![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 120 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: saburtalo მომხმარებელი № 180 ![]() |
მაინტერესებს, აზოტოთ გაქვთ დაბერილი საბურავები?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(duraji @ 24th June 2009 - 14:25) [snapback]13932[/snapback] მაინტერესებს, აზოტოთ გაქვთ დაბერილი საბურავები? ჰაერით ჰასერში 78% აზოტია და როცა ისეთ მცირე რაოდენობაზეა საუბარო როგრიცაა საბურაბის ტებადობა - არა მგონია იმ 22%-ისთვის ღირდეს ფულის გადახდა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 325 რეგისტრ.: 7-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 71 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 24 2009, 16:38) [snapback]13961[/snapback] ჰაერით ჰასერში 78% აზოტია და როცა ისეთ მცირე რაოდენობაზეა საუბარო როგრიცაა საბურაბის ტებადობა - არა მგონია იმ 22%-ისთვის ღირდეს ფულის გადახდა. 100% |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 24 2009, 16:38) [snapback]13961[/snapback] ჰაერით ჰასერში 78% აზოტია და როცა ისეთ მცირე რაოდენობაზეა საუბარო როგრიცაა საბურაბის ტებადობა - არა მგონია იმ 22%-ისთვის ღირდეს ფულის გადახდა. ტევადობა რა შუაშია? ![]() აზოტით დაბერილი საბურავები ნაკლებად ხურდება და წნევის ცვალებადობაც ნაკლებია ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
მე მაქვს აზოტით დაბერილი საბურავები, აღარ ხურდებაო, წნევას თანაბრად ანაწილებსო და რავიც კაიაო, მაგრამ მე ვერანაირი განსხვავება ვერ შევამჩნიე და მემგონი ჩვეულებრივი ჰაერიც საკმაოდ კარგად აკმაყოფილებს პასკალის კანონებს. და საერთოდ მანდ მართლა აზოტი შედის თუ ჩვეულებრივი ჰაერი კაციშვილი ვერ გაიგებს.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 120 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: saburtalo მომხმარებელი № 180 ![]() |
მეც ერთი პერიოდი დაბერილი მქონდა აზოტით და თითქოს უფრო რბილად დადიოდა, მაგრამ მაღალ სიჩქარეზე რაღაც სხვანაირად იქცეოდა მანქანა. ჩემს ძმაკაცს აზოტით ჰქონდა დაბერილი, როდესაც ავარია მოუვიდა და ამოტრიალდა. მაღალ სიჩქარეზე მოდიოდა, წინიდან მანქანა გამოვიდა აბგონზე ცუდად და იძულებული გახდა ნახევარი მხარით ხრეშზე გადასულიყო, მანქანის გასწორება რომ სცადა, ვეღარ ამოვიდა და ამოატრიალა. მერე ყველასთვის ნაცობმა ზაზამ გვითხრა, აზოტით არცერთ ვარიანტში არ დაბეროთო, საბურავი არ ცხელდება და რაც არ უნდა სიცხე იყოს მოჭიდება გრუნტთან თითქმის არ აქვსო, ჩათვალეთ რომ ყინულზე ხართო. ასე რომ , გაითვალისწინეთ!!!
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
კარგით რააა, რა აზოტი კაცოოო, არაფერს ეგ არ აგრილებს, აბა ვინ მეტყვის რამდენია ჰაერის სითბოგამტარობა 2 ატმოსფეროზე და რამდენია აზოტის.
2 ატმოსფეროზე აზოტს არანაირი გაგრილება არ შუძლია, მართლა რომ გააგრილოს ბევრად დიდ წნევაა საჭირო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
ტყუილად ყრით ფულებს
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ეეეე, გამიტყდა რა, არადა მეთქი აზოტით დავბერავ და იაფად გამოვალ მანქანისთვის რამე კარგის გაკეთებაში თქო.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
პატარა მანქანებში მართლა ფულის ყრაა.
დიდ მანქანებზე ამბობენ პლიუსიაო და რავიცი აბა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
საერთოდ ფულის გადაყრაა და ვინც გადაყარა უკვე ფული ისინი ცდილობენ რო ან ჩვენც დაგბოლონ ან პლაცებოს ეფექტის ქვეშ არიან
![]() ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 24th June 2009 - 17:54) [snapback]14008[/snapback] ზუსტად ეგ 22% არის საბურავის გახურებას რომ უწყობს ხელს არ გეკადრება პეინ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(duraji @ Jun 24 2009, 20:12) [snapback]14032[/snapback] მეც ერთი პერიოდი დაბერილი მქონდა აზოტით და თითქოს უფრო რბილად დადიოდა, მაგრამ მაღალ სიჩქარეზე რაღაც სხვანაირად იქცეოდა მანქანა. ჩემს ძმაკაცს აზოტით ჰქონდა დაბერილი, როდესაც ავარია მოუვიდა და ამოტრიალდა. მაღალ სიჩქარეზე მოდიოდა, წინიდან მანქანა გამოვიდა აბგონზე ცუდად და იძულებული გახდა ნახევარი მხარით ხრეშზე გადასულიყო, მანქანის გასწორება რომ სცადა, ვეღარ ამოვიდა და ამოატრიალა. მერე ყველასთვის ნაცობმა ზაზამ გვითხრა, აზოტით არცერთ ვარიანტში არ დაბეროთო, საბურავი არ ცხელდება და რაც არ უნდა სიცხე იყოს მოჭიდება გრუნტთან თითქმის არ აქვსო, ჩათვალეთ რომ ყინულზე ხართო. ასე რომ , გაითვალისწინეთ!!! რა სისულელეა, გრუნტთან მოჭიდება არანაირ კავშირში არაა ტემპერატურასთან, გრუნტზე რანაირი შემცველობის საბურავიც არ უნდა გქონდეს, ზედმეტ გაზზე ყველა ვარიანტში მოგაცურებს, მანდ მთავარი პროტექტორია ![]() და აზოტით დაბერილი საბურავები საერთოდ არ ცხელდებაო ეგეთი რამე უფრო დიდი სისულელეა ![]() ![]() + მაგას აზოტი უფრო მკვრივია და ნაკლებად აპარებს რეზკი მანევრების დროს და ზოგადად დიდი ხნის განმავლობაში ჰაერით დაბერილი საბურავი უფრო ადვილად იშვებს ვიდრე აზოტით დაბერილი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
jangula |
![]()
გამოხმაურება
#13
|
Guests ![]() |
ციტატა(duraji @ Jun 24 2009, 14:25) [snapback]13932[/snapback] მაინტერესებს, აზოტოთ გაქვთ დაბერილი საბურავები? ესეც ახალი ამბავი (ჩემთვის) ![]() ქუთაისში აზოტი არ იშოვება და ვბერავთ კი ვბერავთ აქაური ჰაერით..... საბურავებს ვგულისხმობ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
საბურავი იმიტო კი არ ხურდება რო შიგნით 22% ჟანგბადია. ის ხურდება დეფორმაციის გამო. ანუ ასფალტზე რა ნაწილიც დევს ის დაბრტყელებულია. ბრუნვისას კიდე ეს ადგილი სხვა და სხვაა. ესეც შენი მექანიკური ენერგია რომელიც სითბურად გარდაიქმნება. გაცხელების გამო კიდე აირის წნევა მატულობს ან ფართოვდება. საბურავში ვერ გაფართოვდება დიდად ამიტომაც წნევა იწევს. ესაა და ეს. ხო აზოტი ცხადია როგორც ნებისმიერი სხვა აირი ფართოვდება. უბრალოდ გაფართოების კოეფიციენტი ცოტა ნაკლები აქვს.
სადღაც იყო ამაზე დიდი სტატია სადაც ფორმულებით იყო განხილული. ცხადია F1-ებზე და ეგეთ მანქანებზე სადაც მილიწამებზე მიდის საუბარი ამ ყველაფერს აზრი აქვს. ჩვეულებრივ საგზაო მანქანებზე უაზრობაა 0.1 ატმოსფეროს გულისთვის ამდენი ფული იხადო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
მგონი ამისათვის ახალი თემის გახსნა არ ღირს
![]() უბრალოდ მაინტერესებს, არის საქართველოში ვულკანიზაცია, რომელშიც აბსოლუტური სიზუსტით ბერავენ საბურავს? ![]() ანუ როდესაც დაბერავენ მინდა ზუსტად 2 პასკალი იყოს, არც 2.01 და არც 1.99 ![]() რაღაც არა მჯერა მე თვალის ზომით დაბერილის და... მითუმეტეს როდესაც მაგ ბარომეტრებს 5 დანაყოფი აქვთ როგორც მახსოვს და დანაყოფების ხაზებზე 8-ჯერ სქელი ისარი ![]() რაიმე ციფრული მინდა რა... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 517 რეგისტრ.: 24-May 09 მომხმარებელი № 117 ![]() |
ციფრული მანომეტრები იყიდება მარა რავიცი რავიცი. ისე ლუკოილზე როა აღმაშენებლის ძეგლთან ის ავტომატურად ამატებს მგონი ეგ უნდა იყოს ზუსტი. მარა მანდ მილიბარებშია და უნდა გადაიყვანო შენით.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,013 რეგისტრ.: 10-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 15 ![]() |
მე მაქვს აზოტით დაბერილი-მომეჩვენა, რომ მანქანა დარბილდა, მაგრამ ეს უფრო ფსიქოლოგიური ეფექტი იყო ვიდრე რეალური!
![]() რაც შეეხება ციფრულ მანომეტრს-მიცუბიშის ცენტრის გვერძე აქვთ (იმავე შესახვევშია), აძლევ სასურველ წნევას და ბერავს ავტომატურად. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
Matador
ციტატა(Matador @ 25th June 2009 - 20:27) [snapback]14365[/snapback] უბრალოდ მაინტერესებს, არის საქართველოში ვულკანიზაცია, რომელშიც აბსოლუტური სიზუსტით ბერავენ საბურავს? ანუ როდესაც დაბერავენ მინდა ზუსტად 2 პასკალი იყოს, არც 2.01 და არც 1.99 ეგეთ სიზუსტეზე ვერასოდეს ვერ დასვავ, რადგან წნევა დამოკიდებულია ბევრ რაღაცაზე, გარეთ რა ტემპერატურაა, საბურავები გახურებულია თუ არა სიარულისგან, რამდენი და რა სიმძიმის ბარგი გიდევს დ.აშ. ხოდა ერთ მომენტში რომ ზუსტად 2.0 გექნება, ცოტა მზე რო დააჭერს ავა 2.1-ზე, უკან მგზავრებს ჩასვავ და ახვალ 2.2-ზე, მოკლედ გაანებე რა თავის მაგის სიზუტეს აზრი არ აქვს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
ოოოყ მაგას ჯობია სილიკონი ჩაასხათ
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 501 რეგისტრ.: 18-May 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 100 ![]() |
მოგესალმებით ყველას,მოკლედ დღეს საბურვები აზოტით დავაბერინე და ძალიან კმაყოფილი დავრჩი,მანქანა აშკარად რბილად და უხმაოროდ დადის შედარებაც არ შეიძლება ჰაერთ დაბერილ საბურავებთან,როგორც გავიგე თან ბაბონსაც არ იკეთებს აზოტით დაბერილი საბურავები,დამ მემგონი სპორტულ ავტომობილებსაც აზოტით უბერავენ საბურავებს,მოკლედ ყველას გირჩევთ
|
|
|
![]() ![]() |