![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#21
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 146 რეგისტრ.: 17-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 394 ![]() |
2002 წლის ტურბინიან XT-ს აქვს LSD? კოლოფი მექანიკურია.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#22
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(bukhno @ Oct 3 2010, 23:12) [snapback]180616[/snapback] 2002 წლის ტურბინიან XT-ს აქვს LSD? კოლოფი მექანიკურია. ტურბინიანს ყველას უნდა ქონდეს ..... სხვათაშორის მექანიკურ კოლოში ხიდებს შორის ბლოკირებისთვის იგივე LSD დგას ამიტომ რთულ სიტუაციაში შეიძლება მხოლოდ ერთი (წინა) წამყვანი საბურავი დაგრჩეს. ანუ მარტო ერთი იბუქსავებს სამი გაჩერდება. ავტომატი სხვა სისტემაა უკანა ხიდი ყველა ვარიანტში ჩართული იქნება შესაბამისად 2 საბურავი (წინა და უკანა) იტრიალებს. ვიცი ცოტა დაუჯერებლად ჟღერს მაგრამ ..... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#23
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 146 რეგისტრ.: 17-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 394 ![]() |
კაი ნუ გამიხეთქე ეხლა გული. მაგარი გამავლობით ვბლატაობდი და თურმე.....
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#24
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 ![]() |
ეჰ,მეც ვბლატაობდი და იმ გადასასვლელზე მაგრა დამცინეს,მე იხტიბარი არ გავიტეხე და ვთქვი-მოიცათ LSD ზეთი ჩავასხა მეთქი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#25
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(bukhno @ Oct 3 2010, 23:24) [snapback]180621[/snapback] კაი ნუ გამიხეთქე ეხლა გული. მაგარი გამავლობით ვბლატაობდი და თურმე..... ძალიან რთულ პირობებში თქო .... მაგალითად საშინელი აღმართი (ფეხით რომ ძლივს ახვალ) ფხვიერი გრუნტით. ხშირად დადიხარ ეგეთ ადგილებში ?? ![]() მექანიკას ის პლიუსი აქვს რომ ავტომატისგან განსხვავებით უკანა ხიდი სულ ჩართული აქვს. ავტომატმა შეიძლება დააგვიანოს ხიდის ჩართვა. თოვლზე მოყინულზე ან ტალახში მექანიკა უკეთესად წავა ავტომატმა შეიძლება ფოკუსები ჩაატაროს. ვისაც ავტომატი ყავს და ხედავს წინ ღრმა თოვლია ან ტალახი ჯობია სელექტორი წინასწარ 1 ში თხაროს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#26
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,871 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 670 ![]() |
Sturbo
ციტატა(Sturbo @ 3rd October 2010 - 21:53) [snapback]180602[/snapback] არა დახურული ტიპის LSD ნიშნავს რომ სილიკონური ზეთით სავსე LSD მექანიზმი ჰერმეტულ კორპუსშია და ძირითად ზეთთან შეხება არ აქვს. ანუ თუ ჰერმეტულობა დაირღვა და სილიკონური ზეთი ტრანსმისიის ზეთს შეერია მოკვდა LSD და შეცვლის მეტი არაფერი უშველის. ზეთის გამოშვებისას თუ აღმოჩნდა რომ თაფლისფერი კი არა შავი ზეთი გამოდის ე.ი. LSD კაპუტ. გასაგებია, მადლობ ინფოსთვის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#27
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 146 რეგისტრ.: 17-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 394 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Oct 3 2010, 23:38) [snapback]180625[/snapback] ძალიან რთულ პირობებში თქო .... მაგალითად საშინელი აღმართი (ფეხით რომ ძლივს ახვალ) ფხვიერი გრუნტით. ხშირად დადიხარ ეგეთ ადგილებში ?? ![]() მექანიკას ის პლიუსი აქვს რომ ავტომატისგან განსხვავებით უკანა ხიდი სულ ჩართული აქვს. ავტომატმა შეიძლება დააგვიანოს ხიდის ჩართვა. თოვლზე მოყინულზე ან ტალახში მექანიკა უკეთესად წავა ავტომატმა შეიძლება ფოკუსები ჩაატაროს. ვისაც ავტომატი ყავს და ხედავს წინ ღრმა თოვლია ან ტალახი ჯობია სელექტორი წინასწარ 1 ში თხაროს. გაიხარე დავწყნარდი ცოტა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#28
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 3rd October 2010 - 23:13) [snapback]180618[/snapback] სხვათაშორის მექანიკურ კოლოში ხიდებს შორის ბლოკირებისთვის იგივე LSD დგას ამიტომ რთულ სიტუაციაში შეიძლება მხოლოდ ერთი (წინა) წამყვანი საბურავი დაგრჩეს. ანუ მარტო ერთი იბუქსავებს სამი გაჩერდება. ავტომატი სხვა სისტემაა უკანა ხიდი ყველა ვარიანტში ჩართული იქნება შესაბამისად 2 საბურავი (წინა და უკანა) იტრიალებს. ეს ყველაფერი პირიქით ხო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#29
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 ![]() |
საერთოდ არ დავდივარ ეგეთ გზებზე.ერთგან Kაი მინდორი იყო და გადასვლა გვინდოდა და კაკრაზ ეგ ბუგაროკიც მანდ ვნახე.რაგაც კლდოვანი გრუნტი იყო.დიდი აღმართი არ ყოპილა,უბრალოდ ერთი დიდი ბუგარიკი იყო. ისე თოვლში ვინც მიყურებდა თქვეს ორივე ერთნაირად ტრიალებს მოცურებისასო.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#30
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,504 რეგისტრ.: 28-October 09 მდებარ.: გორი მომხმარებელი № 508 ![]() |
Sturbo
მე სანამ თალახში შევალ ხოლმე ეგრევე 1 ვთხრი და ეგრე შევდივარ ხოლმე არასოდეს პრობლემა არ მქონდა... bukhno რომელი მანქანის პატრონმა დაგცინა ოღონდაც? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#31
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
აქ ბევრი დაიწერა ზოგი მართალი და ზოგიც მცდარი. საქმე არის შემდეგნაირად
LSD ბლოკირება აქვს იაპონურ შემდეგ აბსოლიტურად ყველა ფორესტერს !!! ს/20 ს/ტბ ტ/ტბ და ყველა X სერიას ერთადერთი იშვიათად, ძალიან იშვიათად სეიძლება არ ეყენოს C/20 მოდელებს. ასე რომ იმის შიში ვაიმე აქვს თუ არა არის სრულიად უსაფუძვლო. კითხვაზე პასუხი აქვს თუ არა არის - აქვს !!! სხვა საქმეა მუშაობს თუ არა ![]() რაც შეეხება LSD-ს „ბლოკირებას, ეგ არაა ხისტი 100%-იანი ბლოკირება, ამიტომ დიაგონალკას ფორესტერი აიკიდებს, ჯვარედინად იბუქსავებს წინა და უკანა საბურავი. მაგრამ ეგ იმას არ ნიშნავს რომ როცა საბურავი ბუქსაობს LSD არაფერს არ აკეთEბს, ზუსტად მაგ დროსაც დიდ საქმეს აკეთებს, ანუ საბურავი რომელიც არ ტრიალებს იმაზე გაცილებით დიდი ძალა მიდის ვიდრე ჩვეულებრივ დიფერენციალის დროს და მანქანას ამ დროს გამწევი ძალა მაინც აქვს და ექაჩება... დიფერენციალზე სასაუბროდ სხვა თემა უნდა გაიხსნას, მაგრამ ფაქტი ესეა როგორც მე ვთქვი. და მაგის გამოა რომ ძალიან ბევრ პარკეტნიკზე ბევრად დიდი გამავლობა აქვს. სდ რაც შეეხება მექანიკის ცენტრალურ დიფერენციალს მშვენივრად მუშაობს, 2 წელი მყავდა უტურბინო მექანიკა და აქ უმეტესობამ იცის სად დავდიოდით და რას ვაკეთებდით, არანაირი წინა ან უკანა 1 საბურავის ბუქსაობა. ეგ თუ მოხდა მხოლოდ 1 მიზეზი ექნება, კარობკაა გადასაგდები ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#32
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,504 რეგისტრ.: 28-October 09 მდებარ.: გორი მომხმარებელი № 508 ![]() |
ჩემი რომ ავწიეთ და დავატრიალეთ საბურავები დატრიალდა ჯერ წინა და მერე უკანა და ოთხივე საბურავეი ერთი მიმართულებით ანუ წინ და ესე იგი LSD მუშაობს ჩემთან ხომ, ზეთი არ გამომიცვლია მე ხიდებში ჯერ...
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#33
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
მაგ დონეზე ყოველთვის იმუშავებს ლსდ რომ უკანა ერთი საბურავის დატრიალებამ მეორე გადაატრიალოს. უბრალოდ სასურველია ყოველთვის ლსდ-ს ზეთის შეცვლა მანქანაზე. ნუ თუ ზეთს შეამოწმებ და იქნება კამკამა მაშინ რათქმაუნდა არ ჭირდება
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#34
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,504 რეგისტრ.: 28-October 09 მდებარ.: გორი მომხმარებელი № 508 ![]() |
crimson
რავი არ უნდა ხიდებს შეცვლაო და არც კარობკასო რომ შემიმოწმეს... იაპონელს მაგრად უყვარდა ეტყობა მანქანა მაგრად უვლიდა.... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#35
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 ![]() |
სუზუკი ვიტარას პატრონმა
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#36
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,504 რეგისტრ.: 28-October 09 მდებარ.: გორი მომხმარებელი № 508 ![]() |
shalvaab
ნუ ეგ სხვა უკვე... მაგისგან უნდა აიტანო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#37
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,562 რეგისტრ.: 21-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 406 ![]() |
ამ თემაზე ერთხელ უკვე იდავეთ და აზრი რო 0 დავინახე გავჩერდი მარა ისევ და ისევ იმის მტკიცება რო ავტომატიკის სისტემა უფრო კარგია და მექანიკაზე შიძლება ხიდი გაგეთიშოს უკვე სასაცილო ხდება
![]() დიაგონალკაზეც ბლოკავს, აღმართზეც, დაღმართზეც და ყირაზე მდგომიც ![]() მექანიკა STB-ზე მაქ საუბარი და ბევრად ხისტი ბლოკრება აქვს ვიდრე ავტომატს + ისე შეგიძლია დაძრა რო დაბლოკოს ეგრევე.. ანუ შედარებით დიდი გაზით ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#38
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Oct 3 2010, 21:13) [snapback]180588[/snapback] რომელი კატალოგის მიხედვით ? უტურბინო ფორესტერებზე ძალიან იშვიათია ...... LSD ძვირი სიამოვნებაა. ამიტომ ვურჩევ ყველას თუ ფორესტერს ყიდულობთ ბარემ ტუბო აიღეთ ... ეს მანქანები მარტო ტურბინით არ განსხვავდება უტურბინოსგან (უფრო ძლიერი ავტომატი, LSD, უკეთესი ყუმბარები, გაცილებით უპრობლემო ძრავი და ....). ყველა იაპონურ ფორესტეზე დგას უკან LSD, გარდა VDC-იანი მოდელებისა (T25 ძირითადად) ციტატა(shalvaab @ Oct 3 2010, 22:07) [snapback]180612[/snapback] კაკრაზ აღმართი+დიაგონალი იყო.ორი ტრიალებდა მარტო დიაგონალზე.კარგად რომლებიც იდო ისინი არა ოგონდ ![]() ![]() არ გამოვა ეგ ამბავი ვიასკომუფტიან LSD-ზე (ეგეთია სუბარუს ბლოკირებების უმეტესობა) ![]() ვიაზკომუფტას შეუძლია თორქის გარკვეული ნაწილი გადაიტანოს მეორე ბორბალზე, წინა ხიდზე ბლოკირება ფორესტერებს არა აქვთ, შესაბამისად მაგ დროს მხოლოდ უკანა ხიდზეა დამოკიდებული წავა მანქანა თუ არა, იმისთვის რომ აღმართზე ერთმა ბორბალმა დაძრას 1400 კილოგრამიანი მანქანა, საკმაოდ დიდი თორქია საჭირო მაგისთვის, რაც ვიაზკომუფტიან LSD-ს არ შეუძლია ![]() ციტატა(Sturbo @ Oct 3 2010, 22:13) [snapback]180618[/snapback] ტურბინიანს ყველას უნდა ქონდეს ..... სხვათაშორის მექანიკურ კოლოში ხიდებს შორის ბლოკირებისთვის იგივე LSD დგას ამიტომ რთულ სიტუაციაში შეიძლება მხოლოდ ერთი (წინა) წამყვანი საბურავი დაგრჩეს. ანუ მარტო ერთი იბუქსავებს სამი გაჩერდება. ავტომატი სხვა სისტემაა უკანა ხიდი ყველა ვარიანტში ჩართული იქნება შესაბამისად 2 საბურავი (წინა და უკანა) იტრიალებს. ვიცი ცოტა დაუჯერებლად ჟღერს მაგრამ ..... მართალია, მექანიკაზე თუ ძალიან გაუჭირდა მატორს (ძალიან აღმართზე), მხოლოდ წინა 1 ბორბალი იბუქსავებს, დანარჩენები გაჩერდება ![]() ![]() ![]() უკანა ბორბლები კარგად რომ დაიბლოკოს და დიაგონალკა გადალახო, სულ ცოტა SureTrack ბლოკირება მაინც გჭირდება, ანუ კულაჩკოვი, გაზ-66-ებს რომ უყენიათ ეგეთი ![]() ![]() ![]() ![]() ციტატა(Sturbo @ Oct 3 2010, 22:38) [snapback]180625[/snapback] ძალიან რთულ პირობებში თქო .... მაგალითად საშინელი აღმართი (ფეხით რომ ძლივს ახვალ) ფხვიერი გრუნტით. ხშირად დადიხარ ეგეთ ადგილებში ?? ![]() მექანიკას ის პლიუსი აქვს რომ ავტომატისგან განსხვავებით უკანა ხიდი სულ ჩართული აქვს. ავტომატმა შეიძლება დააგვიანოს ხიდის ჩართვა. თოვლზე მოყინულზე ან ტალახში მექანიკა უკეთესად წავა ავტომატმა შეიძლება ფოკუსები ჩაატაროს. ვისაც ავტომატი ყავს და ხედავს წინ ღრმა თოვლია ან ტალახი ჯობია სელექტორი წინასწარ 1 ში თხაროს. VTD-ზე უკანა ხიდი სულ ჩართულია და ვერასოდეს ვერ გამორთავ ![]() და საერთდ LSD არ არის ოფროუდისთვის განკუთვნილი, ასეთი ბლოკირება გამოიყენება მოსახვევებში კარგად შესასვლელად, განსაკუთრებით არათანაბარ ზედაპირზე (ხრეში, თოვლი, მიწა, ყინული), ანუ მანევრირება რომ არ დაკარგო ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#39
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
PAINKILLER
დავით, თუ არ დაგეზარება გამანათლე მექნიკა Legacy-ის რა ტიპის ბლოკირება უყენია ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#40
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Niklolozi @ Oct 4 2010, 16:56) [snapback]180916[/snapback] PAINKILLER დავით, თუ არ დაგეზარება გამანათლე მექნიკა Legacy-ის რა ტიპის ბლოკირება უყენია ![]() ჩვეულებრივი ვიასკომუფტა დგას ცენტრშიც და უკანაც ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |