![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#181
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 266 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 908 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jul 25 2010, 14:38) [snapback]161180[/snapback] 4 პორშინიანი სუპორტების დაყენება უკვე ბევრმა სცადა და საკმაოდ ეფექტურია, მაგრამ საკმაოდ ძირიც გამოდის, მითუმეტეს თუ დისკებიც არ გიწყობს ხელს, 16-იან დისკებში არ ეტევა 4 პორშინიანები. ბევრი ვიფიქრე ამ საკითხზე და გადავწყვიტე რომ უნდა არსებობდეს რამე უფრო მარტივი და იაფი გზა, ხომ არსებობს მანქანები შვეულებრივი სუპორტებით და მშვენიერი ტორმუზები აქვთ. ცოტა თეორიაც მოვიშველიე: ანუ რას წარმოადგენს ტორმუზის სისტემა? რას და გვაქვს 4 ცალი სუპორტი რომელსაც ჟიდკოსტი აქვება და კალოდკა ამუხრუჭებს, მაგრამ ამის გარდა კიდევ გვაქვს ტორმუზის მთავ არი ბაჩოკი რომელიც ამ სუპორტებს ამარაგებს ჟიდკოსტით და ნეტავ რა მოხდება თუ გავაძლიერებთ ამ მთავარ ბაჩოკს? რა თქმა უნდა ეფექტი უნდა გვქონდეს. და როგორ გავაძლიეროთ, აქაც ისევ თეორიას თუ მოვიშველიებთ და თუ გავიხსენებთ 7-ე კლასის ფიზიკის წიგნს ადვილად მივხვდებით რომ როცა ერთი პორშინიდან მერეში გადადის სითხე, რაც უფრო წვრილია პორველი პორშინი და რაც უფრო მსხვილია მეორე, მითუფრო ნაკლები ძალაა საჭირო პირველი პორშინის დასაწნეხად და მით უფრო მეტია დაწოლა მეორე პრშინზე. ჩვენს შემთხვევაში პირველი პორშინი ტერმუზის მთავარი ბაჩოკია და მეორე სუპორტები, ანუ ჩევნ თუ აქამდე ვჩალიჩობდით მეორე ბაჩკის გაზრდას, თამამად შეგვიძლია პირველის დაპატარავებაზეც ვიფიქროთ. ახლა როგორ დავაპატრავოთ მთავარი ბაჩოკი: თუ დავაკვირდებით იაპო ნური მანქანების უმრავლესობას ერთიდაიგივე მთავარი ბაჩოკი უყენია, მთავარია ტრუბკები შედიოდეს იგივე მხრიდან, მე პირადად დაკვირვებებს ვაქარმოებდი ნისან ლიბერტიზე, მაგრამ ვინაიდან ასეთი მანქანა სულ 2 ცალია თბილისში სჯობია რამე უფრო გავრცელებული მანქანის მოვძებნოთ. მართალია ახლა თბილისში მარჯვენა რულიანი მანქანებიდან ყველაზე მეტად ფორესტერია გავრცელებული, მაგრამ მოიძებნება რამე თეორიის რა გითხრათ და გუშინ BAKOმ კი დააყენა 4 იანები 16 იან ქარხნულ დისკებზე და მშვენივრად გრძნობს თავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#182
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
სტანდარტულ 16 ზე როგორ არ დგება 4 პორშინიანი, აბა STI ძველი მოდელები რა დისკებზე დგანან?
ვაკუუმს რაც შეეხება როგორც კი დააპატარავებ მთავარ ბაჩოკის ქვედა ცილინდრს, მომენტალურად გაგეზრდება პედლის ხოდი, ეგ კიარა მაგ ცილინდრის შეცვლის გარეშეც ოდნავ იზრდება ხოდი და პედალი ოდნავ უფრო ღრმად ჩადის ვიდრე უფრო პატარა მოცულობის სუპორტების ცილინდრების შემთხვევაში. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#183
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
bako
ეგ მარტო იმპრეზას დისკებზე და ოქროსფერ ბბს-ებზე დგება როგორც ვიცი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#184
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jul 25 2010, 15:42) [snapback]161187[/snapback] მთლიანობაში ხოდი ცოტა გაიზრდება, მაგრამ რასც ჰქვია მუშ სვლა იგივე იქნება, ანუ იქედან როცა პედალზე იგრძნობ წინააღმდეგობას - ბორბლების სრულ დაბლოკვამდე (როცა ABS მოგარტყამს). ახლა ვკითხულობ თეორიებს და უკვე დარწმუნებული ვარ რომ პედალი უფრო მგრძნობიარე გახდება და ისიც წავიკითხე სუბარუს რატომ ჰქონია ასეთი ტორმუზები, თურმე ეს შედეგია იმ მოსაზრების რომ სუბარუ გამოშვებულია ბრაუნტზე საგონკაოდ , სადაც ძალიან დიდ მნიშვნელობა აქვს ტორმუზის ზუსტ დოზირებას რაც თითქმის შეუძლებელია ზედმეტად მგრძნობიარე და რბილი პედლის შემთხვევაში. ანუ ამ ზუსტ დოზირებას მიაღწიეს სწორედ მთავარი ბაჩოკის დიამეტრის გაზრდით, და ლეგასიზე იმიტომ დაუყენეს უფრო ძლიერი ვაკუუმი რომ ასფალტის მანქანაა, ბაჩოკის გადაკეთება ალბათ დაეზარათ ![]() იაპონური ტორმუზის ბაჩოკებზე მარკირება ასეთია სუბარუ 11/16, ნისანი 7/6, მაზდა 15/16, ზუსტად არ ვიც ეს ციფრები რას ნიშნავს, მაგრამ თუ წნევის შექმნის მაჩვენებლებით ვიხელმძღვანელებთ 15/16 ყველაზე კარგი უნდა გამოვიდეს ზუსტად ეგაა გაკეთებული ჩემ მანქანაზე. ევროპაში ხალხი უფრო მგრძნობიარე ტორუზს აფასებს შესაბამისად ხოდიც მეტია. მოკლედ სუბარუ ბაზარს მოერგო. იგივე ხდებნოდა ევროპულ პრიმერაზე ზედა ცილინდრი ნისანის კი არა ლუკასის ეყენა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#185
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Jul 25 2010, 19:37) [snapback]161225[/snapback] სტანდარტულ 16 ზე როგორ არ დგება 4 პორშინიანი, აბა STI ძველი მოდელები რა დისკებზე დგანან? 4-პორშნიანი STi-ს ტორმუზები არ დგება მხოლოდ S/TB-ს ქარხნულ 16-იან დისკებზე, სხვა დისკებზე უპრობლემოდ დგება ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#186
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
maxouni
არვიცი მარა ვახავ ამ დღეები. აი ყველაზე ოპტიმალური ვარიანტი არის კაკრას ვაკუუმის გადმოტანა. დანარჩენს იმეა ხელი არ უნდა ახლო. ჩემ ტორმუზს ისედაც დიდი ხოდი აქ და გაზრდა ნაღდად აღარ მინდა Sturbo ანუ შენ გინდა თქვა შენსას მთავარი ბაჩოკი უფრო ვიწრო აქ? შეგიძია გაზომო შენის დიამეტრი? და მერე შევადარებდით რა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#187
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
დაწოლას რო გაზდრით კალოდკაზე ტემპერატურაც ხო გაიზრდება ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#188
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
mixa
ბიჯო ტემპერატურის დედაც თუ არ გააჩერა რათ მინდა ცივი ტორმუზები ტო. ტემპერატურას კიდე წესიერ ხუნდებს დააყენებ და ეგაა რა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#189
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
RACKER
დღეს ვიყავი ძმაო ისნის დაშლილებში და ს კლასის ბრემბოებს მაძლევდა 250 ლარად(პროსტა აპორნებს არ აყოლებდა) ხოდა მოვიფიქროთ რამე მაგ საკითხზე რა ![]() ბრემბო არაა მესრო აზერია მარა რაუჭირს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#190
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
mixa
შენ კი მარა მე სად ჯანდაბაში ჩავტიო მაგხელა რკინა ჰა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#191
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
RACKER
იყიდე იმპრეზას ოქროსფრები და იმაზე ჩაეტევა. არ ღირს ძვირი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#192
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(mixa @ Jul 25 2010, 23:28) [snapback]161273[/snapback] RACKER დღეს ვიყავი ძმაო ისნის დაშლილებში და ს კლასის ბრემბოებს მაძლევდა 250 ლარად(პროსტა აპორნებს არ აყოლებდა) ხოდა მოვიფიქროთ რამე მაგ საკითხზე რა ![]() ბრემბო არაა მესრო აზერია მარა რაუჭირს ![]() მერსოს ტორმუზები ადვილად დადგება სუბარუზე?? რამე გადაკეთება სჭირდება?? ჩატვეაზე მე პრობლემა არ მაქვს 17-იანი გამოწეული დისკები მიყენია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#193
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
PAINKILLER
სამაგრებს უნდა გადაკეთება და დგემა. პირდაპირ არ დადგება იასნია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#194
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Jul 26 2010, 00:14) [snapback]161267[/snapback] maxouni არვიცი მარა ვახავ ამ დღეები. აი ყველაზე ოპტიმალური ვარიანტი არის კაკრას ვაკუუმის გადმოტანა. დანარჩენს იმეა ხელი არ უნდა ახლო. ჩემ ტორმუზს ისედაც დიდი ხოდი აქ და გაზრდა ნაღდად აღარ მინდა Sturbo ანუ შენ გინდა თქვა შენსას მთავარი ბაჩოკი უფრო ვიწრო აქ? შეგიძია გაზომო შენის დიამეტრი? და მერე შევადარებდით რა დიდი ხოდი იმიტომ აქვს, რომ ჟიტკოსტია შესაცვლელი, კუმშვადია უკევ სიძველის გამო, ჩემსასაც ეგრე ქონდა, ახლა ტორმუზები რო შევცვალე და მეორედ გავაკეთე პრაკაჩკა ძალიან მგრძნობიარე გახდა, ხოდი გაუნახევრდა, გირჩევ შეცვალო სანამ შიგნეულობის კოროზია დაწყებია სისტემას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#195
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(RACKER @ Jul 26 2010, 09:21) [snapback]161313[/snapback] PAINKILLER სამაგრებს უნდა გადაკეთება და დგემა. პირდაპირ არ დადგება იასნია. ლიოს ბრემბოებიც ხომ მერსედესიდან იყო მოხსნილი?? ადვილია მაგ სამაგრების გადაკეთება? სარისკო არ არის ეგეთი გადაკეთება?? ტორმუზებია მაინც, რა იცი რა ხდება.... ციტატა(bako @ Jul 26 2010, 09:37) [snapback]161320[/snapback] დიდი ხოდი იმიტომ აქვს, რომ ჟიტკოსტია შესაცვლელი, კუმშვადია უკევ სიძველის გამო, ჩემსასაც ეგრე ქონდა, ახლა ტორმუზები რო შევცვალე და მეორედ გავაკეთე პრაკაჩკა ძალიან მგრძნობიარე გახდა, ხოდი გაუნახევრდა, გირჩევ შეცვალო სანამ შიგნეულობის კოროზია დაწყებია სისტემას აუ, მეც მინდა ჟიდკოსწის შეცვლა.... რა დამიჯდება მთლიანად? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#196
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(mixa @ 26th July 2010 - 00:25) [snapback]161270[/snapback] დაწოლას რო გაზდრით კალოდკაზე ტემპერატურაც ხო გაიზრდება ? გაიზრდება აბა რას იზამს, თუმცა აპორნების ვენტილაციის გაუმჯობესება შეიძლება არც თუ ისე რთულად ![]() http://www.s2ki.com/forums/index.php?showtopic=105287 http://forums.nasioc.com/forums/showthread...9126&page=6 http://64.135.19.19/forums/showthread.php?p=21651910 ![]() ![]() ეს კიდე მაგარი რაღაცაა, გინდა მუხრუჭების ვენტილაციისთვის, გინდა ინთეიქისთვის და გინდა ნებისმიერი სხვა დანიშნულების ჰაერის ნაკადის მისაღებად, მინიმალური წინაღობით ![]() http://www.pegasusautoracing.com/group.asp?GroupID=DUCTNACA |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#197
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ჟიტკოსტი 26 დოტ3 9ეგ უწერია სუბარუს), დოტ4 30, შეცვლა სისტემის პრაკაჩკა-გამორეცხვიანა 27
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#198
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 849 რეგისტრ.: 26-December 09 მდებარ.: QUTAISI მომხმარებელი № 666 ![]() |
ფოტიკა STI-ს 4 პორშინიანი სუპორტები თავის ფლიანეცით რო დავაყენო wrx-ზე ვაკუმი უნდა შეიცვალოს ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#199
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
არა, მე დავაყენე და ჯიგრულადაა, მართალია იმის მერე 50კმ ზე მეტი არ გამივლია, კალოდკებს აბკატკა არ აქვს და ვერ გეტყვი რამდენად ძლიერი ტორმუზია.
დიდად ძალა არ ემატება, უბრალოდ გადახურებას უფრო უძლებს მერე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#200
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(ATU-111 @ 30th July 2010 - 11:58) [snapback]162205[/snapback] ფოტიკა STI-ს 4 პორშინიანი სუპორტები თავის ფლიანეცით რო დავაყენო wrx-ზე ვაკუმი უნდა შეიცვალოს ? იმპრეზაზე არ ვიცი და ფორესტერსა და ლეგასის შორის განსხვავებაზე გარანტიას ვიძლევი რომ ლეგასის უფრო ძლიერი ვაკუუმის ბაჩოკი აქვს |
|
|
![]() ![]() |