IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> დეტონაციის ამთვლელი მოყწობილობა, მისი არსი დანიშნულება და პრობლემები
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Oct 4 2009, 14:07
გამოხმაურება #1


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




იმის გათვალისწინებით რომ მანქანა არ ჩამომსვლია კი არადა ჯერ ისევ ჯაპონურ ჰაერს სუნთქავს ვეცადე კლუბისთვის რამე სასარგებლო გამეკეთებინა და მივედი ამ აზრამდე რომ ყველასთვის მტკივნეული დეტონაციის მთვლელის არსი რაობა და მისი როლი ჩვენ ცხოვრებაში განმეხილა და მოკლედ დამეწერა biggrin.gif

იდეალურ შემთვევაში ნაპერწკალი წამოიქმნება მაშინ როდესაც დგუში აგწევს უკიდურეს ზედა წერტის, წარმოიქმნება ალი, ფართოვდება და მიიწევს აფეთების წეტილიდან ცილინდრის უკიდურეს ქვედა წერტილამდე (ჩვენს შემტხვევაში გვერდითა biggrin.gif ) პრაკტიკაში ჰაერის და საწვავის ნაზავს შეიძლება იფრო დიდი დრო დაჭირდეს ბოლომდე დაწვისთვის, იდეალურ შემთვევასთან სხვაობამ შეიძლება წამის მეათედი შეადგინოს, რაც კომპენსირუბული უნდა იქნას. ამისათვის გამოიქენება დროის შერჩევის მექანიზმი, ეს პრინციპი, ხელს უწყობს ოპტიმალურ წარმადობას და საწვავის ეკონომიას.
ზემოთ განხილულიდან გამომდინარე შესაძლებელია მეტი საწვავის და ჰერის მიწოდება ცილინდრში და დროის შერჩევა ისეთ ნაირად რომ სანთელზე ნაპერწკალი უფრო ადრე წარმოიშვას, მაგრამ ადრეული ნაპერწკლის გასროლა იწვევს ძრავის კაკუნს (დეტონაციას ეროვნულ ბარიგულ ენაზე) როდესაც ეს ხდება ძრავი კარგავს წარმადობას და წარმოიქმნება სერიოზული ალბათობა იმისი რო ძრავი დაზიანდეს (კაკუნი მოდის იქენდან რომ ამ დროს ძრავი ვიბრირებს და წარმოქმნის სპეციპიურ მეტალზე შეხების ხმას).
ეს კაკუნი წარმოიქმემნება 2 შემხვევაში როდესაც ნაპერწკალი დროზე ადრე ვარდება ან როდესაც ჰაერის და საწვავის ნაზავი ბოლომდე ვერ ასწრებს დაწვას, ასევე როდესაც დგუში ან ცილინდრი გაახურებულია რაც იწვევს ნაზავის დროზე ადრე აფეთქებას.
სწორედ აქ იწყებს მოღვაწეობას ეგრედ წოდებული დეტონაციის დაჩიკი smile.gif ანუ ნოქ სენსორი, ეს პატარა ცილინრული ვეში მოთავსებულია ძრავის ძირითად ნაწილზე (ბლოკზე) და ასე ვთქვათ უსმენს ამ კაკუნს, მოსმენა ხდება შემავალი ძაბვის გარდაქმნით ნახევარგამტარების და კრისტალის მეშვეობით, ანუ ვიბრაციაზე კრისტალი ვიბრირიებს და წინაღობას ცვლის, აქედან გამომდინარე ეცუს აწვდის სწვადასხვა ძაბვას რითიც ეცუ ხვდება დენონაციას ანუ კაკუნს აქვს თუ არა ადგილი.
თუ ეწ. დეტონაცია წარმოიქნა ეს "მთველი" აწვდის ეცუს ძაბვის გარკვეულ ოდენობას (კონრკრეტიკა ამის შემდეგის შემდეგ აბზაცში) რის შემდეგაც ეცუ ცვლის სანთელზე ნაპერწკლის წარმოქმინს ინტენსიურობას, მანამ სანამ სიგნალი ამ "მთვლელიდან" არ შეიცვლება. ზემოთ ახსნილიდან გამომგინარე ეს პატარა 130 დოლარიანი ნივთი შეგვიძლია შევადაროთ ანალოგურ მიკროფონს (ცოტა განსხვავებულ პრინციპზე მომუშავე).


უკვე განვიხილეთ დეტონაციის დაჩიკის რაობა ახლა დაგავითედ მის დიაგნოსტიკაზე და პრევენციაზე biggrin.gif


1. მეთოდი რომელიც ყველაზე ადვილია და ოდნავ ძვირი მივდივართ კორტებთად დიაგნოსტიკაზე ვუხდით შესაბამის თანხას აერთებენ კომპიტერზე და გვეუბნებიან რა ჭირს მანქანს

2. სუბარუს კაბელების გადაერთებით ვითვლით ერრორების კოდებს და ვხვდებით რაშია სამე

მაგრამ არსებობს ამის გარდა სხვა მეთოდები რითიც შეგვიძლია შევამოწმოთ ეს "მთვლელი" იგივე დაჩიკი იგივე სენსორი:

1. ზემოთ აღნიშნულიდან გამომდინარე ეს დაჩიკი ფუქციონალურად შევადარეთ ანალოგურ მიკროფონს, თეორულად იმის ალბათობა არსებობს რომ ეს მთვლელი შევუერთოთ ანალოგურ ჩამწერ მოწყობილობას იგივე "ვოლქმენს" და ჩავიწეროთ მისგან გამოსული ხმა ცუდ და იდეალურ შემთვევაში შემოდგომ შევადაროთ ერთმანეთს და ვნახოთ სხვაობა. ამისათვის საჭიროა პატარა სქემის აწტობა. იმისათვის რომ ეცუ თვიტონ ეს მთვლელი და რაც მთავარია ძვირად ღირებული "არტეკის" ფირმის ვოქმენი არ დავწვათ biggrin.gif საჭიროა:
1 ცალი 100 კილო ომიანი რეზისტორიდა 0.1 μF ინაი კონდენსატორი დანარჩენი მივყვებით ქვემოთ მოყვანილ სქემას ვაერთებთ ანალოგურ მაფონის შესასვლელში და ვუსმენთ ჩვენი ძრავის დეტონაციას biggrin.gif
(იხილეთ ნახაზი 1) ეს სქემა სუბარუზე არაა გათვლილი მაგრამ წესით უნდა იმუშაოს smile.gif

მიმაგრებული სურათი


2. აქ უკვე შემოდის ჩვენთვის საყვარელი ტესტერი და მეტი არც-არაფელი smile.gif როგორც სუბარუს მანუალი ამბობს ეს სენსორი უკავშირდება უტურბინო ძრავებზე ეცუს 35 და 34 პინს, ხოლო ტურბინიანი ძრავის 69 და 72 პინს. ასევე სუბარუს კეთილმა ინჟინრებმა გვითხრეს რომ როდესაც ძრავი ე.წ. "ხოლოსტოი ხოდზე" მუშაობს უტურბინო ძრავის 35 და ტურბინიანი ძრავის 72 პინზე ძაბვა უნდა შეადგენდეს 2.5 ვოლტს გადავედით უშუალოდ ტესტერით ჩასატარებელ სამუშაოებზე:
ა. როდესაც "ზაჯიგანიე" გაზსნილია ტესტერის ერთ ფეხს ვადებტ 35 ან 72 პინს (გააჩნია ძრავს) და მეორეს დამიწებას ძაბვა უნდა შეადგენდეს 2.5 ვოლტს
ბ. ვაერთებთ შტეკერს მთვლელიდან ტესტერს ვადებთ მეორე პინზე და ვზომავთ წინაღობას ბლოკსა და ამ მეორე პინს შორის წინაღობა უნდა შეადგენდეს
დაახლოებით 560 კილო ომს.
გ. ვამოწმებთ კაბელს ეცუდან ამ მთველლამდე ამისათვის უნდა ჩავხსნათ კაბელი ორივე მხარეს, (ამას თავისი ინტრუქცია აქვს თუ მოთხოვნა იქნება დავწერ biggrin.gif)

ასევე დეტონაციის მიზეზი შეიძლება ბევრი რამ გახდეს მათ შორისაა:
"ვაზდუხამერი"
"წყლის ტემპერატურის დაჩიკი"
"ბენზილონოსოსი"
"წნევის რეგულატორი"
"დეტონაციის მთვლელი"
"წნევის კონტოლის კლაპანი"

რაც შეეხება ე.წ. ჟიგულის დეტონაციის მთვლელს კალეს თხოვნით ვცადე მის შესახებ ინფო მომეძებნა და აი საცორება, მცირეოდენი გადაკეტების შემდეგ თურმე ყველაფერი ნორმალურად მუშაობს, ამისთვის საჭიროა ჟიგულის დეტონაციის ამთვლელი და 610 კილოომიანი რეზისტორი, რომელიც შტეკერებამდე პარალელურად უნდა შევუერთოთ, დამიწება ცალკე უნდა გამოვიყვანოთ მავრთულით ამ ამთველის სამაგრ ღეძამდე (თურმე ჟიგულის ამ ამთვლელს შიდა დამიწების სისტემა არ გააჩნია) ანუ იმის შემდგეც რაც 610 კილოომიან რეზისტორს დავუყენებთ წინაღობა გამოდის 560 კიოომის ფარგლებში რაც სუაბრუსთვის იდეალურია.
თუ დაუკვირდებით ყოველთვის არსებობს სიტყვა "მაგრამ" ხო და ახლა ამ სიტყვისთვის შესაფერისი შემთხვევაა. უნდა ვთქვათ ორი ცალი მაგრამ:

1. თუ სუბარუზე დავაყენებთ ჟიგულის ნაწილებს ადრე თუ გვიან ეს სუბარუ ჟიგული გახდება.


2. არავინ არ იცის ჟიგულის დეტონაციის მთვლელის გამძლება და ხარისხი, ამ შემთხვევაში ეს ამთვლელი რომც დაიწვას გვრჩება 610 კილოომიანი რეზისტორი რომელმაც შეიძლება ეცუ დააგოიმოს რო ყველაფერი იდეალურად მუშაობს, რამაც შეიძლება ძრავის დაზიანება გამოიწვიოს აქედან დასკვნა:
ყოველთვის დააყენეთ მწარმოებლის მიერ სერტიფიცირებული ნაწილები smile.gif ჯობია 1 ხელ ბევრი გადაიხადო ვიდრე 1000 ჯერ ცოტა.

კიდევ ერთი მინიშნება:
ძალიან დიდი მნიშვნელობა ქონია ამ ამთვლელის მდებარეობას, ანუ ძრავის გრძივ ღერძსა და ამ ამთველის გრძივს ღერძს შორის სხვაობა უნდა შეადგენდეს 60 გრადუსს,

მადლობ ყურადღებისთვის შენიშვნები გათვალისწინებადია კითხვები პასუხებადი შეცდომები გამოსწორებადი.
P.S. თუ ეს ინსტრუქცია მოწონებას დაიმსახურებს მომავალში სხვა მთვლელებზეც გადავალ.

ხო ისა ბევრი სმაილი გაქვს გამოყენებულიო .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
7 გვერდი V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Start new topic
გამოხმაურებები (60 - 79)
forester
გამოხმაურება Nov 29 2009, 18:16
გამოხმაურება #61


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 123
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 24




დღეს დეტონაციის სენსორი გამოვცვალე. ფორიკას ავადმყოფობა ალბათ ყველამ იცის: დაქოქვისას ხშირად სტარტერს რომ იყოლიებს. უცნაურ ამბებს ყვებიან: ბენზინის ფილტრის გამოცვლის მერე ეს ნაკლი სწორდებაო. ჰოდა, რა ვიცი, თუ მოლანდებები არ დამეწყო, მე მგონი ჩემი სტარტერიც გასწორდა, ოღონდაც ამჯერად დეტონაციის დატჩიკის გამოცვლამ უშველა საქმეს. ხვალ კიდევ გავაგრძელებ დაკვირვებას და ზუსტ მონაცემებს დავდებ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUB 300
გამოხმაურება Nov 29 2009, 18:48
გამოხმაურება #62


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




იმედია ძველი არ გადააგდე გამოდგება კიდე wink.gif

ისე ფილტრიც ხომ არ შეცვალე დაჩიკთან ერთად
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forester
გამოხმაურება Nov 30 2009, 23:59
გამოხმაურება #63


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 123
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 24




ციტატა(SUB 300 @ Nov 29 2009, 19:48) [snapback]57088[/snapback]
იმედია ძველი არ გადააგდე გამოდგება კიდე wink.gif

ისე ფილტრიც ხომ არ შეცვალე დაჩიკთან ერთად

ფილტრი წელიწადნახევრის წინაა გამოცვლილი. დეტ. სენსორი არამგონია კიდევ გამოდგეს, ორგანაა გახეთქილი. სტარტერს მართლა უმკურნალა დატჩიკის გამოცვლამ, დღესაც მთელი დღე ვაკვირდებოდი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 24 2010, 18:42
გამოხმაურება #64


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ყველასთვის კარგად ცნობიალია სუბარუს დეტონაციის დატჩიკის არც თუ ისე იშვიათად მწყობრიდან გამოსვლის ამბავი.
ეს გამოწვეულია იმით რომ სუბარუს უყენია NTK (Denso?)-ს მიერ იდიოტურად შექმნილი დატჩიკები.
ახლა ავხსნი რატომაა იდიოტუტი,
ჯერ ერთი დავიწქებ იმით რომ ეს დატჩიკი მასას იღებს კორპუსიდან და არა ეკუს მასიდან, ანუ დატჩიკს მექანიკური ხმაურის გარდა მშვფენივრად ესმის ელექტრო ხმაურიც, რომელიც შეიძლება გამოწვეული იყოს სხავადასხვა ხვიების (ინჟექტორი, ბაბინა, სელენოიდები) მუშაობის შედეგად წარმოქმნილი პამეხებისგან. შედეგად დატჩიკი ხშირად იტყუება და არანორმალური სიგნალის სედეგად აჩლუნგებს ზაჟიგანიას და ზოგჯერ ჩეკსაც ანთებს.
თორიულად და პრაქტიკულადაც, არცერთუ დეტონაციის დატჩიკი პრინციპულად არ განსხვავდება ერთმანეთისგან, ანუ შიგნით ყველგან დგას პიეზო კრისტალი, რომელიც დარტყმის შედეგად წარმოშობს სინუსოიგის ფორმის სიგნალს. უბრალოდ სხვადასხვა გატჩიკებს შორის განსხვავება მხოლოდ იმაშია , რომ ყველას სხვადასხვა წინაღობა უყენია, რათა კომპიუტერი მიხვდეს დატჩიკის არსებობას.
არსებობს უამრავი სხვადასხვა დატჩიკი რომელსაც საერთოდ არა აქვს წინაღობა ჩასმული, მაგალითად ჟიგულის, ან ბოშის(ამასაც აყენებს VAზ), რომლების ბევრად უკეთაა გათვლილი ვიდრე NTK-ს დატჩიკი და მსსას იღებს სასიგნალო მინუსიდნ და არა კორპუსიდან, რაც ბევრად უფრო გამართლებილია პამეხებისგან თავის დაცვის მიზნით.
იყო იდეა რომ ჟიგულის დატჩიკზე ჩაგვება წინაღობა და ისე მიგვეერთებინა, მაგრამ მერე თუ დატჩიკი მოკვდებოდა, დიაგნოსტიკა ვეღარ დააფიქსირებდა მკვდარ დატჩიკს, მართალი რომ ვთქვათ მეც ამის მეშინოდა და იმიტომაც ვიკავებდი თავს ბოშის დატჩიკის დაყენებისგან.
საბედნიეროდ არსებობენ ჭკვიანი ხალხი, რომელთაც ხელმიუწვდებათ ისეთი საჭირო რამე რასაც ჰქვია რენდგენი, ჰო და ამ ჭკვიანმა ხალხმა რენგდენზე გააშუქეს სუბარუს დატჩიკი და აღმოაჩინეს რომ : კონტაქტებს შორის პირდაპირ, იდიოტირადაა ჩაპაიკებული წინაღობა, რაც ეკუს აძლევს იმის საშუალებას რომ ჩემამოწმოს ცუდი კავშირი დატჩიკის შტეკერზე და მოკლე ჩართვა დატჩიკში ან მის წრედშიohmy.gif
მაგრამ პიეზო ელემენტთან კავშირის არ არსებობას ეკუ ვერ აფიქსირებს და თავისუფლად შეიძლება დავდიოდეთ გაფუჭებული დატჩიკით და ვერაფერსაც ვერ ვხვდებოდეთ, რაც შეიძლება გახდეს იმის მიზეზი რომ ტეტონაცია ვერ დააფიქსიროს ეკუმ და დეტონაციების შედეგად თამამად დაისტუკოს მატორი, მერე დავაბრალებთ სუბარუს მატორები ისტუკებაო.
აქედან გამომდინარე უნდა დავიკიდო ქარხნული დატჩიკი და დავაყენო ნებისმიერი BOSH+წინაღობა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება May 24 2010, 19:11
გამოხმაურება #65


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




ციტატა(maxouni @ May 24 2010, 19:42) [snapback]137214[/snapback]
ყველასთვის კარგად ცნობიალია სუბარუს დეტონაციის დატჩიკის არც თუ ისე იშვიათად მწყობრიდან გამოსვლის ამბავი.
ეს გამოწვეულია იმით რომ სუბარუს უყენია NTK (Denso?)-ს მიერ იდიოტურად შექმნილი დატჩიკები.
ახლა ავხსნი რატომაა იდიოტუტი,
ჯერ ერთი დავიწქებ იმით რომ ეს დატჩიკი მასას იღებს კორპუსიდან და არა ეკუს მასიდან, ანუ დატჩიკს მექანიკური ხმაურის გარდა მშვფენივრად ესმის ელექტრო ხმაურიც, რომელიც შეიძლება გამოწვეული იყოს სხავადასხვა ხვიების (ინჟექტორი, ბაბინა, სელენოიდები) მუშაობის შედეგად წარმოქმნილი პამეხებისგან. შედეგად დატჩიკი ხშირად იტყუება და არანორმალური სიგნალის სედეგად აჩლუნგებს ზაჟიგანიას და ზოგჯერ ჩეკსაც ანთებს.
თორიულად და პრაქტიკულადაც, არცერთუ დეტონაციის დატჩიკი პრინციპულად არ განსხვავდება ერთმანეთისგან, ანუ შიგნით ყველგან დგას პიეზო კრისტალი, რომელიც დარტყმის შედეგად წარმოშობს სინუსოიგის ფორმის სიგნალს. უბრალოდ სხვადასხვა გატჩიკებს შორის განსხვავება მხოლოდ იმაშია , რომ ყველას სხვადასხვა წინაღობა უყენია, რათა კომპიუტერი მიხვდეს დატჩიკის არსებობას.
არსებობს უამრავი სხვადასხვა დატჩიკი რომელსაც საერთოდ არა აქვს წინაღობა ჩასმული, მაგალითად ჟიგულის, ან ბოშის(ამასაც აყენებს VAზ), რომლების ბევრად უკეთაა გათვლილი ვიდრე NTK-ს დატჩიკი და მსსას იღებს სასიგნალო მინუსიდნ და არა კორპუსიდან, რაც ბევრად უფრო გამართლებილია პამეხებისგან თავის დაცვის მიზნით.
იყო იდეა რომ ჟიგულის დატჩიკზე ჩაგვება წინაღობა და ისე მიგვეერთებინა, მაგრამ მერე თუ დატჩიკი მოკვდებოდა, დიაგნოსტიკა ვეღარ დააფიქსირებდა მკვდარ დატჩიკს, მართალი რომ ვთქვათ მეც ამის მეშინოდა და იმიტომაც ვიკავებდი თავს ბოშის დატჩიკის დაყენებისგან.
საბედნიეროდ არსებობენ ჭკვიანი ხალხი, რომელთაც ხელმიუწვდებათ ისეთი საჭირო რამე რასაც ჰქვია რენდგენი, ჰო და ამ ჭკვიანმა ხალხმა რენგდენზე გააშუქეს სუბარუს დატჩიკი და აღმოაჩინეს რომ : კონტაქტებს შორის პირდაპირ, იდიოტირადაა ჩაპაიკებული წინაღობა, რაც ეკუს აძლევს იმის საშუალებას რომ ჩემამოწმოს ცუდი კავშირი დატჩიკის შტეკერზე და მოკლე ჩართვა დატჩიკში ან მის წრედშიohmy.gif
მაგრამ პიეზო ელემენტთან კავშირის არ არსებობას ეკუ ვერ აფიქსირებს და თავისუფლად შეიძლება დავდიოდეთ გაფუჭებული დატჩიკით და ვერაფერსაც ვერ ვხვდებოდეთ, რაც შეიძლება გახდეს იმის მიზეზი რომ ტეტონაცია ვერ დააფიქსიროს ეკუმ და დეტონაციების შედეგად თამამად დაისტუკოს მატორი, მერე დავაბრალებთ სუბარუს მატორები ისტუკებაო.
აქედან გამომდინარე უნდა დავიკიდო ქარხნული დატჩიკი და დავაყენო ნებისმიერი BOSH+წინაღობა

+1
შეიძლება 09ის დ.დ-ის გამოყენება .. ღირს 15 ლარიsmile.gif + წინაღობა მგონი 20 თეთრი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება May 24 2010, 19:24
გამოხმაურება #66


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




+11111111

მართლაც იშვიათად თუ შეგვხვდება სუბარუ რომელსაც ეს დაჩიკი არქონდეს შეცვლილი huh.gif
ჩემ Fორიკას პირველი რაც დაჭირდა იყო დეტონაციის დაჩიკი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anzor Alvarez
გამოხმაურება May 24 2010, 22:37
გამოხმაურება #67


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




ციტატა(maxouni @ 24th May 2010 - 19:42) [snapback]137214[/snapback]
კონტაქტებს შორის პირდაპირ, იდიოტირადაა ჩაპაიკებული წინაღობა, რაც ეკუს აძლევს იმის საშუალებას რომ ჩემამოწმოს ცუდი კავშირი დატჩიკის შტეკერზე და მოკლე ჩართვა დატჩიკში ან მის წრედშიohmy.gif
მაგრამ პიეზო ელემენტთან კავშირის არ არსებობას ეკუ ვერ აფიქსირებს და თავისუფლად შეიძლება დავდიოდეთ გაფუჭებული დატჩიკით და ვერაფერსაც ვერ ვხვდებოდეთ


პრიკოლი ისაა რომ რის გამოც ღირდა თავის შეკავება 09 ის დდ ს დაყენებისგან იმაზე უარესი აქვთ ჯაპონელებს გაკეთებული biggrin.gif
მაგარი ინფო მოგიძებნია!
აქედან გამომდინარე მე როგორც მივხვდი პირველ გვერდზე დადებული სქემა დეტონაციის მოსასმენად შეიძლება სუბარუშიც გამოგვადგეს, ერთი ჩორტი ყოფილა. მე უფრო ნავაროჩენს მოველოდი სიმართლე გითხრა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 25 2010, 12:35
გამოხმაურება #68


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(mishaj @ 24th May 2010 - 23:37) [snapback]137270[/snapback]
ერთი ჩორტი ყოფილა. მე უფრო ნავაროჩენს მოველოდი სიმართლე გითხრა.

მეც უფრო ნავაროჩენიმეგონა და იმიტომ ვიკავებდი თავს 15 ლარიანი დატჩიკისგან.
რენდგენის ვერსია რომ გადამემოწმებინა დავშალე გაფუჭებული დატჩიკი, და მართალი აღმოჩნდა ის რენდგენოლოგი, მართლა ამათი დებინი დედა რომ ვატირე, წინაღობა პირდაპირ კონტაქტებს შორისაა ჩპაიკებული, თეორიულადაც არავითარი შანსი არ აქვს ეკუს რომ პიეზო კრისტალის მწყობრიდან გამოსვლა დააფიქსიროს, და როგორც წესი წინაღობის პაიკა ბანძდება და იმიტომ რეაგირებს ნახევრად გაფუჭებული დატტჩიკი ტემპერატურაზე, ანუ მატორის გარკვეულ ტემპერატურაზე, გაბანძებული პაიკა კონტაქტს კარგავს და ჩეკსაც ანთებს.
რეალურად დეონაციის დატჩიკის გამართულობის დადგენა შესაძლებელია ან მხოლოდ ლოგირებით ან პიველ გვერდზე დაგდებულ სქემის გამოყენებით,
მალე ალბათ დავდებ განცხადებას:
შევაკეთებ დაზიანებულ დეონაციის დატჩიკებს 10 ლარად smile.gif
და დაშლილი მანქანებიდან მოხსნილი დატჩიკების დიდი ფასებიც მალე მოკვდება wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება May 25 2010, 12:41
გამოხმაურება #69


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(shreketa @ May 24 2010, 19:11) [snapback]137217[/snapback]
+1
შეიძლება 09ის დ.დ-ის გამოყენება .. ღირს 15 ლარიsmile.gif + წინაღობა მგონი 20 თეთრი


09 ის დაჩიკი ნაკლებად მგრძნობიარეა ამიტომ თუ დააყენებთ გაზაობისას მუსიკას დაუწიეთ და ძრავს კარგათ მოუსმინეთ.

ციტატა(maxouni @ May 25 2010, 12:35) [snapback]137414[/snapback]
მეც უფრო ნავაროჩენიმეგონა და იმიტომ ვიკავებდი თავს 15 ლარიანი დატჩიკისგან.
რენდგენის ვერსია რომ გადამემოწმებინა დავშალე გაფუჭებული დატჩიკი, და მართალი აღმოჩნდა ის რენდგენოლოგი, მართლა ამათი დებინი დედა რომ ვატირე, წინაღობა პირდაპირ კონტაქტებს შორისაა ჩპაიკებული, თეორიულადაც არავითარი შანსი არ აქვს ეკუს რომ პიეზო კრისტალის მწყობრიდან გამოსვლა დააფიქსიროს, და როგორც წესი წინაღობის პაიკა ბანძდება და იმიტომ რეაგირებს ნახევრად გაფუჭებული დატტჩიკი ტემპერატურაზე, ანუ მატორის გარკვეულ ტემპერატურაზე, გაბანძებული პაიკა კონტაქტს კარგავს და ჩეკსაც ანთებს.
რეალურად დეონაციის დატჩიკის გამართულობის დადგენა შესაძლებელია ან მხოლოდ ლოგირებით ან პიველ გვერდზე დაგდებულ სქემის გამოყენებით,
მალე ალბათ დავდებ განცხადებას:
შევაკეთებ დაზიანებულ დეონაციის დატჩიკებს 10 ლარად smile.gif
და დაშლილი მანქანებიდან მოხსნილი დატჩიკების დიდი ფასებიც მალე მოკვდება wink.gif


ეგენი შეიძლება დებილები არიან მაგრამ ჩვენც არ ვართ ჩაინიკები, ყურები რისთვის გვაქვს მოვუსმინოთ. მოკლედ გაზაობისას მაგარი საუნდი გამორთეთ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება May 25 2010, 13:27
გამოხმაურება #70


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 25th May 2010 - 13:41) [snapback]137421[/snapback]
09 ის დაჩიკი ნაკლებად მგრძნობიარეა ამიტომ თუ დააყენებთ გაზაობისას მუსიკას დაუწიეთ და ძრავს კარგათ მოუსმინეთ

მე უფრო სხვა იდეა მაქვს, გაფუჭებული დატჩიკები მოვაგროვო, და წინაღობა ამოვუცვალო wink.gifოღონდ მერე ლოგერებაზე შევაერთოდა ცოტა ბავუკაკუნო დატჩიკის გვედით.
თუ არა და ბოშის დატჩიკი 30 ლარი ღირს

mishaj
მე მგონი სქემაში შეცდომაა გაპარული, რატომღაც მგონია რომ კონდენსატორი მიმდევრობით არ უნდა იყოს ჩართული და სიგნალსა და მასაზე უნდა იჯდეს პარალლურად და 0.1 მიკროფარადიც ბევრია, 200- 300 პიკოფარადი უნდა იყოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shalvaab
გამოხმაურება Aug 23 2010, 19:28
გამოხმაურება #71


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 465
რეგისტრ.: 5-October 09
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 445




კეთილო ხალხო,ვინმეს გეცოდინებათ 2003-იან XT-ზე დაახლოებით სად უნდა ეყენოს ეგ დაჩიკი და მაგის გაწმენდა ან მსგავსი რამ თუ ხდება.ხალასტოიზე აძაგძაგებს,დამტანჯა smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Aug 23 2010, 21:32
გამოხმაურება #72


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(shalvaab @ Aug 23 2010, 20:28) [snapback]167175[/snapback]
კეთილო ხალხო,ვინმეს გეცოდინებათ 2003-იან XT-ზე დაახლოებით სად უნდა ეყენოს ეგ დაჩიკი და მაგის გაწმენდა ან მსგავსი რამ თუ ხდება.ხალასტოიზე აძაგძაგებს,დამტანჯა smile.gif


დეტონაციის დაჩიკი სხვა ბიჭია ეგ არ აძაგძაგებს და არც იწმინდება უბრალოდ იცვლება. სვეჩები გამოცვალე კაბელები გადაამოწმე. ნორმალური ბენზინი ჩაასხი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TRULOVI
გამოხმაურება Aug 23 2010, 22:23
გამოხმაურება #73


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,222
რეგისტრ.: 4-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,307




იდეალური თემაა მარა იმდენი წერია რო ერთ ჯერზე ვერ ჩაუჯექი და ბოლომდე ვერ გავედი მარა მალადეც იდეალური ნაშრომია
და მახასიათებლებირააქვს ამ დაჩიკს ვთქვათ თუარ მუშაობს ან რაღაც ვერააქვსს მწყობრში ჩეკს ანტებს და ვსო? თუ ჩეკიარ აანთო შეილება იყოს გამოსული მწყობრიდან?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Aug 23 2010, 22:54
გამოხმაურება #74


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(TRULOVI @ Aug 23 2010, 23:23) [snapback]167230[/snapback]
იდეალური თემაა მარა იმდენი წერია რო ერთ ჯერზე ვერ ჩაუჯექი და ბოლომდე ვერ გავედი მარა მალადეც იდეალური ნაშრომია
და მახასიათებლებირააქვს ამ დაჩიკს ვთქვათ თუარ მუშაობს ან რაღაც ვერააქვსს მწყობრში ჩეკს ანტებს და ვსო? თუ ჩეკიარ აანთო შეილება იყოს გამოსული მწყობრიდან?


როგორც წესი ჩეკი ინთება მაგრამ არის შემთხვევებიც როდესაც მხოლოდ დეტონაციის არსებობით შეიძლება მიხვდე რომ დაჩიკი მოკვდა. ანუ ხშირად კომპიუტერი ვე ხვდება რომ რომელიმე სენსორი დაზიანებულია და აგრძელებს ნორმალურ მუშაობას რაც გაცილებით უფრო საშიშია ვიდრე ანთებული ჩეკი (განსაკუთრებით ვოზდუხომერის და დეტონაციის დაჩიკის შემთხვევაში). იმის თქმა მინდა რომ დეტონაციის დაჩიკის მდგომარეობა კონტროლდება ირიბი მეთოდით (წინაღობის გაზომვით) რომელიც დაჩიკის რეალურ გამართულ მუშაობაზე არანაი ინფორმაციას არ იძლევა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MOSE
გამოხმაურება Aug 29 2010, 22:29
გამოხმაურება #75


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 167
რეგისტრ.: 15-December 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 629




ციტატა(maxouni @ May 25 2010, 12:35) [snapback]137414[/snapback]
მეც უფრო ნავაროჩენიმეგონა და იმიტომ ვიკავებდი თავს 15 ლარიანი დატჩიკისგან.
რენდგენის ვერსია რომ გადამემოწმებინა დავშალე გაფუჭებული დატჩიკი, და მართალი აღმოჩნდა ის რენდგენოლოგი, მართლა ამათი დებინი დედა რომ ვატირე, წინაღობა პირდაპირ კონტაქტებს შორისაა ჩპაიკებული, თეორიულადაც არავითარი შანსი არ აქვს ეკუს რომ პიეზო კრისტალის მწყობრიდან გამოსვლა დააფიქსიროს, და როგორც წესი წინაღობის პაიკა ბანძდება და იმიტომ რეაგირებს ნახევრად გაფუჭებული დატტჩიკი ტემპერატურაზე, ანუ მატორის გარკვეულ ტემპერატურაზე, გაბანძებული პაიკა კონტაქტს კარგავს და ჩეკსაც ანთებს.
რეალურად დეონაციის დატჩიკის გამართულობის დადგენა შესაძლებელია ან მხოლოდ ლოგირებით ან პიველ გვერდზე დაგდებულ სქემის გამოყენებით,
მალე ალბათ დავდებ განცხადებას:
შევაკეთებ დაზიანებულ დეონაციის დატჩიკებს 10 ლარად smile.gif
და დაშლილი მანქანებიდან მოხსნილი დატჩიკების დიდი ფასებიც მალე მოკვდება wink.gif



კეთილო ხალხნო იქნებ დამეხმაროთ ეგ ავადმყოფობა ჭირს ჩემს ფორიკუნას...მე გაგებაში არ ვარ სად აყენია ეგ დეტონაციის დაჩიკი და ელექტროობიდანაც კილომეტრზე დაშორებით ვდგავარ..
რა გავაკეთო სად გავაკეთებინო და რა ვუშველო ჩემს მოკვდავ ბორბლებიან მეგობარს...
HELP HELP....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subaru01
გამოხმაურება Nov 7 2010, 19:04
გამოხმაურება #76


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 283
რეგისტრ.: 4-October 10
მომხმარებელი № 1,477




maxouni აკეთებ 10 ლარად დეტონაციის დაჩიკს? სად შეგეხმიანოთ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Nov 7 2010, 23:20
გამოხმაურება #77


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(subaru01 @ 7th November 2010 - 20:04) [snapback]195876[/snapback]
maxouni აკეთებ 10 ლარად დეტონაციის დაჩიკს? სად შეგეხმიანოთ?

მაქვს 2 ცალი გაგიმზადებ 2 დღეში და დაგიკავშირდები.
ოღონდ შენი დამიტოვე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Apr 7 2011, 17:19
გამოხმაურება #78


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




maxouni
როგორც აქ წავიკითხე დეტონაციის დაჩიკის მაჩვენებელს და ასევე ლამბდის ინფოს სანამ მატორი არ გაცხელდება მანამდე ყურადღებას არ აქცევს ეკუ, ხოდა ჩემს ფორიკაზეც ხო ზუსტად ესეთი რამ დავაფიქსირეთ, როდესაც გაცხელდა წყალი მაშინ ქონდა გადატანები და ჩავარდნები.
რავი შენ რა აზრის ხარ? იქნებ დაგეწერა აქ უფრო ზუსტად რა სიმპტომები აქვს ჩემს ფორიკას და იქნებ ვინმეს გაუნათდეს გონება. wink.gif biggrin.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
levanisan
გამოხმაურება Apr 13 2011, 13:57
გამოხმაურება #79


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,843
რეგისტრ.: 13-September 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,404




მახო წინა პოსტზე რას იტყვი, შეიძლება ეგ იყოს ჩემი ფორიკას პრობლემა, თუ დეტონაცია და მისი დაჩიკი არაფერ შუაშია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Apr 13 2011, 14:00
გამოხმაურება #80


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(levanisan @ 13th April 2011 - 14:57) [snapback]255837[/snapback]
მახო წინა პოსტზე რას იტყვი, შეიძლება ეგ იყოს ჩემი ფორიკას პრობლემა, თუ დეტონაცია და მისი დაჩიკი არაფერ შუაშია?

შანსი არაა, მაგ მომენტში დეტონაციის დატჩიკი ჩუმადაა შენთან
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 გვერდი V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge