IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> მექანიკური კარობკა T/25-ში
crimson
გამოხმაურება Oct 4 2010, 15:06
გამოხმაურება #1


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები

არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
5 გვერდი V  < 1 2 3 4 > »   
Start new topic
გამოხმაურებები (20 - 39)
shreketa
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:31
გამოხმაურება #21


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




ციტატა(PAINKILLER @ Oct 4 2010, 17:26) [snapback]180875[/snapback]
და რატომ არ ფიქრობთ იმაზე რომ 2.5 ავტომატი უკეთესად დადის ვიდრე 2.0 მექანიკა პანიჟენიით? smile.gif
3.0 ლანკასტერებიც არ გამოდის მექანიკით და ვითომ ეგეც გადახურების გამო? smile.gif
უბრალოდ T/25 ცოტა მაღალი კლასის მანქანაა (ისევე როგორც 3.0 ლანკასტერი) და მექანიკის დაყენება მაგ მოდელებზე არ მიიჩნიეს საჭიროდ იაპონელებმა smile.gif

+111
მეც ეგრე ვფიქრობ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:33
გამოხმაურება #22


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(PAINKILLER @ 4th October 2010 - 17:26) [snapback]180875[/snapback]
და რატომ არ ფიქრობთ იმაზე რომ 2.5 ავტომატი უკეთესად დადის ვიდრე 2.0 მექანიკა პანიჟენიით?


და 2.5 მექანიკით რამაგრად ივლის smile.gif


ციტატა(PAINKILLER @ 4th October 2010 - 17:26) [snapback]180875[/snapback]
3.0 ლანკასტერებიც არ გამოდის მექანიკით და ვითომ ეგეც გადახურების გამო?


უბრალოდ T/25 ცოტა მაღალი კლასის მანქანაა (ისევე როგორც 3.0 ლანკასტერი) და მექანიკის დაყენება მაგ მოდელებზე არ მიიჩნიეს საჭიროდ იაპონელებმა

მართალი ხარ, მეც ეგრე ვფიქრობდი რომ იაპონური მატრაკვეცობის გამო იყო

ციტატა(PAINKILLER @ 4th October 2010 - 17:26) [snapback]180875[/snapback]
ისე თუ არ ვცდები 2.5 ლანკასტერებზე უნდა იდგეს მექანიკა პანიჟენიით

კი ოღონდ მარტო ამერიკაში
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:34
გამოხმაურება #23


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




დარწმუნებული ვარ რომ გამოსვლადი პროექტია, უბრალოდ კარობკის ყიდვისას გასათვალისწინებელია გადაცემათა რიცხვი, რომელიც დიდეი შანსია არ დაემთხვეს ავტომატისას და შედეგად უკანა ხიდიც საყიდელი იქნება
სტარტერი 100% არ მიდის და საყიდელია, რემენზე უკვე დავწერე.
ეკუს რაც შეეხება მჭირდება ტ25-ის შეერთება და თუ მაძლევს ატ/მტ სიგნალს მაშინ გამოვა უპრობლემოდ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:37
გამოხმაურება #24


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




უკანა ხიდები ირაკლის აქვს ავზე საყრელად.biggrin.gif:D:D:D ნებისმიერი კბილების რაოდენობითbiggrin.gif:D:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 4 2010, 18:02
გამოხმაურება #25


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(shreketa @ 4th October 2010 - 17:37) [snapback]180894[/snapback]
უკანა ხიდები ირაკლის აქვს ავზე საყრელად.biggrin.gif:D:D ნებისმიერი კბილების რაოდენობითbiggrin.gif:D

ხიდების მეტი რა არის, უბრალოდ დამატებითი ხარჯია და თანაც არც ისე პატარა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 4 2010, 18:05
გამოხმაურება #26


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(maxouni @ 4th October 2010 - 19:02) [snapback]180945[/snapback]
იდების მეტი რა არის, უბრალოდ დამატებითი ხარჯია და თანაც არც ისე პატარა


ნუ შენ ძველ ხიდს დაუტოვებ და იმას გამოგიქვითავს, ეგ პრობლემა არ იქნება...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Oct 4 2010, 19:44
გამოხმაურება #27


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ციტატა(PAINKILLER @ Oct 4 2010, 16:26) [snapback]180875[/snapback]
და რატომ არ ფიქრობთ იმაზე რომ 2.5 ავტომატი უკეთესად დადის ვიდრე 2.0 მექანიკა პანიჟენიით? smile.gif


კი დადის უკეთესად მაგრამ აბა ამას დაუფიქრდი პეინ 2.5 მექანიკა პანიჟენიით wink.gif

ციტატა(crimson @ Oct 4 2010, 18:05) [snapback]180946[/snapback]
ნუ შენ ძველ ხიდს დაუტოვებ და იმას გამოგიქვითავს, ეგ პრობლემა არ იქნება...

+1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Oct 4 2010, 21:09
გამოხმაურება #28


verified women for adult hookups
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Usa
მომხმარებელი № 30




ციტატა(crimson @ 4th October 2010 - 19:05) [snapback]180946[/snapback]
ნუ შენ ძველ ხიდს დაუტოვებ და იმას გამოგიქვითავს,

კი მარა ვის რათ უნდა ძველი ხიდი, სულ 5 ცალი ტ25 დადის მგონი საქართველოში...........

სცადეთ და მეც ვიზამ მერე, ოღონდ ერთი 6 თვე იარეთ.......... rolleyes.gif


მე უფრო იმაზე მეშლება ნერვები იაპოშკება 2.5 უტურბინო სგ5 კუზაოში რო არ ჩადეს.

ციტატა(maxouni @ 4th October 2010 - 17:20) [snapback]180863[/snapback]
მაგ ლოგიკით ამერიკაშიც არ უნდა გამოსულიყო მექანიკები

კი მარა ამერიკულები ხო sohc-ებია და პახოდუ პანიჟენიე არა აქვთ მგონი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Oct 4 2010, 21:42
გამოხმაურება #29


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




ტ25-ზე არ არის და არც სტ/ბ-ზე კბილებს რაოდენობა შეიძლება ორივეზე ერთიდაიგივე იყოს..იდეაში სულ 5ნაირია როგორც ვიცი და მაგის შოვნის პრობლემა არ არის..დამატებით ერთი 50$ დაამატებ და ეგაა რა..50$ ისე იშოვის დამშლელი პროსტოზე..მაგისთვის რა მნშვნელობა აქვს 37 კბილიანი ექნება თU 42..ყველას ერთი ფასი აქვს..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 7 2010, 23:38
გამოხმაურება #30


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




პედლები, მთელი ცეპლენიის სისტემა თავისი ტრუბკებით და ჟიტკოსტის ცილინდრებით.... აი ესენი გამოგვრჩა smile.gif

ნელნელა იასნდება რომ მაგარი საჩAლიჩო პროექტია, მაგრამ მემგონი ჩიტი ბრDრვნად უნდა ღირდეს, ძაან მაგარი რამე გამოვა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raven
გამოხმაურება Oct 8 2010, 00:36
გამოხმაურება #31


verified women for adult hookups
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Usa
მომხმარებელი № 30




crimson
ისე მაგდენ ჩალიჩს, ამერიკანჩული 2.5 დასტუკული ძრავით, ატაკეთ შიგნით ჯაპანური 2.5 და ეგაა, უფრო იაფი დაჯდება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matador
გამოხმაურება Oct 8 2010, 00:37
გამოხმაურება #32


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 14,683
რეგისტრ.: 17-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 22




ციტატა(Raven @ 8th October 2010 - 01:36) [snapback]182488[/snapback]
ისე მაგდენ ჩალიჩს, ამერიკანჩული 2.5 დასტუკული ძრავით, ატაკეთ შიგნით ჯაპანური 2.5 და ეგაა, უფრო იაფი დაჯდება.


+1!!!

და საერთოდ, აბსურდია რა მაგაზე ჩალიჩი რა... მექანიკა 2.5 თუ გინდა ფედსოტი იყიდე და დალიფტე biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 8 2010, 08:40
გამოხმაურება #33


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Raven @ 8th October 2010 - 01:36) [snapback]182488[/snapback]
ისე მაგდენ ჩალიჩს, ამერიკანჩული 2.5 დასტუკული ძრავით, ატაკეთ შიგნით ჯაპანური 2.5 და ეგაა, უფრო იაფი დაჯდება.

მე მგონი იაპონურ AVCS-ის კარი უპირატესობა აქვს.
მაგრამ ფორესტერში ფული ხარჯო იმისთვის რომ გააკეთო მანქანა ოფროუდისთვის, მე მგონი უაზრობაა, მაშინ ძალიან ბევრი უნდა დახარჯო რომ რაღაცას დაემსგავსოს, მაგრამ მაინც ვერ გახდება ვერც პაჯერო და ვერც დეფენდერი.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 8 2010, 09:18
გამოხმაურება #34


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ Oct 8 2010, 08:40) [snapback]182511[/snapback]
მე მგონი იაპონურ AVCS-ის კარი უპირატესობა აქვს.
მაგრამ ფორესტერში ფული ხარჯო იმისთვის რომ გააკეთო მანქანა ოფროუდისთვის, მე მგონი უაზრობაა, მაშინ ძალიან ბევრი უნდა დახარჯო რომ რაღაცას დაემსგავსოს, მაგრამ მაინც ვერ გახდება ვერც პაჯერო და ვერც დეფენდერი.

ხოდა იმიტომაც არ გამოუშვეს იაპოშკებმა 2.5 მექანიკა smile.gif ვისაც სისწრაფე უნდა , ის ტურბინიანს იყიდის, ვისაც ეკონომიურობა, იმას S/20-იც ეყოფა პანიჟენიით smile.gif

ამერიკაში კი 2.0 ძრავი უბრალოდ არ გამოდის....



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 8 2010, 09:43
გამოხმაურება #35


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




იაპონელებს რას გაუგებ. არ ვიცი ეგენი რას ფიქრობენ მაგრამ მე ძალიამ მწყდება გული რომ მარტო ავტომატებია ტ25-ები

პრინციპში დათვლადია ეგ პროექტი და გამოსვლადი. იაპონელებმა რა გადაწყვიტეს თავიანთი ვიწრო ხედვით მაგას თAვი დაანებეთ, რეალური მინუსებს თუ ხედავთ ამაში ეგ დაწერეთ. თუ ეგ ყველაფერი იმის გათვალისწინებით რომ მერე იმ ავტომატურ კოლოფს გაყიდი დ.ა.შ. დაჯდება 200$ არ ღირს თქვენი აზრით ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 8 2010, 09:48
გამოხმაურება #36


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ Oct 8 2010, 09:43) [snapback]182534[/snapback]
იაპონელებს რას გაუგებ. არ ვიცი ეგენი რას ფიქრობენ მაგრამ მე ძალიამ მწყდება გული რომ მარტო ავტომატებია ტ25-ები

პრინციპში დათვლადია ეგ პროექტი და გამოსვლადი. იაპონელებმა რა გადაწყვიტეს თავიანთი ვიწრო ხედვით მაგას თAვი დაანებეთ, რეალური მინუსებს თუ ხედავთ ამაში ეგ დაწერეთ. თუ ეგ ყველაფერი იმის გათვალისწინებით რომ მერე იმ ავტომატურ კოლოფს გაყიდი დ.ა.შ. დაჯდება 200$ არ ღირს თქვენი აზრით ?

ფინანსურად ძვირი არ ჯდება, მაგრამ საწვალებელია მაგარი + ბევრი ნიუანსია გასათვალისწინებელი და ღირს ნამდვილად?


არ დაგავიწყდეთ რომ ავტომატურ კარობკას ჰიდროტრანსფორმატორი უყენია რომელსაც პანიჟენიის საშუალება აქვს, თან ცვლადი კოეფიციენტით wink.gif

ნუ მექანიკას ვერ შეედრება, მაგრამ არც ეგ არის ცუდი....


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 8 2010, 09:53
გამოხმაურება #37


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(PAINKILLER @ 8th October 2010 - 10:48) [snapback]182538[/snapback]
არ დაგავიწყდეთ რომ ავტომატურ კარობკას ჰიდროტრანსფორმატორი უყენია რომელსაც პანიჟენიის საშუალება აქვს, თან ცვლადი კოეფიციენტით

არ ვიცი რა ტრანსფორმატორი და უყენია მაგრამ ჩვენი არცთუ ისე პატარა გამოცდილებიდან გამომდინარე ავტომატი სუბარუ ბევრად ჩამოუვარდება მექანიკას გამავლობით.

ციტატა(Matador @ 8th October 2010 - 01:37) [snapback]182493[/snapback]
და საერთოდ, აბსურდია რა მაგაზე ჩალიჩი რა... მექანიკა 2.5 თუ გინდა ფედსოტი იყიდე და დალიფტე


წადი რა შენ 3.0 გაატურბინე ჯერ და მერე გვებლატავე smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 8 2010, 09:56
გამოხმაურება #38


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ 8th October 2010 - 09:53) [snapback]182540[/snapback]
არ ვიცი რა ტრანსფორმატორი და უყენია მაგრამ ჩვენი არცთუ ისე პატარა გამოცდილებიდან გამომდინარე ავტომატი სუბარუ ბევრად ჩამოუვარდება მექანიკას გამავლობით.

იქნებ უფრო კონკრეტულად აგვიხსნა, რა პონტში ვერ ქაჩავს ავტომატი? smile.gif



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 8 2010, 10:09
გამოხმაურება #39


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(PAINKILLER @ 8th October 2010 - 10:56) [snapback]182543[/snapback]
იქნებ უფრო კონკრეტულად აგვიხსნა, რა პონტში ვერ ქაჩავს ავტომატი?


ავტომატი არსებობს ტურბინიანი და უტურბინო smile.gif

ტურბინიანის შემთხვევაში როგორც მოგეხსენება დაბალი კომპრესია აქვს და სანამ ტურბინას გახსნის არის მკვდარი, ძალიან ხშირად კი ვყოფილვართ ისეთ სიტუაციებში სადაც ტურბინას ვერ ხსნის მანქანა დიდი წინაღობის გამო და აბაროტები 2-ზე ზევით ვერ ადის, უკვე მანდ მორჩა კინო. და თუ უცებ მოხდა ისე რომ გახსნა იმხელაზე აბუქსავებს მერე უკვე რომ ისევ ერთ ადგილზე რჩება

გადავიდეთ უტურბინოზე, უტურბინოს კი აქვს ცოტათი მაღAლი კომპრესია მაგრამ ფაქტი ჯიუტია, ავტომატი უტურბინოსაც ძალიან ბევრ შემთხვევაში არ ყოფნის ძAლა ტალახიანი და თოვლიანი აღმართების დასაძლევად. ხშირად გაჩერებულა ჩვენი კლუბელების მანქანები და წინ ვერ წასულა იმის გამო რომ უტურბინო ავტომატს არ აქვს საკმარისი გამწევი ძალა

რაც შეეხება უტურბინო მექანიკას რომელსაც პანიჟენიაც აქვს ზემოთ ჩამოთვლილი მსგავსი პრობლემები ყველაზე ნაკლებად აწუხებს... და პლიუს ავეცეესიანი 2.5-იც თუ ხელს შეუწყობს დამიჯერე მაგაზე მაგარ გამავალ ფორესტერს ბუნებაში ვერ იპოვნი.

აი ესააა ჩემო ბოკა რეალობა და როგორც ხდება ჩვენს პრაქტიკაში, ასე რომ თუ აპირებ ინტერნეტის ფურცლებზე ამოკითხული ციტატების აქ გადმოკოპირებას მაგას ჯობდა ხშირად გევლო ჩვენთან ერთAდ ეგეთ ადგილებში, ან აწი იარო ცოტას რო ჩამოთოვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 8 2010, 10:12
გამოხმაურება #40


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ Oct 8 2010, 10:09) [snapback]182551[/snapback]
ავტომატი არსებობს ტურბინიანი და უტურბინო smile.gif

ტურბინიანის შემთხვევაში როგორც მოგეხსენება დაბალი კომპრესია აქვს და სანამ ტურბინას გახსნის არის მკვდარი, ძალიან ხშირად კი ვყოფილვართ ისეთ სიტუაციებში სადაც ტურბინას ვერ ხსნის მანქანა დიდი წინაღობის გამო და აბაროტები 2-ზე ზევით ვერ ადის, უკვე მანდ მორჩა კინო. და თუ უცებ მოხდა ისე რომ გახსნა იმხელაზე აბუქსავებს მერე უკვე რომ ისევ ერთ ადგილზე რჩება

გადავიდეთ უტურბინოზე, უტურბინოს კი აქვს ცოტათი მაღAლი კომპრესია მაგრამ ფაქტი ჯიუტია, ავტომატი უტურბინოსაც ძალიან ბევრ შემთხვევაში არ ყოფნის ძAლა ტალახიანი და თოვლიანი აღმართების დასაძლევად. ხშირად გაჩერებულა ჩვენი კლუბელების მანქანები და წინ ვერ წასულა იმის გამო რომ უტურბინო ავტომატს არ აქვს საკმარისი გამწევი ძალა

რაც შეეხება უტურბინო მექანიკას რომელსაც პანიჟენიაც აქვს ზემოთ ჩამოთვლილი მსგავსი პრობლემები ყველაზე ნაკლებად აწუხებს... და პლიუს ავეცეესიანი 2.5-იც თუ ხელს შეუწყობს დამიჯერე მაგაზე გამავალი ფორესტერს ბუნებაში ვერ იპოვნი.

აი ესააა ჩემო ბოკა რეალობა და როგორც ხდება ჩვენს პრაქტიკაში, ასე რომ თუ აპირებ ინტერნეტის ფურცლებზე ამოკითხული ციტატების აქ გადმოკოპირებას მაგას ჯობდა ხშირად გევლო ჩვენთან ერთAდ ეგეთ ადგილებში, ან აწი იარო ცოტას რო ჩამოთოვს

არაფრის გადმოკოპირებას არ ვაპირებ, იმიტომ გკითხე შენ თუ გამოცდილი გაქვს რა პონტში ვერ ქაჩავსთქო ავტომატიკა smile.gif

სიარულით რამდენიც შემიძლია და დრო მაქვს ყველგან დავდივარ, მაგრამ სპეციალურად მანქანის გამოსაცდელად ვერ შევვარდები სადღაც მოუსვლელში biggrin.gif

ისე საინტერესოა ტურბინიან ავტომატიკას თორქი რომ არ ჰყოფნის დაბლებზე, ჩემთან როგორ იქნება ეგ ამბავი? wink.gif AVCS-იც მაქვს და მაღალი კომპრესიაც (კუმშვის ხარისხი 10:1-ზე), ტურბინა 2000-იდან ბუსტავს smile.gif პახოდუ VTD მაქვს და თორქის გადატანა უკანა ხიდზე და ეგეთი მაიმუნობები არ სჭირდება, ანუ წინა ხიდის ბუქსაობის შანსიც მცირეა...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 გვერდი V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge