IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბუსტ კონტროლერი, + სმესის კონტროლერი
maxouni
გამოხმაურება Jun 25 2009, 11:32
გამოხმაურება #1


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც.
ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს.
ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას.
ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან.
რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს?
რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს)
შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით.
აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი.
დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ.
ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს.
მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში.
ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს.
ასე რომ ველოდები იდეებს.
თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME
Go to the top of the page
 
+Quote Post
6 გვერდი V   1 2 3 > »   
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 19)
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 25 2009, 12:00
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Jun 25 2009, 13:32) [snapback]14223[/snapback]
მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც.
ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს.
ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას.
ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან.
რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს?
რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს)
შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით.
აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი.
დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ.
ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს.
მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში.
ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს.
ასე რომ ველოდები იდეებს.
თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME

მახოჯან, რას ამბობ, რას ქვია ECU-მ არ იცის ბუსტკონტროლერი რომ აყენია? biggrin.gif ECU-მ არც ის იცის რომ ინტერქულერი აყენია biggrin.gif

ECU სმესს ითვლის ვოზდუხამერის, წნევის დატჩიკის და ლამბდა ზონდის მონაცემების მიხედვით smile.gif

შესაბამისად თუ ბუსტი აწეულია, ესე იგი ბევრი ჰაერი შევა და კოლექტორის წნევაც მეტი იქნება, ხოდა სმესსაც მაგის მიხედვით დაარეგულირებს smile.gif


ახლა რაც შეეხება სმესის კონტროლერს, ეგ საჭიროა მაშინ როცა შენ აკეთებ გარკვეულ წუნინგს, მაგრამ გინდა რომ შეგეძლოს პარამეტრების ცვლა კონკრეტული სიტუაციების მიხედვით smile.gif მაგალითად დაბალ აბაროტებზე მეტი ბენზინის მიწოდება, ან პირიქით, მაღლებზე smile.gif ძირითადად გონშიკებისვის არის ეგ საჭირო

იაპონიიდან ჩამოსულ მამალ სუბარუებს (და არა მარტო სუბარუებს, სხვა ტურბინიანებსაც) ხშირ შემთხვევაში უკვე უყენიათ სმესის და ბუსტკონტროლერები smile.gif მაგალითად არჯევანიძის TYPE RA-ს მოყვა ეგენი, და კიდევ ბევრი რამეები smile.gif გივის EVO III-საც აქვს მსგავსი დივაისები..


ხოდა შენ რის გაკეთებასაც აპირებ, ანუ ისეთი დივაისი რომელიც სმესს და ბუსტს ერთდროულად აკონტროლებს, მაგას უკვე ECU ჰქვია smile.gif შენ რა გგონია, სხვა მეტ რამეს კეთებს ქარხნული ECU? biggrin.gif ძირითადად სულ მაგით არის დაკავებული ...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 25 2009, 12:45
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




კაცოოუუუ, მე აქ რამეც კი არ ვამტკიცებ, ჩემი იდეები ჩამოვყარე და მცოდნე ხალხის აზრი მაინტერესებს
ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 13:00) [snapback]14232[/snapback]
მახოჯან, რას ამბობ, რას ქვია ECU-მ არ იცის ბუსტკონტროლერი რომ აყენია? ECU-მ არც ის იცის რომ ინტერქულერი აყენია

ეგ როგორ არ იცის? რაც ქარხნულია ყველაფერი იცის. ანუ წინასწარ ნაანგარიშებია და ესე მეპინგი ჩაწერილი.

ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 13:00) [snapback]14232[/snapback]
ECU სმესს ითვლის ვოზდუხამერის, წნევის დატჩიკის და ლამბდა ზონდის მონაცემების მიხედვით

შესაბამისად თუ ბუსტი აწეულია, ესე იგი ბევრი ჰაერი შევა და კოლექტორის წნევაც მეტი იქნება, ხოდა სმესსაც მაგის მიხედვით დაარეგულირებს

ეეეჰ, ძალიან მინდა რომ მარტო მაგაზე იყოს დამოკიდებული sad.gif
ესეიგი გამოდის რომ როცა ფილტრი გაჭედილია და იმდენ ჰაერს ვერ ატარებს რამდენიც საჭიროა მაშინ ნაკლები უნდა დაწვას, იმიტომ რომ ვოზდუხომერი იმ ნაკლებ ქაერს დაითვლის და შესაბამისად ნაკლები უნდა ჩაასხას.
მაგრამ სამწუხაროდ პირიქით ხდება, სმესი გამოდის ზედმეტად მდიდარი და შედეგად მანქანა ვერ მიდის და ბევრს წვავს.
ვოზდუხომერით ანგარიშობს მაშინ როცა აბაროტები სტაბილურია, მაგრამ გაზზე ჩაწერის მომენტში სანამ ვოზდუხომერი გაზომავს, მანამდე თუ არ ჩაასხა ცოტა მერი, მაშინ გაგუდავს და წამის შემდეგ დაიწყებს აბაროტების მომატებას

პეინ მითხარი რამე თორემ გადავირიე კაცი, ტვინი მეღრძო უკვე ამ ანგარიშებში dash2.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Jun 25 2009, 12:55
გამოხმაურება #4


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




maxouni

არა, როცა ფილტრი გაჭედილია, ხედავს რომ ჰაერი ნაკლები შედის, წესით ლამბდით უნდა დაარეგულიროს ნაკლები ბენზინის მიწოდებაც, მაგრამ მერე იმასაც წვავს, რომ დატვირთვის შესაბამისი სმესი არ გამოდის და იძულებული ხდება ისევ ინჟექტორებით ბენზინი დაამატოს. ვოზდუხამერი, ლამბდა, წნევა, დატვირთვა და კიდე რაღაცეებზე ყურებით ირებს გადაწყვეტილებებს.

2000 ტუ 2001+ წლიან ტურბინიან აუდებზე კიდე არსებობს მაპ სენსორი. ეგეთ მანქანებზე ვოზდუხამერი რომ ჩაგეხსნა (დიდი ტურბინის დაყენების შემთხვევაში), მაგ მაპ სენსორით ისევ ალაგებდა სქემას და ფაქტიურად ვოზდუხამერის ცახსნის ეფექატს აკომპენსირებდა. ასე რომ, ბევრი ფაქტორის გათვალისწინებით მუშაობს EჩU და მაგიტომაც არის რთული მაგის დანასტროიეკება რამე ცვლილების დროს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 25 2009, 13:28
გამოხმაურება #5


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(giogagnidze @ 25th June 2009 - 13:55) [snapback]14238[/snapback]
2000 ტუ 2001+ წლიან ტურბინიან აუდებზე კიდე არსებობს მაპ სენსორი. ეგეთ მანქანებზე ვოზდუხამერი რომ ჩაგეხსნა (დიდი ტურბინის დაყენების შემთხვევაში), მაგ მაპ სენსორით ისევ ალაგებდა სქემას და ფაქტიურად ვოზდუხამერის ცახსნის ეფექატს აკომპენსირებდა. ასე რომ, ბევრი ფაქტორის გათვალისწინებით მუშაობს EჩU და მაგიტომაც არის რთული მაგის დანასტროიეკება რამე ცვლილების დროს.

მაპ სენსორი და ვოზდუხომერი ფაქტიურად ერთიდაიგივე საქმეს ემსახურება. ერთი ხომავს ჰაერის ნაკადის ოდენობას და მეორე ზომავს ვაკუუმს და შემდეგ ანგარიშობს შექმნილ ვაკუუმს რა ჰაერის რაოდენობა გამოიწვევდა.
ისე ბოლომდე რომ გავყევი EჩU-ს ტუნინგს მივედი იმ დასკვნამდე რომ ახალი EჩU უნდა გააკეთო smile.gif მაგრამ იმედი მაქვს მოიძებნება შედარებით იაფი და ეფექტური გამოსავალი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 25 2009, 14:51
გამოხმაურება #6


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Jun 25 2009, 15:28) [snapback]14256[/snapback]
მაპ სენსორი და ვოზდუხომერი ფაქტიურად ერთიდაიგივე საქმეს ემსახურება. ერთი ხომავს ჰაერის ნაკადის ოდენობას და მეორე ზომავს ვაკუუმს და შემდეგ ანგარიშობს შექმნილ ვაკუუმს რა ჰაერის რაოდენობა გამოიწვევდა.
ისე ბოლომდე რომ გავყევი EჩU-ს ტუნინგს მივედი იმ დასკვნამდე რომ ახალი EჩU უნდა გააკეთო smile.gif მაგრამ იმედი მაქვს მოიძებნება შედარებით იაფი და ეფექტური გამოსავალი

აბა მე რა გითხარი smile.gif შენ რაც გინდა, მაგას აკეთებს კაკრაზ ECU smile.gif

ცალკე სმესის კონტროლერს და ცალკე ბუსტკონტროლერს აყენებენ სპორტული წუნინგის შემთხვევაში, ბენზინის წვა რომ მაგრა ჰკიდიათ smile.gif მაგ დროს მთავარია კონკრეტულ აბაროტებზე ბაგატი სმესი მიაწოდოს რომ გაწევა ჰქონდეს ცოფიანი biggrin.gif


რაც შეეხება MAP სენსორს, ეგ სუბარუსაც აქვს, მაგრამ MAF-ის გარეშე მაინც ზუსტ სმესს ვერ აკეთებს ტურბინიან ძრავზე... წუნინგის დროს ხშირად MAF-ს საერთოდ ხსნიან და მაგის მაგივრადაც MAP-ს აყენებენ, ასე ვთქვათ ECU-ს ატყუებენ smile.gif ეგ იმიტომ რომ ვოზდუხამერი საკმაოდ კაპრიზულია ნულოვანი ფილტრების მიმართ და ხშირად იბრიდება smile.gif ჩემს პირველ RSK-ს BLITZ-ის პანელური ნულოვანი ფილტრი ეყენა (სტანდარტულ ყუთში), და ვოზდუხამერი დაბრედილი ჰქოდა რომ ჩამოვიდა smile.gif

მაგრამ MAP ვერ ასრულებს ბოლომდე MAF-ის ფუნცქიებს, იმიტომ რომ მხოლოდ წნევით ჰაერში ჟანგბადის შემცველობას ვერ გამოითვლის, წნევა შეიძლება მაღალი იყოს მაღალი ტემპერატურის გამო, ხოდა დამატებით სჭირდება ტემპერატურის დატჩიკიდან მიღებული ინფორმაციის გადამუშავება და MAP-ის ინფორმაციასთან შედარება, მაგ გამოთვლებში კი შეიძლება უფრო მეტი შეცდომა გაიპაროს ვიდრე პირდაპირ MAF-იდან მიღებული ინფორმაციის შემთხვევაში smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Jun 25 2009, 14:53
გამოხმაურება #7


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




აი პეინას ეს ბოლო აბზაცია გადასატანი თემაში ნულოვანი წინაღობის ფილტრის დაყენებაო. არ უყვარს ვოზდუხამერს ეგ ამბავი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 25 2009, 15:14
გამოხმაურება #8


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ეგ კი არა, სმესის და ზაჟიგანიის რეგულირებაში მონაწილეობას იღებს ატმოსფერული წნევის დატჩიკიც. როცა ატმოსფერული წნევა მნიშნველოვნად იცვლება, ECU ვეღარ ახდენს ოპტიმალური სმესის შედგენას და ზაჟიგანიის დაყენებას, და მაგ დროს საჭიროა კომპის დასბროსება რომ ახალი ჩვენება აიღოს ატმოსფერული წნევის შესახებ smile.gif

ასე რომ სუბარუს ECU საკმაოდ ნავაროჩენნი რამეა და მაგის სკურპულოზული წუნინგი რთულია smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 25 2009, 15:44
გამოხმაურება #9


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 16:14) [snapback]14309[/snapback]
ასე რომ სუბარუს ECU საკმაოდ ნავაროჩენნი რამეა და მაგის სკურპულოზული წუნინგი რთულია

რთული რომაა იმიტომაც ვეჭიდავები, რატომღაც დარწმუნებული ვარ რომ მაინც ამოვთხრი biggrin.gif

რა თქმა უნდა, როცა გინდა რომ სმესი გაამდიდროს და მატორი გაცოფდეს მაშინ გასაგებია, რომ წვა აღარ გაინტერესებს, მაგრამ რომ ავიღოთ შემდეგი სიტუაცია, როცა არ გონკაობ და გინდა რომ ცოტა დაგიწვას, რესურსი დაზოგო და ცუდ ბენზინზე დეტონაცია არ მოგცეს, მაშინ სასურველი იქნებოდა ბუსტის არა აწევაქ , აამედ ჩაწევა, 0.3-0.5 რომ დაუბეროს. ტავად ბუსტის დაწევა პრობლემა არაა, მაგრამ ამ დროს ECU-ს ჰგონია რომ ბუსტი ნორმალური აქვს და ბენზინსაც შესაბამისს ასხამს. შედეგად ეს ჩაწევა არაერფექტური გამოვა.
აი ამ დროს კიმ მჭირდება სმესის კონტროლერი.
მაგიტომ მაინტერესებს თუ ვინმემ იცით სმესის კონტროლერის მუშაობის პრინციპი, ანუ მაინტერესებს რა ინფორმაციებს იღებს მანქანიდან(რომელი დატჩიკებიდან იღებს) და რა სიგნალს უკეთებს კორექტირებას(ინჟექტორს მართაბს თუ რას მართავს). ნუ ამ სიგნალებს როგორ ამუშავებს. მერე რას უშვება მაგას მე თვითონ დავითვლი, უბრალოდ მაინტერესებს ინფორმაციების IN და OUT და შინაარსს საკუთარი ძალებითაც გავუმკლავდები.
ან რამე სმესის კონტროლერის კარგი მანუალი მინდა სადაც უბრალოდ შეერთების სქემებიცაა და მერე ნასტროიკის მანუალიც
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jun 25 2009, 15:52
გამოხმაურება #10


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




უფრო ადვილია მეგასკვირტი იყიდო wink.gif ან დენსოს კომპი და ბუსტის მეპები ცვალოხოლმე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 25 2009, 16:00
გამოხმაურება #11


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Jun 25 2009, 17:44) [snapback]14320[/snapback]
PAINKILLER

რთული რომაა იმიტომაც ვეჭიდავები, რატომღაც დარწმუნებული ვარ რომ მაინც ამოვთხრი biggrin.gif

რა თქმა უნდა, როცა გინდა რომ სმესი გაამდიდროს და მატორი გაცოფდეს მაშინ გასაგებია, რომ წვა აღარ გაინტერესებს, მაგრამ რომ ავიღოთ შემდეგი სიტუაცია, როცა არ გონკაობ და გინდა რომ ცოტა დაგიწვას, რესურსი დაზოგო და ცუდ ბენზინზე დეტონაცია არ მოგცეს, მაშინ სასურველი იქნებოდა ბუსტის არა აწევაქ , აამედ ჩაწევა, 0.3-0.5 რომ დაუბეროს. ტავად ბუსტის დაწევა პრობლემა არაა, მაგრამ ამ დროს ECU-ს ჰგონია რომ ბუსტი ნორმალური აქვს და ბენზინსაც შესაბამისს ასხამს. შედეგად ეს ჩაწევა არაერფექტური გამოვა.
აი ამ დროს კიმ მჭირდება სმესის კონტროლერი.
მაგიტომ მაინტერესებს თუ ვინმემ იცით სმესის კონტროლერის მუშაობის პრინციპი, ანუ მაინტერესებს რა ინფორმაციებს იღებს მანქანიდან(რომელი დატჩიკებიდან იღებს) და რა სიგნალს უკეთებს კორექტირებას(ინჟექტორს მართაბს თუ რას მართავს). ნუ ამ სიგნალებს როგორ ამუშავებს. მერე რას უშვება მაგას მე თვითონ დავითვლი, უბრალოდ მაინტერესებს ინფორმაციების IN და OUT და შინაარსს საკუთარი ძალებითაც გავუმკლავდები.
ან რამე სმესის კონტროლერის კარგი მანუალი მინდა სადაც უბრალოდ შეერთების სქემებიცაა და მერე ნასტროიკის მანუალიც

ეხლა მოიცა biggrin.gif 0.5 ბუსტზე რატომ უნდა ეგონოს ECU-ს რომ ბუსტი 1.0-ია?? სავსემ ნე პონიალ smile.gif როცა ტურბინა არ ტრიალებს საერთოდ, მაშინ ბუსტი მინუსებშია და ECU-ს რამე სხვა ჰგონია? biggrin.gif

სმესის კონტროლერი კი იასნია ინჟექტორებს მართავს, აბა სმესს სხვა არაფერი არ ადგენს smile.gif

დატჩიკებიდან კი დასჭირდება თითქმის ყველაფერი რაც ECU-ში შედის და რაც ბენზინის ეკონომიას და ეკოლოგიას არ ემსახურება smile.gif ანუ წნევის დატჩიკი, აბაროტების დატჩიკი, სიჩქარის დატჩიკი, კალენვალის დატჩიკი, რასპრედვალის დატჩიკი და ეგეთები smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Jun 25 2009, 16:11
გამოხმაურება #12


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




maxouni
ციტატა(maxouni @ 25th June 2009 - 16:44) [snapback]14320[/snapback]
რთული რომაა იმიტომაც ვეჭიდავები, რატომღაც დარწმუნებული ვარ რომ მაინც ამოვთხრი


კი მაგრამ საერთოდ არაა ინტში მაგაზე ინფოები? თუ ეგრეა მაშინ პიონერი ყოფილხარ მაგ მიმართულების და რამეს თუ მართლა ამოთხრი 1 ახალი სუბარუ შენზე იქნება biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 25 2009, 16:22
გამოხმაურება #13


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




აჰა შენ ერთი ლინკი smile.gif

იქნებ მანდ იყოს რამე მანუალი smile.gif

http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=81


აქ რაც ვნახე, ეს სმესის კონტროლერი ლამბდებზე ერთდება მხოლოდ.... უცნაურია...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 25 2009, 16:52
გამოხმაურება #14


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 17:00) [snapback]14332[/snapback]
ეხლა მოიცა 0.5 ბუსტზე რატომ უნდა ეგონოს ECU-ს რომ ბუსტი 1.0-ია?? სავსემ ნე პონიალ როცა ტურბინა არ ტრიალებს საერთოდ, მაშინ ბუსტი მინუსებშია და ECU-ს რამე სხვა ჰგონია?

როცა მინუსშია მაშინ იცის რომ მინუსშია, ვაკუუმის დატჩიკი აქვს მაგ ოხერს biggrin.gif
როცა რაღაც კონკრეტულ აბაროტებზეა იცის რომ ამ დროს ბუსტი ამდენი და ამდენი უნდა იყოსო და რეალურად უფრო ნაკლებირომიქნება - ეჭვი მაქვს რომ რაღაცას აურევს.
ციტატა(mixa @ 25th June 2009 - 16:52) [snapback]14326[/snapback]
უფრო ადვილია მეგასკვირტი იყიდო ან დენსოს კომპი და ბუსტის მეპები ცვალოხოლმე

კი მაგრამ მაგსს ყოველ ჯერზე გადაპროგრამება სწირდება და მე მინდა ერთი რეგულატორით ვმართო სალონიდან.
ციტატა(crimson @ 25th June 2009 - 17:11) [snapback]14335[/snapback]
კი მაგრამ საერთოდ არაა ინტში მაგაზე ინფოები? თუ ეგრეა მაშინ პიონერი ყოფილხარ მაგ მიმართულების და რამეს თუ მართლა ამოთხრი 1 ახალი სუბარუ შენზე იქნება

ჯერ არ შემხვედრია ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს სინქრონულად აკონტროლებდეს. ან ცალცალკე ბუსტის და სმესის ისეთი კონტროლერები რომელთაც ექნებათ ერთმანეთის მონაცემების გაცვლის შესაძლებლობა .

ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 17:22) [snapback]14337[/snapback]
აქ რაც ვნახე, ეს სმესის კონტროლერი ლამბდებზე ერთდება მხოლოდ.... უცნაურია...

ეგეთები მეც ვნახე კაცო smile.gif ეგ მე ტრუხა კონტროლერები მგონია biggrin.gif თორემ პირდაპირ აქ კი არ შემოვსილვარ, ჯერ ნეტში დავძებნე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 25 2009, 16:56
გამოხმაურება #15


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Jun 25 2009, 18:52) [snapback]14347[/snapback]
როცა მინუსშია მაშინ იცის რომ მინუსშია, ვაკუუმის დატჩიკი აქვს მაგ ოხერს biggrin.gif
როცა რაღაც კონკრეტულ აბაროტებზეა იცის რომ ამ დროს ბუსტი ამდენი და ამდენი უნდა იყოსო და რეალურად უფრო ნაკლებირომიქნება - ეჭვი მაქვს რომ რაღაცას აურევს.

კი მაგრამ მაგსს ყოველ ჯერზე გადაპროგრამება სწირდება და მე მინდა ერთი რეგულატორით ვმართო სალონიდან.

ჯერ არ შემხვედრია ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს სინქრონულად აკონტროლებდეს. ან ცალცალკე ბუსტის და სმესის ისეთი კონტროლერები რომელთაც ექნებათ ერთმანეთის მონაცემების გაცვლის შესაძლებლობა .
ეგეთები მეც ვნახე კაცო smile.gif ეგ მე ტრუხა კონტროლერები მგონია biggrin.gif თორემ პირდაპირ აქ კი არ შემოვსილვარ, ჯერ ნეტში დავძებნე smile.gif

მაიცა ეხლა smile.gif აბაროტები რა შუაშია ბუსტთან??? გაზაშვებულზე ბუსტი მინუსშია მაგრამ აბაროტები შეიძლება 7000-ზე იყოს wink.gif

ხოდა ბუსტის და სმესის ერთიანი კონტროლერი არც მე მინახავს, იმიტომ რომ ძირითადად ბუსტკონტროლერი მაქსიმალურ ბუსტს ან ბუსტის რამდენიმე რეჟიმს გინასტროიკებს და მეტი არაფერი არ შეუძლია, სმესის კონტროლერი კი სულ სხვა საქმეს აკეთებს, ამიტომ ორივე ერთ დივაისში უაზრობაა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 25 2009, 17:03
გამოხმაურება #16


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




PAINKILLER
რომ იცოდე როგორ მინდა შენ რასაც ამბობ მართლა ერგე აღმოჩნდეს. მერე ბერვრად მარტივი იქნება იმის გაკეთება რაც მინდა(მგონი მარტო მე არ მინდა smile.gif ) მართალი გითხრა მეც ეგრე მეგონა, მაგრამ მერე შემაშინეს კომპეტენტურმა ხალხმა და ახლა აღარ ვიცი რომელია სწორი.
ამდენს იმიტომ ვლაპარაკობ, რომ არ მინდა საქმეს ისე მოვკიდო ხელი რომ არ ვიცოდე რას ვაკეთებ, თორემ მაგ საქმეზე ენერგიის და დროის გარდა ფულიც უნდა ვხარჯო. მერე მაგრად გატეხავს რომ გააკეთებ და რომ არ იმუშავებს

ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 17:56) [snapback]14348[/snapback]
მაიცა ეხლა აბაროტები რა შუაშია ბუსტთან??? გაზაშვებულზე ბუსტი მინუსშია მაგრამ აბაროტები შეიძლება 7000-ზე იყოს

მაგ დროს ვესთგეითი არ ერევა საქმეში, მაგ დროს ბლუოფი ან ბაიპასი მუშაობს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 25 2009, 17:03
გამოხმაურება #17


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




მგონი ესაა რაც შენ გჭირდება smile.gif


http://www.apexi-usa.com/products/Default.asp?id=5354

http://paulr33.skylinesaustralia.com/docs/...powerfc-faq.htm



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 25 2009, 17:04
გამოხმაურება #18


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ისე სმესის გადამდიდრების საშიშროება მხოლოდ გაზზე დაწერისას არსებობს, თორემ აშვებულზე ყველაფერი ნათელია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 25 2009, 17:05
გამოხმაურება #19


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Jun 25 2009, 19:03) [snapback]14351[/snapback]
PAINKILLER
რომ იცოდე როგორ მინდა შენ რასაც ამბობ მართლა ერგე აღმოჩნდეს. მერე ბერვრად მარტივი იქნება იმის გაკეთება რაც მინდა(მგონი მარტო მე არ მინდა smile.gif ) მართალი გითხრა მეც ეგრე მეგონა, მაგრამ მერე შემაშინეს კომპეტენტურმა ხალხმა და ახლა აღარ ვიცი რომელია სწორი.
ამდენს იმიტომ ვლაპარაკობ, რომ არ მინდა საქმეს ისე მოვკიდო ხელი რომ არ ვიცოდე რას ვაკეთებ, თორემ მაგ საქმეზე ენერგიის და დროის გარდა ფულიც უნდა ვხარჯო. მერე მაგრად გატეხავს რომ გააკეთებ და რომ არ იმუშავებს
მაგ დროს ვესთგეითი არ ერევა საქმეში, მაგ დროს ბლუოფი ან ბაიპასი მუშაობს

კაი, რას ამბობ? smile.gif ბაიპასი რა შუაშია?? გაზს თუ არ დააჭერ, ვეისგეიტი სულ გახსნილია, ნებისმიერი ტურბინიან მანქანაზე მასეა smile.gif ბაიპასს მაგდენი ჰაერის გაშვების საშუალება რომ ჰქონდეს, ვეისტგეიტი არც იქნებოდა საჭირო smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 25 2009, 17:15
გამოხმაურება #20


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 18:03) [snapback]14352[/snapback]
მგონი ესაა რაც შენ გჭირდება

გაიხარე, საინტერესო ინფოა, ახლა მაგას დავამუშავებ და ვიქნესებს თუ აღმოავჩენ მოგახსენებთ.
ისე სად არის cladhed-ი . მაგასაც ჰქონდა მსგავსი იდეები და კარგს იზამდა თუ დამეხმარებოდა. მთავარია ვპრისკის მიშაობის პრინციპი იცოდეს კაცმა კარგად თორემ დანარჩენი გაკეთებადია და თანაც საკმაოდ მაღალ დონეზე. აპექსის უცხოპლანეტელები ხომ არ აწვდიან იმ დევაისებს? biggrin.gif
მანდ მიმზიდველი და საინტერესო ისაა რომ ტვითონ კონტორლერი(დეტალი) არაფერია განსაკუთრებული, მთავარია პროგრამა, და პროგრამების მწერლები არავისზე ნაკლებები არ გვყავს wink.gif

ციტატა(PAINKILLER @ 25th June 2009 - 18:05) [snapback]14354[/snapback]
კაი, რას ამბობ? ბაიპასი რა შუაშია??

ზუსტად ეგაა ბაიპასის მუშაობის პრინციპი, სანამ ზასლონკა გახსნილია და ბუსტი დადებითია ბაიპასის კლაპანი დაკეტილია და დადებით წნევას ინარჩუნებს. როცა ზასლონკა იკეტება შემშვებ კოლექტორში იქმნება ზომაზე მეტი ვაკუუმი და ეს ვაკუუმი აღებს ბაიპასის კლაპანს. თუ სხვანაირადაა ძალიან დამავალებ თუ ამიხსნი.
ისე ვესთგეითის გახსნა ერთადერთ რამეს შეუძლია, ტურბინის მიერ შექმნილ დადებით წნევას
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge