IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

 
Reply to this topicStart new topic
> შემოიხედეთ, :(
SGR500
გამოხმაურება Sep 3 2010, 13:08
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 500
რეგისტრ.: 13-February 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 813




წვიმის დროს გუბეები რომ იჩითება შიშით სიჩქარეს ვაგდებ და ისე შევდივარ, თორემ ერთხელ შევარდი სადღაც 90-ით და ცხვირი ისეთი აათამაშა რომ ლამის ...... შიშისაგან და საბურავების ბრალია? თუ ??????????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OSA-003
გამოხმაურება Sep 3 2010, 13:27
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,222
რეგისტრ.: 30-May 09
მდებარ.: IsANIII
მომხმარებელი № 124




ზამთრის საბურვები ზაფხულში და თან წვიმის დროს ძააან მაგრად ცურავს.და ისედაც გუბეში საბურავეი მაგრად ცურავს მეც მოვიდა ეგრე ადრე ფორიკათი ოღონდ პირდაპირ მივდიოდი და ეგრვე გვერდზე გამისროლა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SGR500
გამოხმაურება Sep 3 2010, 13:32
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 500
რეგისტრ.: 13-February 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 813




ანუ საბურავები შევცვალო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Sep 3 2010, 13:38
გამოხმაურება #4


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




SGR500

გუბეში ნელა შედი ხოლმე... ისე ზამთრის საბურავები ამ სიცხეში ძალიან ცოდოა ისედაც...

ხოლო გუბეში მაღალ სიჩქარეზე ნებისმიერი მანქანა ცურდება, თან საშიშად...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gio680
გამოხმაურება Sep 3 2010, 13:44
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,274
რეგისტრ.: 29-January 10
მომხმარებელი № 770




საბურავებს აქვს ე.წ. სანიაღვრე ჭრილი, უმეტესად 2 ზოლი რაც წყალზე გასრიალებას უშლის ხელს, მართალია ისიც ცურავს ოღონდ რა შედარებაა, ორივენაირი გამომიცდია ერთი და იმავე მანქანაზე და განსხვავება ნამდვილად ვიგრძენი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SGR500
გამოხმაურება Sep 3 2010, 13:44
გამოხმაურება #6


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 500
რეგისტრ.: 13-February 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 813




ციტატა(Matador @ Sep 3 2010, 14:38) [snapback]170005[/snapback]
SGR500

გუბეში ნელა შედი ხოლმე... ისე ზამთრის საბურავები ამ სიცხეში ძალიან ცოდოა ისედაც...

ხოლო გუბეში მაღალ სიჩქარეზე ნებისმიერი მანქანა ცურდება, თან საშიშად...

რავი, 90 მაღალია? წინ ძმაკაცი მიდიოდა მრგვალფარიანით ის უფრო სწრაფად შევიდა და 0 პრობლემა, მე კიდე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Sep 3 2010, 14:00
გამოხმაურება #7


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(SGR500 @ 3rd September 2010 - 14:44) [snapback]170007[/snapback]
რავი, 90 მაღალია? წინ ძმაკაცი მიდიოდა მრგვალფარიანით ის უფრო სწრაფად შევიდა და 0 პრობლემა, მე კიდე


და შესვლის წინ რომ მუხრუჭს აჭერ არ აფიქსირებ ხოლმე? smile.gif წყალთან კონტაქტამდე უნდა მიამუხრუჭო და გუბეში აქსელერაციით შეხვიდე wink.gif ნუ შედარებით კარგი ეფექტისათვის...

მე ერთხელ ისეთი გადავრჩი, ვარკეთილის ხიდიდან კინაღამ გადავარდი, დღემდე არ მესმის როგორ დავიმორჩილე მანქანა...

ციტატა(gio680 @ 3rd September 2010 - 14:44) [snapback]170006[/snapback]
საბურავებს აქვს ე.წ. სანიაღვრე ჭრილი, უმეტესად 2 ზოლი რაც წყალზე გასრიალებას უშლის ხელს, მართალია ისიც ცურავს ოღონდ რა შედარებაა, ორივენაირი გამომიცდია ერთი და იმავე მანქანაზე და განსხვავება ნამდვილად ვიგრძენი


სანიაღვრე ზოლი საჭიროა როცა მუდამ სველზე მოძრაობ, ხოლო მშრალიდან გუბეში შესვლა აბსოლუტურად სხვა განზომილებაა, წინაღობის ძალა იზრდება დაახლოებით 4-ჯერ და პახოდუ სიჩქარის კვარდრატის პირდაპირპროპორციულად... ანუ ამ დროს, საბურავი ყველა ვარიანტში მიცურავს წყლის ზედაპირზე... იგივე ეფექტია, როგორიც წყლის ზედაპირზე კენჭის სროლას...

რაც უფრო ჩქარა მიდიხარ, მით მეტად გისვრის ზევით, რჩება საბურავი ჰაერში, მერე ისევ ეცემა და ისევ ხტება...

ციტატა(SGR500 @ 3rd September 2010 - 14:44) [snapback]170007[/snapback]
მრგვალფარიანით ის უფრო სწრაფად შევიდა


და მრგვალფარიანი რომ უფრო დაბალია და ფართე, მაგას მნიშვნელობა არა აქვს? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SGR500
გამოხმაურება Sep 3 2010, 14:08
გამოხმაურება #8


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 500
რეგისტრ.: 13-February 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 813




ციტატა(Matador @ Sep 3 2010, 15:00) [snapback]170017[/snapback]
და შესვლის წინ რომ მუხრუჭს აჭერ არ აფიქსირებ ხოლმე? smile.gif წყალთან კონტაქტამდე უნდა მიამუხრუჭო და გუბეში აქსელერაციით შეხვიდე wink.gif ნუ შედარებით კარგი ეფექტისათვის...

მე ერთხელ ისეთი გადავრჩი, ვარკეთილის ხიდიდან კინაღამ გადავარდი, დღემდე არ მესმის როგორ დავიმორჩილე მანქანა...
სანიაღვრე ზოლი საჭიროა როცა მუდამ სველზე მოძრაობ, ხოლო მშრალიდან გუბეში შესვლა აბსოლუტურად სხვა განზომილებაა, წინაღობის ძალა იზრდება დაახლოებით 4-ჯერ და პახოდუ სიჩქარის კვარდრატის პირდაპირპროპორციულად... ანუ ამ დროს, საბურავი ყველა ვარიანტში მიცურავს წყლის ზედაპირზე... იგივე ეფექტია, როგორიც წყლის ზედაპირზე კენჭის სროლას...

რაც უფრო ჩქარა მიდიხარ, მით მეტად გისვრის ზევით, რჩება საბურავი ჰაერში, მერე ისევ ეცემა და ისევ ხტება...
და მრგვალფარიანი რომ უფრო დაბალია და ფართე, მაგას მნიშვნელობა არა აქვს? smile.gif

ფართე კი ბაზარი არააა, მაგრამ სიდაბლით ჩემი უფრო დაბალია, ეხლა სწორად მასე ვშვრები გუბის დანახვაზე ელეთ-მელეთები მემართება და ეგრევე ტორმუზი, რავი შევცვლი საბურავებს მაინც შესაცვლელი მაქვს და ვნახავ აბა მერე,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Sep 3 2010, 14:14
გამოხმაურება #9


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(SGR500 @ Sep 3 2010, 15:08) [snapback]170021[/snapback]
ფართე კი ბაზარი არააა, მაგრამ სიდაბლით ჩემი უფრო დაბალია, ეხლა სწორად მასე ვშვრები გუბის დანახვაზე ელეთ-მელეთები მემართება და ეგრევე ტორმუზი, რავი შევცვლი საბურავებს მაინც შესაცვლელი მაქვს და ვნახავ აბა მერე,


რაზვალი გაასწორებინე. მერე ნახე .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SGR500
გამოხმაურება Sep 3 2010, 14:20
გამოხმაურება #10


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 500
რეგისტრ.: 13-February 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 813




ციტატა(Sturbo @ Sep 3 2010, 15:14) [snapback]170023[/snapback]
რაზვალი გაასწორებინე. მერე ნახე .

გავასწორებინე თეგეტაში და რავი , ისე კი მიაქვს მარჯვნივ რული მაგრამ საბურავს დავაბრალე ისე რაღაც უცნაურად კი ცვითავს იმენნა მარჯვანას,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Sep 3 2010, 14:34
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(SGR500 @ Sep 3 2010, 15:20) [snapback]170027[/snapback]
გავასწორებინე თეგეტაში და რავი , ისე კი მიაქვს მარჯვნივ რული მაგრამ საბურავს დავაბრალე ისე რაღაც უცნაურად კი ცვითავს იმენნა მარჯვანას,


გაასწორებინე მაგრამ ერთი მაგარი ჩარტყმა მამალ იამკაში და აირია რაზვალი. კიდევ მაგ ხელოსანს თეგეტაში კითხე შენ მანქანაზე რა კუთხეები ყენდება თუ იცის. ეჭვი მაქვს ვექტრაზე და იმპრეზაზე ერთნაირად აყენებენ .......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OSA-003
გამოხმაურება Sep 3 2010, 15:16
გამოხმაურება #12


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,222
რეგისტრ.: 30-May 09
მდებარ.: IsANIII
მომხმარებელი № 124




რაზვალს ასწორებს ძაან მაგრად წურწუმიაზე როა სახლში და ელიავაზე გელასთან
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 3 2010, 15:32
გამოხმაურება #13


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




აკვაპლანირების საწინააღმდეგო პროტექტორი უნდა ჰქონდეს საბურავს და კატერივით გაჭრი ნებისმიერ გუბეს smile.gif



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Subaru Owner
გამოხმაურება Oct 2 2010, 21:55
გამოხმაურება #14


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 76
რეგისტრ.: 19-March 10
მომხმარებელი № 914




მთავარი პროფესიოანლიზმია
თეორიულად სუბარუ უკეთესად უნდა შესულიყო...

იმ მომენტის სიმძიმის ცენტრს აქვს მნიშვნელობა და მეორეხარისხოვნად საბურავებს.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
shota
გამოხმაურება Oct 2 2010, 21:57
გამოხმაურება #15


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,006
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 13




Subaru Owner
სიმძიმის ცენტრი არაფერ შუაშია, საბურავები უნდა გეყენოს წვიმის.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SGR500
გამოხმაურება Oct 2 2010, 22:00
გამოხმაურება #16


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 500
რეგისტრ.: 13-February 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 813




ციტატა(Subaru Owner @ Oct 2 2010, 22:55) [snapback]180304[/snapback]
მთავარი პროფესიოანლიზმია
თეორიულად სუბარუ უკეთესად უნდა შესულიყო...

იმ მომენტის სიმძიმის ცენტრს აქვს მნიშვნელობა და მეორეხარისხოვნად საბურავებს.

პროფესიონალიზმი ძმა გუბეში შესვლის მერე გასწორებაა მანქანის ..... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge