გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]()  | 
	
			
			  Sep 7 2010, 08:55
			
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
					 Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336  | 
       
			
			 
				სალამი ყველას. თქვენი დახმარება მჭირდება გამოცდილო ხალხო. 
			
			
					
		ე.ი რა ხდება. ორი დგის წინ დილით მანქანა რო დავქოქე, ტახომეტრზე აბაროტებმა დაიწყეს თამაში და ვიფიქრე ,,თავისუფალი სვლის კლაპანიათქო", დავშალე და მართლაც მაგარი ნადები ქონდა მოდებული როგორ კლაპანს, ასევე თავისთავად შიგნით დროსელშიც. ავდექი და დროსელი მთლიანად მოვხსენი თავის კლაპნიანად და აბროთი გულიანად (გავრეცხე). ავაწყე და ,,პიზდეც" დავქოქე თუ არა მანქანა აბაროტები ავიდა 2500 ბრუნზე, დაიწყო power-ის ნათურამ ციმციმი და ჩეკიც ეგრევე აინთო. გაუკეთე თვით დიაგნოსტიკა და აგდებს კოდს ,,მემგონი სწორად ამოვიკითხე ნათურის ციმციმისას" 31.. რა ჯანდაბა და დოზანაა ნეტა...ან რა ვუყო ხომ ვერ დამეხმარებით....მადლობთ წინასწარ....  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 7 2010, 08:58
			
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406  | 
       
			
			 
				TaO  
			
			
					
		დასბროსე? მეც მასე მიქნა ვოზდუხამერი ვეღარ აღიქვა მოხსნის მერე.. დავსბროსე და გასწორდა... კლემა მოხსნილი დავტოვე ერთი ნახევარი საათი...  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 7 2010, 09:07
			
				 გამოხმაურება
					#3
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19  | 
       
			
			 
				TaO  
			
			
					
		31 Throttle position sensor or circuit TPS სენსორის კოდია. ანუ დროსელის პოზიციის დაჩიკის. შტეკერის შეერთება ხო არ დაგავიწყდა რომ ააწყე. დროსელს უყენია გვერდიდან ეგ დაჩიკი. თუ შეერთებულია შეიძლება თვითონ დაჩიკს ქონდეს დარხეული.  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 7 2010, 09:10
			
				 გამოხმაურება
					#4
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,017 რეგისტრ.: 22-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 314  | 
       
			
			 
				კომპის დაზბროსვა ყველა ვარიანტში. 
			
			
					
		კლემები გადახსენი და ზაჟიგანია გახსენი  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 7 2010, 09:19
			
				 გამოხმაურება
					#5
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22  | 
       
			
			 
				ამის მეტი რა დაგეხმარო?!  
			
			
					
		![]()  
				
				
				
			 | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 7 2010, 09:26
			
				 გამოხმაურება
					#6
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
					 Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336  | 
       
			
			 
				კომპი დავსბროსე. რავიცი ყველანაირად რაც კი გამიგონია... კლემის ჩახსნით, ჩახსნილი კლემების გადადებით , სალონში არსებული შავი და მწვანე შტეკერების გადაერთებით და მაინც იგივეს აკეთებს... ეგ დროსელის პოზიციის დაჩიკი (საერთოდ მოხსნილი მქონდა)  შტეკერი არ გამომიძვრია და მერე როცა ავაწყე პროსტო ვინტებით მივამაგრე... და რამე გასწორება ხორ არ უნდა ნეტა ან ვოლტმეტრით ან რამე ეგენი მოწყობილობით.. ადრე მანუალს ვათვალიერებდი და იქ ამერიკულ მანქანაზე ეწერა, რო რარაც შტეკერს უერთებ ვოლტმეტრს და მაგ დაჩიკს ვინტები უნდა მოუშვაო და 0.45-0.55 ვოლტამდე უნდა გაასწოროო და ეგ ხომ არ არი? თუ არადა მაშინ გონზე არ ვარ და რა დე...... უყო. 
			
			
					
		მაMatador მადლობთ, გამოხმაურებისთვის მაგრა მაგ სურათებ ვერ სხნის ჩემთან  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 7 2010, 09:40
			
				 გამოხმაურება
					#7
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | 
       
			
			 ციტატა(TaO @ Sep 7 2010, 09:26) [snapback]171288[/snapback] კომპი დავსბროსე. რავიცი ყველანაირად რაც კი გამიგონია... კლემის ჩახსნით, ჩახსნილი კლემების გადადებით , სალონში არსებული შავი და მწვანე შტეკერების გადაერთებით და მაინც იგივეს აკეთებს... ეგ დროსელის პოზიციის დაჩიკი (საერთოდ მოხსნილი მქონდა)  შტეკერი არ გამომიძვრია და მერე როცა ავაწყე პროსტო ვინტებით მივამაგრე... და რამე გასწორება ხორ არ უნდა ნეტა ან ვოლტმეტრით ან რამე ეგენი მოწყობილობით.. ადრე მანუალს ვათვალიერებდი და იქ ამერიკულ მანქანაზე ეწერა, რო რარაც შტეკერს უერთებ ვოლტმეტრს და მაგ დაჩიკს ვინტები უნდა მოუშვაო და 0.45-0.55 ვოლტამდე უნდა გაასწოროო და ეგ ხომ არ არი? თუ არადა მაშინ გონზე არ ვარ და რა დე...... უყო. მაMatador მადლობთ, გამოხმაურებისთვის მაგრა მაგ სურათებ ვერ სხნის ჩემთან ეუფფფფ... ეგ დროსელის დატჩიკი არ უნდა მოგეხსნა..... გასწორება უნდა, ტესტერი დაგჭირდება მაგისთვის, მანუალში უნდა ეწეროს პოზიციების მიხედვით რა ძაბვა უნდა მოდიოდეს კონტაქტებზე....  
				
				
				
			-------------------- ST///G 
					
		Crazy Monster Wagon  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 7 2010, 09:43
			
				 გამოხმაურება
					#8
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
					 Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336  | 
       
			
			 
				ეგ ვის გავაკეთებინო? ვინ არის მაგ საქმეში პრო... ხომ ვერ მეტყვი მეგობარო. ან ეგეთ მდგომარეობაში მანქანით მოძრაობა შეიძლება ნეტა ხელოსნამდე რო მივიდე?
				
				
				
			 
			
			
					
		 | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 7 2010, 09:54
			
				 გამოხმაურება
					#9
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19  | 
       
			
			 
				მემგონი ჯობია დაქოქილზე ნელნელა ატრიალოდა სასურველ აბაროტზე დააყენო . მაგას ბილტი აქვს რომელიც უნდა მოუშვა და ნელნელა ატრიალო ღერძის გარშემო.
				
				
				
			 
			
			
					
		 | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 7 2010, 10:02
			
				 გამოხმაურება
					#10
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
					 Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336  | 
       
			
			 
				zimbo რომ მოვხსენი ორი ბოლტი აქონდა და რაშიც ეჭირება იმ პლასტმას ბოლტისთვის ხოდი აქ დატოვებული და მაგას გულისხმობ ხომ ალბათ 
			
			
					
		 | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 7 2010, 10:16
			
				 გამოხმაურება
					#11
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 7,890 რეგისტრ.: 15-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 19  | 
       
			
			 ციტატა(TaO @ Sep 7 2010, 11:02) [snapback]171320[/snapback] zimbo რომ მოვხსენი ორი ბოლტი აქონდა და რაშიც ეჭირება იმ პლასტმას ბოლტისთვის ხოდი აქ დატოვებული და მაგას გულისხმობ ხომ ალბათ ხო მაგას ვგულისხმობ  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 8 2010, 09:11
			
				 გამოხმაურება
					#12
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
					 Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336  | 
       
			
			 
				კარგი დიდი მადლობა ვსინჯავ და თუ რამე სხვაობა ქნა დავწერ. თუ არადა ხ...... ზნაეტ რა იქნება მერე 
			
			
					
		ესეეგი რა ხდება Throttle position sensor or circuit ჯანდაბა დაჩიკი არასტორედ დამიყენებია. 1ვოლტზე. ტესტერი მიუერთედ და 0.5 დავაკენე, მერე მივედი კორტებთან დადოსთან კომპი შევაერთებინე და მერე მასე შევამოწმებინე ძაბვა.და ყველაფერი ჯიგრულად ამუშავდა. დიდი მადლობა ყველას რჩევისთვის და გამოხმაურებისთვის.  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 10 2010, 09:41
			
				 გამოხმაურება
					#13
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | 
       
			
			 ციტატა(TaO @ Sep 8 2010, 09:11) [snapback]171329[/snapback] კარგი დიდი მადლობა ვსინჯავ და თუ რამე სხვაობა ქნა დავწერ. თუ არადა ხ...... ზნაეტ რა იქნება მერე ესეეგი რა ხდება Throttle position sensor or circuit ჯანდაბა დაჩიკი არასტორედ დამიყენებია. 1ვოლტზე. ტესტერი მიუერთედ და 0.5 დავაკენე, მერე მივედი კორტებთან დადოსთან კომპი შევაერთებინე და მერე მასე შევამოწმებინე ძაბვა.და ყველაფერი ჯიგრულად ამუშავდა. დიდი მადლობა ყველას რჩევისთვის და გამოხმაურებისთვის. ვაა, ხოშიანია -------------------- ST///G 
					
		Crazy Monster Wagon  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 10 2010, 10:34
			
				 გამოხმაურება
					#14
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
					 Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336  | 
       
			
			 
				PAINKILLER  
			
			
					
		დარბის როგორც სუბს ეკადრება. ამას წინათ ლოგირება ჩავაწერინე მალხაზს და რაც შენიშვნები ქონდა მემგონი გამოვასწორებინე და ცვლილება აშკარად ვიგრძენი.  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 15 2010, 11:53
			
				 გამოხმაურება
					#15
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
					 Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336  | 
       
			
			 
				ისევ სალამი  და ისევ პრობლემა. ჩემი აზრით, იმიტომ რომ აქამდე არ ქონდა... (სანამ დროსელს გავწმინდავდი და რარაცას აურევდი ალბათ)..... 
			
			
					
		ე.ი რა ხდება ცივზე მანქანას რო დავქოქავ ძრავი ბრუნს იწყებს დაახლოებით 700-800 რამოდენიმე წამით და შემდეგ ადის თითქოს პერებოი ქონდესო 1400-1500 ბრუნამდე და შემდეგ ისევ ესე ბრუნის მკვეთრი ცვალებადობით ჩამოდის ნორმამდე..... და თან მანქანა მოზრაობისას 1-2 გადართვისას მცირეოდენად ურტყამდა (ავტომატური გადაცემათა კოლოფი) ხოლო ეხლა დაიწყო ტკაცუნი და ყველა გადართვისა ურტყავს თან ძალიან საგრძნობლად.. სბროსები გაუკეთე მაგრამ ისევ ესეა და რა ვუყო ისევ (Throttle position sensor or circuit ) სენსორია ვიტომ შუაში 0.5 v-ზე მქონდა გასწორებული და ხო არ უნდა ცვლილება??????  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 15 2010, 12:10
			
				 გამოხმაურება
					#16
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
					 GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10  | 
       
			
			 
				TaO  
			
			
					
		ეგეთი სტრანი რაღაცეეები იცის სვეჩებმა და პრაოდკამ. ჯეტებზე ვაფსე ცუდი სვეჩები ან პრაოდკა კარობკას აგიჟებს ისე რო ლამის მანქანაა დაანგრიოს. შემოწმებული გაქ ეგენი?  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 15 2010, 14:35
			
				 გამოხმაურება
					#17
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
					 Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336  | 
       
			
			 
				RACKER  შემოწმებული სიმართლე, რომ გითხრა მართლა არ მაქვს. სანთლები გამოვცვალე ერთი თვის წინ და შეცვლის მერე სიბნელეში აქსელელატორს ვაჭერდი, (ვჩალიჩობდი  რამე ხელოსანმა ცუდად ხო არ გააკეთათქო) და რავი მშვენივრად იყო..... ცხელ ძრავზე საერთოდ არანაირი პრობლემა არ აქვს (ძრავის ბრუნებს  მხოლოდ) აი გადაცემათა კოლოფს კი სერიოზულად ა........ებს   და რავი ტოოო რა მიწა დავაყარო. მირჩიეთ რამე ისევ ლოგი რო ჩავაწერინო გამოჩნდება ნეტა რამე? 
			
			
					
		 | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 15 2010, 15:57
			
				 გამოხმაურება
					#18
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
					 GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38  | 
       
			
			 ციტატა(RACKER @ 15th September 2010 - 13:10) [snapback]173771[/snapback] ეგეთი სტრანი რაღაცეეები იცის სვეჩებმა და პრაოდკამ. ისკრა ნორმალური ჩანდა ლოგში, ეგ არ უნდა იყოს. კარობკის პრობლემა მე უფრო იმ აბაროტების თამაშის პრობლემა მგონია, დიდ შანსია მაგის ბრალი იყოს, აი აბაროტებს რატომ ათამაშებს მაგზე რა გითრა არ ვიცი, ერთადერთი რაც აზრად მომდის ეს არის ან ჰაერის მოპარვა , ან MAF, ან ნაკლებად სავარაუდოა, მაგრამ შეიძლება გაჭედილ ინჟექტორიც  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 15 2010, 16:34
			
				 გამოხმაურება
					#19
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
					 Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336  | 
       
			
			 
				სალამი მახო..... ეგ იმის მერე დაეწყო რაც დროსელი მოვხსენი და დროსელის დაჩიკიც მივაყოლე. აი მაგის მერე....  ვითომ მაგის ბრალი ხო არ იქნება ისევ 0.5 ვოლტზე გავასწორებინე და ვოლტები ხო არ დავაკლო ა.... ეშველება რამე ეგ თან მარტო ძრავის გახურებისას მოდის  
			
			
					
		 | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 15 2010, 16:38
			
				 გამოხმაურება
					#20
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
					 GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38  | 
       
			
			 ციტატა(TaO @ 15th September 2010 - 17:34) [snapback]173875[/snapback] აი მაგის მერე.... ვითომ მაგის ბრალი ხო არ იქნება ისევ 0.5 ვოლტზე გავასწორებინე და ვოლტები ხო არ დავაკლო ა.... ეშველება რამე ეგ თან მარტო ძრავის გახურებისას მოდის შეიძლება მაგის ბრალი იყოს, მაგრამ 0.5 ვოლტო ყველა ნორმის ნორმაა მაგრამ როგორ გაასწორეს? დატჩიკი გადაწიეს თუ ზასლონკა? თუ დატჩიკი გადაწიეს მაგის ბრალი არ უნდა იყოს, მერე თუ არ აურია და თუ ზასლონკა გადაწიეს მაგის რალია 100%  | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]() ![]()  |