IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> მექანიკური კარობკა T/25-ში
crimson
გამოხმაურება Oct 4 2010, 15:06
გამოხმაურება #1


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები

არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
5 გვერდი V  « < 2 3 4 5 >  
Start new topic
გამოხმაურებები (60 - 79)
karoche
გამოხმაურება Oct 21 2010, 17:17
გამოხმაურება #61


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,484
რეგისტრ.: 7-August 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 286




crimson
მაპატიეთ და ჩემსას თუ აქვს ბლოკირების ამბებში განსხვავებული? ჩვეულებრივი სტბ მექანიკისგან თუა მნიშვნელოვნად განსხვავებული? ანუ გამავლობაში რამე უპირატესობა მექნება თუ არა?
და შენი პროექტი რომ გამოვიდეს, ანუ ტ25 მექანიკა, მაჯობებ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 21 2010, 17:20
გამოხმაურება #62


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 16:51) [snapback]187034[/snapback]
რო ავდგეთ და ტ/25-ში ჩავაყენოთ სტი/ს ვტდ-იანი კარობკა თAვისი ტეკუთი და ბლოკირებით, მაშინ ხო იქნება მარტივი და არაშრომატევადი, თუ მაგასაც თAვისი ვალაკიტორული გამოვლინებები ექნება ?

მაგის გაკათებას ყველაფერი სჯობია, ნუ 3 მანქანას უფრო იოლად გაამექანიკებ.
არაVTD მანქანის იკუმ საერთოდ არ იცის ისეთი მონაცემები როგორიცაა AET, AEC და კიდევ 5 ამდაგვარი, ზოგი IN და ზოგიც OUT, რომლის გარეშეც VTD კარობკის მუშაობა შეუძლებელია.
მაგას სჯობია მთელი STI-ს ელექტროობა გადაიტანო და სმესის და ზაჟიგანიის კომპლექსური კონტროლერი დაუყენო, რომ ქარზნული ეკუს მეპები დაიკიდოს. ამ კონტროლერებით ცოტა ცხენებსაც მოამრავლებ სადღაც 190-მდე და იქნები ბედნიერი.
თუ არა და მე მეგულება ერთ ადგილას AVCS-იანი ლეგასის ეკუ და ის ინდა იყიდო თავის პრავოდკიანად, კორომკა იმასაც VTD აქვს და STI-ს დადგება კარობკის მართვა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 21 2010, 17:27
გამოხმაურება #63


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(maxouni @ 21st October 2010 - 18:20) [snapback]187077[/snapback]
არაVTD მანქანის იკუმ საერთოდ არ იცის ისეთი მონაცემები როგორიცაა AET, AEC და კიდევ 5 ამდაგვარი, ზოგი IN და ზოგიც OUT, რომლის გარეშეც VTD კარობკის მუშაობა შეუძლებელია.
მაგას სჯობია მთელი STI-ს ელექტროობა გადაიტანო და სმესის და ზაჟიგანიის კომპლექსური კონტროლერი დაუყენო, რომ ქარზნული ეკუს მეპები დაიკიდოს. ამ კონტროლერებით ცოტა ცხენებსაც მოამრავლებ სადღაც 190-მდე და იქნები ბედნიერი.

ეუფფ... სმესის და ზაჟიგანიის კონტროლერებამდე თუ მივიდა ეგ საქმე ზნაჩიტ უაზრობაა...

ციტატა(maxouni @ 21st October 2010 - 18:20) [snapback]187077[/snapback]
თუ არა და მე მეგულება ერთ ადგილას AVCS-იანი ლეგასის ეკუ და ის ინდა იყიდო თავის პრავოდკიანად, კორომკა იმასაც VTD აქვს და STI-ს დადგება კარობკის მართვა

წავა პირდაპირ ? ვის აქვს და რამდენად

ციტატა(karoche @ 21st October 2010 - 18:17) [snapback]187076[/snapback]
მაპატიეთ და ჩემსას თუ აქვს ბლოკირების ამბებში განსხვავებული? ჩვეულებრივი სტბ მექანიკისგან თუა მნიშვნელოვნად განსხვავებული? ანუ გამავლობაში რამე უპირატესობა მექნება თუ არა?
და შენი პროექტი რომ გამოვიდეს, ანუ ტ25 მექანიკა, მაჯობებ?


ტ/25 რო გაამექანიკო ოფროუდზე ყველა ფორესტერს აჯობებს. შენსასაც smile.gif ბლოკირება შენ მანქანას უკან ძაან მაგარი უდგას, იმპრეზის, მაგრამ მარტო ბლოკირება ხომ არ არის, პადვესკა, ხოდები...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 21 2010, 17:30
გამოხმაურება #64


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(karoche @ 21st October 2010 - 18:17) [snapback]187076[/snapback]
და შენი პროექტი რომ გამოვიდეს, ანუ ტ25 მექანიკა, მაჯობებ?

ოფროუდზე აშკარად უპირატესობა ექნება.

გამოქანიკებასთან დაკავშირებით პრობლემათა უმრავლესობა თეორიულად გავლილი მაქვს, ჯერ ვერ მოვიფიქრე გამოსავალი 2 პრობლემაზე:
1. სიჩქარის დატჩიკი !!! მოგეცხენებათ ავტომატებს ორი აქვს და ერთი მაინც თუ აღარ იქნება ჩეკს ვერ ავცდებით
2. ABS რომლის მონაცემებიც შედის TCU-ში და ყველა ვარიანტში გაითიშება თუ იქადან ნორმალური პასუხი ვერ მიიღო, არადა ვერ მიიღებს, იმიტომ რომ თუ AT/MT სიგნალს არ დავამასებთ, მაშინ სხვა უამრავი პრობლემა გამოძვრება და თუ დავამასებთ და ვეტყვით რომ შენ მექანიკა გაქვსთქო, მაშინ ეს ორი პრობლემა დარჩება.
კარგი, დავუშვათ ABS-ის პრავოდკაც და კომპიუტერიც შევცვალეთ, მაინც პრობლემად რჩება მეორე სიჩქარის დატჩიკი.
ისე მე თუ მკითხავ სიჩქარის დატჩიკი აბსოლიტურად ზედმეტია და სიჩქარის შესახებ ინფორმაციის მიღება თავისუფლად შეიძლება ABS-ის დატჩიკებიდან, მაგრამ თავის დროზე Fუჯიმ ასე გააკათა და ახლა ვერაფერს შეცვლი

ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 18:27) [snapback]187079[/snapback]
წავა პირდაპირ ? ვის აქვს და რამდენად

წავა, მაგრამ რა ღირს არ ვიცი, ფეიქრებზე დაშალეს ეგეთი ლეგასი

ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 18:27) [snapback]187079[/snapback]
ტ/25 რო გაამექანიკო ოფროუდზე ყველა ფორესტერს აჯობებს.

სხვათაშორის საყოველთაოდ ცნობილია რომ ოფორუდზე კარგი ავტომატიკა სჯობნის მექანიკას, იმიტომ რომ შენ უშვებ შეცდომებს და კარგად გაკეთებული TCU არა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 21 2010, 17:35
გამოხმაურება #65


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




maxouni

მახოჯან, და პირიქით რას იტყვი, ანუ ს/20-ში რო ჩადგა ტ/25-ის ძრავი თავისი ეკუთი, ეგეთი პრობლემებს ხო თავიდან ავიცილებთ ?

ციტატა(maxouni @ 21st October 2010 - 18:30) [snapback]187080[/snapback]
სხვათაშორის საყოველთაოდ ცნობილია რომ ოფორუდზე კარგი ავტომატიკა სჯობნის მექანიკას, იმიტომ რომ შენ უშვებ შეცდომებს და კარგად გაკეთებული TCU არა

ეგ ჯერ კიდევ საყოველთაოდ კამათის საკითხია, რომელზეც ჯერ პაუხი არავის არ აქვს და საბოლოოდ მაინც გემოვნების საკითხამდე მიდიან. ავტომატ კარობკას ყოველთვის რჩება ერთი ნაკლი, მაღალი აბაროტიდან ვერ სტარტავ. ეგ კიდევ ხანდახან საჭიროა, რესკი ტაჩოკების მიცემა როცა გაჭედილი ხარ. პლიუს სუბარუს მექანიკაზეა მხოლოდ სუფთა 50/50 გადანაწილება და მაგიტომ მაქვს ამოჩემებული
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 21 2010, 17:44
გამოხმაურება #66


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 18:35) [snapback]187082[/snapback]
პლიუს სუბარუს მექანიკაზეა მხოლოდ სუფთა 50/50 გადანაწილება და მაგიტომ მაქვს ამოჩემებული

როგორ გეკადრება?
აბა კარგად ჩაიხედე მანუალში,
სუფთა 50/50 გაქვს ხისტი გადაბმის დროსრაც არც ისე მარგებელია თორემ მაგის დაბლოკვას რა უნდა ავტომატზე? მეტსაც გეტყვით და სარეგულირებელიც შეიძლება დაუყენდეს.
და ეგეც რომ არა VTD კარობკას, თუ გამავლობას დასჭირდება 40/60-ზეც გააკეთებს, რასაც ვერასოდეს ვერ იზამს მექანიკა.
ერთადერთი უპირატესობა მექანიკას აქვს სცეპლენიით ტალჩეკების მიცემა, მაგრამ არანაკლები პრივილეგიები აქვს ავტომატს
ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 18:35) [snapback]187082[/snapback]
ავტომატ კარობკას ყოველთვის რჩება ერთი ნაკლი, მაღალი აბაროტიდან ვერ სტარტავ.

არა მგონია ოფროუდზე და მითუმეტეს თოვლში ეგ გამოგადგეს

ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 18:35) [snapback]187082[/snapback]
მახოჯან, და პირიქით რას იტყვი, ანუ ს/20-ში რო ჩადგა ტ/25-ის ძრავი თავისი ეკუთი,

დაახლოებით ერთი ფეხია, ჯერ ისევ გაუჭრელი რჩება სიჩქარის მეორე დატჩიკი, დანარჩენი მაგვარებადია, თუმცა სხვების გამოცდილებიდან ბიუჯეტი ადის 2000$-მდე, გინდა გამექანიკებაზე და გინდა 2.5 მატორიც ჩადგმაზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zimbo
გამოხმაურება Oct 21 2010, 18:16
გამოხმაურება #67


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 7,890
რეგისტრ.: 15-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 19




AT/MT სიგნალი ეჭვი მაქვს რომ არ იქნება თუ ეგ ძრავა რომელიმე მექანიკურკოლოფიან მანქანაში არ დევს. ამერიკულ 2,5-ში სულ სხვა ძრავაა რამდენადაც ვიცი.სპეციფიური ძრავაა და მაგისთვის სპეციფიური ეკუ იქნება გაკეთებული რომელსაც არამგონია ზედმეტი პროვოდი ქონდეს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 21 2010, 20:57
გამოხმაურება #68


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(zimbo @ 21st October 2010 - 19:16) [snapback]187092[/snapback]
AT/MT სიგნალი ეჭვი მაქვს რომ არ იქნება თუ ეგ ძრავა რომელიმე მექანიკურკოლოფიან მანქანაში არ დევს.

არაა გამორიცხული

თუმცა ლანკასტერები გამოდიაოდა იგივე მატორზე მექანიკა კარობკით
http://catalog.drom.ru/subaru/legacy_lancaster/20881/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 22 2010, 16:10
გამოხმაურება #69


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(maxouni @ 21st October 2010 - 18:44) [snapback]187087[/snapback]
თუმცა სხვების გამოცდილებიდან ბიუჯეტი ადის 2000$-მდე, გინდა გამექანიკებაზე და გინდა 2.5 მატორიც ჩადგმაზე


სადაა ეგ გამოცდილება, მაიტა ლინკი
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 22 2010, 16:18
გამოხმაურება #70


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 16:51) [snapback]187065[/snapback]
ხო რა, თAნ სტის გაცილებით უკეთEსი ბლოკირება აქვს

არანაირად, ავტომატიკაზე იგივეა ზუსტად რაც S/TB-ზე wink.gif

ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 16:51) [snapback]187065[/snapback]
პლიუს ვტდ და მემგონი წესით უნდა გაუმჯობესდეს გამავლობა, პახოდუ ცოცხალი კარობკაა უფრო და კარგად რთAვს

მაგაში გეთანხმები, კარობკაც უკეთესია და დიფერენციალიც smile.gif

ციტატა(karoche @ 21st October 2010 - 17:17) [snapback]187076[/snapback]
მაპატიეთ და ჩემსას თუ აქვს ბლოკირების ამბებში განსხვავებული? ჩვეულებრივი სტბ მექანიკისგან თუა მნიშვნელოვნად განსხვავებული?

გიზო, როგორც ვიცი TYPE M-ს უკანა ბლოკირება კულაჩკოვი აქვს smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 22 2010, 16:18
გამოხმაურება #71


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(PAINKILLER @ 22nd October 2010 - 17:17) [snapback]187540[/snapback]
არანაირად, ავტომატიკაზე იგივეა ზუსტად რაც S/TB-ზე

სტბს და ტ/25-ს ერთნაირი ბლოკირება აქვთ ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 22 2010, 16:23
გამოხმაურება #72


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ 21st October 2010 - 17:35) [snapback]187082[/snapback]
პლიუს სუბარუს მექანიკაზეა მხოლოდ სუფთა 50/50 გადანაწილება და მაგიტომ მაქვს ამოჩემებული

სუფთა 50/50 რაში გჭირდება? biggrin.gif 45/55 არ წავა? wink.gif

პახოდუ VTD-ს ადგილიდანვე შეუძლია დაბლოკვა, რაც მექანიკამ არ იცის smile.gif

ანუ ცენტრალური დიფერენციალის ამბავში VTD ყველაზე კარგია smile.gif


ციტატა(crimson @ 22nd October 2010 - 16:18) [snapback]187542[/snapback]
სტბს და ტ/25-ს ერთნაირი ბლოკირება აქვთ ?

უკანა LSD ერთი აქვს ყველა ფორიკას, გარდა TYPE M-ისა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 22 2010, 16:44
გამოხმაურება #73


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(crimson @ 22nd October 2010 - 17:10) [snapback]187534[/snapback]
სადაა ეგ გამოცდილება, მაიტა ლინკი

www.nasioc.com
www.forums.drom.ru
კონკრეტულად რა გითხრა და უამრავი თემაა მაგაზე და ყველას მოძებნა და გადაკითხვა უნდა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crimson
გამოხმაურება Oct 22 2010, 16:46
გამოხმაურება #74


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




maxouni
მოკლედ საბოლოოდ რომელ თემას მივაწვე, გამექანიკებას თუ სტი-ს კარობკის ჩადგმას ? რომელი უფრო რეალურია ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shreketa
გამოხმაურება Oct 22 2010, 16:56
გამოხმაურება #75


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 10,227
რეგისტრ.: 23-October 09
მომხმარებელი № 496




ციტატა(shreketa @ Oct 21 2010, 16:54) [snapback]187038[/snapback]
უტურბინო 2.0 მექანიკური კოლოფით რო ჩაიდგას 2.5 ძრავი..მ??

მგონი ეს ვაიანტი ჯობსsmile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 22 2010, 17:06
გამოხმაურება #76


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ Oct 22 2010, 16:46) [snapback]187556[/snapback]
maxouni
მოკლედ საბოლოოდ რომელ თემას მივაწვე, გამექანიკებას თუ სტი-ს კარობკის ჩადგმას ? რომელი უფრო რეალურია ?

მგონი მეორე უფრო ადვილია მაგრამ დიდ სხვაობას ვერ მიიღებ და ღირს საერთოდ??


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Oct 22 2010, 23:00
გამოხმაურება #77


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ციტატა(crimson @ Oct 9 2010, 10:27) [snapback]182860[/snapback]
ე.ი. ეგ იდეა ჩანასახშივე მოკლეს....

არააააააააააააააააააა
მე არმეცალა ეს დღეები და აქ თურმე რახდება,ხალხო ამაში არაფერია გამოუსვლელი,უბრალოდ გვერდში დგომაა აქ მთავარი და ერთი გუნდი,ვიცით რომ ოFF როუდში მთებს რომ არგადავხნავთ მაგრამ გვეყოლება კლუბს ერთერთი საამაყო ფორიკა.

აქ გადაულახავ სირთულეს ვერვხედავ,ფინანსები რომუნდა ამ საქმეს ეგ ცნობილი ფაქტია
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 22 2010, 23:12
გამოხმაურება #78


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Likvidator @ 22nd October 2010 - 18:19) [snapback]187571[/snapback]
ძმებო დამეხმარეთ რა! OUTBACK-ზე კარობკა ჩამეშალა და ვერ ვიპოვე. ბათუმში ვცხოვრობ, თან ვმუშაობ და არ მცალია რო ჩამოვიდე თბილიში და მოვძებნო. ფეიქრებზე რო შლიან მანდ დავრეკე, ამ წუთას არა გვაქო და ისე 600$ ღირსო. სადმე თუ გეგულებათ გამაგებინეთ რა გთხოვთ. ისე ეგ ფასი რეალურია?

ჯობდა შესაბამისი თემა მოგეძებნა და თან შენი კარობკის ნომერიც დააგდე. უფრო იაფად იშოვი აქვე, ფორუმზე ამ http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=4197 თემაში

ციტატა(datoxachi @ 23rd October 2010 - 00:00) [snapback]187725[/snapback]
აქ გადაულახავ სირთულეს ვერვხედავ,ფინანსები რომუნდა ამ საქმეს ეგ ცნობილი ფაქტია

მაშინ იყიდე იაპონური მექანიკა ლანკასტერის კომპიუტერი და გაყვანილობა და პრობლემა არ იქნება
Go to the top of the page
 
+Quote Post
datoxachi
გამოხმაურება Oct 22 2010, 23:19
გამოხმაურება #79


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 9,857
რეგისტრ.: 5-December 09
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 602




ციტატა(maxouni @ Oct 22 2010, 23:12) [snapback]187729[/snapback]
მაშინ იყიდე იაპონური მექანიკა ლანკასტერის კომპიუტერი და გაყვანილობა და პრობლემა არ იქნება


ეტო დოროგო სტოიტ და მახოჯან wink.gif

ვახ არადა რა შემართებით შევუდექით ამ პროექტს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maxouni
გამოხმაურება Oct 22 2010, 23:24
გამოხმაურება #80


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(datoxachi @ 23rd October 2010 - 00:19) [snapback]187733[/snapback]
ეტო დოროგო სტოიტ და მახოჯან

კაცო რომ გეუბნებით ძვირი დაჯდებათქო - დაჯდესო და ახლა ძირიაოო.
აბა თავისით არ გაკეთდება, რომ ვამბობ 2000$-მდე ადის წესიარედ გაკეტებულის ხარჯითქო არ გჯერათ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 გვერდი V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 





Recomended: Subaru-Motors.ge