![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 282 რეგისტრ.: 14-September 09 მომხმარებელი № 387 ![]() |
რას ნიშნავს მანქანის დაბუსტვა? ბუსტის მომატება და რატო არაა რეკომენდირებული ბუსტის მომატება?
იქნებ ვინმემ დეტალურად ამიხსნას ![]() თემა მგონი სწორედ გავხსენი ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#221
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(bako @ 8th October 2010 - 13:45) [snapback]182609[/snapback] ნეტა რატო ისტუკება სუბარუები იმიტომ რომ რესურსი არაა გათვლილი ამხელა გარბენზე და ასეთ ბენზინზე. შენ რა გინდა თქვა რომ 2000-დან 4000-მდე 1 ბარი და 4500-დან 7000-მდე 1 ბარი არ სტუკავს მატორს და 4000-დან 4500-მდეც თუ 1 ბარი იქნება დაისტუკება? 10%-ით ბუსტის მომატება არაფერსაც არ აბედნებს, მეტსაც გეტყვი და არც 20% აბედნებს, მაგდები ზაპასი აქვს ბენზონასოსსაც და ინჟექტორებსაც. რატომ ვერ უნდა გაუძლოს ფორესტერის იგივე ნიზმა 1 ბარს თუ ლეგასის ქარხნულად აქვს ეგ ბუსტი? მითუმეტეს რომ ლეგასის უბრო მეტი აქვს კუმშვის ხარისხი და შესაბამისად ბენზინიც უკეთესი უნდა და სტუკის რისკიც მეტია. მაშინ დავუწიოთ ყველამ 0.5-ზე ბუსტი და აღარ დაისტუკება ![]() ციტატა(Black Jo @ 8th October 2010 - 14:14) [snapback]182615[/snapback] გასაგებია თქვენი პოზიცია, მე ცოტა განსხვავებული აზრები მაწუხებს ამასთან დაკავშირებით, როცა დავამტავრებ ჩემს პროექტს მერე გავსინჯავ რა გამომივიდა და თუ წარმატებით გამომივა ავხსნი კიდევ როგორ რა გავაკეტე ღმერთმა ხელი მოგიმართოს, მაგრამ ტვინტურბოს მართვის ზედმიწევნით ცოდნის გარეშე ცოტა რთულია მაგის გაკეთება და ფრთხილად იყავი მართლა ნიზი არ გაგიხდეს საძებნი. არის კიდევ ერთი ვარიანტი: იღებ ტურბინების მართვის სელენოიდების ყუთს, აგზავნი ინგლისში კონკრეტულ მისამართზე, გადაურიცხავ იმ ტიპს 50 ფუნტს და ის გიგზავნის დატუნინგებულს. გზის ხარჯები რა თმა უნდა შენია. ამის შემდეგ ლაგი თითქმის არა გაქვს. არ თქვა ახლა ჩვენით გავაკეთოთო, იმ ერთი ინგლისელის გარდა მსოფლიოში ვერავინ აკეთებს მაგას და ისიც არ ამხელს საიდუმლოს. ექსპერიმენტისთვის შეგიძლია მესამე შლენგი გამოაძრო და დააზაგლუშკო, შენ თვითონ ნახავ ეფექტს და შთაბეჭდილებები გაუზიარე ხალხს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#222
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
მე ჩემი გითხარით და...
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#223
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(bako @ 8th October 2010 - 20:35) [snapback]182752[/snapback] მე ჩემი გითხარით და... მოდი მაშინ ესეც გვითხარი და განგვანათლე ციტატა(maxouni @ 8th October 2010 - 20:09) [snapback]182748[/snapback] რატომ ვერ უნდა გაუძლოს ფორესტერის იგივე ნიზმა 1 ბარს თუ ლეგასის ქარხნულად აქვს ეგ ბუსტი? მითუმეტეს რომ ლეგასის უბრო მეტი აქვს კუმშვის ხარისხი და შესაბამისად ბენზინიც უკეთესი უნდა და სტუკის რისკიც მეტია. არ ვით და გვაინტერესებს, მე მგონი ფორუმი იმისთვისაა რომ ხალხმა ერთმანეთს გამოცდილება გაუზიაროს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#224
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Oct 8 2010, 20:09) [snapback]182748[/snapback] იმიტომ რომ რესურსი არაა გათვლილი ამხელა გარბენზე და ასეთ ბენზინზე. შენ რა გინდა თქვა რომ 2000-დან 4000-მდე 1 ბარი და 4500-დან 7000-მდე 1 ბარი არ სტუკავს მატორს და 4000-დან 4500-მდეც თუ 1 ბარი იქნება დაისტუკება? 10%-ით ბუსტის მომატება არაფერსაც არ აბედნებს, მეტსაც გეტყვი და არც 20% აბედნებს, მაგდები ზაპასი აქვს ბენზონასოსსაც და ინჟექტორებსაც. რატომ ვერ უნდა გაუძლოს ფორესტერის იგივე ნიზმა 1 ბარს თუ ლეგასის ქარხნულად აქვს ეგ ბუსტი? მითუმეტეს რომ ლეგასის უბრო მეტი აქვს კუმშვის ხარისხი და შესაბამისად ბენზინიც უკეთესი უნდა და სტუკის რისკიც მეტია. მაშინ დავუწიოთ ყველამ 0.5-ზე ბუსტი და აღარ დაისტუკება ![]() მახო აქ ვერ დაგეთანხმები. 3500 ზე დაბლა 0.5 ბარზე მეტი ბუსტი ყველაზე მარტივი გზაა კლადიშების მოსაკლავად. 1 ბარზე საერთოდ აღარაფერს ვამბობ. მაინტერესებს ლეგასის რა აბაროტიდან აქვს 1 ბარი ქარხნულად ? მეორე ტუბინა უბრალოდ იმიტომ აენია რომ 4500 ის მერე პირველი ტურბინის მწარმოებლობა საკმარისი აღარაა და ბუსტი ვარდნას იწყებს. ჩემი და არამარტო ჩემი აზრია რომ სტაბილური და მითუმეტეს პიკური ბუსტის ადგილი მხოლოდ 4000 ის ზემოთაა. ამიტომაა რომ ავტომატთან ერთად ძრავი გაცილებით მეტ ხანს ცოცხლობს ვიდრე მექანიკასთან. ჩემი ავტომატი 80-100ზე გაზს ფეხს ბოლომდე რომ დავადგავ ორმაგ კიკდაუნს აკეთებს ანუ 2 ში გადააქვს და აბაროტები უცებ 4000 ზე ზევით გადის, შესაბამისად ბუსტიც მაქსიმუმზეა. 6500 მდე 3 ში უკან დაბრუნებას არ ცდილობს ეს კი იმას ნისჰნავს რომ ძრავისთვის ყველაზე უსაფრთხო ბუსტ ზონა სწორედ 4000-> ია. 1500-3500 ზე ბოლომდე გაზი, ამ დროს ყველაზე მეტადაა დეტონაცია მოსალოდნელი. მე არ გირჩევთ ასეთი ექსპერიმენტების ჩატარებას ძვირი დაგიჯდებათ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#225
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 8th October 2010 - 21:26) [snapback]182769[/snapback] 1500-3500 ზე ბოლომდე გაზი, ამ დროს ყველაზე მეტადაა დეტონაცია მოსალოდნელი. მე არ გირჩევთ ასეთი ექსპერიმენტების ჩატარებას ძვირი დაგიჯდებათ ამიხსენი თუ ძალიან რთული არაა რა განსხვავებაა მატორისთვის რამდენ აბაროტზე ჩაბერავ 1 ბარს? ? ? არანაირი იმიტო რო სულ კიდია კლაპანს, პორშენს, შატუნს, კლადიშს და ვალსაც რომელი აბაროტია იმიტო რო ყველა ვარიანტში ხვდება თავში სტატიკ. კომპრეს +1 აბრი ზევიდან. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#226
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(mixa @ Oct 8 2010, 21:37) [snapback]182773[/snapback] ამიხსენი თუ ძალიან რთული არაა რა განსხვავებაა მატორისთვის რამდენ აბაროტზე ჩაბერავ 1 ბარს? ? ? არანაირი იმიტო რო სულ კიდია კლაპანს, პორშენს, შატუნს, კლადიშს და ვალსაც რომელი აბაროტია იმიტო რო ყველა ვარიანტში ხვდება თავში სტატიკ. კომპრეს +1 აბრი ზევიდან. კარდი აგიხსნი. ვთქვათ 2000 აბაროტი ვთვათ ერთ მუშა სვლაზე ცილინდრმა ჩაყლაპა 1 კილო ჰაერი + შესაბამისი ბენზინის რაოდენობა. მერე შეიკუმშა ეს შენი 1 კილო ჰაერი და წაეკიდა ცეცხლი და დაიწვა 1 წამში (ვთქვათ). ეხლა დავუმატოთ ბუსტი 1 ბარი -- წავიდა ჩაყლაპა თითქმის 2 კილო ჰაერი შესაბამისად 2 ჯერ მეტი ბენზინი და წაეკიდა. იწვის ისევ 1 წამის მანძილზე, წვის კამერაში კი თავიდანვე 2 ჯერ მეტი წნევაა ვიდრე ბუსტის გარეშე, წვის დროს წნევა იმატებს და 0.5 წამშ (ჯერ სულ ნახევარი სმესი იყო დამწვარი) წვა იქცა დეტონაციდ = ჩაქუჩის დარტყმას პორშინზე. მერე რემონტის ხარჯებს პატრონი გადაიხდის. 4000 აბაროტი ყველაფერი იგივეა მაგრამ 2 ჯერ უფრო ჩქარა ხდება ანუ 0.5 წამში ყველაფერი დამთავრდა .... ანუ წვა დეტონაციაში გადასვლას ვეღარ ასწრებს. კიდევ ერთი დაბალ აბაროტზე კლადიშზე დატვირთვა გაცილებით მაღალია. ეგ ფიზიკაა აბა როგორ აბხსნა ..... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#227
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 8th October 2010 - 21:56) [snapback]182779[/snapback] 4000 აბაროტი ყველაფერი იგივეა მაგრამ 2 უფრო ჩქარა ხდება .... ანუ წვა დეტონაციაში გადასვლას ვეღარ ასწრებს. რავიცი, ნამდვილად არ მაქვს არგუმენტი რო არ დაგიჯერო და იყოს ეგრე როგორც დაწერე ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#228
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 8th October 2010 - 21:26) [snapback]182769[/snapback] მახო აქ ვერ დაგეთანხმები. 3500 ზე დაბლა 0.5 ბარზე მეტი ბუსტი ყველაზე მარტივი გზაა კლადიშების მოსაკლავად. 1 ბარზე საერთოდ აღარაფერს ვამბობ. მაინტერესებს ლეგასის რა აბაროტიდან აქვს 1 ბარი ქარხნულად ? ჯანმრთელ ლეგასის არავითარი დეტონაციები არ ემართება როცა 2500-ზე 1 ბარს უბერავ ქარხნულად. ეგრეა გაკეთებული ფუჯი ჰევის მიერ და მარტო ლეგასი კი არა ახალი ტვინსკროლებიც ეგრეა და არც იმათ მოსდით რამე. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#229
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ლეგასის დაბალ აბაროტზე სმესის ამბავი როგორ აქ?
ბაგატი სმესი რო ქონდეს ეგ უკვე ცოტათი გადაწყვეტს დეტონაციის პრობლემას. პლიუს დაბალზე ხო ცივია ჰაერი და დეტონაციაც არ იქნება |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#230
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Oct 8 2010, 21:26) [snapback]182769[/snapback] 1500-3500 ზე ბოლომდე გაზი, ამ დროს ყველაზე მეტადაა დეტონაცია მოსალოდნელი. მე არ გირჩევთ ასეთი ექსპერიმენტების ჩატარებას ძვირი დაგიჯდებათ ![]() მაგ დროს დეტონაცია ვერ მოხდება, დეტონაცია უფრო მაღალ აბაროტზეა მოსალოდნელი მე ნიზზნე არ გეუბნებით, ნიზი ცალკე თემაა, გაბედნება ნიზს ისე არ ურხევს როგორც პორშინებს, თU დეტონაცია არ წავიდა ძLიერი, რაც მერე ისევ პორშინებს და + ნიზსაც დაურხევს დარტყმითი დატვირთვების გამო. თუმცა ზემოთ სწრედ აღნიშნეს, რომ დაბალ აბაროტზე ზეთის წნევა ნაკლებია ვიდრე მაღალზე და შესაბამისად ზეთის პლიონკის დარღვევის მეტი შანსია ჰიდროპაჩევნიკებში. ციტატა(Sturbo @ Oct 8 2010, 21:56) [snapback]182779[/snapback] კარდი აგიხსნი. ვთქვათ 2000 აბაროტი ვთვათ ერთ მუშა სვლაზე ცილინდრმა ჩაყლაპა 1 კილო ჰაერი + შესაბამისი ბენზინის რაოდენობა. მერე შეიკუმშა ეს შენი 1 კილო ჰაერი და წაეკიდა ცეცხლი და დაიწვა 1 წამში (ვთქვათ). ეხლა დავუმატოთ ბუსტი 1 ბარი -- წავიდა ჩაყლაპა თითქმის 2 კილო ჰაერი შესაბამისად 2 ჯერ მეტი ბენზინი და წაეკიდა. იწვის ისევ 1 წამის მანძილზე, წვის კამერაში კი თავიდანვე 2 ჯერ მეტი წნევაა ვიდრე ბუსტის გარეშე, წვის დროს წნევა იმატებს და 0.5 წამშ (ჯერ სულ ნახევარი სმესი იყო დამწვარი) წვა იქცა დეტონაციდ = ჩაქუჩის დარტყმას პორშინზე. მერე რემონტის ხარჯებს პატრონი გადაიხდის. 4000 აბაროტი ყველაფერი იგივეა მაგრამ 2 ჯერ უფრო ჩქარა ხდება ანუ 0.5 წამში ყველაფერი დამთავრდა .... ანუ წვა დეტონაციაში გადასვლას ვეღარ ასწრებს. კიდევ ერთი დაბალ აბაროტზე კლადიშზე დატვირთვა გაცილებით მაღალია. ეგ ფიზიკაა აბა როგორ აბხსნა ..... ცოტა არასწორად გესმის დეტონაცია. ამას ტექნიკურ ენაზე ქვია პრედეტონაცია და არის ბენზინის ნაადრევი არაკონტროლირებადი აფეთქება. ანუ მაღალი ტემპერატურის და მაღალი კომპრესიის ხარჯზე ბენზინის და ჰაერის ნაზავი გაცილებით უფრო მალე ფეთქდება ვიდრე საჭიროა და ვიდრე ჩვენ გვინდოდა რომ აგვეალებინა სვეჩით. ხშირ შემთხვევაში იმდენად ადრე ხდება ეს დეტონაცია, რომ ვიდრე პორშენი ავა მის ზედა მკვდარ წერტილში სმესი უკვე აალებულია და პორშენს ისევ უკანა აწვება. რათქმაუნდა ეს იწვევს ტემპერატურების კიდევ უფრო გაზრდას, პორშინზე და ვკლადიშებზე კოლოსალური დატვირთვის გადატანას, რადგან ერთი დგუში, რომლის წვის კამერაშიც მოხდა დეტონაცია ეწინააღმდეგება მახავიკის კინეტიკურ ენერგიას, და თავის თავზე იღებს მთელ აფეთქებას. ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#231
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 8th October 2010 - 23:34) [snapback]182800[/snapback] ლეგასის დაბალ აბაროტზე სმესის ამბავი როგორ აქ? ბაგატი სმესი რო ქონდეს ეგ უკვე ცოტათი გადაწყვეტს დეტონაციის პრობლემას. ნების მიერი ეკუ სმესს ანგარიშობს მატორის დატვირთვიდან და გამოისახება g/R პრარამეტრით ანუ რამდენი გრამი ჰაერი შედის ერთ ბრუნზე. ქარხნულ ეკუში მეპი როგორც მოგეხსენებათ არის 16X16-ზე და აქედან სტოკი ბუსტით რეალურად ნახევარსს იყენებს. ამას ზეპირად არ ვამბობ, უამრავი მანქანის ლოგი მაქვს ჩაწერილი და მერე ამ ლოგების ინტერპოლაციაც არ მეზარება. ინტერპოლაცია არის ლოგებისგან მეპის გაკეთება, ჰოდა ტუნინგის დროს ამ ინტერპოლაციით გაკეთებული მეპების შედარება აუცილებელია ქარხნულ მეპებთან, თუ ინტერპოლაციის შედეგად მიღებული მეპების პარამეტრები სცდება ქარხნული ეკუს 16X16 ფარგლებს და მნიშვნელობები თუ საგრძნობლად განსხვავდება, ეს იმას ნიშნავს რომ ამ დონის ტუნინგს ვეღარ იტანს ეკუ ან რომელიღაც დატჩიკი ურევს, რომელიღაც დატჩიკის გამორიცხვა მარტივია, ეს კეთდება ლოგის გარჩევით და ინტერპოლაციისგან მიღებულ მეპებში მათი პარამეტრების დათვალიერებით იმ მომენტებში სადაც არ სცდება 16X16 საზღვრებს. თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ ჩვენ ვიცით ამა თუ იმ ბუსტზე რამდენი ჰაერი უნდა შედიოდეს მატორში, მშვენივრად შეგვიძლია იმის დათვლა ამ რაოდენობის ჰაერზე რამდენი გვექნება მატორის დატვირთვა და შესაბამისად შეგვიძლია მეპებში ჩავხედოთ კონკრეტულ ბრუნებზე თუ არის გათვალისწინებული ეს დატვიტთვა და ამ დროს ეკუ რა სმესს აკეთებს, აქედან თავისუფლად ვადგენთ ამა თუ იმ ბუსტზე რამდენად უზრუნველყოფს ეკუ მატორის ჯანმრთელ კვებას. მე ეს უკვე დიდი ხნის წინ ვიანგარიშე და თამამად ვამბობ რომ ჯანმრთელი ჟრავის კვების სისტემის პირობებში იმპრეზას, ფორესტერის და ლეგასის ეკუები მშვენივრად ახერხებენ უზრუნველყონ ძრავის უსაფრთხოება 1.2 ბარამდე. კიდევ ერთჯერ ვიმოერებ რომ აქ საუბარია ჯანმრთელი ფუელინგის და ზაჟიგანიის სისტემების პირობებში დაბუსტვაზე. მატორის დასტუკვას რაც შეეხება როგორც წესი გამოწვეულია რაღაც უწესრიგობებით, რომელსაც ჩვეულებრივი მოხმარებისას ვერ ამჩნევს ჩვეულებრივი მოკვდავი. და კიდევ ის რომ 100 K რომ აქვს ძრავ გავლილი და მატორის ყველა დეტალი რომ 0.8 ბუსტზეა ნამუშევარი, მერე რა თქმა უნდა იოლად ფუჭდება მისგან ძალიან ბევრს რომ მოითხოვ. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#232
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 8th October 2010 - 20:26) [snapback]182769[/snapback] მახო აქ ვერ დაგეთანხმები. 3500 ზე დაბლა 0.5 ბარზე მეტი ბუსტი ყველაზე მარტივი გზაა კლადიშების მოსაკლავად. 1 ბარზე საერთოდ აღარაფერს ვამბობ. მაინტერესებს ლეგასის რა აბაროტიდან აქვს 1 ბარი ქარხნულად ? RSK-ს აქვს 1 ბარი უკვე 2300 აბაროტზე, გემრიელად აკრავს სიდენიაზე ![]() ციტატა(RACKER @ Oct 8 2010, 22:34) [snapback]182800[/snapback] ლეგასის დაბალ აბაროტზე სმესის ამბავი როგორ აქ? ბაგატი სმესი რო ქონდეს ეგ უკვე ცოტათი გადაწყვეტს დეტონაციის პრობლემას. პლიუს დაბალზე ხო ცივია ჰაერი და დეტონაციაც არ იქნება ბაგატი სმესი იქმნება გაზის რესკად ჩაჭერის დროს, გინდა მაღალი იყოს აბაროტი და გინდა დაბალი ![]() ![]() ციტატა(bako @ 9th October 2010 - 09:52) [snapback]182848[/snapback] ცოტა არასწორად გესმის დეტონაცია. ამას ტექნიკურ ენაზე ქვია პრედეტონაცია და არის ბენზინის ნაადრევი არაკონტროლირებადი აფეთქება. ანუ მაღალი ტემპერატურის და მაღალი კომპრესიის ხარჯზე ბენზინის და ჰაერის ნაზავი გაცილებით უფრო მალე ფეთქდება ვიდრე საჭიროა და ვიდრე ჩვენ გვინდოდა რომ აგვეალებინა სვეჩით. ხშირ შემთხვევაში იმდენად ადრე ხდება ეს დეტონაცია, რომ ვიდრე პორშენი ავა მის ზედა მკვდარ წერტილში სმესი უკვე აალებულია და პორშენს ისევ უკანა აწვება. რათქმაუნდა ეს იწვევს ტემპერატურების კიდევ უფრო გაზრდას, პორშინზე და ვკლადიშებზე კოლოსალური დატვირთვის გადატანას, რადგან ერთი დგუში, რომლის წვის კამერაშიც მოხდა დეტონაცია ეწინააღმდეგება მახავიკის კინეტიკურ ენერგიას, და თავის თავზე იღებს მთელ აფეთქებას. პრედეტონაცია ბევრას საშიში რამეა ვიდრე დეტონაცია, ეგ ხდება როცა ბენზინის ოქტანობა ძალიან დაბალია და ინტერქულერი ვერ აგრილებს კარგად, პრედეტონაციის შემთხვევაში სულ რამდენიმე წუთიც საკმარისია რომ მატორს დედა მოეხნას..... ციტატა(maxouni @ 9th October 2010 - 12:15) [snapback]182880[/snapback] მე ეს უკვე დიდი ხნის წინ ვიანგარიშე და თამამად ვამბობ რომ ჯანმრთელი ჟრავის კვების სისტემის პირობებში იმპრეზას, ფორესტერის და ლეგასის ეკუები მშვენივრად ახერხებენ უზრუნველყონ ძრავის უსაფრთხოება 1.2 ბარამდე. კიდევ ერთჯერ ვიმოერებ რომ აქ საუბარია ჯანმრთელი ფუელინგის და ზაჟიგანიის სისტემების პირობებში დაბუსტვაზე. მატორის დასტუკვას რაც შეეხება როგორც წესი გამოწვეულია რაღაც უწესრიგობებით, რომელსაც ჩვეულებრივი მოხმარებისას ვერ ამჩნევს ჩვეულებრივი მოკვდავი. და კიდევ ის რომ 100 K რომ აქვს ძრავ გავლილი და მატორის ყველა დეტალი რომ 0.8 ბუსტზეა ნამუშევარი, მერე რა თქმა უნდა იოლად ფუჭდება მისგან ძალიან ბევრს რომ მოითხოვ. ჩემს მატორს გარბენი ბევრად მეტი აქვს ვიდრე 100K და გარკვეული უწესრიგობების გამო (ზოგიერთმა თქვენგანმა იცის ეგ ამბავი) მოუწია 1.3 ბარზე მუშაობა, მინდა გითხრათ რომ არანაირი დეტონაცია არ ყოფილა, მანქანა იმენნა მიფრინავდა, ძრავი ახლაც იდეალურად მუშაობს და კიდევ დიდხანს იმუშავებს ![]() ![]() ხო მათლა, 0.9 ბარი აქვს წნევა სტანდარტულად, 2500 ბრუნიდან, ანუ ის ბევრი კილომეტრები მაგ წნევაზე არის ნამუშევარი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#233
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ერთია პრედეტონაცია და დეტონაცია
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#234
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(bako @ Oct 9 2010, 17:23) [snapback]182911[/snapback] ერთია პრედეტონაცია და დეტონაცია კარგია რომ მიხვდით რომ პრედეტონაცია არ არსებობს ..... პრე რას ნიშნავს ? დეტონაცია ან არის ან არ არის . არსებობს დიზელინგი ეგ სულ სხვა ოპერიდანაა. კოდევ ერთხე ავხსნი : დეტონაცია - წვის კამერაში წვის პროცესის ზედმეტად ჩქარა მინდინარეობა შესაბამისად 3-4 ჯერ მაღალი ტემპერატურის მიღწევით. დეტონაცია ჩნდება სანთლის (სვეჩის) მიერ ნარევის აალების შემდეგ. დიზელინგი - ნარევის თვით აალება ანუ აალება სანამ სანთელი (სვეჩი) მისცემს ნაპერწკალს . დიზელინგი არაკონტროლირებადი პროცესია დეტონაცი კი კონტროლირებადია ამიტომ დიზელინგი გაცილებით საშიშია მაგრამ ალბათობა გაცილებით ნაკლები (ნავთს თუ შეურევ ბენზინში შეძლება დიზელინგს მიაღწიო) ზუსტად დაბალ აბაროტზე და დიდ დატვირთვაზე ყველაზე ხშირად იჩენს თავს დეტონაცია. მარტო მე ვარ აქ ისეთი ბებერი რომ რუსული მანქანებით მივლია ? არავის ახსოვს როგორ აჩხრიალდებოდა ხოლმე ძრავი მეოთხე სიჩქარეში 40-50 ზე გაზს რომ მიადგავდი. მესამე სიჩქარეში გადმოტანა და მორჩა აღარ ისმის დეტონაცია. სხვათა შორის ზაჟიგანიის სწორი კუთხის ტესტიც კი ასეთი იყო, სწორ გზაზე 60 სიჩქარით 4 ში გაზზე უცებ მიდგმისას უნდა ისმოდეს დეტონაცია მცირე ხნით მერე ძრავის ბრუნი იზრდება შესაბამისად დეტონაცია ქრება. ეს ყველაფერი იყო ოფიციალურ დოკუმენტაციაში (იჟ 412). ამ თემაზე კამათი არ ღირს საჭიროა თეოტიული ცოდნის გაღრმავება. ვის უნდა წიგნები ??? (რუსულად, ინგლისურად) EJ20 - გეომეტრია 92X75 აბა ამ ძრავს რა ნიზები მოეთხოვება ..... ან რატომ იკლავს თავს მწარმოებელი ამ 100 გრამიანი ქაღალდივით თხელკედლიანი პორშნების კეთებით ან რატომ დასდევს ყოველ გრამს შატუნზე და პალეცზე. პასუხია 7000-8000 ბრუნი . PAINKILLER არ ვიცი რას შვრება RSK მაგრამ მაქვს 2003 STI ს პრაშივკა სადაც შავით თეთრზე წერია BOOS Target ცხრილი. აღნიშნული ცხრილი კი 2800 ზე დაბლა არავითარ ბუსტს არ გვაძლევს (0.5 ზე მეტს ვგულისხმობ) . რაც ცხრილში წერია ყოველთვის სრულდება ....... (სტოკს ვგულისხმობ) რაც შეეხება შენ ძრავს - დეტონაცია არ ყოფილა საიდან იცი ლოგებს წერდი ყოველ დღე ? (თუ წერდი დადე აქ და გეტყვი იყო თუ არა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#235
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(bako @ Oct 9 2010, 16:23) [snapback]182911[/snapback] ერთია პრედეტონაცია და დეტონაცია არანარიად არაა ერთი ![]() ![]() ციტატა(Sturbo @ 9th October 2010 - 20:32) [snapback]182951[/snapback] კარგია რომ მიხვდით რომ პრედეტონაცია არ არსებობს ..... პრე რას ნიშნავს ? დეტონაცია ან არის ან არ არის . არსებობს დიზელინგი ეგ სულ სხვა ოპერიდანაა. პრედეტონაცია კაკრაზ დიზელინგია და არანაირი სხვა ოპერიდან არაა ![]() ციტატა(Sturbo @ 9th October 2010 - 20:32) [snapback]182951[/snapback] დიზელინგი არაკონტროლირებადი პროცესია დეტონაცი კი კონტროლირებადია ამიტომ დიზელინგი გაცილებით საშიშია მაგრამ ალბათობა გაცილებით ნაკლები (ნავთს თუ შეურევ ბენზინში შეძლება დიზელინგს მიაღწიო) ალბათობა ნამდვილად ნაკლებია, მაგრამ თუ ხელს შეუწყობ, აუცილებლად მოხდება ![]() ![]() ციტატა(Sturbo @ 9th October 2010 - 20:32) [snapback]182951[/snapback] არ ვიცი რას შვრება RSK მაგრამ მაქვს 2003 STI ს პრაშივკა სადაც შავით თეთრზე წერია BOOS Target ცხრილი. აღნიშნული ცხრილი კი 2800 ზე დაბლა არავითარ ბუსტს არ გვაძლევს (0.5 ზე მეტს ვგულისხმობ) . რაც ცხრილში წერია ყოველთვის სრულდება ....... (სტოკს ვგულისხმობ) შენ ალბათ იმპრეზის პრაშივკა გაქვს, იმპრეზა STI-ს ტურბინა 3500-იდან იწყებს ტრიალს, 2800-ზე რა ბუსტი უნდა ჰქონდეს ![]() ![]() ![]() ![]() ან დიაგრამები რათ მინდა, 2 RSK მყავდა და ვიცი ![]() კროსსპორტს კი 2500-ზე ეწყება ბუსტი და 3000-ზე უკვე პიკი აქვს 0.9 ბარი ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#236
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
კი ძალიან საინტერესო საკითხავია მარა რა საჭიროა ამდენი ლაპარაკი და წერა?? მოსკვიჩს რატო ადარებ? ცხოვრებაში არ ვარ ნაჯდომი 412ში მარა ის კი ვიცი რო ჩემ ლეგასს ტაიმინგი ისე აქვს დანასტროიკებული რო რომპეტროლის სუპერზე არ მაქვს დეტონაცია არც 4000მდე და არც მაგის მერე და თუ დეტონაცია არ გაქვს შეგიძლია ძალიან თავისუფლად ჩათვალო რო სულ ერთია 1 ბარს რომელ აბაროტზე ჩაუბერავ. ქვის ხანა ხომ აღარაა? ბოლოსდაბოლოს 06ებზე აყენია დეტ.დაჩიკი
![]() ციტატა(Sturbo @ 9th October 2010 - 21:32) [snapback]182951[/snapback] ამ თემაზე კამათი არ ღირს საჭიროა თეოტიული ცოდნის გაღრმავება. ვის უნდა წიგნები ??? (რუსულად, ინგლისურად) გამოუშვი, კი არ გვეზარება კითხვა ![]() იმის შიშით რო შეილება 2000აბაროტზე ნელა მოსიარულე პორშენმა (4000თან ნ შედარებით) შეიძლება გამოიწვიოს დეტონაცია თქვა რო არ შეილება ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#237
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(mixa @ 9th October 2010 - 23:49) [snapback]182986[/snapback] იმის შიშით რო შეილება 2000აბაროტზე ნელა მოსიარულე პორშენმა (4000თან ნ შედარებით) შეიძლება გამოიწვიოს დეტონაცია თქვა რო არ შეილება ? დაბალი აბაროტები დეტონაციას ვერ გამოიწვევს, მაგრამ ჩემი აზრით დეტონაცია დაბალ აბაროტებზე უფრო მეტად ურხევს მატორს, რისი თქმაც უნდა ღრმად პატივცემულ ბესოს, ისივე STurbo-ს ![]() ციტატა(Sturbo @ 8th October 2010 - 20:26) [snapback]182769[/snapback] 1500-3500 ზე ბოლომდე გაზი, ამ დროს ყველაზე მეტადაა დეტონაცია მოსალოდნელი. მე არ გირჩევთ ასეთი ექსპერიმენტების ჩატარებას ძვირი დაგიჯდებათ ტვინტურბო ზუსტად მაგისთვის გამოიგონეს რომ 2000 აბაროტზე ბოლომდე გაზს რომ გათხრი, ეგრევე გაფრინდეს მანქანა, ანუ 4000 აბაროტს აღარ დაელოდოს ![]() ალბათ მაგის გამომგონებელმა არ იცოდა შენი თეორია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#238
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(mixa @ Oct 10 2010, 00:49) [snapback]182986[/snapback] კი ძალიან საინტერესო საკითხავია მარა რა საჭიროა ამდენი ლაპარაკი და წერა?? მოსკვიჩს რატო ადარებ? ცხოვრებაში არ ვარ ნაჯდომი 412ში მარა ის კი ვიცი რო ჩემ ლეგასს ტაიმინგი ისე აქვს დანასტროიკებული რო რომპეტროლის სუპერზე არ მაქვს დეტონაცია არც 4000მდე და არც მაგის მერე და თუ დეტონაცია არ გაქვს შეგიძლია ძალიან თავისუფლად ჩათვალო რო სულ ერთია 1 ბარს რომელ აბაროტზე ჩაუბერავ. ქვის ხანა ხომ აღარაა? ბოლოსდაბოლოს 06ებზე აყენია დეტ.დაჩიკი ![]() გამოუშვი, კი არ გვეზარება კითხვა ![]() იმის შიშით რო შეილება 2000აბაროტზე ნელა მოსიარულე პორშენმა (4000თან ნ შედარებით) შეიძლება გამოიწვიოს დეტონაცია თქვა რო არ შეილება ? და რა იცი რომ დეტონაცია არ გაქვს ? მოსკვიჩის კი არა ფორდ T ს მერეც არაფერი შეცვლილა ![]() ლაპარაკი იმაზეა რომ ყოველ ძრავს თავისებური მიდგომა უნდა. უბრალოდ რომ აკაკუნდება მერე იწყება ლაპარაკი რომ თურმე სუბარუს ძრავები არ ვარგა. 100K ზე მეტს ვერ გადის და ა.შ. შეგიძლიათ 1000 იდან 1 ბარი მისცეთ ვინ გიშლით ![]() ![]() ესეც წიგნი : http://www.torrentdownloads.net/download/3...J+B+Heywood+pdf ციტატა(PAINKILLER @ Oct 10 2010, 01:11) [snapback]182987[/snapback] დაბალი აბაროტები დეტონაციას ვერ გამოიწვევს, მაგრამ ჩემი აზრით დეტონაცია დაბალ აბაროტებზე უფრო მეტად ურხევს მატორს, რისი თქმაც უნდა ღრმად პატივცემულ ბესოს, ისივე STurbo-ს ![]() ტვინტურბო ზუსტად მაგისთვის გამოიგონეს რომ 2000 აბაროტზე ბოლომდე გაზს რომ გათხრი, ეგრევე გაფრინდეს მანქანა, ანუ 4000 აბაროტს აღარ დაელოდოს ![]() ალბათ მაგის გამომგონებელმა არ იცოდა შენი თეორია ![]() მაგის გამომგონებელმა ისიც იცოდა რო იაპონური 100 ოქტანობის ბენზინი უნდა იდგეს ბაკში ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#239
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 11:23) [snapback]183048[/snapback] და რა იცი რომ დეტონაცია არ გაქვს ? ლოგიდან არ ჩანს. ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 11:23) [snapback]183048[/snapback] ლაპარაკი იმაზეა რომ ყოველ ძრავს თავისებური მიდგომა უნდა. გეტანხმები ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 11:23) [snapback]183048[/snapback] მოკლეხოდიან ძრავებს მხოლოდ რამოდენიმე კომპანია აწარმოებს მათ შორის სუბარუ მერე რა? მოკლეხოდიანი ჯობია იმ საქმეში რასაქმისთვისაც ეჯ20 არის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#240
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 475 რეგისტრ.: 26-April 09 მომხმარებელი № 48 ![]() |
ბუსტზე რადგან არის თემა მაინტერესებს დაბრედილი სოლენოიდის სიმპტომები როგორია, ნუ იასნია რო ვერ ბუსტავს მაგრამ რა ახასიათებს კიდე? ვგულისხმობ სუფთა ამ პრობლემას სხვა ყველაფერის გარეშე.........
|
|
|
![]() ![]() |