IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

32 გვერდი V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Reply to this topicStart new topic
> აცეტონის ბენზინში შერევა...
gio680
გამოხმაურება Aug 15 2010, 15:13
გამოხმაურება #281


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,274
რეგისტრ.: 29-January 10
მომხმარებელი № 770




მთელი თემა გადავიკითხე ვერ ჩამოვყალიბდი ს20-ში ჩავასხა თუ არა და სავსე ბაკზე რამდენი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Aug 15 2010, 19:28
გამოხმაურება #282


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ყოველ 10-თ ლიტრ სუპერზე 20-ი გრამი აცეტონი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio680
გამოხმაურება Aug 15 2010, 20:13
გამოხმაურება #283


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,274
რეგისტრ.: 29-January 10
მომხმარებელი № 770




[quote name='gio680' date='Aug 15 2010, 16:13' post='165577']
მთელი თემა გადავიკითხე ვერ ჩამოვყალიბდი ს20-ში ჩავასხა თუ არა და სავსე ბაკზე რამდენი? უტურბინოზე მაინტერესებს ევრორეგულარი რომ ჩავასხა აცეტონი რამდენი დავამატო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
milrood
გამოხმაურება Aug 15 2010, 20:19
გამოხმაურება #284


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 493
რეგისტრ.: 11-January 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 714




gio680
მე სავსე ბაკზე 100-120 გრ აცეტონს ვამატებ რეგულარს და თან ყოველთვის არა, 2-3 თვეში ერთხელ თუ გაიმეორებ უბრალოდ ინჟექრორებს გაწმინდავ.
ს20 არ ჭირდება საწვავზე ოქტანობის მომატება, არც აწყენს მაგრამ 92 უწერია მანუალში.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Aug 15 2010, 20:39
გამოხმაურება #285


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




რეგულარზე სადღაც 30-40 გრამი ყოველ 10-თ ლიტრზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
otarik
გამოხმაურება Aug 15 2010, 21:27
გამოხმაურება #286


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,871
რეგისტრ.: 28-December 09
მდებარ.: რუსთავი
მომხმარებელი № 670




gio680
ციტატა(gio680 @ 15th August 2010 - 20:13) [snapback]165615[/snapback]
მთელი თემა გადავიკითხე ვერ ჩამოვყალიბდი ს20-ში ჩავასხა თუ არა და სავსე ბაკზე რამდენი? უტურბინოზე მაინტერესებს ევრორეგულარი რომ ჩავასხა აცეტონი რამდენი დავამატო?

მე ჩემს ს20 ში 10ლიტრზე ვამატებ მაქსიმუმ 15 გრამს ბენზინს გააჩნია, ძალიან საზიზღარ საწვავზე 15 გრამს ვამატებდი და კარგი იყო, 25 გრამიც ვცადე მაგრამ არანაირი განსხვავება არ მომცა, ასე რომ მე პირადად 10 დან 15 გრამამდე ვამატებ, მეტის დამატებას აზრი არ აქვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio680
გამოხმაურება Aug 15 2010, 22:25
გამოხმაურება #287


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,274
რეგისტრ.: 29-January 10
მომხმარებელი № 770




მადლობა აბა ვცდი და შედეგებს დავწერ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Aug 16 2010, 07:38
გამოხმაურება #288


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ციტატა(otarik @ Aug 15 2010, 21:27) [snapback]165631[/snapback]
gio680

მე ჩემს ს20 ში 10ლიტრზე ვამატებ მაქსიმუმ 15 გრამს ბენზინს გააჩნია, ძალიან საზიზღარ საწვავზე 15 გრამს ვამატებდი და კარგი იყო, 25 გრამიც ვცადე მაგრამ არანაირი განსხვავება არ მომცა, ასე რომ მე პირადად 10 დან 15 გრამამდე ვამატებ, მეტის დამატებას აზრი არ აქვს

იცი რაქენი! აიღე ლიტრიანით ბენზინი და იქ გააზავე აცეტონი მაგალითად იმდენი ჩაასხი რამდენსაც სავსე ბაკზე უმატებ,ან შესაბამისად რამდენის ბენზინის ჩასხმასაც აპირებ იმის შესაბამისი და შემდეგ ჩაასხი ეგ ლიტრიანი გაზავებული ბაკში და ნახავ სხვაობას.

როდესაც ბაკის ყელში აცეტონს ასხავ თითქმის ნახევარი არაღწევს ფსკერამდე,ორთქლდება wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lexomik
გამოხმაურება Aug 17 2010, 10:56
გამოხმაურება #289


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 431
რეგისტრ.: 1-February 10
მდებარ.: gldani
მომხმარებელი № 774




ციტატა(datoxachi @ Aug 16 2010, 08:38) [snapback]165710[/snapback]
როდესაც ბაკის ყელში აცეტონს ასხავ თითქმის ნახევარი არაღწევს ფსკერამდე,ორთქლდება wink.gif



კაიფობ თუ მართლა ამბობ მაგას დავით? მე მასე ვასხავ და რავიცი მემგონი ისე უცებ არაფერი არ ორთქლდება.

სავსე ბაკზე 100-120 მილილიტრ აცეტონს ვუშვრები რეგულარ ბენზინის დროს. 20 გრამიანი შპრიცი მაქვს და გადასხმებს რომ აკეთებენ ის შლანგები თუ მილაკები აფთიაქში ვიყიდე. ამოვიღებ ბოთლიდან და ეგრევე ვუშვებ ბაკის ყელში.

ცვლილებას აშკარად ვატყობ მაგრამ ერთი რაც შევამჩნიე თითქოს კლაპნების ხმაურს იწყებს ნაგრუზკაზეო (ბანძ ბენზინებს რომ ვასხავდი ჩემს ადრინდელ იაღოვაში ზუსტად ისეთი ხმა აქვს ხოლმე) ხანდახან აცეტონიანი ბენზინის დროს???????????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio8080
გამოხმაურება Aug 18 2010, 15:59
გამოხმაურება #290


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,269
რეგისტრ.: 6-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 698




ციტატა(ratikobaxa @ Aug 14 2010, 15:55) [snapback]165464[/snapback]
არამგონია ძრავის სისუსტის ბრალი იყოს ეგ, ადრინდელ 1.4 ოპელზეც და ეხლანდელ 1.5 იმპრეზაზეც ცუდი ბენზინის (რეგულარის) ჩასხმის მერე ხშირად აქვს ეგ ხმა (დაძვრისას). სუპერი ჩაასხი, ან აცეტონი გაურიე და ცადე, წესით აღარ უნდა ჰქონდეს.


რეგულარზე დაძვრის დროსაც კი აქვს ხმა smile.gif ამიტომ 95-ზე ნაკლები ოქტანობისას არ ვასხავ, ხანდახან სულ ვისოლის სუპერზეც გადავდივარ, მანქანა აშკარად უკეთესად დადის smile.gif მაღალ გადაცემაზე აკლია ბრუნვის მომენტი და მაშინ თუ გამოურევს ხმას, ანუ ეგ უკვე ჩემი ბრალია smile.gif

ციტატა(milrood @ Aug 15 2010, 21:19) [snapback]165617[/snapback]
gio680
მე სავსე ბაკზე 100-120 გრ აცეტონს ვამატებ რეგულარს და თან ყოველთვის არა, 2-3 თვეში ერთხელ თუ გაიმეორებ უბრალოდ ინჟექრორებს გაწმინდავ.
ს20 არ ჭირდება საწვავზე ოქტანობის მომატება, არც აწყენს მაგრამ 92 უწერია მანუალში.


S20 92 ოქტანობის ბენზინზე უპრობლემოდ მუშაობს? ანუ ჩვენ რეგულარს კარგად "ითვისებს"?? და 95 ოქტანობის ბენზინზე წვაში სხვაობა არ არის? აცეტონის დამატებით რაიმე სხაობას ატყობ? rolleyes.gif


--------------------
FORESTER SG5 CS TURBO MT 2005
Ex. cars: FORESTER S20 MT 2000
FORESTER XT MT
FORESTER S20 MT 98
OTHERS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Aug 18 2010, 22:24
გამოხმაურება #291


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(gio8080 @ Aug 18 2010, 16:59) [snapback]166323[/snapback]
რეგულარზე დაძვრის დროსაც კი აქვს ხმა smile.gif ამიტომ 95-ზე ნაკლები ოქტანობისას არ ვასხავ, ხანდახან სულ ვისოლის სუპერზეც გადავდივარ, მანქანა აშკარად უკეთესად დადის smile.gif მაღალ გადაცემაზე აკლია ბრუნვის მომენტი და მაშინ თუ გამოურევს ხმას, ანუ ეგ უკვე ჩემი ბრალია smile.gif
S20 92 ოქტანობის ბენზინზე უპრობლემოდ მუშაობს? ანუ ჩვენ რეგულარს კარგად "ითვისებს"?? და 95 ოქტანობის ბენზინზე წვაში სხვაობა არ არის? აცეტონის დამატებით რაიმე სხაობას ატყობ? rolleyes.gif


არ დაიჯერო wink.gif ითვისებს კი არა უძლებს biggrin.gif თანაც გაჭირვებით. კომპი საკმაოდ ეფექტურად ებრძვის დეტონაციას მაგრამ გაზრდილი წვის და ცუდი გაწევის ხარჯზე. ჰონდას ან ნისანის ძრავებისგან განსხვავებით სუბარუს დეტონაციისადმი მიდრეკილება აშკარად აქვს. მეორე მომენტი სუბარუს ძრავი სხვანაირად დეტონირებს ანუ ვინც კლასიკურ კლაპნების ჩხრიასაა მიჩვეული შეიძლება საერთოდ ვერც მიხვდეს დეტონაციის ხმაა თუ სხვა რამე.
სამაგიეროდ ლოგებში აშკარად ჩანს 10 გრადუსით უკან დაწეული ზაჟიგანია. ერთხელ ხალხს ვურჩიე ატმოსფერულ ძრავებშიც პრემიუმი ან სუპერი ჩაასხით თქო და კინაღამ მცემეს - კლაპნებს დაწვავსო, ჩავასხით და კინაღამ ძრავი გავაფუჭეთო, უფრო ცუდად ეწეოდაო, მეტი დაწვაო. კომენტარი ზედმეტია.
აცეტონის მაგივრად ნორმალური ბეზინის ჩასხმა ჯობია.
ნისანი მყავდა პრიმერა 2.0 ტვინკამი მონოინჟექტორი დეტონაციი ხმა არ გამიგონია. 5 წელი მყავდა ეს მანქანა და ყველანაირი ბენზინი მიცდია.
სუპერი ყველაზე მეტად მოწონდა კარგათ ეწეოდა ცოტას წვავდა.

ფაქტი ერთია სუბარუს ძრავები არაა გათვლილი 95 ოქტანზე დაბალი ბენზინისთვის (მითუმეტეს იაპონიის ბაზრისთვის) და არ აქვს მნიშვნელობა ტურბოა თუ ატმოსფერული (შეიძლება ამერიკის ვარიანტები გამონაკლისია). მაინც ვერ ვხვდები სად დაიბადა ლეგენდა რომ თუ ძრავი უტურბინოა მაშინ ნაგავ ბენზინს აიტანს.
სახლში მაქვს უზერ მაუალი (მანქანას მოყვა) და წერია ფორესტერი - ჩაასხით მინიმუმ 95 ორივე ვარიანტში ტურბოც/ჩვეულებრივიც (შეიძლება ევროპაში გაგიჟდნენ).

კიდევ ერთი იქნებ ვინმემ ახსნას რას აკეთებს ეგ აცეტონი წვის კამერაში ?????? დეტონაციური მდგრადობა იზრდება ??? უკეთესი აალებადობა ??? თუ რა ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gio-a
გამოხმაურება Aug 18 2010, 22:28
გამოხმაურება #292


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,504
რეგისტრ.: 28-October 09
მდებარ.: გორი
მომხმარებელი № 508




უტურბინოში რამე აზრი აქვს აცეტონის კოქტეილს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Aug 19 2010, 00:23
გამოხმაურება #293


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 18th August 2010 - 23:24) [snapback]166373[/snapback]
დეტონაციური მდგრადობა იზრდება ???

კი
ციტატა(Sturbo @ 18th August 2010 - 23:24) [snapback]166373[/snapback]
უკეთესი აალებადობა ???

ჭეშმარიტად
ციტატა(Sturbo @ 18th August 2010 - 23:24) [snapback]166373[/snapback]
თუ რა ??

ამ ყველაფერს დაუმატე ის რომ კარგად აგრილებს .
ძალიან ბევრ ქვეყანაში აცეტენო ოფიციალურად გამოიყენება ბენზინის წარმოებაში და მისი ერთადერთი მიზანია ოქტანობის მომატება, თუმცა ეს იმას არ ნიშნავს რომ აცეტონის იმედად ბაკში ნავთი ჩაასხა

ციტატა(Gio-a @ 18th August 2010 - 23:28) [snapback]166375[/snapback]
უტურბინოში რამე აზრი აქვს აცეტონის კოქტეილს?

ჩაასხი და ნახავ. თუ არ მოგეწონება აცეტონში ნუღარ დახარჯავ ფულს.
ზომიერად ჩასხმული აცეტონისგან გაფუჭებული მანქანა ჯერ არავის უნახავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
otarik
გამოხმაურება Aug 19 2010, 00:33
გამოხმაურება #294


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,871
რეგისტრ.: 28-December 09
მდებარ.: რუსთავი
მომხმარებელი № 670




Sturbo
ციტატა(Sturbo @ 18th August 2010 - 22:24) [snapback]166373[/snapback]
აცეტონის მაგივრად ნორმალური ბეზინის ჩასხმა ჯობია.

ეგ გასაგებია მაგრამ, მე ჩემს ატმო ფორიკაში ვასხავ 1.80 ბენზინს, ვამატებ 10 ლიტრზე 10გრამს ანუ ლიტრი მიძვირდება 1 თეთრით, პრემიუმი რომ ჩაასხა მინ 15 თეთრით გიძვირდება და თან კაცმა არ იცის რეალურად ვარგა თუ არა, ასე რომ მე პირადად მირჩევნია აცეტონი ვურიო და გაწევაც კარგი მქონდეს და წვაც
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Aug 19 2010, 00:40
გამოხმაურება #295


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(otarik @ 19th August 2010 - 01:33) [snapback]166406[/snapback]
ეგ გასაგებია მაგრამ, მე ჩემს ატმო ფორიკაში ვასხავ 1.80 ბენზინს, ვამატებ 10 ლიტრზე 10გრამს

20 დაამატე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Aug 19 2010, 08:34
გამოხმაურება #296


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




ციტატა(otarik @ Aug 19 2010, 01:33) [snapback]166406[/snapback]
Sturbo

ეგ გასაგებია მაგრამ, მე ჩემს ატმო ფორიკაში ვასხავ 1.80 ბენზინს, ვამატებ 10 ლიტრზე 10გრამს ანუ ლიტრი მიძვირდება 1 თეთრით, პრემიუმი რომ ჩაასხა მინ 15 თეთრით გიძვირდება და თან კაცმა არ იცის რეალურად ვარგა თუ არა, ასე რომ მე პირადად მირჩევნია აცეტონი ვურიო და გაწევაც კარგი მქონდეს და წვაც



კი მაგრამ სისტემატიურად რო აძლევ ამ სახეს ხო შეილება რაღაც დაემართოს? მგონი სისტემატიურად გამოყენება გამართლებულიარ უნდაიყოს unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gelashvili
გამოხმაურება Aug 19 2010, 09:28
გამოხმაურება #297


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 332
რეგისტრ.: 19-December 09
მომხმარებელი № 643




maxouni
რამე ლოგი გაქვს სადაც შეგიძლია მაჩვენო DO ი POSLE აცწტონა ? კონკრეტულად მაინტერესებს ტურბო ძრავზე და არა ატმოსფერულზე
რა სახის ლოგს აკეთებს სუბარუ არ ვიცი ნამდვილად მაგრამ ალბათ დეტონაციის გრაფიკს უნდა აკეთებდეს ლოგის მიხედვით თუ გაქვს ასეთი რამ იქნებ დაპოსტო სქრინშოთი?
ჩემ შემთხვევაში უშედეგოდ ჩაიარა აცეტონის გამოყენებამ - ოქტანის გაზრდის მიზნით + გაგრილების მიზნით. რა თქმა უნდა ბაკში ჩამატებაზე მაქ საუბარი.
ამიტომ მაინტერესებს შენ თუ გაქვს ცხადი სახით სურათი.
საუბარი მაქვს 98 ოქტან ბენზინზე + აცეტონი და არა ნავთი+აცეტონი .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Aug 19 2010, 09:38
გამოხმაურება #298


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Aug 18 2010, 22:24) [snapback]166373[/snapback]
არ დაიჯერო wink.gif ითვისებს კი არა უძლებს biggrin.gif თანაც გაჭირვებით. კომპი საკმაოდ ეფექტურად ებრძვის დეტონაციას მაგრამ გაზრდილი წვის და ცუდი გაწევის ხარჯზე. ჰონდას ან ნისანის ძრავებისგან განსხვავებით სუბარუს დეტონაციისადმი მიდრეკილება აშკარად აქვს. მეორე მომენტი სუბარუს ძრავი სხვანაირად დეტონირებს ანუ ვინც კლასიკურ კლაპნების ჩხრიასაა მიჩვეული შეიძლება საერთოდ ვერც მიხვდეს დეტონაციის ხმაა თუ სხვა რამე.
სამაგიეროდ ლოგებში აშკარად ჩანს 10 გრადუსით უკან დაწეული ზაჟიგანია. ერთხელ ხალხს ვურჩიე ატმოსფერულ ძრავებშიც პრემიუმი ან სუპერი ჩაასხით თქო და კინაღამ მცემეს - კლაპნებს დაწვავსო, ჩავასხით და კინაღამ ძრავი გავაფუჭეთო, უფრო ცუდად ეწეოდაო, მეტი დაწვაო. კომენტარი ზედმეტია.
აცეტონის მაგივრად ნორმალური ბეზინის ჩასხმა ჯობია.
ნისანი მყავდა პრიმერა 2.0 ტვინკამი მონოინჟექტორი დეტონაციი ხმა არ გამიგონია. 5 წელი მყავდა ეს მანქანა და ყველანაირი ბენზინი მიცდია.
სუპერი ყველაზე მეტად მოწონდა კარგათ ეწეოდა ცოტას წვავდა.

ფაქტი ერთია სუბარუს ძრავები არაა გათვლილი 95 ოქტანზე დაბალი ბენზინისთვის (მითუმეტეს იაპონიის ბაზრისთვის) და არ აქვს მნიშვნელობა ტურბოა თუ ატმოსფერული (შეიძლება ამერიკის ვარიანტები გამონაკლისია). მაინც ვერ ვხვდები სად დაიბადა ლეგენდა რომ თუ ძრავი უტურბინოა მაშინ ნაგავ ბენზინს აიტანს.
სახლში მაქვს უზერ მაუალი (მანქანას მოყვა) და წერია ფორესტერი - ჩაასხით მინიმუმ 95 ორივე ვარიანტში ტურბოც/ჩვეულებრივიც (შეიძლება ევროპაში გაგიჟდნენ).

კიდევ ერთი იქნებ ვინმემ ახსნას რას აკეთებს ეგ აცეტონი წვის კამერაში ?????? დეტონაციური მდგრადობა იზრდება ??? უკეთესი აალებადობა ??? თუ რა ??

ბესო, აშკარად ცდები ამ შემთხვევაში, S/20-ის ძრავი კაკრაზ რეგულარზეა გათვლილი და პირადად მე ჩამისხავს ყველანაირი რეგულარი და პრემიუმიც მაგრამ გაწევაში სხვაობა ვერასოდეს ვერ ვიგრძენი, დაჟე რაღაც ნაგავი ნორმალი ჩავასხი "ჯუბაოილ"-ის კალონკაზე და დაფრინავდა მანქანა smile.gif

უბრალოდ ჩვენთან რეგულარი ყველა ბაქოდან შემოდის და ძაან დაბალი ხარისხის ბენზინია, ხშირად უნდა ცვალო სვეჩები, ფილტრები, ზეთი, ამის გამო მაინც სჯობია პრემიუმი ასხა, ოღონდ იმენნა ხარისხიანი, ევროპული ბენზინი, ისე აზრი არა აქვს smile.gif


ევროპული სუბარუს მანუალს რაც შეეხება, რატომღაც არ მახსენდება რომელიმე ევროპულ ქვეყანაში რეგულარი რომ იყიდებოდეს smile.gif მანდ სულ პრემიუმი და სუპერი ისხმევა smile.gif



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Aug 19 2010, 10:15
გამოხმაურება #299


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(PAINKILLER @ Aug 19 2010, 10:38) [snapback]166425[/snapback]
ბესო, აშკარად ცდები ამ შემთხვევაში, S/20-ის ძრავი კაკრაზ რეგულარზეა გათვლილი და პირადად მე ჩამისხავს ყველანაირი რეგულარი და პრემიუმიც მაგრამ გაწევაში სხვაობა ვერასოდეს ვერ ვიგრძენი, დაჟე რაღაც ნაგავი ნორმალი ჩავასხი "ჯუბაოილ"-ის კალონკაზე და დაფრინავდა მანქანა smile.gif

უბრალოდ ჩვენთან რეგულარი ყველა ბაქოდან შემოდის და ძაან დაბალი ხარისხის ბენზინია, ხშირად უნდა ცვალო სვეჩები, ფილტრები, ზეთი, ამის გამო მაინც სჯობია პრემიუმი ასხა, ოღონდ იმენნა ხარისხიანი, ევროპული ბენზინი, ისე აზრი არა აქვს smile.gif
ევროპული სუბარუს მანუალს რაც შეეხება, რატომღაც არ მახსენდება რომელიმე ევროპულ ქვეყანაში რეგულარი რომ იყიდებოდეს smile.gif მანდ სულ პრემიუმი და სუპერი ისხმევა smile.gif


ევროპული კარგი მაგრამ იაპონიაში რეგულარი იყიდება ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Aug 19 2010, 11:04
გამოხმაურება #300


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 19th August 2010 - 11:15) [snapback]166437[/snapback]
ევროპული კარგი მაგრამ იაპონიაში რეგულარი იყიდება ?

ჩვენთან რასაც რეგულარი ჰქვია ის არსად არ იყიდება biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

32 გვერდი V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 8 მომხმარებელი (მათ შორის 8 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge