IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

21 გვერდი V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> რა არის ბუსტი ?, .........
Sturbo
გამოხმაურება Sep 5 2010, 20:38
გამოხმაურება #141


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(TRULOVI @ Sep 5 2010, 18:23) [snapback]170611[/snapback]
ბუსტ კონტროლერის გარეშე ვერ შევამოწმებ რამდენს ბუსტავს? მაინტერესებს ჩემი რამდენზე იქნება სტანდარტი ესტებეზე 0.6 თუ 0.7


0.8 მაინც უნდა იყოს. ლოგი ჩაწერე/ჩააწერინე და ნახავ ..... ბუსტი რამდენია + ბევრ სხვა საინტერესო და საჭირო რამესაც.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Sep 7 2010, 12:04
გამოხმაურება #142


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 5th September 2010 - 21:38) [snapback]170671[/snapback]
0.8 მაინც უნდა იყოს. ლოგი ჩაწერე/ჩააწერინე და ნახავ ..... ბუსტი რამდენია + ბევრ სხვა საინტერესო და საჭირო რამესაც.

მაგის გარეშე ბევრი უნდა იმკითხავო, დაბალი ბუსტი შეიძლება გამოწვეული იყოს დეტონაციებისგან და სხვადასხვა ელექტრო გაუმართაობებისგან, რაც ჩეიძლება შეამოწმო აქტუატორის სელენოიდის შლანგების გადაერთებით.
მოკლედ gogasikh სელენოიდიდან შლანგები მოხსწენი და გადააერთე, თუ ავტომატიკაა ჩააგდე მეორეში, ჩართე ფიფქი და დაადგი ბოლომდე, ოღონდ ფანატიზმის გარეშე, ბასტმა წესით 1.3-მდე უნდა აარტყას და მერე ბენზინს შეგიწყვიტავს. თუ ასე გააკეთა ისევ დააბრუნე შლანგები ადგილზე თორემ პორშინს გაგიხვრიტავს.
თუ მაინც არ დაუბერა ეს იმას ნიშნავს რომ სადღაც ბუსტი იპარება, აქ უკვე ბოლოს შეშვება დაგეხმარება, მაგრამ სანამ ბოლამდე მიხვალ მანამდე სჯობია ბაიპასი გადაამოწმო, ეს შეგიძლია ასე გააკეთო: მოხსნა მსხვილი შლანგი ბაიპასიდან, (რომლითაც ინთეიქში ბრუნდება ჰაერი) და დააზაგლუშკო, მე ამას ველოსიპედის კამერით ვაკეთებ, წამოვაცმევ ბაიპასიდან გამომავალ მილზე და მერე ზემოდან ვაცვამ თავისივე შლანგს.
ჰო და მოკლედ ამას რომ დააზაგლუშკებ გჭირდება გაშლილი ტრასა რომ გაზზე უცბად ფეხის აშვება არ დაგჭირდეს, აქაც მეორე სიჩქარის და ფიფქის კომბინაცია და გაზი ბოლომდე, თუ კარგად დაბუსტა ბაიპასი და მისი ყველა შლანგი შეცვალე, ოღონდ დააკვირდი შემთხვევით სადმე რესტრიქტორი არ ჰქონდეს. აქ ერთი მომენტია გადათვალისწინებელი, როგორც წეღან დაცწერე გაზზე უცბად აჩვება არაა სასურველი სანამ ბუსტი +0.2-03-ს არ ჩამოსცდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gogasikh
გამოხმაურება Sep 7 2010, 12:14
გამოხმაურება #143


SIX-707
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 920
რეგისტრ.: 12-February 10
მდებარ.: kutaisi
მომხმარებელი № 812




ციტატა(maxouni @ Sep 7 2010, 13:04) [snapback]171352[/snapback]
მაგის გარეშე ბევრი უნდა იმკითხავო, დაბალი ბუსტი შეიძლება გამოწვეული იყოს დეტონაციებისგან და სხვადასხვა ელექტრო გაუმართაობებისგან, რაც ჩეიძლება შეამოწმო აქტუატორის სელენოიდის შლანგების გადაერთებით.
მოკლედ gogasikh სელენოიდიდან შლანგები მოხსწენი და გადააერთე, თუ ავტომატიკაა ჩააგდე მეორეში, ჩართე ფიფქი და დაადგი ბოლომდე, ოღონდ ფანატიზმის გარეშე, ბასტმა წესით 1.3-მდე უნდა აარტყას და მერე ბენზინს შეგიწყვიტავს. თუ ასე გააკეთა ისევ დააბრუნე შლანგები ადგილზე თორემ პორშინს გაგიხვრიტავს.
თუ მაინც არ დაუბერა ეს იმას ნიშნავს რომ სადღაც ბუსტი იპარება, აქ უკვე ბოლოს შეშვება დაგეხმარება, მაგრამ სანამ ბოლამდე მიხვალ მანამდე სჯობია ბაიპასი გადაამოწმო, ეს შეგიძლია ასე გააკეთო: მოხსნა მსხვილი შლანგი ბაიპასიდან, (რომლითაც ინთეიქში ბრუნდება ჰაერი) და დააზაგლუშკო, მე ამას ველოსიპედის კამერით ვაკეთებ, წამოვაცმევ ბაიპასიდან გამომავალ მილზე და მერე ზემოდან ვაცვამ თავისივე შლანგს.
ჰო და მოკლედ ამას რომ დააზაგლუშკებ გჭირდება გაშლილი ტრასა რომ გაზზე უცბად ფეხის აშვება არ დაგჭირდეს, აქაც მეორე სიჩქარის და ფიფქის კომბინაცია და გაზი ბოლომდე, თუ კარგად დაბუსტა ბაიპასი და მისი ყველა შლანგი შეცვალე, ოღონდ დააკვირდი შემთხვევით სადმე რესტრიქტორი არ ჰქონდეს. აქ ერთი მომენტია გადათვალისწინებელი, როგორც წეღან დაცწერე გაზზე უცბად აჩვება არაა სასურველი სანამ ბუსტი +0.2-03-ს არ ჩამოსცდება


გაიხარე მახო. და ლოგი რომ ჩავწერო ამ ყველაფრის გარეშე გავიგებ რა არის მიზეზი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 7 2010, 12:18
გამოხმაურება #144


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Sep 7 2010, 12:04) [snapback]171352[/snapback]
აქ ერთი მომენტია გადათვალისწინებელი, როგორც წეღან დაცწერე გაზზე უცბად აჩვება არაა სასურველი სანამ ბუსტი +0.2-03-ს არ ჩამოსცდება

სასურველი კი არა, არანაირად არ შეიძლება ბაიპასის გარეშე რეზკად გაზის აშვება, ტურბინას დედა ეტირება.... მითუმეტეს 1.3-ზე თუ დაბუსტავს, გაზის აშვების დროს ეგრევე გაიღუნება ტურბინა....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Sep 7 2010, 19:20
გამოხმაურება #145


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gogasikh @ 7th September 2010 - 13:14) [snapback]171358[/snapback]
გაიხარე მახო. და ლოგი რომ ჩავწერო ამ ყველაფრის გარეშე გავიგებ რა არის მიზეზი?

რაღაცეები ამოვარდება მაქედან,
ლოგის ჩაწერით უფრო დავიწროვებ შესაძლო უწესრიგოგეგისნ ჩამონათვალს.
თანაც თუ სელენოიდის შლანგების გადაერთების შემდეგ დაბუსტა მერე უფრო მეტია საჩალიჩო , იმიტომ რომ ბევრი რამე შეიძლება ელეტროობაში ურევდეს

ციტატა(PAINKILLER @ 7th September 2010 - 13:18) [snapback]171363[/snapback]
სასურველი კი არა, არანაირად არ შეიძლება ბაიპასის გარეშე რეზკად გაზის აშვება, ტურბინას დედა ეტირება.... მითუმეტეს 1.3-ზე თუ დაბუსტავს, გაზის აშვების დროს ეგრევე გაიღუნება ტურბინა....

მთლად ეგრევეც არ იღუნება, 1-2ჯერ არაფერი მოუვა ჯანმრთელ ტურბინას, მაგრამ დიდხანს თუ გააგრძელე ყველა ვარიანტში დაღუნავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gogasikh
გამოხმაურება Sep 15 2010, 21:01
გამოხმაურება #146


SIX-707
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 920
რეგისტრ.: 12-February 10
მდებარ.: kutaisi
მომხმარებელი № 812




ე.ი. დღეს ვიარე ტრასაზე მთელი გზა 0.7 ბუსტავდა ჩემი მანქანა, ქუთაისში რომ დავბრუნდი დავადგი და 0.4-ზე ზევით ვერ ავიყვანე, ვეღარ გავიგე რა უნდა იქნებ ვინმემ დამეხმაროთ. თან შევამჩნიე რომ ხანდახან როცა ნეიტრალში მიდევს ვიბრაცია აქვს მანქანას, მაგრამ ტახომეტრი არ ირყევა საერთოდ, ეგ რაღასი ბრალი უნდა იყოს? კავშირი ხომ არ ექნებათ ერთმანეთთან?

.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forik
გამოხმაურება Sep 15 2010, 21:22
გამოხმაურება #147


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,952
რეგისტრ.: 31-July 09
მდებარ.: Georgia
მომხმარებელი № 265




ციტატა(gogasikh @ 15th September 2010 - 22:01) [snapback]173943[/snapback]
ე.ი. დღეს ვიარე ტრასაზე მთელი გზა 0.7 ბუსტავდა ჩემი მანქანა, ქუთაისში რომ დავბრუნდი დავადგი და 0.4-ზე ზევით ვერ ავიყვანე, ვეღარ გავიგე რა უნდა იქნებ ვინმემ დამეხმაროთ. თან შევამჩნიე რომ ხანდახან როცა ნეიტრალში მიდევს ვიბრაცია აქვს მანქანას, მაგრამ ტახომეტრი არ ირყევა საერთოდ, ეგ რაღასი ბრალი უნდა იყოს? კავშირი ხომ არ ექნებათ ერთმანეთთან?


ეგეთი ვიბრაციები ქონდა ჩემს მანქანას და მერე წაჯიკავება დაიწყო. თემაც გავხსენი მაგაზე პრობლემებში და როგორც მეუბნებიან ან სვეჩებია ან ბენზონასოსი , მაგრამ მე სვეჩები ეხლახანს სევცვალე და ნასოსს ვაბრალებ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gogasikh
გამოხმაურება Sep 15 2010, 21:48
გამოხმაურება #148


SIX-707
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 920
რეგისტრ.: 12-February 10
მდებარ.: kutaisi
მომხმარებელი № 812




ნასოსი რომ იყოს ტახომეტრი ხომ უნდა დარბოდეს? აბაროტს უნდა აგდებდეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forik
გამოხმაურება Sep 15 2010, 21:52
გამოხმაურება #149


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,952
რეგისტრ.: 31-July 09
მდებარ.: Georgia
მომხმარებელი № 265




ციტატა(gogasikh @ 15th September 2010 - 22:48) [snapback]173967[/snapback]
ნასოსი რომ იყოს ტახომეტრი ხომ უნდა დარბოდეს? აბაროტს უნდა აგდებდეს


ტახომეტრს არც ჩემთან აგდებს , ხალასტოიზე გითამაშებს აბაროტს ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gogasikh
გამოხმაურება Sep 15 2010, 22:07
გამოხმაურება #150


SIX-707
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 920
რეგისტრ.: 12-February 10
მდებარ.: kutaisi
მომხმარებელი № 812




არა არასდროს არ ათამაშებს, სტაბილურად დგას რა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akm777
გამოხმაურება Sep 15 2010, 22:14
გამოხმაურება #151


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,020
რეგისტრ.: 27-June 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 196




მეც ხო მითამაშებდა ჩავასხი, რომპეტროლის სუპერი და მიატოვა, გუშინ ჩავასხი ეკო და ისევ დაიწყო. დამთხვევაა ვითომ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 16 2010, 13:21
გამოხმაურება #152


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(akm777 @ Sep 15 2010, 22:14) [snapback]173980[/snapback]
მეც ხო მითამაშებდა ჩავასხი, რომპეტროლის სუპერი და მიატოვა, გუშინ ჩავასხი ეკო და ისევ დაიწყო. დამთხვევაა ვითომ?

არაა დამთხვევა smile.gif ეკო და ვისოლი ახურებენ smile.gif

ციტატა(maxouni @ 7th September 2010 - 19:20) [snapback]171571[/snapback]
მთლად ეგრევეც არ იღუნება, 1-2ჯერ არაფერი მოუვა ჯანმრთელ ტურბინას, მაგრამ დიდხანს თუ გააგრძელე ყველა ვარიანტში დაღუნავს

მთლად ეგრევე არც მე მიგულისხმია, მაგრამ რამდენიმეჯერ თუ ეგრე იზამ, ცვეტში დაიღუნება wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaspera
გამოხმაურება Sep 21 2010, 21:23
გამოხმაურება #153


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,824
რეგისტრ.: 24-June 09
მომხმარებელი № 189




ორი ერთნაირი დაჩიკი ვნახე , ერთი მექანიკურია მეორე ელექტრონული, რასნიშნავს მექქნიკური და ელექტრონული ან რომელი ჯობია?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Sep 22 2010, 11:48
გამოხმაურება #154


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(kaspera @ 21st September 2010 - 22:23) [snapback]175950[/snapback]
ორი ერთნაირი დაჩიკი ვნახე , ერთი მექანიკურია მეორე ელექტრონული, რასნიშნავს მექქნიკური და ელექტრონული ან რომელი ჯობია?

ელექტრონულია, როცა წნევის ელექტრო დატჩიკი კაპოტში დგება, იქ უერთდება შლანგი და იქედან წამოსული ინფორმაცია კაბელით მოდის სალონში პრიბორზე.
მექანიკურის შემთხვევაში შლანგი უნდა შეიყვანო სალონში.
რომელი სჯობია როგორ გითხრა, მე პირადად ელექტრო მირჩევნია, სალონში რომ ჩლანგი არ ვატარო. მაგრამ ვინაიდან ელექტროში უფრო მეტი დეტალია, უფრო მეტია გაფუჭების და ცდომილების რისკი.
თუ კარგი ფირმისაა იმ მეტ რისკიან ელექტროსაც არაფერი მოუვა, AMS-ს არ ვენდობი, ვნახე უკვე გაფუჭებული

------------------------------------------------------------
ხანდახან მეც დავსვავ კითხვას თუ შეიძლება smile.gif
როცა ბოლით გაბერვით, ვიზუალური დათვალიერებით და მოსმენით არსად ეტყობა რომ ჰაერს იპარავს და როცა ამ დროს ყველა სიპმტომი და მონაცემი გაჩვენებს რომ აშკარად საიდანღაც ჰაერს იპარავს, მაშინ სად უნდა ვეძებოთ ან რა შეიძლება იყოს?
ბუსტი ვერანაირი ვეტგეითების დაკეტვით ვერ ავიყვანე 0.83-ზე ზემოთ, არადა დაკეტილ ვესტგეითზე 1.3-ზე ფუელქათს უნდა მაძლევდეს.
ეჭვი მაქვს ტურბინებზე, მაგრამ ლოგში ხალასტოიზე აშკარად ვხედავ კოლექტორის წნევას -0.45, როცა უნდა იყოს -0.6
ეს იმაზე მეტყველებს რომ სადღაც ჰაერს იპარავს, დროსელიდან მატორის პორშინამდე.
ეჭვი მქონდა მატორის კომპრესიაზე მაგრამ გადამოწმებამ აბსოლიტურად გააქარწყლა ეს ეჭვები.
უკვე აღარ ვიცი სად ვეძებო და როგორ ვეძებო.
აბა გამოუშვით ცინცხალი იდეები.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 22 2010, 11:57
გამოხმაურება #155


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




რესტრიქტორი რომ გაკლდეს რომელიმე შლანგში მაგან არ შეიძლება გამოიწვიოს ეგ ყველაფერი?
ან გამშვები კლაპნის რასპედვალი რო იყოს გადამხტარი მაშინ შეიძლება კიდე ეგ მოხდეს.
მაგრამ მაგ დროს წესით კომპრესიაც უნდა დავარდეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Sep 22 2010, 12:06
გამოხმაურება #156


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(RACKER @ 22nd September 2010 - 12:57) [snapback]176177[/snapback]
რესტრიქტორი რომ გაკლდეს რომელიმე შლანგში მაგან არ შეიძლება გამოიწვიოს ეგ ყველაფერი?

ყველანაირი რესტრიქტორის ზემოქმედება გამოვრიცხე ვესტგეითიდან შლანგის ჩახსნით, თანაც რესტრიქტორებმა, სელენოიდებმა და მართვის შლანგებმა ზეგავლენა შეიძლება იქონიონ მხოლოდ ბუსტზე და ვაკუუმი რა კავშირშია ამასთან?
ციტატა(RACKER @ 22nd September 2010 - 12:57) [snapback]176177[/snapback]
ან გამშვები კლაპნის რასპედვალი რო იყოს გადამხტარი მაშინ შეიძლება კიდე ეგ მოხდეს.
მაგრამ მაგ დროს წესით კომპრესიაც უნდა დავარდეს

მეც ეგრე მგონია, მაგრამ ამაში არ ვარ დარწმუნებული, თუმცა რემნის მეტკბი მაინც გადავამოწმე და ადგილზეა.
რომეილიმე კლაპანი კარგად რომ არ იკეტებოდეს კომპრესიაზე იმოქმედებს, მაგრამ როს იზამ მაშინ თუ გიდროტალკატელი ვერაა ჯანზე და რომელიმე კლაპანი კარგად ვერ იხსნება?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RACKER
გამოხმაურება Sep 22 2010, 12:12
გამოხმაურება #157


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,685
რეგისტრ.: 9-April 09
მომხმარებელი № 10




მაგას სად აქ გიდრო ტალკატელები მე როგორც ვიცი არ აქ.
შაიბით რეგულირდება.
ხოდა შეიძლება არეულია ან ვაფსე რასპედვალი გაქ გაფუჭებული.
ყველაფერი უნდა იფიქრო კაცმა შენ ისეთი შემთხვევა გაქ.
მაგრამ ტურბინა თუ არ გამორიცხე ისე მატორში ჩაძვრომა ტეხავს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Sep 22 2010, 13:58
გამოხმაურება #158


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(RACKER @ 22nd September 2010 - 13:12) [snapback]176185[/snapback]
მაგას სად აქ გიდრო ტალკატელები მე როგორც ვიცი არ აქ.
შაიბით რეგულირდება

არა, ჩემსას გიდრო აქვს.
ციტატა(RACKER @ 22nd September 2010 - 13:12) [snapback]176185[/snapback]
ხოდა შეიძლება არეულია ან ვაფსე რასპედვალი გაქ გაფუჭებული.

საქმე იმაშია რომ მე არ ვიცი კლაპნის არასაკმარისად გაღების შემთხვევაში როგორ უნდა იქცეოდეს.
იქნებ გამოჩნდეს ვინმე მცოდნე და თქვას რა ხდება მაშინ როცა რასპრედვალსა და ტალკატელს შორის ძალიან დიდი ზაზორია?

ციტატა(RACKER @ 22nd September 2010 - 13:12) [snapback]176185[/snapback]
მაგრამ ტურბინა თუ არ გამორიცხე ისე მატორში ჩაძვრომა ტეხავს

იოლი მოსახსნელი მაინც იყოს ამის ტურბინები. თან იმდენი რამე უნდა დაშალო რომ ყოველთვის დარჩება ეჭვი არასაკმარისი ჰერმეტულობუის თაობაზე. ისე მატორის დაშლა უარესია, მაგრამ ეს დაბალი ვაკუუმი მაეჭვებს ძალიან
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 22 2010, 14:47
გამოხმაურება #159


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




მახო, შენს მატორს კუმშვის ხარისხი რამდენზე აქვს?? როგორც ვიცი დაგდებული გაქვს ცოტა...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Sep 22 2010, 15:06
გამოხმაურება #160


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




მაგ ბოლით დატესტვის დროს, რა წნევით უშვებს მაგ ბოლს ??? თუ პატარა წნევით უშვებს მაგალითად 0.4 ბარით, მაშინ რას გაიგებ საიდან აპარებს შენი მანქანა 0.8-1 -ზე ბუსტვისას
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 გვერდი V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge