IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

32 გვერდი V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Reply to this topicStart new topic
> აცეტონის ბენზინში შერევა...
crimson
გამოხმაურება Jul 24 2010, 10:12
გამოხმაურება #261


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




datoxachi
ციტატა(datoxachi @ 23rd July 2010 - 19:45) [snapback]160832[/snapback]
და ეკოს სუპერს ხშირავ ვერ ასხავ?

სამსახური მაძლევს ვისოლის პრემიუმს, ასე რომ მაგ ბენზინზე ვზივარ ძირითადად
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Jul 24 2010, 10:17
გამოხმაურება #262


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




მე ვასხავდი 1 კვირა(ჩემს ყოფილ ფორიკაზე ,ავტომატიკაზე) ვისოლის პრემიუმს ...წვა ცვეტში ჯიგრული ქონდა მაგრამ გაწევის რა გითხრა...აშკარად ერტობოდა მანქანას რო ისე ვერ მიდიოდაsad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Jul 24 2010, 10:34
გამოხმაურება #263


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




ციტატა(crimson @ 23rd July 2010 - 18:16) [snapback]160825[/snapback]
მე ვისოლის პრემიუმს ვხმარობ, და 30 ლიტრზე ვასხავ 100 გრამს

ასევე ვსინჯე ეკოს სუპერი და 30 ლიტრზე დავამატე 60 გრამი აცეტონი

მე სუპერზე აცეტონის დამატებას მაინც არ გირჩევდი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
milrood
გამოხმაურება Jul 27 2010, 11:38
გამოხმაურება #264


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 493
რეგისტრ.: 11-January 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 714




ციტატა(milrood @ 19th July 2010 - 11:41) [snapback]159870[/snapback]
სოფელ დიღმისკენ არის ერთი ლაბორატორია "მულტიტესტი" ბევრი რამის ლაბორატორიულ კვლევას ატარებენ. ჩემი სამსახური პესტიციდებს იკვლევს მანდ.
ამ დღეებში მოვხვდები და გავარკვევ თუ აკეთებენ ოქტანობის კვლევას და ფასსაც ვიკითხავ. შედეგებს აქ დავწერ.

სამწუხაროდ არ აკეთებენ აღნიშნულ ლაბორატორიულ კვლევას. sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iraklik
გამოხმაურება Jul 27 2010, 12:11
გამოხმაურება #265


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 325
რეგისტრ.: 7-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 71




ციტატა(crimson @ Jul 24 2010, 11:12) [snapback]160957[/snapback]
datoxachi

სამსახური მაძლევს ვისოლის პრემიუმს, ასე რომ მაგ ბენზინზე ვზივარ ძირითადად



კოტე, მგონი მოსულა მაგ ტალონით სუპერის ჩასხმა,რა თქმა უნდა ცოტა ნაკლებს კი ჩაგისხამენ ზატო სუპერით ივლი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Jul 27 2010, 12:15
გამოხმაურება #266


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




ციტატა(iraklik @ Jul 27 2010, 13:11) [snapback]161577[/snapback]
კოტე, მგონი მოსულა მაგ ტალონით სუპერის ჩასხმა,რა თქმა უნდა ცოტა ნაკლებს კი ჩაგისხამენ ზატო სუპერით ივლი

+111111 მე გამიკეთებია ეგრე..ოღონდ ადრე(დახლოებიტ 1 წლის წინ)..ეხლა თუ რამე შეიცვალა არ ვიცი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leqsoo
გამოხმაურება Jul 27 2010, 12:21
გამოხმაურება #267


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 6,409
რეგისტრ.: 18-February 10
მომხმარებელი № 833




shreketa
რეგულარის ტალონით სუპერი ბევრჯერ ჩმისხია 10 ლიტრი გამოდის 18.5 ლარი და ამ 18.5 ლარის სუპერს ჩაგისხავენ 9 ლიტზე ცოტა მეტი გამოდის რა smile.gif

ეხაც უპრობლემოდ ჩაასხავ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Jul 27 2010, 13:02
გამოხმაურება #268


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(iraklik @ 27th July 2010 - 13:11) [snapback]161577[/snapback]
კოტე, მგონი მოსულა მაგ ტალონით სუპერის ჩასხმა,რა თქმა უნდა ცოტა ნაკლებს კი ჩაგისხამენ ზატო სუპერით ივლი


ვა ნაღდად ? ერთი ვიკითხავ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lexomik
გამოხმაურება Jul 27 2010, 23:02
გამოხმაურება #269


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 431
რეგისტრ.: 1-February 10
მდებარ.: gldani
მომხმარებელი № 774




აცეტოოონნ მაგაააარრრ. მე მქონდა ჩAსხმული და 60 ლიტრზე გამატარა 570 კმ ბენზინი მესხა რეგულარ ენერჯი "ვისოლის" და პოლნი ბაკზე 100 მილილიტრი გავუშვი მანქანამაც ამოისუნთქა და კარგადაც მატარა
ეხლა ევრორეგულარი ჩავასხი და ამაზე უნდა დავუმატო 100 მილილიტრი. ვნახოთ როგორ გაფრინდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio8080
გამოხმაურება Aug 12 2010, 18:46
გამოხმაურება #270


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,269
რეგისტრ.: 6-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 698




ციტატა(maxouni @ Jun 11 2010, 16:05) [snapback]146614[/snapback]
+1

მოკლედ რაოდენ ნაგავი ბენზინიც არ უნდა უყოს ლიტრზე 10 გრამზე მეტს აზრი არა აქვს და დანარჩენი ცდების შედეგად დადგინდება
მაგიტომ ვთქვი არაბაქოს რეგულარი თუ სადმე გეგულებათ ის ჯობიათქო.

საქმეც იმაშია რომ აქ არაა ეკონომიაზე ლაპარაკი.
აქ საუბარი იმაზეა, რომ იგივე ნაგავი რეგულარიასგან იაფფასიანი და ნაგავი პრისადკებით გასუპერებულ ვითომ სუპერს რომ ვასხამთ მაგას სჯობია რომ ჩვენ თვითონ გავასუპეროთ ცოტა უკეთესი პრისადკით, ანუ აცეტონით.

რა თქმა უნდა 1 ლიტრ ბენზინს რომ 100 გრამ მსუბუქ ფრაქციას დაუმატებ ბენზოლის სახით, მერე უკვე უფრო მსუბუქი იქნება.
მოდი მაშინ და აცეტონშერეული რეგულარის და სუპერის სიმკვრივეები შევადაროთ და ვნახავთ სხვაობას
ისე არ გაიგოთ რომ ამ ყველაფერს დარწმუნებით ვამტკიცებდე
ეს ყველაფერი არის დასკვნა იქედან რაც წავიკითხეწ ბევზინის წარმოების შესახებ და მითუმეტეს მაღალოქტანიანი და იაფფასიანი ბენზინის დამზადების შესახებ.
ისე საინტერესოა, ლაბორატორია ტყვიის შემცველობას გვეტყვის??
მე მგონი ძალიან საინტერესო იქნება ლაბორატირიის პასუხები.

მე მგონი რეგულარის ხარისხი ყველაზე სტაბილურია და სუპერის გა პრემიუმის მერყევი, იმიტომ რომ პრისადკების შემზავებელის პახმელიაზე დამოკიდებული smile.gif
ეს ჩემი სუბიექტური აზრია და შეიძლება სულაც არ იყოს ასე, თუნდაც იმიტომ რომ მე აარ ვარ რეგულარის კლიენტი და ხარისხები არ შემიდარებია.
აი ის კი გამოგონია რომ თბილისში ოქტანობას ფხვნილის ჩაყრით უწევენო და სწორედ ეგ ფხვნილია ის ავადსახსენებელი ფეროცენი და მაგის მანქანაში ჩასხმას მართლა რეგულერის ჩასხმა სჯობია



ძალიან საინტერესო თემაა, ჯერ-ჯერობით სუბარუს მფლობელი არ გახლავართ (გზაშია) მაგრამ როგორც ქიმიკოსი ჩემს აზრს გამოვთქვავ smile.gif ბენზოლის და ეთილის სპირტის ნარევი გამოიყენება საწვავად ფორმულა 1 -ის ძრავებში. ბენზოლის ოქტანობა მაღალია, მაგრამ როგორც გამხსნელი აცეტონს ვერ ჯობნის. აცეტონი უმატებს ნაწილობრივ ოქტანობას, მაგრამ უფრო თავისი ძლიერი გამხსნელი თვისებების გამო წმინდავს ”სვეჩებს” და შეფრქვევის სისტემას. მაგ კუთხით თუ შევხედავთ აცეტონზე უკეთესი გამხსნელია ტეტრაჰიდროფურანი (ТГФ),
ასეთივე წარმატებით შეიძლება მისი გამოყენება ოღონდ დოზირება უნდა შემცირდეს აცეტონთან შედარებით smile.gif რათქმაუნდა ფასიც საკმაოდ მეტია აცეტონთან შედარებით, და მეტი აალების უნარი აქვს ვიდრე აცეტონს. თუ აცეტონის დამატებით ძრავის მუშაობაში რაიმე შეიცვალა უკეთესობისაკენ (ერთჯერად დამატებაზეა საუბარი) მაშინ შესაძლებელია აცეტონმა გახსნა რაიმე "ნაგავი", ხოლო მუდმივად გამოყენებისას კი უბრალოდ "აკეთილშობილებთ" საწვავს, ოქტანობა რამდენად იცვლება ძნელი სათქმელია, იმიტომ რომ ოქტანობა ფარდობითი მცნებაა და ეტალონად აღებულია იზოოქტანი (ნაჯერი ნახშირწყალბადია და ოქტანობა ითვლება 100), და ოქტანობის მცნებაში მოიაზრება ნარევის წვის დროს გამოყოფილი ენერგია და დეტონაცია (ანუ როდის აალდება და ენერგიის გამოყოფის "სიჩქარე"). მაინტერესებს აცეტონის ექსპერიმენტის ჩატარება საკუთარ მანქანაზე (ფორდის 1.4 ზეტეკის ძრავი), რამოდენიმე თვეა ვისოლის სუპერზე გადავიყვანე, მანქანა კი გამოცოცხლდა (95 ოქტანობის უწერია), მაგრამ ეგრეთ წოდებული "კლაპნების ხმა" მაინც ააქვს. საინტერესოა ყველას მოსაზრება ამ თემასთან დაკავშირებით rolleyes.gif


--------------------
FORESTER SG5 CS TURBO MT 2005
Ex. cars: FORESTER S20 MT 2000
FORESTER XT MT
FORESTER S20 MT 98
OTHERS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
milrood
გამოხმაურება Aug 13 2010, 09:02
გამოხმაურება #271


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 493
რეგისტრ.: 11-January 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 714




ციტატა(lexomik @ 28th July 2010 - 00:02) [snapback]161669[/snapback]
მე მქონდა ჩAსხმული და 60 ლიტრზე გამატარა 570 კმ ბენზინი მესხა რეგულარ ენერჯი "ვისოლის" და პოლნი ბაკზე 100 მილილიტრი გავუშვი

ზუსტად მასე ჩავასხი და 573 კმ-ზე დაიმატა 53 ლიტრი. 30 ლიტრით ტრასაზე ვიარე უკონდიციონეროდ (360 კმ) და დანარჩენი კონდიციონერით ქალაქის პირობებში, +5 კაცი მანქანაში.
უკანა გზაზე: კონდიციონერ ჩართული ტრასაზე ნახევარი ბაკით 280 კმ (4 კაცი მანქანაში), დანარჩენი ქალაქის პირობებში უკონდიციონეროდ. წითელი აანთო 530 კმ-ზე.

თქვენ შეაფასეთ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Aug 13 2010, 10:12
გამოხმაურება #272


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(gio8080 @ Aug 12 2010, 19:46) [snapback]165096[/snapback]
ძალიან საინტერესო თემაა, ჯერ-ჯერობით სუბარუს მფლობელი არ გახლავართ (გზაშია) მაგრამ როგორც ქიმიკოსი ჩემს აზრს გამოვთქვავ smile.gif ბენზოლის და ეთილის სპირტის ნარევი გამოიყენება საწვავად ფორმულა 1 -ის ძრავებში. ბენზოლის ოქტანობა მაღალია, მაგრამ როგორც გამხსნელი აცეტონს ვერ ჯობნის. აცეტონი უმატებს ნაწილობრივ ოქტანობას, მაგრამ უფრო თავისი ძლიერი გამხსნელი თვისებების გამო წმინდავს ”სვეჩებს” და შეფრქვევის სისტემას. მაგ კუთხით თუ შევხედავთ აცეტონზე უკეთესი გამხსნელია ტეტრაჰიდროფურანი (ТГФ),
ასეთივე წარმატებით შეიძლება მისი გამოყენება ოღონდ დოზირება უნდა შემცირდეს აცეტონთან შედარებით smile.gif რათქმაუნდა ფასიც საკმაოდ მეტია აცეტონთან შედარებით, და მეტი აალების უნარი აქვს ვიდრე აცეტონს. თუ აცეტონის დამატებით ძრავის მუშაობაში რაიმე შეიცვალა უკეთესობისაკენ (ერთჯერად დამატებაზეა საუბარი) მაშინ შესაძლებელია აცეტონმა გახსნა რაიმე "ნაგავი", ხოლო მუდმივად გამოყენებისას კი უბრალოდ "აკეთილშობილებთ" საწვავს, ოქტანობა რამდენად იცვლება ძნელი სათქმელია, იმიტომ რომ ოქტანობა ფარდობითი მცნებაა და ეტალონად აღებულია იზოოქტანი (ნაჯერი ნახშირწყალბადია და ოქტანობა ითვლება 100), და ოქტანობის მცნებაში მოიაზრება ნარევის წვის დროს გამოყოფილი ენერგია და დეტონაცია (ანუ როდის აალდება და ენერგიის გამოყოფის "სიჩქარე"). მაინტერესებს აცეტონის ექსპერიმენტის ჩატარება საკუთარ მანქანაზე (ფორდის 1.4 ზეტეკის ძრავი), რამოდენიმე თვეა ვისოლის სუპერზე გადავიყვანე, მანქანა კი გამოცოცხლდა (95 ოქტანობის უწერია), მაგრამ ეგრეთ წოდებული "კლაპნების ხმა" მაინც ააქვს. საინტერესოა ყველას მოსაზრება ამ თემასთან დაკავშირებით rolleyes.gif


ქიმია მაგარია. ფიზიკა რომ არა ქიმიკოსი გამოვიდოდი. აცეტონი კარგია ეგ ტეტრაჰიდროფურანი ხომ საერთოდ მაგრამ ჩემი აზრით არსებობს პრობლემა რეზინის დეტალებთან დაკავშირებით (შლანგები, "პრაკლადკები") უმეტესობა ბენზინს უძლებს მაგრამ აცეტონთან ან უფრო ძლიერ გამხსნელებთან ხანგრძლივი კონტაქტის შემდეგ რაც მოსდით ისიც მინახავს. მაგალითად ე.წ. კარბქლინერი შეიცავს აცეტონს + სხვა უფრო საშინელ გამხსნელებს მიასხი, რომელიმე რეზინს და როგორ გაიბერება 5 წუთში ნახავ.

რაც შეეხება ფორდს - ზეტეკის სერიის ძრავები საკმაოდ ფორსირებულია რაც იმას ნიშნავს რომ დეტონაციის დაჩიკი აყენია + ზაჟიგანია ზღვრულ (ნაადრევი) კუთხეებზე მუშაობს. ანუ მაქსიმალურად ნაადრევი ანთება მეტი სიმძლავრის მისაღებად თუ დეტონაციის დაჩიკი არ მუშაობს დეტონაცია აუცილებლად იქნება საუკეთესო ბენზინის შემთხვევაშიც კი.

მეორე მომენტი - ღარიბი ნარევი ანუ დეტონაციის წყარო 70-80 % შემთხვევებში .

მესამე - მური და სხვა მყარი ნადები წვის კამერაში იშვიათია მაგრამ მაინც. ( 1 საათი გახეთქვამდე გაზაობა შველი biggrin.gif ან დაასტუკებ )

ამიტომ ჩემი აზრით აცეტონი მხოლოდ პრობლემის დაფარვის მცდელობაა. გამართული ძრავი, სუფთა იჟექტორები, კარგი ბენზონასოსი, კარგი სვეჩები/კაბელები, ნორმალურად მუშაობს ჩვენებურ სუპერზე. ასევე სასურველია 6 თვეში ერთხელ მაინც ლოგის ჩაწერა და შეხედვა. ვისაც გაზაობა უყვარს აუცილებელია გამომავალი გაზებვის ტემპერატუტის EGT დაჩიკის ქონა - 800 გრადუსზე მაღლა გაზაობა და მოკვდა ძაღლუკა. სუბარუს შემთხვევაში ჩეკი რომ აინთება (ღარიბ ნარევის გამო) უკვე ძრავი სარემონტოა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
milrood
გამოხმაურება Aug 13 2010, 12:32
გამოხმაურება #273


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 493
რეგისტრ.: 11-January 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 714




თუ ღმერთი გწამთ ეს ლოგის ჩაწერა რას ნიშნავს იქნებ ამიხსნათ ვინმემ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kastera
გამოხმაურება Aug 13 2010, 12:35
გამოხმაურება #274


mysubaru.ge
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,513
რეგისტრ.: 17-April 09
მომხმარებელი № 20




milrood
ვგონებ მანქანის კომპიუტერზე მიერთება


--------------------
4x4=16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ratikobaxa
გამოხმაურება Aug 13 2010, 12:53
გამოხმაურება #275


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,270
რეგისტრ.: 12-October 09
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 466




ბევრი ძაან საინტერესო რამ წავიკითხე რაც არ ვიცოდი smile.gif მე ერთხელჩავასხი აცეტონი, გაწევაში საგრძნობელი სხვაობა მომცა მაგრამ წვაში მაინც და მაინც არა, მეტჯერ აღარ მიცდია აცეტონის ჩასხმა, მეშინია სვეჩები არ დაბრიდოს, 2 კვირის წინ რუსთავიდან ურეკამდე, ზუსტად 350 კილომეტრზე დამიწვა ნახევარი ბაკი, 25-26 ლიტრი, 5 კაცით + გაძეძგილი საბარგულით (ხაშურიდან კონდენციონერიც ჩართული მქონდა), აქედან რო წამოვალ ჩავასხავ აცეტონს და ვნახავ რა სხვაობას მომცემს. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Aug 13 2010, 14:15
გამოხმაურება #276


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




ციტატა(ratikobaxa @ Aug 13 2010, 13:53) [snapback]165259[/snapback]
ბევრი ძაან საინტერესო რამ წავიკითხე რაც არ ვიცოდი smile.gif მე ერთხელჩავასხი აცეტონი, გაწევაში საგრძნობელი სხვაობა მომცა მაგრამ წვაში მაინც და მაინც არა, მეტჯერ აღარ მიცდია აცეტონის ჩასხმა, მეშინია სვეჩები არ დაბრიდოს, 2 კვირის წინ რუსთავიდან ურეკამდე, ზუსტად 350 კილომეტრზე დამიწვა ნახევარი ბაკი, 25-26 ლიტრი, 5 კაცით + გაძეძგილი საბარგულით (ხაშურიდან კონდენციონერიც ჩართული მქონდა), აქედან რო წამოვალ ჩავასხავ აცეტონს და ვნახავ რა სხვაობას მომცემს. smile.gif

ბევრი თუ მოგივიდა აცეტონი რა სედეგს გამოიღებს რას დაენძრევა ???

შენ რამდენი ჩაასხი /.?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ratikobaxa
გამოხმაურება Aug 13 2010, 14:26
გამოხმაურება #277


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,270
რეგისტრ.: 12-October 09
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 466




ციტატა(TRULOVI @ 13th August 2010 - 14:15) [snapback]165266[/snapback]
ბევრი თუ მოგივიდა აცეტონი რა სედეგს გამოიღებს რას დაენძრევა ???

შენ რამდენი ჩაასხი /.?

სვეჩებს დაერხევა, ჩვენი ფორუმელი Otarik ა ასხავდა აცეტონს და დაუდნო სვეჩები. მე 10 ლიტრზე 15 გრამი გავუშვი. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Aug 13 2010, 14:28
გამოხმაურება #278


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




აჰა გასაგებია ანუ უფრო დადგომის მიზნით იყენებთ ხო?

და პლიუს იწმინდება რარაც რაღაცეებიც ისე 6 თვეში ერთხელ მოჟნა რო ჩააასხა და გაწმინდოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio8080
გამოხმაურება Aug 14 2010, 01:43
გამოხმაურება #279


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,269
რეგისტრ.: 6-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 698




ციტატა(Sturbo @ Aug 13 2010, 11:12) [snapback]165205[/snapback]
ქიმია მაგარია. ფიზიკა რომ არა ქიმიკოსი გამოვიდოდი. აცეტონი კარგია ეგ ტეტრაჰიდროფურანი ხომ საერთოდ მაგრამ ჩემი აზრით არსებობს პრობლემა რეზინის დეტალებთან დაკავშირებით (შლანგები, "პრაკლადკები") უმეტესობა ბენზინს უძლებს მაგრამ აცეტონთან ან უფრო ძლიერ გამხსნელებთან ხანგრძლივი კონტაქტის შემდეგ რაც მოსდით ისიც მინახავს. მაგალითად ე.წ. კარბქლინერი შეიცავს აცეტონს + სხვა უფრო საშინელ გამხსნელებს მიასხი, რომელიმე რეზინს და როგორ გაიბერება 5 წუთში ნახავ.

რაც შეეხება ფორდს - ზეტეკის სერიის ძრავები საკმაოდ ფორსირებულია რაც იმას ნიშნავს რომ დეტონაციის დაჩიკი აყენია + ზაჟიგანია ზღვრულ (ნაადრევი) კუთხეებზე მუშაობს. ანუ მაქსიმალურად ნაადრევი ანთება მეტი სიმძლავრის მისაღებად თუ დეტონაციის დაჩიკი არ მუშაობს დეტონაცია აუცილებლად იქნება საუკეთესო ბენზინის შემთხვევაშიც კი.

მეორე მომენტი - ღარიბი ნარევი ანუ დეტონაციის წყარო 70-80 % შემთხვევებში .

მესამე - მური და სხვა მყარი ნადები წვის კამერაში იშვიათია მაგრამ მაინც. ( 1 საათი გახეთქვამდე გაზაობა შველი biggrin.gif ან დაასტუკებ )

ამიტომ ჩემი აზრით აცეტონი მხოლოდ პრობლემის დაფარვის მცდელობაა. გამართული ძრავი, სუფთა იჟექტორები, კარგი ბენზონასოსი, კარგი სვეჩები/კაბელები, ნორმალურად მუშაობს ჩვენებურ სუპერზე. ასევე სასურველია 6 თვეში ერთხელ მაინც ლოგის ჩაწერა და შეხედვა. ვისაც გაზაობა უყვარს აუცილებელია გამომავალი გაზებვის ტემპერატუტის EGT დაჩიკის ქონა - 800 გრადუსზე მაღლა გაზაობა და მოკვდა ძაღლუკა. სუბარუს შემთხვევაში ჩეკი რომ აინთება (ღარიბ ნარევის გამო) უკვე ძრავი სარემონტოა.



რეზინის ნაწილებთან გამხსნელების გამოყენება მართლაც რომ არასასურველია smile.gif ბენზოლით ისე იჯირჯვება რეზინის მილი რომ თითქმის ორმაგდება სისქეში smile.gif ისე მახსოვს ადრე საბჭოთა მანქანების ძრავებში თვითონ წვის კამერაში დიეთილის ეთერს ასხავდნენ მცირე რაოდენობით (ეთერს) ერთი გადაქოქვა და .... შედეგებს ალბათ მიხვდებით, თუ "გლუშიწელი" გაუძლებდა აფეთქებას, ასუფთავებდა წვის კამერას laugh.gif ვფიქრობ აცეტონის მსგავსი გამხსნელების მუდმივად გამოყენება არასასურველია თანამედროვე ძრავებში, რამოდენიმეჯერ გასუფთავების მიზნით მცირე რაოდენობით შერევა საწვავში (მითუმეტეს ჩვენი ბენზინების გადამკიდე) ალბათ რაიმე დადებით შედეგს გამოიღებს. თქვენი აზრით ჩემი მანქანის ზეტეკის ძრავზე "დაჩიკი" არ მუშაობს ნორმალურად? თითქოს ტესტირებისას არანაირ შეცდომას არ აგდებს unsure.gif უფრო ძრავის სისუსტეს ვაბრალებ ხანდახან "კლაპნების ხმას", ბენზონასოსის ნორმალურ წნევაზე თავს ვერ დავდებ, მაგრამ... ჩვენი ბენზინებით ძნელია რაიმეს დაზუსტებით თქმა smile.gif


--------------------
FORESTER SG5 CS TURBO MT 2005
Ex. cars: FORESTER S20 MT 2000
FORESTER XT MT
FORESTER S20 MT 98
OTHERS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ratikobaxa
გამოხმაურება Aug 14 2010, 14:55
გამოხმაურება #280


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,270
რეგისტრ.: 12-October 09
მდებარ.: RUSTAVI
მომხმარებელი № 466




ციტატა(gio8080 @ 14th August 2010 - 01:43) [snapback]165384[/snapback]
ფრო ძრავის სისუსტეს ვაბრალებ ხანდახან "კლაპნების ხმას", ბენზონასოსის ნორმალურ წნევაზე თავს ვერ დავდებ, მაგრამ... ჩვენი ბენზინებით ძნელია რაიმეს დაზუსტებით თქმა smile.gif

არამგონია ძრავის სისუსტის ბრალი იყოს ეგ, ადრინდელ 1.4 ოპელზეც და ეხლანდელ 1.5 იმპრეზაზეც ცუდი ბენზინის (რეგულარის) ჩასხმის მერე ხშირად აქვს ეგ ხმა (დაძვრისას). სუპერი ჩაასხი, ან აცეტონი გაურიე და ცადე, წესით აღარ უნდა ჰქონდეს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

32 გვერდი V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 4 მომხმარებელი (მათ შორის 4 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge