IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

13 გვერდი V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ტორმუზები, როგორ გავაუმჯობესოთ
EBR100
გამოხმაურება Jul 25 2010, 18:26
გამოხმაურება #181


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 266
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 908




ციტატა(maxouni @ Jul 25 2010, 14:38) [snapback]161180[/snapback]
4 პორშინიანი სუპორტების დაყენება უკვე ბევრმა სცადა და საკმაოდ ეფექტურია, მაგრამ საკმაოდ ძირიც გამოდის, მითუმეტეს თუ დისკებიც არ გიწყობს ხელს, 16-იან დისკებში არ ეტევა 4 პორშინიანები.
ბევრი ვიფიქრე ამ საკითხზე და გადავწყვიტე რომ უნდა არსებობდეს რამე უფრო მარტივი და იაფი გზა, ხომ არსებობს მანქანები შვეულებრივი სუპორტებით და მშვენიერი ტორმუზები აქვთ.
ცოტა თეორიაც მოვიშველიე: ანუ რას წარმოადგენს ტორმუზის სისტემა? რას და გვაქვს 4 ცალი სუპორტი რომელსაც ჟიდკოსტი აქვება და კალოდკა ამუხრუჭებს, მაგრამ ამის გარდა კიდევ გვაქვს ტორმუზის მთავ არი ბაჩოკი რომელიც ამ სუპორტებს ამარაგებს ჟიდკოსტით და ნეტავ რა მოხდება თუ გავაძლიერებთ ამ მთავარ ბაჩოკს? რა თქმა უნდა ეფექტი უნდა გვქონდეს. და როგორ გავაძლიეროთ, აქაც ისევ თეორიას თუ მოვიშველიებთ და თუ გავიხსენებთ 7-ე კლასის ფიზიკის წიგნს ადვილად მივხვდებით რომ როცა ერთი პორშინიდან მერეში გადადის სითხე, რაც უფრო წვრილია პორველი პორშინი და რაც უფრო მსხვილია მეორე, მითუფრო ნაკლები ძალაა საჭირო პირველი პორშინის დასაწნეხად და მით უფრო მეტია დაწოლა მეორე პრშინზე. ჩვენს შემთხვევაში პირველი პორშინი ტერმუზის მთავარი ბაჩოკია და მეორე სუპორტები, ანუ ჩევნ თუ აქამდე ვჩალიჩობდით მეორე ბაჩკის გაზრდას, თამამად შეგვიძლია პირველის დაპატარავებაზეც ვიფიქროთ.
ახლა როგორ დავაპატრავოთ მთავარი ბაჩოკი:
თუ დავაკვირდებით იაპო ნური მანქანების უმრავლესობას ერთიდაიგივე მთავარი ბაჩოკი უყენია, მთავარია ტრუბკები შედიოდეს იგივე მხრიდან, მე პირადად დაკვირვებებს ვაქარმოებდი ნისან ლიბერტიზე, მაგრამ ვინაიდან ასეთი მანქანა სულ 2 ცალია თბილისში სჯობია რამე უფრო გავრცელებული მანქანის მოვძებნოთ.
მართალია ახლა თბილისში მარჯვენა რულიანი მანქანებიდან ყველაზე მეტად ფორესტერია გავრცელებული, მაგრამ მოიძებნება რამე



თეორიის რა გითხრათ და გუშინ BAKOმ კი დააყენა 4 იანები 16 იან ქარხნულ დისკებზე და მშვენივრად გრძნობს თავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jul 25 2010, 18:37
გამოხმაურება #182


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




სტანდარტულ 16 ზე როგორ არ დგება 4 პორშინიანი, აბა STI ძველი მოდელები რა დისკებზე დგანან?

ვაკუუმს რაც შეეხება როგორც კი დააპატარავებ მთავარ ბაჩოკის ქვედა ცილინდრს, მომენტალურად გაგეზრდება პედლის ხოდი, ეგ კიარა მაგ ცილინდრის შეცვლის გარეშეც ოდნავ იზრდება ხოდი და პედალი ოდნავ უფრო ღრმად ჩადის ვიდრე უფრო პატარა მოცულობის სუპორტების ცილინდრების შემთხვევაში.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iPod
გამოხმაურება Jul 25 2010, 18:39
გამოხმაურება #183


Dat.. STI101
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 17,288
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 14




bako
ეგ მარტო იმპრეზას დისკებზე და ოქროსფერ ბბს-ებზე დგება როგორც ვიცი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Jul 25 2010, 18:58
გამოხმაურება #184


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Jul 25 2010, 15:42) [snapback]161187[/snapback]
მთლიანობაში ხოდი ცოტა გაიზრდება, მაგრამ რასც ჰქვია მუშ სვლა იგივე იქნება, ანუ იქედან როცა პედალზე იგრძნობ წინააღმდეგობას - ბორბლების სრულ დაბლოკვამდე (როცა ABS მოგარტყამს).
ახლა ვკითხულობ თეორიებს და უკვე დარწმუნებული ვარ რომ პედალი უფრო მგრძნობიარე გახდება და ისიც წავიკითხე სუბარუს რატომ ჰქონია ასეთი ტორმუზები, თურმე ეს შედეგია იმ მოსაზრების რომ სუბარუ გამოშვებულია ბრაუნტზე საგონკაოდ , სადაც ძალიან დიდ მნიშვნელობა აქვს ტორმუზის ზუსტ დოზირებას რაც თითქმის შეუძლებელია ზედმეტად მგრძნობიარე და რბილი პედლის შემთხვევაში. ანუ ამ ზუსტ დოზირებას მიაღწიეს სწორედ მთავარი ბაჩოკის დიამეტრის გაზრდით, და ლეგასიზე იმიტომ დაუყენეს უფრო ძლიერი ვაკუუმი რომ ასფალტის მანქანაა, ბაჩოკის გადაკეთება ალბათ დაეზარათ biggrin.gif

იაპონური ტორმუზის ბაჩოკებზე მარკირება ასეთია სუბარუ 11/16, ნისანი 7/6, მაზდა 15/16,
ზუსტად არ ვიც ეს ციფრები რას ნიშნავს, მაგრამ თუ წნევის შექმნის მაჩვენებლებით ვიხელმძღვანელებთ 15/16 ყველაზე კარგი უნდა გამოვიდეს



ზუსტად ეგაა გაკეთებული ჩემ მანქანაზე. ევროპაში ხალხი უფრო მგრძნობიარე ტორუზს აფასებს შესაბამისად ხოდიც მეტია. მოკლედ სუბარუ ბაზარს მოერგო. იგივე ხდებნოდა ევროპულ პრიმერაზე ზედა ცილინდრი ნისანის კი არა ლუკასის ეყენა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 25 2010, 19:04
გამოხმაურება #185


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(bako @ Jul 25 2010, 19:37) [snapback]161225[/snapback]
სტანდარტულ 16 ზე როგორ არ დგება 4 პორშინიანი, აბა STI ძველი მოდელები რა დისკებზე დგანან?

4-პორშნიანი STi-ს ტორმუზები არ დგება მხოლოდ S/TB-ს ქარხნულ 16-იან დისკებზე, სხვა დისკებზე უპრობლემოდ დგება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2010, 23:14
გამოხმაურება #186


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




maxouni
არვიცი მარა ვახავ ამ დღეები.
აი ყველაზე ოპტიმალური ვარიანტი არის კაკრას ვაკუუმის გადმოტანა.
დანარჩენს იმეა ხელი არ უნდა ახლო.
ჩემ ტორმუზს ისედაც დიდი ხოდი აქ და გაზრდა ნაღდად აღარ მინდა

Sturbo
ანუ შენ გინდა თქვა შენსას მთავარი ბაჩოკი უფრო ვიწრო აქ?
შეგიძია გაზომო შენის დიამეტრი?
და მერე შევადარებდით რა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jul 25 2010, 23:25
გამოხმაურება #187


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




დაწოლას რო გაზდრით კალოდკაზე ტემპერატურაც ხო გაიზრდება ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2010, 23:26
გამოხმაურება #188


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




mixa
ბიჯო ტემპერატურის დედაც თუ არ გააჩერა რათ მინდა ცივი ტორმუზები ტო.
ტემპერატურას კიდე წესიერ ხუნდებს დააყენებ და ეგაა რა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jul 25 2010, 23:28
გამოხმაურება #189


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




RACKER
დღეს ვიყავი ძმაო ისნის დაშლილებში და ს კლასის ბრემბოებს მაძლევდა 250 ლარად(პროსტა აპორნებს არ აყოლებდა) ხოდა მოვიფიქროთ რამე მაგ საკითხზე რა smile.gif
ბრემბო არაა მესრო აზერია მარა რაუჭირს biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 25 2010, 23:29
გამოხმაურება #190


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




mixa
შენ კი მარა მე სად ჯანდაბაში ჩავტიო მაგხელა რკინა ჰა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jul 25 2010, 23:32
გამოხმაურება #191


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




RACKER
იყიდე იმპრეზას ოქროსფრები და იმაზე ჩაეტევა. არ ღირს ძვირი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 26 2010, 08:32
გამოხმაურება #192


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(mixa @ Jul 25 2010, 23:28) [snapback]161273[/snapback]
RACKER
დღეს ვიყავი ძმაო ისნის დაშლილებში და ს კლასის ბრემბოებს მაძლევდა 250 ლარად(პროსტა აპორნებს არ აყოლებდა) ხოდა მოვიფიქროთ რამე მაგ საკითხზე რა smile.gif
ბრემბო არაა მესრო აზერია მარა რაუჭირს biggrin.gif

მერსოს ტორმუზები ადვილად დადგება სუბარუზე?? რამე გადაკეთება სჭირდება??

ჩატვეაზე მე პრობლემა არ მაქვს 17-იანი გამოწეული დისკები მიყენია smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jul 26 2010, 09:21
გამოხმაურება #193


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




PAINKILLER
სამაგრებს უნდა გადაკეთება და დგემა.
პირდაპირ არ დადგება იასნია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jul 26 2010, 09:37
გამოხმაურება #194


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ციტატა(RACKER @ Jul 26 2010, 00:14) [snapback]161267[/snapback]
maxouni
არვიცი მარა ვახავ ამ დღეები.
აი ყველაზე ოპტიმალური ვარიანტი არის კაკრას ვაკუუმის გადმოტანა.
დანარჩენს იმეა ხელი არ უნდა ახლო.
ჩემ ტორმუზს ისედაც დიდი ხოდი აქ და გაზრდა ნაღდად აღარ მინდა

Sturbo
ანუ შენ გინდა თქვა შენსას მთავარი ბაჩოკი უფრო ვიწრო აქ?
შეგიძია გაზომო შენის დიამეტრი?
და მერე შევადარებდით რა


დიდი ხოდი იმიტომ აქვს, რომ ჟიტკოსტია შესაცვლელი, კუმშვადია უკევ სიძველის გამო, ჩემსასაც ეგრე ქონდა, ახლა ტორმუზები რო შევცვალე და მეორედ გავაკეთე პრაკაჩკა ძალიან მგრძნობიარე გახდა, ხოდი გაუნახევრდა, გირჩევ შეცვალო სანამ შიგნეულობის კოროზია დაწყებია სისტემას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 26 2010, 11:35
გამოხმაურება #195


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(RACKER @ Jul 26 2010, 09:21) [snapback]161313[/snapback]
PAINKILLER
სამაგრებს უნდა გადაკეთება და დგემა.
პირდაპირ არ დადგება იასნია.

ლიოს ბრემბოებიც ხომ მერსედესიდან იყო მოხსნილი??

ადვილია მაგ სამაგრების გადაკეთება? სარისკო არ არის ეგეთი გადაკეთება?? ტორმუზებია მაინც, რა იცი რა ხდება....

ციტატა(bako @ Jul 26 2010, 09:37) [snapback]161320[/snapback]
დიდი ხოდი იმიტომ აქვს, რომ ჟიტკოსტია შესაცვლელი, კუმშვადია უკევ სიძველის გამო, ჩემსასაც ეგრე ქონდა, ახლა ტორმუზები რო შევცვალე და მეორედ გავაკეთე პრაკაჩკა ძალიან მგრძნობიარე გახდა, ხოდი გაუნახევრდა, გირჩევ შეცვალო სანამ შიგნეულობის კოროზია დაწყებია სისტემას

აუ, მეც მინდა ჟიდკოსწის შეცვლა....

რა დამიჯდება მთლიანად?


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrdili
გამოხმაურება Jul 26 2010, 12:05
გამოხმაურება #196


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




ციტატა(mixa @ 26th July 2010 - 00:25) [snapback]161270[/snapback]
დაწოლას რო გაზდრით კალოდკაზე ტემპერატურაც ხო გაიზრდება ?

გაიზრდება აბა რას იზამს, თუმცა აპორნების ვენტილაციის გაუმჯობესება შეიძლება არც თუ ისე რთულად wink.gif
http://www.s2ki.com/forums/index.php?showtopic=105287
http://forums.nasioc.com/forums/showthread...9126&page=6
http://64.135.19.19/forums/showthread.php?p=21651910



ეს კიდე მაგარი რაღაცაა, გინდა მუხრუჭების ვენტილაციისთვის, გინდა ინთეიქისთვის და გინდა ნებისმიერი სხვა დანიშნულების ჰაერის ნაკადის მისაღებად, მინიმალური წინაღობით smile.gif
http://www.pegasusautoracing.com/group.asp?GroupID=DUCTNACA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jul 26 2010, 16:30
გამოხმაურება #197


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ჟიტკოსტი 26 დოტ3 9ეგ უწერია სუბარუს), დოტ4 30, შეცვლა სისტემის პრაკაჩკა-გამორეცხვიანა 27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ATU-111
გამოხმაურება Jul 30 2010, 10:58
გამოხმაურება #198


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 849
რეგისტრ.: 26-December 09
მდებარ.: QUTAISI
მომხმარებელი № 666




ფოტიკა STI-ს 4 პორშინიანი სუპორტები თავის ფლიანეცით რო დავაყენო wrx-ზე ვაკუმი უნდა შეიცვალოს ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Jul 30 2010, 11:06
გამოხმაურება #199


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




არა, მე დავაყენე და ჯიგრულადაა, მართალია იმის მერე 50კმ ზე მეტი არ გამივლია, კალოდკებს აბკატკა არ აქვს და ვერ გეტყვი რამდენად ძლიერი ტორმუზია.

დიდად ძალა არ ემატება, უბრალოდ გადახურებას უფრო უძლებს მერე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jul 30 2010, 11:14
გამოხმაურება #200


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(ATU-111 @ 30th July 2010 - 11:58) [snapback]162205[/snapback]
ფოტიკა STI-ს 4 პორშინიანი სუპორტები თავის ფლიანეცით რო დავაყენო wrx-ზე ვაკუმი უნდა შეიცვალოს ?

იმპრეზაზე არ ვიცი და ფორესტერსა და ლეგასის შორის განსხვავებაზე გარანტიას ვიძლევი რომ ლეგასის უფრო ძლიერი ვაკუუმის ბაჩოკი აქვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 გვერდი V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 3 მომხმარებელი (მათ შორის 3 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge