IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

14 გვერდი V  « < 10 11 12 13 14 >  
Reply to this topicStart new topic
> როგორ მოვუმატოთ ცხენის ძალები, რა თქმა უნდა სუბარუზე.
PAINKILLER
გამოხმაურება May 29 2010, 11:34
გამოხმაურება #221


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ May 29 2010, 11:25) [snapback]139027[/snapback]
თუ სერიოზულ ბუსტზეე საუბარი მაგალითად 1.0 და მეტი მე პირადად 8.0 მეტი შეკუმშვით არ გავაკეთებდი. დეტონაციას არ ძინავს biggrin.gif ან უაზროდ ბევრი ბენზინი უნდა ასხა თან ეთანოლო ან წყალიც მიაშველო.

კუმშვის ხარისხი არის წვის კამერის მოცულობის შეფარდება პორშინი ქვედა და ზედა მდებარეობებს შორის. სულ ეგაა.

ბოკა 10:1 ნამეტანი მგონია სად ნახე ეგ ციფრები ?? შენი რომელი ძრავია 208 ?

RSK-ს 9:1-ზე აქვს კუმშვის ხარისხი და 1 ბარს უბერავს სტაბილურად, მაგრამ 98-ზე ნაკლები ბენზინის ჩასხმა არ შეიძლება, 100-იანია რეკომენდებული, თორემ დეტონაცია მოკლავს smile.gif მახსოვს ვიღაცამ რეგულარი ჩაასხა და მატორი დასტუკა ეგრევე.....

ჩემი ძრავი არის EJ205 AVCS, იგივე რაც WRX NB-ზე დგას, ოღონდ ცოტა დაჩმორებული, პატარა ტურბინის (TF035) ხარჯზე smile.gif კუმშვის ხარისხი აქვს 10:1 smile.gif


კუმშვის ხარისხის განმატებაში გეთანხმები smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება May 29 2010, 11:37
გამოხმაურება #222


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(SUB 300 @ May 29 2010, 09:27) [snapback]138952[/snapback]
რატო?
სისწრწფე მეტი ექნება , მანდ 2- 3 მილიმეტრზეა საუბარი


და შატუნის დამოკლენის მაგივრად პორშინს რომ მოეჭრას თავი 2-3 მილიმეტრით ძალიან დასუსტდება ?? კიდევ რა მაინტერესებს 2.0 ბლოკი მაგალითად 205 ის რამდენზე შეიძლება გაიჩარხოს ?? სარემონტო ზომებს ვგულისხმობ ან 2.2 ის პორშინს + ვინმე ჩარხავ ადამიანურად ანუ ზუსტად და შემდგომი ხემინგივკით ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება May 29 2010, 11:43
გამოხმაურება #223


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




Sturbo
თავი რო მოაჭრა გაბანძდება აბა რა იქნბა.
ისედაც საღეჭი რეზინივითაა სუბარუს პორშინი და მაგის კიდე თავის მოჭრა რავიცი აბა.
2.2 ზე რომ გადაჩარხო ისედაც გადახურებისკენ აქ მიდრეკილება 205-ს და მერე ვაფშე გადაირევა.
შეიძლება გახეთქოს გილზიც.
მე ყველაზე ნაღდი რამე სქელი პრაკლადკა მგონია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 29 2010, 11:47
გამოხმაურება #224


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(RACKER @ May 29 2010, 11:43) [snapback]139038[/snapback]
Sturbo
თავი რო მოაჭრა გაბანძდება აბა რა იქნბა.
ისედაც საღეჭი რეზინივითაა სუბარუს პორშინი და მაგის კიდე თავის მოჭრა რავიცი აბა.
2.2 ზე რომ გადაჩარხო ისედაც გადახურებისკენ აქ მიდრეკილება 205-ს და მერე ვაფშე გადაირევა.
შეიძლება გახეთქოს გილზიც.
მე ყველაზე ნაღდი რამე სქელი პრაკლადკა მგონია.

205-ს რა გადახურებისკენ აქვს მიდრეკილება, საიდან მოიტანე? smile.gif

სქელი პრაკლადკა მხოლოდ კომპრესიას დააგდებს, შატუნის დამოკლება კი აბაროტებს მოუმატებს smile.gif მაგრამ თორქი დააკლდება დაბლებზე... 2.5-ზე ეგ პრობლემა არაა, მითუმეტეს თუ დამატებით წუნინგს აპირებ, ანუ საგაზაოდ გინდა ეგ მატორი, დაბლებზე გაწევა ვაბშე უნდა დაიკიდო biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება May 29 2010, 12:00
გამოხმაურება #225


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(PAINKILLER @ May 29 2010, 11:34) [snapback]139032[/snapback]
RSK-ს 9:1-ზე აქვს კუმშვის ხარისხი და 1 ბარს უბერავს სტაბილურად, მაგრამ 98-ზე ნაკლები ბენზინის ჩასხმა არ შეიძლება, 100-იანია რეკომენდებული, თორემ დეტონაცია მოკლავს smile.gif მახსოვს ვიღაცამ რეგულარი ჩაასხა და მატორი დასტუკა ეგრევე.....

ჩემი ძრავი არის EJ205 AVCS, იგივე რაც WRX NB-ზე დგას, ოღონდ ცოტა დაჩმორებული, პატარა ტურბინის (TF035) ხარჯზე smile.gif კუმშვის ხარისხი აქვს 10:1 smile.gif
კუმშვის ხარისხის განმატებაში გეთანხმები smile.gif


205 AVCS თ მაგარი რამეა მეც მინდა smile.gif . AVCS ეს მართლაც ტუნინგია - კლაპნების ტაიმინგი ყოველთვის კომპრომისი იყო. ან აყენებდნენ რასპრედვალებს რომლებზეც დაბლები და თორქი კარგი გამოდიოდა ან პირიქით მარტო მაღლები ვარგოდა.

RACKER

ისე ნებისმიერი ტუნინგის დროს WRX ის ზეთის ნასოსი + ზეთის რადიატორია რეკომენდირებული და გაციების პრობლემა ნაწილობრივ გვარდება.

ისე საინტერესო პორშნების ჩარხვის მაგივრად ტუნინგის სხვა მეთოდებიც ხომ არსებობს მაგალითად HiFlow Exhaust Manifold ანუ ტურბინამდე ტრუბების სარკესავით გაპრიალება .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 29 2010, 12:11
გამოხმაურება #226


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ May 29 2010, 12:00) [snapback]139049[/snapback]
205 AVCS თ მაგარი რამეა მეც მინდა smile.gif . AVCS ეს მართლაც ტუნინგია - კლაპნების ტაიმინგი ყოველთვის კომპრომისი იყო. ან აყენებდნენ რასპრედვალებს რომლებზეც დაბლები და თორქი კარგი გამოდიოდა ან პირიქით მარტო მაღლები ვარგოდა.

RACKER

ისე ნებისმიერი ტუნინგის დროს WRX ის ზეთის ნასოსი + ზეთის რადიატორია რეკომენდირებული და გაციების პრობლემა ნაწილობრივ გვარდება.

ისე საინტერესო პორშნების ჩარხვის მაგივრად ტუნინგის სხვა მეთოდებიც ხომ არსებობს მაგალითად HiFlow Exhaust Manifold ანუ ტურბინამდე ტრუბების სარკესავით გაპრიალება .

მართალია, კოლექტორების შეცვლაც ერთერთი მნიშნველოვანი ეტაპია წუნიგში smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება May 29 2010, 13:51
გამოხმაურება #227


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




PAINKILLER
კომპრესია არ გჭირდება შენ, კუმშვის ხარისხი უნდა გაინტერესებდეს


პრინციპში, შოთა რასაც აპირებს, მანდ კუმშვის ხარისხი ვერ შეიცვლება, მხოლოდ კომპრესიას დააგდებს smile.gif დამოკლებული შატუნი ორივე უკიდურეს მდგომარეობაში დამოკლებული დარჩება biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება May 29 2010, 13:53
გამოხმაურება #228


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




კოლქტორების შეცვლა იმდენ სიმძლავრეს ვერ მოგცემს რამდენსაც შოთა უმიზნების.
2.5 იდან კი სერიოზული სიმძლავრის ამოღება შეიძლება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 29 2010, 13:54
გამოხმაურება #229


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(karoche @ May 29 2010, 14:51) [snapback]139088[/snapback]
PAINKILLER
კომპრესია არ გჭირდება შენ, კუმშვის ხარისხი უნდა გაინტერესებდეს
პრინციპში, შოთა რასაც აპირებს, მანდ კუმშვის ხარისხი ვერ შეიცვლება, მხოლოდ კომპრესიას დააგდებს smile.gif დამოკლებული შატუნი ორივე უკიდურეს მდგომარეობაში დამოკლებული დარჩება biggrin.gif

კაკრაზ რომ კუმშვის ხარისხი დაეცემა, კომპრესიაც მიყვება თან, ოღონდ უმნიშნველოდ smile.gif

დამოკლებული შატუნი ნამდვილად ორივე მდგომარეობაში დამოკლებულია, მაგრამ ცილინდრის მოცულობას ეგ 2-3 მილიმეტრი მნიშვნელოვნად არ გაზრდის, აი წვის კამერა კი საკმაოდ იზრდება, შესაბსამისად კუმშვის ხარისხი ბევრად ეცემა wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება May 29 2010, 14:50
გამოხმაურება #230


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




PAINKILLER
დამოკლებული შატუნი ნამდვილად ორივე მდგომარეობაში დამოკლებულია, მაგრამ ცილინდრის მოცულობას ეგ 2-3 მილიმეტრი მნიშვნელოვნად არ გაზრდის, აი წვის კამერა კი საკმაოდ იზრდება, შესაბსამისად კუმშვის ხარისხი ბევრად ეცემა



მე კი შემეშალა, მაგრამ არითმეტიკაში smile.gif და შენ რასაც ამბობ მაგის გამო არა, რამდენადაც გაიზრდება მინიმალური მოცულობა იმდენადვე გაიზრდება მაქსიმალური, უბრალოდ ფარდობა სხვა გამოვა smile.gif ანუ წვის კამერა იმდენითვე იზრდება რამდენითაც სრულად მოცულობა, ფარდობა რომ სხვა გამოდის კუმშვის ხარისხის შეცვლაც ეგაა, ხოლო წვის კამერის გაზრდის გამო კი კომპრესია ეცემა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 29 2010, 15:21
გამოხმაურება #231


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(karoche @ May 29 2010, 15:50) [snapback]139117[/snapback]
PAINKILLER
დამოკლებული შატუნი ნამდვილად ორივე მდგომარეობაში დამოკლებულია, მაგრამ ცილინდრის მოცულობას ეგ 2-3 მილიმეტრი მნიშვნელოვნად არ გაზრდის, აი წვის კამერა კი საკმაოდ იზრდება, შესაბსამისად კუმშვის ხარისხი ბევრად ეცემა
მე კი შემეშალა, მაგრამ არითმეტიკაში smile.gif და შენ რასაც ამბობ მაგის გამო არა, რამდენადაც გაიზრდება მინიმალური მოცულობა იმდენადვე გაიზრდება მაქსიმალური, უბრალოდ ფარდობა სხვა გამოვა smile.gif ანუ წვის კამერა იმდენითვე იზრდება რამდენითაც სრულად მოცულობა, ფარდობა რომ სხვა გამოდის კუმშვის ხარისხის შეცვლაც ეგაა, ხოლო წვის კამერის გაზრდის გამო კი კომპრესია ეცემა smile.gif

მეც ზუსტად იგივე ვთქვი, 2-3 მილიმეტრი ცილინდრის მოცულობას პროცენტულად დიდად არ გაზრდის (მაქსიმალურ მოცულობაზეა ლაპარაკი), წვის კამერა კი საკმაოდ გაიზრდება smile.gif მაგის გამო კუმშვის ხარისხი შემცირდება და კომპრესიაც დაეცემა smile.gif მაგრამ კომპრესია ისეთი პროცენტულობით არ დაეცემა როგორც კუმშვის ხარისხი smile.gif

აბა მე სხვა რა ვთქვი? biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება May 29 2010, 23:47
გამოხმაურება #232


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




PAINKILLER
smile.gif არითმეტიკის ამბავში არ იყო გამართული ბოლომდე, ანუ სრული მოცულობაც იმდენით (და არა იმდენჯერ) იზრდება რამდენითაც (და არა რამდენჯერაც) წვის კამერის, როცა პროცენტულობა ახსენე უკვე ყველაფერი სწორეა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 29 2010, 23:49
გამოხმაურება #233


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(karoche @ May 30 2010, 00:47) [snapback]139258[/snapback]
PAINKILLER
smile.gif არითმეტიკის ამბავში არ იყო გამართული ბოლომდე, ანუ სრული მოცულობაც იმდენით (და არა იმდენჯერ) იზრდება რამდენითაც (და არა რამდენჯერაც) წვის კამერის, როცა პროცენტულობა ახსენე უკვე ყველაფერი სწორეა smile.gif

კაი, ერთი სიტყვა არ შემარჩინო biggrin.gif სამაგიეროდ იმდენად ზუსტად განვმარტე, ეგ სიტყვა უნდა მიმხვდარიყავი კიდეც wink.gif


თუმცა აგერ არის ჩემი დაწერილი ტექსტი და სად ნახე მანდ არითმეტიკული შეცდომა? wink.gif


დამოკლებული შატუნი ნამდვილად ორივე მდგომარეობაში დამოკლებულია, მაგრამ ცილინდრის მოცულობას ეგ 2-3 მილიმეტრი მნიშვნელოვნად არ გაზრდის, აი წვის კამერა კი საკმაოდ იზრდება, შესაბსამისად კუმშვის ხარისხი ბევრად ეცემა


მე ზუსტად ეგ ვთქვი რომ 2-3 მილიმეტრი ცილინდრის მოცულობას მნიშნველოვნად არ გაზრდისო (ანუ პროცენტულობა ვიგულისხმე) და წვის კამერა კი შედარებით უფრო მეტად გაიზრდება (მეტით კი არა, მეტად, საკმაოდ wink.gif )


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karoche
გამოხმაურება May 30 2010, 00:15
გამოხმაურება #234


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




PAINKILLER
არა, სიტყვის არშერჩენა რა მოსატანია smile.gif როგორ გეკადრება wink.gif მე ვერ მიგიხვდი ესე იგი რომ პროცენტულობა იგულისხმე, ვინავათ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება May 30 2010, 20:31
გამოხმაურება #235


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




კარგი მსჯელობა გამოვიდა , კარგად გადავხედავ და დავამუშავებ თვითონ ბლოკზე ყველაფერს ,

ყველამ ვიცით რომ არის 2 სახის პრაკლატკა , სქელი მილიმეტრი და 6 მეათედი და თხელი 0.8 , ანუ ნახევარი ,
სქელი პრაკლატკის ნაცვლად თხელი რო დააყენო ,ძრავი ჩვეულებრივად ტრიალებს და არაფერს არ ეხება , მაგრამ დაქოქვისას ბაგაბუგის ხმა ისმის , პორშინი ურტყავს გალოვკას , მე რაც შემხვდა არის 2 სახის პორშინი , განსხავავებული სიმაღლე აქვს , პალეცის ცენტრიდან პორშინის ზედა თავამდე (1 მმ არის როგორც მახსოვს ) + არის განსხვავებები შატუნის სიმაღლეებშიც 1 მილიმეტრი , ჩემი აზრით უნდა აიწყოს ამ მეთოდით , 1 ვალი იყოს რაც შეიძლება მაღალი შატუნის ყელით (მანძილი კალენვალზე კარენოის ცენტრიდან შატუნის ცენტრამდე 2,0 -ზე უფრო მოკლეა ვიდრე 2,5 ზე , ანუ მხარი დიდი აქვს 2,5 . არის იდეაც 2,0 ბლოკში ჩაიდოს 2,5 ის ვალი, ეხება ბალანსირები, დავამუშავებ ამასაც)
2 შატუნი უნდა იყოს რაც შესაძლებელია მოკლე , რომ მივიღოთ მეტი სისწრაფე სტარტზე ,
3 უნდა მოხდეს დატესტვა და აიწყოს ყველაფერი, დაფარდეს გალოვკა თხელ პრაკლატკაზე და გაისინჯოს შეკუმშვის კოეფიციენტი,, რათქმაუნდა იქნება 10.0 -ზე მეტი რადგან შატუნი იქნება დამოკლებული , გვჭირდება 8.0 . ამიტომ უნდა დაშლიფოვკდეს ბლოკი პირველ რიგში და შემდეგი დატესტვის მერე დავარეგულიროთ გალოვკის დაშლიფოვკებით
,,,,,,, ( ტესტი უნდა მოხდეს თხელ პრაკლატკაზეც და სქელზეც , შეკუმშვის კოეფიციენტის ცვალებადობა მოგვცემს ინფოს რამდენი მილიმეტრი დავაშიფოვკოთ ბლოკი , შK .კოეფიციენტის ასაწევად )

ველი განხილვას და შესწორებებ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 30 2010, 20:59
გამოხმაურება #236


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(SUB 300 @ May 30 2010, 21:31) [snapback]139560[/snapback]
კარგი მსჯელობა გამოვიდა , კარგად გადავხედავ და დავამუშავებ თვითონ ბლოკზე ყველაფერს ,

ყველამ ვიცით რომ არის 2 სახის პრაკლატკა , სქელი მილიმეტრი და 6 მეათედი და თხელი 0.8 , ანუ ნახევარი ,
სქელი პრაკლატკის ნაცვლად თხელი რო დააყენო ,ძრავი ჩვეულებრივად ტრიალებს და არაფერს არ ეხება , მაგრამ დაქოქვისას ბაგაბუგის ხმა ისმის , პორშინი ურტყავს გალოვკას , მე რაც შემხვდა არის 2 სახის პორშინი , განსხავავებული სიმაღლე აქვს , პალეცის ცენტრიდან პორშინის ზედა თავამდე (1 მმ არის როგორც მახსოვს ) + არის განსხვავებები შატუნის სიმაღლეებშიც 1 მილიმეტრი , ჩემი აზრით უნდა აიწყოს ამ მეთოდით , 1 ვალი იყოს რაც შეიძლება მაღალი შატუნის ყელით (მანძილი კალენვალზე კარენოის ცენტრიდან შატუნის ცენტრამდე 2,0 -ზე უფრო მოკლეა ვიდრე 2,5 ზე , ანუ მხარი დიდი აქვს 2,5 . არის იდეაც 2,0 ბლოკში ჩაიდოს 2,5 ის ვალი, ეხება ბალანსირები, დავამუშავებ ამასაც)
2 შატუნი უნდა იყოს რაც შესაძლებელია მოკლე , რომ მივიღოთ მეტი სისწრაფე სტარტზე ,
3 უნდა მოხდეს დატესტვა და აიწყოს ყველაფერი, დაფარდეს გალოვკა თხელ პრაკლატკაზე და გაისინჯოს შეკუმშვის კოეფიციენტი,, რათქმაუნდა იქნება 10.0 -ზე მეტი რადგან შატუნი იქნება დამოკლებული , გვჭირდება 8.0 . ამიტომ უნდა დაშლიფოვკდეს ბლოკი პირველ რიგში და შემდეგი დატესტვის მერე დავარეგულიროთ გალოვკის დაშლიფოვკებით
,,,,,,, ( ტესტი უნდა მოხდეს თხელ პრაკლატკაზეც და სქელზეც , შეკუმშვის კოეფიციენტის ცვალებადობა მოგვცემს ინფოს რამდენი მილიმეტრი დავაშიფოვკოთ ბლოკი , შK .კოეფიციენტის ასაწევად )

ველი განხილვას და შესწორებებ smile.gif

მოიცა მოიცა, შატუნი თუ დამოკლებულია, კუმშვის კოეფიციენტი დაბალი იქნება კაკრაზ.... მაგაზე არ ვკამათობდით წინა პოსტებში? smile.gif

გრძელმუხლიანი კალენვალი კუმვშის კოეფიციენტს უმატებს, ისევე როგორც ცილინდრის მოცულობას (მოკლე შატუნთან ერთად უკვე სტროკერია ფაქტიურად)


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 30 2010, 21:33
გამოხმაურება #237


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




მეც ვიტყვი ჩემს აზრს თუ შეიძლება.
მე მგონი მოკლე შატუნი არანაირად არ ცვლის კუმშვის კოეფიციენტს, რამეთუ პორშინის სვლის სიგრძე არ იცვლება, მაგრამ ეს ცვლის კომპრესიას.
მე მგონი აქ უმჯობესი იქნება 2.0-ის კალენვალი დადგეს და ყველაფერი კარგად იქნება, შემცირდება პორშინის სვლა და შესაბამისად შემცირდება კუმშვის კეფიციენტიც
შოთა, აქ შეგიძლია თითქმის ყველა კითვაზე მოძებნო პასუხი, რასაც ვერ იპოვი შეგიძლია იკითხო და გიპასუხებენ.
http://alpinarium.ru/forum/viewforum.php?f...9b7c2a6cc0e7065
ამ ხალხს, კერძოდ ევგენის, უზარმაზარი გამოცდილება აქვს სუბარუს ძრავების ტუნინგში და რაც მთავარია პასუხი არ ეზარებათ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 30 2010, 22:33
გამოხმაურება #238


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ May 30 2010, 22:33) [snapback]139615[/snapback]
მეც ვიტყვი ჩემს აზრს თუ შეიძლება.
მე მგონი მოკლე შატუნი არანაირად არ ცვლის კუმშვის კოეფიციენტს, რამეთუ პორშინის სვლის სიგრძე არ იცვლება, მაგრამ ეს ცვლის კომპრესიას.
მე მგონი აქ უმჯობესი იქნება 2.0-ის კალენვალი დადგეს და ყველაფერი კარგად იქნება, შემცირდება პორშინის სვლა და შესაბამისად შემცირდება კუმშვის კეფიციენტიც
შოთა, აქ შეგიძლია თითქმის ყველა კითვაზე მოძებნო პასუხი, რასაც ვერ იპოვი შეგიძლია იკითხო და გიპასუხებენ.
http://alpinarium.ru/forum/viewforum.php?f...9b7c2a6cc0e7065
ამ ხალხს, კერძოდ ევგენის, უზარმაზარი გამოცდილება აქვს სუბარუს ძრავების ტუნინგში და რაც მთავარია პასუხი არ ეზარებათ


როგორც მე ვიცი, კუმშვის კოეფიციენტი არის შეფარდება მაქსიმალურ (ანუ ცილინდრის) მოცულობას და მინიმალურ მოცულობას შორის (მაგაზეა დამოკიდებული კომპრესიაც თუმცა არა მარტო მაგაზე), შესაბამისად თუ შატუნი დამოკლდება 1 მილიმეტრით, ცილინდრის მოცულობა გაიზრდება სულ რაღაც 3 პროცენტით, წვის კამერა კი 15 პროცენტით, შესაბამისად კუმშვის კოეფიციენტი სადღაც 14 პროცენტით შემცირდება, ანუ 10:1-ის მაგივრად იქნება 8.5:1-ზე smile.gif

იგივე მოხდება უფრო სქელი პრაკლადკის დადებით....


2.5-ზე თუ უფრო მოკლე კალენვალს დააყენებ, ცილინდრის მოცულობაც შემცირდება და კუმშვის კოეფიციენტიც smile.gif მგონი ეგ უფრო კარგი ვარიანტია....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება May 31 2010, 07:41
გამოხმაურება #239


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




ციტატა(PAINKILLER @ May 30 2010, 21:59) [snapback]139588[/snapback]
მოიცა მოიცა, შატუნი თუ დამოკლებულია, კუმშვის კოეფიციენტი დაბალი იქნება კაკრაზ.... მაგაზე არ ვკამათობდით წინა პოსტებში? smile.gif

გრძელმუხლიანი კალენვალი კუმვშის კოეფიციენტს უმატებს, ისევე როგორც ცილინდრის მოცულობას (მოკლე შატუნთან ერთად უკვე სტროკერია ფაქტიურად)


ეგრეა ხო ამერია , სტანდარტი უტურბინო 2,5 ის თუ არის 10.0 რო დაამოკლებ შატუნს წნევა დავარდება იგივე გილზზე, და თუ დააშლიფოვკებ დაიწყებს მომატებას ისევ ,

maxouni

მე რამდენადაც ამიხსნეს , კალენვალის დიდი მხარი, კარენოიდან შატუნზე და მოკლე შატუნიანი ძრავი ბევრად სწრაფი გამოდის , მაგრამ სიჩქარეზე კარგავს სიმზლავრეს , 200 კმ მდე მაგას არაფერი არ შეეტყობა და 200 ზევით მე არ დავდივარ ,

დავრეგისტრირები და ვიკითხავ , თეორია ერთია მაგრამ პრაკტიკა ბევრად მეტს ნიშნავს , მე სად მაქვს მაგდენი პრაქტიკა მაგთ რო აქვთ , ისე ფინანსები იყოს და ყველაფერს გააკეთებს კაცი

ციტატა(PAINKILLER @ 30th May 2010 - 23:33) [snapback]139698[/snapback]
2.5-ზე თუ უფრო მოკლე კალენვალს დააყენებ, ცილინდრის მოცულობაც შემცირდება და კუმშვის კოეფიციენტიც მგონი ეგ უფრო კარგი ვარიანტია...

2.5 -ზე რო 2.0 კალენვალი დააყენო პორშინი არ ავა ბოლომდე და კოეფიციენტი დავარდება , მაგრამ ძალა მოემატება და სისწრაფე დააკლდება ბევრად, ჩემის აზრით 2.3-ზე ჩამოვარდება 2.0 კალენვალის დაყენებისას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება May 31 2010, 08:41
გამოხმაურება #240


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(SUB 300 @ May 31 2010, 07:41) [snapback]139920[/snapback]
მე რამდენადაც ამიხსნეს , კალენვალის დიდი მხარი, კარენოიდან შატუნზე და მოკლე შატუნიანი ძრავი ბევრად სწრაფი გამოდის , მაგრამ სიჩქარეზე კარგავს სიმზლავრეს , 200 კმ მდე მაგას არაფერი არ შეეტყობა და 200 ზევით მე არ დავდივარ ,

2.5 -ზე რო 2.0 კალენვალი დააყენო პორშინი არ ავა ბოლომდე და კოეფიციენტი დავარდება , მაგრამ ძალა მოემატება და სისწრაფე დააკლდება ბევრად, ჩემის აზრით 2.3-ზე ჩამოვარდება 2.0 კალენვალის დაყენებისას

ხო, ეგრეა ზუსტად, გრძელი კალენვალი და მოკლე შატუნი არის სტროკერი, მაგას რომ აყენებენ, ცილინდრის მოცულობა იზრდება, მაგრამ მაღალ აბაროტებზე გაწევას კარგავს, დაბლებზე კი პირიქით, თორქი ემატება მნიშნველოვნად, ეგ იმენნა ტრეკის ნასტროიკაა smile.gif



2.5-ზე რომ 2.0-ის კალენვალი დააყენო, ეგ თორქს გადასწევს უფრო მაღალი აბაროტებისკენ, ანუ მაქსიმალურ სიმძლავრეს მოუმატებს, სამაგიეროდ დაბლებზე გაწევა დააკლდება smile.gif მოცულობა2.5-იდან 2.3-ზე არანაირად არ ჩამოვარდება, სულ ცოტათი შემცირდება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 გვერდი V  « < 10 11 12 13 14 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge