![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
შეგახსენებთ რომ მყავს 1998 წელს გამოშვებული სუბარუ ლეგასი აუთბექი, რომელსაც შემოდგომაზე ორივე გალოვკის შუასადები გამოვცვალეთ შოთას წყალობით, მის შემდეგ მანქანა მშვენივრად გრძნობდა თავს. ამ რამოდენიმე დღის წინ ავდიოდი ფუნიკულიორზე, მანქანაში არც თუ ისე მსუბუქ წონიანი საზოგადოება მეჯდა, გარეთ სიცხე 41 გრადუსი ხოლო შიგნით სალონში კონდინციონერი ბოლომდე პახაობ, მოკლედ სალონში გარემია
![]() სადღაც შუაგზაში ბორტკომპიუტერმა დამიწყო ყვირილი წყლის ტემპერატურა 105 გრადუსიაო, მართლაც წყლის ისარი ოდნავ 1 დანაყოფით აიწია, ვცადე კონდიციონერის გამორთვა, რის შემდეგაც წყლის ტემპერატურამ ნორმაზე ანუ 95 გრადუსზე დაიწია. სალონში დაცხა სასცაულად და მეც პატარა ექსპერიმენტის ცატარება მომინდა, ჩავრთე ისევ კონდენციონერი!! ![]() მოკლედ გადავილითხე ბევრი სტატია subaruoutback.org-ზე სადაც წერენ რომ გალოვკის შუასადების დაწვის შემდეგ გამონაბოლქვი აირი შემოდის წყალში( რაც მე დამემართა შემოდგომაზე) ამის შემდეგ შედის რეაქციაში და შლის ატიფრიზს, კატასტროფულად გამოიყოფა ნადუღი რომელიც თავის მხრივ იჭედება ყველაზე წვრილ ადგილებში (რადიატორში). გახარებულმა მეგობრების დახმარებით მოვხსენი რადიატორი და დავშალეთ. ![]() ![]() ![]() გაჭედილი წყლის მილები ![]() ეგეც მეორე მხარეს ![]() 3 საათიასუფთავებდნენ წვრილი მეტალის შომპოლით. შედეგად ტემპერატურა არMართზე კონდენციონერ ჩართულზე და მაქსიმალურ დატვირთვაზე 98 მეტ არ ადის |
|
|
![]() ![]() |