![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#121
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
PAINKILLER
ცვეტში ეგრეეაა.. ჯერ ერთ რომ სულ სხვა პადვესკაა აქვს.. მერე მეორე სხვა ძრავი, აუდზე არ აფეთქდება ტურბინაა და უცებ არ გაგიჩალიჩებს ![]() ![]() ხოო და ისე მეუბნებიან ვითომ სუყველა ბაღნობიდან 500 ცხენიან რალი ქარებზეე ზიხართ რაა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#122
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(STI-888 @ Jul 3 2009, 12:02) [snapback]17104[/snapback] PAINKILLER ცვეტში ეგრეეაა.. ჯერ ერთ რომ სულ სხვა პადვესკაა აქვს.. მერე მეორე სხვა ძრავი, აუდზე არ აფეთქდება ტურბინაა და უცებ არ გაგიჩალიჩებს ![]() ![]() ხოო და ისე მეუბნებიან ვითომ სუყველა ბაღნობიდან 500 ცხენიან რალი ქარებზეე ზიხართ რაა ![]() ხოდა საქმეც მაგაშია, შენ შეჩვეული იყავი კომფორტულ მანქნას, ESP-ებით და მსგავსი უსაფრთხოების სისტემებით დახუნძული რომ არის ![]() ახლა კი ცოფიან ტაბურეტკაზე დაჯექი და აბა როგორ გინდა? ![]() ჩემი რჩევაა, რუსთავის ტრეკზე გადი და ამუღამე ყველანაირი მანევრირება, დრაგაობაც და დრიფტაობაც ![]() მითუმეტეს DCCD გაქვს და ბევრი რამე შეუძლია მაგ მანქანას ![]() წინა ბლოკირება კი ნამდვილად ტანჯვაა ასფალტზე, მითუმეტეს ეგეთ ძლიერ ძრავზე..... შენ უნდა იარო მუდმივად 35/65 განაწილებით, თორემ მოკლავ წინა LSD-ს.... უკანა ბლოკირება შენთან Torsion-ია ხომ?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#123
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
PAINKILLER
Center: DCCD (Driver Controlled Center Differential) front/rear power split, 6 levels or auto mode, with indicator light Front: "SureTrac" Limited-slip front axle Rear: Mechanical Limited-slip rear axle |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#124
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 ![]() |
STI-888
ჩემი 3 დღის ჩამოსული იყო ტრანზიტებზე პარნიზე რო გავედი.. სიჩქარეს საერთოდ ვერ ვუცვლიდი.. პირველი მარჯვენა რულიანია, სუბარუა და თან შორთ შიფტერი...მესამეში ვერ ვაგდებდი და ხალასტოითი დავდიოდი ლამის.. აბააა... მერე დრაგზე გავედი ბანზე რომ იყო.. სტი-ს დავეჯახე და ორივე ზაეზდი 3-4 კორპუსით წინ ვიყავი და ფინიშამდე 50 მეტრი რო რჩებოდა 4 სიჩქარე უნდოდა .. ვერცერთხელ ვერ ჩავაგდე მეოთხეში და გამოვვარდი... იდაყვებს ვღეჭავდი ისე ვიყავი ![]() ეგრეა ძმაო თუ არ გამოცადე პრაქტიკულად, თეორიული პრაქტიკა ბევრს არაფერს გმატებს.. გატესტვა ის არაა მარტო ლიჟბი გაასწრო..უნდა გამოცადო და ნახო... სიჩქარეში ვერ აგდებ ? უნდა გამოასწორო... მანქანა ვერ დადის ? ეგეც ხომ უნდა იცოდე არაა ?.... მოგება-წაგება ძმები არიანო ვერ იტყვი, ისეთი მანქანა როგორიც შენ გყავს მოგებაზე უნდა გქონდეს პრეტენზია იასნა.. -------------------- 4x4=16
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#125
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
Kastera
ხო და ეგ სად დავამუღამო ![]() ![]() ![]() და ეგეთი შეცდომის ფასი მე თუ არ ვიცი აბა ვინ იცის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#126
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,513 რეგისტრ.: 17-April 09 მომხმარებელი № 20 ![]() |
STI-888
რუსთავში... ბაზარი არა ქალაქში ეგეთი რამ დიდ სისულელედ მიმაჩნია.. ვერიდები მეც და მაგიტომ არ ვყოფილვარ ამ ღამის დიღმის სხოდკებზე.. ხოდა მაგას ვიძახი.. რო მოიცლი გავგაზოთ რუსთავში, და კარტინგის წრეს რო გაივლი ისეთ მუღამში ჩავარდები იქიდან ვერ გამოგიყვანთ ![]() -------------------- 4x4=16
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#127
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
Kastera
ოკ ბაზარი არა! ეგრე ვქნათ ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#128
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
STI-888
ბიჯო სანამ დაგიმუღამებია ტარება ხომ არ დაგიდგე კარტინგის წრეზე? ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#129
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
შენ რა საბურავები გიყენიაა... ამერიკელების დედა რომ ვატირე all seasonები აყენია ჩემსზე TOYO Proxes 4... და კარტინგზეე არ მგონია რომ ივარგოს ხოო?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#130
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
STI-888
დუნლოპები მიყენია 9090 სპორტ თუ რაღაცა ეგეთი, იმ P Zeroneroსთან შედარებით მაგარი რბილია არადა ის იყო კომფორტკლასის პაკრიშკა ![]() რა დისკები გიყენია ? რამდენიანია? რამდენი ჯ? კაროჩე ელიავაზე ვიყიდე ძმაო 180 ლარად 4ცალი კაი 225/45ები და შენც გირჩევ ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#131
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
აიი ესა ჩემი მანქანის მონაცემები
2004 The 04 WRX is available 5/03, with a minor redesign by McLaren F1 designer Peter Stevens. New optional Premium Sedan Package with new for USA Impreza All Weather Package, Sunroof and spoiler. The WRX STi model available in June/July. Other WRX changes include projector beam fog lights, re-designed one-piece front seats, collapsible pedals, larger hood scoop, center tachometer, new head, tail and fog lights, new gray color vents and stereo, a few new colors ... manual:3,263lbs Overall Length 173.8" 173.8" 173.8" Wheelbase 99.4" 99.4" 100" Width 68.5" Track front/rear 58.7/58.5 Height, overall 56.3" Ground clearance 5.7" Cd: Coefficient of drag 0.33 STi MECHANICAL AND STANDARD FEATURES S = standard, 0=optional 2.5L boxer DOHC 4cylinder, 16 valve Turbocharged, high-boost, IHI Brand Enlarged Air-Intake Hood scoop with Water-Sprayed intercooler: manually operated hood-scoop water sprayer provides additional cooling to the intercooler Drive-by-wire throttle Aluminum alloy pistons Cast iron cylinder liners Reinforced "semi-closed deck" alloy block Forged high-carbon steel connecting rods Resin composite intake manifold Electronic Drive by Wire throttle Bore: 99.5 x 79mm, 3.92 x 3.11" 300hp@6000 rpm, 300ft torque@4000rpm 8.2:1, Maximum Boost 14.5psi Valves Solid lifters, valve lash shims AVCS (Active Valve Control System) variable valve timing optimizes engine volumetric efficiency through the rev band Sodium filled exhaust valves Fuel 91 octane minimum, 15.9 USG 91 octane minimum, 15.9 USG- high octane is important! Generator, battery 12V, 75A. Battery: manual: 48ah; Emissions: 50 state LEV (low emission vehicle) Limited Slip rear Center: DCCD (Driver Controlled Center Differential) front/rear power split, 6 levels or auto mode, with indicator light Front: "SureTrac" Limited-slip front axle Rear: Mechanical Limited-slip rear axle Transmission 6spd manual with transmission cooler STi shift knob Economy manual: 18/24 Gear ratios 1st: 3.636 2nd: 2.375 3rd: 1.761 4th:1.346 5th:0.971 6th: 0.756 reverse: 3.545 Final drive ratio manual: 3.9 Towing (not recommended for sedan) 2004 STi sedan Brake hardware Front: 12.7" diameter, 1.2" thick, Four-piston, fixed-position calipers. Rear: 12.3" diameter, .8" thick, Two-piston, fixed-position calipers. Brakes:Super Sport Anti-lock Braking System (ABS), with independently controlled rear wheels. EBD: Electronic Brake-force Distribution independently controls brake forces at each wheel, optimizing the braking ability during hard cornering, resulting in reduced understeer. EBD also provides a more precise control of braking pressure between the front and rear wheels based on the vehicle load to improve stopping distances and stability Leather Momo Wheel Engine-speed controlled variable power assist, load sensing valve and variable capacity power steering pump Quick Ratio steering 15.0:1 Rack and Pinion, Leather Momo STi wheel Turning radius: 35.4' Lock-to-lock: 3.0 turns S S S Wheels/tires: Potenza RE92 17" BBS alloy (17x7.5jj), 5 lug, 5x100 pattern, 225/45R17 Bridgestone Potenza RE070 Summer/Directional Offset 53mm (it's been suggested not to go under 48mm) Available with Gold wheels, car model code 4JI Silver/Gray wheels, car model code 4JJ Suspension: McPherson-type strut, 4 wheel independent, Front and rear stabilizer bars S Sport tuned independent S Sport tuned independent Sport-tuned independent McPherson-type inverted, alloy lower L-arms, liquid filler rear bushings, cross-member stiffener bar, front/rear 20mm sway bars Body metal 70% body sheet metal is two-sided galvanized. Aluminum-alloy hood Stereo: AM/FM Stereo, cassette, 6 disc in-dash CD changer 6 speakers optional Headlights Multi reflector 4 beam halogen 4 High Intensity Discharge (HID) with smoke tinted lens. Manually height adjustable from inside Dash illumination level displays in digital trip meter Daytime running lights S S na REV adjustable RPM alarm with warning buzzer and light. na na S Adjustable RPM alarm light flashes with on or off buzzer when you exceed RPM levels you set. RPM setting displays in outside temp gauge and tach Projector Beam Fog lights S S na Sport exhaust pipe S = dual tip S = dual tip Large, single outlet tailpipe Front fender: wide type blister bulge blister Hood: Aluminum alloy with hood scoop and undercover insulator S S S - enlarged hood scoop Aerodynamic side ground effects S S Front corner spoiler STi side body colored ground effects Wide Flared Front Fenders and rear quarter panels Rear Spoiler 0 - Std on Premium S S - dual composite, STi held on with 17 screws! ... see photo page Roof Rack 0 S cross bars optional 0 model WRX Sedan WRX Wagon STi sedan end features and mechanicals top start interior WRX and STI INTERIOR FEATURES S = standard, 0=optional 2004 WRX Sedan WRX Wagon STi sedan Dashboard display Fuel and temperature gauges Center tachometer (moved for 04) Silver trimmed gauges normal Warning lights: low fuel, ABS and EBD and parking brake, open door, engine temp, auto transmission oil hot, battery, oil pressure, SRS airbag, seatbelt Low fuel light when under app 4US gallons Dark gray metallic interior trim Aluminum trimmed gauges, red needle 9,000-rpm center tachometer with STi logo Adjustable tachometer redline buzzer 160-mph speedometer DCCD display (driver controlled center differential) Fuel and temperature gauges Outside temperature/REV limit display Intercooler low water spray indicator Rear diff oil temp warning indicator Power windows Power door locks Power mirrors Cruise control w 'engaged' indicator S body colored fold-in mirrors S body colored fold-in mirrors S body colored fold-in mirrors Keyed doors front doors, glovebox trunk front door, glovebox front doors, glovebox, trunk Air Conditioning S S semi-automatic Air Filtration with replaceable filter behind glovebox 0 0 S Keyless remote entry w/ chirp response S S S Illuminated interior trunk release S S S Illuminated igntion key ring S S S Illumintated glovebox light- works when headlights on only S S S Alloy pedals: gas, brake, clutch pedal - collapsible for safety! S- manual trans NA- Auto trans S- manual trans NA- auto trans Aluminum alloy with non-slip rubber grips Stereo 80 watt AM/FM/Cassette with in-dash 6 disc CD changer 6 speakers (includes tweeters) Silver metallic radio bezels optional, but pre-wired no stereo is included 2 Cupholders: one in center console and one retractable one in the dashboard S S S Steering wheel: Leather Momo brand S S STi 3 Spoke Leather Momo wheel by SWRT (Subaru World Rally Team), red stitching Leather shift knob Leather parking brake handle S S S Tinted windows S S S Wipers: variable speed interval, low, high S S S driver side fin increasing pressure for cleaner wiping Rear defroster. Wagon also has Rear Wiper S S S Trunk Pass through - armrest pass through S na na Fold Down seats - 60/40 fold down rear seats na S na Height adjustable driver's seat S S S Dual Map Lights S S S Floor mats special WRX embroidered special WRX embroidered na Vanity Mirror driver/passenger driver/passenger driver/passenger model WRX Sedan WRX Wagon STi sedan end interior top http://www.cars101.com/subaru/impreza/wrxsti2004.html#STi BBS alloy (17x7.5jj) FORGGED , 5 lug, 5x100 pattern, 225/45R17 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#132
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(STI-888 @ Jul 3 2009, 12:24) [snapback]17114[/snapback] PAINKILLER Center: DCCD (Driver Controlled Center Differential) front/rear power split, 6 levels or auto mode, with indicator light Front: "SureTrac" Limited-slip front axle Rear: Mechanical Limited-slip rear axle ესე იგი უკან ტორსენია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#133
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
PAINKILLER
როგორ მოვუფრთხილდე აბა? ![]() ![]() ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#134
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jul 3 2009, 17:20) [snapback]17176[/snapback] ესე იგი უკან ტორსენია ![]() ბოკა შენ ნუ ახურებ რას უნდა გაუფრთხილდეს ტოოო უნდა იარო და შეეჩვევი მანქანას აბა ისე როგორ გინდა. ტრეკი არის მაგისთვის საუკეთესო ადგილი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#135
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Joker+ @ Jul 3 2009, 18:07) [snapback]17193[/snapback] ბოკა შენ ნუ ახურებ რას უნდა გაუფრთხილდეს ტოოო უნდა იარო და შეეჩვევი მანქანას აბა ისე როგორ გინდა. ტრეკი არის მაგისთვის საუკეთესო ადგილი რას უნდა გაუფრთხილდეს და ასფალტზე 35/65 უნდა ჰქონდეს აუცილებლად, და არ უნდა აბუქსავოს ძაან, თორე დედა ეტირება წინა LSD-ს ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#136
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,998 რეგისტრ.: 14-May 09 მდებარ.: SUBARLANDIA მომხმარებელი № 88 ![]() |
მეე ეხლაა მიყენიაა აუტოზე... და ტაავი აბა ავტომატურად აკეტებს დისტრიბიუშენს....
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#137
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jul 3 2009, 18:11) [snapback]17194[/snapback] რას უნდა გაუფრთხილდეს და ასფალტზე 35/65 უნდა ჰქონდეს აუცილებლად, და არ უნდა აბუქსავოს ძაან, თორე დედა ეტირება წინა LSD-ს ![]() ![]() ბიჯო ეგეთი დაბალპროცენტიანი კი არ არის რომ დაბლოკოს ეგრევე ქალაქში და ტრასაზე სიარულის დროს. ეგ დაბლოკავს მობუქსავების დროს. ის სხვაობა რომელიც აქვს გარე და შიდა ბორბალს მოხვევის დროს არ არის საკმარისი იმისთვის რომ დაიბლოკოს ციტატა(STI-888 @ Jul 3 2009, 18:15) [snapback]17195[/snapback] მეე ეხლაა მიყენიაა აუტოზე... და ტაავი აბა ავტომატურად აკეტებს დისტრიბიუშენს.... აუტო არის ოპტიმალური ქალაქში სიარულის დროს ქალაქში კი არა ფორუმებზე წერენ რომ ხშირად ტრეკზეც აუტო-თი დადიან. თუ იასნია რაღაც განსაკუთრებული არ გაქვს ჩაფიქრებული |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#138
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Joker+ @ Jul 3 2009, 18:18) [snapback]17196[/snapback] თუ იასნია რაღაც განსაკუთრებული არ გაქვს ჩაფიქრებული მაგალითად დრიფტაობა ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#139
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Jul 3 2009, 18:35) [snapback]17203[/snapback] მაგალითად დრიფტაობა ![]() ![]() მე ეგ უკვე დავწერე - "თუ იასნია რაღაც განსაკუთრებული არ გაქვს ჩაფიქრებული" |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#140
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,551 რეგისტრ.: 18-May 09 მომხმარებელი № 99 ![]() |
რა არის მომბაძე შიტოკის მოხსნაში?
http://forum.ge/?showtopic=33934341&vi...&p=14580535 |
|
|
![]() ![]() |