![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#261
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
datoxachi
ციტატა(datoxachi @ 23rd July 2010 - 19:45) [snapback]160832[/snapback] და ეკოს სუპერს ხშირავ ვერ ასხავ? სამსახური მაძლევს ვისოლის პრემიუმს, ასე რომ მაგ ბენზინზე ვზივარ ძირითადად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#262
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
მე ვასხავდი 1 კვირა(ჩემს ყოფილ ფორიკაზე ,ავტომატიკაზე) ვისოლის პრემიუმს ...წვა ცვეტში ჯიგრული ქონდა მაგრამ გაწევის რა გითხრა...აშკარად ერტობოდა მანქანას რო ისე ვერ მიდიოდა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#263
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 ![]() |
ციტატა(crimson @ 23rd July 2010 - 18:16) [snapback]160825[/snapback] მე ვისოლის პრემიუმს ვხმარობ, და 30 ლიტრზე ვასხავ 100 გრამს ასევე ვსინჯე ეკოს სუპერი და 30 ლიტრზე დავამატე 60 გრამი აცეტონი მე სუპერზე აცეტონის დამატებას მაინც არ გირჩევდი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#264
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 493 რეგისტრ.: 11-January 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 714 ![]() |
ციტატა(milrood @ 19th July 2010 - 11:41) [snapback]159870[/snapback] სოფელ დიღმისკენ არის ერთი ლაბორატორია "მულტიტესტი" ბევრი რამის ლაბორატორიულ კვლევას ატარებენ. ჩემი სამსახური პესტიციდებს იკვლევს მანდ. ამ დღეებში მოვხვდები და გავარკვევ თუ აკეთებენ ოქტანობის კვლევას და ფასსაც ვიკითხავ. შედეგებს აქ დავწერ. სამწუხაროდ არ აკეთებენ აღნიშნულ ლაბორატორიულ კვლევას. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#265
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 325 რეგისტრ.: 7-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 71 ![]() |
ციტატა(crimson @ Jul 24 2010, 11:12) [snapback]160957[/snapback] datoxachi სამსახური მაძლევს ვისოლის პრემიუმს, ასე რომ მაგ ბენზინზე ვზივარ ძირითადად კოტე, მგონი მოსულა მაგ ტალონით სუპერის ჩასხმა,რა თქმა უნდა ცოტა ნაკლებს კი ჩაგისხამენ ზატო სუპერით ივლი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#266
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
ციტატა(iraklik @ Jul 27 2010, 13:11) [snapback]161577[/snapback] კოტე, მგონი მოსულა მაგ ტალონით სუპერის ჩასხმა,რა თქმა უნდა ცოტა ნაკლებს კი ჩაგისხამენ ზატო სუპერით ივლი +111111 მე გამიკეთებია ეგრე..ოღონდ ადრე(დახლოებიტ 1 წლის წინ)..ეხლა თუ რამე შეიცვალა არ ვიცი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#267
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
shreketa
რეგულარის ტალონით სუპერი ბევრჯერ ჩმისხია 10 ლიტრი გამოდის 18.5 ლარი და ამ 18.5 ლარის სუპერს ჩაგისხავენ 9 ლიტზე ცოტა მეტი გამოდის რა ![]() ეხაც უპრობლემოდ ჩაასხავ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#268
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(iraklik @ 27th July 2010 - 13:11) [snapback]161577[/snapback] კოტე, მგონი მოსულა მაგ ტალონით სუპერის ჩასხმა,რა თქმა უნდა ცოტა ნაკლებს კი ჩაგისხამენ ზატო სუპერით ივლი ვა ნაღდად ? ერთი ვიკითხავ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#269
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 431 რეგისტრ.: 1-February 10 მდებარ.: gldani მომხმარებელი № 774 ![]() |
აცეტოოონნ მაგაააარრრ. მე მქონდა ჩAსხმული და 60 ლიტრზე გამატარა 570 კმ ბენზინი მესხა რეგულარ ენერჯი "ვისოლის" და პოლნი ბაკზე 100 მილილიტრი გავუშვი მანქანამაც ამოისუნთქა და კარგადაც მატარა
ეხლა ევრორეგულარი ჩავასხი და ამაზე უნდა დავუმატო 100 მილილიტრი. ვნახოთ როგორ გაფრინდება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#270
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,269 რეგისტრ.: 6-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 698 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 11 2010, 16:05) [snapback]146614[/snapback] +1 მოკლედ რაოდენ ნაგავი ბენზინიც არ უნდა უყოს ლიტრზე 10 გრამზე მეტს აზრი არა აქვს და დანარჩენი ცდების შედეგად დადგინდება მაგიტომ ვთქვი არაბაქოს რეგულარი თუ სადმე გეგულებათ ის ჯობიათქო. საქმეც იმაშია რომ აქ არაა ეკონომიაზე ლაპარაკი. აქ საუბარი იმაზეა, რომ იგივე ნაგავი რეგულარიასგან იაფფასიანი და ნაგავი პრისადკებით გასუპერებულ ვითომ სუპერს რომ ვასხამთ მაგას სჯობია რომ ჩვენ თვითონ გავასუპეროთ ცოტა უკეთესი პრისადკით, ანუ აცეტონით. რა თქმა უნდა 1 ლიტრ ბენზინს რომ 100 გრამ მსუბუქ ფრაქციას დაუმატებ ბენზოლის სახით, მერე უკვე უფრო მსუბუქი იქნება. მოდი მაშინ და აცეტონშერეული რეგულარის და სუპერის სიმკვრივეები შევადაროთ და ვნახავთ სხვაობას ისე არ გაიგოთ რომ ამ ყველაფერს დარწმუნებით ვამტკიცებდე ეს ყველაფერი არის დასკვნა იქედან რაც წავიკითხეწ ბევზინის წარმოების შესახებ და მითუმეტეს მაღალოქტანიანი და იაფფასიანი ბენზინის დამზადების შესახებ. ისე საინტერესოა, ლაბორატორია ტყვიის შემცველობას გვეტყვის?? მე მგონი ძალიან საინტერესო იქნება ლაბორატირიის პასუხები. მე მგონი რეგულარის ხარისხი ყველაზე სტაბილურია და სუპერის გა პრემიუმის მერყევი, იმიტომ რომ პრისადკების შემზავებელის პახმელიაზე დამოკიდებული ![]() ეს ჩემი სუბიექტური აზრია და შეიძლება სულაც არ იყოს ასე, თუნდაც იმიტომ რომ მე აარ ვარ რეგულარის კლიენტი და ხარისხები არ შემიდარებია. აი ის კი გამოგონია რომ თბილისში ოქტანობას ფხვნილის ჩაყრით უწევენო და სწორედ ეგ ფხვნილია ის ავადსახსენებელი ფეროცენი და მაგის მანქანაში ჩასხმას მართლა რეგულერის ჩასხმა სჯობია ძალიან საინტერესო თემაა, ჯერ-ჯერობით სუბარუს მფლობელი არ გახლავართ (გზაშია) მაგრამ როგორც ქიმიკოსი ჩემს აზრს გამოვთქვავ ![]() ასეთივე წარმატებით შეიძლება მისი გამოყენება ოღონდ დოზირება უნდა შემცირდეს აცეტონთან შედარებით ![]() ![]() -------------------- FORESTER SG5 CS TURBO MT 2005
Ex. cars: FORESTER S20 MT 2000 FORESTER XT MT FORESTER S20 MT 98 OTHERS |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#271
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 493 რეგისტრ.: 11-January 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 714 ![]() |
ციტატა(lexomik @ 28th July 2010 - 00:02) [snapback]161669[/snapback] მე მქონდა ჩAსხმული და 60 ლიტრზე გამატარა 570 კმ ბენზინი მესხა რეგულარ ენერჯი "ვისოლის" და პოლნი ბაკზე 100 მილილიტრი გავუშვი ზუსტად მასე ჩავასხი და 573 კმ-ზე დაიმატა 53 ლიტრი. 30 ლიტრით ტრასაზე ვიარე უკონდიციონეროდ (360 კმ) და დანარჩენი კონდიციონერით ქალაქის პირობებში, +5 კაცი მანქანაში. უკანა გზაზე: კონდიციონერ ჩართული ტრასაზე ნახევარი ბაკით 280 კმ (4 კაცი მანქანაში), დანარჩენი ქალაქის პირობებში უკონდიციონეროდ. წითელი აანთო 530 კმ-ზე. თქვენ შეაფასეთ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#272
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(gio8080 @ Aug 12 2010, 19:46) [snapback]165096[/snapback] ძალიან საინტერესო თემაა, ჯერ-ჯერობით სუბარუს მფლობელი არ გახლავართ (გზაშია) მაგრამ როგორც ქიმიკოსი ჩემს აზრს გამოვთქვავ ![]() ასეთივე წარმატებით შეიძლება მისი გამოყენება ოღონდ დოზირება უნდა შემცირდეს აცეტონთან შედარებით ![]() ![]() ქიმია მაგარია. ფიზიკა რომ არა ქიმიკოსი გამოვიდოდი. აცეტონი კარგია ეგ ტეტრაჰიდროფურანი ხომ საერთოდ მაგრამ ჩემი აზრით არსებობს პრობლემა რეზინის დეტალებთან დაკავშირებით (შლანგები, "პრაკლადკები") უმეტესობა ბენზინს უძლებს მაგრამ აცეტონთან ან უფრო ძლიერ გამხსნელებთან ხანგრძლივი კონტაქტის შემდეგ რაც მოსდით ისიც მინახავს. მაგალითად ე.წ. კარბქლინერი შეიცავს აცეტონს + სხვა უფრო საშინელ გამხსნელებს მიასხი, რომელიმე რეზინს და როგორ გაიბერება 5 წუთში ნახავ. რაც შეეხება ფორდს - ზეტეკის სერიის ძრავები საკმაოდ ფორსირებულია რაც იმას ნიშნავს რომ დეტონაციის დაჩიკი აყენია + ზაჟიგანია ზღვრულ (ნაადრევი) კუთხეებზე მუშაობს. ანუ მაქსიმალურად ნაადრევი ანთება მეტი სიმძლავრის მისაღებად თუ დეტონაციის დაჩიკი არ მუშაობს დეტონაცია აუცილებლად იქნება საუკეთესო ბენზინის შემთხვევაშიც კი. მეორე მომენტი - ღარიბი ნარევი ანუ დეტონაციის წყარო 70-80 % შემთხვევებში . მესამე - მური და სხვა მყარი ნადები წვის კამერაში იშვიათია მაგრამ მაინც. ( 1 საათი გახეთქვამდე გაზაობა შველი ![]() ამიტომ ჩემი აზრით აცეტონი მხოლოდ პრობლემის დაფარვის მცდელობაა. გამართული ძრავი, სუფთა იჟექტორები, კარგი ბენზონასოსი, კარგი სვეჩები/კაბელები, ნორმალურად მუშაობს ჩვენებურ სუპერზე. ასევე სასურველია 6 თვეში ერთხელ მაინც ლოგის ჩაწერა და შეხედვა. ვისაც გაზაობა უყვარს აუცილებელია გამომავალი გაზებვის ტემპერატუტის EGT დაჩიკის ქონა - 800 გრადუსზე მაღლა გაზაობა და მოკვდა ძაღლუკა. სუბარუს შემთხვევაში ჩეკი რომ აინთება (ღარიბ ნარევის გამო) უკვე ძრავი სარემონტოა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#273
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 493 რეგისტრ.: 11-January 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 714 ![]() |
თუ ღმერთი გწამთ ეს ლოგის ჩაწერა რას ნიშნავს იქნებ ამიხსნათ ვინმემ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#274
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 ![]() |
milrood
ვგონებ მანქანის კომპიუტერზე მიერთება -------------------- 4x4=16
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#275
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
ბევრი ძაან საინტერესო რამ წავიკითხე რაც არ ვიცოდი
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#276
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(ratikobaxa @ Aug 13 2010, 13:53) [snapback]165259[/snapback] ბევრი ძაან საინტერესო რამ წავიკითხე რაც არ ვიცოდი ![]() ![]() ბევრი თუ მოგივიდა აცეტონი რა სედეგს გამოიღებს რას დაენძრევა ??? შენ რამდენი ჩაასხი /.? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#277
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ 13th August 2010 - 14:15) [snapback]165266[/snapback] ბევრი თუ მოგივიდა აცეტონი რა სედეგს გამოიღებს რას დაენძრევა ??? შენ რამდენი ჩაასხი /.? სვეჩებს დაერხევა, ჩვენი ფორუმელი Otarik ა ასხავდა აცეტონს და დაუდნო სვეჩები. მე 10 ლიტრზე 15 გრამი გავუშვი. ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#278
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
აჰა გასაგებია ანუ უფრო დადგომის მიზნით იყენებთ ხო?
და პლიუს იწმინდება რარაც რაღაცეებიც ისე 6 თვეში ერთხელ მოჟნა რო ჩააასხა და გაწმინდოს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#279
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,269 რეგისტრ.: 6-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 698 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Aug 13 2010, 11:12) [snapback]165205[/snapback] ქიმია მაგარია. ფიზიკა რომ არა ქიმიკოსი გამოვიდოდი. აცეტონი კარგია ეგ ტეტრაჰიდროფურანი ხომ საერთოდ მაგრამ ჩემი აზრით არსებობს პრობლემა რეზინის დეტალებთან დაკავშირებით (შლანგები, "პრაკლადკები") უმეტესობა ბენზინს უძლებს მაგრამ აცეტონთან ან უფრო ძლიერ გამხსნელებთან ხანგრძლივი კონტაქტის შემდეგ რაც მოსდით ისიც მინახავს. მაგალითად ე.წ. კარბქლინერი შეიცავს აცეტონს + სხვა უფრო საშინელ გამხსნელებს მიასხი, რომელიმე რეზინს და როგორ გაიბერება 5 წუთში ნახავ. რაც შეეხება ფორდს - ზეტეკის სერიის ძრავები საკმაოდ ფორსირებულია რაც იმას ნიშნავს რომ დეტონაციის დაჩიკი აყენია + ზაჟიგანია ზღვრულ (ნაადრევი) კუთხეებზე მუშაობს. ანუ მაქსიმალურად ნაადრევი ანთება მეტი სიმძლავრის მისაღებად თუ დეტონაციის დაჩიკი არ მუშაობს დეტონაცია აუცილებლად იქნება საუკეთესო ბენზინის შემთხვევაშიც კი. მეორე მომენტი - ღარიბი ნარევი ანუ დეტონაციის წყარო 70-80 % შემთხვევებში . მესამე - მური და სხვა მყარი ნადები წვის კამერაში იშვიათია მაგრამ მაინც. ( 1 საათი გახეთქვამდე გაზაობა შველი ![]() ამიტომ ჩემი აზრით აცეტონი მხოლოდ პრობლემის დაფარვის მცდელობაა. გამართული ძრავი, სუფთა იჟექტორები, კარგი ბენზონასოსი, კარგი სვეჩები/კაბელები, ნორმალურად მუშაობს ჩვენებურ სუპერზე. ასევე სასურველია 6 თვეში ერთხელ მაინც ლოგის ჩაწერა და შეხედვა. ვისაც გაზაობა უყვარს აუცილებელია გამომავალი გაზებვის ტემპერატუტის EGT დაჩიკის ქონა - 800 გრადუსზე მაღლა გაზაობა და მოკვდა ძაღლუკა. სუბარუს შემთხვევაში ჩეკი რომ აინთება (ღარიბ ნარევის გამო) უკვე ძრავი სარემონტოა. რეზინის ნაწილებთან გამხსნელების გამოყენება მართლაც რომ არასასურველია ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- FORESTER SG5 CS TURBO MT 2005
Ex. cars: FORESTER S20 MT 2000 FORESTER XT MT FORESTER S20 MT 98 OTHERS |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#280
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,270 რეგისტრ.: 12-October 09 მდებარ.: RUSTAVI მომხმარებელი № 466 ![]() |
ციტატა(gio8080 @ 14th August 2010 - 01:43) [snapback]165384[/snapback] ფრო ძრავის სისუსტეს ვაბრალებ ხანდახან "კლაპნების ხმას", ბენზონასოსის ნორმალურ წნევაზე თავს ვერ დავდებ, მაგრამ... ჩვენი ბენზინებით ძნელია რაიმეს დაზუსტებით თქმა smile.gif არამგონია ძრავის სისუსტის ბრალი იყოს ეგ, ადრინდელ 1.4 ოპელზეც და ეხლანდელ 1.5 იმპრეზაზეც ცუდი ბენზინის (რეგულარის) ჩასხმის მერე ხშირად აქვს ეგ ხმა (დაძვრისას). სუპერი ჩაასხი, ან აცეტონი გაურიე და ცადე, წესით აღარ უნდა ჰქონდეს. |
|
|
![]() ![]() |