IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

21 გვერდი V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
> რა არის ბუსტი ?, .........
maxouni
გამოხმაურება Oct 10 2010, 12:48
გამოხმაურება #241


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Dude @ 10th October 2010 - 13:40) [snapback]183058[/snapback]
ბუსტზე რადგან არის თემა მაინტერესებს დაბრედილი სოლენოიდის სიმპტომები როგორია, ნუ იასნია რო ვერ ბუსტავს მაგრამ რა ახასიათებს კიდე? ვგულისხმობ სუფთა ამ პრობლემას სხვა ყველაფერის გარეშე.........

მეტი არც არაფერი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dude
გამოხმაურება Oct 10 2010, 13:06
გამოხმაურება #242


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




უბრალოდ რაღაც დონეზე მაღლა არ ადის და ვსიო....? დიორგანიები და ხლაპოკები აქვს ისევ, უკვე დაბალ ბუსტზე და მეხანიკური ბუსტკონტროლერით იჭერს რამდენსაც საჭიროა ნორმალურად
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 10 2010, 13:59
გამოხმაურება #243


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 11:23) [snapback]183048[/snapback]
მაგის გამომგონებელმა ისიც იცოდა რო იაპონური 100 ოქტანობის ბენზინი უნდა იდგეს ბაკში

მერე რა პრობლემაა, მქონდა კიდეც ბაკში 100-იანი ოქტანობა და ჯიგრულად დადიოდა ლეგასი smile.gif 98-ზეც უპრობლემდ დადის, უბრალოდ ნაკლები ცხენები და თორქი აქვს smile.gif




ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 11:23) [snapback]183048[/snapback]
მოსკვიჩის კი არა ფორდ T ს მერეც არაფერი შეცვლილა . ძრავი ძრავია . შიგნით მიმდინარე პროცესებიც უცვლელი დარჩა . მოკლეხოდიან ძრავებს მხოლოდ რამოდენიმე კომპანია აწარმოებს მათ შორის სუბარუ, BMW ც დიდი მოყვარულია ამ გეომეტრიის. კარგათ ვიცნობ ამ ძრავების ხასიათს ....

აქ უკვე შეგეკამათები smile.gif


შენ ყველაზე მთავარს არ ითვალისწინებ, მოსკვიჩს და 06-ს კარბურატორიანი და ტრამლიორიანი მატორი უყენია smile.gif ეგეთ მატორზე დაბალ აბაროტზე დეტონაცია კი იმიტომ ხდება რომ რეზკი გაზის დროს ჰაერის მიწოდება მომენტალურად იზრდება, კარბურატორი კი ვერ ასწრებს შესაბამისი სისწრაფით ბენზინის მიწოდების გაზრდას, სმესი ღარიბდება და დეტონაციას იწვევს smile.gif ზაჟიგანიაც მექანიკურია და შესაბამისად ვერანაირად ვერ აკეთებს კომპენსირებას smile.gif

სუბარუს კი MultiPoint Electronic Fuel Injection და Distributorless Ignition აქვს smile.gif რაც იმას ნიშანვს რომ ECU-ს ნებისმიერ დროს შეუძლია ბოლომდე გახსნილი დროსელის შემთხვევაში სმესი ისე გაამდიდროს და ზაჟიგანიის კუთხე ისე გადაწიოს რომ დაბალ ოქტანიან ბენზინზეც კი არ მიიღოს დეტონაცია smile.gif

ჩემს მატორზე უფრო ნავაროჩენნი სისტემა აყენია რომელსაც ელექტროდროსელი ჰქვია, როცა ECO რეჟიმი გაქვს ჩართული, რაც არ უნდა რეზკად დააჭირო გაზის პედალს, დროსელს ეგრევე არ გაგიხსნის, შესაბამისად ბუსტიც გვიან მოდის და უფრო ნაკლები შანსია რომ დაბალ ოქტანიან ბენზინზეც კი დასჭირდეს სმესის გამდიდრება, შესაბამისად ბენზინსაც ნაკლებს წვავს მაგ დროს smile.gif

ჩვეულებრივ რეჟიმში კი იცოცხლე ბლომად ასხავს და მომენტალურად იწყებს ტურბინა დაბუსტვას smile.gif

ციტატა(Sturbo @ 9th October 2010 - 20:32) [snapback]182951[/snapback]
(ნავთს თუ შეურევ ბენზინში შეძლება დიზელინგს მიაღწიო)

ამაშიც შეგეკამათები, ბენზინში ნავთი რომ გაურიო, არანაირ დეტონაციას არ მიიღებ, უბრალოდ არასრულად დაიწვება ეგ "ჯადოსნური სითხე" იმის გამო რომ ნავთი და დიზელის საწვავი უფრო დეტონაციამედეგია და ძაან უნდა შეკუმშო რომ აფეთქდეს (კაკ მინიმუმ 20:1-ზე აქვს კუმშვის ხარისხი დიზელის ძრავებს) smile.gif თვითონ ტერმინი "დიზელინგი"-ც იქიდან მოდის რომ დიზელის საწვავი წნევის და ტემპერატურის შედეგათ ფეთქდება და არა ისკრით smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Oct 10 2010, 14:32
გამოხმაურება #244


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(PAINKILLER @ Oct 10 2010, 14:59) [snapback]183072[/snapback]
მერე რა პრობლემაა, მქონდა კიდეც ბაკში 100-იანი ოქტანობა და ჯიგრულად დადიოდა ლეგასი smile.gif 98-ზეც უპრობლემდ დადის, უბრალოდ ნაკლები ცხენები და თორქი აქვს smile.gif
აქ უკვე შეგეკამათები smile.gif
შენ ყველაზე მთავარს არ ითვალისწინებ, მოსკვიჩს და 06-ს კარბურატორიანი და ტრამლიორიანი მატორი უყენია smile.gif ეგეთ მატორზე დაბალ აბაროტზე დეტონაცია კი იმიტომ ხდება რომ რეზკი გაზის დროს ჰაერის მიწოდება მომენტალურად იზრდება, კარბურატორი კი ვერ ასწრებს შესაბამისი სისწრაფით ბენზინის მიწოდების გაზრდას, სმესი ღარიბდება და დეტონაციას იწვევს smile.gif ზაჟიგანიაც მექანიკურია და შესაბამისად ვერანაირად ვერ აკეთებს კომპენსირებას smile.gif

სუბარუს კი MultiPoint Electronic Fuel Injection და Distributorless Ignition აქვს smile.gif რაც იმას ნიშანვს რომ ECU-ს ნებისმიერ დროს შეუძლია ბოლომდე გახსნილი დროსელის შემთხვევაში სმესი ისე გაამდიდროს და ზაჟიგანიის კუთხე ისე გადაწიოს რომ დაბალ ოქტანიან ბენზინზეც კი არ მიიღოს დეტონაცია smile.gif

ჩემს მატორზე უფრო ნავაროჩენნი სისტემა აყენია რომელსაც ელექტროდროსელი ჰქვია, როცა ECO რეჟიმი გაქვს ჩართული, რაც არ უნდა რეზკად დააჭირო გაზის პედალს, დროსელს ეგრევე არ გაგიხსნის, შესაბამისად ბუსტიც გვიან მოდის და უფრო ნაკლები შანსია რომ დაბალ ოქტანიან ბენზინზეც კი დასჭირდეს სმესის გამდიდრება, შესაბამისად ბენზინსაც ნაკლებს წვავს მაგ დროს smile.gif

ჩვეულებრივ რეჟიმში კი იცოცხლე ბლომად ასხავს და მომენტალურად იწყებს ტურბინა დაბუსტვას smile.gif
ამაშიც შეგეკამათები, ბენზინში ნავთი რომ გაურიო, არანაირ დეტონაციას არ მიიღებ, უბრალოდ არასრულად დაიწვება ეგ "ჯადოსნური სითხე" იმის გამო რომ ნავთი და დიზელის საწვავი უფრო დეტონაციამედეგია და ძაან უნდა შეკუმშო რომ აფეთქდეს (კაკ მინიმუმ 20:1-ზე აქვს კუმშვის ხარისხი დიზელის ძრავებს) smile.gif თვითონ ტერმინი "დიზელინგი"-ც იქიდან მოდის რომ დიზელის საწვავი წნევის და ტემპერატურის შედეგათ ფეთქდება და არა ისკრით smile.gif


რატომ გგონია რომ როცა ძრავები ECU ზე გადავიდნენ ველოსიპედი თავიდან გამოიგონეს ??? გამოცდილება გაკლია კარბურატორებთან და ტრამლიორებთან ურთიორთობაში wink.gif . კარბურატორი გაზზე რესკი მიდგმისას პირდაპირ უმოწყალოდ ასხავს ბენზინს !!!! მეორე აქვს სპეციალური არხები სრული გაზისთვის ისევე რომ გაამდიდროს ნარევი. ტრამლიორს 2 ტიპის კორექციის საშუალება აქბს ვაკუმური (კუთხის კორექცია დატვიღთვის მიხედვით) და ცენტრიდანული (კორექცია ბრუნის მიხედვით). როგორც ხედავ არაფერი შეცვლილა უბრალოდ რაც მექანიკურად კეთდებოდა ეხლა ელექტრონულად ხდება. გასაგებია ელექტრონული ჯობია.

დიზელინგს 2 მიზეზი აქვს: 1 - დაბალოქტანური საწვავი. 2 - ძალიან ცხელი სვეჩი. დეტონაცა შეიძლება დიზელინგში გადავიდეს სტანდარტული სვეჩის გადახურების გამო. დიზელინგის დროს ხდება თორქის უცებ შემცირება. ამტომ ბუსტზე თუ ატყობ რომ ძრავს გაწევა უცებ დაუვარდა 3-4 წამი გაქვს რომ გაზს ფეხი გაუშვა სხვა შემთხვევაში ნახვრეტი პორშინში გარანტირებულია.

კიდევ ერთი შეკითხვა თუ RSK 1800 დან უკვე 1 ბარზეა შესაბამისად ECU ბუსტის მაპით სარგებლობლობს ე.ი. ოპენლუპია და ნარევი მდიდარი . ანუ როგორც ბუსტს შეეფერება. აბა ასეთი თეორიით რამდენს წვავენ ეს მანქანები 20 ლოტს ?? ეკოლოგია ? (CO ალბათ 10% ია) კატალიზატორი ? (ამდენ ძალადობას ვერ აიტანს).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 10 2010, 16:21
გამოხმაურება #245


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 15:32) [snapback]183075[/snapback]
ასეთი თეორიით რამდენს წვავენ ეს მანქანები 20 ლოტს

თავისუფლად
ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 15:32) [snapback]183075[/snapback]
ეკოლოგია ?

მაგრად ჰკიდიათ smile.gif
ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 15:32) [snapback]183075[/snapback]
როგორც ხედავ არაფერი შეცვლილა

შეიცვალა მხოლოდ უკუკავშირი ძრავის კვების სისტემმასთან, ეს არის ლამბდა და დეტონაციის დატჩიკი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 10 2010, 21:06
გამოხმაურება #246


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(maxouni @ 10th October 2010 - 16:21) [snapback]183088[/snapback]
შეიცვალა მხოლოდ უკუკავშირი ძრავის კვების სისტემმასთან, ეს არის ლამბდა და დეტონაციის დატჩიკი

ეგ არც ისე ცოტაა, დეტონაციის დატჩიკის გარეშე კარბურატორიანი მატორი როგორ გაიგებს რომ დეტონაციაა, უბრალოდ ვაარაუდით? ან სმესს რა გაზომავს??

ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 14:32) [snapback]183075[/snapback]
როგორც ხედავ არაფერი შეცვლილა უბრალოდ რაც მექანიკურად კეთდებოდა ეხლა ელექტრონულად ხდება. გასაგებია ელექტრონული ჯობია.

ძალიან დიდი სხვაობაა და მაგას კამათი არ სჭირდება smile.gif

ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 14:32) [snapback]183075[/snapback]
კიდევ ერთი შეკითხვა თუ RSK 1800 დან უკვე 1 ბარზეა შესაბამისად ECU ბუსტის მაპით სარგებლობლობს ე.ი. ოპენლუპია და ნარევი მდიდარი . ანუ როგორც ბუსტს შეეფერება. აბა ასეთი თეორიით რამდენს წვავენ ეს მანქანები 20 ლოტს ??

20-საც წვავს და 30-საც, გააჩნია როგორ ჩააჭერ biggrin.gif


ციტატა(Sturbo @ 10th October 2010 - 14:32) [snapback]183075[/snapback]
ეკოლოგია ? (CO ალბათ 10% ია) კატალიზატორი ?

ეკოლოგია რომ ადარდებდათ იმიტომაც გააკეთეს TWINTURBO სისტემა smile.gif ერთტურბინიან მატორზე რეზკი ჩაჭერის დროს სანამ ტურბინა დატრიალდება, სმესი არის ძალიან მდიდარი, ტვინტურბოზე კი პირველი ტურბინა თითქმის სულ ტრიალებს, ამიტომ რეზკი ჩაჭერის დროსაც საკმაო რაოდენობის ჰაერი მიეწოდება და სმესის გამდიდრება იმდენად საჭირო აღარ ხდება smile.gif

2002-წლიდან გამოშვებულ ტურბინიან B4-ებს ეკოლოგიის სტანდარტი აქვს G-LEV (Автомобиль со сверхнизким содержанием вредных веществ в выхлопных газах)


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 11 2010, 12:37
გამოხმაურება #247


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ბავშვებივით იქცევით, ერთმა თუ გადაუხვია თემას ყველე მიყვება, რა გჭირთ ხალხნო? მთელი გვერდია ბენზინის წვაზე ლაპარაკობთ და საერთოდ სადაც ბუსტზე საუბარი იქ საერთოდ რატომ ახსენებთ იაღოვას და ჯიდაის?
-----------------------------------
მოდერატორი ბიძიააააა.... ძალიან გთხოვ მოაშორე ამ თებას ზედმეტი რაღაცეები
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Oct 11 2010, 14:35
გამოხმაურება #248


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




მოდერმა ცოტა მეტი მოაშორა ამ თემას.

არ დაბუსტოთ სუბარუები ნასტროიკის გარეშე, არ დაუყენოთ ისეთი ბუსტ კნტროლერი, რომელიც ბუსტის წარმოქმნის და მოკლების სიჩქარეს და დაროს ცვლი რადიკალურად ს, მოკვდება მატორი!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dude
გამოხმაურება Oct 13 2010, 12:36
გამოხმაურება #249


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




მეღირსა ბუსტკონტროლერი მეხანიკური და დავაყენე სწორად როგორც დიაგრამაზე ხატია და როგორც მაშინ შეკრებაზე, მოკლედ ვეღარ გავიგე რა ..... რა ჭირს ამ მანქანას ჯერ 1-ზე აწია ბუსტი პაჩტი ნარმალნად ერთი ხლაპოკით მერე ღამე ტრასაზე გავსინჯე კიდე, ისევ ისე თამაშობს ბუსტი, ისევ ხლაპოკებით და დიორგანიებით ხან 1-ზე ხან 0,9 0,8 0,7 0,5 - 1-ზე ზემოთ არ ადის და თან პიკს მიწერს 1,6

რადნოი სოლენოიდით იგივე სიტუაციაა მხოლოდ 0,5-0,6-ის ფარგლებში, მეტი არ გამოდის და პიკია 1,1

მერე ხალასტოიზე კიდე (მექანიკურით) ......... 0,5-ზე მეტი არ უნდა მისცეს ხო?, ამან კიდე 0,8 აწია მეტი აღარ ვაგაზავე შემეშინდა, მოკლედ რა ჭირს ამ მანქანს ვერ გავიგე .....

მირჩიეთ რა რამე, რა უნდა იყოს help.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Oct 13 2010, 17:43
გამოხმაურება #250


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




დიაგნოსტიკა აჩვენებს რაიმე დატჩიკის გაუმართაობას? თუ არა, მაშინ სოლენოიდია გამაიმუნებული. თუ სოლენოიდიც კარგია, მაშინ რესტრიქტორების ბრალია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dude
გამოხმაურება Oct 13 2010, 18:04
გამოხმაურება #251


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




წესიერ სოლენოიდზეც იგივეს აკეთებს და მექანიკურ კონტროლერზეც, შეიძლება საწვავის წნევის რეგულატორის ბრალი იყოს? ზუსტად იგივი პრობლემა ქონდა ვიღაცას რუსულ ფორუმზე და ამ რეგულატორზე წნევის 3 ბარამდე აწევის შემდეგ პრობლემა გაქრა ......

რამდენი უნდა იყოს ნორმალური წნევა? ვაკუუმის გარეშე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Oct 13 2010, 18:21
გამოხმაურება #252


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ხალასტოიზე უნდა იყოს სადღაც 42-45 პსი როგორც მახსოვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Oct 13 2010, 19:19
გამოხმაურება #253


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(Dude @ Oct 13 2010, 13:36) [snapback]184054[/snapback]
მეღირსა ბუსტკონტროლერი მეხანიკური და დავაყენე სწორად როგორც დიაგრამაზე ხატია და როგორც მაშინ შეკრებაზე, მოკლედ ვეღარ გავიგე რა ..... რა ჭირს ამ მანქანას ჯერ 1-ზე აწია ბუსტი პაჩტი ნარმალნად ერთი ხლაპოკით მერე ღამე ტრასაზე გავსინჯე კიდე, ისევ ისე თამაშობს ბუსტი, ისევ ხლაპოკებით და დიორგანიებით ხან 1-ზე ხან 0,9 0,8 0,7 0,5 - 1-ზე ზემოთ არ ადის და თან პიკს მიწერს 1,6

რადნოი სოლენოიდით იგივე სიტუაციაა მხოლოდ 0,5-0,6-ის ფარგლებში, მეტი არ გამოდის და პიკია 1,1

მერე ხალასტოიზე კიდე (მექანიკურით) ......... 0,5-ზე მეტი არ უნდა მისცეს ხო?, ამან კიდე 0,8 აწია მეტი აღარ ვაგაზავე შემეშინდა, მოკლედ რა ჭირს ამ მანქანს ვერ გავიგე .....

მირჩიეთ რა რამე, რა უნდა იყოს help.gif


2 ვარიანტია :

ან ლოგს წერ და გვაჩვენებ რომ გავიგოთ რა ხდება .
ან ახალ ტურბინას ყიდულობ და აყენებ.

შეიძლება ვესტგეიტი ჭედავს , ღია რჩება და ბუსტი ვარდება .

მექანიკურ ბუსტ კონტროლერთან ფრთხილად ......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dude
გამოხმაურება Oct 13 2010, 19:55
გამოხმაურება #254


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




ციტატა(Sturbo @ Oct 13 2010, 20:19) [snapback]184172[/snapback]
2 ვარიანტია :

ან ლოგს წერ და გვაჩვენებ რომ გავიგოთ რა ხდება .
ან ახალ ტურბინას ყიდულობ და აყენებ.

შეიძლება ვესტგეიტი ჭედავს , ღია რჩება და ბუსტი ვარდება .

მექანიკურ ბუსტ კონტროლერთან ფრთხილად ......



ხო ერთადერთი ვარიანტია რომ გავიგო რა ხდება, სად და როგორ შეიძლება ამის გაკეთება, ლოგის ჩაწერას ვგულისხმობ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Oct 13 2010, 20:38
გამოხმაურება #255


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(Dude @ Oct 13 2010, 20:55) [snapback]184178[/snapback]
ხო ერთადერთი ვარიანტია რომ გავიგო რა ხდება, სად და როგორ შეიძლება ამის გაკეთება, ლოგის ჩაწერას ვგულისხმობ...


აქ ნახე - http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=2827

ისე იცი რა ქენი როცა შეატყობ რომ აღარ ბუსტავს გააჩერე გადმოდი და ვესტგეიტი ხელით გადაამოწმე დაკეტილია თუ არა . ანუ აქტუატორიდან რომ რკინის მილი მიდის ვესტგეიტამდე შენკენ მოქაჩე , თუ ოდნავ მაინც გამოიწია ე.ი. ღიას ტოვებს. რამე ნაჭერი იხმარე თორემ ხელს დაიწვავ !!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dude
გამოხმაურება Oct 13 2010, 21:09
გამოხმაურება #256


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




ციტატა(Sturbo @ Oct 13 2010, 21:38) [snapback]184195[/snapback]
აქ ნახე - http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=2827



ისე იცი რა ქენი როცა შეატყობ რომ აღარ ბუსტავს გააჩერე გადმოდი და ვესტგეიტი ხელით გადაამოწმე დაკეტილია თუ არა . ანუ აქტუატორიდან რომ რკინის მილი მიდის ვესტგეიტამდე შენკენ მოქაჩე , თუ ოდნავ მაინც გამოიწია ე.ი. ღიას ტოვებს. რამე ნაჭერი იხმარე თორემ ხელს დაიწვავ !!!!



ეს ამბავი ვიკითხე უკვე და ჩემ მოდელზე, ძაან სამწუხაროა მაგრამ არ კეთდება (ლოგის ჩაწერა) sad.gif


0,5-ს ყოველთვის ბუსტავს და გაზს თუ არ აუშვი 1-ზეც ავა, წვალებით, ძიორგანიებით და ხლაპოკებით, ამ დროს შემოწმდება ხელით?


ისე ავც-რ ეყენა და ჩემთან გაფუჭებული ჩამოვიდა ეს ავც-რ, იქნებ იქ იყო რამე დანასტროიკებული და სტოკ სოლენოიდზე რო დავაბრუნეთ უბრალოდ აღარ იმუშავა წესიერად, საწვავის წნევა ხომ არ ააქვს დავუშვათ შეცვლილი ან რამე მსგავსი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Oct 13 2010, 23:22
გამოხმაურება #257


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(Dude @ Oct 13 2010, 22:09) [snapback]184207[/snapback]
ეს ამბავი ვიკითხე უკვე და ჩემ მოდელზე, ძაან სამწუხაროა მაგრამ არ კეთდება (ლოგის ჩაწერა) sad.gif
0,5-ს ყოველთვის ბუსტავს და გაზს თუ არ აუშვი 1-ზეც ავა, წვალებით, ძიორგანიებით და ხლაპოკებით, ამ დროს შემოწმდება ხელით?
ისე ავც-რ ეყენა და ჩემთან გაფუჭებული ჩამოვიდა ეს ავც-რ, იქნებ იქ იყო რამე დანასტროიკებული და სტოკ სოლენოიდზე რო დავაბრუნეთ უბრალოდ აღარ იმუშავა წესიერად, საწვავის წნევა ხომ არ ააქვს დავუშვათ შეცვლილი ან რამე მსგავსი


ხლაპკკებში რას გულისხმობ ? აცემინებს თუ გრუშიტელში ისვრის ?
თუ აცემინებს ანუ ხმა კაპოტიდან მოდის მაშინ ბენხინის წნებაა სანახავი პირველ რიგში. ზამოკს რომ გააღებ სანამ დაქოქავ მინიმუმ 3 ბერი უნდა ეჭიროს წნევა. დაქოქილზე 2.5 - 2.8 . ბუსტზე შეიძლება 4 საც მიაღწიოს. რაც მთავარია წნევაში ჩავარდნები არ უნდა იყოს (რეზკი გაზისას მაგალითად).

სვეჩები ნახე - უფრო სწორედ ე.წ. ზაზორი 0.8 მმ ზე მეტი არ იყოს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dude
გამოხმაურება Oct 14 2010, 11:07
გამოხმაურება #258


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




ციტატა(Sturbo @ Oct 14 2010, 00:22) [snapback]184302[/snapback]
ხლაპკკებში რას გულისხმობ ? აცემინებს თუ გრუშიტელში ისვრის ?
თუ აცემინებს ანუ ხმა კაპოტიდან მოდის მაშინ ბენხინის წნებაა სანახავი პირველ რიგში. ზამოკს რომ გააღებ სანამ დაქოქავ მინიმუმ 3 ბერი უნდა ეჭიროს წნევა. დაქოქილზე 2.5 - 2.8 . ბუსტზე შეიძლება 4 საც მიაღწიოს. რაც მთავარია წნევაში ჩავარდნები არ უნდა იყოს (რეზკი გაზისას მაგალითად).

სვეჩები ნახე - უფრო სწორედ ე.წ. ზაზორი 0.8 მმ ზე მეტი არ იყოს.



გულუშიტელში გასროლაა უფრო, კაპოტიდან ხლაპოკი როგორ უნდა წამოვიდეს? წნევის შესამოწმებლად სად შეიძლება მივიყვანო? ნებისმიერ მატორისტთან?
თუ დავუშვათ ჩავარდნებია წნევაში ესეიგი ბენზონასოსი ან რეგულატოირია ხო?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Oct 14 2010, 18:12
გამოხმაურება #259


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(Dude @ Oct 14 2010, 12:07) [snapback]184329[/snapback]
გულუშიტელში გასროლაა უფრო, კაპოტიდან ხლაპოკი როგორ უნდა წამოვიდეს? წნევის შესამოწმებლად სად შეიძლება მივიყვანო? ნებისმიერ მატორისტთან?
თუ დავუშვათ ჩავარდნებია წნევაში ესეიგი ბენზონასოსი ან რეგულატოირია ხო?


ძალიან დიდი მნიშვნელობაა საიდან მოდის მაგ ხლაპოკების ხმა . კაპოტი ახადე და მოუსმინე თუ ზევიდან (პაუკიდან) მოდის 99% ბენზინი მიდის ცოტა ან სვეჩებს ჭირს რაღაც.

რეგულატორზე მიდის წვრილი ვაკუმის შლანგი მოხსნი იმას და ისე გაზომავ თუ ჩავარდნები მანც აქვს ნასოსია ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dude
გამოხმაურება Oct 14 2010, 18:26
გამოხმაურება #260


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 475
რეგისტრ.: 26-April 09
მომხმარებელი № 48




ციტატა(Sturbo @ Oct 14 2010, 19:12) [snapback]184463[/snapback]
ძალიან დიდი მნიშვნელობაა საიდან მოდის მაგ ხლაპოკების ხმა . კაპოტი ახადე და მოუსმინე თუ ზევიდან (პაუკიდან) მოდის 99% ბენზინი მიდის ცოტა ან სვეჩებს ჭირს რაღაც.

რეგულატორზე მიდის წვრილი ვაკუმის შლანგი მოხსნი იმას და ისე გაზომავ თუ ჩავარდნები მანც აქვს ნასოსია ....


ხალასტოიზე რაც არ უნდა აგაზავო არ ააქვს ხლაპოკები, მაინც უფრო მგონია გლუშიტელიდან ისმის.

ვიცი ეს ვაკუუმის შლანგი, მანომეტრი უნდა ჩამოეცვას ამ შლანგის მაგივრად და ხალასტოიზე გაიზომოს?

ისე არ არის ვინმე მცოდნე, ნორმალური ხელოსანი? მე არამგონია რომ ჩემი ძლებით რამეს გავხდე.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 გვერდი V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge