IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> მექანიკური კარობკა T/25-ში
crimson
გამოხმაურება Oct 4 2010, 15:06
გამოხმაურება #1


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები

არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
5 გვერდი V   1 2 3 > »   
Start new topic
გამოხმაურებები (1 - 19)
FEOLA
გამოხმაურება Oct 4 2010, 15:12
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,619
რეგისტრ.: 30-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 53




crimson

კოტე ვის მანქნაზეა საუბარი თუ საიდუმლო არაა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Oct 4 2010, 15:15
გამოხმაურება #3


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




ძან მაგარი იქნება..2.5 საკმაოდ მოშნი ძრავია და მექანიკური კარობკა + პანიჟენი ძალიან მაგარი იქნება..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Oct 4 2010, 15:24
გამოხმაურება #4


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




crimson

თვითონ კოლოფი იყიდება აქ თუ უნდა ჩამოიტანო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Oct 4 2010, 15:26
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




კარგი თემაა,მეც მაინტერესებს ეს საკითხი და რაღა დაგიმალოთ გულში მიდევს ამის განხორციელება.

ველით პასუხებს თუ რა წინააღმდეგობები შეგვხვდება ამ შემთხვევაში და გადავლახავთ თუარა ამ პრობლემებს

ციტატა(mishaj @ Oct 4 2010, 15:24) [snapback]180826[/snapback]
crimson

თვითონ კოლოფი იყიდება აქ თუ უნდა ჩამოიტანო?

საუბარია იმაზე ტ25 რომ იყიდოს კაცმა და გადააკეთოს მექანიკაზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 4 2010, 15:39
გამოხმაურება #6


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(Vajika @ 4th October 2010 - 16:12) [snapback]180821[/snapback]
კოტე ვის მანქნაზეა საუბარი თუ საიდუმლო არაა?


გუშინ ვსაუბრობდით მე და დათოხაჩი მაგაზე. ეკუს დაჭირდება თუ არა შეცვლა ეგაა საინტერესო.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Anzor Alvarez
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:00
გამოხმაურება #7


Anzor Alvarez
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,652
რეგისტრ.: 4-September 09
მდებარ.: მაცივარი
მომხმარებელი № 357




datoxachi

გიზოს ქონდა გასხნილი თემა ადრე, STI2 ის გამექანიკება უნდოდა და ბოლოს ტაიპ-ემი იყიდა smile.gif სადაც ბმწ ებს და მერსედესებს ამექანიკებენ სუბარუც არ იქნება პრობლემა მემგონი, უბრალოდ თვითონ კოლოფის შოვნა უფრო პრობლემატური მეჩვენება სიმართლე გითხრა, აქ მექანიკები იშვიათობაა და იაპონიიდან ჩამოტანა მანქანის ფასი ჯდება თითქმის.
მე თუ ჩავშალე კარობკა როდესმე უნდა გავამექანიკო biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:01
გამოხმაურება #8


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




წესით არ უნდა დასჭირდეს.
ეკუზე არის ერთი პროვოდი, რომელიც თუ დამასებულია - მაშინ მექანიკაა და თუ არა, მაშინ აფტამატი.
ეგ სიგნალი ლოგში ჩანს როგორც AT Signal და ეკუ მაგის მიხედვით არჩვს რა უყენია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:01
გამოხმაურება #9


verified women for adult hookups
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Usa
მომხმარებელი № 30




მაგ ძრავებზე 2.5 (DOHC) იაპოშკებმა ერდადერთი მიზეზით არ დააყენეს მექანიკური კოლოფები პანიჟენიით, რადგან გაგრილების სისტემას პანიჟენიის დროს შესაძლოა ვერ დაეცვა ძრავი გადახურებისაგან. ასე რომ მგონი არ ღირს ექსპერიმენტის ჩატარება.


ისედაც იყო ხმა გავარდნილი რო ეგ ძრავები ავტომატ კოლოფებზეც ხურდებაო და პრაკლადკას წვავსო, თუმცა რეალური ფაქტები არსად დევს.
მე მაგალითად მე-4 წელია T25 მყავს მარა ჯერჯერობით თფუი ეშმაკს არ აწეულა ტემპის დატჩიკი, აი მექანიკის და პანიჟენიის დროს რა მოხდება კაცმა არ იცის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:03
გამოხმაურება #10


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(mishaj @ 4th October 2010 - 17:00) [snapback]180848[/snapback]
მე თუ ჩავშალე კარობკა როდესმე უნდა გავამექანიკო

ცუდ ამბავს გეტყვი და თავისთავად ეგ არ მოხდება თუ ძალით არ ჩაშალე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:15
გამოხმაურება #11


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(Raven @ 4th October 2010 - 17:01) [snapback]180850[/snapback]
მაგ ძრავებზე 2.5 (DOHC) იაპოშკებმა ერდადერთი მიზეზით არ დააყენეს მექანიკური კოლოფები პანიჟენიით, რადგან გაგრილების სისტემას პანიჟენიის დროს შესაძლოა ვერ დაეცვა ძრავი გადახურებისაგან. ასე რომ მგონი არ ღირს ექსპერიმენტის ჩატარება.


ეგეც ერთერთი ყურადსაღები ვარიანტია, მაგრამ რეალურად ვერასოდეს ვერ გაიგებ იაპონელებმა რატო არ დააყენეს ტ/25-ზე თუნდაც ჩვეულებრივი მექანიკური კარობკა, ანდა რატო გამოუშვეს მხოლოდ 800 ცალი ტაიპემი და მეტი არა...

თუ მართლაც მაგის მიზეზია მაშIნ როგორ შეიძლება გააუმჯობესო გაგრილების სისტემა ?


ციტატა(maxouni @ 4th October 2010 - 17:01) [snapback]180849[/snapback]
წესით არ უნდა დასჭირდეს.
ეკუზე არის ერთი პროვოდი, რომელიც თუ დამასებულია - მაშინ მექანიკაა და თუ არა, მაშინ აფტამატი.
ეგ სიგნალი ლოგში ჩანს როგორც AT Signal და ეკუ მაგის მიხედვით არჩვს რა უყენია.

აი ეგ პროვოდი რომელია ალბათ მაგის პოვნა ძნელი არ უნდა იყოს ხო ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:18
გამოხმაურება #12


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




წესით პრობლემა არ უნდა იყოს, თეორიულად გადაკეთებადია და თუ ბინმეს კონკრეტულად აინტერესებს მერე ვილაპარაკოთ კონკრეტულად, ახლა ტყუილად ნუ მაქეაინებთ სქემებს.
სხვათაშორის არც მექანიკური ნაწილია იოლი.
ვერ წარმოიდგენთ და ზუბჩატი რემნის უსპაკოიტელის დამატებაც კი დაგჭირდებათ
აგერ ამ სურათზე თუ დააკვირდებით მექანიკებს ერთი დამატებითი დეტალი აქვს <MT> აწერია ამ დეტალს http://www.japancats.ru/Subaru/Parts.ashx?...3&UnitId=04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:19
გამოხმაურება #13


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




რატომღაც არამგონია გაგრილების სისტემას პრობლემა შეექმნას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:20
გამოხმაურება #14


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(crimson @ 4th October 2010 - 17:15) [snapback]180859[/snapback]
თუ მართლაც მაგის მიზეზია მაშIნ როგორ შეიძლება გააუმჯობესო გაგრილების სისტემა ?

მაგ ლოგიკით ამერიკაშიც არ უნდა გამოსულიყო მექანიკები, მაგრამ გამოუშვეს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:21
გამოხმაურება #15


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(maxouni @ 4th October 2010 - 17:18) [snapback]180860[/snapback]
ვერ წარმოიდგენთ და ზუბჩატი რემნის უსპაკოიტელის დამატებაც კი დაგჭირდებათ
აგერ ამ სურათზე თუ დააკვირდებით მექანიკებს ერთი დამატებითი დეტალი აქვს <MT> აწერია ამ დეტალს http://www.japancats.ru/Subaru/Parts.ashx?...3&UnitId=04

ინტერესნო რეიზა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:21
გამოხმაურება #16


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ციტატა(maxouni @ Oct 4 2010, 16:18) [snapback]180860[/snapback]
წესით პრობლემა არ უნდა იყოს, თეორიულად გადაკეთებადია და თუ ბინმეს კონკრეტულად აინტერესებს მერე ვილაპარაკოთ კონკრეტულად, ახლა ტყუილად ნუ მაქეაინებთ სქემებს.
სხვათაშორის არც მექანიკური ნაწილია იოლი.
ვერ წარმოიდგენთ და ზუბჩატი რემნის უსპაკოიტელის დამატებაც კი დაგჭირდებათ
აგერ ამ სურათზე თუ დააკვირდებით მექანიკებს ერთი დამატებითი დეტალი აქვს <MT> აწერია ამ დეტალს http://www.japancats.ru/Subaru/Parts.ashx?...3&UnitId=04

კიდევ რამდენი ესეთი პაქტის წინაშე დავდგებით ვინიცის,მაგრამ გაკეთებადია მეც ესე ვფიქრობ.

მოკლედ არ დაგიმალავთ და მინდა ჩამოვიყვანო ტ2.5 და მივამექანიკო+დავლიფტო
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:23
გამოხმაურება #17


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




datoxachi
ციტატა(datoxachi @ 4th October 2010 - 17:21) [snapback]180865[/snapback]
მოკლედ არ დაგიმალავთ და მინდა ჩამოვიყვანო ტ2.5 და მივამექანიკო+დავლიფტო

დაძებნე აბა რუსულ ფორუმებზე მაგდაგვარი რამე ვინმეს თუ აქვს გაკეთებული, საინტერესო იქნება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:23
გამოხმაურება #18


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ციტატა(crimson @ Oct 4 2010, 16:23) [snapback]180867[/snapback]
datoxachi

დაძებნე აბა რუსულ ფორუმებზე მაგდაგვარი რამე ვინმეს თუ აქვს გაკეთებული, საინტერესო იქნება

ვიზრუნებ მე მაგაზე wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:24
გამოხმაურება #19


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(datoxachi @ 4th October 2010 - 17:21) [snapback]180865[/snapback]
მოკლედ არ დაგიმალავთ და მინდა ჩამოვიყვანო ტ2.5 და მივამექანიკო+დავლიფტო


და არ დაგიმალავ და თუ გამოგივა მე ვარ მეორე რიგში wink.gif

ციტატა(datoxachi @ 4th October 2010 - 17:21) [snapback]180865[/snapback]
მოკლედ არ დაგიმალავთ და მინდა ჩამოვიყვანო ტ2.5 და მივამექანიკო+დავლიფტო


და არ დაგიმალავ და თუ გამოგივა მე ვარ მეორე რიგში wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:26
გამოხმაურება #20


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




და რატომ არ ფიქრობთ იმაზე რომ 2.5 ავტომატი უკეთესად დადის ვიდრე 2.0 მექანიკა პანიჟენიით? smile.gif


3.0 ლანკასტერებიც არ გამოდის მექანიკით და ვითომ ეგეც გადახურების გამო? smile.gif


უბრალოდ T/25 ცოტა მაღალი კლასის მანქანაა (ისევე როგორც 3.0 ლანკასტერი) და მექანიკის დაყენება მაგ მოდელებზე არ მიიჩნიეს საჭიროდ იაპონელებმა smile.gif



ისე თუ არ ვცდები 2.5 ლანკასტერებზე უნდა იდგეს მექანიკა პანიჟენიით wink.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 გვერდი V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge