![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები
არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,619 რეგისტრ.: 30-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 53 ![]() |
crimson
კოტე ვის მანქნაზეა საუბარი თუ საიდუმლო არაა? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
ძან მაგარი იქნება..2.5 საკმაოდ მოშნი ძრავია და მექანიკური კარობკა + პანიჟენი ძალიან მაგარი იქნება..
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
crimson
თვითონ კოლოფი იყიდება აქ თუ უნდა ჩამოიტანო? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
კარგი თემაა,მეც მაინტერესებს ეს საკითხი და რაღა დაგიმალოთ გულში მიდევს ამის განხორციელება.
ველით პასუხებს თუ რა წინააღმდეგობები შეგვხვდება ამ შემთხვევაში და გადავლახავთ თუარა ამ პრობლემებს ციტატა(mishaj @ Oct 4 2010, 15:24) [snapback]180826[/snapback] crimson თვითონ კოლოფი იყიდება აქ თუ უნდა ჩამოიტანო? საუბარია იმაზე ტ25 რომ იყიდოს კაცმა და გადააკეთოს მექანიკაზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(Vajika @ 4th October 2010 - 16:12) [snapback]180821[/snapback] კოტე ვის მანქნაზეა საუბარი თუ საიდუმლო არაა? გუშინ ვსაუბრობდით მე და დათოხაჩი მაგაზე. ეკუს დაჭირდება თუ არა შეცვლა ეგაა საინტერესო. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() Anzor Alvarez ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,652 რეგისტრ.: 4-September 09 მდებარ.: მაცივარი მომხმარებელი № 357 ![]() |
datoxachi
გიზოს ქონდა გასხნილი თემა ადრე, STI2 ის გამექანიკება უნდოდა და ბოლოს ტაიპ-ემი იყიდა ![]() მე თუ ჩავშალე კარობკა როდესმე უნდა გავამექანიკო ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
წესით არ უნდა დასჭირდეს.
ეკუზე არის ერთი პროვოდი, რომელიც თუ დამასებულია - მაშინ მექანიკაა და თუ არა, მაშინ აფტამატი. ეგ სიგნალი ლოგში ჩანს როგორც AT Signal და ეკუ მაგის მიხედვით არჩვს რა უყენია. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
მაგ ძრავებზე 2.5 (DOHC) იაპოშკებმა ერდადერთი მიზეზით არ დააყენეს მექანიკური კოლოფები პანიჟენიით, რადგან გაგრილების სისტემას პანიჟენიის დროს შესაძლოა ვერ დაეცვა ძრავი გადახურებისაგან. ასე რომ მგონი არ ღირს ექსპერიმენტის ჩატარება.
ისედაც იყო ხმა გავარდნილი რო ეგ ძრავები ავტომატ კოლოფებზეც ხურდებაო და პრაკლადკას წვავსო, თუმცა რეალური ფაქტები არსად დევს. მე მაგალითად მე-4 წელია T25 მყავს მარა ჯერჯერობით თფუი ეშმაკს არ აწეულა ტემპის დატჩიკი, აი მექანიკის და პანიჟენიის დროს რა მოხდება კაცმა არ იცის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(mishaj @ 4th October 2010 - 17:00) [snapback]180848[/snapback] მე თუ ჩავშალე კარობკა როდესმე უნდა გავამექანიკო ცუდ ამბავს გეტყვი და თავისთავად ეგ არ მოხდება თუ ძალით არ ჩაშალე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(Raven @ 4th October 2010 - 17:01) [snapback]180850[/snapback] მაგ ძრავებზე 2.5 (DOHC) იაპოშკებმა ერდადერთი მიზეზით არ დააყენეს მექანიკური კოლოფები პანიჟენიით, რადგან გაგრილების სისტემას პანიჟენიის დროს შესაძლოა ვერ დაეცვა ძრავი გადახურებისაგან. ასე რომ მგონი არ ღირს ექსპერიმენტის ჩატარება. ეგეც ერთერთი ყურადსაღები ვარიანტია, მაგრამ რეალურად ვერასოდეს ვერ გაიგებ იაპონელებმა რატო არ დააყენეს ტ/25-ზე თუნდაც ჩვეულებრივი მექანიკური კარობკა, ანდა რატო გამოუშვეს მხოლოდ 800 ცალი ტაიპემი და მეტი არა... თუ მართლაც მაგის მიზეზია მაშIნ როგორ შეიძლება გააუმჯობესო გაგრილების სისტემა ? ციტატა(maxouni @ 4th October 2010 - 17:01) [snapback]180849[/snapback] წესით არ უნდა დასჭირდეს. ეკუზე არის ერთი პროვოდი, რომელიც თუ დამასებულია - მაშინ მექანიკაა და თუ არა, მაშინ აფტამატი. ეგ სიგნალი ლოგში ჩანს როგორც AT Signal და ეკუ მაგის მიხედვით არჩვს რა უყენია. აი ეგ პროვოდი რომელია ალბათ მაგის პოვნა ძნელი არ უნდა იყოს ხო ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
წესით პრობლემა არ უნდა იყოს, თეორიულად გადაკეთებადია და თუ ბინმეს კონკრეტულად აინტერესებს მერე ვილაპარაკოთ კონკრეტულად, ახლა ტყუილად ნუ მაქეაინებთ სქემებს.
სხვათაშორის არც მექანიკური ნაწილია იოლი. ვერ წარმოიდგენთ და ზუბჩატი რემნის უსპაკოიტელის დამატებაც კი დაგჭირდებათ აგერ ამ სურათზე თუ დააკვირდებით მექანიკებს ერთი დამატებითი დეტალი აქვს <MT> აწერია ამ დეტალს http://www.japancats.ru/Subaru/Parts.ashx?...3&UnitId=04 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
რატომღაც არამგონია გაგრილების სისტემას პრობლემა შეექმნას
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(crimson @ 4th October 2010 - 17:15) [snapback]180859[/snapback] თუ მართლაც მაგის მიზეზია მაშIნ როგორ შეიძლება გააუმჯობესო გაგრილების სისტემა ? მაგ ლოგიკით ამერიკაშიც არ უნდა გამოსულიყო მექანიკები, მაგრამ გამოუშვეს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 4th October 2010 - 17:18) [snapback]180860[/snapback] ვერ წარმოიდგენთ და ზუბჩატი რემნის უსპაკოიტელის დამატებაც კი დაგჭირდებათ აგერ ამ სურათზე თუ დააკვირდებით მექანიკებს ერთი დამატებითი დეტალი აქვს <MT> აწერია ამ დეტალს http://www.japancats.ru/Subaru/Parts.ashx?...3&UnitId=04 ინტერესნო რეიზა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Oct 4 2010, 16:18) [snapback]180860[/snapback] წესით პრობლემა არ უნდა იყოს, თეორიულად გადაკეთებადია და თუ ბინმეს კონკრეტულად აინტერესებს მერე ვილაპარაკოთ კონკრეტულად, ახლა ტყუილად ნუ მაქეაინებთ სქემებს. სხვათაშორის არც მექანიკური ნაწილია იოლი. ვერ წარმოიდგენთ და ზუბჩატი რემნის უსპაკოიტელის დამატებაც კი დაგჭირდებათ აგერ ამ სურათზე თუ დააკვირდებით მექანიკებს ერთი დამატებითი დეტალი აქვს <MT> აწერია ამ დეტალს http://www.japancats.ru/Subaru/Parts.ashx?...3&UnitId=04 კიდევ რამდენი ესეთი პაქტის წინაშე დავდგებით ვინიცის,მაგრამ გაკეთებადია მეც ესე ვფიქრობ. მოკლედ არ დაგიმალავთ და მინდა ჩამოვიყვანო ტ2.5 და მივამექანიკო+დავლიფტო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
datoxachi
ციტატა(datoxachi @ 4th October 2010 - 17:21) [snapback]180865[/snapback] მოკლედ არ დაგიმალავთ და მინდა ჩამოვიყვანო ტ2.5 და მივამექანიკო+დავლიფტო დაძებნე აბა რუსულ ფორუმებზე მაგდაგვარი რამე ვინმეს თუ აქვს გაკეთებული, საინტერესო იქნება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 9,857 რეგისტრ.: 5-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 602 ![]() |
ციტატა(crimson @ Oct 4 2010, 16:23) [snapback]180867[/snapback] datoxachi დაძებნე აბა რუსულ ფორუმებზე მაგდაგვარი რამე ვინმეს თუ აქვს გაკეთებული, საინტერესო იქნება ვიზრუნებ მე მაგაზე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(datoxachi @ 4th October 2010 - 17:21) [snapback]180865[/snapback] მოკლედ არ დაგიმალავთ და მინდა ჩამოვიყვანო ტ2.5 და მივამექანიკო+დავლიფტო და არ დაგიმალავ და თუ გამოგივა მე ვარ მეორე რიგში ![]() ციტატა(datoxachi @ 4th October 2010 - 17:21) [snapback]180865[/snapback] მოკლედ არ დაგიმალავთ და მინდა ჩამოვიყვანო ტ2.5 და მივამექანიკო+დავლიფტო და არ დაგიმალავ და თუ გამოგივა მე ვარ მეორე რიგში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
და რატომ არ ფიქრობთ იმაზე რომ 2.5 ავტომატი უკეთესად დადის ვიდრე 2.0 მექანიკა პანიჟენიით?
![]() 3.0 ლანკასტერებიც არ გამოდის მექანიკით და ვითომ ეგეც გადახურების გამო? ![]() უბრალოდ T/25 ცოტა მაღალი კლასის მანქანაა (ისევე როგორც 3.0 ლანკასტერი) და მექანიკის დაყენება მაგ მოდელებზე არ მიიჩნიეს საჭიროდ იაპონელებმა ![]() ისე თუ არ ვცდები 2.5 ლანკასტერებზე უნდა იდგეს მექანიკა პანიჟენიით ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |