![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#121
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
მინუს ბუსტზე ანუ ძირითად უქმ სვლაზე მინუს ბუსთი მერყეობს ძრავის გათბობასთან ერთად ანუ ცივზე დაუშვად თუ - 0.4 ია ცხელ ძრავზე უკვე - 0.8 ს უკაკუნებს.
ბუსტის დაჩიკი იმ დონეზე მომეწონა რო 17 ვაწვევინებ უკვე, სულ მინდა რომ 0.5 ზე ზემოთ იყოს ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#122
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(bako @ Jun 30 2010, 22:56) [snapback]154462[/snapback] რაღაც არეულია, ფორიკაზე 0.9 მდე უნდა იყოდ, ნეიტრალზე უნდა იყოს 0/65 მდე, გადააამოწმე შლანგები 0.9 ნამეტანია ჩემთან სტაბილურად 0.66 ანუ 500 mmHg უჭირავს. შლანგი იყო გახეული და 0.55 = 400 mmHg ზე დაბლა არ ჩამოდიოდა თუმცა ბუსტი მაინც ნორმალური იყო. წიგნის მიხედვით ნორმა არის 0.6 ბარი იგივე 450 mmHg. როცა ისარი დახტის სვეჩების, პროვოდკის ან ხალასტოის რეგულატორის პრობლემაა. ციტატა(mishaj @ Jun 30 2010, 23:22) [snapback]154470[/snapback] მინუს ბუსტზე ანუ ძირითად უქმ სვლაზე მინუს ბუსთი მერყეობს ძრავის გათბობასთან ერთად ანუ ცივზე დაუშვად თუ - 0.4 ია ცხელ ძრავზე უკვე - 0.8 ს უკაკუნებს. ბუსტის დაჩიკი იმ დონეზე მომეწონა რო 17 ვაწვევინებ უკვე, სულ მინდა რომ 0.5 ზე ზემოთ იყოს ![]() მაგრამ თუ დააკვირდი სულ თავისუფლად შეიძლება ატმოსფერულივით ატარო ბუსტის გარეშე და ცოტასაც დაწვავს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#123
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 1st July 2010 - 00:16) [snapback]154481[/snapback] მაგრამ თუ დააკვირდი სულ თავისუფლად შეიძლება ატმოსფერულივით ატარო ბუსტის გარეშე და ცოტასაც დაწვავს. ხო მაგრამ იცი რა ძნელია? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#124
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
მე ვკაიფობ ხოლმე რაზე იცი? მექანიკით, ნელ-ნელა გაზით 2-ში როცა მაქვს აბაროტი 4.5-5 მდე ისე ამყავს რო არ ბუსტავს და რესკი ჩაჭერით ეგრევე ბუსტამს და ისეთი რივოკი აქვს რო ადრენალინი სად გადავღვარო აღარ ვიცი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#125
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(mishaj @ 30th June 2010 - 23:39) [snapback]154485[/snapback] ხო მაგრამ იცი რა ძნელია? მექანიკაზე ადვილია ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#126
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(mixa @ Jul 1 2010, 02:03) [snapback]154546[/snapback] მექანიკაზე ადვილია ![]() mishaj სულიერ სიძნელეებზე ლაპარაკობდ ![]() ციტატა(Vajika @ Jul 1 2010, 01:49) [snapback]154544[/snapback] მე ვკაიფობ ხოლმე რაზე იცი? მექანიკით, ნელ-ნელა გაზით 2-ში როცა მაქვს აბაროტი 4.5-5 მდე ისე ამყავს რო არ ბუსტავს და რესკი ჩაჭერით ეგრევე ბუსტამს და ისეთი რივოკი აქვს რო ადრენალინი სად გადავღვარო აღარ ვიცი ![]() ეხლა ხვდები რა სასაცილო შეკითხვაა : ტურბინა როდის ირთვებაო . არსებობს მხოლოდ ერთი პასუხი : ირთვება როცა საჭიროა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#127
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
და შლანგების გადამოწმების საუკეთესო საშუალება რა არის?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#128
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Baal @ Jun 26 2010, 21:18) [snapback]152832[/snapback] PAINKILLER ბიჯო, ინტერქულეზე მისასხურებელი ხო არ გაგვეკეთებინა ააა? ![]() მე მინდა ნაღდად, მაგრამ მე უფრო დიდი ინტერქულერი მაწყობს, არ ჰყოფნის ზავადსკოი ინტერქულერი, პატარაა ნამეტნავად ![]() ციტატა(bako @ Jun 26 2010, 21:54) [snapback]152839[/snapback] რავი რა, სიცხის ბრალია თუ რისი, ბებერივით დადის მანქანა. იკაიფეთ, 1 პსი არის დაახლოებით 10-15 HP. მე 1 პსი ვკარგავ და + ცხელი ჰაერი შედის უფრო, ეს უკვე 20HP დანაკარგი გარანტირებულია ![]() ამ ღამით ჩემი ძმა მიდის ასტანაში თუ სადღაც და გავაცილებ ჩემი ტაჩკით, ვნახოთ რას იზამს. თუ ისევ გააცმახა აიპოდ ერთი შემოგრიბენ და იქნებ მათხოვო ტურბინიდა აქტუატორამდე შლანგი როა ეგ თავისი რესტრიქტორით. თუ მაგ შლანგზევე გიზის რესტრიქტორიანზე კონროლერი? შენი რამდენზე ბუსტავს ესე სავარაუდოდ 5000 ზე? ჩემი 3 ზე იწყებს გახსნას, მერე ესე 3800-4000 ზე უკვე სრული წნევა მაქვს, 4300-4500 ზე მაქვს პიკი 0.95 ბარი (13.8პსი) მერე ეს წნევა უკვე 4700-4800 ზე ჩამოდის 0.89-0.9 ბარზე და უჭირავს 6000 დე, მერე იქყევს დაცემას რედლაინისკენ. ეს 3 სიჩქარეში. 4 და 5 ში ყველაფერი იდეალურადაა პეინ შენი მონაცემები მაინტერესებს 3 და 4 სიჩქარეში, მე როგორც ვიცი ყველაფერი იგივე აქვს ჩვენ მანქანებს. ყველაფერი ერთნაირად არა აქვს ![]() ![]() და ჩემი ავტომატია ელექტროზასლონით, შენი კი მექანიკაა ტროსით ![]() ეგრე სიჩქარეების მიხედვით არ შემიმოწმებია რომელზე რამდენს ბუსტავს ![]() ციტატა(mishaj @ Jun 27 2010, 08:59) [snapback]152897[/snapback] ყველა სიჩქარეზე გავტესე და ცოცხალი თავით 0.7 ზე ზემოთ არ ადის, არადა ბუსტის დაჩიკი ნამდვილად კარგად მუშაობს, თან ლამაზადაც გამოიყურება, ერთადერთი რაც შევამჩნიე ისა არის რომ დაახლოებით 0.2 ბარზე ანუ ოდნავი გაზის ჩაჭერისას ტურბინა სუსტად შტვენს, ხო და შეიძლება რამე ე.წ. "ბუსტის გაჟონვას" განიცდიდეს ტურბინა?? დაბალ ბუსტზე ტურბინა თუ უსტვენს, ეგ მგონი მთლად კარგი არ უნდა იყოს...... ციტატა(Baal @ Jun 27 2010, 10:37) [snapback]152926[/snapback] Raven ბიჯო ცხელი ჰაერი შედის მაგაშიც ვააჰ, სიცხეში კიდე როგორც მოგეხსენება (იმედია ფიზიკა-ქიმიას გასწავლიდნენ სკოლაში) ჰაერი უხეშოვდება, ანუ ერთ კვადრატულ სანტიმერტზე უფრო ცოტა ჟანგბადის მოლეკულებია. ეხლა გინდა ტურბინიანი აიღე, გინდა უტურბინო და გინდა შენი ფილტვები, მასეა. BMI-ს ტესტიც არსებობს მაგისი, იაპოშკები ტესტავდნენ (სხვათაშორის კეიჩიც იღებდა მონაწილეობას), ძალიან სიცხეში ხდებოდა ეგ ყველაფერი, 45-50 გრადუსი იყო ტრეკზე ისეთი ცხელოდა იწვოდა ყველაფერი. ჰოდა ტემპერატურულ დაჩიკზე იყო მიერთებული ყვითელი სირენები, ტურბინიანი და უტურბინო მაშინები იყო ბლომად და შენ წარმოიდგინე ყველაზე ადრე რომლისა ანთებდა? ზუსტადაც რომ უტურბინოსი და ტემპერატურა ისეთ კრიტიკულ ზღვარამდე მიდიოდა რომ იძულებულები იყვნენ გაეჩერებინათ მანქანები, ტურბინიანებზე ან ვაბშე არ ანთებდა, ანდა 2-3-ჯერ უფრო გვიან (ისიც ზოგ მოდელებზე, რომლებსაც პატარა ინტერქულერები ჰქონდათ). ბიჯო, ფიზიკა ყველამ ვიცით მაგრამ ტურბინა 2-ჯერ უფრო მეტი წნევით ტენის ჰაერს მატორში და შესაბამისად 2-ჯერ უფრო მეტად ერხევა ცხელი ჰაერის შემთხვევაში ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#129
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(Baal @ Jul 1 2010, 11:56) [snapback]154603[/snapback] და შლანგების გადამოწმების საუკეთესო საშუალება რა არის? გამიცვლა ![]() პრინციპში ვისაც კარგი სმენა აქვს ხალასტოიზე შეიძლება გაიგონოს კიდევაც ჰაერის ხმა. მცირე ნახვრეტი ბუსტზე არ იმოქმედებს - ჩემთან ინტერკულერზე რომ რეცირკულაციის კლაპანი (ბლოუოფის პონტში) აყენია ზედ ვაკუმის სქელი შლანგია მიერთებული და ეგ შტუცერი მოტყდა დიამეტრი 2-3 მილიმეტრია ხალასტოი გააფუჭა მაგრამ სტანდარტულად ბუსტავდა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#130
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Jun 27 2010, 16:51) [snapback]152987[/snapback] წუხელ აეროპორტში ვიყავი და გზაზე ვსინჯავდი, მაინც არ მქონდა იდეალური ბუსტი და ვგრძნობდი, მიუხედავად ღამე 23 გრადუსისა მაინც ვერ იწევდა მანქანა წესიერად. დღეს ვნახე რისი ბრალიც იყო. სოლენოიდიდან ვაკუუმისკენ მიმავალი შლანგი იყო გახეული კონექტორთან და რა თქმა უნდა ისე ეფექტურად ვერ გამოიცლებოდა ჰაერი აქტუატორიდან სოლენოიდის გაღების შემთხვევაში როგორც გამოიცლებოდა ინთეიქის ვაკუუმის საშუალებით. ახლა გადავჭერი შლანგი, თავიდან წამოვაგე და მანქანა ისევ საკაიფო ხოდზეა, წნევამაც მოიმატა ოდნავ და პახოდუ რედლაინთან მაღლებზე აღარ ვარდება ბუსტი დაბლა. ეს შლანგი რაც მიყენია არის ეგრეთწოდებული დიზელის აბრატკის, რომელსაც ქარხნულთან შედარებით მცირე შიდა დიამეტრი აქვს, შეიძლბა ეგეც მოქმედებს კიდევ ცოტათი და უკეთEსი შედეგიც მივიღო მაგის შეცვლით, ვცდი ამ დღეეებში და დავპოსტავ ვაა, საინტერესოა, რამ გახია ეგ შლანგი??? ციტატა(iPod @ Jun 28 2010, 11:06) [snapback]153243[/snapback] ჩემი ბუსტი ჯიგრულად დგას ცხელზეც ეტყობა ინტერქულერის დამსახურებაა ? bako ბაკო მანქანაში ვნახე პატარა შლანგი რო არის გადამყვანი უყენია რაღაც მაგაზე ამბობ? მაქვს და მოგცემ როცა გინდა არ გინდა ინტერქულერი გამიცვალო? ![]() ციტატა(Sturbo @ Jun 30 2010, 23:16) [snapback]154481[/snapback] 0.9 ნამეტანია ჩემთან სტაბილურად 0.66 ანუ 500 mmHg უჭირავს. შლანგი იყო გახეული და 0.55 = 400 mmHg ზე დაბლა არ ჩამოდიოდა თუმცა ბუსტი მაინც ნორმალური იყო. წიგნის მიხედვით ნორმა არის 0.6 ბარი იგივე 450 mmHg. როცა ისარი დახტის სვეჩების, პროვოდკის ან ხალასტოის რეგულატორის პრობლემაა. მაგრამ თუ დააკვირდი სულ თავისუფლად შეიძლება ატმოსფერულივით ატარო ბუსტის გარეშე და ცოტასაც დაწვავს. ბესო, -0.5 და 0.5 ნუ ურევ ერთმანეთში ![]() ![]() ციტატა(Sturbo @ Jul 1 2010, 10:42) [snapback]154594[/snapback] mishaj სულიერ სიძნელეებზე ლაპარაკობდ ![]() ეხლა ხვდები რა სასაცილო შეკითხვაა : ტურბინა როდის ირთვებაო . არსებობს მხოლოდ ერთი პასუხი : ირთვება როცა საჭიროა აბა გაზს თუ არ დააჭერ, ტურბინა თავისით ხო არ ჩაირთვება ![]() ციტატა(Sturbo @ Jul 1 2010, 11:21) [snapback]154609[/snapback] გამიცვლა ![]() პრინციპში ვისაც კარგი სმენა აქვს ხალასტოიზე შეიძლება გაიგონოს კიდევაც ჰაერის ხმა. მცირე ნახვრეტი ბუსტზე არ იმოქმედებს - ჩემთან ინტერკულერზე რომ რეცირკულაციის კლაპანი (ბლოუოფის პონტში) აყენია ზედ ვაკუმის სქელი შლანგია მიერთებული და ეგ შტუცერი მოტყდა დიამეტრი 2-3 მილიმეტრია ხალასტოი გააფუჭა მაგრამ სტანდარტულად ბუსტავდა. რეცირკულაციის კლაპანს თუ აქტუატორი დაებრიდა, ძაან გვიან გახსნის და ტურბინას იოხ დაემართება ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#131
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
PAINKILLER
ციტატა(PAINKILLER @ 1st July 2010 - 12:07) [snapback]154605[/snapback] მე მინდა ნაღდად, მაგრამ მე უფრო დიდი ინტერქულერი მაწყობს, არ ჰყოფნის ზავადსკოი ინტერქულერი, პატარაა ნამეტნავად მეც მინდა მაგისი გაკეთება, მარა ფორესტერის კაპოტის ჭრილი მოგცემს იმის საშუალებას, რომ იქ ჩასული ჰაერი მთლიანად გააგრილებს მაგ დიდ ინტერქულერს? ანუ იმისი თქმა მინდა, რომ ინტერქულერი უფრო დიდი იქნება და ჰაერთი მთლიან ფართობზე მემგონი ვერ დაუბერავს.ციტატა(PAINKILLER @ 1st July 2010 - 12:36) [snapback]154615[/snapback] ბიჯო, ფიზიკა ყველამ ვიცით მაგრამ ტურბინა 2-ჯერ უფრო მეტი წნევით ტენის ჰაერს მატორში და შესაბამისად 2-ჯერ უფრო მეტად ერხევა ცხელი ჰაერის შემთხვევაში 2-ჯერ უფრო მეტად ერხევა ლოგიკურად, მარა ინტერქულერი რაღას აკეთებს მაშინ? ტყემალზე ზის? მაშინ რატო ერხეოდათ ატმოებს იმ იაპოშკების ტესტში? ![]() ისე ატმოს რო ინტერქულერი მიარჭო რა იქნება ჰა? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#132
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jul 1 2010, 12:40) [snapback]154615[/snapback] ვაა, საინტერესოა, რამ გახია ეგ შლანგი??? არ გინდა ინტერქულერი გამიცვალო? ![]() ბესო, -0.5 და 0.5 ნუ ურევ ერთმანეთში ![]() ![]() აბა გაზს თუ არ დააჭერ, ტურბინა თავისით ხო არ ჩაირთვება ![]() რეცირკულაციის კლაპანს თუ აქტუატორი დაებრიდა, ძაან გვიან გახსნის და ტურბინას იოხ დაემართება ![]() ![]() მეც მეგონა კვდებოდა ტურბინა მაგრამ შლანგების და ზაპრავკის გამოცვლის შემდეგ 0.7 საც კი ურტყავს. TF035 გამძლე ყოფილა მამაძაღლი 230 000 როგორია . არადა TD04L ვიყიდე და დავდე თაროზე მოკლედ ველოდებით TF035 სიკვდილს ![]() P.S. ტუბო ტაიმერი არ მიყენია და არც ყენებულა არასოდეს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#133
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 1st July 2010 - 12:58) [snapback]154625[/snapback] P.S. ტუბო ტაიმერი არ მიყენია და არც ყენებულა არასოდეს. იცი მანქანის გამოყენება და ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#134
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 584 რეგისტრ.: 18-February 10 მდებარ.: USSR მომხმარებელი № 836 ![]() |
დღეს ვიყავი კოტრიკაძეში და შევამოწმებინა (ბოლით) , ტურბინის შლანგიდან გასდიოდა ბლომად
![]() ისე ძნელი შესაცვლელია ნეტა????????????????? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#135
|
|
![]() Dat.. STI101 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 17,288 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 14 ![]() |
butch
რა დაჯდა ეგ სიამოვნება (შემოწმება) |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#136
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 584 რეგისტრ.: 18-February 10 მდებარ.: USSR მომხმარებელი № 836 ![]() |
30 ლარი, რაღაც შლანგი შეართეს პაუკში და სისტემაში შავი ბოლი გაუშვეს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#137
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
ზემოთ იყო კამათი რესტრიქტორის ფუნქციებზე და თუ რა არის საერთოდ რესტრიქტორი.
აი დაბალი ბუსტის ორი მიზეზი: Common Causes For Underboost Solenoid lazy or not working – Cure ( Clean (use carb cleaner or simmilar) or replace the solenoid) Restrictor Pill not fitted / size incorrect – (Cure ensure the restrictor pill is fitted (2 port) if so on 2 port reduce the restrictor size and on the 3 port increase the port size to increase boost to reach normal safe max boost level. აი სურათიც: ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#138
|
|
![]() SIX-707 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 920 რეგისტრ.: 12-February 10 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 812 ![]() |
სტბ მიბუსტავდა 0.7, თან ისე რომ პიკები არ ჰქონდა, ერთიანად აიტანდა 0.7-ზე და სანამ გაზს არ ავუშვებდი არ ირყეოდა ისარი. ვცადე მექანიკური კონტროლერის დაყენება, როცა ისევ სტანდარტულზე გადავიყვანე, ბუსტი დაეცა და 0.4 ბუსტავდა. ვნახე და რესტრიკტორიანი შლანგის ნაცვლად ჩვეულერბრივი შლანგი დამიყენებია, მერე შევცვალე და რესტრიკტორიანი დავაყენე ისევ. ახლა სტოკზე 0.6 ბუსტავს და პიკში ადის 0.7-ზე. თან ისე ერთიანად აღარ ააქვს ისარი. იქნებ იცოდეთ რისი ბრალი შეიძლება იყოს? მგონი ძალიან ცოტას ბუსტავს არა?
. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#139
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(gogasikh @ Sep 3 2010, 21:32) [snapback]170118[/snapback] სტბ მიბუსტავდა 0.7, თან ისე რომ პიკები არ ჰქონდა, ერთიანად აიტანდა 0.7-ზე და სანამ გაზს არ ავუშვებდი არ ირყეოდა ისარი. ვცადე მექანიკური კონტროლერის დაყენება, როცა ისევ სტანდარტულზე გადავიყვანე, ბუსტი დაეცა და 0.4 ბუსტავდა. ვნახე და რესტრიკტორიანი შლანგის ნაცვლად ჩვეულერბრივი შლანგი დამიყენებია, მერე შევცვალე და რესტრიკტორიანი დავაყენე ისევ. ახლა სტოკზე 0.6 ბუსტავს და პიკში ადის 0.7-ზე. თან ისე ერთიანად აღარ ააქვს ისარი. იქნებ იცოდეთ რისი ბრალი შეიძლება იყოს? მგონი ძალიან ცოტას ბუსტავს არა? . კომპიუტერი დაასბროსე. კლემა ჩახსენი 15 წუთით და მერე ნახე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#140
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ბუსტ კონტროლერის გარეშე ვერ შევამოწმებ რამდენს ბუსტავს? მაინტერესებს ჩემი რამდენზე იქნება სტანდარტი ესტებეზე 0.6 თუ 0.7
|
|
|
![]() ![]() |