IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

3 გვერდი V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> check engine და არა მხოლოდ
Reference Frame
გამოხმაურება Sep 1 2010, 18:23
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 18-July 09
მომხმარებელი № 241




მეგობრებო, მოკლედ როგორც ძალიან ბევრს ჩემ 2.0 2001-იან Stb-ს რადიატორმა გააპარა და ბევრი წებების და მაიმუნობის მერე ნერჟავეიკის კრიშკა გავაკეთებინე...
საკაიფოდაა წყალს არ იკლებს რაშირიტელნის არ ავსებს... იტოგში კარგადაა ყველაფერი გარდა ერთისა: ვენტილატორი ძააააალიან დიდხანს ტრიალებს...
ვივლი მერე გავაჩერებ ჩაირთვება ვენტილატორი და აღარ ჩერდება... არ დამიცდია რამდენიხანი მოუნდება მარა ერთი 3-4 წუთი იმენა იტრიალა და მერე ან ვქოქავ ხოლმე ან ვთიშავ...
გარდა ამისა რამდენჯერმე ამინთო ჩექ ენჯინი და მერე ცოტახანშივე ჩააქრო... თვითდიაგნოსტირებამ 22 ამოაგდო ანუ დეტონაციის დაჩიკი...
მარა ჩექი სულ არ ანთია ძალიან იშვიათად ირთვება ხოლმე ისიც მაქსიმუმ 1 წუთით ხოდზე...

წყლის ტემპერატურა სულ ნორმაზედგას, ვერვხვდები ვენტილატორი რატო არ ითიშება ცოტახანში (არ ვგაზაობ ვაბშე ნელა დავდივარ და მაინც)... წყალი ვროდე არ ხურდება.
ჰაერიც არაა სისტემაში, ჩავუტარე ჰაერის გამოყვანის რიტუალი biggrin.gif

იქნება რამე მირჩიოთ რა გავაკეთო რო ვენტილატორი დროზე გაითიშოს ხოლმე...
ჩექი კიდე საგანგაშოა??? თუ ესე იშვიათად რო აინთებახოლმე არაფერია???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Sep 1 2010, 18:26
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(Reference Frame @ 1st September 2010 - 18:23) [snapback]169449[/snapback]
მარა ჩექი სულ არ ანთია ძალიან იშვიათად ირთვება ხოლმე ისიც მაქსიმუმ 1 წუთით ხოდზე...

ეგ თავიდან იწყებს ეგრე და მერე უფრო და უფრო დიდიხანი ანთია. ეგ დეტ.დაჩიკი გაფუჭებულია და გამოცვლა უნდა თორე აპერეჟენია გექნება დაგდებული და ნელა ივლის.

ისე ესეთი თემა 1000ცალია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reference Frame
გამოხმაურება Sep 1 2010, 18:29
გამოხმაურება #3


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 18-July 09
მომხმარებელი № 241




ვენტილატორის დიდხანსბრუნვასაც ეგ იწვევს ვითომ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Sep 1 2010, 18:30
გამოხმაურება #4


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(Reference Frame @ 1st September 2010 - 18:29) [snapback]169452[/snapback]
ვენტილატორის დიდხანსბრუნვასაც ეგ იწვევს ვითომ???

არა. ჩემთან ეგრევე ითიშება და შენთან რაარის გადაკეტებული არვიცი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reference Frame
გამოხმაურება Sep 1 2010, 18:42
გამოხმაურება #5


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 18-July 09
მომხმარებელი № 241




არაფერი არაა გადაკეთებული... პროსტა რადიატორის კრიშკაა შეცვლილი და ნერჟავეიკის აყენია...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Sep 1 2010, 18:52
გამოხმაურება #6


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




მეც გადავაკეთე ალიმინზე მარა ითიშება როცა ვაქრობ მანქანას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reference Frame
გამოხმაურება Sep 1 2010, 18:54
გამოხმაურება #7


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 18-July 09
მომხმარებელი № 241




ხოდა მაგას ვჩივი... მანამდეც დიდხანს ტრიალებდა მარა წყალს რო იკლებდა იმას ვაბრალებდი ალბათ ისე ვერ ცივდება მატორითქო... მარა ეხლა გამოცვლილია კრიშკა და ყველაფერი უნდა ნორმალურად იყოს თითქოს...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Sep 1 2010, 19:02
გამოხმაურება #8


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




Reference Frame

ვენტილატორები რომ მიუყენეს, სწორად მიუერთეს???...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reference Frame
გამოხმაურება Sep 1 2010, 19:12
გამოხმაურება #9


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 18-July 09
მომხმარებელი № 241




არვიცი როგორ ვნახო რამე სქემა არაა??? მეთითონ შევამოწმებდი...
მე პროსტა დავტოვე მანქანა და იმეთმა მოხსნეს რადიატორი და ა.შ.

მამენტ სულ ეგრე არაა. აი თუ ცოტა გავიარე მაშინ არ რთავს რა... როცა ვივლი მაშინ ირთვება...
ანუ თუ არაა მატორი გახურებული არ ჩართავს... მარა თუ ჩართო მტრისას biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Sep 1 2010, 22:25
გამოხმაურება #10


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(Reference Frame @ Sep 1 2010, 20:12) [snapback]169466[/snapback]
არვიცი როგორ ვნახო რამე სქემა არაა??? მეთითონ შევამოწმებდი...
მე პროსტა დავტოვე მანქანა და იმეთმა მოხსნეს რადიატორი და ა.შ.

მამენტ სულ ეგრე არაა. აი თუ ცოტა გავიარე მაშინ არ რთავს რა... როცა ვივლი მაშინ ირთვება...
ანუ თუ არაა მატორი გახურებული არ ჩართავს... მარა თუ ჩართო მტრისას biggrin.gif


გადაამოწმე ორივე ვენტილატორი ტრიალებს ??? თუ ორივე ირთვება და მაინც დიდხანს ტრიალებს მაშინ ჰაერია დარჩენილი სისტემაში. პლასტმასის რაშირიწელნი ბაჩოკში წყლის დონეს შეხედე - ცხელზე დონე საკმაოდ უნდა იმატებდეს თუ არ იცვლება მაშინ ნაღდად ჰაერია დარჩენილი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reference Frame
გამოხმაურება Sep 2 2010, 09:50
გამოხმაურება #11


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 18-July 09
მომხმარებელი № 241




Sturbo
გაიხარე აბა დავაკვირდები და დავწერ...

და რაშირიტელნში როარიცვლებოდეს ხოშეიძლება რო კლაპნიანი კრიშკის ბრალიც იყოს???

აქვე ვიკითხავ ამ რაშირიტელნში რო გადავა წყალი მერე ისევ გადმოდის რადიატორში რო ცივდება ძრავი???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 2 2010, 10:01
გამოხმაურება #12


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Reference Frame @ Sep 2 2010, 09:50) [snapback]169650[/snapback]
Sturbo
გაიხარე აბა დავაკვირდები და დავწერ...

და რაშირიტელნში როარიცვლებოდეს ხოშეიძლება რო კლაპნიანი კრიშკის ბრალიც იყოს???

აქვე ვიკითხავ ამ რაშირიტელნში რო გადავა წყალი მერე ისევ გადმოდის რადიატორში რო ცივდება ძრავი???

კი, მასეა, რასშირიწელი იმისთვის არის რომ წყალი რომ გაცხელდება და გაფართოვდება, გადავიდეს ბაჩოკში და რომ გაგრილდება, უკან დაბრუნდეს ისევ smile.gif

ანუ მაგ კრიშკას აქვს ორმხრიანი კლაპანი, თუ ერთ მხარეს მაინც არ მუშაობს კლაპანი, უნდა გამოცვალო აუცილებლად, მაგ შემთხვევაში ან რასშირიწელში აღარ გადავა წყალი და სადმე სხვაგან გაუშვებს (შლანგიდან, რადიატორიდან და ა.შ.) ან გადავა და უკან აღარ დაბრუნდება, ანუ ბაჩოკი გაივსება ბოლომდე და სისტემას წყალი დააკლდება.....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GeoRacer
გამოხმაურება Sep 2 2010, 10:04
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,017
რეგისტრ.: 22-August 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 314




PAINKILLER
ეგ კრიშკა გამოცვალა ამან. რადიატორი რო გააკეთებინა კრიშკაც იყიდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 2 2010, 10:17
გამოხმაურება #14


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(GeoRacer @ Sep 2 2010, 10:04) [snapback]169656[/snapback]
PAINKILLER
ეგ კრიშკა გამოცვალა ამან. რადიატორი რო გააკეთებინა კრიშკაც იყიდა

აბა რაღაც სხვა რამე ხდება, ტემპერატურა სადამდე ადის??


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reference Frame
გამოხმაურება Sep 2 2010, 10:45
გამოხმაურება #15


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 18-July 09
მომხმარებელი № 241




GeoRacer
არა ბიჯო არ მიყიდია... რადიატორი რო გამოვცვალე გამომცვლელს ვუთხარი თუ კრიშკაცაა გამოსაცვლელი მითხარი გამოვცვლითქო და არაო იმენა საკაიფოდ მუშაობსო კრიშკაო...

დღეს დავაკვირდი და მოკლედ 2 ვენტილატორი ხოა... ხოდა მარჯვენა დატრიალდა რო გავაჩერე მანქანა და მარცხენა არა...
და დაქოქილი დავტოვე და გაითიშა მარჯვენა ცოტახანში...

ისე მეც კაი ტიპივარ მარტო ზაჟიგანიით რო ვატრიალებდი ვენტილატორს თუ დაქოქილი არაა წყალი არ ცირკულირებს ხო? და მაგას რა გააციებდა... biggrin.gif

და ამ 2 ვენტილატორიდან როდის რომელი ირთვება???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Sep 2 2010, 11:47
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(Reference Frame @ Sep 2 2010, 11:45) [snapback]169669[/snapback]
GeoRacer
არა ბიჯო არ მიყიდია... რადიატორი რო გამოვცვალე გამომცვლელს ვუთხარი თუ კრიშკაცაა გამოსაცვლელი მითხარი გამოვცვლითქო და არაო იმენა საკაიფოდ მუშაობსო კრიშკაო...

დღეს დავაკვირდი და მოკლედ 2 ვენტილატორი ხოა... ხოდა მარჯვენა დატრიალდა რო გავაჩერე მანქანა და მარცხენა არა...
და დაქოქილი დავტოვე და გაითიშა მარჯვენა ცოტახანში...

ისე მეც კაი ტიპივარ მარტო ზაჟიგანიით რო ვატრიალებდი ვენტილატორს თუ დაქოქილი არაა წყალი არ ცირკულირებს ხო? და მაგას რა გააციებდა... biggrin.gif

და ამ 2 ვენტილატორიდან როდის რომელი ირთვება???

თუ მარტო ერთი ტრიალებს არაა გასაკვირი რომ დიდხანს უნდება გაგრილებას.
ყოველთვის ორივე ირთვება (ტურბინიანზე ეგრეა და უტურბინოზე არ ვიცი) . თუ გინდა დარწმუნდე კონდენციონერი ჩართე მატორი ცივიც რომ იყოს ორივე ვენტილატორი უნდა ტრიალებდეს (ძრავს და მოდელს მნიშვნელობა არ აქვს).
შენთან როგორც ჩან ერთერთი ვენტილატორის შტეკერი არ მიაერთეს ან მიაერთეს ცუდათ. გადაამოწმე. მგონი დამცველები ცალცალკე აქავთ შეიძლება დაიწვა. ძრავთან დამცველების კოლოფში ჩაიხედე. კოლოფის სახურავს ყველაფერი გასაგებად აწერეია რომელი რისი დამცველია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 2 2010, 11:58
გამოხმაურება #17


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Sep 2 2010, 11:47) [snapback]169679[/snapback]
თუ მარტო ერთი ტრიალებს არაა გასაკვირი რომ დიდხანს უნდება გაგრილებას.
ყოველთვის ორივე ირთვება (ტურბინიანზე ეგრეა და უტურბინოზე არ ვიცი) . თუ გინდა დარწმუნდე კონდენციონერი ჩართე მატორი ცივიც რომ იყოს ორივე ვენტილატორი უნდა ტრიალებდეს (ძრავს და მოდელს მნიშვნელობა არ აქვს).
შენთან როგორც ჩან ერთერთი ვენტილატორის შტეკერი არ მიაერთეს ან მიაერთეს ცუდათ. გადაამოწმე. მგონი დამცველები ცალცალკე აქავთ შეიძლება დაიწვა. ძრავთან დამცველების კოლოფში ჩაიხედე. კოლოფის სახურავს ყველაფერი გასაგებად აწერეია რომელი რისი დამცველია.

ცივზე ორივე ირთვება როცა კონდიციონერია ჩართული, ისე მარტო ერთი ირთვება და მეორე ეხმარება თუ ტემპერატურა მაღალია და არ ჰყოფნის ერთი ვენტილიატორის გაგრილება (გაჩერებულზე ძირითადად) smile.gif

ციტატა(Reference Frame @ Sep 2 2010, 10:45) [snapback]169669[/snapback]
ისე მეც კაი ტიპივარ მარტო ზაჟიგანიით რო ვატრიალებდი ვენტილატორს თუ დაქოქილი არაა წყალი არ ცირკულირებს ხო? და მაგას რა გააციებდა... biggrin.gif

წყალი მაინც ცირკულირებს მაგრამ ძალიან ნელა smile.gif

ისე ზაჟიგანია გადაწეულზეც არ უნდა ტრიალებდეს ვენტილიატორი, თუ არ აგაზავენ მანამდე და მატორი ძალიან ცხელი არ არის smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Sep 2 2010, 12:11
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(PAINKILLER @ Sep 2 2010, 12:58) [snapback]169680[/snapback]
ცივზე ორივე ირთვება როცა კონდიციონერია ჩართული, ისე მარტო ერთი ირთვება და მეორე ეხმარება თუ ტემპერატურა მაღალია და არ ჰყოფნის ერთი ვენტილიატორის გაგრილება (გაჩერებულზე ძირითადად) smile.gif
წყალი მაინც ცირკულირებს მაგრამ ძალიან ნელა smile.gif

ისე ზაჟიგანია გადაწეულზეც არ უნდა ტრიალებდეს ვენტილიატორი, თუ არ აგაზავენ მანამდე და მატორი ძალიან ცხელი არ არის smile.gif


ჩემ მანქანაზე რამდენჯერაც ვნახე ორივე ტრიალებდა (კონდენციონერის გარეშე) თუმცა ორი დამოუკიდებელი რელე მართავს და ტყუილად არ დააყენებდნენ. შეიძლება სიარულისას მართლა მარტო ერთს რთავს. როგორც დავაკვირდი გაჩერებულ მანქანაზე რომ ჩაირთვება 30-40 წამში უნდა გაითიშოს. კომპიუტერის მიხედვით 95 ზე ირთვება 92 გრადუსზე ითიშება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 2 2010, 12:16
გამოხმაურება #19


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Sep 2 2010, 12:11) [snapback]169684[/snapback]
ჩემ მანქანაზე რამდენჯერაც ვნახე ორივე ტრიალებდა (კონდენციონერის გარეშე) თუმცა ორი დამოუკიდებელი რელე მართავს და ტყუილად არ დააყენებდნენ. შეიძლება სიარულისას მართლა მარტო ერთს რთავს. როგორც დავაკვირდი გაჩერებულ მანქანაზე რომ ჩაირთვება 30-40 წამში უნდა გაითიშოს. კომპიუტერის მიხედვით 95 ზე ირთვება 92 გრადუსზე ითიშება.

ახალდაქოქილზე ნამდვილად მხოლოდ ერთი ვენტილიატორი ტრიალებს smile.gif ცივზე ვგულისხმობ...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reference Frame
გამოხმაურება Sep 2 2010, 12:29
გამოხმაურება #20


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 18-July 09
მომხმარებელი № 241




ჩემი რო გავაჩერებ მაშინ ტრიალებს ერთი მარტო და კონდენციონერისკენ რომელიცაა ის...
ადრე თუარვცდები მარცხენა ტრიალებდა...


იმასაც შევხედავ კონდენციონერზე რასიზამს... მემგონი მართლა აურიეს მიერთებისას...
ისე შეიძლება მარჯვენა მარცხენას როზეტკაში იჯდეს და პირიქით???
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge