IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სპორტული ფილტრის დაყენება, 0-იანი წინაღობის სპორტული ფილტრები
Attic
გამოხმაურება Jun 25 2009, 00:14
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,210
რეგისტრ.: 1-June 09
მდებარ.: Zugdidi
მომხმარებელი № 131




იტოგში ეს თემა დიდი ხანია რაც მაწუზებს, და როგორც იქნა მივაგენი კარგ ინფორმაციებს და ბევრი თემა წავიკითხე ამის შესახებ, საერთო ჯამში შემექნა ესეთი წარმოდგენა

როგორც სკოლაში ფიზიკის გაკვეთილზე გვასწავლიდნენ ჩვენ, მესმოდა 2 რაღაცა

1 შევიდეს ჰაერის კოლექტორში ჰაერი რაც შეიძლება ნაკლები წინაღობით
და 2 ეს ჰაერი უნდა იყოს რაც შეიძლება მეტი და ცივი.


ამ საქმისთვის საჭიროა მასალა და ნერვები


1 ვყიდულობთ სპორტულ ჰაერის ფილტრს (ფასები თამაშობს 40ლარიდან 200 ლარამდე) გამწმენდებით (არ დაგავიცყდეთ რო ყოველ მაქსიმუმ 2 ათას კმ-ზე ფილტრის გაწმენდვა, თორემ დაიბრიდება ვოზდუხამერი)

2 ხამუტები 3-4 ლარი

3 ჩვენ ამ შემთხვევაში არ გამოვიყენებთ ალუმინის ტრუბებს, რადგგან მაგისი სისქე არის შედარებით დიდი ვიდრე ფალგის ტრუბის რაც გამოიყენება სამზარეულოში როგორც, ჰაერის გამწოვის გაყვანილობაში, ბაზრობაზე ყრია და თან იაფი ღირს. 10 ლარი

იტოგში გამოვიდა 60-100 ლარი რა

ვიწყებ ახსნას ალუმინის ტრუბები კარგი რაღაცაა, მაგრამ სისქეში დიდია, ძრავი მუშაობს ცხელა კაპოტისქვეშ, ცხელდება ჩვენი ალუმინის ტრუბა და ჰაერი რაც შედის ცივი მაგ ტრუბაში ისც შემდგომ ჰაერის კოლექტორში მიდის ცხელი, მაგისი სისქე რო იყო უფრო პატარა შემავალი ჰაერი მასაც გააციებს უფრო და შედარებით ცივი ჰაერი შევა.
ამიტომაც ვიყენებთ ფოლგისა ტრუბებს რაც იყიდება ბაზრობაზე, არის ყველანაირი ზომის როგორც მე ვიცი, და თან პატარა გვინდა ჩვენ დიდი არაფრისთვის არ არის საჭირო, ის იკეცება როგორც გვიდნა ისე, გარმოშკის ფორმის არის. ალბათ გაგიჩნდებათ კითხვა რო ის თუ არ არის პრიალა შიგნიდანო ეგ ხო უარესი არისო მაგრამ როცა გაწელავთ მასალას ის იქნება შიგნიდან პრიალა თუ ესეც არ კმაა უბრალოდ ყიდულობთ ფალგის ფურცელს და მაგას დებთ შიგნიდან. შემდგომ აუცილებელია რო ამ ტრუბის ქვეშ ჩააფინოთ ფოლგის ფურცელი, რო უფრო ნაკლებად ქონდეს კონტაQტი ძრავის სიმხურვალესთან, თუ დაკვირვებულხართ რალის მანქანებს აქ მასე დაცული თითქმის ყველაფერი ფოლგის ქაღალდით.
ამ პროცედურის დროს ვოზდუხამერი არ დაბრიდოთ ყურადღებით იყავით.
იყო გახდა


ფოლგის ტრუბა


ეხლა შემდეგი smile.gif რო ააყენებთ ყველაფერს ეგრევე ნუ დაქოქავთ მანქანას სანახავად, აკუმლიატორი ჩახსენით მტელი ღამით ან კიდევ ერტი ნახევარი საათით მოხსნილი კლემები გადააბით ერთმანეთს და ეგ არის.


აპ როცედურის მერე დილით როცა მანქანას აქოქავთ აბაროტები ისეთი არ იქნება როგორც ადრე გქონდათ ჩვეულებრივ დილით თუ გქონათ 1200-1500 აბაროტი რამოენიმე წუთი ეხლა ეს იქნება სადღაც 1900 აბაროტამე
შედარებით მოემატება ხმა მანქანას გაზაობის დროს

2 ნაირად შეიძლება ამ ფილტრის აყენება შეგიძლიათ რო აიღოთ და ისევ ისე შეიყვანოთ კრილოსქვეშ როგორც ზავაცკოი არის გაყვანილობა პლასტმასის ა შეგიძლიათ ვაპშე ბამპერისქვეშ დაამონტაჟოთ და ჰაერი მიიყვანოთ ფილტრამდე, როგორც თქვენ გირჩევნიათ ისე შეგიძლიათ ეს გააკეთოთ.
არ დაგავიწყდეთ რაც უფრო ხშირად გაწმინდავთ მას სპეციალური ზეთებით რაც იყდიება ტოპსპიდში ან გურიჩასთან მით უფრო შეინარჩუნებთ თქვენი ვოზდუხამერის და ძრავის სიცოცხლეს smile.gif
რამოენიმე ცხენუკა კი მოემატება მანქანასაც wink.gif

თუ რამე გააფუჭეთ ჩემი ბრალი არ არის smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Attic   სპორტული ფილტრის დაყენება   Jun 25 2009, 00:14
Baal   მანდ სარეზერვო ვოზ...   Jun 25 2009, 00:20
Attic   Baal პად სვოი სტრა...   Jun 25 2009, 00:26
Baal   ისე ხშირად რო წმინ...   Jun 25 2009, 00:30
Attic   Baal მეც მასე მგონ...   Jun 25 2009, 00:37
Baal   Attic ჩემს მანქანა...   Jun 25 2009, 00:40
Attic   Baal

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 3 მომხმარებელი (მათ შორის 3 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge