![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,360 რეგისტრ.: 22-February 10 მომხმარებელი № 842 ![]() |
ამ 3 მანქანიდან რომელსააქვს უპირატესობა??? სისწრაფე უპირველესად და დანარჩენებიც
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#581
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,168 რეგისტრ.: 15-July 10 მდებარ.: ქუთაისი მომხმარებელი № 1,260 ![]() |
ლეგასზე ვიჯექი და მაგრად დადის გალანტი ნამდვილად არ ვიცი
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#582
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(kaspera @ Oct 22 2010, 20:50) [snapback]187639[/snapback] ესეიგი გალანტი ვერ ყოფილა ხოდზე სტოკი გალანტი არც ისე სწრაფია ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#583
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
სტოკი ლეგასი ჯობნის?
ამერიკული ევო 2.0 და იმპრეზა 2.5 აქ როგორაა საქმე სტოკებში |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#584
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
სუბარუ ლეგასი (დაბუსტულ )VS მიტსუ ვრ4 ავტომატიკა (დაბუსტულ) ცეპლენია მოკვდა ბოლომდე....... ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#585
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,360 რეგისტრ.: 22-February 10 მომხმარებელი № 842 ![]() |
ხო ვამბობ ვრ4 მაგარიათქო
![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#586
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(tazovr4 @ 25th December 2010 - 00:38) [snapback]214002[/snapback] ხო ვამბობ ვრ4 მაგარიათქო მაგარია? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#587
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,360 რეგისტრ.: 22-February 10 მომხმარებელი № 842 ![]() |
ციტატა მაგარია? ავტომატი რას ქაჩავს და მეხანიკა რასიზამს ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#588
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(tazovr4 @ 25th December 2010 - 00:46) [snapback]214006[/snapback] ავტომატი რას ქაჩავს და მეხანიკა რასიზამს კიდევ ერთხელ ვიმეორებ ვასწრებდი თქო, ცეპლენია არ მივარგა, 40 მოვდიოდი სახლისკენ უკვე საერთოდ არ იჭერს. და მექანიკა სულ სხვაა, რატომ? იმიტომ რომ 2.5 V6 და მექანიკა, ლეგასი კი 2.0 4 ცილინდრიანი, განსხვავება მემგონი დიდია არა? მექანიკის ჯერიც მოვა ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#589
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,360 რეგისტრ.: 22-February 10 მომხმარებელი № 842 ![]() |
ციტატა და მექანიკა სულ სხვაა, რატომ? იმიტომ რომ 2.5 V6 და მექანიკა, ლეგასი კი 2.0 4 ცილინდრიანი, განსხვავება მემგონი დიდია არა? მექანიკის ჯერიც მოვა სამაგიეროთ ცხენი ერთI აქვთ და 4 ცილინდრიანი მსუბუქია ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#590
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(tazovr4 @ 25th December 2010 - 00:58) [snapback]214013[/snapback] სამაგიეროთ ცხენი ერთI აქვთ და 4 ცილინდრიანი მსუბუქია ვრ4 დაქვეითებული მანქანააა, ვრ4 როგორ შეიძლება 280 იყოს, მაგას ცვეტში 300-320 ცხენხე იქნება გაანგარიშებული ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#591
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,360 რეგისტრ.: 22-February 10 მომხმარებელი № 842 ![]() |
ციტატა ვრ4 დაქვეითებული მანქანააა, ვრ4 როგორ შეიძლება 280 იყოს, მაგას ცვეტში 300-320 ცხენხე იქნება გაანგარიშებული მაგი არც მე ვიცი არც შენ და არც სხვამ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#592
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(tazovr4 @ 25th December 2010 - 01:10) [snapback]214017[/snapback] მაგი არც მე ვიცი არც შენ და არც სხვამ ვგრძნობ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#593
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
ციტატა(tazovr4 @ 25th December 2010 - 00:58) [snapback]214013[/snapback] სამაგიეროთ ცხენი ერთI აქვთ და 4 ცილინდრიანი მსუბუქია ერთი ცხენი კატალოგით აქვთ. ადრე რაღაც სტატია ვნახე VR-4-ზე და იაპონიის კანონმდებლობით 280-ზე მეტი აკრძალული იყო ქარხნული მანქანისთვისო, ამიტომ ჩაუწერეს 280 ცხენიო. რელურად აშკარად მეტი აქვს. 2.5 V6 რომ ბუსტავს 0.6 ბარს და 2.0 boxer Twin Turbos ასწრებს, რომელიც 1.1-ზე ბუსტავს. ცოტა საეჭვოა 280 ცხენი ქონდეს ![]() -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#594
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,641 რეგისტრ.: 24-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 657 ![]() |
რავიცი ადრე მაქ გაგონილი ეგ VR-4 თან ფურგონი თეთრი იყო მგონი ბუსტავდაო და 400 მეტრზე დუთ M3 კლავდაოო რაკეტასავით გადიოდაო თან ტიპტრონიკით მაგის დაბუსტვდა კატასტროფა იქნება ალბათ 350ცხენს მინიმუმ ამოაღებინებ ისე რომ მატროს არ ავნებ არაფერს
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#595
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(Niklolozi @ 25th December 2010 - 10:10) [snapback]214046[/snapback] ერთი ცხენი კატალოგით აქვთ. ადრე რაღაც სტატია ვნახე VR-4-ზე და იაპონიის კანონმდებლობით 280-ზე მეტი აკრძალული იყო ქარხნული მანქანისთვისო, ამიტომ ჩაუწერეს 280 ცხენიო. +1 ეს უეჭველი მასეა ვიცი...... ყველა 280 ცხენიან მანქანებს აქვს დაგდებული ხელოვნურად ცხენები, ანუ, პატარა ტურბინები, ვიხლოპი, ეკუ და ამიტომაც ჩამოდის 280ცხენამდე, რეალობაში ძრავს მეტი რესურსი აქვს და სუბოსაც, მარტო ვრ4 არ არის მანდ ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#596
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
ციტატა(SUBARFAN S/20 @ Dec 25 2010, 11:33) [snapback]214056[/snapback] რავიცი ადრე მაქ გაგონილი ეგ VR-4 თან ფურგონი თეთრი იყო მგონი ბუსტავდაო და 400 მეტრზე დუთ M3 კლავდაოო რაკეტასავით გადიოდაო თან ტიპტრონიკით მაგის დაბუსტვდა კატასტროფა იქნება ალბათ 350ცხენს მინიმუმ ამოაღებინებ ისე რომ მატროს არ ავნებ არაფერს ჭორებია ეგ ყველაფერი, მე მყავს ერთადერთი თეთრი ფურგუნი ვრ4 მაგრამ M3-თან არასოდეს არ დავმდგარვარ. დაქვეითებული არის ნამდვილად და ეს ბევრ რამეში აისახება, დაუნპაიპი ისეა გაკეთებული რომ გამოშვებული გაზები ერთმანეთს ეჯახება, პატარა ტურბინები უყენია, არა და ტდ04 სულ თავისუფლად დადგებოდა ამ მოდელზე, კომპში ბენზინის რუქები რო ვნახო ხო საერთოდ, გადაირევი კაცი, Hi Octane Fuel Map-ში 4800 დან 7000-მდე სმისი უწერია 9.8 აბაგატებს ძალიან. მოკლედ ცხენები მოკლეს მოშნად. იგივეა იქნება სუბარუში უბრალოდ EJ მატორებში მაგ დონეზე ვერ ვერკვევი ციტატა(Black Jo @ Dec 25 2010, 00:51) [snapback]214010[/snapback] კიდევ ერთხელ ვიმეორებ ვასწრებდი თქო, ცეპლენია არ მივარგა, 40 მოვდიოდი სახლისკენ უკვე საერთოდ არ იჭერს. და მექანიკა სულ სხვაა, რატომ? იმიტომ რომ 2.5 V6 და მექანიკა, ლეგასი კი 2.0 4 ცილინდრიანი, განსხვავება მემგონი დიდია არა? მექანიკის ჯერიც მოვა ![]() კაი თემო, კიდე არ გჯერავს ? მეტი რამდენი შევადაროთ, ავტომატიკას აღარ ვგულისხმობ, მექანიკა რომ შევადარეთ ერთმანეთს ძალიან ბევრით ასწრებს ვრ4. მე კიდე 150-მდე გვერძე მომყვებოდა, ოღონდ არ დაიწყოთ ეხლა ხოდზე ვერ იყო და ეგეთები, ეტყობოდა როგორ ხოდზეც იყო ლექსოს მანქანა გააკეთე შენი სცეპლენია და გავსინჯოთ |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#597
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
რამდენზი იყო მერე შენი დაბუსტრული? 2.5 ის გაბუსტვა როცა 0.5 ზე-0.6 ზეა სტოკი და 0.9-1 ბარზე უწევ ეხა ცხენებს არ დავითვლი მარა ყველამ იცის სადამდე მიდის
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#598
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 425 რეგისტრ.: 22-July 09 მომხმარებელი № 243 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ Jan 3 2011, 16:16) [snapback]216486[/snapback] რამდენზი იყო მერე შენი დაბუსტრული? 2.5 ის გაბუსტვა როცა 0.5 ზე-0.6 ზეა სტოკი და 0.9-1 ბარზე უწევ ეხა ცხენებს არ დავითვლი მარა ყველამ იცის სადამდე მიდის ![]() ![]() ![]() ![]() კი ბატონო, ვქნათ ეგ საქმე, 0.9-1.1 ზე მიდის მემგონი სუბარუს წნევა, მოკლედ ამ დღეებში შეგეხმიანებით და სადმე გავსინჯოთ. სამწუხაროდ კარგად ვერ მოვასწარით ვიდეოს გადაღება მაგრამ სუბარუს ფარები თითქმის არ ჩანს. http://www.youtube.com/watch?v=yLTSAC60me8...player_embedded ოღონდ არ მითხრა ეხლა აღარ ვაჭერდიო ![]() მეც აღარ ვაჭერდი 30 კორპუსით რომ გამასწარი ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#599
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,824 რეგისტრ.: 24-June 09 მომხმარებელი № 189 ![]() |
ამ ვიდეოში თავიდან ლაგნუმი გადის მოცულობის ხარჯზე მარა მერე სუბო ასწრებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#600
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(TwinTurbo @ 3rd January 2011 - 16:01) [snapback]216476[/snapback] კაი თემო, კიდე არ გჯერავს ? ციტატა(TwinTurbo @ 3rd January 2011 - 16:01) [snapback]216476[/snapback] 2.5 V6 და მექანიკა, ლეგასი კი 2.0 4 ცილინდრიანი შენ ვერ ხვდები მემგონი მე რაზე გელაპარაკები ![]() 2.5 V6 რომ იყოს სუბო....მე არვიცი, მიტსუბიში დიდიხნის დავიწყებული იქნებოდა, რაკეტა მოგონება იქნებოდა.... |
|
|
![]() ![]() |