IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

21 გვერდი V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> რა არის ბუსტი ?, .........
RACKER
გამოხმაურება Jun 6 2010, 10:35
გამოხმაურება #61


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




რესტრიქტორი ექნებოდა ალბათ თორე მახო შეამჩნევდა.
ისე ნახვა უნდა მაგას კარგათ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jun 6 2010, 10:49
გამოხმაურება #62


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(RACKER @ Jun 6 2010, 11:35) [snapback]143426[/snapback]
რესტრიქტორი ექნებოდა ალბათ თორე მახო შეამჩნევდა.
ისე ნახვა უნდა მაგას კარგათ


რესტრიქტორი არც ისე ადვილი შესამჩნევია შლანგშია დამალული თუ ხელი არ მოუჭირე და არ მიხვდი რომ შიგ რაღაცაა გაჩრილი ჩვეულებრივი შლანგი გეგონება. ჩემ მანქანაზე ეგ შლანგი ისეა გქვებული რომ ძლივს ვიპოვე სად იყო რესტრიქტორი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dude
გამოხმაურება Jun 6 2010, 10:56
გამოხმაურება #63


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48









სურათები თუ აიტვირთა კარგია, მარა არამგონია რაიმე გაირკვეს აქედან, არ ჩანს უბრალოდ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 6 2010, 11:25
გამოხმაურება #64


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(RACKER @ Jun 6 2010, 10:50) [snapback]143404[/snapback]
კი მასეა ბუსტის დაჩიკი დგას იმენა ტურბინიდან რომ პატარა შლაგი გამოდის იმაზე.
ანუ ეგ ზომავს ტურბინის წნევას და არა კოლექტორის.
მაგიტომაც შვება მასე.

თავიდანვე მასე იყო შეერთებული და დავიჯერო იაპოშკა სულელი იყო?
ამდენი რამე გაუკეთა მანქანას და
შენ გინდა თქვა რომ სულელი იაპოშკები არ არსებობენ? biggrin.gif რამდენიც გინდა იმდენია smile.gif სულელიც, ხურუშაც, იეღოვაც და ცალხიდიანიც biggrin.gif




მაგ სურათებში იმდენი შლანგებია, ვერ გაიგებ ვერაფერს, მაგდენი შლანგი იმპრეზას არც უნდა ჰქონდეს biggrin.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Jun 6 2010, 11:27
გამოხმაურება #65


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




სულელი იაპოშკა - nihon jin baka laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dude
გამოხმაურება Jun 6 2010, 18:15
გამოხმაურება #66


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




ანუ რა ვქნა? არასწორად არის შეერთებული და საშიში არაფერია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jun 6 2010, 21:58
გამოხმაურება #67


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(Dude @ Jun 6 2010, 19:15) [snapback]143535[/snapback]
ანუ რა ვქნა? არასწორად არის შეერთებული და საშიში არაფერია?


ხალასტოიზე რა წნევას აჩვენებს ?
გაზზე რესკად ფეხის აღებისას ბუსტის დაჩიკზე ისარი რას შვრება ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 6 2010, 22:52
გამოხმაურება #68


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Jun 6 2010, 22:58) [snapback]143636[/snapback]
ხალასტოიზე რა წნევას აჩვენებს ?
გაზზე რესკად ფეხის აღებისას ბუსტის დაჩიკზე ისარი რას შვრება ?

სავარაუდოდ 0-ზე ჩერდება wink.gif




ციტატა(Sturbo @ Jun 6 2010, 10:47) [snapback]143401[/snapback]
მაგიტომაც ვთხოვე სურათი გადაეღო რომ დამენახა სად აქვს მიერთებული მაგრამ არ უნდა საიდუმლოს გამჟღავნება და რა ვქნა smile.gif
-0.6 მეტი მე არ მინახავს, ხალასტოიზე -0.5 უჭირავს, გამოდის ძრავი მაქვს დასაშლელი.

-0.6 არის ჩემთან ხალასტოიზე, ხოდზე გაზს რომ ავუშვებ -0.7-მდეც ჩამოდის, გააჩნია რა აბაროტით ტრიალებს მატორი smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jun 11 2010, 11:14
გამოხმაურება #69


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44






აი აქ არის ვაკუუმის შლანგეის სქემა, თავისი მეორე რესტრიქტორითაც. ამ მეორე რესტრიქტორსს ცოტა დიდის დებენ ხოლმე, რის ხარჯზეც უფრო ადრე ხსნის, მაგრამ პიკები ემატება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dude
გამოხმაურება Jun 13 2010, 19:39
გამოხმაურება #70


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




მოკლედ ცოტა გავერკვიე რა რა არის და ჩავიხედე, ბუსტის დაჩიკი შეერთებულია შემდეგი სქემით:
შემავალი კოლექტორი,
საწვავის წნევის რეგულატორი,
და წნევის სენსორი, შუაში აქვს ჰაერის ფილტრი (მრგვალი პატარა ყლინჯი) ასევე კიდევ ერთი შლანგი იგივე ტრაინიკიდან სადაც ეს წნევის სენსორი ზის, მიდის რაღაც დაჩიკთან - აწერია Greddy და პირველ სურათზე ჩანს, ჰაერის ფილტრის ზემოთ ზუსტად, დამტვერილი შავი კოლოფი (ბუსტომეტრია ჩემთან მარტო მაგ ფირმის) და პროვოდებიც აქედან სალონში შედის.

ხალასტოიზე წნევა უჭირავს -420-30 mm.Hg
გაზს რო რესკად აუშვებ ეცემა -600-630 mm.HG
ხალასტოიზე წნევა 0.5-ზე ზემოთ არ ადის და ხოდზე ადის 0,9-1-ზე, მაგრამ პიკს უჩვენებს რომ ვითომ მეტი იყო, ეხლა 1,3 აჩვენებს.
სურათები გადავიღე და არ ვამალავ არაფერს smile.gif მაგრამ ამ სურათებიდან მეც ვერ ვხვდებოდი სანამ არ ჩავძვერი კაპოტში.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jun 13 2010, 22:28
გამოხმაურება #71


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(PAINKILLER @ Jun 6 2010, 23:52) [snapback]143671[/snapback]
სავარაუდოდ 0-ზე ჩერდება wink.gif
-0.6 არის ჩემთან ხალასტოიზე, ხოდზე გაზს რომ ავუშვებ -0.7-მდეც ჩამოდის, გააჩნია რა აბაროტით ტრიალებს მატორი smile.gif


ადგილზე რომ გახეთქო წნევა ოდნავ ცდება 0 ს ეს ნორმაა გაჩერებულ მანქანაზე.
0.6 ბარი = 450 mm.Hg არაა ჩემი ძრავი დაშაშლელი. smile.gif

ციტატა(Dude @ Jun 13 2010, 20:39) [snapback]147273[/snapback]
მოკლედ ცოტა გავერკვიე რა რა არის და ჩავიხედე, ბუსტის დაჩიკი შეერთებულია შემდეგი სქემით:
შემავალი კოლექტორი,
საწვავის წნევის რეგულატორი,
და წნევის სენსორი, შუაში აქვს ჰაერის ფილტრი (მრგვალი პატარა ყლინჯი) ასევე კიდევ ერთი შლანგი იგივე ტრაინიკიდან სადაც ეს წნევის სენსორი ზის, მიდის რაღაც დაჩიკთან - აწერია Greddy და პირველ სურათზე ჩანს, ჰაერის ფილტრის ზემოთ ზუსტად, დამტვერილი შავი კოლოფი (ბუსტომეტრია ჩემთან მარტო მაგ ფირმის) და პროვოდებიც აქედან სალონში შედის.

ხალასტოიზე წნევა უჭირავს -420-30 mm.Hg
გაზს რო რესკად აუშვებ ეცემა -600-630 mm.HG
ხალასტოიზე წნევა 0.5-ზე ზემოთ არ ადის და ხოდზე ადის 0,9-1-ზე, მაგრამ პიკს უჩვენებს რომ ვითომ მეტი იყო, ეხლა 1,3 აჩვენებს.
სურათები გადავიღე და არ ვამალავ არაფერს smile.gif მაგრამ ამ სურათებიდან მეც ვერ ვხვდებოდი სანამ არ ჩავძვერი კაპოტში.


მოკლედ ნორმალურადაა ყველაფერი გარდა გაჩერებულ მანქანაზე 0.5 ბარისა მაგრამ შეიძლება ეგეც ნორმაა შენი მანქანისთვის.
თუ დეტონაცია არ ისმის რესკი გაზისას ან მაღალ ბუსტზე სანერვიულო არაფერია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 13 2010, 22:52
გამოხმაურება #72


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 13th June 2010 - 23:28) [snapback]147346[/snapback]
მოკლედ ნორმალურადაა ყველაფერი გარდა გაჩერებულ მანქანაზე 0.5 ბარისა მაგრამ შეიძლება ეგეც ნორმაა შენი მანქანისთვის.
თუ დეტონაცია არ ისმის რესკი გაზისას ან მაღალ ბუსტზე სანერვიულო არაფერია.

ნორმაა, ყველა ეგრე შვება.
bako
მოკლედ ჩვენ ვერ მოვრჩით მაგ რესტრიქტორზე ხომ?
არაა ეგ რესტრიქტორი ათასნაირი მანუალი დავდე თავის რესტრიქტორის წერტილებიან დიამეტრებიანად და ეგ უბრალოდ შტუცერია და მეტი არაფერი.
სეიძლება მაგის დიამეტრი შლანგის დიამეტრზ ნაკლებია და მაგის გაფართოება რამე სხვაობას აძლევს, მაგრამ მწარმოებლსგან მაგ დეტალს არ აქვს მიცემული რესტრიქტორის ფორმულირება და რესტრიქტორის დატვირთვა.
უბრალო გადაბმაა შლანგისთვის და მეტსაც გეტყვი და მაგის დიამეტირი არა ჩამოუვარდება არც ტურბინიდან გამომავალი ტრუბკის დიამეტრს და არც სელენოიდის შტცერის დიამერს და როცა მაგ გადასაბმელის დიამეტრი სელენოიდის სტუცერის დიამეტრზე ნაკლები არაა არ შეიძლება ის განხილული იქნეს რესტრიქტორის რანგში.
ზემოთ მოცემულ სურათებზე ეგ შლანგების გადასაბმელი დაერთოს არ ის შლანგიც ცარიელია, რესტრიქტორების გარეშე.
საკმაოდ ბევრი მაქვს მაგ შლანგებში და რესტრიქტორებში ნაქექი საკუთარი ხელით და მარტო ვიღაცის დაწერილით არ ვლაპარაკობ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jun 14 2010, 09:28
გამოხმაურება #73


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




მეც ნაქექი მაქვს და მაგიტომ "ვატრაკებ" თორემ გადარეული კი არ ვარ biggrin.gif

იტოგში მე ეგ რესტრიქტორი, ანუ როგორც ეძახი გადამყვანი რომ ამოვიღე და პირდაპირი შლანგი გავუშვი მანქანა აირია, ბუსტი ძალიან მაღლა ხტებოდა პიკებზე და მერე ისევ დაბლა ვარებოდა, რის შემდეგაც ჩვეულებრივად აგრძლებდა გაწევას. დავაბრუნე უკან და ისევ გასწორდა. მერე ეგ ჩამივარდა და დავკარგე, ხოდა დიდხანს ვიწვალე ცდის მეთოდით რომ იგივენაირი რესტრიქტორი დამემზადებინა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 14 2010, 09:41
გამოხმაურება #74


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Jun 14 2010, 09:28) [snapback]147447[/snapback]
მეც ნაქექი მაქვს და მაგიტომ "ვატრაკებ" თორემ გადარეული კი არ ვარ biggrin.gif

იტოგში მე ეგ რესტრიქტორი, ანუ როგორც ეძახი გადამყვანი რომ ამოვიღე და პირდაპირი შლანგი გავუშვი მანქანა აირია, ბუსტი ძალიან მაღლა ხტებოდა პიკებზე და მერე ისევ დაბლა ვარებოდა, რის შემდეგაც ჩვეულებრივად აგრძლებდა გაწევას. დავაბრუნე უკან და ისევ გასწორდა. მერე ეგ ჩამივარდა და დავკარგე, ხოდა დიდხანს ვიწვალე ცდის მეთოდით რომ იგივენაირი რესტრიქტორი დამემზადებინა smile.gif

აბა ერთი მეც ვცდი პირდაპირ შეერთებას, რა შედეგი იქნება smile.gif შლანგი მჭირდება შესაბამისი სიგრძის და ეგაა smile.gif

ციტატა(Sturbo @ Jun 13 2010, 22:28) [snapback]147346[/snapback]
მოკლედ ნორმალურადაა ყველაფერი გარდა გაჩერებულ მანქანაზე 0.5 ბარისა მაგრამ შეიძლება ეგეც ნორმაა შენი მანქანისთვის.

ადგილზე ბოლომდე თუ ჩააჭერ, ტურბინა დატრიალდება ყველა ვარიანტში, 0.5 ბარამდე ყოველთვის ადის, თუ ტურბინა წესრიგშია smile.gif

ციტატა(maxouni @ Jun 13 2010, 22:52) [snapback]147359[/snapback]
უბრალო გადაბმაა შლანგისთვის და მეტსაც გეტყვი და მაგის დიამეტირი არა ჩამოუვარდება არც ტურბინიდან გამომავალი ტრუბკის დიამეტრს და არც სელენოიდის შტცერის დიამერს და როცა მაგ გადასაბმელის დიამეტრი სელენოიდის სტუცერის დიამეტრზე ნაკლები არაა არ შეიძლება ის განხილული იქნეს რესტრიქტორის რანგში.

რას ამბობ მახო, როგორ თუ არ ჩამოუვარდება დიამეტრში, სურათი ხომ დავდე, 1.5 მმ-იანი ნახვრეტი აქვს მაგ შტუცერს, როცა ვესტგეიტის აქტუატორის ნახვრეტი (და ტურბინისაც) სულ ცოტა 3 მმ მაინც იქნება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dude
გამოხმაურება Jun 14 2010, 19:26
გამოხმაურება #75


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




ციტატა(Sturbo @ Jun 13 2010, 22:28) [snapback]147346[/snapback]
ადგილზე რომ გახეთქო წნევა ოდნავ ცდება 0 ს ეს ნორმაა გაჩერებულ მანქანაზე.
0.6 ბარი = 450 mm.Hg არაა ჩემი ძრავი დაშაშლელი. smile.gif
მოკლედ ნორმალურადაა ყველაფერი გარდა გაჩერებულ მანქანაზე 0.5 ბარისა მაგრამ შეიძლება ეგეც ნორმაა შენი მანქანისთვის.
თუ დეტონაცია არ ისმის რესკი გაზისას ან მაღალ ბუსტზე სანერვიულო არაფერია.



დეტონაციას როგორი ხმა აქვს? პირველს ბოლომდე რომ გავწურავ, მეორეში რომ გადამაქ გლუშიტელიდან ისვრის ერთს მეტს არა ეგაა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jun 14 2010, 19:58
გამოხმაურება #76


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




ჟიგულებში ბანძ ბენზინს რო ჩაასხავდნენ და აღმართებში რო კაკუნებდა.
კლაპნების ხმას ეზახდნენ მაგას ძველ დროში.
აი ეგაა დეტონაცია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dude
გამოხმაურება Jun 14 2010, 20:26
გამოხმაურება #77


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




ხო არა ეგეთი არაფერი არ ისმის smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jun 14 2010, 22:16
გამოხმაურება #78


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(Dude @ Jun 14 2010, 21:26) [snapback]147876[/snapback]
ხო არა ეგეთი არაფერი არ ისმის smile.gif


ჟიგულივით ხმამაღლა არ ისმის დეტონაცია ყურს უნდა მიჩვევა. რეზკი გაზისას საგღაც 4000 ზე როცა ბუსტი მაქსიმუმს მიაღწევს წააჩხრიალებს ხოლმე დააკვირდი და დაიჭერ მაგ მომენტს (პრპბკაში ნელი სიარულის მერე ეგრევე რესკი გაზი მიეცი - გარნტირებულად წააჩხრიალებს). საერთოდ გამიგონია იაპონურებზე 3000-4000 საშიში ზონაა დეტონაციის თვალსაზრისით ბევრს დაუწვია პორშინი ამიტომ ეცადე მაღალ აბაროტი გეჭიროს გაზაობისას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dude
გამოხმაურება Jun 23 2010, 18:40
გამოხმაურება #79


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




კიდე ერთი შეკითხვა ბუსტზე, მაქსიმალური რა აბაროტზე უნდა ქონდეს 1 და 2-ში?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Jun 23 2010, 19:00
გამოხმაურება #80


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




მასე ვერ გაიგებ.. სხვადასხვა ტურბინა სხვადასხვანაირად იქცევა... აი მესამე სიჩქარეში კი მაქსიმალური წნევა გექნება დანამდვილებით..


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 გვერდი V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge