![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც. ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს. ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას. ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან. რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს? რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს) შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით. აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი. დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ. ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს. მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში. ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს. ასე რომ ველოდები იდეებს. თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 25 2009, 13:32) [snapback]14223[/snapback] მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა. უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც. ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს. ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას. ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან. რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს? რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს) შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით. აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი. დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ. ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს. მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში. ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს. ასე რომ ველოდები იდეებს. თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME მახოჯან, რას ამბობ, რას ქვია ECU-მ არ იცის ბუსტკონტროლერი რომ აყენია? ![]() ![]() ECU სმესს ითვლის ვოზდუხამერის, წნევის დატჩიკის და ლამბდა ზონდის მონაცემების მიხედვით ![]() შესაბამისად თუ ბუსტი აწეულია, ესე იგი ბევრი ჰაერი შევა და კოლექტორის წნევაც მეტი იქნება, ხოდა სმესსაც მაგის მიხედვით დაარეგულირებს ![]() ახლა რაც შეეხება სმესის კონტროლერს, ეგ საჭიროა მაშინ როცა შენ აკეთებ გარკვეულ წუნინგს, მაგრამ გინდა რომ შეგეძლოს პარამეტრების ცვლა კონკრეტული სიტუაციების მიხედვით ![]() ![]() იაპონიიდან ჩამოსულ მამალ სუბარუებს (და არა მარტო სუბარუებს, სხვა ტურბინიანებსაც) ხშირ შემთხვევაში უკვე უყენიათ სმესის და ბუსტკონტროლერები ![]() ![]() ხოდა შენ რის გაკეთებასაც აპირებ, ანუ ისეთი დივაისი რომელიც სმესს და ბუსტს ერთდროულად აკონტროლებს, მაგას უკვე ECU ჰქვია ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
კაცოოუუუ, მე აქ რამეც კი არ ვამტკიცებ, ჩემი იდეები ჩამოვყარე და მცოდნე ხალხის აზრი მაინტერესებს
ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 13:00) [snapback]14232[/snapback] მახოჯან, რას ამბობ, რას ქვია ECU-მ არ იცის ბუსტკონტროლერი რომ აყენია? ECU-მ არც ის იცის რომ ინტერქულერი აყენია ეგ როგორ არ იცის? რაც ქარხნულია ყველაფერი იცის. ანუ წინასწარ ნაანგარიშებია და ესე მეპინგი ჩაწერილი. ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 13:00) [snapback]14232[/snapback] ECU სმესს ითვლის ვოზდუხამერის, წნევის დატჩიკის და ლამბდა ზონდის მონაცემების მიხედვით შესაბამისად თუ ბუსტი აწეულია, ესე იგი ბევრი ჰაერი შევა და კოლექტორის წნევაც მეტი იქნება, ხოდა სმესსაც მაგის მიხედვით დაარეგულირებს ეეეჰ, ძალიან მინდა რომ მარტო მაგაზე იყოს დამოკიდებული ![]() ესეიგი გამოდის რომ როცა ფილტრი გაჭედილია და იმდენ ჰაერს ვერ ატარებს რამდენიც საჭიროა მაშინ ნაკლები უნდა დაწვას, იმიტომ რომ ვოზდუხომერი იმ ნაკლებ ქაერს დაითვლის და შესაბამისად ნაკლები უნდა ჩაასხას. მაგრამ სამწუხაროდ პირიქით ხდება, სმესი გამოდის ზედმეტად მდიდარი და შედეგად მანქანა ვერ მიდის და ბევრს წვავს. ვოზდუხომერით ანგარიშობს მაშინ როცა აბაროტები სტაბილურია, მაგრამ გაზზე ჩაწერის მომენტში სანამ ვოზდუხომერი გაზომავს, მანამდე თუ არ ჩაასხა ცოტა მერი, მაშინ გაგუდავს და წამის შემდეგ დაიწყებს აბაროტების მომატებას პეინ მითხარი რამე თორემ გადავირიე კაცი, ტვინი მეღრძო უკვე ამ ანგარიშებში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
maxouni
არა, როცა ფილტრი გაჭედილია, ხედავს რომ ჰაერი ნაკლები შედის, წესით ლამბდით უნდა დაარეგულიროს ნაკლები ბენზინის მიწოდებაც, მაგრამ მერე იმასაც წვავს, რომ დატვირთვის შესაბამისი სმესი არ გამოდის და იძულებული ხდება ისევ ინჟექტორებით ბენზინი დაამატოს. ვოზდუხამერი, ლამბდა, წნევა, დატვირთვა და კიდე რაღაცეებზე ყურებით ირებს გადაწყვეტილებებს. 2000 ტუ 2001+ წლიან ტურბინიან აუდებზე კიდე არსებობს მაპ სენსორი. ეგეთ მანქანებზე ვოზდუხამერი რომ ჩაგეხსნა (დიდი ტურბინის დაყენების შემთხვევაში), მაგ მაპ სენსორით ისევ ალაგებდა სქემას და ფაქტიურად ვოზდუხამერის ცახსნის ეფექატს აკომპენსირებდა. ასე რომ, ბევრი ფაქტორის გათვალისწინებით მუშაობს EჩU და მაგიტომაც არის რთული მაგის დანასტროიეკება რამე ცვლილების დროს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ 25th June 2009 - 13:55) [snapback]14238[/snapback] 2000 ტუ 2001+ წლიან ტურბინიან აუდებზე კიდე არსებობს მაპ სენსორი. ეგეთ მანქანებზე ვოზდუხამერი რომ ჩაგეხსნა (დიდი ტურბინის დაყენების შემთხვევაში), მაგ მაპ სენსორით ისევ ალაგებდა სქემას და ფაქტიურად ვოზდუხამერის ცახსნის ეფექატს აკომპენსირებდა. ასე რომ, ბევრი ფაქტორის გათვალისწინებით მუშაობს EჩU და მაგიტომაც არის რთული მაგის დანასტროიეკება რამე ცვლილების დროს. მაპ სენსორი და ვოზდუხომერი ფაქტიურად ერთიდაიგივე საქმეს ემსახურება. ერთი ხომავს ჰაერის ნაკადის ოდენობას და მეორე ზომავს ვაკუუმს და შემდეგ ანგარიშობს შექმნილ ვაკუუმს რა ჰაერის რაოდენობა გამოიწვევდა. ისე ბოლომდე რომ გავყევი EჩU-ს ტუნინგს მივედი იმ დასკვნამდე რომ ახალი EჩU უნდა გააკეთო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 25 2009, 15:28) [snapback]14256[/snapback] მაპ სენსორი და ვოზდუხომერი ფაქტიურად ერთიდაიგივე საქმეს ემსახურება. ერთი ხომავს ჰაერის ნაკადის ოდენობას და მეორე ზომავს ვაკუუმს და შემდეგ ანგარიშობს შექმნილ ვაკუუმს რა ჰაერის რაოდენობა გამოიწვევდა. ისე ბოლომდე რომ გავყევი EჩU-ს ტუნინგს მივედი იმ დასკვნამდე რომ ახალი EჩU უნდა გააკეთო ![]() აბა მე რა გითხარი ![]() ![]() ცალკე სმესის კონტროლერს და ცალკე ბუსტკონტროლერს აყენებენ სპორტული წუნინგის შემთხვევაში, ბენზინის წვა რომ მაგრა ჰკიდიათ ![]() ![]() რაც შეეხება MAP სენსორს, ეგ სუბარუსაც აქვს, მაგრამ MAF-ის გარეშე მაინც ზუსტ სმესს ვერ აკეთებს ტურბინიან ძრავზე... წუნინგის დროს ხშირად MAF-ს საერთოდ ხსნიან და მაგის მაგივრადაც MAP-ს აყენებენ, ასე ვთქვათ ECU-ს ატყუებენ ![]() ![]() ![]() მაგრამ MAP ვერ ასრულებს ბოლომდე MAF-ის ფუნცქიებს, იმიტომ რომ მხოლოდ წნევით ჰაერში ჟანგბადის შემცველობას ვერ გამოითვლის, წნევა შეიძლება მაღალი იყოს მაღალი ტემპერატურის გამო, ხოდა დამატებით სჭირდება ტემპერატურის დატჩიკიდან მიღებული ინფორმაციის გადამუშავება და MAP-ის ინფორმაციასთან შედარება, მაგ გამოთვლებში კი შეიძლება უფრო მეტი შეცდომა გაიპაროს ვიდრე პირდაპირ MAF-იდან მიღებული ინფორმაციის შემთხვევაში ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
აი პეინას ეს ბოლო აბზაცია გადასატანი თემაში ნულოვანი წინაღობის ფილტრის დაყენებაო. არ უყვარს ვოზდუხამერს ეგ ამბავი.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ეგ კი არა, სმესის და ზაჟიგანიის რეგულირებაში მონაწილეობას იღებს ატმოსფერული წნევის დატჩიკიც. როცა ატმოსფერული წნევა მნიშნველოვნად იცვლება, ECU ვეღარ ახდენს ოპტიმალური სმესის შედგენას და ზაჟიგანიის დაყენებას, და მაგ დროს საჭიროა კომპის დასბროსება რომ ახალი ჩვენება აიღოს ატმოსფერული წნევის შესახებ
![]() ასე რომ სუბარუს ECU საკმაოდ ნავაროჩენნი რამეა და მაგის სკურპულოზული წუნინგი რთულია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 16:14) [snapback]14309[/snapback] ასე რომ სუბარუს ECU საკმაოდ ნავაროჩენნი რამეა და მაგის სკურპულოზული წუნინგი რთულია რთული რომაა იმიტომაც ვეჭიდავები, რატომღაც დარწმუნებული ვარ რომ მაინც ამოვთხრი ![]() რა თქმა უნდა, როცა გინდა რომ სმესი გაამდიდროს და მატორი გაცოფდეს მაშინ გასაგებია, რომ წვა აღარ გაინტერესებს, მაგრამ რომ ავიღოთ შემდეგი სიტუაცია, როცა არ გონკაობ და გინდა რომ ცოტა დაგიწვას, რესურსი დაზოგო და ცუდ ბენზინზე დეტონაცია არ მოგცეს, მაშინ სასურველი იქნებოდა ბუსტის არა აწევაქ , აამედ ჩაწევა, 0.3-0.5 რომ დაუბეროს. ტავად ბუსტის დაწევა პრობლემა არაა, მაგრამ ამ დროს ECU-ს ჰგონია რომ ბუსტი ნორმალური აქვს და ბენზინსაც შესაბამისს ასხამს. შედეგად ეს ჩაწევა არაერფექტური გამოვა. აი ამ დროს კიმ მჭირდება სმესის კონტროლერი. მაგიტომ მაინტერესებს თუ ვინმემ იცით სმესის კონტროლერის მუშაობის პრინციპი, ანუ მაინტერესებს რა ინფორმაციებს იღებს მანქანიდან(რომელი დატჩიკებიდან იღებს) და რა სიგნალს უკეთებს კორექტირებას(ინჟექტორს მართაბს თუ რას მართავს). ნუ ამ სიგნალებს როგორ ამუშავებს. მერე რას უშვება მაგას მე თვითონ დავითვლი, უბრალოდ მაინტერესებს ინფორმაციების IN და OUT და შინაარსს საკუთარი ძალებითაც გავუმკლავდები. ან რამე სმესის კონტროლერის კარგი მანუალი მინდა სადაც უბრალოდ შეერთების სქემებიცაა და მერე ნასტროიკის მანუალიც |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
უფრო ადვილია მეგასკვირტი იყიდო
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 25 2009, 17:44) [snapback]14320[/snapback] PAINKILLER რთული რომაა იმიტომაც ვეჭიდავები, რატომღაც დარწმუნებული ვარ რომ მაინც ამოვთხრი ![]() რა თქმა უნდა, როცა გინდა რომ სმესი გაამდიდროს და მატორი გაცოფდეს მაშინ გასაგებია, რომ წვა აღარ გაინტერესებს, მაგრამ რომ ავიღოთ შემდეგი სიტუაცია, როცა არ გონკაობ და გინდა რომ ცოტა დაგიწვას, რესურსი დაზოგო და ცუდ ბენზინზე დეტონაცია არ მოგცეს, მაშინ სასურველი იქნებოდა ბუსტის არა აწევაქ , აამედ ჩაწევა, 0.3-0.5 რომ დაუბეროს. ტავად ბუსტის დაწევა პრობლემა არაა, მაგრამ ამ დროს ECU-ს ჰგონია რომ ბუსტი ნორმალური აქვს და ბენზინსაც შესაბამისს ასხამს. შედეგად ეს ჩაწევა არაერფექტური გამოვა. აი ამ დროს კიმ მჭირდება სმესის კონტროლერი. მაგიტომ მაინტერესებს თუ ვინმემ იცით სმესის კონტროლერის მუშაობის პრინციპი, ანუ მაინტერესებს რა ინფორმაციებს იღებს მანქანიდან(რომელი დატჩიკებიდან იღებს) და რა სიგნალს უკეთებს კორექტირებას(ინჟექტორს მართაბს თუ რას მართავს). ნუ ამ სიგნალებს როგორ ამუშავებს. მერე რას უშვება მაგას მე თვითონ დავითვლი, უბრალოდ მაინტერესებს ინფორმაციების IN და OUT და შინაარსს საკუთარი ძალებითაც გავუმკლავდები. ან რამე სმესის კონტროლერის კარგი მანუალი მინდა სადაც უბრალოდ შეერთების სქემებიცაა და მერე ნასტროიკის მანუალიც ეხლა მოიცა ![]() ![]() ![]() სმესის კონტროლერი კი იასნია ინჟექტორებს მართავს, აბა სმესს სხვა არაფერი არ ადგენს ![]() დატჩიკებიდან კი დასჭირდება თითქმის ყველაფერი რაც ECU-ში შედის და რაც ბენზინის ეკონომიას და ეკოლოგიას არ ემსახურება ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 25th June 2009 - 16:44) [snapback]14320[/snapback] რთული რომაა იმიტომაც ვეჭიდავები, რატომღაც დარწმუნებული ვარ რომ მაინც ამოვთხრი კი მაგრამ საერთოდ არაა ინტში მაგაზე ინფოები? თუ ეგრეა მაშინ პიონერი ყოფილხარ მაგ მიმართულების და რამეს თუ მართლა ამოთხრი 1 ახალი სუბარუ შენზე იქნება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
აჰა შენ ერთი ლინკი
![]() იქნებ მანდ იყოს რამე მანუალი ![]() http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=81 აქ რაც ვნახე, ეს სმესის კონტროლერი ლამბდებზე ერთდება მხოლოდ.... უცნაურია... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 17:00) [snapback]14332[/snapback] ეხლა მოიცა 0.5 ბუსტზე რატომ უნდა ეგონოს ECU-ს რომ ბუსტი 1.0-ია?? სავსემ ნე პონიალ როცა ტურბინა არ ტრიალებს საერთოდ, მაშინ ბუსტი მინუსებშია და ECU-ს რამე სხვა ჰგონია? როცა მინუსშია მაშინ იცის რომ მინუსშია, ვაკუუმის დატჩიკი აქვს მაგ ოხერს ![]() როცა რაღაც კონკრეტულ აბაროტებზეა იცის რომ ამ დროს ბუსტი ამდენი და ამდენი უნდა იყოსო და რეალურად უფრო ნაკლებირომიქნება - ეჭვი მაქვს რომ რაღაცას აურევს. ციტატა(mixa @ 25th June 2009 - 16:52) [snapback]14326[/snapback] უფრო ადვილია მეგასკვირტი იყიდო ან დენსოს კომპი და ბუსტის მეპები ცვალოხოლმე კი მაგრამ მაგსს ყოველ ჯერზე გადაპროგრამება სწირდება და მე მინდა ერთი რეგულატორით ვმართო სალონიდან. ციტატა(crimson @ 25th June 2009 - 17:11) [snapback]14335[/snapback] კი მაგრამ საერთოდ არაა ინტში მაგაზე ინფოები? თუ ეგრეა მაშინ პიონერი ყოფილხარ მაგ მიმართულების და რამეს თუ მართლა ამოთხრი 1 ახალი სუბარუ შენზე იქნება ჯერ არ შემხვედრია ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს სინქრონულად აკონტროლებდეს. ან ცალცალკე ბუსტის და სმესის ისეთი კონტროლერები რომელთაც ექნებათ ერთმანეთის მონაცემების გაცვლის შესაძლებლობა . ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 17:22) [snapback]14337[/snapback] აქ რაც ვნახე, ეს სმესის კონტროლერი ლამბდებზე ერთდება მხოლოდ.... უცნაურია... ეგეთები მეც ვნახე კაცო ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 25 2009, 18:52) [snapback]14347[/snapback] როცა მინუსშია მაშინ იცის რომ მინუსშია, ვაკუუმის დატჩიკი აქვს მაგ ოხერს ![]() როცა რაღაც კონკრეტულ აბაროტებზეა იცის რომ ამ დროს ბუსტი ამდენი და ამდენი უნდა იყოსო და რეალურად უფრო ნაკლებირომიქნება - ეჭვი მაქვს რომ რაღაცას აურევს. კი მაგრამ მაგსს ყოველ ჯერზე გადაპროგრამება სწირდება და მე მინდა ერთი რეგულატორით ვმართო სალონიდან. ჯერ არ შემხვედრია ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს სინქრონულად აკონტროლებდეს. ან ცალცალკე ბუსტის და სმესის ისეთი კონტროლერები რომელთაც ექნებათ ერთმანეთის მონაცემების გაცვლის შესაძლებლობა . ეგეთები მეც ვნახე კაცო ![]() ![]() ![]() მაიცა ეხლა ![]() ![]() ხოდა ბუსტის და სმესის ერთიანი კონტროლერი არც მე მინახავს, იმიტომ რომ ძირითადად ბუსტკონტროლერი მაქსიმალურ ბუსტს ან ბუსტის რამდენიმე რეჟიმს გინასტროიკებს და მეტი არაფერი არ შეუძლია, სმესის კონტროლერი კი სულ სხვა საქმეს აკეთებს, ამიტომ ორივე ერთ დივაისში უაზრობაა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
PAINKILLER
რომ იცოდე როგორ მინდა შენ რასაც ამბობ მართლა ერგე აღმოჩნდეს. მერე ბერვრად მარტივი იქნება იმის გაკეთება რაც მინდა(მგონი მარტო მე არ მინდა ![]() ამდენს იმიტომ ვლაპარაკობ, რომ არ მინდა საქმეს ისე მოვკიდო ხელი რომ არ ვიცოდე რას ვაკეთებ, თორემ მაგ საქმეზე ენერგიის და დროის გარდა ფულიც უნდა ვხარჯო. მერე მაგრად გატეხავს რომ გააკეთებ და რომ არ იმუშავებს ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 17:56) [snapback]14348[/snapback] მაიცა ეხლა აბაროტები რა შუაშია ბუსტთან??? გაზაშვებულზე ბუსტი მინუსშია მაგრამ აბაროტები შეიძლება 7000-ზე იყოს მაგ დროს ვესთგეითი არ ერევა საქმეში, მაგ დროს ბლუოფი ან ბაიპასი მუშაობს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მგონი ესაა რაც შენ გჭირდება
![]() http://www.apexi-usa.com/products/Default.asp?id=5354 http://paulr33.skylinesaustralia.com/docs/...powerfc-faq.htm -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ისე სმესის გადამდიდრების საშიშროება მხოლოდ გაზზე დაწერისას არსებობს, თორემ აშვებულზე ყველაფერი ნათელია
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 25 2009, 19:03) [snapback]14351[/snapback] PAINKILLER რომ იცოდე როგორ მინდა შენ რასაც ამბობ მართლა ერგე აღმოჩნდეს. მერე ბერვრად მარტივი იქნება იმის გაკეთება რაც მინდა(მგონი მარტო მე არ მინდა ![]() ამდენს იმიტომ ვლაპარაკობ, რომ არ მინდა საქმეს ისე მოვკიდო ხელი რომ არ ვიცოდე რას ვაკეთებ, თორემ მაგ საქმეზე ენერგიის და დროის გარდა ფულიც უნდა ვხარჯო. მერე მაგრად გატეხავს რომ გააკეთებ და რომ არ იმუშავებს მაგ დროს ვესთგეითი არ ერევა საქმეში, მაგ დროს ბლუოფი ან ბაიპასი მუშაობს კაი, რას ამბობ? ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 18:03) [snapback]14352[/snapback] მგონი ესაა რაც შენ გჭირდება გაიხარე, საინტერესო ინფოა, ახლა მაგას დავამუშავებ და ვიქნესებს თუ აღმოავჩენ მოგახსენებთ. ისე სად არის cladhed-ი . მაგასაც ჰქონდა მსგავსი იდეები და კარგს იზამდა თუ დამეხმარებოდა. მთავარია ვპრისკის მიშაობის პრინციპი იცოდეს კაცმა კარგად თორემ დანარჩენი გაკეთებადია და თანაც საკმაოდ მაღალ დონეზე. აპექსის უცხოპლანეტელები ხომ არ აწვდიან იმ დევაისებს? ![]() მანდ მიმზიდველი და საინტერესო ისაა რომ ტვითონ კონტორლერი(დეტალი) არაფერია განსაკუთრებული, მთავარია პროგრამა, და პროგრამების მწერლები არავისზე ნაკლებები არ გვყავს ![]() ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 18:05) [snapback]14354[/snapback] კაი, რას ამბობ? ბაიპასი რა შუაშია?? ზუსტად ეგაა ბაიპასის მუშაობის პრინციპი, სანამ ზასლონკა გახსნილია და ბუსტი დადებითია ბაიპასის კლაპანი დაკეტილია და დადებით წნევას ინარჩუნებს. როცა ზასლონკა იკეტება შემშვებ კოლექტორში იქმნება ზომაზე მეტი ვაკუუმი და ეს ვაკუუმი აღებს ბაიპასის კლაპანს. თუ სხვანაირადაა ძალიან დამავალებ თუ ამიხსნი. ისე ვესთგეითის გახსნა ერთადერთ რამეს შეუძლია, ტურბინის მიერ შექმნილ დადებით წნევას |
|
|
![]() ![]() |