![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები
არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#41
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 8th October 2010 - 11:12) [snapback]182553[/snapback] ჩემთან როგორ იქნება ეგ ამბავი? AVCS-იც მაქვს და მაღალი კომპრესიაც (კუმშვის ხარისხი 10:1-ზე) პახოდუ VTD მაქვს და თორქის გადატანა უკანა ხიდზე და ეგეთი მაიმუნობები არ სჭირდება, ანუ წინა ხიდის ბუქსაობის შანსიც მცირეა... ოო ეგ საინტერესო იქნება, მაგრამ შიტოკებს რა უნდა უყო ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#42
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ Oct 8 2010, 10:13) [snapback]182554[/snapback] ოო ეგ საინტერესო იქნება, მაგრამ შიტოკებს რა უნდა უყო ? შიტოკები სხვა ოპერიდანაა, მე აღმართის დაძლევა მაინტერესებს უფრო ![]() ![]() ტურბინა 2000-ზე უკვე საკმარისს ბუსტს ქმნის, საკმაოდ დიდ აღმართზე ავდივარ დაბალი გაზით ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#43
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ეგ ყველაფერი კაია მარა თEმა არ გავაოფოთ და დავუბრუნდეთ მთავარ შინაარს...
ვინმე ხომ არ იცით მექანიკა ს/20 რო ყავდეს დაშლილი ? კაკოს ველაპარაკე და 2 თვეში ჩამომყავსო და ეგრევე დავჯავშნე მაგის კარობკა. პრინციპში ეგ კარობკები აქ არავის არ ჭირდება და წესით ძვირიც არ უნდა იყოს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#44
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
crimson
ძალიან კარგი იდეაა, სხვათაშორის ევროპულ ლეგასებს 2.2 ააქვს პანიჟენიით კარობკა!, თბილისშიც მინახავს რამოდენიმე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#45
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
მაგ კარობკასთან ერთად ბარემ უკანა ხიდს დავითრევ...
ისე დაკვირვებული არ ვარ და ავტომატზე და მექანიკაზე ტორმუზის პედლები ერთიდაიგივე ადგილას აყენია ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#46
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ Oct 8 2010, 11:20) [snapback]182589[/snapback] მაგ კარობკასთან ერთად ბარემ უკანა ხიდს დავითრევ... ისე დაკვირვებული არ ვარ და ავტომატზე და მექანიკაზე ტორმუზის პედლები ერთიდაიგივე ადგილას აყენია ? ვერ იქნება ერთიდიაგივე ადგილას, ავტომატიკის პედალი ბევრად დიდია ზომაში ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#47
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(crimson @ 8th October 2010 - 12:20) [snapback]182589[/snapback] ადგილას, ავტომატიკის პედალი ბევრად დიდია ზომაში სად გინახავს რომ 2.5 ავტომატს ვერ გაექაჩოს და სიმძლავრე არ ყოფნოდეს? 200 $ რანაირად გამოიყვანე საინტერესოა. სტარტერი არ გინდა? თუ კაკო გიცვლის ავტომატში? პედლები სცეპლენიის ზედა და ქვედა ბაჩოკები. რემნის დამჭიმი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#48
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
ხიდებიც ხო უნდა შეიცვალოს
კარობკის სამაგრებიც სხვა ექნება ეგეც გადასაკეთებელი იქნება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#49
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 8th October 2010 - 19:02) [snapback]182728[/snapback] სად გინახავს რომ 2.5 ავტომატს ვერ გაექაჩოს და სიმძლავრე არ ყოფნოდეს? მე ის მინახია რომ 2.5 მექანიკას ავტომატიც უკან მოუტოვებია და ბოგერებიანი პაჯეროც ციტატა(maxouni @ 8th October 2010 - 19:02) [snapback]182728[/snapback] 200 $ რანაირად გამოიყვანე საინტერესოა. სტარტერი არ გინდა? თუ კაკო გიცვლის ავტომატში? პედლები სცეპლენიის ზედა და ქვედა ბაჩოკები. რემნის დამჭიმი. აბა რამდენი გინდა რო გამოვიდეს ? კაკო არაფერში არ მიცვლის და არც შემითავაზებია. ეგ 200$-იც მაქსიმუმია დაჟე ვაფშე რაღაც ძაან ცუდად უყურებთ ამ პროექტს და ხელისშეწყობის მაგივრად თითქოს არ გინდათ რომ გამოვიდეს, რა უბედურებაა ტ/25-ს რო გადააკეთEბ ხელში შეგრჩება პედლებიც, კარობკაც, ხიდიც, პადკარობოჩნებიც და კრუიზკონტროლიც. ეს თითოეული კიდე ს/20-ის ნაწილებზე ძვირი თუ არა იგივე მაინც ღირს კაკ მინიმუმ, ხოდა გადათვალეთ ეხლა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#50
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
crimson
ცუდად ცუყურებ აბა რა და რატო იცი? ამდენი ფული და შრომა უნდა ჩადო და რაში? იმაში რო ერთი პანიჟენიის რიჩაგი და მარჯვენა რული გქონდეს? თუ საოფროუდო მანქანა და სასწაული გინდა მაგას რო ეგ მანქანა მაინც ვერ შეძლებს ხო იცი. რო იძახი ბოგერებიან პაჯერო უკან ჩამოიტოვაო ეგეც რო აფსურდია ხოიცი. იჩალიჩებ ამდენს და შეგრჩება ერთი ჩვეულებრივი დაბალი, ნელი ფორიკა პანიჟენიით. რავიცი რავიცი. თუ რამეში შრომას დებ და ფულს იქედან უნდა გამიყვანო თავის საქმეში მაგარი რამე. შენ კიდე გამოგივა არაფერი. შენ ესე ზეპირად ადვილი გგონია მაგრამ იქ იმდენი წვრილმანი რამე გამოჩნდება რო ნერვებსაც მოშნად წაგართმევს და ჯიბეში ადგილსაც გაგინთავისუფლებს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#51
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 8th October 2010 - 19:23) [snapback]182740[/snapback] ცუდად ცუყურებ აბა რა და რატო იცი? ამდენი ფული და შრომა უნდა ჩადო და რაში? იმაში რო ერთი პანიჟენიის რიჩაგი და მარჯვენა რული გქონდეს? თუ საოფროუდო მანქანა და სასწაული გინდა მაგას რო ეგ მანქანა მაინც ვერ შეძლებს ხო იცი. რო იძახი ბოგერებიან პაჯერო უკან ჩამოიტოვაო ეგეც რო აფსურდია ხოიცი. იჩალიჩებ ამდენს და შეგრჩება ერთი ჩვეულებრივი დაბალი, ნელი ფორიკა პანიჟენიით. რავიცი რავიცი. თუ რამეში შრომას დებ და ფულს იქედან უნდა გამიყვანო თავის საქმეში მაგარი რამე. შენ კიდე გამოგივა არაფერი. შენ ესე ზეპირად ადვილი გგონია მაგრამ იქ იმდენი წვრილმანი რამე გამოჩნდება რო ნერვებსაც მოშნად წაგართმევს და ჯიბეში ადგილსაც გაგინთავისუფლებს. +1. აი ტურბინასაც თუ დაუყენებთ მაგ 2.5-ს მერე უკვე ოოოო |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#52
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,020 რეგისტრ.: 27-June 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 196 ![]() |
ციტატა(crimson @ Oct 8 2010, 11:20) [snapback]182589[/snapback] მაგ კარობკასთან ერთად ბარემ უკანა ხიდს დავითრევ... ისე დაკვირვებული არ ვარ და ავტომატზე და მექანიკაზე ტორმუზის პედლები ერთიდაიგივე ადგილას აყენია ? კოტე არ ვიცი რამდენად გამოგივათ ეს ყველაფერი, ჩემი აზრით მაგარი რთული პროცესია, რაც შეეხება კარობკას საკმაოდ მოთხოვნადია ამერიკელების წყალობით, და ყველაზე მეტად საქმეს პლიტა დისკი და მახავიკი ართულებს რასაც ასევე საკმააოდ ძვირი ფასი აქ, ყოველ შემთხვევაში რაც სხვაგან ღირს მაგაზე გაცილებით იაფად მოგცემ ყველაფერს რაც გჭირდება, მაგრამ არ წარმომიდგენია როგორ უნდა გადააკეთო ეს ყველაფერი.. ელემენტალური პედლებით როდაიწყო, კომპიუტერი, ალბათ პრავოდკაც დაგჭირდება, მაგარი ჩახლართული საქმეა, ბევრი წვრილმანია ძალიან ერთი შეხედვით ვითონმ არაფელია მაგრამ მერწმუნე ბევრი სიძნელე და დიდი ხარჯი გაგივა და რა გამოვა ღმერთმა იცის |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#53
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ე.ი. ეგ იდეა ჩანასახშივე მოკლეს....
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#54
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(crimson @ 9th October 2010 - 11:27) [snapback]182860[/snapback] ე.ი. ეგ იდეა ჩანასახშივე მოკლეს.... არაფერი არ მოგვიკლავს და გამოსვლადი იდეააა, მაგრამ წინასწარ ვცდილობთ დაგათვლევინოთ ხარჯები და წვალება, მერე შენ გადაწყვიტე გიღირს თუ არა, უკვე ზელს რომ მოკიდებ ეჭვი არ შეგეპაროს რომ ყველა დაგეხმარება რითიც შეძლებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#55
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
რAრაც დავიწყებას მიეცა ეს თემა
![]() მოდით ვთQვათ რომ მექანიკის გადაყენება ტ/25-ზე არის ურთულესი და შრომატევადი (ფინანსებს თAვი დავანებოთ) რო ავდგეთ და ტ/25-ში ჩავაყენოთ სტი/ს ვტდ-იანი კარობკა თAვისი ტეკუთი და ბლოკირებით, მაშინ ხო იქნება მარტივი და არაშრომატევადი, თუ მაგასაც თAვისი ვალაკიტორული გამოვლინებები ექნება ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#56
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
მე მექანიკა მევასება და წინა იდეა უფრო მომწონდა.....იმედია არ დამბანთ რო ვიკითხო..უტურბინო 2.0 მექანიკური კოლოფით რო ჩაიდგას 2.5 ძრავი..მგონი უფორ მარტივი პროცედურა იქნება..არა??
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#57
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(shreketa @ 21st October 2010 - 16:54) [snapback]187038[/snapback] უტურბინო 2.0 მექანიკური კოლოფით რო ჩაიდგას 2.5 ძრავი..მგონი უფორ მარტივი პროცედურა იქნება..არა?? კი გაცილებით მარტივი პროცედურა იქნება მამენტ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#58
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(crimson @ Oct 21 2010, 16:09) [snapback]187046[/snapback] კი გაცილებით მარტივი პროცედურა იქნება მამენტ ![]() აჰა, შენც მიხვედი უკვე მანდამდე ![]() ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 15:51) [snapback]187034[/snapback] რო ავდგეთ და ტ/25-ში ჩავაყენოთ სტი/ს ვტდ-იანი კარობკა თAვისი ტეკუთი და ბლოკირებით, მაშინ ხო იქნება მარტივი და არაშრომატევადი, თუ მაგასაც თAვისი ვალაკიტორული გამოვლინებები ექნება ? და აზრი?? უბრალოდ A-AWD შეცვალო VTD-თი?? -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#59
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
რატომღაც მგონია რო ეს 4000ად მომცემია ამ მანქანის..
http://myauto.ge/car_details.php?car_id=1936065 ამაში უნდა ხიო 2.5 და გავედით ![]() დალიფტვა ბევრი არ დაჯდება..+ კარგი საბურავები და აბვესის მოხსნა სასწრაფოდ... მფონი კაი გამოვა რა.. თან შიტოკები შეღებილს გავს და არამგონია ფასი არ დააკლოს. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#60
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 21st October 2010 - 17:14) [snapback]187049[/snapback] და აზრი?? უბრალოდ A-AWD შეცვალო VTD-თი?? ხო რა, თAნ სტის გაცილებით უკეთEსი ბლოკირება აქვს, პლიუს ვტდ და მემგონი წესით უნდა გაუმჯობესდეს გამავლობა, პახოდუ ცოცხალი კარობკაა უფრო და კარგად რთAვს ![]() |
|
|
![]() ![]() |