![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#181
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(shreketa @ Sep 24 2010, 14:06) [snapback]176976[/snapback] ისე მეც მაინტერესებს ეგ თუ იმოქმედებს ბუსტზე...ანუ ბაკის კრიშკას რო ვხსნი გაზები დაგროვებული უნდა იყოს ხო როგორც ვიცი..ჩემსიმპრეზაზე არაა და არც ხმა არ აქვს..(ყოფილ ფორიკებს ქონდა ![]() ბუსტზე ვერ იმოქმედებს მაგრამ ხალასტოის სტაბილურობაზე კი იმოქმედებს. მთელი ეგ ვენტილაციის სისტემა კანისტრის, უკუ სარქველის და კიდევ ელექტროსარქველისგან შედგება. ყველაზე სუსტი წერტილი მაინც შლანგებია. ელექტროკლაპანიც შეიძლება გაფუჭდეს ამ დროს ბაკში წნევა იქნება. ციტატა(maxouni @ Sep 24 2010, 13:17) [snapback]176961[/snapback] მკი, ისეთივე აქვს როგორც იმპრეზას, იმპრეზას ნიზი მიყენია. ჰო, რაღაც ვერ უბერავს კარგი წნევით და ვერაფერსაც ვერ გაიგებ PCV შევცვალე, ვენტილაცია დავაზაგლუშკე. შეიძლება ის შეცვლილი PCV-ც არ ვარგა, მაგრამ ეგ როგორ უნდა გავიგო? ლეგასის ისე ჩათლახურად აქვს რომ მაგის მოხცნა დაყენებას მთელი კოლექტორის მოხსნა უნდა PCV დააზაგლუშკე და გასინჯე. რამე შესაბამისი დიამეტრის შლანგი წამოაცვი PCV ს მეორე ბოლო გადაკეცე და ნახავ. მე როცა კოლექტორი მოვხსენი, დაყენებისას პრაკლატკა ცუდად დაჯდა და იქიდან იპარავდა ჰაერს მაგრამ ბოლით მაგის მიგნება შეიძლება. ლეგასი მაგარი ჩახლართულია ვაკუმური შლანგებით ...... მოკლედ ბრტყელტუჩა ხელში და დაქოქილზე სათითაოდ უნდა ყველა შლანგს გადაკვეტვა როცა მიაგნებ ძრავი თვითონ გეტყვის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#182
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 24th September 2010 - 20:56) [snapback]177120[/snapback] ისე მეც მაინტერესებს ეგ თუ იმოქმედებს ბუსტზე...ანუ ბაკის კრიშკას რო ვხსნი გაზები დაგროვებული უნდა იყოს ხო როგორც ვიცი..ჩემსიმპრეზაზე არაა და არც ხმა არ აქვს..(ყოფილ ფორიკებს ქონდა) ვერ გავიგე მაინც ამ ბაკზე ნორმალურად, ამიხსენით რა, ბაკის კრისჰკას რომ მოხსნი გაზები უნდა იყოს დაგროვილი თუ არა? ზოგი ამბობს უნდა იყოს, ზოგი ამბობს რო არა.... რომელია აქედან მართალი? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#183
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 6th October 2010 - 16:01) [snapback]181834[/snapback] ვერ გავიგე მაინც ამ ბაკზე ნორმალურად, ამიხსენით რა, ბაკის კრისჰკას რომ მოხსნი გაზები უნდა იყოს დაგროვილი თუ არა? ზოგი ამბობს უნდა იყოს, ზოგი ამბობს რო არა.... რომელია აქედან მართალი? არ უნდა იყოს, მაგისთვის მთელი სისტემა უყენია სუბარუს და არა მგონია ტყუილად დაეყენებიათ ამერიკულ მანქანებზე ლოგშიც კი ჩანს ბაკის წნევა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#184
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ Oct 6 2010, 15:01) [snapback]181834[/snapback] ვერ გავიგე მაინც ამ ბაკზე ნორმალურად, ამიხსენით რა, ბაკის კრისჰკას რომ მოხსნი გაზები უნდა იყოს დაგროვილი თუ არა? ზოგი ამბობს უნდა იყოს, ზოგი ამბობს რო არა.... რომელია აქედან მართალი? არანაირი გაზები არ უნდა იყოს დაგროვილი, პირიქით, უარყოფითი წნევა უნდა იყოს ბაკში, სახურავს რომ მოხსნი, პატარაზე პცცც-ს იზავს და ეგაა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#185
|
|
![]() SIX-707 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 920 რეგისტრ.: 12-February 10 მდებარ.: kutaisi მომხმარებელი № 812 ![]() |
ვაკუუმს თუ ქმნის ბაკი, მაშინ რატომაა რომ ბენზინის ფილტრის შესაცვლელად ჯერ ბაკს უნდა მოხსნა თავი და მერე შლანგი ჩახსნა რომ არ გაგწუწოს?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#186
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
PAINKILLER
ვაკუმი არა ის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#187
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(mixa @ 6th October 2010 - 18:11) [snapback]181917[/snapback] არანაირი გაზები არ უნდა იყოს დაგროვილი, პირიქით, უარყოფითი წნევა უნდა იყოს ბაკში, სახურავს რომ მოხსნი, პატარაზე პცცც-ს იზავს და ეგაა კი შვება პცცს მაგრამ როგორ გავიგო უარყოფითია თუ პირიქით? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#188
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 6th October 2010 - 18:25) [snapback]181925[/snapback] კი შვება პცცს მაგრამ როგორ გავიგო უარყოფითია თუ პირიქით? კაი შეკითხვაა ნამდვილად. აიღე 1 ლიტრი სუპერი, მოათავსე ლიტრანახევრიან ბოთლში და კრიშკას მოუჭირე მაგრა. 3 წუთის განმავლობაში აანჟღრიე და რო მოხსნი თავსახურს მიხვდები დადებითია თუ უარყობითი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#189
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მთელი ორი გვერდია ყველაფერზე ლაპარაკობთ ბუსტის გარდა და მოდერი რომ ვორნებს დაარიგებს მერე გეწინებათ, თუ ასთი პრობლემატურია ეგ საკითხი - გახსენით ცალკე თემა/ Bემოვა კაცი ბუსტის პრობლემის სანახავად და 2 გვერდი ბაკის გაბერვაზე უნდა იკითხოს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#190
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
!!!!!
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#191
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(mixa @ 6th October 2010 - 18:28) [snapback]181928[/snapback] კაი შეკითხვაა ნამდვილად. აიღე 1 ლიტრი სუპერი, მოათავსე ლიტრანახევრიან ბოთლში და კრიშკას მოუჭირე მაგრა. 3 წუთის განმავლობაში აანჟღრიე და რო მოხსნი თავსახურს მიხვდები დადებითია თუ უარყობითი ![]() ![]() ![]() ციტატა(maxouni @ 6th October 2010 - 18:32) [snapback]181931[/snapback] მთელი ორი გვერდია ყველაფერზე ლაპარაკობთ ბუსტის გარდა და მოდერი რომ ვორნებს დაარიგებს მერე გეწინებათ, თუ ასთი პრობლემატურია ეგ საკითხი - გახსენით ცალკე თემა/ Bემოვა კაცი ბუსტის პრობლემის სანახავად და 2 გვერდი ბაკის გაბერვაზე უნდა იკითხოს მართალი ხარ მახო, მართალი..... მაშ მე ასეთი კითხვა მაქვს შენთან, როგორ შეიძლება მეორე ტურბინა ცოტა ადრე გავახსნევინო? შლანგების და მაგ ჟიკლიორების მეშვეობით? კომპის პრაშივკის გარეშე.... ციტატა(crimson @ 6th October 2010 - 18:34) [snapback]181933[/snapback] !!!!! ეს კიდე ნიშანია ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#192
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 6th October 2010 - 18:37) [snapback]181940[/snapback] მართალი ხარ მახო, მართალი..... მაშ მე ასეთი კითხვა მაქვს შენთან, როგორ შეიძლება მეორე ტურბინა ცოტა ადრე გავახსნევინო? შლანგების და მაგ ჟიკლიორების მეშვეობით? კომპის პრაშივკის გარეშე.... 2.5 მატორის დაყენებით მოურეს იმიტომ ხსნის გვიან რომ უფრო დაბლებზე გამონაბოლქვის რაოდენობა არ ჰყოფნის მატორის გამოცვლის გარდა შეიძლება ტურბინების გაპარალელება. გაპარალელებაზე თუ გინდა PM |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#193
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ერთი კითხვა. მექანიკა ლეგასი, პიკზე უნდა ბუსტავდეს 1.1, მაგრამ გაზგაყრილი რომ მიდიოდე, მაგალითად მე-3 სიჩქარით რამდენზე უნდა ბუსტავდეს (სტაბილურად)?
-------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#194
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(Niklolozi @ 6th October 2010 - 18:58) [snapback]181951[/snapback] მაგრამ გაზგაყრილი რომ მიდიოდე, მაგალითად მე-3 სიჩქარით რამდენზე უნდა ბუსტავდეს (სტაბილურად)? 1.0 ბუსტავს ჩემი მაგალითად....პიკებზე 1.1 ადის რა... ციტატა(maxouni @ 6th October 2010 - 18:39) [snapback]181943[/snapback] მოურეს იმიტომ ხსნის გვიან რომ უფრო დაბლებზე გამონაბოლქვის რაოდენობა არ ჰყოფნის დაუნ პაიპი რომ გამოიცვალოს უფრო დიდ დიუმიან ტრუბაზე მაინც იგივე დარჩება? გაპარალელება არ მინდა, ვფიქრობ ლეგასის პლიუსი ის არის რომ დაბლებზე გარგად დადის ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#195
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 6th October 2010 - 19:14) [snapback]181955[/snapback] დაუნ პაიპი რომ გამოიცვალოს უფრო დიდ დიუმიან ტრუბაზე მაინც იგივე დარჩება? ეგ მეთოდი ვერ გაზრდის გამონაბლოქვვის რაოდენობას. აპპაიპმა კიდევ შეიზლება კიდევ რამე უქნას მითუმეტეს საკისრებიან ტურბინებს თუ დააყენებ. ციტატა(Black Jo @ 6th October 2010 - 19:14) [snapback]181955[/snapback] გაპარალელება არ მინდა, ვფიქრობ ლეგასის პლიუსი ის არის რომ დაბლებზე გარგად დადის მაშინ 2.5 მატორი ჩასდგი რომ დასტუკაც 100 წლის შემდეგ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#196
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
კარგი მაშინ ასეთი კითხვა მახო, რა მონაცემებით კომპი აღებს ტურბინას?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#197
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Black Jo @ 6th October 2010 - 22:40) [snapback]182059[/snapback] კარგი მაშინ ასეთი კითხვა მახო, რა მონაცემებით კომპი აღებს ტურბინას? როცა პორველი ტურბინა კარგად დატრიალდება იწყება მეორე ტურბინაში გსმონაბოლქვის შემშვები კლაპანის ოდნავ გაღება და ნელნელა მეორე ტურბინის დატრიალება, მაგრამ სანამ მეორე ტურბინა არ შექმნის იმდენ წნევას რომ პირველს გაუტოლდეს, მისმიერ შექმნილი წნევა ისევ ბრუნდება ინთეიქში, როგორც კი წნევათაა სხვაობის დატჩიკი დააფიქსირებს, რომ პეორე ტურბინის წნევა დაეწია პირველს, მაშინვე ბოლომდე იხსნება ტურბინაში შემშვები კლაპანი და ასევე იხსნება მეორე ტურბინიდან ინტერქულერში შემშვები კლაპანიც, რა თქმა უნდა იკეტება მეორე ტურბინიდან ინთეიქისკენ გადამშვები კლაპანი და ტურბინები იწყებენ თვინ რეჟიმში მუშაობას |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#198
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
შემშვები კლაპანის ოდნავ გაღება ------ -- აი ეგ მაინტერესებს ზუსტად
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#199
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 6th October 2010 - 22:48) [snapback]182064[/snapback] იხსნება მეორე ტურბინიდან ინტერქულერში შემშვები კლაპანიც, რა თქმა უნდა იკეტება მეორე ტურბინიდან ინთეიქისკენ გადამშვები კლაპანი იასნია არავის არ უფიქრია რო ეს Yლ ობები შეილება ოდნავ მწყობრიდან გამოვიდნენ. ტურბინიდან ინთეიქისკენ გადამშვები კლაპანი როგორ უნდა შეამოწმო? Black Jo პირველ ტურბინას რო 1 აბრიაქვს დაბუსტული და შენ უცებ გააღო ეგ კლაპანი მეორე ტურბინას მაგრა ეწყინება... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#200
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
პირველ ტურბინას რო 1 აბრიაქვს დაბუსტული და შენ უცებ გააღო ეგ კლაპანი მეორე ტურბინას მაგრა ეწყინება...
მე არ მითქვამს რომ ეგრევე უნდა გახსნას, მანდ თუ კლაპანია რომელიც წნევაზე აღებს, ხომ შეიძლება რომ ცოტა ადრე გახსნას უფრო დაბალ აბარტზე რომ მიაწოდო მაგ კლაპანს ისეთი წნევა რომ დაიწყოს გაღება? არა? |
|
|
![]() ![]() |