![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#221
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ May 29 2010, 11:25) [snapback]139027[/snapback] თუ სერიოზულ ბუსტზეე საუბარი მაგალითად 1.0 და მეტი მე პირადად 8.0 მეტი შეკუმშვით არ გავაკეთებდი. დეტონაციას არ ძინავს ![]() კუმშვის ხარისხი არის წვის კამერის მოცულობის შეფარდება პორშინი ქვედა და ზედა მდებარეობებს შორის. სულ ეგაა. ბოკა 10:1 ნამეტანი მგონია სად ნახე ეგ ციფრები ?? შენი რომელი ძრავია 208 ? RSK-ს 9:1-ზე აქვს კუმშვის ხარისხი და 1 ბარს უბერავს სტაბილურად, მაგრამ 98-ზე ნაკლები ბენზინის ჩასხმა არ შეიძლება, 100-იანია რეკომენდებული, თორემ დეტონაცია მოკლავს ![]() ჩემი ძრავი არის EJ205 AVCS, იგივე რაც WRX NB-ზე დგას, ოღონდ ცოტა დაჩმორებული, პატარა ტურბინის (TF035) ხარჯზე ![]() ![]() კუმშვის ხარისხის განმატებაში გეთანხმები ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#222
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ May 29 2010, 09:27) [snapback]138952[/snapback] რატო? სისწრწფე მეტი ექნება , მანდ 2- 3 მილიმეტრზეა საუბარი და შატუნის დამოკლენის მაგივრად პორშინს რომ მოეჭრას თავი 2-3 მილიმეტრით ძალიან დასუსტდება ?? კიდევ რა მაინტერესებს 2.0 ბლოკი მაგალითად 205 ის რამდენზე შეიძლება გაიჩარხოს ?? სარემონტო ზომებს ვგულისხმობ ან 2.2 ის პორშინს + ვინმე ჩარხავ ადამიანურად ანუ ზუსტად და შემდგომი ხემინგივკით ??? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#223
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
Sturbo
თავი რო მოაჭრა გაბანძდება აბა რა იქნბა. ისედაც საღეჭი რეზინივითაა სუბარუს პორშინი და მაგის კიდე თავის მოჭრა რავიცი აბა. 2.2 ზე რომ გადაჩარხო ისედაც გადახურებისკენ აქ მიდრეკილება 205-ს და მერე ვაფშე გადაირევა. შეიძლება გახეთქოს გილზიც. მე ყველაზე ნაღდი რამე სქელი პრაკლადკა მგონია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#224
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ May 29 2010, 11:43) [snapback]139038[/snapback] Sturbo თავი რო მოაჭრა გაბანძდება აბა რა იქნბა. ისედაც საღეჭი რეზინივითაა სუბარუს პორშინი და მაგის კიდე თავის მოჭრა რავიცი აბა. 2.2 ზე რომ გადაჩარხო ისედაც გადახურებისკენ აქ მიდრეკილება 205-ს და მერე ვაფშე გადაირევა. შეიძლება გახეთქოს გილზიც. მე ყველაზე ნაღდი რამე სქელი პრაკლადკა მგონია. 205-ს რა გადახურებისკენ აქვს მიდრეკილება, საიდან მოიტანე? ![]() სქელი პრაკლადკა მხოლოდ კომპრესიას დააგდებს, შატუნის დამოკლება კი აბაროტებს მოუმატებს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#225
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ May 29 2010, 11:34) [snapback]139032[/snapback] RSK-ს 9:1-ზე აქვს კუმშვის ხარისხი და 1 ბარს უბერავს სტაბილურად, მაგრამ 98-ზე ნაკლები ბენზინის ჩასხმა არ შეიძლება, 100-იანია რეკომენდებული, თორემ დეტონაცია მოკლავს ![]() ჩემი ძრავი არის EJ205 AVCS, იგივე რაც WRX NB-ზე დგას, ოღონდ ცოტა დაჩმორებული, პატარა ტურბინის (TF035) ხარჯზე ![]() ![]() კუმშვის ხარისხის განმატებაში გეთანხმები ![]() 205 AVCS თ მაგარი რამეა მეც მინდა ![]() RACKER ისე ნებისმიერი ტუნინგის დროს WRX ის ზეთის ნასოსი + ზეთის რადიატორია რეკომენდირებული და გაციების პრობლემა ნაწილობრივ გვარდება. ისე საინტერესო პორშნების ჩარხვის მაგივრად ტუნინგის სხვა მეთოდებიც ხომ არსებობს მაგალითად HiFlow Exhaust Manifold ანუ ტურბინამდე ტრუბების სარკესავით გაპრიალება . |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#226
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ May 29 2010, 12:00) [snapback]139049[/snapback] 205 AVCS თ მაგარი რამეა მეც მინდა ![]() RACKER ისე ნებისმიერი ტუნინგის დროს WRX ის ზეთის ნასოსი + ზეთის რადიატორია რეკომენდირებული და გაციების პრობლემა ნაწილობრივ გვარდება. ისე საინტერესო პორშნების ჩარხვის მაგივრად ტუნინგის სხვა მეთოდებიც ხომ არსებობს მაგალითად HiFlow Exhaust Manifold ანუ ტურბინამდე ტრუბების სარკესავით გაპრიალება . მართალია, კოლექტორების შეცვლაც ერთერთი მნიშნველოვანი ეტაპია წუნიგში ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#227
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
PAINKILLER
კომპრესია არ გჭირდება შენ, კუმშვის ხარისხი უნდა გაინტერესებდეს პრინციპში, შოთა რასაც აპირებს, მანდ კუმშვის ხარისხი ვერ შეიცვლება, მხოლოდ კომპრესიას დააგდებს ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#228
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
კოლქტორების შეცვლა იმდენ სიმძლავრეს ვერ მოგცემს რამდენსაც შოთა უმიზნების.
2.5 იდან კი სერიოზული სიმძლავრის ამოღება შეიძლება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#229
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(karoche @ May 29 2010, 14:51) [snapback]139088[/snapback] PAINKILLER კომპრესია არ გჭირდება შენ, კუმშვის ხარისხი უნდა გაინტერესებდეს პრინციპში, შოთა რასაც აპირებს, მანდ კუმშვის ხარისხი ვერ შეიცვლება, მხოლოდ კომპრესიას დააგდებს ![]() ![]() კაკრაზ რომ კუმშვის ხარისხი დაეცემა, კომპრესიაც მიყვება თან, ოღონდ უმნიშნველოდ ![]() დამოკლებული შატუნი ნამდვილად ორივე მდგომარეობაში დამოკლებულია, მაგრამ ცილინდრის მოცულობას ეგ 2-3 მილიმეტრი მნიშვნელოვნად არ გაზრდის, აი წვის კამერა კი საკმაოდ იზრდება, შესაბსამისად კუმშვის ხარისხი ბევრად ეცემა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#230
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
PAINKILLER
დამოკლებული შატუნი ნამდვილად ორივე მდგომარეობაში დამოკლებულია, მაგრამ ცილინდრის მოცულობას ეგ 2-3 მილიმეტრი მნიშვნელოვნად არ გაზრდის, აი წვის კამერა კი საკმაოდ იზრდება, შესაბსამისად კუმშვის ხარისხი ბევრად ეცემა მე კი შემეშალა, მაგრამ არითმეტიკაში ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#231
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(karoche @ May 29 2010, 15:50) [snapback]139117[/snapback] PAINKILLER დამოკლებული შატუნი ნამდვილად ორივე მდგომარეობაში დამოკლებულია, მაგრამ ცილინდრის მოცულობას ეგ 2-3 მილიმეტრი მნიშვნელოვნად არ გაზრდის, აი წვის კამერა კი საკმაოდ იზრდება, შესაბსამისად კუმშვის ხარისხი ბევრად ეცემა მე კი შემეშალა, მაგრამ არითმეტიკაში ![]() ![]() ![]() მეც ზუსტად იგივე ვთქვი, 2-3 მილიმეტრი ცილინდრის მოცულობას პროცენტულად დიდად არ გაზრდის (მაქსიმალურ მოცულობაზეა ლაპარაკი), წვის კამერა კი საკმაოდ გაიზრდება ![]() ![]() ![]() აბა მე სხვა რა ვთქვი? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#232
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
PAINKILLER
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#233
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(karoche @ May 30 2010, 00:47) [snapback]139258[/snapback] PAINKILLER ![]() ![]() კაი, ერთი სიტყვა არ შემარჩინო ![]() ![]() თუმცა აგერ არის ჩემი დაწერილი ტექსტი და სად ნახე მანდ არითმეტიკული შეცდომა? ![]() დამოკლებული შატუნი ნამდვილად ორივე მდგომარეობაში დამოკლებულია, მაგრამ ცილინდრის მოცულობას ეგ 2-3 მილიმეტრი მნიშვნელოვნად არ გაზრდის, აი წვის კამერა კი საკმაოდ იზრდება, შესაბსამისად კუმშვის ხარისხი ბევრად ეცემა მე ზუსტად ეგ ვთქვი რომ 2-3 მილიმეტრი ცილინდრის მოცულობას მნიშნველოვნად არ გაზრდისო (ანუ პროცენტულობა ვიგულისხმე) და წვის კამერა კი შედარებით უფრო მეტად გაიზრდება (მეტით კი არა, მეტად, საკმაოდ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#234
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,484 რეგისტრ.: 7-August 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 286 ![]() |
PAINKILLER
არა, სიტყვის არშერჩენა რა მოსატანია ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#235
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
კარგი მსჯელობა გამოვიდა , კარგად გადავხედავ და დავამუშავებ თვითონ ბლოკზე ყველაფერს ,
ყველამ ვიცით რომ არის 2 სახის პრაკლატკა , სქელი მილიმეტრი და 6 მეათედი და თხელი 0.8 , ანუ ნახევარი , სქელი პრაკლატკის ნაცვლად თხელი რო დააყენო ,ძრავი ჩვეულებრივად ტრიალებს და არაფერს არ ეხება , მაგრამ დაქოქვისას ბაგაბუგის ხმა ისმის , პორშინი ურტყავს გალოვკას , მე რაც შემხვდა არის 2 სახის პორშინი , განსხავავებული სიმაღლე აქვს , პალეცის ცენტრიდან პორშინის ზედა თავამდე (1 მმ არის როგორც მახსოვს ) + არის განსხვავებები შატუნის სიმაღლეებშიც 1 მილიმეტრი , ჩემი აზრით უნდა აიწყოს ამ მეთოდით , 1 ვალი იყოს რაც შეიძლება მაღალი შატუნის ყელით (მანძილი კალენვალზე კარენოის ცენტრიდან შატუნის ცენტრამდე 2,0 -ზე უფრო მოკლეა ვიდრე 2,5 ზე , ანუ მხარი დიდი აქვს 2,5 . არის იდეაც 2,0 ბლოკში ჩაიდოს 2,5 ის ვალი, ეხება ბალანსირები, დავამუშავებ ამასაც) 2 შატუნი უნდა იყოს რაც შესაძლებელია მოკლე , რომ მივიღოთ მეტი სისწრაფე სტარტზე , 3 უნდა მოხდეს დატესტვა და აიწყოს ყველაფერი, დაფარდეს გალოვკა თხელ პრაკლატკაზე და გაისინჯოს შეკუმშვის კოეფიციენტი,, რათქმაუნდა იქნება 10.0 -ზე მეტი რადგან შატუნი იქნება დამოკლებული , გვჭირდება 8.0 . ამიტომ უნდა დაშლიფოვკდეს ბლოკი პირველ რიგში და შემდეგი დატესტვის მერე დავარეგულიროთ გალოვკის დაშლიფოვკებით ,,,,,,, ( ტესტი უნდა მოხდეს თხელ პრაკლატკაზეც და სქელზეც , შეკუმშვის კოეფიციენტის ცვალებადობა მოგვცემს ინფოს რამდენი მილიმეტრი დავაშიფოვკოთ ბლოკი , შK .კოეფიციენტის ასაწევად ) ველი განხილვას და შესწორებებ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#236
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ May 30 2010, 21:31) [snapback]139560[/snapback] კარგი მსჯელობა გამოვიდა , კარგად გადავხედავ და დავამუშავებ თვითონ ბლოკზე ყველაფერს , ყველამ ვიცით რომ არის 2 სახის პრაკლატკა , სქელი მილიმეტრი და 6 მეათედი და თხელი 0.8 , ანუ ნახევარი , სქელი პრაკლატკის ნაცვლად თხელი რო დააყენო ,ძრავი ჩვეულებრივად ტრიალებს და არაფერს არ ეხება , მაგრამ დაქოქვისას ბაგაბუგის ხმა ისმის , პორშინი ურტყავს გალოვკას , მე რაც შემხვდა არის 2 სახის პორშინი , განსხავავებული სიმაღლე აქვს , პალეცის ცენტრიდან პორშინის ზედა თავამდე (1 მმ არის როგორც მახსოვს ) + არის განსხვავებები შატუნის სიმაღლეებშიც 1 მილიმეტრი , ჩემი აზრით უნდა აიწყოს ამ მეთოდით , 1 ვალი იყოს რაც შეიძლება მაღალი შატუნის ყელით (მანძილი კალენვალზე კარენოის ცენტრიდან შატუნის ცენტრამდე 2,0 -ზე უფრო მოკლეა ვიდრე 2,5 ზე , ანუ მხარი დიდი აქვს 2,5 . არის იდეაც 2,0 ბლოკში ჩაიდოს 2,5 ის ვალი, ეხება ბალანსირები, დავამუშავებ ამასაც) 2 შატუნი უნდა იყოს რაც შესაძლებელია მოკლე , რომ მივიღოთ მეტი სისწრაფე სტარტზე , 3 უნდა მოხდეს დატესტვა და აიწყოს ყველაფერი, დაფარდეს გალოვკა თხელ პრაკლატკაზე და გაისინჯოს შეკუმშვის კოეფიციენტი,, რათქმაუნდა იქნება 10.0 -ზე მეტი რადგან შატუნი იქნება დამოკლებული , გვჭირდება 8.0 . ამიტომ უნდა დაშლიფოვკდეს ბლოკი პირველ რიგში და შემდეგი დატესტვის მერე დავარეგულიროთ გალოვკის დაშლიფოვკებით ,,,,,,, ( ტესტი უნდა მოხდეს თხელ პრაკლატკაზეც და სქელზეც , შეკუმშვის კოეფიციენტის ცვალებადობა მოგვცემს ინფოს რამდენი მილიმეტრი დავაშიფოვკოთ ბლოკი , შK .კოეფიციენტის ასაწევად ) ველი განხილვას და შესწორებებ ![]() მოიცა მოიცა, შატუნი თუ დამოკლებულია, კუმშვის კოეფიციენტი დაბალი იქნება კაკრაზ.... მაგაზე არ ვკამათობდით წინა პოსტებში? ![]() გრძელმუხლიანი კალენვალი კუმვშის კოეფიციენტს უმატებს, ისევე როგორც ცილინდრის მოცულობას (მოკლე შატუნთან ერთად უკვე სტროკერია ფაქტიურად) -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#237
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მეც ვიტყვი ჩემს აზრს თუ შეიძლება.
მე მგონი მოკლე შატუნი არანაირად არ ცვლის კუმშვის კოეფიციენტს, რამეთუ პორშინის სვლის სიგრძე არ იცვლება, მაგრამ ეს ცვლის კომპრესიას. მე მგონი აქ უმჯობესი იქნება 2.0-ის კალენვალი დადგეს და ყველაფერი კარგად იქნება, შემცირდება პორშინის სვლა და შესაბამისად შემცირდება კუმშვის კეფიციენტიც შოთა, აქ შეგიძლია თითქმის ყველა კითვაზე მოძებნო პასუხი, რასაც ვერ იპოვი შეგიძლია იკითხო და გიპასუხებენ. http://alpinarium.ru/forum/viewforum.php?f...9b7c2a6cc0e7065 ამ ხალხს, კერძოდ ევგენის, უზარმაზარი გამოცდილება აქვს სუბარუს ძრავების ტუნინგში და რაც მთავარია პასუხი არ ეზარებათ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#238
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 30 2010, 22:33) [snapback]139615[/snapback] მეც ვიტყვი ჩემს აზრს თუ შეიძლება. მე მგონი მოკლე შატუნი არანაირად არ ცვლის კუმშვის კოეფიციენტს, რამეთუ პორშინის სვლის სიგრძე არ იცვლება, მაგრამ ეს ცვლის კომპრესიას. მე მგონი აქ უმჯობესი იქნება 2.0-ის კალენვალი დადგეს და ყველაფერი კარგად იქნება, შემცირდება პორშინის სვლა და შესაბამისად შემცირდება კუმშვის კეფიციენტიც შოთა, აქ შეგიძლია თითქმის ყველა კითვაზე მოძებნო პასუხი, რასაც ვერ იპოვი შეგიძლია იკითხო და გიპასუხებენ. http://alpinarium.ru/forum/viewforum.php?f...9b7c2a6cc0e7065 ამ ხალხს, კერძოდ ევგენის, უზარმაზარი გამოცდილება აქვს სუბარუს ძრავების ტუნინგში და რაც მთავარია პასუხი არ ეზარებათ როგორც მე ვიცი, კუმშვის კოეფიციენტი არის შეფარდება მაქსიმალურ (ანუ ცილინდრის) მოცულობას და მინიმალურ მოცულობას შორის (მაგაზეა დამოკიდებული კომპრესიაც თუმცა არა მარტო მაგაზე), შესაბამისად თუ შატუნი დამოკლდება 1 მილიმეტრით, ცილინდრის მოცულობა გაიზრდება სულ რაღაც 3 პროცენტით, წვის კამერა კი 15 პროცენტით, შესაბამისად კუმშვის კოეფიციენტი სადღაც 14 პროცენტით შემცირდება, ანუ 10:1-ის მაგივრად იქნება 8.5:1-ზე ![]() იგივე მოხდება უფრო სქელი პრაკლადკის დადებით.... 2.5-ზე თუ უფრო მოკლე კალენვალს დააყენებ, ცილინდრის მოცულობაც შემცირდება და კუმშვის კოეფიციენტიც ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#239
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ May 30 2010, 21:59) [snapback]139588[/snapback] მოიცა მოიცა, შატუნი თუ დამოკლებულია, კუმშვის კოეფიციენტი დაბალი იქნება კაკრაზ.... მაგაზე არ ვკამათობდით წინა პოსტებში? ![]() გრძელმუხლიანი კალენვალი კუმვშის კოეფიციენტს უმატებს, ისევე როგორც ცილინდრის მოცულობას (მოკლე შატუნთან ერთად უკვე სტროკერია ფაქტიურად) ეგრეა ხო ამერია , სტანდარტი უტურბინო 2,5 ის თუ არის 10.0 რო დაამოკლებ შატუნს წნევა დავარდება იგივე გილზზე, და თუ დააშლიფოვკებ დაიწყებს მომატებას ისევ , maxouni მე რამდენადაც ამიხსნეს , კალენვალის დიდი მხარი, კარენოიდან შატუნზე და მოკლე შატუნიანი ძრავი ბევრად სწრაფი გამოდის , მაგრამ სიჩქარეზე კარგავს სიმზლავრეს , 200 კმ მდე მაგას არაფერი არ შეეტყობა და 200 ზევით მე არ დავდივარ , დავრეგისტრირები და ვიკითხავ , თეორია ერთია მაგრამ პრაკტიკა ბევრად მეტს ნიშნავს , მე სად მაქვს მაგდენი პრაქტიკა მაგთ რო აქვთ , ისე ფინანსები იყოს და ყველაფერს გააკეთებს კაცი ციტატა(PAINKILLER @ 30th May 2010 - 23:33) [snapback]139698[/snapback] 2.5-ზე თუ უფრო მოკლე კალენვალს დააყენებ, ცილინდრის მოცულობაც შემცირდება და კუმშვის კოეფიციენტიც მგონი ეგ უფრო კარგი ვარიანტია... 2.5 -ზე რო 2.0 კალენვალი დააყენო პორშინი არ ავა ბოლომდე და კოეფიციენტი დავარდება , მაგრამ ძალა მოემატება და სისწრაფე დააკლდება ბევრად, ჩემის აზრით 2.3-ზე ჩამოვარდება 2.0 კალენვალის დაყენებისას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#240
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ May 31 2010, 07:41) [snapback]139920[/snapback] მე რამდენადაც ამიხსნეს , კალენვალის დიდი მხარი, კარენოიდან შატუნზე და მოკლე შატუნიანი ძრავი ბევრად სწრაფი გამოდის , მაგრამ სიჩქარეზე კარგავს სიმზლავრეს , 200 კმ მდე მაგას არაფერი არ შეეტყობა და 200 ზევით მე არ დავდივარ , 2.5 -ზე რო 2.0 კალენვალი დააყენო პორშინი არ ავა ბოლომდე და კოეფიციენტი დავარდება , მაგრამ ძალა მოემატება და სისწრაფე დააკლდება ბევრად, ჩემის აზრით 2.3-ზე ჩამოვარდება 2.0 კალენვალის დაყენებისას ხო, ეგრეა ზუსტად, გრძელი კალენვალი და მოკლე შატუნი არის სტროკერი, მაგას რომ აყენებენ, ცილინდრის მოცულობა იზრდება, მაგრამ მაღალ აბაროტებზე გაწევას კარგავს, დაბლებზე კი პირიქით, თორქი ემატება მნიშნველოვნად, ეგ იმენნა ტრეკის ნასტროიკაა ![]() 2.5-ზე რომ 2.0-ის კალენვალი დააყენო, ეგ თორქს გადასწევს უფრო მაღალი აბაროტებისკენ, ანუ მაქსიმალურ სიმძლავრეს მოუმატებს, სამაგიეროდ დაბლებზე გაწევა დააკლდება ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |