IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სად შეიზლება ტურბინა შევამოწმებინო?
TEM-066
გამოხმაურება Jun 30 2010, 16:13
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10
რეგისტრ.: 16-September 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 392




ლეგასი მყავს ბლიცენი, მემგონი პატარა ტურბინას წნევა აქვს დაკარგული. ვინმემ ხომ არ იცით რა უშველო ან სად შევამიწმო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 18)
maxouni
გამოხმაურება Jun 30 2010, 16:24
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ჯერ სიმპტომები თქვი რატომ გგონია რომ დაკარგული აქვს და აქვე გირჩევთ რამეს.
ისე ტურბინები პატარა და დიდი არაა, ორივე ერთი ზომისაა, უბრალოდ არსებობს პირველი და მეორე ტურბინა wink.gif
პირველზე თუ არ უბერავს და მეორეზე უბერავს ეს სხვა რამის ბრალია და არა ტურბინის, იმიტომ რომ მეორე სინამდვილეში არის ორივე ერთად და აქედან ერთი მაინც თუ არ ვარგა ვერც სინგლ რეჟიმში ექნება წნევა და ვერც ტვინ რეჟიმში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
გამოხმაურება Jun 30 2010, 16:25
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...%83%91%E1%83%90
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TEM-066
გამოხმაურება Jul 1 2010, 08:25
გამოხმაურება #4


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10
რეგისტრ.: 16-September 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 392




ციტატა(maxouni @ Jun 30 2010, 16:24) [snapback]154372[/snapback]
ჯერ სიმპტომები თქვი რატომ გგონია რომ დაკარგული აქვს და აქვე გირჩევთ რამეს.
ისე ტურბინები პატარა და დიდი არაა, ორივე ერთი ზომისაა, უბრალოდ არსებობს პირველი და მეორე ტურბინა wink.gif
პირველზე თუ არ უბერავს და მეორეზე უბერავს ეს სხვა რამის ბრალია და არა ტურბინის, იმიტომ რომ მეორე სინამდვილეში არის ორივე ერთად და აქედან ერთი მაინც თუ არ ვარგა ვერც სინგლ რეჟიმში ექნება წნევა და ვერც ტვინ რეჟიმში

რატო მგონია და 3000 იდან 4700მდე ხსნის პირველს და 5000 იდან მიაქვს ორივე და 4700 იდან 5000მდე სპადი აქვს პლავნად არ გადადის წესით როგოც მე ვიცი ეგრევე უნდა გადადიოდეს. და მგონია რომ პირველ ტურბინაში წნევაა დავარდნილი. თუ რამეს მირცჰევ მადლობელი დაგრჩები
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4ester
გამოხმაურება Jul 1 2010, 10:34
გამოხმაურება #5


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 53
რეგისტრ.: 14-May 10
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 1,099




სალამი ყველას. იქნებ მეც მირჩიოთ რამე ან იცოდეთ რისი ბრალი შეიძლება იყოს? მოკლედ ფორესტერ ს/ტბ მყავს და ხანდახან რო მივაჭერ ადგილიდან სამს რო გადაცდება მაკრავს ისე მიდის და ხანდახან მივაჭერ და პლავნათ მიდის ანუ ნელ ნელა კრიფავს.ხო არ იცით რისი ბრალია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 1 2010, 10:43
გამოხმაურება #6


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Jun 30 2010, 16:24) [snapback]154372[/snapback]
ჯერ სიმპტომები თქვი რატომ გგონია რომ დაკარგული აქვს და აქვე გირჩევთ რამეს.
ისე ტურბინები პატარა და დიდი არაა, ორივე ერთი ზომისაა, უბრალოდ არსებობს პირველი და მეორე ტურბინა wink.gif
პირველზე თუ არ უბერავს და მეორეზე უბერავს ეს სხვა რამის ბრალია და არა ტურბინის, იმიტომ რომ მეორე სინამდვილეში არის ორივე ერთად და აქედან ერთი მაინც თუ არ ვარგა ვერც სინგლ რეჟიმში ექნება წნევა და ვერც ტვინ რეჟიმში

+1111

დაბლებიდან თუ კარგად ვერ ტრიალებს ტურბინა, ეგ უფრო სმესის ამბავია, რაც ბევრ რამეზეა დამოკიდებული smile.gif

ციტატა(TEM-066 @ Jul 1 2010, 08:25) [snapback]154563[/snapback]
რატო მგონია და 3000 იდან 4700მდე ხსნის პირველს და 5000 იდან მიაქვს ორივე და 4700 იდან 5000მდე სპადი აქვს პლავნად არ გადადის წესით როგოც მე ვიცი ეგრევე უნდა გადადიოდეს. და მგონია რომ პირველ ტურბინაში წნევაა დავარდნილი. თუ რამეს მირცჰევ მადლობელი დაგრჩები

არ გცოდნია კარგად smile.gif სპადი უნდა ჰქონდეს ყველა ვარიანტში smile.gif

პირველი ტურბინა კი 2000-იდან იწყებს ტრიალს, 3500-ზე მეორე აყვება და 4000-ზე უკვე ორივე ერთად უბერავენ smile.gif კაკრაზ 3500-4000-ის დიაპაზონში არის სპადი, იმის გამო რომ ვიხლოპის ნაწილი მეორე ტურბინის რასკრუტკაზე მიდის smile.gif

თუ მაგ დიაპაზონის სდვიგი გაქვს მაღალი აბაროტებისკენ, ესე იგი სმესი არ არის კარგი და ვიხლოპის წნევა საკმარისი არ არის ტურბინების დასატრიალებლად


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jul 1 2010, 10:47
გამოხმაურება #7


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(TEM-066 @ Jul 1 2010, 09:25) [snapback]154563[/snapback]
რატო მგონია და 3000 იდან 4700მდე ხსნის პირველს და 5000 იდან მიაქვს ორივე და 4700 იდან 5000მდე სპადი აქვს პლავნად არ გადადის წესით როგოც მე ვიცი ეგრევე უნდა გადადიოდეს. და მგონია რომ პირველ ტურბინაში წნევაა დავარდნილი. თუ რამეს მირცჰევ მადლობელი დაგრჩები


ლოგს უნდა ჩაწერა და ნახვა ისე მე თბილისში ხელოსანი არ მეგულება რომ საუბარუში ერკვეოდეს + ტურბინიან ძრავში + ტვინ ტურბოში ხომ საერთოდ.
მოკლედ ლოგი სტუდიაში და მე პირედად იქნებ მივხვდე რა ხდება (თუმცა ვერ დაგპირდები ტვინ ტურბო საოცრებებითაა სავსე biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 1 2010, 10:47
გამოხმაურება #8


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(4ester @ Jul 1 2010, 10:34) [snapback]154586[/snapback]
სალამი ყველას. იქნებ მეც მირჩიოთ რამე ან იცოდეთ რისი ბრალი შეიძლება იყოს? მოკლედ ფორესტერ ს/ტბ მყავს და ხანდახან რო მივაჭერ ადგილიდან სამს რო გადაცდება მაკრავს ისე მიდის და ხანდახან მივაჭერ და პლავნათ მიდის ანუ ნელ ნელა კრიფავს.ხო არ იცით რისი ბრალია?

ბევრი რამის ბრალი შეიძლება იყოს smile.gif ფილტრები-სვეჩები გამოცვლილია? ხალასტოი ხოდის კლაპანი გაწმენდილია?

ისე POWER რეჟიმში შედარებით უფრო მალე იწყებს ტრიალს ტურბინა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jul 1 2010, 10:49
გამოხმაურება #9


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(PAINKILLER @ Jul 1 2010, 11:43) [snapback]154596[/snapback]
+1111

დაბლებიდან თუ კარგად ვერ ტრიალებს ტურბინა, ეგ უფრო სმესის ამბავია, რაც ბევრ რამეზეა დამოკიდებული smile.gif
არ გცოდნია კარგად smile.gif სპადი უნდა ჰქონდეს ყველა ვარიანტში smile.gif

პირველი ტურბინა კი 2000-იდან იწყებს ტრიალს, 3500-ზე მეორე აყვება და 4000-ზე უკვე ორივე ერთად უბერავენ smile.gif კაკრაზ 3500-4000-ის დიაპაზონში არის სპადი, იმის გამო რომ ვიხლოპის ნაწილი მეორე ტურბინის რასკრუტკაზე მიდის smile.gif

თუ მაგ დიაპაზონის სდვიგი გაქვს მაღალი აბაროტებისკენ, ესე იგი სმესი არ არის კარგი და ვიხლოპის წნევა საკმარისი არ არის ტურბინების დასატრიალებლად


+1

როგორც ლოგიდან მახსოვს სპადი 0.2 - 0.3 ბარია და შეიძლება 2-3 წამი გაგერძელდეს. გაწევაზე როგორ მოქმედებს არ ვიცი ეგეთი მანქანა არ მყოლია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TEM-066
გამოხმაურება Jul 1 2010, 11:37
გამოხმაურება #10


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10
რეგისტრ.: 16-September 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 392




ციტატა(PAINKILLER @ Jul 1 2010, 10:43) [snapback]154596[/snapback]
+1111

დაბლებიდან თუ კარგად ვერ ტრიალებს ტურბინა, ეგ უფრო სმესის ამბავია, რაც ბევრ რამეზეა დამოკიდებული smile.gif
არ გცოდნია კარგად smile.gif სპადი უნდა ჰქონდეს ყველა ვარიანტში smile.gif

პირველი ტურბინა კი 2000-იდან იწყებს ტრიალს, 3500-ზე მეორე აყვება და 4000-ზე უკვე ორივე ერთად უბერავენ smile.gif კაკრაზ 3500-4000-ის დიაპაზონში არის სპადი, იმის გამო რომ ვიხლოპის ნაწილი მეორე ტურბინის რასკრუტკაზე მიდის smile.gif

თუ მაგ დიაპაზონის სდვიგი გაქვს მაღალი აბაროტებისკენ, ესე იგი სმესი არ არის კარგი და ვიხლოპის წნევა საკმარისი არ არის ტურბინების დასატრიალებლად

საქმეც მაგაშია რომ 5000იდან ხსნის ორივეს. და პირველი 3000იდან იწყებს ტრიალს. სმესს რაც სჰეეხება აპექსის ტურბო ტაიმერი მიყენია და უჩვენებს აიფლოუს. მარგამ არ ვიცი ნორმა რამდენია?
ვოზდუხამერი ქონდა გაფუჭებული და ახალი დავაყენე. შეიზლება ვოზდუხამერის ბრალი იყოს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 1 2010, 11:48
გამოხმაურება #11


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(TEM-066 @ Jul 1 2010, 11:37) [snapback]154616[/snapback]
საქმეც მაგაშია რომ 5000იდან ხსნის ორივეს. და პირველი 3000იდან იწყებს ტრიალს. სმესს რაც სჰეეხება აპექსის ტურბო ტაიმერი მიყენია და უჩვენებს აიფლოუს. მარგამ არ ვიცი ნორმა რამდენია?
ვოზდუხამერი ქონდა გაფუჭებული და ახალი დავაყენე. შეიზლება ვოზდუხამერის ბრალი იყოს?

დაასბროსე აუცილებლად, როცა რამე დატჩიკს ცვლი, კომპი უნდა დასბროსდეს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jul 1 2010, 15:41
გამოხმაურება #12


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




TEM-066
ციტატა(TEM-066 @ 1st July 2010 - 12:37) [snapback]154616[/snapback]
საქმეც მაგაშია რომ 5000იდან ხსნის ორივეს

ციტატა(PAINKILLER @ 1st July 2010 - 11:43) [snapback]154596[/snapback]
თუ მაგ დიაპაზონის სდვიგი გაქვს მაღალი აბაროტებისკენ, ესე იგი სმესი არ არის კარგი და ვიხლოპის წნევა საკმარისი არ არის ტურბინების დასატრიალებლად

+1
ციტატა(Sturbo @ 1st July 2010 - 11:47) [snapback]154597[/snapback]
ლოგს უნდა ჩაწერა და ნახვა ისე მე თბილისში ხელოსანი არ მეგულება რომ საუბარუში ერკვეოდეს + ტურბინიან ძრავში + ტვინ ტურბოში ხომ საერთოდ.
მოკლედ ლოგი სტუდიაში და მე პირედად იქნებ მივხვდე რა ხდება (თუმცა ვერ დაგპირდები ტვინ ტურბო საოცრებებითაა სავსე

იმიტომ რომ მანდ ბევრი რამე დამოკიდებული ტვიუნტურბოს მართვის სისტემაზე რომელიც ბევრი სელენოიდისგან შედგება და ჯერ ერთი ეგ სელენოიდები არ ილოგება და რომ ილოგებოდეს მაგის ზუსტი ალგორითმი საქართველოში კი არა იაპონიაში არავინ იცის, ტვინტურბოს სრულყოფილი მეპებიც ვერსად ვნაზე რომ იქ მერე ლოგს გავუკეთო ინტერპოლაცია და მეპებს შევადარო, მოკლე გაფუჭებული ტვინტურბო ძალიან მძიმე შემთხვევაა, თუ რაღაც სტანდარტული არ სჭირს.
ჩემს მანქანზე მთელი წელი ვიწვალე და სანამ მთელი აფპაიპინგი არ დავშალე და თავიდან არ ავაწყვე გადამრია.
სინგლ-> ტვინ რეჟიმში გადასვლა თუ აწეულია ეს შეიძლება გამოწვეული იყოს ვიხლოპის ტურბინათაშორის მარეგულირებელი კლაპნის აქტუატორის არასწორი რეგულირებით.
ბუსტმეტრი თუ გაქვს რამდენს უბერავს 2500-3000 და 3000-3500 ფარგლებში??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 1 2010, 16:24
გამოხმაურება #13


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Jul 1 2010, 15:41) [snapback]154749[/snapback]
TEM-066
+1

იმიტომ რომ მანდ ბევრი რამე დამოკიდებული ტვიუნტურბოს მართვის სისტემაზე რომელიც ბევრი სელენოიდისგან შედგება და ჯერ ერთი ეგ სელენოიდები არ ილოგება და რომ ილოგებოდეს მაგის ზუსტი ალგორითმი საქართველოში კი არა იაპონიაში არავინ იცის, ტვინტურბოს სრულყოფილი მეპებიც ვერსად ვნაზე რომ იქ მერე ლოგს გავუკეთო ინტერპოლაცია და მეპებს შევადარო, მოკლე გაფუჭებული ტვინტურბო ძალიან მძიმე შემთხვევაა, თუ რაღაც სტანდარტული არ სჭირს.
ჩემს მანქანზე მთელი წელი ვიწვალე და სანამ მთელი აფპაიპინგი არ დავშალე და თავიდან არ ავაწყვე გადამრია.
სინგლ-> ტვინ რეჟიმში გადასვლა თუ აწეულია ეს შეიძლება გამოწვეული იყოს ვიხლოპის ტურბინათაშორის მარეგულირებელი კლაპნის აქტუატორის არასწორი რეგულირებით.
ბუსტმეტრი თუ გაქვს რამდენს უბერავს 2500-3000 და 3000-3500 ფარგლებში??

მახო, პირველი ტურბინაც გვიან იხსნებაო და ეჭვი მაქვს რომ ვიხლოპშია რაღაც პრობლემა, კატალიზატორები ხომ არ არის?? თუ კატალიზატორი ჩაიშალა ან გაიბიდნა, მაგარ წინააღმდეგობას შეუქმნის ვიხლოპს და ტურბინებიც ძნელად დატრიალდება....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TEM-066
გამოხმაურება Jul 1 2010, 16:28
გამოხმაურება #14


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10
რეგისტრ.: 16-September 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 392




ციტატა(maxouni @ Jul 1 2010, 15:41) [snapback]154749[/snapback]
TEM-066
+1

იმიტომ რომ მანდ ბევრი რამე დამოკიდებული ტვიუნტურბოს მართვის სისტემაზე რომელიც ბევრი სელენოიდისგან შედგება და ჯერ ერთი ეგ სელენოიდები არ ილოგება და რომ ილოგებოდეს მაგის ზუსტი ალგორითმი საქართველოში კი არა იაპონიაში არავინ იცის, ტვინტურბოს სრულყოფილი მეპებიც ვერსად ვნაზე რომ იქ მერე ლოგს გავუკეთო ინტერპოლაცია და მეპებს შევადარო, მოკლე გაფუჭებული ტვინტურბო ძალიან მძიმე შემთხვევაა, თუ რაღაც სტანდარტული არ სჭირს.
ჩემს მანქანზე მთელი წელი ვიწვალე და სანამ მთელი აფპაიპინგი არ დავშალე და თავიდან არ ავაწყვე გადამრია.
სინგლ-> ტვინ რეჟიმში გადასვლა თუ აწეულია ეს შეიძლება გამოწვეული იყოს ვიხლოპის ტურბინათაშორის მარეგულირებელი კლაპნის აქტუატორის არასწორი რეგულირებით.
ბუსტმეტრი თუ გაქვს რამდენს უბერავს 2500-3000 და 3000-3500 ფარგლებში??

არ მაქვს ბუსტმეტრი და მაგრად მაინტერესებს გაზომმვა რამდენს უბერავს. ეგ შეიზლება სადმე შევამოწმებინო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 1 2010, 16:43
გამოხმაურება #15


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(TEM-066 @ Jul 1 2010, 16:28) [snapback]154769[/snapback]
არ მაქვს ბუსტმეტრი და მაგრად მაინტერესებს გაზომმვა რამდენს უბერავს. ეგ შეიზლება სადმე შევამოწმებინო?

ბუსტმეტრი თუ არ გაქვს, როგორ ხვდები როდის იწყებს ტურბინა დაბერვას??? სუბიექტური შეგრძნებებით ვერ გაიგებ ზუსტად smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Jul 1 2010, 20:35
გამოხმაურება #16


verified women for adult hookups
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Usa
მომხმარებელი № 30




გული მიკდება ამეებს რო ვკითხულობ და მეორე მხრივ ბედნიერი ვარ რო ტვინტურბო არ მყავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TEM-066
გამოხმაურება Jul 2 2010, 09:04
გამოხმაურება #17


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10
რეგისტრ.: 16-September 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 392




ციტატა(PAINKILLER @ Jul 1 2010, 16:43) [snapback]154773[/snapback]
ბუსტმეტრი თუ არ გაქვს, როგორ ხვდები როდის იწყებს ტურბინა დაბერვას??? სუბიექტური შეგრძნებებით ვერ გაიგებ ზუსტად smile.gif

წინა ლეგასსზე მქონდა ბუსტმეტრი და ისიც 3000იდან ბუსტავდა, თან იმას სპადი არ ქონდა. ისე ეხლა ვამჩნევ რომ ცხელეზე აქვს ეგ პრობლემა უფრო სწორედ სიცხეში. კიჯორში ვიყავი ასული და დილით მაგრად იარა და სპადიც ვერ შევამჩნიე. მოკლედ სტოკი ინტერკულერი არ ყოფნის მემგონი. სიცხეში განსაკუთრებით smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jul 2 2010, 12:49
გამოხმაურება #18


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(TEM-066 @ 2nd July 2010 - 10:04) [snapback]154909[/snapback]
თან იმას სპადი არ ქონდა

გამორიცხულია თუ გადაკეთებული არ იყო.
ციტატა(TEM-066 @ 2nd July 2010 - 10:04) [snapback]154909[/snapback]
ისე ეხლა ვამჩნევ რომ ცხელეზე აქვს ეგ პრობლემა უფრო სწორედ სიცხეში

ჩემიც ეგრეა, როცა სცხელა მალე იღლება smile.gif
ციტატა(TEM-066 @ 2nd July 2010 - 10:04) [snapback]154909[/snapback]
მოკლედ სტოკი ინტერკულერი არ ყოფნის მემგონი. სიცხეში განსაკუთრებით

+1 ნამდვილად ეგრეა, მალე ხურდება და მერე ყვინთავს.
მაგაზე პირდაპირ მიდის პოსტ2000 იმპრეზა STI-ს ინტერქულერი, მაგრამ ძალიან ძვირი ღირს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TEM-066
გამოხმაურება Jul 3 2010, 08:22
გამოხმაურება #19


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10
რეგისტრ.: 16-September 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 392




ციტატა(maxouni @ Jul 2 2010, 12:49) [snapback]155037[/snapback]
გამორიცხულია თუ გადაკეთებული არ იყო.

ჩემიც ეგრეა, როცა სცხელა მალე იღლება smile.gif

+1 ნამდვილად ეგრეა, მალე ხურდება და მერე ყვინთავს.
მაგაზე პირდაპირ მიდის პოსტ2000 იმპრეზა STI-ს ინტერქულერი, მაგრამ ძალიან ძვირი ღირს

ჩემ ლეგასსზე არ დადგება იმიტომ რომ ბლიცენია და წინ არ აქვს ინტერკულეროს ადგილი
sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge