IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

2 გვერდი V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> ჰაერი თუ აზოტი ???, საბურავების აზოტით დაბერვა
duraji
გამოხმაურება Jun 24 2009, 13:25
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 120
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: saburtalo
მომხმარებელი № 180




მაინტერესებს, აზოტოთ გაქვთ დაბერილი საბურავები?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 24 2009, 14:38
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(duraji @ 24th June 2009 - 14:25) [snapback]13932[/snapback]
მაინტერესებს, აზოტოთ გაქვთ დაბერილი საბურავები?

ჰაერით
ჰასერში 78% აზოტია და როცა ისეთ მცირე რაოდენობაზეა საუბარო როგრიცაა საბურაბის ტებადობა - არა მგონია იმ 22%-ისთვის ღირდეს ფულის გადახდა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iraklik
გამოხმაურება Jun 24 2009, 16:35
გამოხმაურება #3


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 325
რეგისტრ.: 7-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 71




ციტატა(maxouni @ Jun 24 2009, 16:38) [snapback]13961[/snapback]
ჰაერით
ჰასერში 78% აზოტია და როცა ისეთ მცირე რაოდენობაზეა საუბარო როგრიცაა საბურაბის ტებადობა - არა მგონია იმ 22%-ისთვის ღირდეს ფულის გადახდა.


100%
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 24 2009, 16:54
გამოხმაურება #4


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Jun 24 2009, 16:38) [snapback]13961[/snapback]
ჰაერით
ჰასერში 78% აზოტია და როცა ისეთ მცირე რაოდენობაზეა საუბარო როგრიცაა საბურაბის ტებადობა - არა მგონია იმ 22%-ისთვის ღირდეს ფულის გადახდა.

ტევადობა რა შუაშია? smile.gif

აზოტით დაბერილი საბურავები ნაკლებად ხურდება და წნევის ცვალებადობაც ნაკლებია smile.gif ზუსტად ეგ 22% არის საბურავის გახურებას რომ უწყობს ხელს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Jun 24 2009, 18:05
გამოხმაურება #5


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




მე მაქვს აზოტით დაბერილი საბურავები, აღარ ხურდებაო, წნევას თანაბრად ანაწილებსო და რავიც კაიაო, მაგრამ მე ვერანაირი განსხვავება ვერ შევამჩნიე და მემგონი ჩვეულებრივი ჰაერიც საკმაოდ კარგად აკმაყოფილებს პასკალის კანონებს. და საერთოდ მანდ მართლა აზოტი შედის თუ ჩვეულებრივი ჰაერი კაციშვილი ვერ გაიგებს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
duraji
გამოხმაურება Jun 24 2009, 18:12
გამოხმაურება #6


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 120
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: saburtalo
მომხმარებელი № 180




მეც ერთი პერიოდი დაბერილი მქონდა აზოტით და თითქოს უფრო რბილად დადიოდა, მაგრამ მაღალ სიჩქარეზე რაღაც სხვანაირად იქცეოდა მანქანა. ჩემს ძმაკაცს აზოტით ჰქონდა დაბერილი, როდესაც ავარია მოუვიდა და ამოტრიალდა. მაღალ სიჩქარეზე მოდიოდა, წინიდან მანქანა გამოვიდა აბგონზე ცუდად და იძულებული გახდა ნახევარი მხარით ხრეშზე გადასულიყო, მანქანის გასწორება რომ სცადა, ვეღარ ამოვიდა და ამოატრიალა. მერე ყველასთვის ნაცობმა ზაზამ გვითხრა, აზოტით არცერთ ვარიანტში არ დაბეროთო, საბურავი არ ცხელდება და რაც არ უნდა სიცხე იყოს მოჭიდება გრუნტთან თითქმის არ აქვსო, ჩათვალეთ რომ ყინულზე ხართო. ასე რომ , გაითვალისწინეთ!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Jun 24 2009, 19:04
გამოხმაურება #7


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




კარგით რააა, რა აზოტი კაცოოო, არაფერს ეგ არ აგრილებს, აბა ვინ მეტყვის რამდენია ჰაერის სითბოგამტარობა 2 ატმოსფეროზე და რამდენია აზოტის.
2 ატმოსფეროზე აზოტს არანაირი გაგრილება არ შუძლია, მართლა რომ გააგრილოს ბევრად დიდ წნევაა საჭირო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tubal
გამოხმაურება Jun 24 2009, 21:10
გამოხმაურება #8


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




ტყუილად ყრით ფულებს biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
giogagnidze
გამოხმაურება Jun 24 2009, 21:38
გამოხმაურება #9


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 928
რეგისტრ.: 4-May 09
მდებარ.: tiflis
მომხმარებელი № 63




ეეეე, გამიტყდა რა, არადა მეთქი აზოტით დავბერავ და იაფად გამოვალ მანქანისთვის რამე კარგის გაკეთებაში თქო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Jun 24 2009, 21:39
გამოხმაურება #10


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




პატარა მანქანებში მართლა ფულის ყრაა.

დიდ მანქანებზე ამბობენ პლიუსიაო და რავიცი აბა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Jun 24 2009, 21:48
გამოხმაურება #11


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




საერთოდ ფულის გადაყრაა და ვინც გადაყარა უკვე ფული ისინი ცდილობენ რო ან ჩვენც დაგბოლონ ან პლაცებოს ეფექტის ქვეშ არიან smile.gif ერთმა მითხრა ბაბონებს აღარიკეთებსო და მართლა ჯეროდა მაგისი biggrin.gif

ციტატა(PAINKILLER @ 24th June 2009 - 17:54) [snapback]14008[/snapback]
ზუსტად ეგ 22% არის საბურავის გახურებას რომ უწყობს ხელს

არ გეკადრება პეინ smile.gif საქმე იმაშია რო გახურებით ერთნაირად ხურდება პროსტა სულ აზოტი როა არ განივდრება როგორც ჯანგბადი და აქედან გამომდინარე წნევა საბურავში იგივე რჩება მარა ჩვენი პაკრიშკებით და ქალაქში სამოძრაოთ განსხვავება არაა მემგონი. F1ში კი აქვს აზრი იმიტო რო საბურავის ტემპერატურის და წნევის ცვალებადობა დიდი იქნებოდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jun 25 2009, 09:14
გამოხმაურება #12


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(duraji @ Jun 24 2009, 20:12) [snapback]14032[/snapback]
მეც ერთი პერიოდი დაბერილი მქონდა აზოტით და თითქოს უფრო რბილად დადიოდა, მაგრამ მაღალ სიჩქარეზე რაღაც სხვანაირად იქცეოდა მანქანა. ჩემს ძმაკაცს აზოტით ჰქონდა დაბერილი, როდესაც ავარია მოუვიდა და ამოტრიალდა. მაღალ სიჩქარეზე მოდიოდა, წინიდან მანქანა გამოვიდა აბგონზე ცუდად და იძულებული გახდა ნახევარი მხარით ხრეშზე გადასულიყო, მანქანის გასწორება რომ სცადა, ვეღარ ამოვიდა და ამოატრიალა. მერე ყველასთვის ნაცობმა ზაზამ გვითხრა, აზოტით არცერთ ვარიანტში არ დაბეროთო, საბურავი არ ცხელდება და რაც არ უნდა სიცხე იყოს მოჭიდება გრუნტთან თითქმის არ აქვსო, ჩათვალეთ რომ ყინულზე ხართო. ასე რომ , გაითვალისწინეთ!!!

რა სისულელეა, გრუნტთან მოჭიდება არანაირ კავშირში არაა ტემპერატურასთან, გრუნტზე რანაირი შემცველობის საბურავიც არ უნდა გქონდეს, ზედმეტ გაზზე ყველა ვარიანტში მოგაცურებს, მანდ მთავარი პროტექტორია smile.gif

და აზოტით დაბერილი საბურავები საერთოდ არ ცხელდებაო ეგეთი რამე უფრო დიდი სისულელეა smile.gif უბრალოდ აზოტი ნეიტრალური აირია და არაფერთან არ შედის რეაქციაში, არც საბურავთან და არც დისკთან, ამიტომ გახურების შანსი უფრო ნაკლებია smile.gif

+ მაგას აზოტი უფრო მკვრივია და ნაკლებად აპარებს რეზკი მანევრების დროს და ზოგადად დიდი ხნის განმავლობაში ჰაერით დაბერილი საბურავი უფრო ადვილად იშვებს ვიდრე აზოტით დაბერილი smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jangula
გამოხმაურება Jun 25 2009, 09:18
გამოხმაურება #13





Guests









ციტატა(duraji @ Jun 24 2009, 14:25) [snapback]13932[/snapback]
მაინტერესებს, აზოტოთ გაქვთ დაბერილი საბურავები?




ესეც ახალი ამბავი (ჩემთვის) smile.gif

ქუთაისში აზოტი არ იშოვება და ვბერავთ კი ვბერავთ აქაური ჰაერით..... საბურავებს ვგულისხმობ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nika
გამოხმაურება Jun 25 2009, 17:36
გამოხმაურება #14


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 517
რეგისტრ.: 24-May 09
მომხმარებელი № 117




საბურავი იმიტო კი არ ხურდება რო შიგნით 22% ჟანგბადია. ის ხურდება დეფორმაციის გამო. ანუ ასფალტზე რა ნაწილიც დევს ის დაბრტყელებულია. ბრუნვისას კიდე ეს ადგილი სხვა და სხვაა. ესეც შენი მექანიკური ენერგია რომელიც სითბურად გარდაიქმნება. გაცხელების გამო კიდე აირის წნევა მატულობს ან ფართოვდება. საბურავში ვერ გაფართოვდება დიდად ამიტომაც წნევა იწევს. ესაა და ეს. ხო აზოტი ცხადია როგორც ნებისმიერი სხვა აირი ფართოვდება. უბრალოდ გაფართოების კოეფიციენტი ცოტა ნაკლები აქვს.

სადღაც იყო ამაზე დიდი სტატია სადაც ფორმულებით იყო განხილული. ცხადია F1-ებზე და ეგეთ მანქანებზე სადაც მილიწამებზე მიდის საუბარი ამ ყველაფერს აზრი აქვს. ჩვეულებრივ საგზაო მანქანებზე უაზრობაა 0.1 ატმოსფეროს გულისთვის ამდენი ფული იხადო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Jun 25 2009, 19:27
გამოხმაურება #15


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




მგონი ამისათვის ახალი თემის გახსნა არ ღირს smile.gif

უბრალოდ მაინტერესებს, არის საქართველოში ვულკანიზაცია, რომელშიც აბსოლუტური სიზუსტით ბერავენ საბურავს? smile.gif

ანუ როდესაც დაბერავენ მინდა ზუსტად 2 პასკალი იყოს, არც 2.01 და არც 1.99 smile.gif

რაღაც არა მჯერა მე თვალის ზომით დაბერილის და... მითუმეტეს როდესაც მაგ ბარომეტრებს 5 დანაყოფი აქვთ როგორც მახსოვს და დანაყოფების ხაზებზე 8-ჯერ სქელი ისარი smile.gif

რაიმე ციფრული მინდა რა...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nika
გამოხმაურება Jun 25 2009, 19:37
გამოხმაურება #16


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 517
რეგისტრ.: 24-May 09
მომხმარებელი № 117




ციფრული მანომეტრები იყიდება მარა რავიცი რავიცი. ისე ლუკოილზე როა აღმაშენებლის ძეგლთან ის ავტომატურად ამატებს მგონი ეგ უნდა იყოს ზუსტი. მარა მანდ მილიბარებშია და უნდა გადაიყვანო შენით.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzebo
გამოხმაურება Jul 2 2009, 22:27
გამოხმაურება #17


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,013
რეგისტრ.: 10-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 15




მე მაქვს აზოტით დაბერილი-მომეჩვენა, რომ მანქანა დარბილდა, მაგრამ ეს უფრო ფსიქოლოგიური ეფექტი იყო ვიდრე რეალური! smile.gif
რაც შეეხება ციფრულ მანომეტრს-მიცუბიშის ცენტრის გვერძე აქვთ (იმავე შესახვევშია), აძლევ სასურველ წნევას და ბერავს ავტომატურად.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Jul 2 2009, 22:36
გამოხმაურება #18


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




Matador
ციტატა(Matador @ 25th June 2009 - 20:27) [snapback]14365[/snapback]
უბრალოდ მაინტერესებს, არის საქართველოში ვულკანიზაცია, რომელშიც აბსოლუტური სიზუსტით ბერავენ საბურავს?

ანუ როდესაც დაბერავენ მინდა ზუსტად 2 პასკალი იყოს, არც 2.01 და არც 1.99


ეგეთ სიზუსტეზე ვერასოდეს ვერ დასვავ, რადგან წნევა დამოკიდებულია ბევრ რაღაცაზე, გარეთ რა ტემპერატურაა, საბურავები გახურებულია თუ არა სიარულისგან, რამდენი და რა სიმძიმის ბარგი გიდევს დ.აშ. ხოდა ერთ მომენტში რომ ზუსტად 2.0 გექნება, ცოტა მზე რო დააჭერს ავა 2.1-ზე, უკან მგზავრებს ჩასვავ და ახვალ 2.2-ზე, მოკლედ გაანებე რა თავის მაგის სიზუტეს აზრი არ აქვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Attic
გამოხმაურება Jul 4 2009, 02:32
გამოხმაურება #19


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,210
რეგისტრ.: 1-June 09
მდებარ.: Zugdidi
მომხმარებელი № 131




ოოოყ მაგას ჯობია სილიკონი ჩაასხათ biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
legacy
გამოხმაურება Feb 18 2010, 21:18
გამოხმაურება #20


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 501
რეგისტრ.: 18-May 09
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 100




მოგესალმებით ყველას,მოკლედ დღეს საბურვები აზოტით დავაბერინე და ძალიან კმაყოფილი დავრჩი,მანქანა აშკარად რბილად და უხმაოროდ დადის შედარებაც არ შეიძლება ჰაერთ დაბერილ საბურავებთან,როგორც გავიგე თან ბაბონსაც არ იკეთებს აზოტით დაბერილი საბურავები,დამ მემგონი სპორტულ ავტომობილებსაც აზოტით უბერავენ საბურავებს,მოკლედ ყველას გირჩევთ
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge