![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
||
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
იმის გათვალისწინებით რომ მანქანა არ ჩამომსვლია კი არადა ჯერ ისევ ჯაპონურ ჰაერს სუნთქავს ვეცადე კლუბისთვის რამე სასარგებლო გამეკეთებინა და მივედი ამ აზრამდე რომ ყველასთვის მტკივნეული დეტონაციის მთვლელის არსი რაობა და მისი როლი ჩვენ ცხოვრებაში განმეხილა და მოკლედ დამეწერა
![]() იდეალურ შემთვევაში ნაპერწკალი წამოიქმნება მაშინ როდესაც დგუში აგწევს უკიდურეს ზედა წერტის, წარმოიქმნება ალი, ფართოვდება და მიიწევს აფეთების წეტილიდან ცილინდრის უკიდურეს ქვედა წერტილამდე (ჩვენს შემტხვევაში გვერდითა ![]() ზემოთ განხილულიდან გამომდინარე შესაძლებელია მეტი საწვავის და ჰერის მიწოდება ცილინდრში და დროის შერჩევა ისეთ ნაირად რომ სანთელზე ნაპერწკალი უფრო ადრე წარმოიშვას, მაგრამ ადრეული ნაპერწკლის გასროლა იწვევს ძრავის კაკუნს (დეტონაციას ეროვნულ ბარიგულ ენაზე) როდესაც ეს ხდება ძრავი კარგავს წარმადობას და წარმოიქმნება სერიოზული ალბათობა იმისი რო ძრავი დაზიანდეს (კაკუნი მოდის იქენდან რომ ამ დროს ძრავი ვიბრირებს და წარმოქმნის სპეციპიურ მეტალზე შეხების ხმას). ეს კაკუნი წარმოიქმემნება 2 შემხვევაში როდესაც ნაპერწკალი დროზე ადრე ვარდება ან როდესაც ჰაერის და საწვავის ნაზავი ბოლომდე ვერ ასწრებს დაწვას, ასევე როდესაც დგუში ან ცილინდრი გაახურებულია რაც იწვევს ნაზავის დროზე ადრე აფეთქებას. სწორედ აქ იწყებს მოღვაწეობას ეგრედ წოდებული დეტონაციის დაჩიკი ![]() თუ ეწ. დეტონაცია წარმოიქნა ეს "მთველი" აწვდის ეცუს ძაბვის გარკვეულ ოდენობას (კონრკრეტიკა ამის შემდეგის შემდეგ აბზაცში) რის შემდეგაც ეცუ ცვლის სანთელზე ნაპერწკლის წარმოქმინს ინტენსიურობას, მანამ სანამ სიგნალი ამ "მთვლელიდან" არ შეიცვლება. ზემოთ ახსნილიდან გამომგინარე ეს პატარა 130 დოლარიანი ნივთი შეგვიძლია შევადაროთ ანალოგურ მიკროფონს (ცოტა განსხვავებულ პრინციპზე მომუშავე). უკვე განვიხილეთ დეტონაციის დაჩიკის რაობა ახლა დაგავითედ მის დიაგნოსტიკაზე და პრევენციაზე ![]() 1. მეთოდი რომელიც ყველაზე ადვილია და ოდნავ ძვირი მივდივართ კორტებთად დიაგნოსტიკაზე ვუხდით შესაბამის თანხას აერთებენ კომპიტერზე და გვეუბნებიან რა ჭირს მანქანს 2. სუბარუს კაბელების გადაერთებით ვითვლით ერრორების კოდებს და ვხვდებით რაშია სამე მაგრამ არსებობს ამის გარდა სხვა მეთოდები რითიც შეგვიძლია შევამოწმოთ ეს "მთვლელი" იგივე დაჩიკი იგივე სენსორი: 1. ზემოთ აღნიშნულიდან გამომდინარე ეს დაჩიკი ფუქციონალურად შევადარეთ ანალოგურ მიკროფონს, თეორულად იმის ალბათობა არსებობს რომ ეს მთვლელი შევუერთოთ ანალოგურ ჩამწერ მოწყობილობას იგივე "ვოლქმენს" და ჩავიწეროთ მისგან გამოსული ხმა ცუდ და იდეალურ შემთვევაში შემოდგომ შევადაროთ ერთმანეთს და ვნახოთ სხვაობა. ამისათვის საჭიროა პატარა სქემის აწტობა. იმისათვის რომ ეცუ თვიტონ ეს მთვლელი და რაც მთავარია ძვირად ღირებული "არტეკის" ფირმის ვოქმენი არ დავწვათ ![]() 1 ცალი 100 კილო ომიანი რეზისტორიდა 0.1 μF ინაი კონდენსატორი დანარჩენი მივყვებით ქვემოთ მოყვანილ სქემას ვაერთებთ ანალოგურ მაფონის შესასვლელში და ვუსმენთ ჩვენი ძრავის დეტონაციას ![]() (იხილეთ ნახაზი 1) ეს სქემა სუბარუზე არაა გათვლილი მაგრამ წესით უნდა იმუშაოს ![]() 2. აქ უკვე შემოდის ჩვენთვის საყვარელი ტესტერი და მეტი არც-არაფელი ![]() ა. როდესაც "ზაჯიგანიე" გაზსნილია ტესტერის ერთ ფეხს ვადებტ 35 ან 72 პინს (გააჩნია ძრავს) და მეორეს დამიწებას ძაბვა უნდა შეადგენდეს 2.5 ვოლტს ბ. ვაერთებთ შტეკერს მთვლელიდან ტესტერს ვადებთ მეორე პინზე და ვზომავთ წინაღობას ბლოკსა და ამ მეორე პინს შორის წინაღობა უნდა შეადგენდეს დაახლოებით 560 კილო ომს. გ. ვამოწმებთ კაბელს ეცუდან ამ მთველლამდე ამისათვის უნდა ჩავხსნათ კაბელი ორივე მხარეს, (ამას თავისი ინტრუქცია აქვს თუ მოთხოვნა იქნება დავწერ ![]() ასევე დეტონაციის მიზეზი შეიძლება ბევრი რამ გახდეს მათ შორისაა: "ვაზდუხამერი" "წყლის ტემპერატურის დაჩიკი" "ბენზილონოსოსი" "წნევის რეგულატორი" "დეტონაციის მთვლელი" "წნევის კონტოლის კლაპანი" რაც შეეხება ე.წ. ჟიგულის დეტონაციის მთვლელს კალეს თხოვნით ვცადე მის შესახებ ინფო მომეძებნა და აი საცორება, მცირეოდენი გადაკეტების შემდეგ თურმე ყველაფერი ნორმალურად მუშაობს, ამისთვის საჭიროა ჟიგულის დეტონაციის ამთვლელი და 610 კილოომიანი რეზისტორი, რომელიც შტეკერებამდე პარალელურად უნდა შევუერთოთ, დამიწება ცალკე უნდა გამოვიყვანოთ მავრთულით ამ ამთველის სამაგრ ღეძამდე (თურმე ჟიგულის ამ ამთვლელს შიდა დამიწების სისტემა არ გააჩნია) ანუ იმის შემდგეც რაც 610 კილოომიან რეზისტორს დავუყენებთ წინაღობა გამოდის 560 კიოომის ფარგლებში რაც სუაბრუსთვის იდეალურია. თუ დაუკვირდებით ყოველთვის არსებობს სიტყვა "მაგრამ" ხო და ახლა ამ სიტყვისთვის შესაფერისი შემთხვევაა. უნდა ვთქვათ ორი ცალი მაგრამ: 1. თუ სუბარუზე დავაყენებთ ჟიგულის ნაწილებს ადრე თუ გვიან ეს სუბარუ ჟიგული გახდება. 2. არავინ არ იცის ჟიგულის დეტონაციის მთვლელის გამძლება და ხარისხი, ამ შემთხვევაში ეს ამთვლელი რომც დაიწვას გვრჩება 610 კილოომიანი რეზისტორი რომელმაც შეიძლება ეცუ დააგოიმოს რო ყველაფერი იდეალურად მუშაობს, რამაც შეიძლება ძრავის დაზიანება გამოიწვიოს აქედან დასკვნა: ყოველთვის დააყენეთ მწარმოებლის მიერ სერტიფიცირებული ნაწილები ![]() კიდევ ერთი მინიშნება: ძალიან დიდი მნიშვნელობა ქონია ამ ამთვლელის მდებარეობას, ანუ ძრავის გრძივ ღერძსა და ამ ამთველის გრძივს ღერძს შორის სხვაობა უნდა შეადგენდეს 60 გრადუსს, მადლობ ყურადღებისთვის შენიშვნები გათვალისწინებადია კითხვები პასუხებადი შეცდომები გამოსწორებადი. P.S. თუ ეს ინსტრუქცია მოწონებას დაიმსახურებს მომავალში სხვა მთვლელებზეც გადავალ. ხო ისა ბევრი სმაილი გაქვს გამოყენებულიო . |
|
|
||
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#61
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 123 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 24 ![]() |
დღეს დეტონაციის სენსორი გამოვცვალე. ფორიკას ავადმყოფობა ალბათ ყველამ იცის: დაქოქვისას ხშირად სტარტერს რომ იყოლიებს. უცნაურ ამბებს ყვებიან: ბენზინის ფილტრის გამოცვლის მერე ეს ნაკლი სწორდებაო. ჰოდა, რა ვიცი, თუ მოლანდებები არ დამეწყო, მე მგონი ჩემი სტარტერიც გასწორდა, ოღონდაც ამჯერად დეტონაციის დატჩიკის გამოცვლამ უშველა საქმეს. ხვალ კიდევ გავაგრძელებ დაკვირვებას და ზუსტ მონაცემებს დავდებ.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#62
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
იმედია ძველი არ გადააგდე გამოდგება კიდე
![]() ისე ფილტრიც ხომ არ შეცვალე დაჩიკთან ერთად |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#63
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 123 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 24 ![]() |
ციტატა(SUB 300 @ Nov 29 2009, 19:48) [snapback]57088[/snapback] იმედია ძველი არ გადააგდე გამოდგება კიდე ![]() ისე ფილტრიც ხომ არ შეცვალე დაჩიკთან ერთად ფილტრი წელიწადნახევრის წინაა გამოცვლილი. დეტ. სენსორი არამგონია კიდევ გამოდგეს, ორგანაა გახეთქილი. სტარტერს მართლა უმკურნალა დატჩიკის გამოცვლამ, დღესაც მთელი დღე ვაკვირდებოდი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#64
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ყველასთვის კარგად ცნობიალია სუბარუს დეტონაციის დატჩიკის არც თუ ისე იშვიათად მწყობრიდან გამოსვლის ამბავი.
ეს გამოწვეულია იმით რომ სუბარუს უყენია NTK (Denso?)-ს მიერ იდიოტურად შექმნილი დატჩიკები. ახლა ავხსნი რატომაა იდიოტუტი, ჯერ ერთი დავიწქებ იმით რომ ეს დატჩიკი მასას იღებს კორპუსიდან და არა ეკუს მასიდან, ანუ დატჩიკს მექანიკური ხმაურის გარდა მშვფენივრად ესმის ელექტრო ხმაურიც, რომელიც შეიძლება გამოწვეული იყოს სხავადასხვა ხვიების (ინჟექტორი, ბაბინა, სელენოიდები) მუშაობის შედეგად წარმოქმნილი პამეხებისგან. შედეგად დატჩიკი ხშირად იტყუება და არანორმალური სიგნალის სედეგად აჩლუნგებს ზაჟიგანიას და ზოგჯერ ჩეკსაც ანთებს. თორიულად და პრაქტიკულადაც, არცერთუ დეტონაციის დატჩიკი პრინციპულად არ განსხვავდება ერთმანეთისგან, ანუ შიგნით ყველგან დგას პიეზო კრისტალი, რომელიც დარტყმის შედეგად წარმოშობს სინუსოიგის ფორმის სიგნალს. უბრალოდ სხვადასხვა გატჩიკებს შორის განსხვავება მხოლოდ იმაშია , რომ ყველას სხვადასხვა წინაღობა უყენია, რათა კომპიუტერი მიხვდეს დატჩიკის არსებობას. არსებობს უამრავი სხვადასხვა დატჩიკი რომელსაც საერთოდ არა აქვს წინაღობა ჩასმული, მაგალითად ჟიგულის, ან ბოშის(ამასაც აყენებს VAზ), რომლების ბევრად უკეთაა გათვლილი ვიდრე NTK-ს დატჩიკი და მსსას იღებს სასიგნალო მინუსიდნ და არა კორპუსიდან, რაც ბევრად უფრო გამართლებილია პამეხებისგან თავის დაცვის მიზნით. იყო იდეა რომ ჟიგულის დატჩიკზე ჩაგვება წინაღობა და ისე მიგვეერთებინა, მაგრამ მერე თუ დატჩიკი მოკვდებოდა, დიაგნოსტიკა ვეღარ დააფიქსირებდა მკვდარ დატჩიკს, მართალი რომ ვთქვათ მეც ამის მეშინოდა და იმიტომაც ვიკავებდი თავს ბოშის დატჩიკის დაყენებისგან. საბედნიეროდ არსებობენ ჭკვიანი ხალხი, რომელთაც ხელმიუწვდებათ ისეთი საჭირო რამე რასაც ჰქვია რენდგენი, ჰო და ამ ჭკვიანმა ხალხმა რენგდენზე გააშუქეს სუბარუს დატჩიკი და აღმოაჩინეს რომ : კონტაქტებს შორის პირდაპირ, იდიოტირადაა ჩაპაიკებული წინაღობა, რაც ეკუს აძლევს იმის საშუალებას რომ ჩემამოწმოს ცუდი კავშირი დატჩიკის შტეკერზე და მოკლე ჩართვა დატჩიკში ან მის წრედში ![]() მაგრამ პიეზო ელემენტთან კავშირის არ არსებობას ეკუ ვერ აფიქსირებს და თავისუფლად შეიძლება დავდიოდეთ გაფუჭებული დატჩიკით და ვერაფერსაც ვერ ვხვდებოდეთ, რაც შეიძლება გახდეს იმის მიზეზი რომ ტეტონაცია ვერ დააფიქსიროს ეკუმ და დეტონაციების შედეგად თამამად დაისტუკოს მატორი, მერე დავაბრალებთ სუბარუს მატორები ისტუკებაო. აქედან გამომდინარე უნდა დავიკიდო ქარხნული დატჩიკი და დავაყენო ნებისმიერი BOSH+წინაღობა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#65
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 24 2010, 19:42) [snapback]137214[/snapback] ყველასთვის კარგად ცნობიალია სუბარუს დეტონაციის დატჩიკის არც თუ ისე იშვიათად მწყობრიდან გამოსვლის ამბავი. ეს გამოწვეულია იმით რომ სუბარუს უყენია NTK (Denso?)-ს მიერ იდიოტურად შექმნილი დატჩიკები. ახლა ავხსნი რატომაა იდიოტუტი, ჯერ ერთი დავიწქებ იმით რომ ეს დატჩიკი მასას იღებს კორპუსიდან და არა ეკუს მასიდან, ანუ დატჩიკს მექანიკური ხმაურის გარდა მშვფენივრად ესმის ელექტრო ხმაურიც, რომელიც შეიძლება გამოწვეული იყოს სხავადასხვა ხვიების (ინჟექტორი, ბაბინა, სელენოიდები) მუშაობის შედეგად წარმოქმნილი პამეხებისგან. შედეგად დატჩიკი ხშირად იტყუება და არანორმალური სიგნალის სედეგად აჩლუნგებს ზაჟიგანიას და ზოგჯერ ჩეკსაც ანთებს. თორიულად და პრაქტიკულადაც, არცერთუ დეტონაციის დატჩიკი პრინციპულად არ განსხვავდება ერთმანეთისგან, ანუ შიგნით ყველგან დგას პიეზო კრისტალი, რომელიც დარტყმის შედეგად წარმოშობს სინუსოიგის ფორმის სიგნალს. უბრალოდ სხვადასხვა გატჩიკებს შორის განსხვავება მხოლოდ იმაშია , რომ ყველას სხვადასხვა წინაღობა უყენია, რათა კომპიუტერი მიხვდეს დატჩიკის არსებობას. არსებობს უამრავი სხვადასხვა დატჩიკი რომელსაც საერთოდ არა აქვს წინაღობა ჩასმული, მაგალითად ჟიგულის, ან ბოშის(ამასაც აყენებს VAზ), რომლების ბევრად უკეთაა გათვლილი ვიდრე NTK-ს დატჩიკი და მსსას იღებს სასიგნალო მინუსიდნ და არა კორპუსიდან, რაც ბევრად უფრო გამართლებილია პამეხებისგან თავის დაცვის მიზნით. იყო იდეა რომ ჟიგულის დატჩიკზე ჩაგვება წინაღობა და ისე მიგვეერთებინა, მაგრამ მერე თუ დატჩიკი მოკვდებოდა, დიაგნოსტიკა ვეღარ დააფიქსირებდა მკვდარ დატჩიკს, მართალი რომ ვთქვათ მეც ამის მეშინოდა და იმიტომაც ვიკავებდი თავს ბოშის დატჩიკის დაყენებისგან. საბედნიეროდ არსებობენ ჭკვიანი ხალხი, რომელთაც ხელმიუწვდებათ ისეთი საჭირო რამე რასაც ჰქვია რენდგენი, ჰო და ამ ჭკვიანმა ხალხმა რენგდენზე გააშუქეს სუბარუს დატჩიკი და აღმოაჩინეს რომ : კონტაქტებს შორის პირდაპირ, იდიოტირადაა ჩაპაიკებული წინაღობა, რაც ეკუს აძლევს იმის საშუალებას რომ ჩემამოწმოს ცუდი კავშირი დატჩიკის შტეკერზე და მოკლე ჩართვა დატჩიკში ან მის წრედში ![]() მაგრამ პიეზო ელემენტთან კავშირის არ არსებობას ეკუ ვერ აფიქსირებს და თავისუფლად შეიძლება დავდიოდეთ გაფუჭებული დატჩიკით და ვერაფერსაც ვერ ვხვდებოდეთ, რაც შეიძლება გახდეს იმის მიზეზი რომ ტეტონაცია ვერ დააფიქსიროს ეკუმ და დეტონაციების შედეგად თამამად დაისტუკოს მატორი, მერე დავაბრალებთ სუბარუს მატორები ისტუკებაო. აქედან გამომდინარე უნდა დავიკიდო ქარხნული დატჩიკი და დავაყენო ნებისმიერი BOSH+წინაღობა +1 შეიძლება 09ის დ.დ-ის გამოყენება .. ღირს 15 ლარი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#66
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
+11111111
მართლაც იშვიათად თუ შეგვხვდება სუბარუ რომელსაც ეს დაჩიკი არქონდეს შეცვლილი ![]() ჩემ Fორიკას პირველი რაც დაჭირდა იყო დეტონაციის დაჩიკი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#67
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 24th May 2010 - 19:42) [snapback]137214[/snapback] კონტაქტებს შორის პირდაპირ, იდიოტირადაა ჩაპაიკებული წინაღობა, რაც ეკუს აძლევს იმის საშუალებას რომ ჩემამოწმოს ცუდი კავშირი დატჩიკის შტეკერზე და მოკლე ჩართვა დატჩიკში ან მის წრედშიohmy.gif მაგრამ პიეზო ელემენტთან კავშირის არ არსებობას ეკუ ვერ აფიქსირებს და თავისუფლად შეიძლება დავდიოდეთ გაფუჭებული დატჩიკით და ვერაფერსაც ვერ ვხვდებოდეთ პრიკოლი ისაა რომ რის გამოც ღირდა თავის შეკავება 09 ის დდ ს დაყენებისგან იმაზე უარესი აქვთ ჯაპონელებს გაკეთებული ![]() მაგარი ინფო მოგიძებნია! აქედან გამომდინარე მე როგორც მივხვდი პირველ გვერდზე დადებული სქემა დეტონაციის მოსასმენად შეიძლება სუბარუშიც გამოგვადგეს, ერთი ჩორტი ყოფილა. მე უფრო ნავაროჩენს მოველოდი სიმართლე გითხრა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#68
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(mishaj @ 24th May 2010 - 23:37) [snapback]137270[/snapback] ერთი ჩორტი ყოფილა. მე უფრო ნავაროჩენს მოველოდი სიმართლე გითხრა. მეც უფრო ნავაროჩენიმეგონა და იმიტომ ვიკავებდი თავს 15 ლარიანი დატჩიკისგან. რენდგენის ვერსია რომ გადამემოწმებინა დავშალე გაფუჭებული დატჩიკი, და მართალი აღმოჩნდა ის რენდგენოლოგი, მართლა ამათი დებინი დედა რომ ვატირე, წინაღობა პირდაპირ კონტაქტებს შორისაა ჩპაიკებული, თეორიულადაც არავითარი შანსი არ აქვს ეკუს რომ პიეზო კრისტალის მწყობრიდან გამოსვლა დააფიქსიროს, და როგორც წესი წინაღობის პაიკა ბანძდება და იმიტომ რეაგირებს ნახევრად გაფუჭებული დატტჩიკი ტემპერატურაზე, ანუ მატორის გარკვეულ ტემპერატურაზე, გაბანძებული პაიკა კონტაქტს კარგავს და ჩეკსაც ანთებს. რეალურად დეონაციის დატჩიკის გამართულობის დადგენა შესაძლებელია ან მხოლოდ ლოგირებით ან პიველ გვერდზე დაგდებულ სქემის გამოყენებით, მალე ალბათ დავდებ განცხადებას: შევაკეთებ დაზიანებულ დეონაციის დატჩიკებს 10 ლარად ![]() და დაშლილი მანქანებიდან მოხსნილი დატჩიკების დიდი ფასებიც მალე მოკვდება ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#69
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(shreketa @ May 24 2010, 19:11) [snapback]137217[/snapback] +1 შეიძლება 09ის დ.დ-ის გამოყენება .. ღირს 15 ლარი ![]() 09 ის დაჩიკი ნაკლებად მგრძნობიარეა ამიტომ თუ დააყენებთ გაზაობისას მუსიკას დაუწიეთ და ძრავს კარგათ მოუსმინეთ. ციტატა(maxouni @ May 25 2010, 12:35) [snapback]137414[/snapback] მეც უფრო ნავაროჩენიმეგონა და იმიტომ ვიკავებდი თავს 15 ლარიანი დატჩიკისგან. რენდგენის ვერსია რომ გადამემოწმებინა დავშალე გაფუჭებული დატჩიკი, და მართალი აღმოჩნდა ის რენდგენოლოგი, მართლა ამათი დებინი დედა რომ ვატირე, წინაღობა პირდაპირ კონტაქტებს შორისაა ჩპაიკებული, თეორიულადაც არავითარი შანსი არ აქვს ეკუს რომ პიეზო კრისტალის მწყობრიდან გამოსვლა დააფიქსიროს, და როგორც წესი წინაღობის პაიკა ბანძდება და იმიტომ რეაგირებს ნახევრად გაფუჭებული დატტჩიკი ტემპერატურაზე, ანუ მატორის გარკვეულ ტემპერატურაზე, გაბანძებული პაიკა კონტაქტს კარგავს და ჩეკსაც ანთებს. რეალურად დეონაციის დატჩიკის გამართულობის დადგენა შესაძლებელია ან მხოლოდ ლოგირებით ან პიველ გვერდზე დაგდებულ სქემის გამოყენებით, მალე ალბათ დავდებ განცხადებას: შევაკეთებ დაზიანებულ დეონაციის დატჩიკებს 10 ლარად ![]() და დაშლილი მანქანებიდან მოხსნილი დატჩიკების დიდი ფასებიც მალე მოკვდება ![]() ეგენი შეიძლება დებილები არიან მაგრამ ჩვენც არ ვართ ჩაინიკები, ყურები რისთვის გვაქვს მოვუსმინოთ. მოკლედ გაზაობისას მაგარი საუნდი გამორთეთ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#70
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 25th May 2010 - 13:41) [snapback]137421[/snapback] 09 ის დაჩიკი ნაკლებად მგრძნობიარეა ამიტომ თუ დააყენებთ გაზაობისას მუსიკას დაუწიეთ და ძრავს კარგათ მოუსმინეთ მე უფრო სხვა იდეა მაქვს, გაფუჭებული დატჩიკები მოვაგროვო, და წინაღობა ამოვუცვალო ![]() თუ არა და ბოშის დატჩიკი 30 ლარი ღირს mishaj მე მგონი სქემაში შეცდომაა გაპარული, რატომღაც მგონია რომ კონდენსატორი მიმდევრობით არ უნდა იყოს ჩართული და სიგნალსა და მასაზე უნდა იჯდეს პარალლურად და 0.1 მიკროფარადიც ბევრია, 200- 300 პიკოფარადი უნდა იყოს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#71
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 ![]() |
კეთილო ხალხო,ვინმეს გეცოდინებათ 2003-იან XT-ზე დაახლოებით სად უნდა ეყენოს ეგ დაჩიკი და მაგის გაწმენდა ან მსგავსი რამ თუ ხდება.ხალასტოიზე აძაგძაგებს,დამტანჯა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#72
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(shalvaab @ Aug 23 2010, 20:28) [snapback]167175[/snapback] კეთილო ხალხო,ვინმეს გეცოდინებათ 2003-იან XT-ზე დაახლოებით სად უნდა ეყენოს ეგ დაჩიკი და მაგის გაწმენდა ან მსგავსი რამ თუ ხდება.ხალასტოიზე აძაგძაგებს,დამტანჯა ![]() დეტონაციის დაჩიკი სხვა ბიჭია ეგ არ აძაგძაგებს და არც იწმინდება უბრალოდ იცვლება. სვეჩები გამოცვალე კაბელები გადაამოწმე. ნორმალური ბენზინი ჩაასხი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#73
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
იდეალური თემაა მარა იმდენი წერია რო ერთ ჯერზე ვერ ჩაუჯექი და ბოლომდე ვერ გავედი მარა მალადეც იდეალური ნაშრომია
და მახასიათებლებირააქვს ამ დაჩიკს ვთქვათ თუარ მუშაობს ან რაღაც ვერააქვსს მწყობრში ჩეკს ანტებს და ვსო? თუ ჩეკიარ აანთო შეილება იყოს გამოსული მწყობრიდან? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#74
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(TRULOVI @ Aug 23 2010, 23:23) [snapback]167230[/snapback] იდეალური თემაა მარა იმდენი წერია რო ერთ ჯერზე ვერ ჩაუჯექი და ბოლომდე ვერ გავედი მარა მალადეც იდეალური ნაშრომია და მახასიათებლებირააქვს ამ დაჩიკს ვთქვათ თუარ მუშაობს ან რაღაც ვერააქვსს მწყობრში ჩეკს ანტებს და ვსო? თუ ჩეკიარ აანთო შეილება იყოს გამოსული მწყობრიდან? როგორც წესი ჩეკი ინთება მაგრამ არის შემთხვევებიც როდესაც მხოლოდ დეტონაციის არსებობით შეიძლება მიხვდე რომ დაჩიკი მოკვდა. ანუ ხშირად კომპიუტერი ვე ხვდება რომ რომელიმე სენსორი დაზიანებულია და აგრძელებს ნორმალურ მუშაობას რაც გაცილებით უფრო საშიშია ვიდრე ანთებული ჩეკი (განსაკუთრებით ვოზდუხომერის და დეტონაციის დაჩიკის შემთხვევაში). იმის თქმა მინდა რომ დეტონაციის დაჩიკის მდგომარეობა კონტროლდება ირიბი მეთოდით (წინაღობის გაზომვით) რომელიც დაჩიკის რეალურ გამართულ მუშაობაზე არანაი ინფორმაციას არ იძლევა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#75
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 167 რეგისტრ.: 15-December 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 629 ![]() |
ციტატა(maxouni @ May 25 2010, 12:35) [snapback]137414[/snapback] მეც უფრო ნავაროჩენიმეგონა და იმიტომ ვიკავებდი თავს 15 ლარიანი დატჩიკისგან. რენდგენის ვერსია რომ გადამემოწმებინა დავშალე გაფუჭებული დატჩიკი, და მართალი აღმოჩნდა ის რენდგენოლოგი, მართლა ამათი დებინი დედა რომ ვატირე, წინაღობა პირდაპირ კონტაქტებს შორისაა ჩპაიკებული, თეორიულადაც არავითარი შანსი არ აქვს ეკუს რომ პიეზო კრისტალის მწყობრიდან გამოსვლა დააფიქსიროს, და როგორც წესი წინაღობის პაიკა ბანძდება და იმიტომ რეაგირებს ნახევრად გაფუჭებული დატტჩიკი ტემპერატურაზე, ანუ მატორის გარკვეულ ტემპერატურაზე, გაბანძებული პაიკა კონტაქტს კარგავს და ჩეკსაც ანთებს. რეალურად დეონაციის დატჩიკის გამართულობის დადგენა შესაძლებელია ან მხოლოდ ლოგირებით ან პიველ გვერდზე დაგდებულ სქემის გამოყენებით, მალე ალბათ დავდებ განცხადებას: შევაკეთებ დაზიანებულ დეონაციის დატჩიკებს 10 ლარად ![]() და დაშლილი მანქანებიდან მოხსნილი დატჩიკების დიდი ფასებიც მალე მოკვდება ![]() კეთილო ხალხნო იქნებ დამეხმაროთ ეგ ავადმყოფობა ჭირს ჩემს ფორიკუნას...მე გაგებაში არ ვარ სად აყენია ეგ დეტონაციის დაჩიკი და ელექტროობიდანაც კილომეტრზე დაშორებით ვდგავარ.. რა გავაკეთო სად გავაკეთებინო და რა ვუშველო ჩემს მოკვდავ ბორბლებიან მეგობარს... HELP HELP.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#76
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 283 რეგისტრ.: 4-October 10 მომხმარებელი № 1,477 ![]() |
maxouni აკეთებ 10 ლარად დეტონაციის დაჩიკს? სად შეგეხმიანოთ?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#77
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(subaru01 @ 7th November 2010 - 20:04) [snapback]195876[/snapback] maxouni აკეთებ 10 ლარად დეტონაციის დაჩიკს? სად შეგეხმიანოთ? მაქვს 2 ცალი გაგიმზადებ 2 დღეში და დაგიკავშირდები. ოღონდ შენი დამიტოვე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#78
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
maxouni
როგორც აქ წავიკითხე დეტონაციის დაჩიკის მაჩვენებელს და ასევე ლამბდის ინფოს სანამ მატორი არ გაცხელდება მანამდე ყურადღებას არ აქცევს ეკუ, ხოდა ჩემს ფორიკაზეც ხო ზუსტად ესეთი რამ დავაფიქსირეთ, როდესაც გაცხელდა წყალი მაშინ ქონდა გადატანები და ჩავარდნები. რავი შენ რა აზრის ხარ? იქნებ დაგეწერა აქ უფრო ზუსტად რა სიმპტომები აქვს ჩემს ფორიკას და იქნებ ვინმეს გაუნათდეს გონება. ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#79
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
მახო წინა პოსტზე რას იტყვი, შეიძლება ეგ იყოს ჩემი ფორიკას პრობლემა, თუ დეტონაცია და მისი დაჩიკი არაფერ შუაშია?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#80
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(levanisan @ 13th April 2011 - 14:57) [snapback]255837[/snapback] მახო წინა პოსტზე რას იტყვი, შეიძლება ეგ იყოს ჩემი ფორიკას პრობლემა, თუ დეტონაცია და მისი დაჩიკი არაფერ შუაშია? შანსი არაა, მაგ მომენტში დეტონაციის დატჩიკი ჩუმადაა შენთან |
|
|
![]() ![]() |