![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
რომელ ზეთს ასხავთ ძრავში?
მე პირადად რაც ჩამომივიდა სულ ერთხელ გამოვცვალე ზეთი, ახალი ჩასხმული იყო რო ჩამოვიდა და 8-ის შემდეგ ჩავასხი შელის ულტრა სინთეთიკა 5W30, დაახლოებით 4k გავიარე მაგრამ 1 გრამი არ მოუკლია, ჩემი აზრით ერთერთი საუკეთესო ზეთია. მაგრამ ეს ზეთი ცივი ამინდებისთვისაა და ზაფხულში არაა რეკომენდირებული (იხ.ცხრილი), ყველაზე იდეალური (ცხრილიდან გამომდინარე) იქნებოდა 5W40, რადგან ზაფხულში ხანდახან 40 გრადუსზე ზევითაც ადის ხოლმე ტემპერატურა და ზამთაში ბაკურიანში და გუდაურში -30-მდე ყინავს |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1901
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
არც ეგრეა, არის ზეთები რომლებშიც არის პრისადკების ნაბორი, რომელიც ძრავის ოპტიმალურად მუშაობას და დიდი ხნის სიცოცხლეს უწყობს ხელს.
კარგი ზეთი არის ზეთი, რომელიც არის ის, რაც აწერია შეფუთვაზე. + ამას მაგ მონაცემებს უნდა ინახავდეს მაქსიმალური დროის განმავლობაში. მეტი კარგი და ცუდი მგონი აღარ არსებობს ![]() მაგ სტტიაში თუ წაიკითხავთ ერთი და ორი კიარა, ბევრი წერს ანალოგიურს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1902
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Jun 8 2010, 15:15) [snapback]144732[/snapback] ეგ ანტირეკლამაა? ![]() ![]() ზეთის შენახვას თავისი წესები სჭირდება, ძაან სიცხეში ან ძაან სიცივეში არ შეიძლება შენახვა... ალბათ ეგ შემთხვევა იყო, 1 წლის გამოშვებული ზეთი ეგრე არ გაფუჭდებოდა თუ შენახვის პირობებს იცავდნენ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1903
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
bako
მთელი თემა არ წამიკითხავს მაგრამ პირველივე პოსტში საუბარი იყო 4 კოლოფზე აქედან მხოლოდ 1 ის სურათი დევს. ეგ ისეთი პონტია რა ერთი რო იტყვის არ ვარგაო მერე ყველა იგივეას ამბობს ხოლმე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1904
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მე 16 -ვე გვერდი წავიკითხე.
იმას კი არ ვამბობ რომ მოტული ცუდია თქო, პირიქით. უბრალოდ V300 არის ძალიან სპეციფიური ზეთი და არ ვურჩევ ჩვენ თანაკლუბელებს და მეგობრებს მაგის ყოველდღიური ხმარების მანქანაში ჩასხმას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1905
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(mishaj @ Jun 8 2010, 15:24) [snapback]144734[/snapback] PAINKILLER მაღაზიაში იმასაც ამბობენ 12 000 გაგატარებსო (8100 ზე მაქვს საუბარი) მაგრამ ეგრე ხო არა?? ![]() მაღაზია კი არა, SUBARU იძლევა მაგ რეკომენდაციას, იგივე მანუალის მიხედვით ![]() ციტატა(bako @ Jun 8 2010, 15:36) [snapback]144751[/snapback] მე 16 -ვე გვერდი წავიკითხე. იმას კი არ ვამბობ რომ მოტული ცუდია თქო, პირიქით. უბრალოდ V300 არის ძალიან სპეციფიური ზეთი და არ ვურჩევ ჩვენ თანაკლუბელებს და მეგობრებს მაგის ყოველდღიური ხმარების მანქანაში ჩასხმას სპეციფიური კი არა, საუკეთესო ზეთია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1906
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jun 8 2010, 15:38) [snapback]144752[/snapback] მაღაზია კი არა, SUBARU იძლევა მაგ რეკომენდაციას, იგივე მანუალის მიხედვით ![]() სპეციფიური კი არა, საუკეთესო ზეთია ![]() ATTENTION: GENERAL MANAGER ❏ PARTS MANAGER ❏ CLAIMS PERSONNEL ❏ SERVICE MANAGER ❏ IMPORTANT - All Service Personnel Should Read and Initial in the boxes provided, right. APPLICABILITY: All Turbo Equipped Vehicles SUBJECT: Turbocharger Oil Supply Mesh Screen Introduct I on SERVICE BULLETIN This bulletin is for informational purposes only. Turbocharged engines require proper maintenance especially when the vehicle is used under severe driving conditions, such as moderate to hard acceleration and engine braking on a somewhat regular basis. In any case, it is recommended that the engine oil and filter be changed every 3,750 miles (6,000 km) or 3-3/4 months. In addition, the mesh screen which is located inside the banjo bolt that secures the turbocharger oil supply pipe to the back of the right side cylinder head should be checked to make sure it is not clogged or restricted especially if the condition of the oil is questionable or as to when the last oil change was performed. If clogged or restricted, it will reduce or cut off the oil supply to the turbo resulting in failure. The oil supply pipe should also be checked to make sure that there are no obstructions. Note: The mesh screen is only available with a replacement banjo bolt. Banjo bolt and Mesh Screen (note direction of screen) NUMBER: 02-103-07 DATE: 10/19/07 • Make sure the mesh screen is installed in the proper direction; incorrect installation will cut off oil supply to the turbo. continued on next page... CAUTION: VEHICLE SERVICING PERFORMED BY UNTRAINED PERSONS COULD RESULT IN SERIOUS INJURY TO THOSE PERSONS OR TO OTHERS. Subaru Service Bulletins are intended for use by professional technicians ONLY. They are written to inform those technicians of conditions that may occur in some vehicles, or to provide information that could assist in the proper servicing of the vehicle. Properly trained technicians have the equipment, tools, safety instructions, and know-how to do the job correctly and safely. If a condition is described, DO NOT assume that this Service Bulletin applies to your vehicle, or that your vehicle will have that condition. PROUD PARTNER Bulletin Number: 02-103-07; Date: 10/19/07 Page 1 სურათად აღარ ავტვირთE, დამეზარა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1907
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 8th June 2010 - 16:14) [snapback]144731[/snapback] რატომ იძლევიან მოტულის მაღაზიაში აბა მაღაზიაო ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1908
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Jun 8 2010, 15:43) [snapback]144754[/snapback] ATTENTION: GENERAL MANAGER ❏ PARTS MANAGER ❏ CLAIMS PERSONNEL ❏ SERVICE MANAGER ❏ IMPORTANT - All Service Personnel Should Read and Initial in the boxes provided, right. APPLICABILITY: All Turbo Equipped Vehicles SUBJECT: Turbocharger Oil Supply Mesh Screen Introduct I on SERVICE BULLETIN This bulletin is for informational purposes only. Turbocharged engines require proper maintenance especially when the vehicle is used under severe driving conditions, such as moderate to hard acceleration and engine braking on a somewhat regular basis. In any case, it is recommended that the engine oil and filter be changed every 3,750 miles (6,000 km) or 3-3/4 months. In addition, the mesh screen which is located inside the banjo bolt that secures the turbocharger oil supply pipe to the back of the right side cylinder head should be checked to make sure it is not clogged or restricted especially if the condition of the oil is questionable or as to when the last oil change was performed. If clogged or restricted, it will reduce or cut off the oil supply to the turbo resulting in failure. The oil supply pipe should also be checked to make sure that there are no obstructions. Note: The mesh screen is only available with a replacement banjo bolt. Banjo bolt and Mesh Screen (note direction of screen) NUMBER: 02-103-07 DATE: 10/19/07 • Make sure the mesh screen is installed in the proper direction; incorrect installation will cut off oil supply to the turbo. continued on next page... CAUTION: VEHICLE SERVICING PERFORMED BY UNTRAINED PERSONS COULD RESULT IN SERIOUS INJURY TO THOSE PERSONS OR TO OTHERS. Subaru Service Bulletins are intended for use by professional technicians ONLY. They are written to inform those technicians of conditions that may occur in some vehicles, or to provide information that could assist in the proper servicing of the vehicle. Properly trained technicians have the equipment, tools, safety instructions, and know-how to do the job correctly and safely. If a condition is described, DO NOT assume that this Service Bulletin applies to your vehicle, or that your vehicle will have that condition. PROUD PARTNER Bulletin Number: 02-103-07; Date: 10/19/07 Page 1 სურათად აღარ ავტვირთE, დამეზარა და რა, ტურბინის ზეთის ფილტრი შეამოწმეთ ხოლმეო ![]() ![]() ციტატა(mishaj @ Jun 8 2010, 15:44) [snapback]144755[/snapback] PAINKILLER აბა მაღაზიაო ? ![]() მაღაზიაშიც იგივეს გეუბნებიან მაგრამ რა მერე? მანუალის მიხევით 12000-ზე უნდა გამოცვალო, მაღაზიაშიც იგივეს გეუბნებიან ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1909
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
რა პეინ და ტურბინის ზეთის კვების შლანგში ბანჯო ბოლტებს რომ ეძახიან ამერიკსოები, ამგ ბანჯო ბოლტებშI დევს სეტკის ფილტრი, რომელიც ძაალიან ძნელი დასანახია. ეგ იჭედება ხოლმე და ტურბინას ვეღარ, ან დაბალი წნვით მიეწოდება ზეთი რაც ბრიდავს საწყალს. შენ ნახე, შეიძლება გაჭედილი იყოს, ან ჩავარდნუილი, ეგეთებიც ყოფილა. ისე ვაბშე იღებენ მაგ ფილტრებს
![]() ციტატა(bako @ Jun 8 2010, 15:58) [snapback]144761[/snapback] რა პეინ და ტურბინის ზეთის კვების შლანგში ბანჯო ბოლტებს რომ ეძახიან ამერიკსოები, ამგ ბანჯო ბოლტებშI დევს სეტკის ფილტრი, რომელიც ძაალიან ძნელი დასანახია. ეგ იჭედება ხოლმე და ტურბინას ვეღარ, ან დაბალი წნვით მიეწოდება ზეთი რაც ბრიდავს საწყალს. შენ ნახე, შეიძლება გაჭედილი იყოს, ან ჩავარდნუილი, ეგეთებიც ყოფილა. ისე ვაბშე იღებენ მაგ ფილტრებს ![]() ზეთი ტურბინიან სუბარუში იცვლება 6000 ზე, ადრე ეწერა 7500 იმ შემთხვევაში ტუ დატვირთული რეჟიმები უწევდა. ახალ, 2007 წლის მერე როგორც ამ მითითებაშI წერია უნდა შეიცვალოს 6000 ზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1910
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Jun 8 2010, 15:59) [snapback]144761[/snapback] რა პეინ და ტურბინის ზეთის კვების შლანგში ბანჯო ბოლტებს რომ ეძახიან ამერიკსოები, ამგ ბანჯო ბოლტებშI დევს სეტკის ფილტრი, რომელიც ძაალიან ძნელი დასანახია. ეგ იჭედება ხოლმე და ტურბინას ვეღარ, ან დაბალი წნვით მიეწოდება ზეთი რაც ბრიდავს საწყალს. შენ ნახე, შეიძლება გაჭედილი იყოს, ან ჩავარდნუილი, ეგეთებიც ყოფილა. ისე ვაბშე იღებენ მაგ ფილტრებს ![]() მე ეგ ფილტრი შემოწმებული მაქვს, ბანჯო არის თუ ბაღლინჯო, ჩემთან იდეალურად სუფთა იყო ![]() ციტატა(bako @ Jun 8 2010, 15:59) [snapback]144761[/snapback] ზეთი ტურბინიან სუბარუში იცვლება 6000 ზე, ადრე ეწერა 7500 იმ შემთხვევაში ტუ დატვირთული რეჟიმები უწევდა. ახალ, 2007 წლის მერე როგორც ამ მითითებაშI წერია უნდა შეიცვალოს 6000 ზე პირდაპირი ლინკი სადმე ოფიციალურ საიტზე შეგიძლია დადო?? WRX STI რომ მყავდეს და ყოველდღე ვგაზაობდე, 6000-ზე გამოვცვლიდი, მაგრამ მე ტრეკზე არ ვგაზაობ, ამიტომ ვცვლი 10.000-ზე ![]() ახლა მეტყვით, თუ ტრეკზე არ გაზაობ, 300V რათ გინდაო ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1911
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ლინკი არ მაქვს, ფაილის ატვირთვა მასწავლეთ და ეგაა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1912
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ციტატა(bako @ Jun 8 2010, 21:16) [snapback]144994[/snapback] ლინკი არ მაქვს, ფაილის ატვირთვა მასწავლეთ და ეგაა ![]() http://allshares.ge/ აქ ატვირთე ფაილი მოიცა ეხლა კიდევ რაბოტაზე ხარ? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1913
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
ციტატა(bako @ 8th June 2010 - 16:59) [snapback]144761[/snapback] ტურბინის ზეთის კვების შლანგში ბანჯო ბოლტებს რომ ეძახიან ამერიკსოები, ამგ ბანჯო ბოლტებშI დევს სეტკის ფილტრი, რომელიც ძაალიან ძნელი დასანახია. ეგ იჭედება ხოლმე და ტურბინას ვეღარ, ან დაბალი წნვით მიეწოდება ზეთი რაც ბრიდავს საწყალს. შენ ნახე, შეიძლება გაჭედილი იყოს, ან ჩავარდნუილი, ეგეთებიც ყოფილა. ისე ვაბშე იღებენ მაგ ფილტრებს უი ეგ რაღააა? ჩემ მანქანასაც აქვს ეგ? STB-ს? და როგორ ვნახო იქნება სადმე ან თემა მიმითითოთ ან ვინმემ დამაკვალიანოთ რააა ![]() 3 დღის წინ ჩავასხი მოტულის 8100 ... არ დავიჯერე რჩევა დარიგებანი და მაინც 5-30 ვდურთე ![]() ეხლა ის მითხარით რამდენზე შევცვალო? თავი მოიკლეს 12 იო ... ნუ 10ზე შეცვალეო... და 8საც ვერ გაივლის? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1914
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(hyberlevan @ Jun 8 2010, 23:42) [snapback]145107[/snapback] უი ეგ რაღააა? ჩემ მანქანასაც აქვს ეგ? STB-ს? და როგორ ვნახო იქნება სადმე ან თემა მიმითითოთ ან ვინმემ დამაკვალიანოთ რააა ![]() 3 დღის წინ ჩავასხი მოტულის 8100 ... არ დავიჯერე რჩევა დარიგებანი და მაინც 5-30 ვდურთე ![]() ეხლა ის მითხარით რამდენზე შევცვალო? თავი მოიკლეს 12 იო ... ნუ 10ზე შეცვალეო... და 8საც ვერ გაივლის? 8000-ზე შეცვალე, მეტი არ იარო მაგ ზეთით ![]() ყველა ტურბინიანს აქვს ეგ ბოლტი რომელშიც პატარა ბადე არის ჩასმული, ტურბინაში ზეთის ტრუბკა რომ შედის, მან დგას ეგ ბოლტი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1915
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
მაგ ფილტრამდე ვერ მიხვალ კოჟუხი ან ინტერქულერი თუ ვერ მოხსენი? ადვილად იხსნება? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1916
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Jun 8 2010, 23:49) [snapback]145113[/snapback] PAINKILLER მაგ ფილტრამდე ვერ მიხვალ კოჟუხი ან ინტერქულერი თუ ვერ მოხსენი? ადვილად იხსნება? ჰეჰე, ეგ ფილტრი რომ მოხსნა, ტურბინაც უნდა მოხსნა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1917
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
ეუფ, მეთქი შევამოწმებთქო და თუ მაგდენი საჩალიჩოა ნაღდად არ მიღირს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1918
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
![]() ეს ბოლტია? :? რო მოვხსნა რამე გადმოქიცევა ამოასხავს თუ არაფერი მასეთი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1919
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
ციტატა(hyberlevan @ 8th June 2010 - 23:42) [snapback]145107[/snapback] . ნუ 10ზე შეცვალეო... და 8საც ვერ გაივლის? არც 8 და არც 6. 4-ზე უნდა შეცვალო უკვე ზეთი ჩვენი პირობების გათვალისწინებით. ბოკა ნუ ჭირვეულობ დაუჯერე სხვებსაც ხანდახან. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#1920
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ჰეჰეეე რა გავაძრე
![]() ![]() ხედავთ რა აწერია სუბარუს ოილზე ? ტურბინიანე 5 კილო მხოლოდ საინტერესოა ვ300-ზე რას დააწერდნენ ![]() |
|
|
![]() ![]() |