IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბუსტს ათამაშებს
Bejo
გამოხმაურება Sep 25 2010, 23:35
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




მიკლედ ვაყენებდი მექანიკურ ბუსტ კონტროლერს და შლანგები რაც ქონდა გამოვუცვალე ცოტათი გდძელები დავაყენე.კონტროლერმა არ იმუშავა და მოვხსენი.ამის მერე მანქანას პიკები გაუხდა დიდი ძაან 1.1 მდე ადის და მერე ეგრევე ეცემა 0.6-0.7მდე.და მერე სტაბილურად 0.82 უჭირავს.ვინმემ მიშველეთ რა ესე არ ათამაშებდა წნევას,შლანგების ბრალი ხო არაა.ან რამე ხო არ გავაფუჭე კონტროლერის დაყენებისას.მანქანა 2000 წლიანი სტბ_ა.მადლობთ წინასწარ sad.gif ან ვის მივმართო???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 გვერდი V  < 1 2  
Start new topic
გამოხმაურებები (20 - 29)
Black Jo
გამოხმაურება Sep 27 2010, 13:43
გამოხმაურება #21


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(PAINKILLER @ 27th September 2010 - 12:59) [snapback]178058[/snapback]
სოლენოიდისკენ მიმავალი არის კაკრაზ მთავარი მაგ ამბავში


და ეგ შლანგი მთლიანად არ შეცვლილა, სოლენოიდთან რომელიც მიდის შლანგი მანდ ჯერ T-დან გამოდის და მერე გადამყვანით შედის სქელი შლანგი სოლენოიდში მანდ უნდა იყოს წესით და რიგით.... შუაში იქნებოდა მაინცდამაინც ეგ რესტრიქტორი? თან 3მმ მაგ წვრილ შლანგში არ ჩაეტეოდა, აი სოლენოიდთან რომ გადამსვლელი შლანგია მანდ კიდე ჩავა 3მმ რესტქრიქტორი.... ეგრეა თუ მეშლება რამე?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bejo
გამოხმაურება Sep 28 2010, 16:41
გამოხმაურება #22


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




დღეს ვიყიდე ეგ სოლენოიდისკენ მიმავალი შლანგი და არაფერი არ აქვს შიგნით,არც 3მმ და არც 0.9მმ.ხვალ გამოვცვლი და ვნახავ აქვს თუ არა აზრი მაგ შლანგის გამოცვლას.

დღეს გამოვცვალე ეგ შლანგები სტოკით და განსხვავება არ მომცა sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 28 2010, 17:10
გამოხმაურება #23


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Black Jo @ Sep 27 2010, 13:43) [snapback]178103[/snapback]
და ეგ შლანგი მთლიანად არ შეცვლილა, სოლენოიდთან რომელიც მიდის შლანგი მანდ ჯერ T-დან გამოდის და მერე გადამყვანით შედის სქელი შლანგი სოლენოიდში მანდ უნდა იყოს წესით და რიგით.... შუაში იქნებოდა მაინცდამაინც ეგ რესტრიქტორი? თან 3მმ მაგ წვრილ შლანგში არ ჩაეტეოდა, აი სოლენოიდთან რომ გადამსვლელი შლანგია მანდ კიდე ჩავა 3მმ რესტქრიქტორი.... ეგრეა თუ მეშლება რამე?

სოლენოიდთან მიმავალი შლანგი ვთქვი მე და არა T-ები და რამეები smile.gif

და ეგ შლანგი რომ შეიცვალა, ზუსტად იგივე დიამეტრის შლანგი დადგა? smile.gif დიამეტრის სხვაობა იწვევს წნევის დაგდების დროის სხვაობას, შესაბამისად წნევის დაგდება არასწორად ხდება...... იგულისხმება წნევის დაგდება ვეისტგეიტის პრუჟინაზე, რაც უფრო ცუდად ეცემა წნევა ვეისტგეიტზე, უფრო მალე იხსნება კლაპანი და უფრო დაბალ ბუსტს იღებ.....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bejo
გამოხმაურება Sep 28 2010, 22:00
გამოხმაურება #24


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




მოკლედ დღეს შევცვალე ტრაინიკი შლანგები რომაა შეერთებული და ყველაფერი გამოსწორდა smile.gif თურმე მაგაში ყოფილა საქმე.რომ შევადარე სტოკის დიამეტრი უფრო პატარაა ვიდრე რაც ეყენა(რომელიღაც მანქანის მეყენა) smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 29 2010, 08:41
გამოხმაურება #25


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Bejo @ Sep 28 2010, 23:00) [snapback]178767[/snapback]
მოკლედ დღეს შევცვალე ტრაინიკი შლანგები რომაა შეერთებული და ყველაფერი გამოსწორდა smile.gif თურმე მაგაში ყოფილა საქმე.რომ შევადარე სტოკის დიამეტრი უფრო პატარაა ვიდრე რაც ეყენა(რომელიღაც მანქანის მეყენა) smile.gif

მოიცა, შენ ტრაინიკიც შეცვლილი გქონდა?? მაგაზე არაფერი გითქვამს აქამდე smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bejo
გამოხმაურება Sep 29 2010, 10:24
გამოხმაურება #26


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




ციტატა(PAINKILLER @ 29th September 2010 - 09:41) [snapback]178850[/snapback]
მოიცა, შენ ტრაინიკიც შეცვლილი გქონდა?? მაგაზე არაფერი გითქვამს აქამდე

კი ყველაფერი შეცვლილი მქონდა ვაფშე smile.gif)არ მეგონა ტრაინიკს ამხელა მნიშვნელობა თუ ქონდა.მაგრამ ამ ყველაფრის მერე 0.7ზე ბუსტავს არადა ადრე 0.82 ეჭირა სულ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Sep 29 2010, 14:01
გამოხმაურება #27


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




რა დიამეტრის უნდა იყოს ???ვისმემ ხო არ იცით..ანუ შიდა დიამეტრი რამდენი უნდა ქონდეს???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Sep 29 2010, 14:54
გამოხმაურება #28


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




როგორც მივხვდი ეგ ტრაინიკები დიდ როლს თამაშობს ბუსტში, ჟიკლიორები ხო კაი, მაგრამ ტრაინიკი არ მეგონა თუ ასე გაგაწვალებდა.....შეიძლება ეხლა რა ტრაინიკიც დააყენე გამოცვილი იყო იმ ფორიკაზე? იქნებ რადნოი არ არის?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bejo
გამოხმაურება Sep 29 2010, 15:18
გამოხმაურება #29


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




ციტატა(shreketa @ 29th September 2010 - 15:01) [snapback]179006[/snapback]
შიდა დიამეტრი რამდენი უნდა ქონდეს

მაგის დიამეტრი მაქსიმუმ 3მმ იქნბა.ზუსტად არ გამიზომია.შეიძლება არც იყოს მაგდენი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Sep 29 2010, 20:09
გამოხმაურება #30


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ციტატა(maxouni @ Sep 27 2010, 03:43) [snapback]177890[/snapback]
აბა რას ამბობ თუ ხვდები?
რას ჰქვია დახურილი ციკლის მაპი?
ნებისმიერი სუბარუს მაპში (და არა მარტო სუბარუს) ზაჟიგანიაც და წნევაც ითვლება მატორის აბაროტების და მატორის დატვირთვის შეფარდებით, თვითნ მატორის დატვირთვა განისაზღვრება ისევ მატორის აბაროტების და ვოზდუხომერში გავლილი ჰაერის რაოდენობის მიხედვით, ანუ რაც უფრო მეტი წევა იქმნება მით მეტია MAF-ში გამავალი ჰაერი და შესაბამისად იცვლება მატორის დატვირთვაც. რა მეპებიც სუბარუს ეკუში წერია იმის მესამედზე მეტს ვერც იყენებ დაუბუსტავ მანქანაზე და იმ დანარჩენს არც არასდროს უმუშავია თუ გინდა დაგენიძლავები და ჩავწეროთ შენი ლოგი და ვნახოთ შენი მეპების წერტილების ნახევარზე მეტს თუ გამოიყენებ როგორც არ უნდა ეცადო. ლოგის ინტერპოლაციას როგორმე მოვახერხებ, ერთჯერ მაინც თუ გაგიკეთებია შენც გეცოდინება ეს ამბავი.
ადრე დაბუსტვას რაც შეეხევბა მაგას ნებისმიერი სუბარუს ეკუ ცდილობს, უბრალოდ გამონაბოლქვის რაოდენობა არ ჰყოფნის ტურბინას რომ უფრო მეტი დაუბეროს თორემ სიამოვნებითაც დაუბერავდა.
მაგ პრინციპით გამოდის რომ ეკუსთვის სანატრელ 0.8 ბარს შეიძლება მიაღწიო 4000 ბრინამდე თუ აქტუატორიდან შლანგს საერთოდ მოხსნი? მე არ მჯერა რაღაც ამ ამბის და შენ გჯერა?
ნებისმიერი ბუსტაპის შემთხვევაში მეპებს გადაწერა რომ სობია მაგაზე ორი აზრი არაა, მაგრამ არც მთლად ისეა საქმე როგორც ამბობ რომ შემთხვევით 0.1 ბარით მეტი თუ მოგივიდა მატორს დასტუკავო. ჯერ კიდევ დიდმა შოთამ (ანუ რუსთაველმა და არა SUB-300-მა smile.gif )თქვა ამაზე : "შიში ვერ იხსნის სიკვდილსა, ცუდია დაღრეჯილობა."
ჯანმრთელ მატორს ეგრე იოლად ვერ დასტუკავ, ფუჯი ჰევიში ჩვენზე კარგად იცია რა წნევაზე უნდა შეუწყვიტონ ბენზინის მიწოდება.
წვის კამერაში მაღალი ტემპერატურა იცის ღარიბმა ნაზავმა და შენ თუ ბენზინის მიწოდება ნორმალური გაქვს, MAF თუ კარგია, ლამბდაც თუ ახალია და მატორიც თუ მორყეული არაა თამამად შეგძლია 1.1 დაუბერო, მართალია ეს არ ნიშნავს რომუკეთესად ივლის, მაგრამ ამით არაფერი არ მოუვა იმიტომ რომ
სულ სხვა საკითხია 0.8 ბარზე 60 გრადუსიან ნაზავს მეტი აქვს მქკ თუ 1.1 ბარზე 100 გრადუსიანს.
იმ JOINT-ს რაც შეეხება შენ რომ დღემდე ჯიუტად რესტრიქტორს ეძახი, ის მხოლოდ JOINT-ია და არ რესტრიქტორი, შესაბამის თემაში შესაბამის დროს გიპასუხე მაგაზე მაგრამ რატომღაც იქ აღარ გამოჩნდი და აქაც ვიტყვი რომ ერთ მანუალში მაინც თუ მაჩვენებ რომ ეგ JOINT-ი რესტრიქტორად მოიხსენიება სადმე, ხმას აღარ ამოვიღებ და მოვკაკვავ თითს.
აგერ ის თემაც http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...st&p=138415
და ჩემსას რომ ქარხნულად პლასტმასი უყენია ლატუნიზე გადავცვალო? მანდ მარტო დიამეტრი არ წყვეტს ყველაფერს, მანდ სიგრძესაც მნიშვმელობა აქვს და ყველა ტურბინაზე სხვადასხვაა



კი, თუ აქტუატორის შლანგს გამოაძრობ, უფრო ადრე დაბუსტავს.

ეკუ კი ცდილობს მაქსიმალურად ადრე დაბუსტოს ტურბინამ, მაგრამ წნევის კონტროლის ბლიდ სისტემა უშლის ხელს. როცა ბუსტ კონტროლერს აყენებ უფრო მალე დააბუსტინებს ზუსტად იმის გამო, რომ თუ აქტუატორს შლანგს გამოაძრობ უფრო ადრე დაბუსტავს.

იმის გათვალისწინებით, რომ ბუსტ კონტროლერს შეუძლია გაზის ნახევარზე დაჭერისას რაღაც აბაროტზე მოგცეს მაქსიმალური წნევა, ძალიან მარტივია მატორი მიასტუკო ბენზინის უკმარისობის გამო.

ფუჯი ჰევიო ინდუსთრიმ ჩვენზე მაგრა იცის რა და როგორ ბრიდავს მაგათ მატორებს, და ზუსტად მაგიტომაა, რომ არ უნდა გადაუხვიო იმას, რასაც სტოკი ქვია, ძალიან პრიძელზეა აწყობილი სუბარუს ძრავები, ფაქიზია.

რაც შეეხება ჯოინთს სოლენოიდის შლანგში, როგორც ჩანს ფორიკას და ლეგასს არ აქვს, ახალი თაობის იმპრეზებს ყველ;ას აქვს. ამოვიუღებ მაგ ჯოინთს ჩემ მანქანაზე და ბუსტი გამოსირდება, დაიწყებს ხტუნაობას.

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=178352

http://www.scoobymods.com/2-3mm-restrictor...ight=restrictor

ამ სურათშიც ჩანს გადაბმული შლანგი შიგნით ჩადებული რესტრიქტორით :



კი არ ვიგონებ, რაც მინახავს და გამომიხდია და წამიკIთხავს იმას ვწერ. მეუიბნებით ისეთ რაღაცას, რაც თვალსა და ხელს შუა მიჭირავს და კი თქო დაგეთანხმო? smile.gif გადაიკითხე, საინტერესო თემებია თავისი + და - ებით wink.gif


აგერ კიდევ თემა რატომ არ უნდა მოუმატო ბუსტი პროსტა ტაკ რო ბუსტავენ ხოლმე და აიტანსო იძახიან:

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=671294

ყველაზე ამტანი მაინც 2000-2002 წლის მოდელები გამოდის, იმიტომ რომ AF აქვს 10:1 გაყრილ გაზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 გვერდი V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge