ვარდება და გაწევა აკლდება, ხელით გადართვის დროს კი 5500-ზე შეგიძლია შეუცვალო სიჩქარე და მაქსიმალური თორქის დიაპაზონში მოხვდე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
ჩემთან გაწურვისას 6000-6300 დიაპაზონში რთავს ![]() 6500-ზე ზევით მართლა არ აქვს აზრი, დროს კარგავ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 24th March 2010 - 14:49) [snapback]108211[/snapback] დრაგზე POWER-ის ჩარვა-გამორთვა არ მოქმედებს არანაირად, რადგან გაზი ბოლომდე გაქვს გათხრილი და კიკდაუნის რეჟიმშია კარობკაც და მატორიც წამო განახებ როგორ მოქმედებს power ის ჩართვა, ჩემი 6600 rpm ზე უცვლის სიჩქარეებს და power როდესაც ცართული მაქვს 6900ზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(EBR100 @ May 25 2010, 14:16) [snapback]137443[/snapback] PAINKILLER წამო განახებ როგორ მოქმედებს power ის ჩართვა, ჩემი 6600 rpm ზე უცვლის სიჩქარეებს და power როდესაც ცართული მაქვს 6900ზე ![]() STI-ზე ვერ ვატყობდი მაგას, ალბათ იმიტომ რომ ჩვეულებრივ რეჟიმშიც საკმაოდ სწრაფად ცვლის სიჩქარეებს და უფრო აგრესიული მაფები აქვს ECU-ში გაწერილი ![]() კროსსპორტზე აშკარად იგრძნობა სხვობა, ბევრად უფრო სწრაფად რეაგირებს გაზის პედალზე (მითუმეტეს რომ ელექტროპედალი აქვს კროსსპორტს) ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ფლუდერებო დაგერევით ეხლა, ყველა თემას რო აოფებთ
![]() |
|
|
![]() ![]() |