![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 343 რეგისტრ.: 21-April 09 მომხმარებელი № 37 ![]() |
მეგობრებო ერთი შეკითხვა მაქვს. მუდმივად დავდივარ power-ი ჩართული მაქვს ისე, ძირითადად ვმოძრაობ სოფლის გზა და ტრასა,
პროსტა უფრო თავისუფლათ დადის მანქანა ყოველგვარი დაძაბულობის გარეშე (თუ მეჩვენება), მაინტერესებს რამეს ხომ არ გააფუჭებს ასეთი რეჟიმი. ველოდები თქვენს კომპეტენტურ პასუხებს ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
როცა პაუერი ჩართულია ძრავი მუშაობს უფრო მაღალ აბაროტებზე,
დავუშვათ ჩეულებრივ თუ სიჩქარეს ჩვლის 3000-ზე პაუერ ჩართულზე შეცვლის 6000-ზე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 343 რეგისტრ.: 21-April 09 მომხმარებელი № 37 ![]() |
ეგ გასაგებია ბოლომდე წურავს სიჩქარეს მაგრამ უკან წამოსვლის დროსაც მაქსიმალურად იყენებს მაღალ სიჩქარეს
მე მაინტერესებს მუდმივად ასეთი რეჟიმი რამეს გააფუჭებს RACKER PM-ი ნახე |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(SUBSIS @ 2nd August 2009 - 23:28) [snapback]24494[/snapback] მე მაინტერესებს მუდმივად ასეთი რეჟიმი რამეს გააფუჭებს არაფერსაც არ გააფუჭებს, ეგ ძალიან ნორმალურია, უბრალოდ სუბარუს მანუალის ენაზე მაგას ჰქვია მანქანის ექსპლოატაცია გართულებულ პირობებში და შედეგად ზეთი უნდა შაცვალო 1000 კილომეტრით უფრო ადრე და კიდევ ცოტა მეტ ბენზინს დაგიწვავს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#5
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 343 რეგისტრ.: 21-April 09 მომხმარებელი № 37 ![]() |
ციტატა(maxouni @ 3rd August 2009 - 00:43) [snapback]24500[/snapback] არაფერსაც არ გააფუჭებს, ეგ ძალიან ნორმალურია, უბრალოდ სუბარუს მანუალის ენაზე მაგას ჰქვია მანქანის ექსპლოატაცია გართულებულ პირობებში და შედეგად ზეთი უნდა შაცვალო 1000 კილომეტრით უფრო ადრე და კიდევ ცოტა მეტ ბენზინს დაგიწვავს ბენზინის წვა არაფერი მნიშვნელოვანი, ზეთს ისედაც ადრე უცვლი ხოლმე. მადლობა გამოხმაურებისთვის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#6
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(SUBSIS @ Aug 3 2009, 00:11) [snapback]24488[/snapback] მეგობრებო ერთი შეკითხვა მაქვს. მუდმივად დავდივარ power-ი ჩართული მაქვს ისე, ძირითადად ვმოძრაობ სოფლის გზა და ტრასა, პროსტა უფრო თავისუფლათ დადის მანქანა ყოველგვარი დაძაბულობის გარეშე (თუ მეჩვენება), მაინტერესებს რამეს ხომ არ გააფუჭებს ასეთი რეჟიმი. ველოდები თქვენს კომპეტენტურ პასუხებს ![]() ეგ რეჟიმი კარობკას აძლევს საშუალებას რომ გაზის პედლის ერთიდაიგივე პოზიციაზე ჩვეულებრივთან შედარებით უფრო მაღალ აბაროტებზე გადართოს შემდეგ სიჩქარეში, და ასევე პირიქით, უფრო დაბალ აბაროტებზე ჩამოიტანოს ქვედა სიჩქარეში გაზის აშვების დროს, ანუ ეცდება შეინარჩუნოს მაღალი აბაროტები... ასევე ნახევარკიკდაუნსაც (წინა სიჩქარეში გადატანა აქსელერაციის მიზნით) უფრო ნაკლები გაზის დაჭერა სჭირდება და მანქანა უფრო მგრძნობიარე ხდება გაზის დაჭერაზე ![]() კიკდაუნი მაინც კიკდაუნად რჩება... გაფუჭებით არაფერს არ გააფუჭებს, მაგრამ ცვეთას დააჩქარებს, როგორც კარობკის ისე ძრავის ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#7
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
თუ ბოლომდე არ გააწურინებ სიჩქარეებს და ჩვეულებრივი რეჟიმით ივლი არაფერი ზეთის შეცვლა არ უნდა უფრო ადრე.
მე მასე დავდივარ 2 წელია, თუ უპაუეროდ 1,5-2-ზე რთავს პაუერიდ ჩვეულებრივ რეჟიმში 2-2,5 რთავს ასე რომ ზეთი არაფერ შუაშია, რაც შეეხება ბენზინის წვას პირიქითაა მაგ რეჟიმში მე უფრო ცოტას მიწვავს და წაიკითხე სხვა გამოხმაურებები დრომ.რუ-ზე ყველა მაგას იძახის. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#8
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,690 რეგისტრ.: 10-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 16 ![]() |
ანუ ყველამ პაუერჩართულით უნდა ვიაროთ??
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#9
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
ჩემ მანქანას სულაც არაა აქვს ეგ ღილაკი
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#10
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Raven @ Aug 4 2009, 13:53) [snapback]24819[/snapback] თუ ბოლომდე არ გააწურინებ სიჩქარეებს და ჩვეულებრივი რეჟიმით ივლი არაფერი ზეთის შეცვლა არ უნდა უფრო ადრე. მე მასე დავდივარ 2 წელია, თუ უპაუეროდ 1,5-2-ზე რთავს პაუერიდ ჩვეულებრივ რეჟიმში 2-2,5 რთავს ასე რომ ზეთი არაფერ შუაშია, რაც შეეხება ბენზინის წვას პირიქითაა მაგ რეჟიმში მე უფრო ცოტას მიწვავს და წაიკითხე სხვა გამოხმაურებები დრომ.რუ-ზე ყველა მაგას იძახის. მასეა, თუ ცოტა მაინც გაზაობ, POWER რეჟიმში უფრო ნაკლებს დაგიწვავს, რადგან კიკდაუნები და ნახევრადკიკდაუნები ნაკლებად დაგჭირდება, ყველაზე მეტი ბენზინი იწვის კაკრაზ დაბალი აბაროტებიდან გაზის რეზკი დაჭერის დროს ![]() ტრასაზე რომ მივდივარ და აბგონზე მინდა გასვლა, POWER-ის გარეშე იმენნა კიკდაუნი უნდა ვხიო და ცოტა ხანი დაველოდო სანამ კარობკა რამეს მოიფიქრებს ![]() თუ პენსიონერივით დადიხარ, სჯობია გამორთო POWER ![]() ციტატა(shota @ Aug 4 2009, 14:00) [snapback]24822[/snapback] ჩემ მანქანას სულაც არაა აქვს ეგ ღილაკი ![]() ძველ ატმოფორიკებს არა აქვთ, მხოლოდ 2000 წლიდან ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#11
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
PAINKILLER
არც ატმოა შენ წარმოიდგინე... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#12
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(shota @ 4th August 2009 - 13:13) [snapback]24826[/snapback] არც ატმოა შენ წარმოიდგინე... 98 წლის სექტემბრამდე არა აქვთ. ციტატა(Raven @ 4th August 2009 - 12:53) [snapback]24819[/snapback] ბენზინის წვას პირიქითაა მაგ რეჟიმში მე უფრო ცოტას მიწვავს და წაიკითხე სხვა გამოხმაურებები დრომ.რუ-ზე ყველა მაგას იძახის. აბა ჩემი რატომ ხრაპავს ბენზინს მაგ რეჟიმში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#13
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 344 რეგისტრ.: 13-June 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 161 ![]() |
power გილაკტან holdi რომ აქვს რა ფუნქციას ასრულებს?
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#14
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
maxouni
ვერ გეტყვი. ატმოსფერულზე ნაღდად ცოტას წვავს და ტურბინაზე შეილება პირიქითაა. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#15
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(JALALA @ Oct 22 2009, 14:33) [snapback]45437[/snapback] power გილაკტან holdi რომ აქვს რა ფუნქციას ასრულებს? ფიფქი ახატია ზედ ხომ? ეგ არის სიჩქარეში დაფიქსირების ღილაკი ![]() ![]() იტოგში მაგ რეჟიმში ცდილობს რომ იმ სიჩქარეში დატოვოს რომელ პოზიციაზეც დგას სიჩქარის რიჩაგი... ციტატა(Raven @ Oct 22 2009, 17:09) [snapback]45479[/snapback] maxouni ვერ გეტყვი. ატმოსფერულზე ნაღდად ცოტას წვავს და ტურბინაზე შეილება პირიქითაა. სხვა რამეს კითუხლობდა, POWER ღილაკი არ აინტერესებს, მაგ გადამრთველზე არის HOLD-ის ღილაკიც, ლეგასიში მასეა, ტუმბლერის პონტშია და ცალკე დგას სიჩქარის რიჩაგის გვერდით ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#16
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 344 რეგისტრ.: 13-June 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 161 ![]() |
PAINKILLER
გასაგებია მადლობთ. ესეიგი იგივე ფუნქციას ასრულებს როგორც სხვა მანქანებზეა, უბრალოდ ფიფქი რომ ახატია მეგონა სხვა დამატებითი დატვირთვაც ხოარ ქონდა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#17
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 928 რეგისტრ.: 4-May 09 მდებარ.: tiflis მომხმარებელი № 63 ![]() |
ვა, ამ პაუერის ამბაბავზე და ნაკლებ წვაზე წავიკითხე და მინდა ისევ ჩემი დაკვირვება გითხრათ. მოკლედ ბორტ კომპიც მიყენია და ბუსტ დაჩიკიც და დაკვირვებული ვარ, პატარა გაზს რომ ვაძლევ ისე რომ ბუსტი უარყოფითია, მასე მეტს მიწვავს, ვიდრე კარგი გაზი მივცე და ბუსტი 0.2-0.3 იყოს და მერე ნაკატით ვიარო. აქედან ის დავასკვენი რომ როცა გაზს ადგავ, ისე უნდა დაადგა, რომ კომპრესია მეტი იყოს, ანუ ბუსტი მაღალი იყოს (კიდაუნს და ბენზინის გადაკეტვებს არ ვგულისხმობ).
აქედან გამომდინარე, პაუერით სიარულისას, ალბად იგივე ეფექტი მიიღება, რთავს ოდნავ გვიან, ანუ მაღალ აბაროტებზე ხარ ჩვეულებრივთან შედარებით, მაგ მაღალ აბაროტებზე ტურბინა წნევას ქმნის და გამოდის რომ ბენზინი შედარებით მაღალი კომპრესიის პირობებში იწვის, რაც მეტ ეფექტს იძლევა. მასე მგონი და მეტი არაფერი ვიცი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#18
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(giogagnidze @ Oct 23 2009, 13:30) [snapback]45595[/snapback] ვა, ამ პაუერის ამბაბავზე და ნაკლებ წვაზე წავიკითხე და მინდა ისევ ჩემი დაკვირვება გითხრათ. მოკლედ ბორტ კომპიც მიყენია და ბუსტ დაჩიკიც და დაკვირვებული ვარ, პატარა გაზს რომ ვაძლევ ისე რომ ბუსტი უარყოფითია, მასე მეტს მიწვავს, ვიდრე კარგი გაზი მივცე და ბუსტი 0.2-0.3 იყოს და მერე ნაკატით ვიარო. აქედან ის დავასკვენი რომ როცა გაზს ადგავ, ისე უნდა დაადგა, რომ კომპრესია მეტი იყოს, ანუ ბუსტი მაღალი იყოს (კიდაუნს და ბენზინის გადაკეტვებს არ ვგულისხმობ). აქედან გამომდინარე, პაუერით სიარულისას, ალბად იგივე ეფექტი მიიღება, რთავს ოდნავ გვიან, ანუ მაღალ აბაროტებზე ხარ ჩვეულებრივთან შედარებით, მაგ მაღალ აბაროტებზე ტურბინა წნევას ქმნის და გამოდის რომ ბენზინი შედარებით მაღალი კომპრესიის პირობებში იწვის, რაც მეტ ეფექტს იძლევა. მასე მგონი და მეტი არაფერი ვიცი. ვოზდუხამერი წესრიგში გაქვს?? დაბალ გაზზე თუ ბევრ ბენზინს აწვდის, ესე იგი ვოზდუხამერი ვერ მუშაობს კარგად... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#19
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 283 რეგისტრ.: 4-October 10 მომხმარებელი № 1,477 ![]() |
ისე ეგ პოვერი მეც მაინტერესებდა და ამ ტემის გადაკიტხვით ეგეთი დასკვნა გამოვიტანე რო თუ პოვერი ჩართულია მანქანა სიჩქარეებში ყრის უფრო გვიან სანამდე ბოლომდე არ გამოწურავს და რა მაინტერესებს მაგალიტად ქალაქში უფრო მიზანშეწონილია მაგის ჩარტვა თუ ტრასაზე ქალაქ გარეთ? არის უტურბინო სუბარუ
და კიდევ რა მაინტერესებს მაგალიტად მიდიხარ ტრასაზე და ვხოდუ ცჰარტე ეგ პოვერი რამდენად მიზანშეწონილია ეს და კაროპკას ხო არ გააფუჭებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#20
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(subaru01 @ Oct 5 2010, 09:44) [snapback]181211[/snapback] ისე ეგ პოვერი მეც მაინტერესებდა და ამ ტემის გადაკიტხვით ეგეთი დასკვნა გამოვიტანე რო თუ პოვერი ჩართულია მანქანა სიჩქარეებში ყრის უფრო გვიან სანამდე ბოლომდე არ გამოწურავს და რა მაინტერესებს მაგალიტად ქალაქში უფრო მიზანშეწონილია მაგის ჩარტვა თუ ტრასაზე ქალაქ გარეთ? არის უტურბინო სუბარუ და კიდევ რა მაინტერესებს მაგალიტად მიდიხარ ტრასაზე და ვხოდუ ცჰარტე ეგ პოვერი რამდენად მიზანშეწონილია ეს და კაროპკას ხო არ გააფუჭებს როცა გინდა ჩართე და გამორთე ეგ ღილაკი, არაფერს არ გააფუჭებს ![]() მიზანშეწონილი კი მაშინ არის როცა გეჩქარება და ხშირი გასწრებები გჭირდება ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |