![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 27th September 2010 - 12:59) [snapback]178058[/snapback] სოლენოიდისკენ მიმავალი არის კაკრაზ მთავარი მაგ ამბავში და ეგ შლანგი მთლიანად არ შეცვლილა, სოლენოიდთან რომელიც მიდის შლანგი მანდ ჯერ T-დან გამოდის და მერე გადამყვანით შედის სქელი შლანგი სოლენოიდში მანდ უნდა იყოს წესით და რიგით.... შუაში იქნებოდა მაინცდამაინც ეგ რესტრიქტორი? თან 3მმ მაგ წვრილ შლანგში არ ჩაეტეოდა, აი სოლენოიდთან რომ გადამსვლელი შლანგია მანდ კიდე ჩავა 3მმ რესტქრიქტორი.... ეგრეა თუ მეშლება რამე? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 842 რეგისტრ.: 6-June 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,168 ![]() |
დღეს ვიყიდე ეგ სოლენოიდისკენ მიმავალი შლანგი და არაფერი არ აქვს შიგნით,არც 3მმ და არც 0.9მმ.ხვალ გამოვცვლი და ვნახავ აქვს თუ არა აზრი მაგ შლანგის გამოცვლას.
დღეს გამოვცვალე ეგ შლანგები სტოკით და განსხვავება არ მომცა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Sep 27 2010, 13:43) [snapback]178103[/snapback] და ეგ შლანგი მთლიანად არ შეცვლილა, სოლენოიდთან რომელიც მიდის შლანგი მანდ ჯერ T-დან გამოდის და მერე გადამყვანით შედის სქელი შლანგი სოლენოიდში მანდ უნდა იყოს წესით და რიგით.... შუაში იქნებოდა მაინცდამაინც ეგ რესტრიქტორი? თან 3მმ მაგ წვრილ შლანგში არ ჩაეტეოდა, აი სოლენოიდთან რომ გადამსვლელი შლანგია მანდ კიდე ჩავა 3მმ რესტქრიქტორი.... ეგრეა თუ მეშლება რამე? სოლენოიდთან მიმავალი შლანგი ვთქვი მე და არა T-ები და რამეები ![]() და ეგ შლანგი რომ შეიცვალა, ზუსტად იგივე დიამეტრის შლანგი დადგა? ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 842 რეგისტრ.: 6-June 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,168 ![]() |
მოკლედ დღეს შევცვალე ტრაინიკი შლანგები რომაა შეერთებული და ყველაფერი გამოსწორდა
![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Bejo @ Sep 28 2010, 23:00) [snapback]178767[/snapback] მოკლედ დღეს შევცვალე ტრაინიკი შლანგები რომაა შეერთებული და ყველაფერი გამოსწორდა ![]() ![]() მოიცა, შენ ტრაინიკიც შეცვლილი გქონდა?? მაგაზე არაფერი გითქვამს აქამდე ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 842 რეგისტრ.: 6-June 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,168 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 29th September 2010 - 09:41) [snapback]178850[/snapback] მოიცა, შენ ტრაინიკიც შეცვლილი გქონდა?? მაგაზე არაფერი გითქვამს აქამდე კი ყველაფერი შეცვლილი მქონდა ვაფშე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
რა დიამეტრის უნდა იყოს ???ვისმემ ხო არ იცით..ანუ შიდა დიამეტრი რამდენი უნდა ქონდეს???
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
როგორც მივხვდი ეგ ტრაინიკები დიდ როლს თამაშობს ბუსტში, ჟიკლიორები ხო კაი, მაგრამ ტრაინიკი არ მეგონა თუ ასე გაგაწვალებდა.....შეიძლება ეხლა რა ტრაინიკიც დააყენე გამოცვილი იყო იმ ფორიკაზე? იქნებ რადნოი არ არის?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 842 რეგისტრ.: 6-June 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,168 ![]() |
ციტატა(shreketa @ 29th September 2010 - 15:01) [snapback]179006[/snapback] შიდა დიამეტრი რამდენი უნდა ქონდეს მაგის დიამეტრი მაქსიმუმ 3მმ იქნბა.ზუსტად არ გამიზომია.შეიძლება არც იყოს მაგდენი |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Sep 27 2010, 03:43) [snapback]177890[/snapback] აბა რას ამბობ თუ ხვდები? რას ჰქვია დახურილი ციკლის მაპი? ნებისმიერი სუბარუს მაპში (და არა მარტო სუბარუს) ზაჟიგანიაც და წნევაც ითვლება მატორის აბაროტების და მატორის დატვირთვის შეფარდებით, თვითნ მატორის დატვირთვა განისაზღვრება ისევ მატორის აბაროტების და ვოზდუხომერში გავლილი ჰაერის რაოდენობის მიხედვით, ანუ რაც უფრო მეტი წევა იქმნება მით მეტია MAF-ში გამავალი ჰაერი და შესაბამისად იცვლება მატორის დატვირთვაც. რა მეპებიც სუბარუს ეკუში წერია იმის მესამედზე მეტს ვერც იყენებ დაუბუსტავ მანქანაზე და იმ დანარჩენს არც არასდროს უმუშავია თუ გინდა დაგენიძლავები და ჩავწეროთ შენი ლოგი და ვნახოთ შენი მეპების წერტილების ნახევარზე მეტს თუ გამოიყენებ როგორც არ უნდა ეცადო. ლოგის ინტერპოლაციას როგორმე მოვახერხებ, ერთჯერ მაინც თუ გაგიკეთებია შენც გეცოდინება ეს ამბავი. ადრე დაბუსტვას რაც შეეხევბა მაგას ნებისმიერი სუბარუს ეკუ ცდილობს, უბრალოდ გამონაბოლქვის რაოდენობა არ ჰყოფნის ტურბინას რომ უფრო მეტი დაუბეროს თორემ სიამოვნებითაც დაუბერავდა. მაგ პრინციპით გამოდის რომ ეკუსთვის სანატრელ 0.8 ბარს შეიძლება მიაღწიო 4000 ბრინამდე თუ აქტუატორიდან შლანგს საერთოდ მოხსნი? მე არ მჯერა რაღაც ამ ამბის და შენ გჯერა? ნებისმიერი ბუსტაპის შემთხვევაში მეპებს გადაწერა რომ სობია მაგაზე ორი აზრი არაა, მაგრამ არც მთლად ისეა საქმე როგორც ამბობ რომ შემთხვევით 0.1 ბარით მეტი თუ მოგივიდა მატორს დასტუკავო. ჯერ კიდევ დიდმა შოთამ (ანუ რუსთაველმა და არა SUB-300-მა ![]() ჯანმრთელ მატორს ეგრე იოლად ვერ დასტუკავ, ფუჯი ჰევიში ჩვენზე კარგად იცია რა წნევაზე უნდა შეუწყვიტონ ბენზინის მიწოდება. წვის კამერაში მაღალი ტემპერატურა იცის ღარიბმა ნაზავმა და შენ თუ ბენზინის მიწოდება ნორმალური გაქვს, MAF თუ კარგია, ლამბდაც თუ ახალია და მატორიც თუ მორყეული არაა თამამად შეგძლია 1.1 დაუბერო, მართალია ეს არ ნიშნავს რომუკეთესად ივლის, მაგრამ ამით არაფერი არ მოუვა იმიტომ რომ სულ სხვა საკითხია 0.8 ბარზე 60 გრადუსიან ნაზავს მეტი აქვს მქკ თუ 1.1 ბარზე 100 გრადუსიანს. იმ JOINT-ს რაც შეეხება შენ რომ დღემდე ჯიუტად რესტრიქტორს ეძახი, ის მხოლოდ JOINT-ია და არ რესტრიქტორი, შესაბამის თემაში შესაბამის დროს გიპასუხე მაგაზე მაგრამ რატომღაც იქ აღარ გამოჩნდი და აქაც ვიტყვი რომ ერთ მანუალში მაინც თუ მაჩვენებ რომ ეგ JOINT-ი რესტრიქტორად მოიხსენიება სადმე, ხმას აღარ ამოვიღებ და მოვკაკვავ თითს. აგერ ის თემაც http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...st&p=138415 და ჩემსას რომ ქარხნულად პლასტმასი უყენია ლატუნიზე გადავცვალო? მანდ მარტო დიამეტრი არ წყვეტს ყველაფერს, მანდ სიგრძესაც მნიშვმელობა აქვს და ყველა ტურბინაზე სხვადასხვაა კი, თუ აქტუატორის შლანგს გამოაძრობ, უფრო ადრე დაბუსტავს. ეკუ კი ცდილობს მაქსიმალურად ადრე დაბუსტოს ტურბინამ, მაგრამ წნევის კონტროლის ბლიდ სისტემა უშლის ხელს. როცა ბუსტ კონტროლერს აყენებ უფრო მალე დააბუსტინებს ზუსტად იმის გამო, რომ თუ აქტუატორს შლანგს გამოაძრობ უფრო ადრე დაბუსტავს. იმის გათვალისწინებით, რომ ბუსტ კონტროლერს შეუძლია გაზის ნახევარზე დაჭერისას რაღაც აბაროტზე მოგცეს მაქსიმალური წნევა, ძალიან მარტივია მატორი მიასტუკო ბენზინის უკმარისობის გამო. ფუჯი ჰევიო ინდუსთრიმ ჩვენზე მაგრა იცის რა და როგორ ბრიდავს მაგათ მატორებს, და ზუსტად მაგიტომაა, რომ არ უნდა გადაუხვიო იმას, რასაც სტოკი ქვია, ძალიან პრიძელზეა აწყობილი სუბარუს ძრავები, ფაქიზია. რაც შეეხება ჯოინთს სოლენოიდის შლანგში, როგორც ჩანს ფორიკას და ლეგასს არ აქვს, ახალი თაობის იმპრეზებს ყველ;ას აქვს. ამოვიუღებ მაგ ჯოინთს ჩემ მანქანაზე და ბუსტი გამოსირდება, დაიწყებს ხტუნაობას. http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=178352 http://www.scoobymods.com/2-3mm-restrictor...ight=restrictor ამ სურათშიც ჩანს გადაბმული შლანგი შიგნით ჩადებული რესტრიქტორით : ![]() კი არ ვიგონებ, რაც მინახავს და გამომიხდია და წამიკIთხავს იმას ვწერ. მეუიბნებით ისეთ რაღაცას, რაც თვალსა და ხელს შუა მიჭირავს და კი თქო დაგეთანხმო? ![]() ![]() აგერ კიდევ თემა რატომ არ უნდა მოუმატო ბუსტი პროსტა ტაკ რო ბუსტავენ ხოლმე და აიტანსო იძახიან: http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=671294 ყველაზე ამტანი მაინც 2000-2002 წლის მოდელები გამოდის, იმიტომ რომ AF აქვს 10:1 გაყრილ გაზე |
|
|
![]() ![]() |