![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც. ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს. ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას. ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან. რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს? რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს) შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით. აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი. დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ. ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს. მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში. ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს. ასე რომ ველოდები იდეებს. თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#61
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
giogagnidze
ის პატარა ტურბინა ბოლომდე ტრიალებს დიდთან ერთად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#62
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
mixa
კი, მაგრამ გამონაბოლქვი უკვე მეორეშიც ნაწილდება და შესაბამისად იმდენი დატვირთვა არ მოდის პირველზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#63
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 ![]() |
giogagnidze
კი ეგ გასაგებია ტვინტურბოს მუშაობა...და შენ გგონია ის პირველი ტურბინა ჩერდება ? ოს ბოლომდე ტრიალებს... და აქ თემასაც ვაოფებთ.. გახსენით სხვა თემა და იქ ვიმსჯელოთ..ერთი ვს ორი ![]() -------------------- 4x4=16
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#64
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Kastera @ Jun 26 2009, 15:58) [snapback]14661[/snapback] იასნა ეგრე არც უნდა იყოს... რაღა საჭიროა მაშინ მეორე ტურბინა, თუ პირველით 1 ბარი დაატრიალებინე, მერე 3000 დან 4000 მდე თუ ჩავარდნა აქ(მხოლოდ იმიტომ რომ მეორე გახსნას) და 0.7 ზე ვარდება... და მეორე ტურბინის გახსნის მერე თუ ისევ 1 ზე ადის, მაშინ მაგათი სუბარუ დამპროექტებელი დედა ვატირე.. პირველი ტურბინა დაბლებზე იჭერს 1 ბარს, მაგრამ მაღლებზე პატარა ტურბინა აღარ ყოფნის წნევის შესანარჩუნებლად, მაგიტომ ირთვება მეორე ტურბინაც და დუეტში უბერავენ ![]() ![]() ციტატა(mixa @ Jun 26 2009, 16:07) [snapback]14668[/snapback] Kastera პეინას რაღაცა არასწორად ახსოვს იმიტო რო რო აიღო 2.0 ის ვიცხლოპი 2000აბაროტზე და ნახო იმ ტურბინის პარამეტრები მიხვდები რო არარეალურია. ძააააააააააალიან პატარა ტურბინა იყოს რო 2.0ის 2000აბაროტზე 1 ბარი დაუბეროს ეხლა რა ხდება, ლეგასის კომპრესია მეტი აქვს, შესაბამისად ვიხლოპის წნევაც მეტია ტურბინის გახსნამდე, პლიუს მაგას ლეგასის ტურბინები არც ისე დიდია, განსაკუთრებით ვიხლოპის მხარე ![]() ![]() ციტატა(giogagnidze @ Jun 26 2009, 16:08) [snapback]14669[/snapback] Kastera პირველი ტურბინა ისეთი ზომისაა რომ დაბალ აბაროტებზე ეფექტურია, მაგრამ მაღალ აბაროტებზე რომ აუშაო - დედა ეტირება. ამიტომ მერე მეორე ტურბინა ერთვება, რომლის დაძვრა დაბალი აბაროტებით ვერ მოხერხდება და მხოლოდ დიდ აბაროტებზე მუშაობს. ეგ მწარე რეალობაა, დიდი ტურბინა რომ პატარა აბაროტებზე პადხვატს ვერ აკეთებს, პატარა კიდე თავიდანვე ქაჩავს, მაგრამ დიდ აბაროტებზე გადაიწვება. არაა მასე, თითქმის ერთნაირი ტურბინები დგება ![]() ![]() ციტატა(mixa @ Jun 26 2009, 16:12) [snapback]14670[/snapback] giogagnidze ის პატარა ტურბინა ბოლომდე ტრიალებს დიდთან ერთად არაა ის პატარა, პატარა რომ იყოს ერთად როგორ იტრიალებდნენ, დიდი დაჯაბნიდა ![]() ციტატა(Kastera @ Jun 26 2009, 16:19) [snapback]14674[/snapback] giogagnidze კი ეგ გასაგებია ტვინტურბოს მუშაობა...და შენ გგონია ის პირველი ტურბინა ჩერდება ? ოს ბოლომდე ტრიალებს... და აქ თემასაც ვაოფებთ.. გახსენით სხვა თემა და იქ ვიმსჯელოთ..ერთი ვს ორი ![]() OK, ცალკე თემა Twinturbo-ზე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#65
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 26th June 2009 - 18:26) [snapback]14716[/snapback] არაა ის პატარა, პატარა რომ იყოს ერთად როგორ იტრიალებდნენ, დიდი დაჯაბნიდა ვინ რას დაჯაბნის არ ვიცი მარა უეჭველი ვიცი რო ერთნაირები არაა პირველი ტურბინა : კომპრესორის მხარეს 12 კრილჩატკა, კომპრესორის როტორის ზომები 47mm / 35.4mm მეორე : კომპრესორის მხარეს 10 კრილჩატკა, კომპრესორის როტორის ზომები 52.5mm / 36.6mm და მემგონი A/R-ც სხვადასხვა აქვთ ბოდიშით ოფტოპიკისთვის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#66
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(mixa @ Jun 26 2009, 18:37) [snapback]14721[/snapback] PAINKILLER ვინ რას დაჯაბნის არ ვიცი მარა უეჭველი ვიცი რო ერთნაირები არაა პირველი ტურბინა : კომპრესორის მხარეს 12 კრილჩატკა, კომპრესორის როტორის ზომები 47mm / 35.4mm მეორე : კომპრესორის მხარეს 10 კრილჩატკა, კომპრესორის როტორის ზომები 52.5mm / 36.6mm და მემგონი A/R-ც სხვადასხვა აქვთ ბოდიშით ოფტოპიკისთვის ეგ ვიცი რომ მთლად ერთნაირი არაა, მაგრამ ერთნაირ წნევას ქმნიან ერთიდაიგივე ბრუნებზე ![]() პირველ ტურბინას კომპრესორის მხარეს უფრო მეტი კრილჩატკები აქვს, მაგრამ უფრო პატარა, ეგ იმისთვის რომ ადვილად დატრიალდეს დაბალ აბაროტებზე და უფრო ადვილად შექმნას საკმარისი წნევა ![]() ვაბშე მე როგორც ვიცი პირველ ტურბინას ეგ 12 კრილჩატკა ერთი ზომის არა აქვს, 6 ცალი პატარა უფრო და 6 ცალი დიდი ![]() ისე ასეთი რთული სისტემის შექმნა ვის მოუვიდა აზრად??? არ შეიძლებოდა თავიდანვე TwinScroll გაეკთებინათ? ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#67
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
greg
ციტატა(greg @ 26th June 2009 - 14:12) [snapback]14648[/snapback] 97 წლის ფორესტერი მყავს იაპონური, თუ იციტ არის შესაძლებელი რომ ტურბინის ბრუნები, წნევა და სხვა მონაცემები კომპის ეკრანზე რომ გამოვიტანო? და თუ ეს შესაძლებელია რა Hard da soft-ია ამისთვის საჭირო ძალიან გთხოვ ამ თემისთვისაც ცალკე თემა ამავე განყოფილებაში, ძალიან საინტერესო საკითხია და აშკარად ეკუთვნის ცალკე თემა. ტუნინგის განყოფილების გახსნა იმიტომ ვთხოვე ადმინს რომ აქ მკვეთრად იყოს გამოკვეთილი ტუნინგის მიმართულებები და სხვა დასხვა თემებში არ იყოს მიმოფანტული. ძალინ მომწონს ასეთ თემებზე მსჯელობაც რომ მიდის და კამათიც. ეს განყოფილება ამისთვისაა გახსნილი, უბრალოდ მთავარია თემას ძალიან არ გადაუხვიოთ და თუ გადავუხვევთ დარწმუნებული ვარ ბევრ თემებში გამოჩნდება ახალი თემების იდეები და ცალკე უნდა გაიხსნას. ამის გამო მიყვარს ტუნინგის თემები და ტუნინგის განყოფილება. ისე ლეგასის ტვინ-ტურბო მართლა ისეთი მოვლენაა რომ კი ეკუთვნის ცალკე თემა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#68
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,210 რეგისტრ.: 1-June 09 მდებარ.: Zugdidi მომხმარებელი № 131 ![]() |
აი ამ წიგნით ვარ დაინტერესებული ვინმეს ხო არ აქ ამ წიგნის ელექტრონული ვერსია?
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#69
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Attic @ 26th June 2009 - 19:28) [snapback]14753[/snapback] აი ამ წიგნით ვარ დაინტერესებული ვინმეს ხო არ აქ ამ წიგნის ელექტრონული ვერსია? ეგ საკითხი მანუალების თემაში უნდა დაგედო და გიპასუხებს ვნმე მადლიანი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#70
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 ![]() |
მე მაქვს და დავდებ.. ვტივირთავ.....
აქ ყველაფერი სულ თავიდან არის ახსნილიი... იქნებ სხვებსაც გამოადგეთ...სხვათაშორის იმაზეც არის საუბარი რაც თემას ეხება ისე ქართულ ენაზე ურიგო არ იქნებოდა... გაყიდვაში რომ იყოს... ა ბატონო http://up.jeje.ge//download.php?id=693328E230 -------------------- 4x4=16
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#71
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
http://www.controlelectronics.com.au/produ...info-sheet.html
მაგარი რამე ჩანს, ავტომატი მექანიკის პონტში. ესეც მეორე დევაისი. http://www.controlelectronics.com.au/produ...info-sheet.html |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#72
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
giogagnidze
Fრიად საინტერესო რამეებია, მაგრამ რაღაც ძალიან მწირი მეჩვენება ინფორმაცია იმისთვის რომ მსჯელობა შეძლო სანდოობაზე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#73
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
maxouni
მეც მაგას არ ვამბობ, დაენანათ მაგ დალოცვილებს მეტის დაწერა. არადა ამ ფორიკას ბუსტიც და ყველაფერი მაკმაყოფილებს კარობკის გარდა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#74
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 ![]() |
ნუ დავიძირებით
------------------- -------------------- 4x4=16
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#75
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Kastera @ 30th June 2009 - 11:45) [snapback]15854[/snapback] ნუ დავიძირებით არც ვაპირებ დაძირვას , რაც ვიცოდი კი გადმოვალაგე და ჯერ იმ წიგნის წაკითხვას ვაპირებდი შენ რომ დადე, მაგრამ ზერელედ რომ გადავხედე ეგ უფრო გამოდგება ახალი ECU-ს შესაქმნელად და სმესის კონტროლერის დანასტროიკების მანუალი ბევრად უფრო გამიიოლებს საქმეს. თუმცა არც ესაა იოლი, რისებთან რომ ვეძებე 500$-იანი აპექსის კონტროლერის დანასტროიკებაში 200$-ს იღებენ მცოდნე ხალხი. თბილისშიც მინახავს ვიღაცეები ცდილობდნენ ახალი მეპინგების ჩაწერას უტურბინო მანქანაზე და რამდენიც ჩაწერეც ვერცერთჯერ უკეთესი შედეგი ვერ მიიღეს, მე 1 კვირა ვუყურე მაგათ წვალებას და მერე აღარ მინახავს რა ქნეს. კარგი იქნებოდა მარტო რომ არ მიწევდეს ამ ყველაფერში გარკვევა, მაგრად მეზარება მარტო ჩალიჩი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#76
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 30 2009, 13:08) [snapback]15861[/snapback] არც ვაპირებ დაძირვას , რაც ვიცოდი კი გადმოვალაგე და ჯერ იმ წიგნის წაკითხვას ვაპირებდი შენ რომ დადე, მაგრამ ზერელედ რომ გადავხედე ეგ უფრო გამოდგება ახალი ECU-ს შესაქმნელად და სმესის კონტროლერის დანასტროიკების მანუალი ბევრად უფრო გამიიოლებს საქმეს. თუმცა არც ესაა იოლი, რისებთან რომ ვეძებე 500$-იანი აპექსის კონტროლერის დანასტროიკებაში 200$-ს იღებენ მცოდნე ხალხი. თბილისშიც მინახავს ვიღაცეები ცდილობდნენ ახალი მეპინგების ჩაწერას უტურბინო მანქანაზე და რამდენიც ჩაწერეც ვერცერთჯერ უკეთესი შედეგი ვერ მიიღეს, მე 1 კვირა ვუყურე მაგათ წვალებას და მერე აღარ მინახავს რა ქნეს. კარგი იქნებოდა მარტო რომ არ მიწევდეს ამ ყველაფერში გარკვევა, მაგრად მეზარება მარტო ჩალიჩი ყველა ვარიანტში მარტო მოგიწევს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#77
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 30th June 2009 - 12:13) [snapback]15867[/snapback] ყველა ვარიანტში მარტო მოგიწევს პირველ რიგში სმესის კონტროლერი უნდა დაითრიო და ექსპერიმენტები ჩაატარო, სხვანაირად არ გამოვა არაფერი.... ბუსტკონტროლერიც დაგჭირდება იასნად... აქ ყველაზე ცუდი ისაა რომ ამ საქმის ბოლომდე მისაყვანად დინოა საჭირო, იმიტომ რომ შად უნდა შევამოწმო 2 ცხენი მოემატა თუ დააკლდა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#78
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 30 2009, 13:39) [snapback]15880[/snapback] აქ ყველაზე ცუდი ისაა რომ ამ საქმის ბოლომდე მისაყვანად დინოა საჭირო, იმიტომ რომ შად უნდა შევამოწმო 2 ცხენი მოემატა თუ დააკლდა? ვოოოტ, მოვედით მანდამდეც ![]() იასნია დინოს გარეშე ყველანაირი ძრავის წუნინგი სუფთა ლატარიაა ![]() გურიჩას ექნება მალე დინო ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#79
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
ექნება, მაგრამ ვიღაცა იძახდა გავიგე მონოპრივოდიანებისთვისო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#80
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
Baal
ხო მონოპრივოდისთვისაა, მარა Gტეჩით შეილება იმის გაგება გააუარესე რამე თუ გააუმჯობესე ![]() |
|
|
![]() ![]() |