![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#61
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
რესტრიქტორი ექნებოდა ალბათ თორე მახო შეამჩნევდა.
ისე ნახვა უნდა მაგას კარგათ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#62
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Jun 6 2010, 11:35) [snapback]143426[/snapback] რესტრიქტორი ექნებოდა ალბათ თორე მახო შეამჩნევდა. ისე ნახვა უნდა მაგას კარგათ რესტრიქტორი არც ისე ადვილი შესამჩნევია შლანგშია დამალული თუ ხელი არ მოუჭირე და არ მიხვდი რომ შიგ რაღაცაა გაჩრილი ჩვეულებრივი შლანგი გეგონება. ჩემ მანქანაზე ეგ შლანგი ისეა გქვებული რომ ძლივს ვიპოვე სად იყო რესტრიქტორი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#63
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#64
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Jun 6 2010, 10:50) [snapback]143404[/snapback] კი მასეა ბუსტის დაჩიკი დგას იმენა ტურბინიდან რომ პატარა შლაგი გამოდის იმაზე. შენ გინდა თქვა რომ სულელი იაპოშკები არ არსებობენ? ანუ ეგ ზომავს ტურბინის წნევას და არა კოლექტორის. მაგიტომაც შვება მასე. თავიდანვე მასე იყო შეერთებული და დავიჯერო იაპოშკა სულელი იყო? ამდენი რამე გაუკეთა მანქანას და ![]() ![]() ![]() მაგ სურათებში იმდენი შლანგებია, ვერ გაიგებ ვერაფერს, მაგდენი შლანგი იმპრეზას არც უნდა ჰქონდეს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#65
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
სულელი იაპოშკა - nihon jin baka
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#66
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
ანუ რა ვქნა? არასწორად არის შეერთებული და საშიში არაფერია?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#67
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(Dude @ Jun 6 2010, 19:15) [snapback]143535[/snapback] ანუ რა ვქნა? არასწორად არის შეერთებული და საშიში არაფერია? ხალასტოიზე რა წნევას აჩვენებს ? გაზზე რესკად ფეხის აღებისას ბუსტის დაჩიკზე ისარი რას შვრება ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#68
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Jun 6 2010, 22:58) [snapback]143636[/snapback] ხალასტოიზე რა წნევას აჩვენებს ? გაზზე რესკად ფეხის აღებისას ბუსტის დაჩიკზე ისარი რას შვრება ? სავარაუდოდ 0-ზე ჩერდება ![]() ციტატა(Sturbo @ Jun 6 2010, 10:47) [snapback]143401[/snapback] მაგიტომაც ვთხოვე სურათი გადაეღო რომ დამენახა სად აქვს მიერთებული მაგრამ არ უნდა საიდუმლოს გამჟღავნება და რა ვქნა ![]() -0.6 მეტი მე არ მინახავს, ხალასტოიზე -0.5 უჭირავს, გამოდის ძრავი მაქვს დასაშლელი. -0.6 არის ჩემთან ხალასტოიზე, ხოდზე გაზს რომ ავუშვებ -0.7-მდეც ჩამოდის, გააჩნია რა აბაროტით ტრიალებს მატორი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#69
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
![]() აი აქ არის ვაკუუმის შლანგეის სქემა, თავისი მეორე რესტრიქტორითაც. ამ მეორე რესტრიქტორსს ცოტა დიდის დებენ ხოლმე, რის ხარჯზეც უფრო ადრე ხსნის, მაგრამ პიკები ემატება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#70
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
მოკლედ ცოტა გავერკვიე რა რა არის და ჩავიხედე, ბუსტის დაჩიკი შეერთებულია შემდეგი სქემით:
შემავალი კოლექტორი, საწვავის წნევის რეგულატორი, და წნევის სენსორი, შუაში აქვს ჰაერის ფილტრი (მრგვალი პატარა ყლინჯი) ასევე კიდევ ერთი შლანგი იგივე ტრაინიკიდან სადაც ეს წნევის სენსორი ზის, მიდის რაღაც დაჩიკთან - აწერია Greddy და პირველ სურათზე ჩანს, ჰაერის ფილტრის ზემოთ ზუსტად, დამტვერილი შავი კოლოფი (ბუსტომეტრია ჩემთან მარტო მაგ ფირმის) და პროვოდებიც აქედან სალონში შედის. ხალასტოიზე წნევა უჭირავს -420-30 mm.Hg გაზს რო რესკად აუშვებ ეცემა -600-630 mm.HG ხალასტოიზე წნევა 0.5-ზე ზემოთ არ ადის და ხოდზე ადის 0,9-1-ზე, მაგრამ პიკს უჩვენებს რომ ვითომ მეტი იყო, ეხლა 1,3 აჩვენებს. სურათები გადავიღე და არ ვამალავ არაფერს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#71
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jun 6 2010, 23:52) [snapback]143671[/snapback] სავარაუდოდ 0-ზე ჩერდება ![]() -0.6 არის ჩემთან ხალასტოიზე, ხოდზე გაზს რომ ავუშვებ -0.7-მდეც ჩამოდის, გააჩნია რა აბაროტით ტრიალებს მატორი ![]() ადგილზე რომ გახეთქო წნევა ოდნავ ცდება 0 ს ეს ნორმაა გაჩერებულ მანქანაზე. 0.6 ბარი = 450 mm.Hg არაა ჩემი ძრავი დაშაშლელი. ![]() ციტატა(Dude @ Jun 13 2010, 20:39) [snapback]147273[/snapback] მოკლედ ცოტა გავერკვიე რა რა არის და ჩავიხედე, ბუსტის დაჩიკი შეერთებულია შემდეგი სქემით: შემავალი კოლექტორი, საწვავის წნევის რეგულატორი, და წნევის სენსორი, შუაში აქვს ჰაერის ფილტრი (მრგვალი პატარა ყლინჯი) ასევე კიდევ ერთი შლანგი იგივე ტრაინიკიდან სადაც ეს წნევის სენსორი ზის, მიდის რაღაც დაჩიკთან - აწერია Greddy და პირველ სურათზე ჩანს, ჰაერის ფილტრის ზემოთ ზუსტად, დამტვერილი შავი კოლოფი (ბუსტომეტრია ჩემთან მარტო მაგ ფირმის) და პროვოდებიც აქედან სალონში შედის. ხალასტოიზე წნევა უჭირავს -420-30 mm.Hg გაზს რო რესკად აუშვებ ეცემა -600-630 mm.HG ხალასტოიზე წნევა 0.5-ზე ზემოთ არ ადის და ხოდზე ადის 0,9-1-ზე, მაგრამ პიკს უჩვენებს რომ ვითომ მეტი იყო, ეხლა 1,3 აჩვენებს. სურათები გადავიღე და არ ვამალავ არაფერს ![]() მოკლედ ნორმალურადაა ყველაფერი გარდა გაჩერებულ მანქანაზე 0.5 ბარისა მაგრამ შეიძლება ეგეც ნორმაა შენი მანქანისთვის. თუ დეტონაცია არ ისმის რესკი გაზისას ან მაღალ ბუსტზე სანერვიულო არაფერია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#72
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 13th June 2010 - 23:28) [snapback]147346[/snapback] მოკლედ ნორმალურადაა ყველაფერი გარდა გაჩერებულ მანქანაზე 0.5 ბარისა მაგრამ შეიძლება ეგეც ნორმაა შენი მანქანისთვის. თუ დეტონაცია არ ისმის რესკი გაზისას ან მაღალ ბუსტზე სანერვიულო არაფერია. ნორმაა, ყველა ეგრე შვება. bako მოკლედ ჩვენ ვერ მოვრჩით მაგ რესტრიქტორზე ხომ? არაა ეგ რესტრიქტორი ათასნაირი მანუალი დავდე თავის რესტრიქტორის წერტილებიან დიამეტრებიანად და ეგ უბრალოდ შტუცერია და მეტი არაფერი. სეიძლება მაგის დიამეტრი შლანგის დიამეტრზ ნაკლებია და მაგის გაფართოება რამე სხვაობას აძლევს, მაგრამ მწარმოებლსგან მაგ დეტალს არ აქვს მიცემული რესტრიქტორის ფორმულირება და რესტრიქტორის დატვირთვა. უბრალო გადაბმაა შლანგისთვის და მეტსაც გეტყვი და მაგის დიამეტირი არა ჩამოუვარდება არც ტურბინიდან გამომავალი ტრუბკის დიამეტრს და არც სელენოიდის შტცერის დიამერს და როცა მაგ გადასაბმელის დიამეტრი სელენოიდის სტუცერის დიამეტრზე ნაკლები არაა არ შეიძლება ის განხილული იქნეს რესტრიქტორის რანგში. ზემოთ მოცემულ სურათებზე ეგ შლანგების გადასაბმელი დაერთოს არ ის შლანგიც ცარიელია, რესტრიქტორების გარეშე. საკმაოდ ბევრი მაქვს მაგ შლანგებში და რესტრიქტორებში ნაქექი საკუთარი ხელით და მარტო ვიღაცის დაწერილით არ ვლაპარაკობ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#73
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მეც ნაქექი მაქვს და მაგიტომ "ვატრაკებ" თორემ გადარეული კი არ ვარ
![]() იტოგში მე ეგ რესტრიქტორი, ანუ როგორც ეძახი გადამყვანი რომ ამოვიღე და პირდაპირი შლანგი გავუშვი მანქანა აირია, ბუსტი ძალიან მაღლა ხტებოდა პიკებზე და მერე ისევ დაბლა ვარებოდა, რის შემდეგაც ჩვეულებრივად აგრძლებდა გაწევას. დავაბრუნე უკან და ისევ გასწორდა. მერე ეგ ჩამივარდა და დავკარგე, ხოდა დიდხანს ვიწვალე ცდის მეთოდით რომ იგივენაირი რესტრიქტორი დამემზადებინა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#74
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Jun 14 2010, 09:28) [snapback]147447[/snapback] მეც ნაქექი მაქვს და მაგიტომ "ვატრაკებ" თორემ გადარეული კი არ ვარ ![]() იტოგში მე ეგ რესტრიქტორი, ანუ როგორც ეძახი გადამყვანი რომ ამოვიღე და პირდაპირი შლანგი გავუშვი მანქანა აირია, ბუსტი ძალიან მაღლა ხტებოდა პიკებზე და მერე ისევ დაბლა ვარებოდა, რის შემდეგაც ჩვეულებრივად აგრძლებდა გაწევას. დავაბრუნე უკან და ისევ გასწორდა. მერე ეგ ჩამივარდა და დავკარგე, ხოდა დიდხანს ვიწვალე ცდის მეთოდით რომ იგივენაირი რესტრიქტორი დამემზადებინა ![]() აბა ერთი მეც ვცდი პირდაპირ შეერთებას, რა შედეგი იქნება ![]() ![]() ციტატა(Sturbo @ Jun 13 2010, 22:28) [snapback]147346[/snapback] მოკლედ ნორმალურადაა ყველაფერი გარდა გაჩერებულ მანქანაზე 0.5 ბარისა მაგრამ შეიძლება ეგეც ნორმაა შენი მანქანისთვის. ადგილზე ბოლომდე თუ ჩააჭერ, ტურბინა დატრიალდება ყველა ვარიანტში, 0.5 ბარამდე ყოველთვის ადის, თუ ტურბინა წესრიგშია ![]() ციტატა(maxouni @ Jun 13 2010, 22:52) [snapback]147359[/snapback] უბრალო გადაბმაა შლანგისთვის და მეტსაც გეტყვი და მაგის დიამეტირი არა ჩამოუვარდება არც ტურბინიდან გამომავალი ტრუბკის დიამეტრს და არც სელენოიდის შტცერის დიამერს და როცა მაგ გადასაბმელის დიამეტრი სელენოიდის სტუცერის დიამეტრზე ნაკლები არაა არ შეიძლება ის განხილული იქნეს რესტრიქტორის რანგში. რას ამბობ მახო, როგორ თუ არ ჩამოუვარდება დიამეტრში, სურათი ხომ დავდე, 1.5 მმ-იანი ნახვრეტი აქვს მაგ შტუცერს, როცა ვესტგეიტის აქტუატორის ნახვრეტი (და ტურბინისაც) სულ ცოტა 3 მმ მაინც იქნება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#75
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Jun 13 2010, 22:28) [snapback]147346[/snapback] ადგილზე რომ გახეთქო წნევა ოდნავ ცდება 0 ს ეს ნორმაა გაჩერებულ მანქანაზე. 0.6 ბარი = 450 mm.Hg არაა ჩემი ძრავი დაშაშლელი. ![]() მოკლედ ნორმალურადაა ყველაფერი გარდა გაჩერებულ მანქანაზე 0.5 ბარისა მაგრამ შეიძლება ეგეც ნორმაა შენი მანქანისთვის. თუ დეტონაცია არ ისმის რესკი გაზისას ან მაღალ ბუსტზე სანერვიულო არაფერია. დეტონაციას როგორი ხმა აქვს? პირველს ბოლომდე რომ გავწურავ, მეორეში რომ გადამაქ გლუშიტელიდან ისვრის ერთს მეტს არა ეგაა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#76
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ჟიგულებში ბანძ ბენზინს რო ჩაასხავდნენ და აღმართებში რო კაკუნებდა.
კლაპნების ხმას ეზახდნენ მაგას ძველ დროში. აი ეგაა დეტონაცია |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#77
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
ხო არა ეგეთი არაფერი არ ისმის
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#78
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(Dude @ Jun 14 2010, 21:26) [snapback]147876[/snapback] ხო არა ეგეთი არაფერი არ ისმის ![]() ჟიგულივით ხმამაღლა არ ისმის დეტონაცია ყურს უნდა მიჩვევა. რეზკი გაზისას საგღაც 4000 ზე როცა ბუსტი მაქსიმუმს მიაღწევს წააჩხრიალებს ხოლმე დააკვირდი და დაიჭერ მაგ მომენტს (პრპბკაში ნელი სიარულის მერე ეგრევე რესკი გაზი მიეცი - გარნტირებულად წააჩხრიალებს). საერთოდ გამიგონია იაპონურებზე 3000-4000 საშიში ზონაა დეტონაციის თვალსაზრისით ბევრს დაუწვია პორშინი ამიტომ ეცადე მაღალ აბაროტი გეჭიროს გაზაობისას. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#79
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
კიდე ერთი შეკითხვა ბუსტზე, მაქსიმალური რა აბაროტზე უნდა ქონდეს 1 და 2-ში?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#80
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 ![]() |
მასე ვერ გაიგებ.. სხვადასხვა ტურბინა სხვადასხვანაირად იქცევა... აი მესამე სიჩქარეში კი მაქსიმალური წნევა გექნება დანამდვილებით..
-------------------- 4x4=16
|
|
|
![]() ![]() |