IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

6 გვერდი V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> SG5-ზე ტურბინის შეცვლა, ალტერნატივები :)
Sturbo
გამოხმაურება Jul 22 2010, 15:37
გამოხმაურება #21


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




მოკლედ დადგა ეს დღეც შევცვალე ტურბინა TF035H ნაცვლად დავაყენე TD04L თავიდანვე ვიტყვი რომ მურტალი სამუშაოა 2 დღე დავკარგე.



Uploaded with ImageShack.us

TD04L ელოდება თავის ადგილს და დავიწყეთ დაშლა:



Uploaded with ImageShack.us

ჯადოსნური სითხის მისხმის შემდეგ ყველა ბოლტი მოეშვა რაც გასაკვირია 11 წლის და 230 000 კილომეტრის მერე:



Uploaded with ImageShack.us

ტურბინის ქვევით ძრავის მხარეს არის ზეთის გამომშვები მილი თავისი შლანგით 3 საათი ვიფიქრე როგორ მომეხსნა აბსოლიტურად მიუდგომელია. მერე უბრალოდ ამოვქაჩე ტურბინა და მოხდა საოცრება ამოხტა შლანგიდან ეგ ტრუბა. ჩასმის დროს უბრალოდ დაწოლა უნდა და ჯდება.

ამას დაუნპაიპს ეძახიან მგონი მაგარი სექსია მადის მოხსნა. კამასუტრას ცოდნა საჭიროა განსაკუთრებით როცა იამა არ გაქვს:



Uploaded with ImageShack.us

სვეჩებიც მივაყოლე მგონი ნორმაშია ძრავი:



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

მოიხსნა ბოლო ბოლო შეგიძლიათ შეადაროთ:



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

თეთრი ვესტგეიტის კლაპანი დამწვარი ზეთის ნამუშევარია:



Uploaded with ImageShack.us

ტურბინებს შორის გარეგნული განსხვავება არაა . ნუ კრილჩატკები და დიამეტრი განსხვავდება.



Uploaded with ImageShack.us

ეს სურათი იმათთვის ვინც ამბობს რომ ენეოსი ნაგავია :



Uploaded with ImageShack.us

ესეც ახალი პრაკლატკები:



Uploaded with ImageShack.us

კრიშკა არ გამირეცხია გასარეცხი ვერაფერი ვიპოვე და იმიტომ.

აწყობის შემდეგ გაჩენილ პრობლემებზე აღარაფერს ვამბობ biggrin.gif კიდევ ერთი დღე დამჭირდა რომ გამომესწორებინა.

მოკლედ ჯერ იყო და ტურბინაში ზეთის მიწოდების შტუცერი დამჩა მოშვებული და მთელი ზეთი დავღვარე. მერე პაუკის პრაკლატკაზე კუთხე მოიღუნა და პლოტნათ აღარ დაჯდა. ჰაერ იპარავდა და გამაგიჟა სანამ ვიპოვე ის ადგილი.

შედეგი ისაა რომ TD04L ი თავისი სტანდარტული რესტრიქტორით აბსოლიტურად ნორმალურად მუშაობს. ბუსტი თითქოს იგივე დარჩა მაგრამ სუბიექტურად გაცილებით უკეთესად ეწევა.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Jul 22 2010, 15:43
გამოხმაურება #22


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




Sturbo
საღოლ ბესო, მაგარი გიჩალიჩია....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jul 22 2010, 16:36
გამოხმაურება #23


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




აჰაიდა მალადეეეც, მაგარი საქმე გაგიკეთებია, ახლა იაპონური ECU გინდა და ეგაა რა wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jul 22 2010, 16:47
გამოხმაურება #24


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Jul 22 2010, 17:36) [snapback]160558[/snapback]
აჰაიდა მალადეეეც, მაგარი საქმე გაგიკეთებია, ახლა იაპონური ECU გინდა და ეგაა რა wink.gif


რა იაპონური ECU აბგონის დროს ორმგ კიკდაუნზე ისედაც ბებერი კისერი თავს ძლივს იჭერს biggrin.gif .
მოკლედ რაც მთავარია არანაირი ოვერბუსტი . თან ახალი ლამდაც ვხიე. მოკლედ 10 ლიტრში თავისუფლად ვეტევი.
რაც მთავარია ძველ ტურბინას ისეთი შატკა ქონდა კრილჩატკა კედლებს ხეხავდა უკვე მაგრამ ზეთს მონიმალურად ღვრიდა გამძლე ყოფილა ეგ მიცუბიშის ნაშიერი.
ცუდი ის არის რომ გამშვებ კლაპნებს ზეთის კვალი ემჩნეოდა. კლაპნის სალნიკებია შესაცვლელი ალბათ sad.gif . იმედია ერთი წელი გაძლებს მერე შევცვლი სალნიკებს კოვანნი პორშნებსაც მივარჭობ და ერთი 5 წელი მე მაგ მანქანას ხელს აღარ ვახლებ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Jul 22 2010, 19:16
გამოხმაურება #25


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




საღოლsmile.gif ანუ გაცილებით უკეთ იწევსsmile.gif ნეტა S\TB-s რო დაუდგე ვერა? ecu-c რო ხიო მერე რას იზავს ნეტა იაპოშკასთან მაგრა მაინტერესებსsmile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Jul 22 2010, 19:23
გამოხმაურება #26


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




აიტ მალადეეეც wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Jul 22 2010, 19:33
გამოხმაურება #27


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




Sturbo
საღოლ ძმაო მაგრად გიმუშავია......კარგია რო ყველაფერი რიგზეა...და ჩემმა ტურბინამ რო არ შემარცხვინაsmile.gifbiggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jul 22 2010, 21:17
გამოხმაურება #28


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(leqsoo @ Jul 22 2010, 20:16) [snapback]160590[/snapback]
საღოლsmile.gif ანუ გაცილებით უკეთ იწევსsmile.gif ნეტა S\TB-s რო დაუდგე ვერა? ecu-c რო ხიო მერე რას იზავს ნეტა იაპოშკასთან მაგრა მაინტერესებსsmile.gif


მერე 240 რომ აწერია სპიდომეტრზე მაგას რა ვუყო wink.gif . სიმართლე რომ ვთქვათ მე ნაღდად მყოფნის ის სიმძლავრე რასაც იძლევა.
S\TB-ს ვერა . მიტარებია S\TB და ნაღდად უფრო ცეცხლოვანი აპარატია.

ციტატა(shreketa @ Jul 22 2010, 20:33) [snapback]160596[/snapback]
Sturbo
საღოლ ძმაო მაგრად გიმუშავია......კარგია რო ყველაფერი რიგზეა...და ჩემმა ტურბინამ რო არ შემარცხვინაsmile.gifbiggrin.gif


შეგარცხვინა კი არა დამატებითი პადგალოვნიკი უნდა მაჩუქო, აბგონისას ისეთი საშინელი გადატვირთვაა რულ ვეჭიდები და კისერი მტკივა biggrin.gif .

სპეციალურად ბოკასთვის :

დაბლები მოკვდა. მე მეგონა რომ მაგარ დისკომფორტს გამოიწვევდა TF035 ის დიზელივით მუშაობის შემდეგ მაგრამ თურმე TD04L არც ისეთი ნელი ტურბინაა საკმაოდ სწრაფი რეაქციაა აქვს. ანუ უფრო მკაცრად გაიმიჯნა ატმოსფერული და ტურბო რეჟიმი. მე აშკარად მომწონს ასეთი ქცევა.
არ ვიცი რატომ მაგრამ ეხლა კარობკა გაცილებით უკეთესად მუშაობს შეიძლება გაზრდილი სიმძლავრე მოუხდა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 22 2010, 21:18
გამოხმაურება #29


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




წნევა თუ იგივე დარჩა აბა რის ხარჯზე ეწევა უკეთესად?
უფრო ცივს უბერავს და იმიტო?
ლაგმა ხო მოიმატა პლიუს კიდე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jul 22 2010, 21:34
გამოხმაურება #30


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(RACKER @ Jul 22 2010, 22:18) [snapback]160637[/snapback]
წნევა თუ იგივე დარჩა აბა რის ხარჯზე ეწევა უკეთესად?
უფრო ცივს უბერავს და იმიტო?
ლაგმა ხო მოიმატა პლიუს კიდე?


იცი რა მგონია ახალ ტურბინას წნევა კი იგივე აქვს მაგრამ მწარმოებლობა მეტი აქვს ამიტომ ბუსტი სტაბილურია და გაზზე უცებ მიდგმისას მაგარი რივოკი იგრძნობა. მაღალი მწარმოებლობით ტუბინა ახერხებს ჰაერის მოხმარება სრულიად დააკმაყოფილოს ძველს ეგ არ გამოსდიოდა.

წეღან დავწერე კაროპკა უფრო სხვანაირი გახდა თითქოს უფრო ჩქარა აკეთებს კიკდაუნს და ლაგი ნაკლებად იგრძნობა.

ვაკუმური ნასოსი მაქვს და სანამ დაშლილი იყო სტანდარტულ ბლოუოფს მივუერთე. მაგარი საინტერესო რამე ვნახე. 100 mmHg ვაკუმისას უკვე იღება ანუ ძრავი უმეტეს დროს აბსოლიტურად ატმოსფერულ რეჟიმშია და ტურბინა საერთოდ ვერანაირ გალენას ვერ ახდენს ჰაერის მიწოდებაზე.
მოხსნილი ინტერკულერითაც დავქოქე და უნდა ნახო რას უბერავს ტურბინა ხალასტოიზე, გაზზე უკვე აღარაფერს ვამბობ. ჩემი აზრით არასტანდარტული ბლოუოფის დაყენება სუბარუს არ მოეწობება. ვერც ერთი ბლოუოფი ვაკუმისას ვერ გაიღება გარდა სტანდარტულისა ამიტომ სმესზე იმოქმედებს მაგრათ განსაკუთრებით დაბალ და საშუალო გაზზე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Jul 22 2010, 23:39
გამოხმაურება #31


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




ციტატა(Sturbo @ Jul 22 2010, 22:17) [snapback]160620[/snapback]
შეგარცხვინა კი არა დამატებითი პადგალოვნიკი უნდა მაჩუქო, აბგონისას ისეთი საშინელი გადატვირთვაა რულ ვეჭიდები და კისერი მტკივა biggrin.gif

biggrin.gif:D:D:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 24 2010, 21:01
გამოხმაურება #32


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Jul 22 2010, 22:17) [snapback]160620[/snapback]
სპეციალურად ბოკასთვის :

დაბლები მოკვდა. მე მეგონა რომ მაგარ დისკომფორტს გამოიწვევდა TF035 ის დიზელივით მუშაობის შემდეგ მაგრამ თურმე TD04L არც ისეთი ნელი ტურბინაა საკმაოდ სწრაფი რეაქციაა აქვს. ანუ უფრო მკაცრად გაიმიჯნა ატმოსფერული და ტურბო რეჟიმი. მე აშკარად მომწონს ასეთი ქცევა.
არ ვიცი რატომ მაგრამ ეხლა კარობკა გაცილებით უკეთესად მუშაობს შეიძლება გაზრდილი სიმძლავრე მოუხდა.

მეც ეგ ვთქვი, ლაგი გაიზრდება თქო, უფრო მაღლებიდან უბერავს TD04 smile.gif შენ თუ ეგ ქცევა მოგწონს, მაშინ იაპონურ ECU-ზეც უნდა იფიქრო wink.gif

ჩემთან დიზელივით არ მუშაობს, კუმშვის ხარისხი მეტი მაქვს და AVCS-ც ეხმარება smile.gif კროსზე TD04L-ის დაყენება მხოლოდ მაღლებზე მოუმატებს თორქს და შესაბამისად სიმძლავრესაც, დაბლები არ შეიცვლება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xrinco
გამოხმაურება Jun 5 2011, 18:34
გამოხმაურება #33


XRINCO
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,687
რეგისტრ.: 28-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 669




მთელი თემა გადავიკითხე თავიდან პიეინ შენს გასაგონად ვწერ, რამდენადაც ვიცი კროსის და იქსტის ძრავები ერთნაირია, ეკუ არ ვიცი მარა როგორ გგონია ტდ04 ტურბინა რო ვხიოთ რამე სხვა ნაწილის გადაკეთება ან კომპში ჩარევა თუ დაგვჭირდება და კონკრეტულად რისი. ეს თემა დიდი ხანია თავში მიტრიალებს და ბესოს ბოლო პოსტის მერე, ანუ რაც ტურბინა გამოცვალა უფრო მიმზიდველი გახდა ჩემთვის. ველი გამოცდილი ხალხის(ნუ ვინ არიან თავად იციან) biggrin.gif პოსტებს და არა დილეტანტების ვარაუდებს. თუ დავრწმუნდი რომ რეალურად არაფერს გავაფუჭებ და წვაშიც ცვლილებას , ნუ მატებას რა თქმა უნდა არ მივიღებ ვაყენებ უეჭველი,.

---------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Jun 5 2011, 18:50
გამოხმაურება #34


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ციტატა(xrinco @ Jun 5 2011, 19:34) [snapback]277744[/snapback]
ვაყენებ უეჭველი

---------

ცენზურა დაიცავი მეგობარო biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xrinco
გამოხმაურება Jun 5 2011, 20:11
გამოხმაურება #35


XRINCO
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,687
რეგისტრ.: 28-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 669




ნუ ჰოოო რა biggrin.gif წნევა მეტი მექნება და
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 5 2011, 21:10
გამოხმაურება #36


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(xrinco @ Jun 5 2011, 19:34) [snapback]277744[/snapback]
მთელი თემა გადავიკითხე თავიდან პიეინ შენს გასაგონად ვწერ, რამდენადაც ვიცი კროსის და იქსტის ძრავები ერთნაირია, ეკუ არ ვიცი მარა როგორ გგონია ტდ04 ტურბინა რო ვხიოთ რამე სხვა ნაწილის გადაკეთება ან კომპში ჩარევა თუ დაგვჭირდება და კონკრეტულად რისი. ეს თემა დიდი ხანია თავში მიტრიალებს და ბესოს ბოლო პოსტის მერე, ანუ რაც ტურბინა გამოცვალა უფრო მიმზიდველი გახდა ჩემთვის. ველი გამოცდილი ხალხის(ნუ ვინ არიან თავად იციან) biggrin.gif პოსტებს და არა დილეტანტების ვარაუდებს. თუ დავრწმუნდი რომ რეალურად არაფერს გავაფუჭებ და წვაშიც ცვლილებას , ნუ მატებას რა თქმა უნდა არ მივიღებ ვაყენებ უეჭველი,.

---------


მე ეგ ვარაუდი დავწერე რომ პირდაპირ შეცვლა მთლად კარგი იდეა არ იყო, მითუმეტეს ავტომატიკაზე, XT-ზე არ ვიცი და ჩემს კროსზე კომპი არ პრაშივკდება და პრობლემების შემთხვევაში ისევ რადნოი ტურბინის დაბრუნება, ან დამატებითი კონტროლერების დაყენება იქნებოდა საჭირო, ეგ კი უკვე სერიოზულ წუნინგამდე მიმიყვანს, რისთვისაც ჯერ მზად არ ვარ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xrinco
გამოხმაურება Jun 5 2011, 22:28
გამოხმაურება #37


XRINCO
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,687
რეგისტრ.: 28-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 669




ციტატა(PAINKILLER @ Jun 5 2011, 22:10) [snapback]277918[/snapback]
მე ეგ ვარაუდი დავწერე რომ პირდაპირ შეცვლა მთლად კარგი იდეა არ იყო, მითუმეტეს ავტომატიკაზე, XT-ზე არ ვიცი და ჩემს კროსზე კომპი არ პრაშივკდება და პრობლემების შემთხვევაში ისევ რადნოი ტურბინის დაბრუნება, ან დამატებითი კონტროლერების დაყენება იქნებოდა საჭირო, ეგ კი უკვე სერიოზულ წუნინგამდე მიმიყვანს, რისთვისაც ჯერ მზად არ ვარ smile.gif

რავიცი მახომ ტდ04 ის დაყენება არანაირი პრობლემა არ უნდა იყოსო, დაძე ვფ28-ც შეგიძლიაო . ისე მაგარი კმაყოფილი ვარ პიპიასი მარა აი მაღლებზე რო ერხევა ცოტა გული მტკივა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 5 2011, 23:26
გამოხმაურება #38


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(xrinco @ Jun 5 2011, 23:28) [snapback]277937[/snapback]
რავიცი მახომ ტდ04 ის დაყენება არანაირი პრობლემა არ უნდა იყოსო, დაძე ვფ28-ც შეგიძლიაო . ისე მაგარი კმაყოფილი ვარ პიპიასი მარა აი მაღლებზე რო ერხევა ცოტა გული მტკივა smile.gif

ხო, მაგას ტურბინის გამოცვლა თუ უშველის, ბუსტაპის გაკეთება მგონი არ არის კარგი იდეა smile.gif


მახოს თუ დაუყენებია და იცის, ბაზარი არაა, ისე აბა რა გითხრა, ბესომ ევროპულ ვერსიაზე დააყენა, თან მექანიკაზე და ჩემი კომპი სრულიად განსხვავებულია, ელექტროდროსელიანია და როგორ მოიქცევა არ ვიცი smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xrinco
გამოხმაურება Jun 6 2011, 04:54
გამოხმაურება #39


XRINCO
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,687
რეგისტრ.: 28-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 669




ციტატა(PAINKILLER @ Jun 6 2011, 00:26) [snapback]277962[/snapback]
ხო, მაგას ტურბინის გამოცვლა თუ უშველის, ბუსტაპის გაკეთება მგონი არ არის კარგი იდეა smile.gif
მახოს თუ დაუყენებია და იცის, ბაზარი არაა, ისე აბა რა გითხრა, ბესომ ევროპულ ვერსიაზე დააყენა, თან მექანიკაზე და ჩემი კომპი სრულიად განსხვავებულია, ელექტროდროსელიანია და როგორ მოიქცევა არ ვიცი smile.gif

ბესოსიც ავტომატია მარა აი ეს ელექტრო დროსელი მაფიქრებს მეც. მოკლედ თუ გავაკეთე ეგ ექსპერიმენტი ლოგს ჩავწერ მანამდე დ გამოცვლის მერეც და ვნახავ რა იქნება, სავარაუდოდ ერთი 2-3 თვე მაგისთვის არ მეცლება. თU ყველაფერი კარგად იყო ხო კაი თუ არა და დავანებებ ერთი ადგილის თამაშს თავს და ეგ არი რა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxo
გამოხმაურება Jun 6 2011, 08:26
გამოხმაურება #40


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,720
რეგისტრ.: 13-August 10
მდებარ.: TBILISI
მომხმარებელი № 1,323




გადავიკითხე თემა და როგორც ჩანს ჩემ მანქანაზე TD04 უპრობლემოდ უნდა დადგეს არა?


რამდენზე იწყებს TF035 და რამდენზე TD04 დაბერვას?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 გვერდი V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge