IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> check engine და არა მხოლოდ
Reference Frame
გამოხმაურება Sep 1 2010, 18:23
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 18-July 09
მომხმარებელი № 241




მეგობრებო, მოკლედ როგორც ძალიან ბევრს ჩემ 2.0 2001-იან Stb-ს რადიატორმა გააპარა და ბევრი წებების და მაიმუნობის მერე ნერჟავეიკის კრიშკა გავაკეთებინე...
საკაიფოდაა წყალს არ იკლებს რაშირიტელნის არ ავსებს... იტოგში კარგადაა ყველაფერი გარდა ერთისა: ვენტილატორი ძააააალიან დიდხანს ტრიალებს...
ვივლი მერე გავაჩერებ ჩაირთვება ვენტილატორი და აღარ ჩერდება... არ დამიცდია რამდენიხანი მოუნდება მარა ერთი 3-4 წუთი იმენა იტრიალა და მერე ან ვქოქავ ხოლმე ან ვთიშავ...
გარდა ამისა რამდენჯერმე ამინთო ჩექ ენჯინი და მერე ცოტახანშივე ჩააქრო... თვითდიაგნოსტირებამ 22 ამოაგდო ანუ დეტონაციის დაჩიკი...
მარა ჩექი სულ არ ანთია ძალიან იშვიათად ირთვება ხოლმე ისიც მაქსიმუმ 1 წუთით ხოდზე...

წყლის ტემპერატურა სულ ნორმაზედგას, ვერვხვდები ვენტილატორი რატო არ ითიშება ცოტახანში (არ ვგაზაობ ვაბშე ნელა დავდივარ და მაინც)... წყალი ვროდე არ ხურდება.
ჰაერიც არაა სისტემაში, ჩავუტარე ჰაერის გამოყვანის რიტუალი biggrin.gif

იქნება რამე მირჩიოთ რა გავაკეთო რო ვენტილატორი დროზე გაითიშოს ხოლმე...
ჩექი კიდე საგანგაშოა??? თუ ესე იშვიათად რო აინთებახოლმე არაფერია???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 გვერდი V  < 1 2 3 >  
Start new topic
გამოხმაურებები (20 - 39)
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 2 2010, 12:57
გამოხმაურება #21


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Reference Frame @ Sep 2 2010, 12:29) [snapback]169688[/snapback]
ჩემი რო გავაჩერებ მაშინ ტრიალებს ერთი მარტო და კონდენციონერისკენ რომელიცაა ის...
ადრე თუარვცდები მარცხენა ტრიალებდა...
იმასაც შევხედავ კონდენციონერზე რასიზამს... მემგონი მართლა აურიეს მიერთებისას...
ისე შეიძლება მარჯვენა მარცხენას როზეტკაში იჯდეს და პირიქით???

შეილება მეორე საერთოდ არც არის შეერთებული.....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reference Frame
გამოხმაურება Sep 2 2010, 17:37
გამოხმაურება #22


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 18-July 09
მომხმარებელი № 241




კონდენციონერის ჩართვისას ორივე ვენტილატორი ირთვება...
გავთიშავ კონდენციონერს და მარტო მარჯვენა ტრიალებს (კაპოტქვეშ რო იყურები) თუ ცხელია მატორი...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 2 2010, 21:59
გამოხმაურება #23


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Reference Frame @ Sep 2 2010, 18:37) [snapback]169783[/snapback]
კონდენციონერის ჩართვისას ორივე ვენტილატორი ირთვება...
გავთიშავ კონდენციონერს და მარტო მარჯვენა ტრიალებს (კაპოტქვეშ რო იყურები) თუ ცხელია მატორი...

ხოდა ნორმალურად ტრიალებენ ესე იგი smile.gif

მეორე ვენტილიატორი ირთვება როცა აგაზავებ მატორს და ეგრევე გააჩერებ მანქანას, მაგ დროს რადიატორს ჰაერი მხოლოდ ვენტილიატორით მიეწოდება და მაგიტომ სჭირდება მეორეს ჩართვაც smile.gif ნახადუ მეორე ვენტილიატორი არასოდეს არ უნდა ჩაირთოს, თუ გარეთ 50 გრადუსი არაა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reference Frame
გამოხმაურება Sep 3 2010, 22:20
გამოხმაურება #24


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 18-July 09
მომხმარებელი № 241




ის დეტონაციის დაჩიკის 22 კოდს რო აგდებს ეგ რასნიშნავს რო დაჩიკია გაფუჭებული თუ რამე სხვა იწვევს არასწორ დეტონაციას და დაჩიკი პროსტა აფიქსირებს???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subaru01
გამოხმაურება Nov 6 2010, 13:49
გამოხმაურება #25


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 283
რეგისტრ.: 4-October 10
მომხმარებელი № 1,477




დღეს მეც დავაკვირდი ცჰემ ფორიკას, გაჩერებულზე მატორს რო ვამუშავებდი და წყალმა აიწია ჩაირთო მარტო მარჯვენა ვინტილიატორი (კაპოტთან რო დადგები ხელმარჯვნივ) მარცხენა არ ჩაირთო, მერე ჩავრთე კონდიციონერი, როცა მარჯვენა მორჩა ტრიალს და ორივე ხოშიანად ამუშავდა, ესეიგი ვივარაუდო რო ეგრეც უნდა იყოს? ვინტილიატორები აშკარად მუშაობენ, აქ როგორც წავიკითხე თუ ძალიან არ არის გახურებული მატორი და მანქანა არ არის ნაგაზავები ირთვება ერთი ვინტილიატორი, ხოლო თუ ძალიან არის მატორი გახურებული და ჭირდება მალე გაგრილება მხოლოდ მაშინ ეხმარება მეორე ვინტილიატორიო, ეს რამდენად მართალია და ესეიგი ეგრა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SCARFACE
გამოხმაურება Nov 6 2010, 17:02
გამოხმაურება #26


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 42
რეგისტრ.: 8-September 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,385




ეგრეა ეგრე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
z_gochi
გამოხმაურება Nov 13 2010, 19:13
გამოხმაურება #27


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 450
რეგისტრ.: 14-January 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 729




მე რატომღაც მგონია რომ მაინც რადიატორის კრისჰკის ბრალი იქნება, ფორიკას როგორც ვიცი რადიატორის ზედა მხარე პლასმასისარის და კრისჰკაც ზევიდან აყენია, და თუ ზედა მხარე გადააკეთა კრიშკის ყელს ვერ გადმოიტანდა და ალბად სხვა რაგაცის დაადუგა ზევიდან, და როგორც ყველა ფირმას კრიშკა გარკვეულ წნევას იკავებს , და ახალი გაკეთებული რადიატორის ყელი არ მუშაობს ისე როგორც საჭიროა, მე მაგას დავაბრალებდი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GSRAW
გამოხმაურება May 13 2012, 14:08
გამოხმაურება #28


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 74
რეგისტრ.: 18-October 10
მომხმარებელი № 1,531




რადიატორის კრიშკას სად გავაკეთებინო ვერ მეტყვით? ან ტელეფონი ხომ არ გაქვთ ვინმეს ხელოსნის?
ახალ თემას არ ვხსნი და იმედია ამ ძველ თემაში ვინ მე შემოიხედება და პასუხს გამცემს smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SCARFACE
გამოხმაურება May 13 2012, 15:15
გამოხმაურება #29


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 42
რეგისტრ.: 8-September 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,385




იყიდება ეგ კრიშკები ცალკე აქ მაქვს ნანახი ოღონდ დიდი ხნის წინ,შეიარე მაინც- ბივ ქვია მაღაზიას დიდუბის ქ.37 ტელ:599 10 22 98. 235 24 98. 234 46 40. 245 33 09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GSRAW
გამოხმაურება May 14 2012, 10:28
გამოხმაურება #30


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 74
რეგისტრ.: 18-October 10
მომხმარებელი № 1,531




დიდი მადლობა სწრაფი პასუხისათვის!

ფორესტერის რადიატორის პლასტმასის თავს ალუმინისაგან ან რკინისაგან აკეთებენ. ვის რა გამოცდილება გაქვთ და რას მირჩევთ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daviti_k
გამოხმაურება Sep 12 2012, 15:05
გამოხმაურება #31


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2
რეგისტრ.: 13-May 12
მომხმარებელი № 2,698




მყავს ამერიკული მიცუბიში გალანტი 1999 2.4 ძრავით. მინთებს ძრავის ჩეკს 'service engine soon', დიაგნოსტიკაზე მითხრეს EGR valve-ს ბრალიაო, ჩავხსენი გავწმინდე, მაგრამ ისევ აანთო ჩეკი. ხომ არ იცით ვინმე მცოდნე ხელოსანი ვინც ამ პრობლემას გადამიჭრის?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Sep 12 2012, 15:19
გამოხმაურება #32


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(daviti_k @ 12th September 2012 - 16:05) [snapback]423532[/snapback]
მყავს ამერიკული მიცუბიში გალანტი 1999 2.4 ძრავით. მინთებს ძრავის ჩეკს 'service engine soon', დიაგნოსტიკაზე მითხრეს EGR valve-ს ბრალიაო, ჩავხსენი გავწმინდე, მაგრამ ისევ აანთო ჩეკი. ხომ არ იცით ვინმე მცოდნე ხელოსანი ვინც ამ პრობლემას გადამიჭრის?


http://mitsubishi-club.ge/


ანდა როგორ გაწმინე ძალიან მაინტერესებს biggrin.gif დაშლით ეგ არ იშლება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G U G A
გამოხმაურება Sep 13 2012, 08:50
გამოხმაურება #33


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,012
რეგისტრ.: 13-May 11
მდებარ.: ქუთაისი
მომხმარებელი № 2,019




არ იშლება არა smile.gif და თავისთავად არც იწმინდება, შეიძლება კონტაქტები გაწმინდა !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Sep 13 2012, 10:04
გამოხმაურება #34


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(G U G A @ 13th September 2012 - 09:50) [snapback]423695[/snapback]
არ იშლება არა და თავისთავად არც იწმინდება, შეიძლება კონტაქტები გაწმინდა !!!

რა კონტაკტი? biggrin.gif არაფელი აქვს კონტაკტის მაგვარი, ჩვეულებრივი მოკვდავი მექანიკური კლაპანია smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daviti_k
გამოხმაურება Sep 21 2012, 15:51
გამოხმაურება #35


Newbie
*

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2
რეგისტრ.: 13-May 12
მომხმარებელი № 2,698




კი არანაირი კონტაქტი არ აქვს, უბრალოდ კლაპანი რომელიც ადის და ჩადის ჰაერის წნევის ცვალებადობის დროს, მაგ კლაპანის ხვრელი და მიმდებარე ტერიტორია იყო დაბინძურებული, მაგი არ იშლება ერთი მტლიანი მექანიკური ნაწილია, რო შევამოწმე ეს კლაპანის ადიდოდა და ჩადიოდა რო ჩაბერავდი, რავი სხვა რა მოვალეობა აქ მაგ დეტალს თითქოს და მუშაობდა. ე.ი. რას მირჩევთ გამოცვალო? მაგრამ მაინც რო არ ჩაქრეს ძრავის ჩეკი biggrin.gif არადა ეს ნაწილიც საკმაოდ ძვირი ღირს sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forester 2.5xs
გამოხმაურება Mar 2 2013, 19:04
გამოხმაურება #36


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 34
რეგისტრ.: 16-February 13
მდებარ.: qutaisi
მომხმარებელი № 3,258




მეგობრებო ალბატ სწორად ვსვავ კიტხვას.ამერიკული ფორიკა მყავს 2003 წ.ჩეკი აქვს ანტილი რაცვიყიდე მისმერე და რაზეანტებენ ეს მანქანები ჩეკს ?მიტხარიტ ვისაც რასჰემტხვევაც გქონიატ ამასტან დაკავსჰირებიტ.მადლობტ წინასწარ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Mar 2 2013, 19:14
გამოხმაურება #37


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(forester 2.5xs @ 2nd March 2013 - 20:04) [snapback]467620[/snapback]
მეგობრებო ალბატ სწორად ვსვავ კიტხვას.ამერიკული ფორიკა მყავს 2003 წ.ჩეკი აქვს ანტილი რაცვიყიდე მისმერე და რაზეანტებენ ეს მანქანები ჩეკს ?მიტხარიტ ვისაც რასჰემტხვევაც გქონიატ ამასტან დაკავსჰირებიტ.მადლობტ წინასწარ

ჩეკთან დაკავშირებით 1000 მიზეზი შეიძლება იყოს..... დიაგნოსტიკა უნდა მაგას, MAXOUNI-ს ან RACKER-ას შეეხმიანე და დაგაკვალიანებენ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forester 2.5xs
გამოხმაურება Mar 2 2013, 19:18
გამოხმაურება #38


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 34
რეგისტრ.: 16-February 13
მდებარ.: qutaisi
მომხმარებელი № 3,258




როგორსჰევეხმიანო ბრატ?კარგად ვერვერკვევი აქ და დამაკვალიანე ტუსჰეგიდზლია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Mar 2 2013, 19:25
გამოხმაურება #39


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(daviti_k @ 21st September 2012 - 16:51) [snapback]425656[/snapback]
კი არანაირი კონტაქტი არ აქვს, უბრალოდ კლაპანი რომელიც ადის და ჩადის ჰაერის წნევის ცვალებადობის დროს, მაგ კლაპანის ხვრელი და მიმდებარე ტერიტორია იყო დაბინძურებული, მაგი არ იშლება ერთი მტლიანი მექანიკური ნაწილია, რო შევამოწმე ეს კლაპანის ადიდოდა და ჩადიოდა რო ჩაბერავდი, რავი სხვა რა მოვალეობა აქ მაგ დეტალს თითქოს და მუშაობდა. ე.ი. რას მირჩევთ გამოცვალო? მაგრამ მაინც რო არ ჩაქრეს ძრავის ჩეკი არადა ეს ნაწილიც საკმაოდ ძვირი ღირს

ანუ ჩეკი შეგიმოწმეს და ამოგდო კოდი, რომელიც ეკუთვნის EGR-ს? ხომ სწორად გავიგე?
თუ ეგრეა გამოცვალე, სხვა გზა არ გაქვს სამწუხაროდ. თუ ეგ არ იქნება და ჩეკი მაინც დარჩება მაშინ მიაკითხე იმათ ვინც გითხრა რომ EGR არის. smile.gif



ციტატა(forester 2.5xs @ 2nd March 2013 - 20:18) [snapback]467626[/snapback]
როგორსჰევეხმიანო ბრატ?კარგად ვერვერკვევი აქ და დამაკვალიანე ტუსჰეგიდზლია

591400141 მახო (MAXOUNI)
593769152 შოთა (RACKER)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
forester 2.5xs
გამოხმაურება Mar 2 2013, 19:58
გამოხმაურება #40


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 34
რეგისტრ.: 16-February 13
მდებარ.: qutaisi
მომხმარებელი № 3,258




ხელოსნები არიან ესენი ალბატ ხომ??

???
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 გვერდი V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge