![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 22 რეგისტრ.: 4-August 09 მომხმარებელი № 282 ![]() |
ვინმემ ხომ არ იცით რის ბრალია, გაზზე რეზკად რომ დავადგავ "Hold"-ი იწყებს ციმციმს, როცა ჩავაქრობ მოტორს და ხელახლა დავქოქავ ისევ ციმციმი აღარ აქვს, ასევე აკეთებს როცა ნეიტრალში ჩავაგდებ და თავისუფალი გორვით მიდის.
200-250 კმ-ის გავლისას გაზაობით, წყალს მიდუღებს, რა ემარტება ხომ ვერ მეტყოდით? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 36 რეგისტრ.: 18-August 09 მომხმარებელი № 308 ![]() |
კაროჩე რა მაგარი ქვეყანაა რაა, სადაც მყავდა ყველა სხვა და სხვა რამეს მეუბნევა ვეგარ გავიგე რაააა
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 8th June 2010 - 16:10) [snapback]144729[/snapback] აბა შეაყენე სადმე დიაგონალზე და ნახე თუ ბუქსაობს უკანა. თუ ბუქსაობს რაღაც ცუდი სჭირს და რთულადაა საქმე, თუ არ ბუქსაობს ავთოსთან, დაახლოებით 200 ლარი დაგიჯდება. ესენი გააკეთე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(vanilla @ Jun 11 2010, 11:14) [snapback]146458[/snapback] კაროჩე რა მაგარი ქვეყანაა რაა, სადაც მყავდა ყველა სხვა და სხვა რამეს მეუბნევა ვეგარ გავიგე რაააა შენ ის დაიჯერე რასაც აქ გეუბნებიან, და ყველაფერი კარგად იქნება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(vanilla @ 9th June 2010 - 17:14) [snapback]145579[/snapback] და სადაა ეგ ტოპსპიდი ეგ არ ვიცი? ნუცუბიძის ქუჩაზე ყოფილ საბაგიროს რომ გასცდები, დელისის შემდეგ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 36 რეგისტრ.: 18-August 09 მომხმარებელი № 308 ![]() |
ხო ვიყავი იქ ავთოსთან და დატოვებული მყავს მანქანა. 2 ივე ხიდი მუშაობს, სიჩქარეებს რთავს მშვენივრად არც ურტყავს. შესაბამისად ვერც ავთომ ვერ მითხრა ზუსტი მიზეზი და ეხლა დაშლის შემდეგ გამოჩნდება ალბათ რა.
მანქანას აქვს მხოლოდ 3 სიმტომი. 1. ჰოლდი ციმციმებს. 2. დილით რო ვქოქავ ძორგანიებით იქოქება და რო ჩავაქრობ და მეორედ დავქოქავ მერე ჩვეულებრივად იქოქება. 3. რო გავაჩერებ პ ში რო ჩავაგდებ რუჩნიკს რო ამოვწევ და ჩავაქრობ მანქანა ოდნავ გორდება. რავიცი მოკლედ რა იმედია ავთო გაუგებს რამეს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(vanilla @ 11th June 2010 - 17:39) [snapback]146707[/snapback] 2. დილით რო ვქოქავ ძორგანიებით იქოქება და რო ჩავაქრობ და მეორედ დავქოქავ მერე ჩვეულებრივად იქოქება დაიგნოსტიკაზე მარტო კოდები წაიკითხეს? მანდ ყველაზე საინტერესოა ზასლონკის დატჩიკის ძაბვა. თუ კარობკის ბრალია შანსი არაა ავთომ ვერ უშველოს, მაგრამ რატომღაც ელექტროობას ჰგავს. კარობკის კომპიუტერის შეცვლა არ გიცდიათ? მარტო დაიგნოსტიკის კოდები არაფერია. მაგის მერე ათასნაირი ძაბვების და წინაღობების გაზომვა უნდა ჭეშმარიტ დიაგნოზამდე რომ მიხვიდე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(vanilla @ Jun 11 2010, 17:39) [snapback]146707[/snapback] ხო ვიყავი იქ ავთოსთან და დატოვებული მყავს მანქანა. 2 ივე ხიდი მუშაობს, სიჩქარეებს რთავს მშვენივრად არც ურტყავს. შესაბამისად ვერც ავთომ ვერ მითხრა ზუსტი მიზეზი და ეხლა დაშლის შემდეგ გამოჩნდება ალბათ რა. მანქანას აქვს მხოლოდ 3 სიმტომი. 1. ჰოლდი ციმციმებს. 2. დილით რო ვქოქავ ძორგანიებით იქოქება და რო ჩავაქრობ და მეორედ დავქოქავ მერე ჩვეულებრივად იქოქება. 3. რო გავაჩერებ პ ში რო ჩავაგდებ რუჩნიკს რო ამოვწევ და ჩავაქრობ მანქანა ოდნავ გორდება. რავიცი მოკლედ რა იმედია ავთო გაუგებს რამეს. მოიცა ამ სიმპტომების გამო კარობკას შლით ![]() Transfer Clutch Duty Solenoid Circuit ეს პრობლემა უბრალო ტესტერით გარედან მშვენივრათ ისინჯება. თუ სოლენოიდის წინაღობა ნორმაშია მაშინ კონტაქტებს უნდა გადამოწმება და თუ ისიც ნორმაა მაშინ სწორი დიაგნოზის დასმა მხოლოდ კომპის შეცვლით შეიძლება. აქ ხალხს უკვე ქონდა ანალოგიური პრობლემა და კარობკის 4 ჯერ დაშლის და ბლომად გადაყრილი ფულის შემდეგ კომპის გამოცვლამ უშველა. ცუდი კონტაქტი კომპში იყო და გარედან მაგის დადგენა არ ხერხდენოდა. ციტატა(maxouni @ Jun 11 2010, 17:49) [snapback]146717[/snapback] დაიგნოსტიკაზე მარტო კოდები წაიკითხეს? მანდ ყველაზე საინტერესოა ზასლონკის დატჩიკის ძაბვა. თუ კარობკის ბრალია შანსი არაა ავთომ ვერ უშველოს, მაგრამ რატომღაც ელექტროობას ჰგავს. კარობკის კომპიუტერის შეცვლა არ გიცდიათ? მარტო დაიგნოსტიკის კოდები არაფერია. მაგის მერე ათასნაირი ძაბვების და წინაღობების გაზომვა უნდა ჭეშმარიტ დიაგნოზამდე რომ მიხვიდე კარობკის კომპში ბოლო კასკადის მოშნი ტრანზისტორები კარგავენ კონტაკტს. კოდები შესაბამისად დაბრედილ სოლენოიდებზე ამოდის. მეც გამიპრაზვონკებია მთელი წრედი კომპის კონექტორიდან დაწყებული სოლენოიდამდე. ყველაფერი წესრიგშია მაგრამ კომპი მაინც თავისას უბერავს სოლენოიდაო დაბრედილი. მოკლედ თუ კომპის შტეკერზე სოლენოიდის მხარეს წინაღონა ნორმის ფარგლებშია 100 % კომპი აფრენს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 36 რეგისტრ.: 18-August 09 მომხმარებელი № 308 ![]() |
მოკლედ გავაკეთე მემგონი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
vanilla
ციტატა(vanilla @ 13th June 2010 - 21:58) [snapback]147307[/snapback] სოლენოიდი და ფრიქციონები შევცვალე რა დაგიჯდა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 36 რეგისტრ.: 18-August 09 მომხმარებელი № 308 ![]() |
თავის დიაგნოსტიკიანად 250 ლარი, მაგრამ სამწუხაროდ კიდევ იგივეს მინთებს და დღეს კიდე უნდა მივიყვანო
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(vanilla @ Jun 14 2010, 13:06) [snapback]147545[/snapback] თავის დიაგნოსტიკიანად 250 ლარი, მაგრამ სამწუხაროდ კიდევ იგივეს მინთებს და დღეს კიდე უნდა მივიყვანო ![]() იმედია ჩემი პოსტი წაიკითხე ცოტა ზემოთ იყო. კიდევ 250 დახარჯავ და ისევ აანთებს ![]() ციტატა(vanilla @ Jun 13 2010, 21:58) [snapback]147307[/snapback] მოკლედ გავაკეთე მემგონი ![]() ფრიქციონებში მაგრად მეპარება ეჭვი რომ გაცვეთილი იყო. რეალურად 200 000 ისკე ცვდებიან . |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 43 რეგისტრ.: 2-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 207 ![]() |
ძაან უსწორმასწორო გზებზე პოლის ბრაგაბრუგის და ქვედა ზაშიტნიკის დატოვების შემდეგ კაროპკა გადავიდა ავარიულ რეჟიმში, დადის მხოლოდ 1-ლით და მე-3-თი. აანთო ჩეკი ნომრით 38 (ამოაგდო თვითდიაგნოსტიკაზე). ხომ ვერ განმიმარტავთ რას ნიშნავს 38-ე შეცდომა? მანქანაა 2000 წლის უტურბინო ფორესტერი, 2.0 ძრავით და ავტომატური გადაცემათა კოლოფით.
|
|
|
![]() ![]() |