IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> რა არის ბუსტი ?, .........
kline
გამოხმაურება May 28 2010, 11:38
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 282
რეგისტრ.: 14-September 09
მომხმარებელი № 387




რას ნიშნავს მანქანის დაბუსტვა? ბუსტის მომატება და რატო არაა რეკომენდირებული ბუსტის მომატება?

იქნებ ვინმემ დეტალურად ამიხსნას rolleyes.gif

თემა მგონი სწორედ გავხსენი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
21 გვერდი V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Start new topic
გამოხმაურებები (180 - 199)
Sturbo
გამოხმაურება Sep 24 2010, 19:56
გამოხმაურება #181


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(shreketa @ Sep 24 2010, 14:06) [snapback]176976[/snapback]
ისე მეც მაინტერესებს ეგ თუ იმოქმედებს ბუსტზე...ანუ ბაკის კრიშკას რო ვხსნი გაზები დაგროვებული უნდა იყოს ხო როგორც ვიცი..ჩემსიმპრეზაზე არაა და არც ხმა არ აქვს..(ყოფილ ფორიკებს ქონდაsad.gif)


ბუსტზე ვერ იმოქმედებს მაგრამ ხალასტოის სტაბილურობაზე კი იმოქმედებს. მთელი ეგ ვენტილაციის სისტემა კანისტრის, უკუ სარქველის და კიდევ ელექტროსარქველისგან შედგება. ყველაზე სუსტი წერტილი მაინც შლანგებია. ელექტროკლაპანიც შეიძლება გაფუჭდეს ამ დროს ბაკში წნევა იქნება.

ციტატა(maxouni @ Sep 24 2010, 13:17) [snapback]176961[/snapback]
მკი, ისეთივე აქვს როგორც იმპრეზას, იმპრეზას ნიზი მიყენია.

ჰო, რაღაც ვერ უბერავს კარგი წნევით და ვერაფერსაც ვერ გაიგებ
PCV შევცვალე, ვენტილაცია დავაზაგლუშკე. შეიძლება ის შეცვლილი PCV-ც არ ვარგა, მაგრამ ეგ როგორ უნდა გავიგო? ლეგასის ისე ჩათლახურად აქვს რომ მაგის მოხცნა დაყენებას მთელი კოლექტორის მოხსნა უნდა


PCV დააზაგლუშკე და გასინჯე. რამე შესაბამისი დიამეტრის შლანგი წამოაცვი PCV ს მეორე ბოლო გადაკეცე და ნახავ. მე როცა კოლექტორი მოვხსენი, დაყენებისას პრაკლატკა ცუდად დაჯდა და იქიდან იპარავდა ჰაერს მაგრამ ბოლით მაგის მიგნება შეიძლება.
ლეგასი მაგარი ჩახლართულია ვაკუმური შლანგებით ...... მოკლედ ბრტყელტუჩა ხელში და დაქოქილზე სათითაოდ უნდა ყველა შლანგს გადაკვეტვა როცა მიაგნებ ძრავი თვითონ გეტყვის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Oct 6 2010, 15:01
გამოხმაურება #182


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(Sturbo @ 24th September 2010 - 20:56) [snapback]177120[/snapback]
ისე მეც მაინტერესებს ეგ თუ იმოქმედებს ბუსტზე...ანუ ბაკის კრიშკას რო ვხსნი გაზები დაგროვებული უნდა იყოს ხო როგორც ვიცი..ჩემსიმპრეზაზე არაა და არც ხმა არ აქვს..(ყოფილ ფორიკებს ქონდა)

ვერ გავიგე მაინც ამ ბაკზე ნორმალურად, ამიხსენით რა, ბაკის კრისჰკას რომ მოხსნი გაზები უნდა იყოს დაგროვილი თუ არა? ზოგი ამბობს უნდა იყოს, ზოგი ამბობს რო არა.... რომელია აქედან მართალი?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 6 2010, 16:45
გამოხმაურება #183


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 6th October 2010 - 16:01) [snapback]181834[/snapback]
ვერ გავიგე მაინც ამ ბაკზე ნორმალურად, ამიხსენით რა, ბაკის კრისჰკას რომ მოხსნი გაზები უნდა იყოს დაგროვილი თუ არა? ზოგი ამბობს უნდა იყოს, ზოგი ამბობს რო არა.... რომელია აქედან მართალი?

არ უნდა იყოს, მაგისთვის მთელი სისტემა უყენია სუბარუს და არა მგონია ტყუილად დაეყენებიათ
ამერიკულ მანქანებზე ლოგშიც კი ჩანს ბაკის წნევა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 6 2010, 16:49
გამოხმაურება #184


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Black Jo @ Oct 6 2010, 15:01) [snapback]181834[/snapback]
ვერ გავიგე მაინც ამ ბაკზე ნორმალურად, ამიხსენით რა, ბაკის კრისჰკას რომ მოხსნი გაზები უნდა იყოს დაგროვილი თუ არა? ზოგი ამბობს უნდა იყოს, ზოგი ამბობს რო არა.... რომელია აქედან მართალი?

არანაირი გაზები არ უნდა იყოს დაგროვილი, პირიქით, უარყოფითი წნევა უნდა იყოს ბაკში, სახურავს რომ მოხსნი, პატარაზე პცცც-ს იზავს და ეგაა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gogasikh
გამოხმაურება Oct 6 2010, 16:52
გამოხმაურება #185


SIX-707
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 920
რეგისტრ.: 12-February 10
მდებარ.: kutaisi
მომხმარებელი № 812




ვაკუუმს თუ ქმნის ბაკი, მაშინ რატომაა რომ ბენზინის ფილტრის შესაცვლელად ჯერ ბაკს უნდა მოხსნა თავი და მერე შლანგი ჩახსნა რომ არ გაგწუწოს?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Oct 6 2010, 17:11
გამოხმაურება #186


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




PAINKILLER
ვაკუმი არა ის smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Oct 6 2010, 17:25
გამოხმაურება #187


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(mixa @ 6th October 2010 - 18:11) [snapback]181917[/snapback]
არანაირი გაზები არ უნდა იყოს დაგროვილი, პირიქით, უარყოფითი წნევა უნდა იყოს ბაკში, სახურავს რომ მოხსნი, პატარაზე პცცც-ს იზავს და ეგაა

კი შვება პცცს მაგრამ როგორ გავიგო უარყოფითია თუ პირიქით? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Oct 6 2010, 17:28
გამოხმაურება #188


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(Black Jo @ 6th October 2010 - 18:25) [snapback]181925[/snapback]
კი შვება პცცს მაგრამ როგორ გავიგო უარყოფითია თუ პირიქით?

კაი შეკითხვაა ნამდვილად.
აიღე 1 ლიტრი სუპერი, მოათავსე ლიტრანახევრიან ბოთლში და კრიშკას მოუჭირე მაგრა. 3 წუთის განმავლობაში აანჟღრიე და რო მოხსნი თავსახურს მიხვდები დადებითია თუ უარყობითი smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 6 2010, 17:32
გამოხმაურება #189


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




მთელი ორი გვერდია ყველაფერზე ლაპარაკობთ ბუსტის გარდა და მოდერი რომ ვორნებს დაარიგებს მერე გეწინებათ, თუ ასთი პრობლემატურია ეგ საკითხი - გახსენით ცალკე თემა/ Bემოვა კაცი ბუსტის პრობლემის სანახავად და 2 გვერდი ბაკის გაბერვაზე უნდა იკითხოს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 6 2010, 17:34
გამოხმაურება #190


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Oct 6 2010, 17:37
გამოხმაურება #191


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(mixa @ 6th October 2010 - 18:28) [snapback]181928[/snapback]
კაი შეკითხვაა ნამდვილად.
აიღე 1 ლიტრი სუპერი, მოათავსე ლიტრანახევრიან ბოთლში და კრიშკას მოუჭირე მაგრა. 3 წუთის განმავლობაში აანჟღრიე და რო მოხსნი თავსახურს მიხვდები დადებითია თუ უარყობითი

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
ციტატა(maxouni @ 6th October 2010 - 18:32) [snapback]181931[/snapback]
მთელი ორი გვერდია ყველაფერზე ლაპარაკობთ ბუსტის გარდა და მოდერი რომ ვორნებს დაარიგებს მერე გეწინებათ, თუ ასთი პრობლემატურია ეგ საკითხი - გახსენით ცალკე თემა/ Bემოვა კაცი ბუსტის პრობლემის სანახავად და 2 გვერდი ბაკის გაბერვაზე უნდა იკითხოს

მართალი ხარ მახო, მართალი..... მაშ მე ასეთი კითხვა მაქვს შენთან, როგორ შეიძლება მეორე ტურბინა ცოტა ადრე გავახსნევინო? შლანგების და მაგ ჟიკლიორების მეშვეობით? კომპის პრაშივკის გარეშე....

ციტატა(crimson @ 6th October 2010 - 18:34) [snapback]181933[/snapback]
!!!!!


ეს კიდე ნიშანია wink.gif STOP OFFING smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 6 2010, 17:39
გამოხმაურება #192


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 6th October 2010 - 18:37) [snapback]181940[/snapback]
მართალი ხარ მახო, მართალი..... მაშ მე ასეთი კითხვა მაქვს შენთან, როგორ შეიძლება მეორე ტურბინა ცოტა ადრე გავახსნევინო? შლანგების და მაგ ჟიკლიორების მეშვეობით? კომპის პრაშივკის გარეშე....

2.5 მატორის დაყენებით
მოურეს იმიტომ ხსნის გვიან რომ უფრო დაბლებზე გამონაბოლქვის რაოდენობა არ ჰყოფნის
მატორის გამოცვლის გარდა შეიძლება ტურბინების გაპარალელება.
გაპარალელებაზე თუ გინდა PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Niklolozi
გამოხმაურება Oct 6 2010, 17:58
გამოხმაურება #193


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,115
რეგისტრ.: 28-July 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 254




ერთი კითხვა. მექანიკა ლეგასი, პიკზე უნდა ბუსტავდეს 1.1, მაგრამ გაზგაყრილი რომ მიდიოდე, მაგალითად მე-3 სიჩქარით რამდენზე უნდა ბუსტავდეს (სტაბილურად)?


--------------------
I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Oct 6 2010, 18:14
გამოხმაურება #194


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




ციტატა(Niklolozi @ 6th October 2010 - 18:58) [snapback]181951[/snapback]
მაგრამ გაზგაყრილი რომ მიდიოდე, მაგალითად მე-3 სიჩქარით რამდენზე უნდა ბუსტავდეს (სტაბილურად)?

1.0 ბუსტავს ჩემი მაგალითად....პიკებზე 1.1 ადის რა...

ციტატა(maxouni @ 6th October 2010 - 18:39) [snapback]181943[/snapback]
მოურეს იმიტომ ხსნის გვიან რომ უფრო დაბლებზე გამონაბოლქვის რაოდენობა არ ჰყოფნის

დაუნ პაიპი რომ გამოიცვალოს უფრო დიდ დიუმიან ტრუბაზე მაინც იგივე დარჩება? გაპარალელება არ მინდა, ვფიქრობ ლეგასის პლიუსი ის არის რომ დაბლებზე გარგად დადის smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 6 2010, 21:11
გამოხმაურება #195


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 6th October 2010 - 19:14) [snapback]181955[/snapback]
დაუნ პაიპი რომ გამოიცვალოს უფრო დიდ დიუმიან ტრუბაზე მაინც იგივე დარჩება?

ეგ მეთოდი ვერ გაზრდის გამონაბლოქვვის რაოდენობას.
აპპაიპმა კიდევ შეიზლება კიდევ რამე უქნას მითუმეტეს საკისრებიან ტურბინებს თუ დააყენებ.
ციტატა(Black Jo @ 6th October 2010 - 19:14) [snapback]181955[/snapback]
გაპარალელება არ მინდა, ვფიქრობ ლეგასის პლიუსი ის არის რომ დაბლებზე გარგად დადის

მაშინ 2.5 მატორი ჩასდგი რომ დასტუკაც 100 წლის შემდეგ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Oct 6 2010, 21:40
გამოხმაურება #196


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




კარგი მაშინ ასეთი კითხვა მახო, რა მონაცემებით კომპი აღებს ტურბინას?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 6 2010, 21:48
გამოხმაურება #197


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 6th October 2010 - 22:40) [snapback]182059[/snapback]
კარგი მაშინ ასეთი კითხვა მახო, რა მონაცემებით კომპი აღებს ტურბინას?

როცა პორველი ტურბინა კარგად დატრიალდება იწყება მეორე ტურბინაში გსმონაბოლქვის შემშვები კლაპანის ოდნავ გაღება და ნელნელა მეორე ტურბინის დატრიალება, მაგრამ სანამ მეორე ტურბინა არ შექმნის იმდენ წნევას რომ პირველს გაუტოლდეს, მისმიერ შექმნილი წნევა ისევ ბრუნდება ინთეიქში, როგორც კი წნევათაა სხვაობის დატჩიკი დააფიქსირებს, რომ პეორე ტურბინის წნევა დაეწია პირველს, მაშინვე ბოლომდე იხსნება ტურბინაში შემშვები კლაპანი და ასევე იხსნება მეორე ტურბინიდან ინტერქულერში შემშვები კლაპანიც, რა თქმა უნდა იკეტება მეორე ტურბინიდან ინთეიქისკენ გადამშვები კლაპანი და ტურბინები იწყებენ თვინ რეჟიმში მუშაობას
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Oct 6 2010, 21:51
გამოხმაურება #198


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




შემშვები კლაპანის ოდნავ გაღება ------ -- აი ეგ მაინტერესებს ზუსტად smile.gif ამ კლაპანის მოტყუება ან რამენაირად დროზე ადრე გახსნა არ შეიძლება?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mixa
გამოხმაურება Oct 6 2010, 21:53
გამოხმაურება #199


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ციტატა(maxouni @ 6th October 2010 - 22:48) [snapback]182064[/snapback]
იხსნება მეორე ტურბინიდან ინტერქულერში შემშვები კლაპანიც, რა თქმა უნდა იკეტება მეორე ტურბინიდან ინთეიქისკენ გადამშვები კლაპანი

იასნია არავის არ უფიქრია რო ეს Yლ ობები შეილება ოდნავ მწყობრიდან გამოვიდნენ.

ტურბინიდან ინთეიქისკენ გადამშვები კლაპანი როგორ უნდა შეამოწმო?


Black Jo
პირველ ტურბინას რო 1 აბრიაქვს დაბუსტული და შენ უცებ გააღო ეგ კლაპანი მეორე ტურბინას მაგრა ეწყინება...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Black Jo
გამოხმაურება Oct 6 2010, 22:04
გამოხმაურება #200


Subaru Legacy
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 12,394
რეგისტრ.: 15-March 10
მომხმარებელი № 905




პირველ ტურბინას რო 1 აბრიაქვს დაბუსტული და შენ უცებ გააღო ეგ კლაპანი მეორე ტურბინას მაგრა ეწყინება...



მე არ მითქვამს რომ ეგრევე უნდა გახსნას, მანდ თუ კლაპანია რომელიც წნევაზე აღებს, ხომ შეიძლება რომ ცოტა ადრე გახსნას უფრო დაბალ აბარტზე რომ მიაწოდო მაგ კლაპანს ისეთი წნევა რომ დაიწყოს გაღება? არა?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 გვერდი V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge